گودبای پارتی مجازی

خوب ظاهراً اینجور قرار شد که گودبای پارتی پوریا و میترا عزیز بصورت مجازی برگزار بشه و میزبانش هم من باشم ( خودم خودم را میزبان کردم!!!! ).
فکر می‌کنم این اولین گود بای پارتی مجازی باشه ، البته تا اونجا که من میدونم. قطعا کاستی هائی خواهد داشت که همینجا عذرخواهی‌ می‌کنم. قصد داشتم با دوستان مشورت کنم تا یک گود بای پارتی درخور و شایسته برای دوستانمان برگزار کنیم. از طرفی‌ با توجه به نزدیک بودن نیمه شعبان و خوش یمن بودن این روز ، قصد داشتم شب نیمه شعبان پارتی را برگزار کنیم. اما من تقویم ایرانی‌ نداشتم و مرجان عزیز یادآوری کرد که جمعه همین هفته نیمه شعبان هست و چون دوستان اغلب روزهای پنجشنبه و جمعه به اینترنت دسترسی‌ ندارند ، برنامه را به روز شنبه (روز بعد از عید) موکول کردم و با توجه به وقت کم و مصر بودنم برای برگزاری در نیمه شعبان ، از مشورت با دوستان صرفه نظر کردم و اینی خواهد شد که خواهید دید !!! تجربه اول هست با هزار و یک مشکل که انشاالله خواهید بخشید.

حالا برنامه چی‌ هست:
۲ تا پست جداگانه برای پوریا و میترا عزیز نیمه شب جمعه به وقت بریتانیا ( بامداد روز شنبه به وقت ایران ) پابلیش می‌کنم. مراسم ما در این ۲ تا پست برگزار می‌شه و دوستان میتوانند در هر ۲ پست شرکت کنند و …………. دیگه بقیه اش بماند برای روز شنبه.

فقط لطفا به دوستان مشترک اطلاع رسانی کنید تا آنها هم شرکت کنند.

از نیلوفر عزیز هم عذرخواهی‌ می‌کنم که برای روز پنجشنبه نمی‌شه به دلایلی که گفتم ( نیلوفر عازم شمال هست و دوست داشت اون هم بود – سفر و اقامت خوشی‌ را برایتان آرزو میکنم ).

ضمنا پوریا نیز یک سورپرایز برای ما داره که روز پارتی رو خواهد کرد و بنا به گفته خودش اگر کسی‌ تا روز شنبه بتونه حدس بزنه چی‌ هست ، یک سال اشتراک رایگان وبلاگ را جایزه خواهد گرفت. ( حالا این یعنی‌ چی‌ از خودش بپرسید!! ). لطفا حدس خود را در همین پست اعلام کنید و من هم عیناً تائید می‌کنم تا خود پوریا پاسخگو باشد.
پس تا شنبه.

خوش باشید

46 دیدگاه

  1. نيلوفر said,

    اوت 5, 2009 در 5:25 ق.ظ.

    سلام امير عزيز.بابت بول زحمتي كه كردي دستت درد نكنه.جاي مارو هم حسابي خالي كنيد و حسابي به همگي خوش بگذره.

    • امیر said,

      اوت 5, 2009 در 10:18 ق.ظ.

      سلام نیلوفر جان. امیدوارم خوب از آب در بیاد. جای شما قطعا خالیه و نفر بعدی که براش گودبای پارتی میگیریم تو هستی‌.
      خوش باشی‌

  2. karno said,

    اوت 5, 2009 در 7:27 ق.ظ.

    امير جان سلام ، خوب من اومدم تو مسابقه شركت كنم. سورپرايز اينه كه پوريا خان ميخواد به همه ما رسما بگه كه وبلاگ آينده سبز و مهاجر ونكوور يعني ميترا جون و پوريا جان يه نسبتي با هم دارند يعني پوريا همسر ميترا جونه . مگه نه؟؟!!! ديگه سوپرايز از اين بهتر سراغ داريد ؟؟

    • امیر said,

      اوت 5, 2009 در 10:16 ق.ظ.

      سلام کارنو جان.همانجور که گفتم من فقط عینا تائید می‌کنم و جوابش با پوریا.
      خوش باشی‌

  3. هستی said,

    اوت 5, 2009 در 9:10 ق.ظ.

    من یه پیشنهاد بدم؟ میتونیم برای شنبه همه تو یه ساعت آنلاین باشیم و هر کی میوه و شیرینی خودش رو بیاره
    در مورد پوریا هم بزار حدس بزنم، ااامممم
    1. پوریا بی خیال کانادا رفتن شده؟
    2. پوریا داره دوباره پدر میشه؟
    3. پوریا لاتاری گرین کارت برده و میره آمریکا؟
    4. پوریا از اول کانادا بوده و سر کارمون گذاشته؟
    5. پوریا اسم یه خانومه؟
    6. …

    • امیر said,

      اوت 5, 2009 در 10:11 ق.ظ.

      هستی جان کمی‌ سخته یک ساعت مشخص انلاین بشیم. من ، کارنو و دیگر دوستانی هستند که ایران نیستیم و اختلاف ساعت نمیذاره. جواب مسابقه هم با پوریاست.
      خوش باشی‌

  4. niloofar 2 said,

    اوت 5, 2009 در 10:20 ق.ظ.

    manam baazi bedin manam mohaajeram 🙂

    • امیر said,

      اوت 5, 2009 در 10:31 ق.ظ.

      حتما. مقدم همهٔ دوستان را گرامی‌ میدارم.
      خوش باشی‌

  5. حمیدم said,

    اوت 5, 2009 در 11:12 ق.ظ.

    بسلامتی. با کمال میل شرکت می کنم. ما به خوشی دوستان خوشیم. امیدوارم نیلوفر و باسی هم تا از سفر برمیگردن مدیکالشون بیاد.

    • امیر said,

      اوت 5, 2009 در 11:23 ق.ظ.

      مقدمتان گرامی‌. من هم امیدوارم.
      خوش باشی‌

  6. میترا said,

    اوت 5, 2009 در 12:14 ب.ظ.

    امیر جان سلام
    چه مهمونیه شادیه!!! خیلی کیف می کنم. حدسهای هستی جان خیلی بامزه ست مخصوصا» موردهای 4 و 5 !!!!!!!!!!! کلی خندیدم. دستت درد نکنه که موجبات شادی دوستان رو فراهم کردی. امیدوارم همیشه دلت شاد و لبت خندان باشه.
    این آقای پوریا چرا جواب دوستان رو نمی ده ؟؟؟؟!!!!!!!! حتما» می خواد بگه 5 شنبه ها و جمعه ها دسترسی به اینترنت و کامپیوتر نداره !!!!!!!!!!!!!!
    خوب امیر جان اگه کاری هست بگو من انجام بدم. تنهایی خسته می شی!!!!! از این صورتها هم که نداری مجبورم تایپش کنم. (خنده، چشمک، تعجب، قلب، گل، و …)

    • امیر said,

      اوت 5, 2009 در 1:23 ب.ظ.

      سلام میترا جان
      خوشحالم که باعث شادی دوستان خواهم شد. پوریا الان که نباید جواب بده ، باید همه حدسشون رو بزنند و جمعه شب بیاد و جواب بده. الان که بگه خیلی‌ از احتمالات حذف می‌شه و نفر آخر احتمال برنده شدنش بیشتره.
      تو نمیخواهی حدس بزنی‌. درسته که همه مهمان شما هستیم ولی‌ میتونی‌ شرکت کنی‌.
      ممنون از لطفت.
      خوش باشی‌

  7. Holly said,

    اوت 5, 2009 در 2:24 ب.ظ.

    I just read your previous texts about getting police cretificate before leaving Iran, I need to update my documents for immigration and have to request from Iranian embassy in London. Does this affect the process time? I found your weblog this week, it contains very useful information. Thanks

    • امیر said,

      اوت 5, 2009 در 3:13 ب.ظ.

      As far as I know if you want to get a valid police certificate it will probably take between 3 to 5 months.To begin with you and your family have to go to Scatland Yard to have your finger prints done.In the next step send it with other documents mentioned in Iranian Embassy website in London.The faster you prepare the requested documents the better impact it can have on your visa officer which finally will speed up your immigration processes.
      Good Luck

  8. دوستدار ونکوور said,

    اوت 5, 2009 در 5:50 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    اگه قبوله منم بیام. عجب هیجان انگیز شده. منتظر سورپرایز پوریا هستم.
    سلامت و شاد و موفق باشی

    • امیر said,

      اوت 5, 2009 در 5:54 ب.ظ.

      سلام.‌ای بابا تا حالا کجا بودی تو ؟ حتما. اگه میخواهی‌ در مسابقه شرکت کنی‌ تا شنبه وقت داری.
      خوش باشی‌

  9. باران said,

    اوت 5, 2009 در 6:50 ب.ظ.

    من هم لباسامو پوشیدم و پشت در هستم!!! تق تق تق

    • امیر said,

      اوت 5, 2009 در 10:07 ب.ظ.

      خیلی‌ خوش آمدی. یکم زود اومدی اما اشکال نداره بفرمائید تا بقیه هم بیان.
      خوش باشی‌

  10. اوت 5, 2009 در 7:39 ب.ظ.

    امیر خان سلام.عجب فکر بکری کردی درود بر شما.من هم در مورد مسابقه نظرم مشابه کارنو عزیز هست.
    شاد باشی

    • امیر said,

      اوت 5, 2009 در 10:05 ب.ظ.

      سلام دوست عزیز. ارادت دارم. خدا کنه شرمنده دوستان نشوم و خیلی‌ بد از آب در نیاد و بشه برای همه‌ دوستان گرفت. جواب مسابقه هم با پوریاست.
      خوش باشی‌

  11. ثنا said,

    اوت 5, 2009 در 8:46 ب.ظ.

    خیلی عالیه من هم هستم
    یعنی هرجا صحبت از پارتی میشه هستم اینجا خیلی مهمتره
    گودبای پارتی دوستان وبلاگی به طور مجازی
    خیلی باحاله

    • امیر said,

      اوت 5, 2009 در 10:01 ب.ظ.

      خیلی‌ خوش آمدی. انشاالله همین روز‌ها برای شما میگیریم.
      خوش باشی‌

  12. Holly said,

    اوت 5, 2009 در 9:18 ب.ظ.

    Thanks for your reply, but my problem is that I have been given only 3 months to hand in my new documents and sounds that I wouldn’t be able to do that if I got my police check stuff done here. Do you think that it would be a good idea to go back Iran to do this. By the way my file is in Warsaw office . Accept my apology if my comments are a bit none-related as everybody is talking about good-bye party

    • امیر said,

      اوت 5, 2009 در 9:43 ب.ظ.

      Considering that Iranian Embassy doesn’t guarantee to prepare your police certificate in certain time , it will be a very good idea to go back Iran to do this if you have this option. However it may cost you a lot. So it is a question of personal preferance

  13. اوت 6, 2009 در 2:45 ق.ظ.

    سلام فال حافظش هم از کنار حافظیه بامن . از حالا لباس مهمانی پوشیده منتظرم.

    • امیر said,

      اوت 6, 2009 در 10:09 ق.ظ.

      به به فال حافظ هم داریم. چی‌ بهتر از این.
      خوش باشی‌

  14. مژده said,

    اوت 6, 2009 در 6:31 ق.ظ.

    سلام امير جان … در مورد اينكه پوريا و ميترا با هم نسبتي دارن اينو يكي ، دو ماه پيش از آرشيو وبلاگشون فهميده بودم… كاش از اينجا يه اطلاع رساني مي‌شد دوستاني كه توي ايرانن توي زمان مشخصي به گفته ي هستي جون آنلاين بشن… كاش بشه…

    • امیر said,

      اوت 6, 2009 در 10:07 ق.ظ.

      سلام مژده جان. چون اغلب دوستان از محل کار کانکت میشند شاید سخت باشه در یک ساعت مشخص انلاین بشند. ولی‌ خوب در صورت امکان دوستان داخل ایران ساعت ۱۱ صبح روز شنبه انلاین باشید.
      خوش باشی‌

  15. دوستدار ونکوور said,

    اوت 6, 2009 در 4:41 ب.ظ.

    من بازم اومدم چون یادم رفته بود حدسمو در مورد سورپرایز پوریا بگم. بنا به دلایل زیاد شواهد اینطور نشان می ده که میترا و پوریا با هم نسبت نزدیکی – یه خانواده اند- دارند.
    تا شنبه ساعت 11 صبح

  16. نیلوفر said,

    اوت 7, 2009 در 5:01 ق.ظ.

    سلام دوستان عزیز.تو این تعطیلات تابستونی که می خواستیم از پنج شنبه بریم شمال کاری تو شرکت پیش اومد که محبورم تا یک شنبه تهران باشم.برای همین خیلی خوشحالم که تو گودبای پارتی دو تا از دوستان عزیز و وبلاگیم شرکت می کنم.امیر عزیز حاضری ما رو هم از الان بزن.از حدسهای شما هم خیلی خوشم اومد بچه ها مخصوصا کارنو.پوریا جان باید بگم که باسی خیلی وقته می گه این وبلاگ میترا و پوریا با هم زن و شوهرن.جفتشون 2 تا پسر دارن.جفتشون از فدرال اقدام کردن و حدود 6 ساله منتظرن. لندینگ اقای خونه تو هر دو مورد نیومده بوده.جفتشون مجبور شدن تو یه تاریخ برن سوریه!خلاصه هی من می گفتم نه بابا اینا برای هم تو وبلاگاشون کامنت می ذارن و سوال می پرسن.فکر نمی کنم اینطور باشه.

  17. نیلوفر said,

    اوت 7, 2009 در 5:03 ق.ظ.

    خلاصه پوریا جان اگه جواب اینه هوای باسی ما رو هم داشته باش .ما جایزه می خوایممممممممممممممممممممممم

  18. دوستدار ونکوور said,

    اوت 7, 2009 در 12:35 ب.ظ.

    راستی منم یه سوال طرح کردم که خواستم مطرح کنم که دوستان فکر کنن و جوابشو بدن:
    سوال: چرا پوریا حدود 4 ماه اخیر دیگه از جمله معروف و زیبایش یعنی همون «با هم پشت ما کوهه» استفاده نمی کنه؟؟؟!!!!!
    البته خودم نطرمو فردا تو پارتی میگم.

  19. اوت 7, 2009 در 2:40 ب.ظ.

    سلام سلام منم هستم:)
    در مورد مسابقه زیاد استعدادی ندارم ولی با یه کمی تقلب میگم موافقم که پوریا عزیز همسر میترا جونه:)

    • امیر said,

      اوت 7, 2009 در 2:49 ب.ظ.

      سلام. خیلی‌ خوش آمدید. اگر واقعا سورپرایز پوریا این هست که تا الان همه میدانستند!!!!
      جواب مسابقه با پوریا هست.
      خوش باشی‌

  20. شهرام said,

    اوت 7, 2009 در 4:56 ب.ظ.

    امیر جان میبینم که سرت خیلی شلوغه و من دیرکردم ولی عیب نداره هنوز که شروع نشده پیشنهادم اینه که یه ساعتی رو مشخص کنی که مهمونا سردرگم نشن .مرسی از پذیراییت.

    • امیر said,

      اوت 7, 2009 در 5:12 ب.ظ.

      نه دیر نشده ، به موقع اومدی. من پیشنهادم را ساعت ۱۱ صبح شنبه برای بچه‌های داخل ایران دادم. اما از بامداد شنبه مهمونی‌ شروع میشه. خدا کنه حالا شرمنده دوستان نشم.
      خوش باشی‌

  21. queen said,

    اوت 7, 2009 در 8:07 ب.ظ.

    سلام بعد از اینکه آنلاین شدیم چیکار کنیم؟ اینجا کامنت بذاریم؟

    • امیر said,

      اوت 7, 2009 در 10:26 ب.ظ.

      سلام. والا پیشنهاد دوستان بود واسه انلاین شدن. من هم ساعت ۱۱ را پیشنهاد دادم. ما چون ایران نیستیم نمیتونیم هماهنگ باشیم. در مورد کامنت هم تو مهمونی‌ میگم.
      خوش باشی‌

  22. اوت 7, 2009 در 8:10 ب.ظ.

    سلام.ما پشت دریم!
    دیدیم حالا که از همه دیرتر از مهمونی با خبر شدیم،راهمون هم که از بقیه دورتره،زودتر بیایم تا از چیزی جا نمونیم.

    • امیر said,

      اوت 7, 2009 در 10:23 ب.ظ.

      سلام رضا جان. خیلی‌ خوش آمدی. شما که به ما نزدیکترید تا ایران!! یکم زود رسیدی. بفرما تا بقیه بیان.
      خوش باشی‌

  23. queen said,

    اوت 7, 2009 در 11:58 ب.ظ.

    kholaase ke maa baa google talk va yahoo=pei2010ch fardaa online mishim va injaa ham sar mizanim va besiyaar ham hayajaan daarim 😉

  24. اوت 8, 2009 در 5:26 ق.ظ.

    Salaam
    ma oomadim 🙂 kasi khoone nist?bieem too

  25. مژده said,

    اوت 8, 2009 در 7:35 ق.ظ.

    سلام امير جان …. فعلاً مي‌رم يكم از خودم پذيرايي كنم تا ببينم بچه ها كجان؟

  26. خورشيد said,

    اوت 8, 2009 در 6:17 ب.ظ.

    سلام من و شب هم هستيم .نمي دونم سورپرايز پوريا چيه .ولي منتظرش هستم . احتمال زياد در مورد كانادا بايد باشه شايد كار پيدا كرده هنوز نرفته!!!!

  27. ميلاد said,

    سپتامبر 30, 2009 در 11:47 ب.ظ.

    سلام دوستان

    هر جا كه هستيد شاد و خوشبخت باشيد (:

    • امیر said,

      اکتبر 1, 2009 در 12:47 ق.ظ.

      آرزوی بهترین‌ها را برای شما هم داریم.
      خوش باشی‌


پاسخی بگذارید

