قدردانی

دوستان عزیز ، از اینکه با تشریف فرمایی خود شور و نشاط خاصی‌ به مهمانی ما بخشیدید ممنون و سپاسگزارم و امیدوارم که به همه خوش گذشته باشد.
از اینکه نتوانستم بدلیل کمبود وقت و امکانات مهمانی شایسته ای تدارک ببینم عذرخواهی می‌کنم.
امیدوارم که گودبای پارتی تمام دوستان را پشت سر هم برگزار کنیم.
از سورپرایز پوریا هم که خبری نشد ولی‌ من از حضور این همه مهمان سورپرایز شدم. (شاید سورپرایز پوریا هم همین بوده!!!). این نشاندهنده این هست که چقدر این ۲ دوست عزیزمان دوستدار دارند. ۱۴۷ نفر مهمانان میترا و ۱۵۹ نفر مهمانان پوریا.
در هرصورت برای من خیلی‌ جالب بود و همانطور که قبلا هم گفتم ما همه یک فامیل هستیم که در نقاط مختلف دنیا زندگی می کنیم. خیلی‌ از این دوستی‌‌های مجازی به دوستی‌‌های غیر مجازی منجر خواهد شد و خیلی‌ جالب خواهد بود که روزی آدم این همه دوست داشته باشد.
خیلی‌ از دوستان را من دفعه اول بود باهاشون آشنا میشدم و این هم بسی‌ باعث افتخار من هست.
در انتها ضمن تشکر مجدد ، از ایزد منان سلامتی‌ ، موفقیت ، شادی شما عزیزان را خواهانم و امیدوارم به هر آنچه می‌خواهید هر چه زودتر برسید.

خوش باشید

25 دیدگاه

  1. حمیدم said,

    اوت 9, 2009 در 4:11 ق.ظ.

    زیبا بود این همه صفا و صمیمیت که بین بچه هاست. از میهمان نوازی تو هم تشکر امیر عزیز. به امید برگزاری گودبای پارتی های بعدی برای همه دوستان.

    • امیر said,

      اوت 9, 2009 در 10:58 ق.ظ.

      دقیقا همینطوره دوست عزیز. پس تا آن‌ روز …
      خوش باشی‌

  2. نيلوفر said,

    اوت 9, 2009 در 4:18 ق.ظ.

    امير عزيز دست خودت درد نكنه كه باني خير شدي و باعث خوشحالي هممون.اميدوارم هميشه موفق باشي

    • امیر said,

      اوت 9, 2009 در 10:56 ق.ظ.

      خوشحالم که همه شاد بودید و تو هم تونستی‌ شرکت کنی‌. سفر خوشی‌ را برایت آرزو می‌کنم.
      خوش باشی‌

  3. هستی said,

    اوت 9, 2009 در 5:03 ق.ظ.

    امیر جان از محبتی که به همه داری ممنون، امیدوارم کار خودت هم زودتر به سرانجام برسه و اینجا بیایم و شاهد موفقیتهای بیشترت باشیم
    نمی دونم چرا همه کامنتها قابل مشاهده نیستن و حدود 30 تا کامنت نمایش داده میشه

    • امیر said,

      اوت 9, 2009 در 10:54 ق.ظ.

      لطف داری هستی‌ جان.از من که دیگه گذشته ولی‌ امیدوارم که هر چه زودتر تکلیف پرونده تون مشخص بشه و برای شما هم مهمونی‌ بگیریم.
      کامنت‌ها همین تعداد بود.
      خوش باشی‌

  4. شهرام said,

    اوت 9, 2009 در 5:13 ق.ظ.

    امیر جان بابت همه زحماتی که کشیدی من به نوبه خودم ازت تشکر میکنم همین که تونستی ایرانیا رو برای چند ساعتی هم که شده دور هم جمع کنی (هر چند مجازی ) کار نو و جالبی بود . ایشالا یه روز برای خودت هم ما یه همچین کاری بکنیم.مرسی

    • امیر said,

      اوت 9, 2009 در 10:47 ق.ظ.

      لطف داری شهرام جان. دیگه از من گذشته. برای من باید ۲ سال پیش گودبای پارتی می‌گرفتند!!!
      خوش باشی‌

  5. پوريا said,

    اوت 9, 2009 در 5:19 ق.ظ.

    امير جان؛ فرداي پارتي آمدم كه خسته نباشيدي بهت بگم و در جمع و جور كردن مهماني كمكت كنم. خيلي پارتي باحالي بود. من كه پا و كمر برام نمونده اين همه رقصيدم. پاتيل پاتيل هم شديم. پس امير جان به ياد دوستي ها؛ براي هميشه يادت مي كنم. ممنون از برنامه ي منحصر به فردت.
    در مورد سورپرايز هم من خودم فكر مي كردم سورپرايز باشه؛ ولي ظاهراً اغلب دوستان مي دانستند كه من و ميترا زن و شوهريم و فقط به روي مان نمي آوردند (مثل خودت) 🙂
    حالا با اين همه جواب درست من نمي دانم چه كسي را برنده اعلام كنم و ترجيح مي دهم بگويم؛ برنده واقعي قلب هاي ما بود كه ديروز كنار هم بود و فكر مي كنم بهترين خانه هاي جهان ديروز مال ما بود. (حال كرديد چقدر ظريف از زير جايزه در رفتم).
    به هر حال من براي قدرداني از همه دوستان پستي آماده كرده ام كه در وبلاگم مي گذارم و امير عزيز هم اگر صلاح مي داند در اين وبلاگ بگذارد.
    همه تان را دوست دارم.

    • امیر said,

      اوت 9, 2009 در 10:45 ق.ظ.

      خوشحالم از اینکه به همه خوش گذشته.مهم با هم بودن بود که انشالله این همیت در تمام مراحل با ما باشد.
      پس من با اجازت عینا مطلبت را در وبلاگم قرار میدهم.
      خوش باشی‌

  6. دوستدار ونکوور said,

    اوت 9, 2009 در 5:59 ق.ظ.

    سلام امیر عزیز
    از میزبانی خسته نباشی. امیدوارم در این حس همیشه پایدار باشی. برای پوریا و میترای عزیز هم بهترینهارو تو کشور امن و آسایش آرزو دارم و البته برای همه هموطنان مهاجر عزیز.
    سلامت و شاد و موفق باشی

    • امیر said,

      اوت 9, 2009 در 10:39 ق.ظ.

      ممنون از لطفت. من هم بهترین آرزو‌ها را برای تو و همه دوستان دارم.
      خوش باشی‌

  7. باران said,

    اوت 9, 2009 در 8:51 ق.ظ.

    خیلی خیلی خوش گذشت!! کاش هیچوقت تموم نمی شد!!! بازم مهمونی میخوام!! نوبتی هم که باشه فکر کنم نوبت کارنوست!!! چون مسابقه را هم او برده است….

    • امیر said,

      اوت 9, 2009 در 10:36 ق.ظ.

      خوشحالم از اینکه خوش گذشت و با هم بودیم.

  8. صبا یاوری said,

    اوت 9, 2009 در 10:41 ق.ظ.

    سلام، متاسفانه من نتونستم تو مهمونی شرکت کنم… چه غذاهای خوبی داشتید…

    • امیر said,

      اوت 9, 2009 در 11:00 ق.ظ.

      سلام صبا جان. جات خیلی‌ خالی‌ بود. پر از صفا و محبت.
      خوش باشی‌

  9. مژده said,

    اوت 9, 2009 در 11:05 ق.ظ.

    سلام امير جان… مهموني خيلي عالي بود و ممنون از اينهمه زحمتي كشيدي… بنيانگذار برنامه ي خوبي براي بچه هاي مهاجر بودي… آرزو مي كنم بتوونيم تند تند از اين مهمونيها داشته باشيم…

    • امیر said,

      اوت 9, 2009 در 11:12 ق.ظ.

      سلام مژده جان. خوشحالم که خوش گذشته و انشالله پشت سر هم از این مهمانی‌ها داشته باشیم.
      خوش باشی‌

  10. پوريا said,

    اوت 9, 2009 در 11:20 ق.ظ.

    همه تون رو دوست دارم.

  11. queen said,

    اوت 9, 2009 در 11:28 ق.ظ.

    مرسی مرسی مرسی و خسته نباشین

    • امیر said,

      اوت 9, 2009 در 1:17 ب.ظ.

      قابلی‌ نداشت.
      خوش باشی‌

  12. میترا said,

    اوت 9, 2009 در 1:55 ب.ظ.

    امیر جان سلام
    بازم بخاطر همه چیز تشکر می کنم. انشاالله گود بای پارتیه خودت !!!!!!!

    • امیر said,

      اوت 9, 2009 در 2:27 ب.ظ.

      میترا جان سلام
      قابل شما را نداشت.
      کریمان جان فدای دوست کردند.
      از ما که دیگه گذشته واسه گودبای پارتی!!!!
      خوش باشی‌

  13. اوت 28, 2009 در 6:12 ب.ظ.

    سلام نمی دونم چرا به کلمه دوست مجازی حساسیت دارم . معتقدم دوستانی واقعی در محیطی مجازی هستیم مگر اینکه هممون یه مشت روبات باشیم

    • امیر said,

      اوت 28, 2009 در 6:22 ب.ظ.

      خوب بله دقیقا همینجوره. اما دوستان واقعی‌ کسانی‌ نیستند که بدلیل نداشتن هیچ مطلبی برای گفتن ، مطلب بقیه را به سخره بگیرند. از اینها باید حذر کرد. واسه همین هست که بعضی‌ موقع‌ها ناچارا از دوست مجازی استفاده میشود. دوستان واقعی‌ کسانی‌ هستند که به اخلاقیات پایبند باشند.
      خوش باشی‌


پاسخی بگذارید

