فرم‌های مدیکال کانادا

 

 در صورتی‌ که بر اساس قانون جدید اقدام کرده اید ، ۲-۳ ماه پس از اینکه مدارک خود را به طور کامل به سفارت ارسال نموده اید ، فرم‌های مدیکال خود را دریافت خواهید نمود. این در صورتی‌ هست که از مصاحبه معاف شده باشید. به همراه فرم‌های مدیکال نامه‌ای دریافت خواهید نمود که در آن نامه ممکن هست مدارک دیگری نیز از شما خواسته باشند ، به عنوان مثل لندینگ فی ، پاسپورت ، و یا موارد دیگری که با توجه به شرایط هر شخصی‌ متفاوت هست. شما برای انجام مدیکال و ارسال آن و دیگر مدارک احتمالی‌ بین ۶۰ تا ۹۰ روز فرصت خواهید داشت. (باز هم بستگی به شرایط هر شخص دارد.)

به توجه به بررسی‌‌هایی که کرده‌ام ، تا به این لحظه ، اغلب از مصاحبه معاف شده ‌اند.مواردی مشاهده کرده‌ام که به متقاضی ۴۵ روز فرصت داده ‌اند که مدیکال را انجام داده و لندینگ فی و پاسپورت‌های خود را ارسال نمایند ، که این میشه گفت ایده آل ‌ترین حالت ممکن هست. ولی‌  در بیشتر موارد فقط مدیکال و لندینگ فی را خواسته ‌اند.

امیدوارم دوستانی که مدارک خود را ارسال کرده ‌اند در حداقل زمان ممکن فرم‌های مدیکال خود را دریافت نمایند.

خوش باشید

58 دیدگاه

  1. Marjan said,

    ژوئیه 15, 2009 در 2:16 ق.ظ.

    امير عزيز اين چند وقت اخير كمى تاخير افتاده، نه زياد اما دريافت فرم هاى مديكال هم كمى طولانى تر از 2-3 ماه شده اما به هر حال از قبل خيلى سريع تر كارها پيش ميره

    • 2khtarampaniz said,

      ژوئیه 15, 2009 در 9:46 ق.ظ.

      ممنون مرجان عزیز
      ما باید جلوی شما لنگ بندازیم.
      خوش باشی‌

  2. پیمان said,

    ژوئیه 15, 2009 در 5:26 ق.ظ.

    از کلیه دوستانی که درخواست مهاجرت به کانادا از طریق فدرال و طبق قانون جدید نموده اند، بدین وسیله دعوت به عمل می آید تا مشخصات مورد نیاز در جدول ذیل را همراه با ای میل خود به اینجانب ارسال نمایند تا بتوانیم بدین طریق مقایسه ای داشته باشیم بین پرونده های مختلف و به اشتراک گذاشتن تجربیات یکدیگر در این وبلاگ.

    • 2khtarampaniz said,

      ژوئیه 15, 2009 در 9:48 ق.ظ.

      والا من این زیر جدول ندیدم.
      خوش باشی‌

  3. وحيد said,

    ژوئیه 15, 2009 در 5:55 ق.ظ.

    سلام
    من مطالب شما را در وبلاگ قديمتان خواندم و برايم خيلي مفيد بودند. من مداركم را با قانون جديد 6 اريبهشت به سوريه فرستادم و شروع پراسسيگ 28 خرداد 88 اعلام شده
    آيا براي سوريه هم زمان 3 ماه درست است آيا شما فردي را مي شناسيد كه از سوريه برايش مديكال آمده باشد؟
    ضمنا ما جمعي هستيم در فروم زير خوشحال مي شويم تشريف بياوريد و اطلاعات خود را آنجا هم اعلام كنيد
    http://www.applyabroad.org/forum/index.php?topic=14811.0
    ممنون

    • 2khtarampaniz said,

      ژوئیه 15, 2009 در 9:55 ق.ظ.

      سلام
      خوشحالم از اینکه مطالب مفید بوده . من از سوریه کسی‌ را ندیدم که مدیکال گرفته باشه.البته دوستان از ایران خیلی‌ تمایل به اطلاع رسانی ندارند. آماری که من اعلام کردم از دیگر دفاتر هست مثل لوس انجلس ، لندن ، برلین ، دهلی‌ و ….. . ولی‌ فکر نمیکنم خیلی‌ اختلاف داشته باشه ، با توجه به اینکه خیلی‌ از پرونده‌ها به نروژ منتقل شده است.
      خوش باشی‌

  4. پوريا said,

    ژوئیه 15, 2009 در 8:26 ق.ظ.

    مرسي از اطلاع رسانيت. من هر كسي رو كه از قوانين جديد مي پرسه به وبلاگ تو حواله مي دم.

    • 2khtarampaniz said,

      ژوئیه 15, 2009 در 9:59 ق.ظ.

      قابلی‌ نداره. لطف عالی‌ مستدام. فکر کنم با این همه تحقیقاتی‌ که کردم ، می‌تونم مشاوره کنم و چند تا پرونده هم بگیرم. مگه من چیم از …….. کمتره؟؟؟ اونا فقط اسم در کردند.
      خوش باشی‌

  5. karno said,

    ژوئیه 15, 2009 در 12:08 ب.ظ.

    سلام ، شما اطلاعاتي در مورد مدت زمان انتظار تا مديكال از كي يف براي كبك و قانون جديد فدرال نداريد؟ تو سايت نوشته ولي ميخواستم اطلاعاتي علاوه بر اطلاعات سايت داشته باشم؟ خودتون از كدوم روش اقدام كرديد؟ يه چيزي رو من متوجه شدم كه بلاگفا از بعداز ظهر به وقت ايران خيلي مشكل داره ولي صبحها خوب كار ميكنه. در كل محيط بلاگفا رو دوست ندارم هرچند كه امكانات خوبي داره ولي شكل و شمايل خوب نيست …

    • 2khtarampaniz said,

      ژوئیه 15, 2009 در 1:03 ب.ظ.

      من در مورد کبک هیچ اطلاعی ندارم دوست عزیز.
      قانون جدید فدرال را در وبلاگ قبلیم کاملا شرح دادم.
      خوش باشی‌

  6. نجوا said,

    ژوئیه 15, 2009 در 5:07 ب.ظ.

    خونه نو مبارک

    • 2khtarampaniz said,

      ژوئیه 15, 2009 در 8:26 ب.ظ.

      ممنون دوست عزیز.
      خوش باشی‌

  7. نیلوفر said,

    ژوئیه 15, 2009 در 6:27 ب.ظ.

    سلام امیر عزیز.منزل نو مبارک.امیدوارم همیشه موفق باشی

    • 2khtarampaniz said,

      ژوئیه 15, 2009 در 8:06 ب.ظ.

      سلام نیلوفر جان
      ممنون از لطفت. موفقیت شما را هم خواهانم.
      خوش باشی‌

  8. ناصر غیوری said,

    ژوئیه 21, 2009 در 10:47 ق.ظ.

    سلام من فوق لیسانس زمین شناسی هستم و در نظر دارم مهاجرت از طریق skill work اقدام کنم میخواستم بدونم در مصاحبه چه سوالاتی می کنند ممنون میشم جواب بدید

    • امیر said,

      ژوئیه 21, 2009 در 1:53 ب.ظ.

      سلام دوست عزیز
      تا اونجا که من اطلاع دارم تا به این لحظه تمام افرادی که برای کانادا طبق قانون جدید اقدام کرده اند از مصاحبه معاف شده اند. ولی‌ دوستانی هستند که با قانون قدیم مصاحبه داشته اند و میتونید از اونها سوال کنید. یکی‌ از آن دوستان را در http://rahecanada.blogfa.com میتونید ببینید و ازشون سوال کنید.
      خوش باشی‌

  9. ستاره said,

    ژوئیه 28, 2009 در 12:28 ب.ظ.

    با سلام
    میدونین (طبق قانون جدید)چه کسانی لز مصاحبه معاف میشن؟ و اینکه اگه قرار باشه مصاحبه ای انجام شه چه مدت پس از ارسال مدارک تکمیلی است؟
    مرسی

    • امیر said,

      ژوئیه 28, 2009 در 4:00 ب.ظ.

      سلام دوست عزیز
      تا به این لحظه بر اساس قانون جدید ، کسی‌ را برای مصاحبه نخواسته اند. ۲ تا ۴ ماه پس از ارسال مدارک به سفارت برای مصاحبه یا مدیکال تصمیم گیری خواهد شد.
      خوش باشید

  10. ستاره said,

    ژوئیه 28, 2009 در 6:32 ب.ظ.

    ممنون از راهنماییتون. امیدوارم ما هم از مصاحبه معاف شیم. مرسی

    • امیر said,

      ژوئیه 28, 2009 در 7:30 ب.ظ.

      قابلی‌ نداشت. دل‌ قوی دار ، درست می‌شه.
      خوش باشی‌

  11. اوت 1, 2009 در 12:57 ب.ظ.

    سلام ممکنه راهنمایی بفرمایید چطور میتونم قبل از رفتن یک سری مدارک را برای رجیستری پرستاری جمع و جور کنم ؟

    • امیر said,

      اوت 1, 2009 در 11:06 ب.ظ.

      سلام
      جواب را در وبلاگتان کامنت گذاشتم.
      خوش باشی‌

  12. fariba said,

    اوت 2, 2009 در 12:36 ب.ظ.

    سلام
    آیا میدانید مدرک فنی حرفه ای برق1280 ساعت برای همسر چند امتیاز میاره؟
    ما سال گذشته مهر ماه اقدام کردیم و لی همسرم مدرک فنی حرفهای اش را آذر ماه گرفته.بعضی از وکلا می گویند که اگر تاریخ صدور مدرک بعد از تقاضا نامه باشد باز هم به آن امتیاز تعلق می گیردو بعضی میگویند دیگر به آن امتیاز تعلق نمی گیرد(همین طور راجع به سابقه کار)
    آیا شما در این باره اطلاعاتی دارید ؟
    با بهترین آرزوها برای شما و خانواده تان

    • امیر said,

      اوت 2, 2009 در 3:08 ب.ظ.

      فریبا جان سلام
      مدرک فنی‌ و حرفه ای‌ برای همسر ۳ امتیاز دارد. اگر مدارک را به سفارت ارسال کرده اید و به همراه مدارک آن‌ مدرک را ارائه نموده اید که امتیاز لازم را می‌گیرید در غیر این صورت هیچ. در کل کمی‌ سلیقه ویزا افیسر هم دخیله که امیدوارم مال شما خوش سلیقه باشه.
      خوش باشی‌

  13. sara said,

    اوت 12, 2009 در 9:19 ب.ظ.

    سلام امیر جان .ببخشید سوالی داشتم الان 2 ماهه منتظر مدیکال هستم اما ویزای من در هند تا 2 ماه دیگه تمومه من باید هند رو ترک کنم می خوام با ویزای دانشجویی برم مجارستان آیا می تونم پروندمو منتقل کنم ؟ چی کار باید بکنم؟

    • امیر said,

      اوت 12, 2009 در 10:34 ب.ظ.

      سلام سارا جان. امیدوارم که به زودی مدیکال را بگیری. اما می‌شه پرونده را منتقل کرد به سفارت دیگری ولی‌ احتمال اینکه وقفه بیفته تو کار هست. باید یک نامه به سفارت بفرستی‌ و درخواست خود را اعلام کنی.
      چرا مجارستان؟؟ فکر نمیکنی‌ سوئد بهتر باشه. هم دانشگاه‌ها مجانیه و هم سفارت کانادا در لندن مسؤول انجام پروسه هست که به نسبه سریع هم هست. خود دانی!!
      انشالله مدیکلت را میگیری.
      خوش باشی‌

      • sara said,

        اوت 13, 2009 در 5:31 ب.ظ.

        سلام امیر جان آخه دیگه وقت پذیرش از دانشگاها تموم شده ولی من نامه پذیرش از مجارستانو دارم پرونده مهاجرت هم به اتریش منتقل می شه باز هم اگه نظر بهتری دارید ممنون می شم بدین .

      • امیر said,

        اوت 13, 2009 در 10:16 ب.ظ.

        سلام سارا جان. اگر پذیرش گرفتی‌ که دیگه هیچی‌. اما باز هم امیدوارم که مدیکالت را همین روز‌ها بگیری. حیف هست که هند را از دست بدی. فکر می‌کنم که بتونی‌ پرونده ات را در هند نگهداری و خودت بری مجارستان. میپرسم و بهت میگم. یکبار لطفا دیتیل ارسال فرم و مدارکت را به من بگو.
        خوش باشی‌

      • sara said,

        اوت 14, 2009 در 8:00 ق.ظ.

        سلام از راهنماییهای بسیا رمفیدت ممنونم .من بعد از ارسال مدارک به دهلی 2 هفته بعد نامه آمد که کل پروسه حدود 8 ماه طول می کشه و اگر تا 3 ماه از ما خبری نشد با ما تماس بگیرین الان 2 ماه ازون تاریخ میگذره . به بعضی از بچه ها که از ما کمی جلو تر بودن زنگ زدن و سوالاتی پرسیدن از کارشون و ایمکه چرا می خوان برن کانادا اما هنوز به ما زنگ هم نزدن .من بدبختیم اینه که ویزام تمومه .
        باز هم خیلی تشکر می کنم.

      • امیر said,

        اوت 14, 2009 در 10:49 ق.ظ.

        سارا جان سلام
        پس مطمئن باش که با تو هم همین روزها تماس میگیرند. حدسم درست بود و جوابی‌ که گرفتم را برات عینا میگذارم.

        She doesnt need to withdraw her application. Send a letter to change her address. Give address to any of your friend or relative in India where CIC can send her medical forms. Then friend can send medical form to your friend, who can then get her medical done to any DMP and send report to whereever CIC ask her to send. Once CIC ask for passport then she has to send her passport to india for visa stamping.
        خوش باشی‌

  14. sara said,

    اوت 14, 2009 در 11:17 ق.ظ.

    وای امیر جان چقدر زحمت افتادی ممنون اگه اینجوری بشه که عالیه اما اینجا این شرکتی که کارهای ما رو انجام داده می گه پاسپورت رو هیچ پستی از یک کشور به یک کشور دیگه قبول نمی کنه بفرسته.یعنی بر اساس این نامه ما می تونیم مدیکالو تو مجار انجام بدیم این که عالیه اما واسه پست چی کار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا ممنون و شرمنده ام

    • امیر said,

      اوت 14, 2009 در 11:34 ق.ظ.

      خواهش می‌کنم سارا جان
      شرکت‌های پستی زیادی هستند تو هند قطعاً. از آرامکس ، تی ان تی ، دی اچ ال سوال کن. نهایتا هم می‌شه از یک مسافر خواهش کرد که به همراه خودش به هند ببره و تحول دوست شما در فرودگاه بده. فوق آخرش هم اینه که موقع ویزا درخواست ویزا توریستی هند میکنی‌ و خودت شخصاً مراجعه میکنی‌.
      خوش باشی‌

      • sara said,

        اوت 14, 2009 در 4:08 ب.ظ.

        آره راست می گی. می گم این ایرانیها مگه پاسپورتشون رو پست نمیکنن دمشق؟حتما راهی داره.
        ممنون

      • امیر said,

        اوت 14, 2009 در 4:57 ب.ظ.

        قبلا پاسپورت ایرانی‌ ها را پست آرامکس به دمشق میبرد و پس از الصاق ویزا بر میگردوند. اما شنیدم که ۲ هفته‌ای می‌شه که ظاهراً دیگه این کار را نمیکنه.
        راه زیاده. فکر اونجاش را نکن.
        خوش باشی‌

      • sara said,

        اوت 15, 2009 در 11:20 ق.ظ.

        سلام پس حالا چه کار می کنن؟اصلا کشورهایی که باید پاسشون رو بفرستن جای دیگه چه کار می کنن؟همه پا می شن می رن؟

      • امیر said,

        اوت 15, 2009 در 11:30 ق.ظ.

        سلام سارا جان
        این برنامه جدید پیش اومده و هنوز من خبری از کسی‌ ندارم که ویزاش آماده بوده. ولی‌ ظاهراً باید خودشون برن دمشق.
        خوش باشی‌

  15. sara said,

    اوت 18, 2009 در 7:30 ب.ظ.

    امیر جان سلام آخرین خبری که از هند دارم اینه که 45 روز واسه مدیکال وقت می دن.در ضمن این کسی که شما ازش سوال کردید واسه من تا چه حد موثقه؟آخه من میترسم به سفارت ایمیل بزنم برام بد بشه.می خوام بدونم اگه ویزام تموم شه برم ایران یا هر جای دیگه انتقال پرونده دست خودمه یا نه؟این مدیکال ما هم نیامد 2 ماه گذشته دیگه دارم دیوونه می شم به خدا………………………….

    • امیر said,

      اوت 18, 2009 در 10:23 ب.ظ.

      بابا چقدر کم طاقتی عزیزم.کمی‌ صبر کن حتما میاد. همه‌جا ۶۰ روز یا ۹۰ روز وقت میدهند. ببین من می‌خواستم از یک وکیل سوال کنم ولی‌ یک شخصی‌ که خودش ظاهراً در این مورد اطلاعات خوبی‌ داشت پاسخ داد.لینکش را میزارم اینجا برات خودت میخواهی‌ ازش سوال کن.
      http://www.trackitt.com/member/HeroHeeralal
      خوش باشی‌

      • sara said,

        اوت 19, 2009 در 10:04 ق.ظ.

        امیر جان ممنون ، تنها کسی که از قانون جدید خبر داره شما هستی و واقعا هم کمک می کنی . امیدوارم همیشه سربلند باشی.

      • امیر said,

        اوت 19, 2009 در 11:03 ق.ظ.

        خواهش می‌کنم سارا جان. امیدوارم که مطالبی که میگم مفید باشه و بتونم کمکی‌ کنم. پستت را هم تو اون سایت دیدم. فکر کنم خودت یک پست جدید بذاری ، بهتر جواب میگیری.
        خوش باشی‌

  16. احسان said,

    ژانویه 28, 2010 در 1:46 ب.ظ.

    با سلام من 5 سال کارشناسی مواد و متالوژی خوندم دانشگاه آزاد ساوه ورودی 79 بودم تا سال 83 ولی همش حدود 60 واحد پاس کردم و دیگه هم نرفتم دانشگاه ولی میتونم یه نامه بگیرم ازشون که مثلا از این تاریخ تا اون تاریخ اونجا درس خوندم و چند واحدم پاس کردم – همزمان از سال 78 تا دی ماه سال 88 بدون بیمه مشغول کار بودم مغازه داشتم و کارای شبکه و کامپیوتر انجام میدادم از دیماه سال 83 تا تیر ماه 88 توشرکت نفت به مدت 5 سال با سابقه بیمه کار کردم کارمند اداره کامپیوتر بودم و بعدش اومدم هند دارم درس می خونم رشته Electronic and Communication engg که چهار سالم طول میکشه الان 6 ماه هند هستم در شهر حیدر آباد.
    هدفم اینکه برم کانادا اونجا حدود 15 نفر فامیل دارم که خالمم اونجاس .
    میشه راهنماییم کنید که الان میتونم Apply کنم یا بهتره بعد از درسم این کارو بکنم و اون موقع دیکه سابقه کارم بدرد میخوره یا نه از لحاظ زبانم مشکلی ندارم از لحاظ مالیم حدود 100 میلیون دارم 🙂 واقعا سردرگمم کمکم کنید . ممنون

    • امیر said,

      ژانویه 28, 2010 در 3:14 ب.ظ.

      احسان جان باید امتیازی که میگیری را با شرایط فعلیت دقیق حساب کنی‌ و ببینی‌ که امتیاز ۶۷ را میگیری یا نه. چون مدرک تحصیلی‌ نداری ، امتیاز آن را نمیتونی‌ کسب کنی‌. اگر امتیاز ۶۷ را بگیری میتونی‌ اقدام کنی‌. سابقه کارت هم تا ۱۰ سال قابل قبول هست و از این بابت مشکلی‌ نیست – البته اگر تا آن زمان قانون عوض نشه. دیگه تصمیم قطعی‌ با خودت هست که ببینی‌ شرایط را داری یا باید صبر کنی‌ تا درست تمام شود.
      خوش باشی‌

  17. حامد said,

    فوریه 27, 2010 در 7:55 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    اگه ممکنه یه مقدار بیشتر در مورد آزمایشات مدیکال و فاکتورهایی که بررسی میشه (تخصصی تر از قبل) توضیح بدین!
    ممنون از لطفتون.

    • امیر said,

      فوریه 27, 2010 در 11:00 ب.ظ.

      ببین حامد جان زمانی‌ که به پزشک مراجعه می‌کنید ، یک فرم چند صفحه‌ای به شما میدهد که پر کنی‌ که متعلق به اداره مهاجرت می‌باشد و از شما خلاصه بیماری خود و یا خانواده درجه ۱ را میخواهد که بنویسید. پس از آن از شما خواهند خواست که از قفسه سینه عکس بگیرید که بچه‌ها معاف هستند. پس از آن دکتر یک معاینه کامل فیزیکی‌ از تمام بدن شما می‌کند که شامل گوش ، چشم و کلیه اعضا می‌باشد. بعد از آن از شما آزمایش خون و ادرار گرفته میشود که بچه‌ها از آزمایش خون معاف هستند. البته ترتیبش ممکن هست به این صورت نباشه اما پر کردن فرم‌ها اول هست.
      کلا شاید چیزی حدود یک ساعت هر نفر کار داشته باشد.
      خوش باشی‌

  18. shahed said,

    ژوئیه 9, 2010 در 8:57 ق.ظ.

    ma alan 2 mah o 2 rooze ke madarekemon be soorie ferestadim va hich updatii azashon nagereftim

    fek mikoni cheghd dige normale ke montazer bashim

    va bad az inke file number dovom az soorie biad montazer chi bayad bashim?? aya file number dovom hamon darkhast medicale?

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 12:30 ب.ظ.

      دوست عزیز به دمشق ایمیل بزن و درخواست فایل نامبر را بکن. فایل نامبر به معنی‌ رسیدن مدارک هست و مرحله بعدی مدیکال هست که باید کمی‌ صبور باشی‌.
      خوش باشی‌

  19. حسین said,

    نوامبر 29, 2010 در 6:54 ق.ظ.

    سلام امیر جان . تشکر از زحمات زیادت برای هموطنان درمانده

    حدودا 14 ماه است که فایل نامبر دومم اومده و هنوز خبری از مدیکال نیست . رشته ام هم کامپیوتر بوده که ظرفیتش پر شده . به نظرت چه کار کنم امیدی هست یا برم دنبال زندگی ام

    ممنونم

    • امیر said,

      نوامبر 29, 2010 در 10:43 ق.ظ.

      حسین جان من پاسخ شما را قبلا دادم و از شما خواهش کردم که در قامتی که قبلا مشخص شده ، مسائل خود را بفرمایید.
      خوش باشی

  20. حسین said,

    نوامبر 29, 2010 در 12:08 ب.ظ.

    سلام ببخشید متوجه نشدم

    بازم شرمنده ام

    • امیر said,

      نوامبر 29, 2010 در 12:10 ب.ظ.

      خواهش میکنم.
      خوش باشی

  21. پریناز said,

    ژوئن 23, 2011 در 12:31 ق.ظ.

    lمن دو ماهی میشه که مدیکالم اومده اما هنوز پاس ریکویست نشدم و کی ویزای من میاد؟

    • امیر said,

      ژوئن 23, 2011 در 8:04 ق.ظ.

      پریناز جان ممکن هست که این زمان تا ۸ ماه هم طول بکشه. پس نگران نباش.
      خوش باشی

  22. yasi said,

    سپتامبر 2, 2011 در 10:23 ب.ظ.

    باسلام و خسته نباشید:
    من اولین باره که از سایت خوبتون دیدن می کنم,سوالی داشتم که اگر لطف کنید راهنمایی کنید ممنون می شمکمن خودم با عنوان برقکار صنعتی 26 زوئن پارسال اقدام کردم واول اردیبهشت امسال از من و همسرم مدیکال و لندینگ فی خواستند,که متاسفانه من حامله بودم و عکس سینه رو نفرستادم,میدونم بعد از زایمان باید سریع عکسو بفرستم ولی سوالم اینه که نمیدونم مدارک بچه رو بعنوان فرد جدید از کجا بیارم چون من وکیلم ندارم.اگر لطف کنید راهنماییم کنید یک دنیا ممنونتون می شم.

    • امیر said,

      سپتامبر 3, 2011 در 1:06 ق.ظ.

      یاسی جان ای کاش که کل مدیکال را به زمان دیگری موکول میکردید ، چون اگر تا اردیبهشت سال آینده ویزا شما صادر نشود ، کل مدیکال را باید دوباره انجام دهید. انشاءالله که این اتفاق نمیافتاد.
      کل فرمها را باید دوباره تکمیل کنید. شناسنامه فرزند ، پاسپورت ، مبلغ ۱۵۰ دلار هزینه بررسی و عکس. کل این مدارک رو میتونید از چک لیست موجود در سایت اداره مهاجرت هم پیدا کنید. پس از ارسال مدارک ، برای فرزندتان هم مدیکال صادر میشود و باید انجام دهید و ارسال کنید.
      خوش باشی

  23. yasi said,

    سپتامبر 3, 2011 در 7:54 ق.ظ.

    ممنونم امیر جان,ولی ما 90 روز برای ارسال مدیکال وقت داشتیمومگر میشد مدارکو نفرستاد؟پیش دکتر معتمد که (راهوریان)رفتیم گفت این کارو بکنیم ):
    منظور شما از کل مدارک چیه؟یعنی کل مدارک :فرمها,سوءپیشینه,پرینت پول,مدارک درسی……
    وای فکرشم کابوس,میشه راهنماییم کنید دقیقا کدوم فرمها,خیلی خیلی لطف می کنید…..

    • امیر said,

      سپتامبر 3, 2011 در 10:36 ق.ظ.

      ایشان اشتباه کردند. باید برگه مدیکال را به همراه یک نامه که به باردار بودن خودتان اشاره کرده بودید ، باز میگرداندید و توضیح میدادید که پس از فارغ شدن اعلام تا برگه مدیکال جدید صادر شود. به هر حال گذشته:
      کل فرمها باید اصلاح و بروز شود. مدارک نیازی به ارسال مجدد نیست ، ولی باید فرمها را بروز رسانی کنید و مدارک مرتبط با فرزندتان را هم ارسال کنید.
      خوش باشی

  24. yasi said,

    سپتامبر 4, 2011 در 5:55 ق.ظ.

    خیلی خیلی لطف کردی امیر عزیز

    • امیر said,

      سپتامبر 4, 2011 در 10:48 ق.ظ.

      خواهش میکنم
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

