هزینه انجام مدیکال در بریتانیا

جهت اطلاع دوستانی که بواسطه پرداخت هزینه مدیکال فکر میکنند خیلی‌ داغ شده اند ، هزینه انجام مدیکال را در بریتانیا برایتان مینویسم:

۱- عکس از قفسه سینه: هر نفر ۵۷ پوند

۲- هزینه معاینات پزشکی‌ و آزمایش خون و ادرار : هر نفر ۲۵۰ پوند

۳- هزینه معاینات پزشکی‌ و آزمایش ادرار ( مخصوص کودکان ) : هر نفر ۱۵۰ پوند

خوب فکر کنم کمی‌ آروم شدید. فقط لطفا پزشکان محترم نخوانند.

خوش باشید

12 دیدگاه

  1. karno said,

    ژوئیه 29, 2009 در 6:36 ب.ظ.

    سلام،من واقعا حاضرم سه برابر هزينه معمول رو بدم فقط زودتر از اين برزخ راحت شم. اون لحظه اي كه هزينه مديكال رو بدم ازته دل ميگم نوش جونتون به خدا.

    • امیر said,

      ژوئیه 29, 2009 در 9:08 ب.ظ.

      سلام.کارنو جان تو که کی یف هستی‌ مگه اونجا هم برزخ هست؟ غصه نخور اونم میاد تا چشم رو هم بذاری. ضمنا من نمیدونم چرا نمیتونم برات کامنت بذارم. برای من غیر فعال هست.
      خوش باشی‌

  2. karno said,

    ژوئیه 29, 2009 در 9:31 ب.ظ.

    سلام مجدد، نميدونم مشكل چيه،قبلا ميترا جون هم اين مشكل رو داشتن و نميتونستن كامنت بذارن ولي ظاهرا رفع شده. در مورد كي يف، نميدونم احساس ميكنم اينجا زندگي جريان نداره ، فقط طبيعت خيلي زيبايي داره كه اونم داره با زباله ها خراب ميشه. يه سوال هم دارم ، البته ببخشيد ، به نظر شما ممكنه فايل دوست من به خاطر نقص پرونده اين همه طول كشيده ( 16 ماهه منتظره مديكاله) ؟ خيلي دوست دارم بدونم چرا رو متن نامه كه نواقص رو ذكر كرده تاريخ 10 ماهه پيش كه ظاهرا شروع پروسه بوده رو زده بودن !! مرسي

    • امیر said,

      ژوئیه 29, 2009 در 9:51 ب.ظ.

      بک گراند چک و سکیوریتی چک‌ قبل از مدیکال انجام می‌شه و در مورد پرونده‌های قدیم چیزی حدود ۱۳ ماه طول می‌کشید.
      نامه ۱۰ ماه پیش تازه به دستشون رسیده؟
      نقص پرونده هم بی‌ تاثیر نیست چون وقتی‌ پرونده نقص مدارک داشت ، پس از دریافت مدارک ، بلافاصله شروع به بررسی‌ نمی‌کردند.
      خوش باشی‌

  3. صبا یاوری said,

    ژوئیه 30, 2009 در 4:20 ق.ظ.

    سلام، تغییر دکوراسیون مبارک باشه…! متاسفم ولی من پستتو خوندم!! بابا ما می دونیم جاهای دیگه چقدر برای کاری که پزشک انجام میده ارزش قائلند، اینجا هم همه چی تعرفه داره زیادی نمیشه بگیریم!!

    • امیر said,

      ژوئیه 30, 2009 در 10:33 ق.ظ.

      سلام صبا جان
      ممنون. بنده شخصاً مخلص شما هم هستم ، من هم به نوع به خانواده گروه پزشکی‌ وابسته هستم. منظورم پزشکان معتمد سفارت بودند.
      خوش باشی‌

  4. شهرام said,

    ژوئیه 30, 2009 در 6:10 ق.ظ.

    سلام امیر جان .بااین اوضاع فکر کنم اصل گردنه ای که میگن اونجاست.درمورد کامنت دادن به کارنوی عزیز هم میخواستم بگم منم اولش مشکل داشتم ولی بعد فهمیدم که باید بری دقیقا روی خط عمودی جایی که کامنتو بایدبنویسی کلیک کنی تا چشمک زن کرسر فعال بشه این کاررو چندبار انجام بدی فعال میشه.مرسی

    • امیر said,

      ژوئیه 30, 2009 در 10:31 ق.ظ.

      سلام شهرام جان
      دقیقا همینطوره. گردنه همینجاست. اینقدر به طرق مختلف از آدم پول‌های گنده گنده میگیرند ( با این واحد پول قشنگی‌ هم که ما داریم ) که اشک آدم در میاد. از راهنمایت هم ممنون ، امتحان می‌کنم.
      خوش باشی‌

  5. karno said,

    ژوئیه 30, 2009 در 9:18 ب.ظ.

    امير جان ، ممنونم از تذكري كه داديد ، بعد از كامنت شما من دوباره پاكت نامه رو بررسي كردم ديدم كه مهر ورودي 04.09.2008 بوده و من ديروز از فرط نگراني اون چيزي كه تو ذهنم بود رو خونده بودم . نامه ظاهرا 10 ماه تو راه بوده … خوب شد شما تذكر داديد و گرنه هنوز فكر ميكردم اين نامه همين هفته پست شده … واقعا ممنونم ، اميدوارم هميشه خوش باشيد …

    • امیر said,

      ژوئیه 30, 2009 در 10:15 ب.ظ.

      خواهش می‌کنم. از اداره پست هم پیگیری کنید. سفارت که رفتید حتما پاکت نامه را هم ببرید و مطمئن شوید که پرونده در جریان هست. امیدوارم مشکلشون زود حل شه و خبر‌های خوبی‌ براشون داشته باشید.
      خوش باشی‌

  6. پوريا said,

    اوت 1, 2009 در 11:13 ق.ظ.

    بابا گلي به جمال پزشكاي ما.

    • امیر said,

      اوت 1, 2009 در 11:16 ب.ظ.

      گل که به جمال پزشکان ما هست ، خصوصا دندانپزشکان!!!
      صبا جان نشنوه من چی‌ گفتم!!!!!!
      خوش باشی‌


پاسخی بگذارید

