گود بای پارتی پوریا و میترا عزیز

ببینم شما می‌خواهید برای میترا و پوریا گود بای پارتی بگیریم یا نه؟
پس چرا هیچ کس موافقت خودش را اعلام نکرد؟!!!
من تقویم ایرانی‌ ندارم ولی‌ فکر کنم نیمه شعبان همین روز‌ها باشه. برنامه من این بود که چون نیمه شعبان خوش یمن هست همین روز را برای گود بای پارتی اعلام کنیم هرچند تا رفتن آنها هنوز وقت هست.
پوریا عزیز همه را رسما برای شام به منزلشان دعوت کرد!!!!! ولی‌ چون در حال اثاث جمع کردن هستند ، من موافقت نکردم!!!!
میخواهیم گودبای پارتی مجازی بگیریم. من نظرم بود که بزرگ این فامیل (وبلاگ نویسان مهاجرت) میزبان باشد ، ولی‌ کسی‌ داوطلب نشد. حاضرم به عنوان پیر مهاجرت ( البته با اجازه دوستان ) میزبان این پارتی باشم و همه را دعوت کنم که در این پارتی شرکت کنند. لطفا اگر موافقید اعلام کنید و روز نیمه شعبان را هم به من بگویید کی هست. به دوستان خود که با پوریا و میترا هم ارتباط داشتند اعلام کنید تا موافقت خودشان را اعلام کنند. در صورت تمایل دوستان عزیز ، اولین گودبای پارتی مجازی را برگزار خواهیم کرد.
پس من منتظرم.

خوش باشید

22 دیدگاه

  1. Marjan said,

    اوت 3, 2009 در 10:18 ب.ظ.

    امير جان من ميترا رو نميشناسم، پوريا هم كه خيلى وقت نيست باهاشون آشنا شدم اما اگر كار خاصى از من بر مياد بگو. نيمه شعبان جمعه همين هفته است، يعنى 3-4 روز ديگه. خودم هم كه شديدا مودم خرابه و تو هيچكدوم از وبلاگ ها نميخوام بنويسم، نميدونم اينجا چه برنامه اى دارى اما خوب من اصولا مهمونى دوست دارم

    • امیر said,

      اوت 3, 2009 در 11:54 ب.ظ.

      مرجان جان سلام
      منو ببخش که با وجود پیشکسوتانی مثل شما جسارت کردم و برای این پارتی پا پیش گذاشتم. میترا نویسنده وبلاگ آینده سبز و پوریا هم نویسنده وبلاگ مهاجر ونکوور تا اواخر سپتامبر یا شهریور عازم کانادا هستند پس از سالها انتظار. از اینکه تاریخ نیمه شعبان را گوشزد کردی ممنونم ، پس وقت آنچنانی‌ نداریم. یک برنامه ای‌ تو ذهنم هست که اگر استقبال بشه فردا خواهم گفت که چی‌ هست. شاید خیلی‌ جالب نباشه و حتی مسخره هم بیاد. اما تجربه اول هست و می‌خوام یک پارتی مجازی بگیرم که منت میذارید اگر شرکت کنید.
      قصد داشتم شب نیمه شعبان بذارم برنامه را اما چون دوستان در ایران پنجشنبه و جمعه مشکل ارتباط با اینترنت دارند ، برنامه را جمعه شب به وقت بریتانیا مهیا می‌کنم ( بامداد شنبه به وقت ایران ). نمیدونم چی‌ از آب در بیاد ، جائی ندیدم که مهمونی مجازی بگیرند و بخوام الگو بگیرم ، ایده خودم هست ، امیدوارم خیلی‌ بد نباشه.
      خوش باشی‌

  2. شهرام said,

    اوت 4, 2009 در 5:34 ق.ظ.

    سلام امیرجان ایده ات خیلی جالبه منم موافقم وهستم به شرط اینکه ما را هم شرکت بدین.مرسی

    • امیر said,

      اوت 4, 2009 در 10:30 ق.ظ.

      شهرام جان سلام. بدون شما که اصلا لطفی‌ نداره. امشب میگم برنامه ام چیه.
      خوش باشی‌

  3. karno said,

    اوت 4, 2009 در 6:13 ق.ظ.

    سلام، من براي گودباي پارتي آماده ام. خوب برنامه چيه؟!!! چكار بايد كرد ؟

    • امیر said,

      اوت 4, 2009 در 10:32 ق.ظ.

      سلام کارنو جان. امشب میگم که برنامه ‌ام چیه.
      خوش باشی‌

  4. مژده said,

    اوت 4, 2009 در 6:32 ق.ظ.

    سلام امير خان…. من از دوستان وبلاگي ميترا جون و پورياي عزيز هستم و مدتي هم خواننده وبلاگ شما از طريق اين دوستانم…. خبر خوب اولين مديكال طي قانون جديد رو هم از وبلاگ شما خووندم… من هم با اين گودباي پارتي موافقم و خوشحال مي‌شم اگه كاري از دستم بر مي‌ياد من هم باشم… شاد شاد شاد باشين

    • امیر said,

      اوت 4, 2009 در 10:36 ق.ظ.

      سلام مژده جان. لطف کردی که اینجا هم اومدی. حقیقتش ایده خودم هست و نمیدونم چی‌ از آب در بیاد . فقط لطف کنید که به دوستان مشترک بگید که همچین برنامه ای‌ هست. امشب دقیقا توضیح خواهم داد.
      خوش باشی‌

  5. نيلوفر said,

    اوت 4, 2009 در 7:46 ق.ظ.

    سلام امير عزيز خيلي فكر خوبيه.من هم پوريا و هم ميتراي عزيز رو مي شناسم و با پيشنهادت كاملا موافقم.همين امروز هر دو پستتو ديدم هر كاري لازم هست بگو انجام بديم و تو وبلاگهاي بچه هاي مهاجرتي هم اطلاع رساني كنيم.منتظر خبرت هستم.راستي نيمه شعبان جمعه است.اگه تا پنج شنبه برنامه رو بگيريم بهتره.(ما عازم شمال هستيم)

    • امیر said,

      اوت 4, 2009 در 10:42 ق.ظ.

      سلام نیلوفر جان. شما فقط لطف کنید به دوستان دیگه اطلاع رسانی کنید. بخاطر خوش یمن بودنش می‌خواستم شب نیمه شعبان بگیرم این مراسم را ولی‌ اصلا نمیدونستن همین جمعه هست. از طرفی‌ آخر هفته بیشتر دوستان به اینترنت دسترسی‌ ندارند. واسه همین برنامه را امشب میگم و موکولش می‌کنم اصل برنامه را به روز شنبه.نمیدونم چی‌ از آب در بیاد!!! خیلی‌ سریع شد. انشالله گودبای پارتی تو با شکوه تر بشه.
      خوش باشی‌

  6. اوت 4, 2009 در 8:14 ق.ظ.

    ایده ی جالبیه، خیلی دوست دارم بدونم چیکار می کنی. کاری بود بگو.

    • امیر said,

      اوت 4, 2009 در 10:26 ق.ظ.

      نمیدونم چی‌ از آب در میاد صبا جان. امشب میگم برنامه چیه.
      خوش باشی‌

  7. پوريا said,

    اوت 4, 2009 در 8:46 ق.ظ.

    امير جان خيلي ممنون از محبتت. چه جوري جبران كنيم برادر. شام رو بخوريم يا خجالت بخوريم. من چاكرتم آقا؛ همه چي رو هم پايه ام حتي شام تو خونه مون رو كه الان مثل مسجده.

    • امیر said,

      اوت 4, 2009 در 10:24 ق.ظ.

      قربانت. هر کی‌ اومد ونکوور یک ماه میاد خونه شما تا خونه بگیره خودش ( حال کردی جبران کردن را؟؟!!)
      خوش باشی

  8. پوريا said,

    اوت 4, 2009 در 12:43 ب.ظ.

    راستي امير من كه نمي دونم برنامه ات چيه؛ ولي براي دوستان يك سورپرايز دارم كه در گودباي پارتي رو مي كنم. اگر كسي هم بتواند تا شنبه صبح سورپرايز مرا حدس بزند به عنوان جايزه يك سال اشتراك رايگان وبلاگ را تقديمش مي كنم.
    البته به جز خود امير كه برايش سورپرايز نيست.

    • امیر said,

      اوت 4, 2009 در 1:37 ب.ظ.

      به به گود بای پارتی ما جایزه هم داره. آقای گود بای پارتی جایزه میدهد. بشتابید. ببینم این شخص خوش شانس که جایزه را میگیره کی‌ هست؟؟!!!
      خوش باشید

  9. karno said,

    اوت 4, 2009 در 8:13 ب.ظ.

    من حدس ميزنم سوپرايز پوريا جان چيه! فقط بگيد كجا و چطوري حدسمون رو اعلام كنيم !!

    • امیر said,

      اوت 4, 2009 در 9:48 ب.ظ.

      کارنو جان ، پوریا چیزی در این مورد نگفته. ولی‌ چون قرار شد میزبان من باشم. در پست امشب که برنامه را خواهم گفت میتونید حدس خود را بزنید و من عینا تائید می‌کنم تا پوریا خودش جواب بده.
      خوش باشی

  10. میترا said,

    اوت 5, 2009 در 4:33 ق.ظ.

    امیر جان سلام
    دو روزه که با بلاگفا مشکل پیدا کردم اساسی!!!! فکر کنم منم باید طلاقش بدم!!!!
    امیر جان دستت درد نکنه. چقدر محبت داری !! شرمنده کردی. هم شما و هم دوستان خوبمون. واقعا» نمی دونم چی بگم. خیلی ذوق زده شدم. نمی دونم برنامه چیه ولی بی صبرانه منتظرشم. از این جایزه ها به ما هم می دین؟؟؟؟!!!!!!!!

    • امیر said,

      اوت 5, 2009 در 10:25 ق.ظ.

      خواهش می‌کنم. من نقشی‌ ندارم. نقش اصلی‌ را دوستانی که شرکت میکنند بازی‌ خواهند کرد. جایزه را هم من نمیدم ، پوریا قراره بده. خوب شما هم شرکت کنید و جایزه بگیرید.
      خوش باشی‌

  11. نيلوفر said,

    اوت 5, 2009 در 8:45 ق.ظ.

    امير جان دستت درد نكنه بابت زحمتي كه مي كشي.خيلي دوست داشتم در اين مراسم بودم.متاسفانه اونجا دسترسي به اينترنت ندارم.(بي لپ تايپي يه ديگه)انشالله به همه خوش بگذره.پيشاپيش براي ميترا و پورياي عزيز و خانواده هاشون ارزوي سلامتي و سفري خوش و موفقيت هاي پي در پي رد كانادا رو دارم.تو روز گودباي پارتي پاد ما هم باشيد.

    • امیر said,

      اوت 5, 2009 در 10:13 ق.ظ.

      امیدوارم که مراسم جوری باشه که بعدا فحشم ندهند. به شما هم امیدوارم خوش بگذره.
      خوش باشی‌


پاسخی بگذارید

