گود بای پارتی

خوب به به ، به به. یک گروه دیگه آخر شهریور عازم هستند. ببینم من فاصله ام از شما‌ها دوره. شماها که همتون داخل ایران هستید ( غیر از چند تا از دوستان دیگر مثل کارنو و …. ).
رضا رفت ، بی‌خیال ؟
کامیار رفت ، بی‌خیال؟
پوریا میره اونم لابد بی‌خیال !!!!!
میترا میره اونم حتما دیگه بی‌خیال !!!!
بابا جان یه مهمونی‌ ، شامی‌ ، چیزی.
ای بابا یه گود بای پارتی جور کنید دیگه. این چه وضعیه؟؟ همینجوری ؟؟!!! خدا حافظ؟؟!!! همین؟!!!!
نوبت شما هم میشه ها؟؟؟ ما همه یه فامیل محسوب میشیم ، بزرگ فامیل آستین‌ها را بزنه بالا و یه مهمونی بده.
نیلوفر نوبت تو هم می‌شه ها !!!!! خوبه یکی‌ فقط از دور برات دست تکون بده؟؟
پس من منتظرم ببینم بزرگ فامیل ما کیه و چه برنامه ای‌ داره. دیر نکنید‌ها !!!
چشم رو هم بذارید می‌بینید پوریا سفرنامه ونکوور 1 را داده بیرون!!!!
میترا هم داره در مورد مدل لپ تاپش برامون مینویسه!!!!
پس من منتظرم.
خوش باشید

8 دیدگاه

  1. پوريا said,

    اوت 3, 2009 در 8:08 ق.ظ.

    با پيشنهادات موافقم امير. ولي گروه مجازي؛ گودباي پارتيش هم بايد مجازي باشه. حالا چه جوري؟ خوب فكر كنين و پيشنهاد بدين………

    • امیر said,

      اوت 3, 2009 در 1:11 ب.ظ.

      موافقی؟؟؟!! ۴ تا آدم را دعوت کن خونتون و یه شام بده عزیزم!!!!
      از شوخی‌ گذشته. من پیشنهاد دارم ، فقط منتظرم بقیه هم نظرشون را بدن ، ببینم موافقند یا نه؟؟؟ هنوز که خبری نیست.
      خوش باشی‌

  2. karno said,

    اوت 3, 2009 در 3:08 ب.ظ.

    سلام، ممنون از همدردي شما. راستش من الان اصلا روحيه ندارم حالم خيلي گرفته ست. نميدونم ميشه فايلم رو بفرستم سوريه يا نه؟ از طرفي الان ديگه ديره …اين كار و بايد 8 ماه پيش ميكردم. ديگه تا بجنبم 10 ماه ميشه و اينجا يه تكوني ميخوره. براي من خيلي جالبه كه چرا هر بار دوستم ميرفته سفارت چيزي از ناقص بودن فايلش بهش نگفتن؟ تو سايت نوشته كه فايلش از سپتامبر 2008 رفته تو پروسه ولي تا آپريل 2009 بهش ميگفتن كه فايلتون هنوز تو صفه. مثل حرفي كه به من زدن .معلوم نيست چه خبره … در مورد گودباي پارتي اينطور كه پيداست من آخرين نفرم كه گودباي پارتي قراره بگيره ، اونموقع ديگه هلو پارتي ميگيرم چون كسي نمونده كه باهاش خداحافظي كنم و بايد به همه سلام كنم…

    • امیر said,

      اوت 3, 2009 در 5:37 ب.ظ.

      سلام کارنو جان
      نگران نباش. چشم رو هم بذاری برای تو هم گودبای پارتی خواهیم گرفت.
      خوش باشی‌

  3. باران said,

    اوت 3, 2009 در 7:42 ب.ظ.

    اگه اشکالی نداشته میخوام شما را لینک کنم!! از وبلاگتون خوشم اومد…

    • امیر said,

      اوت 3, 2009 در 7:55 ب.ظ.

      شما لطف میفرمایید.
      خوش باشی

  4. میترا said,

    اوت 5, 2009 در 4:23 ق.ظ.

    امیر جان فکر جالبیه ! ولی چجوری؟

    • امیر said,

      اوت 5, 2009 در 10:27 ق.ظ.

      فکرشو کردم. تا بعد…. .
      خوش باشی‌


پاسخی بگذارید

