مراسم گود بای پارتی پوریا عزیز

دوستان به بریتانیا و مهمونی ما خوش آمدید. همه ما مهمان پوریا هستیم و این افتخار نصیب من شد که میزبان شما دوستان باشم. قطعا کاستی هائی این مهمانی داره که امیدوارم ببخشید. در صورت تمایل میتوانید هدایا و یادبود‌های خود را در قالب یک کامنت در این پست قرار دهید و پوریا عزیز میتواند در صورت تمایل به تک تک کامنت‌ها پاسخ گفته و یا در قالب یک پاسخ کلی‌ به من ایمیل بزند تا در پست بعدی پابلیش کنم. خاطر نشان می‌کنم که کامنت‌های این پست فقط مختص هدایا و یادبود‌های شما بوده و عینا تائید میگردد.

پوریا عزیز:

حال که پس از سالها صبر و انتظار به خواسته خود رسیدید و چندی دیگر عازم خواهید بود ، من به نمایندگی‌ از کلیه دوستان به شما تبریک گفته و موفقیت خود و خانواده محترمتان را از قادر متعال خواهانم. امید است پس از اقامت ما را هم از موفقیت‌های خود باخبر سازید.

خوب لطفا از خودتان پذیرائی کنید.

خوش باشید

33 دیدگاه

  1. Reza said,

    اوت 8, 2009 در 1:22 ق.ظ.

    Salam

    Manam Omadam, hal ahval, na khahesh mikonam befamayid, khejaltemoon nadid! chanta mach.

    agha pooriya ishala safar bikhatar bashe, va khaily asoon biyayn, ma ham shayad biyaym Vancouvour albateh bara education.

    AMIR AGHA eeeee, akheh chera wine gozashty sare sofreh , nemidoni zaneh man nemizareh man jayi beram keh az in chiza bashe. hala behesh nemigam,

    agha ishala keh ayam be kam, va be omideh didareh shoma

    Regards

    Reza-BC

  2. هستی said,

    اوت 8, 2009 در 5:00 ق.ظ.

    امیر جان دست شما درد نکنه، بابا راضی به این همه زحمت نبودیم، از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو تهیه دیدی
    ایشالله یه روز گودبای پارتی خودتو بگیریم

  3. هستی said,

    اوت 8, 2009 در 5:00 ق.ظ.

    پوریای عزیز از روزی که شروع کردم به جمع کردن اطلاعات در مورد کانادا وبلاگ شما یکی از جاهایی بود که همیشه میدونستم یه چیز خوب و مفید توش پیدا میکنم، امروز که به امید خدا همه کارهاتون رو به راه شده و به همین زودیها راهی هستین براتون از صمیم قلب آرزو می کنم که سفر خوب و بی خطری داشته باشین و روزهای خیلی خوب و پر از موفقیتی در کشور جدید انتظارتون رو بکشه و هر چند که تقریبا هیچ کدوم از ما همدیگه رو ندیدیم و شاید فاصلمون زیاد باشه ولی جوری تو این دنیای عجیب به هم گره خوردیم که به هم مثل دوستانی قدیمی علاقمند شدیم، نگران هم میشیم و از موفقیتهای هم شاد میشیم، امیدوارم بعد از رسیدنتون به کانادا ما رو از حال خودتون بی خبر نذارین
    با میترای عزیز مدت خیلی زیادی نیست که آشنا شدم ولی وقتی تو کامنتهای بچه ها و بعد مرور دوباره وبلاگتون متوجه شدم که به هم ارتباط دارین خیلی خوشحال شدم چون هر دوتون خیلی دوست داشتنی و عزیز هستین، برای شما، میترای عزیز و فرزندان گلتون آرزوی شادی و سلامتی می کنم

  4. نينوش said,

    اوت 8, 2009 در 5:06 ق.ظ.

    سلام به همه برو بچ
    منم اومدم، واي كه چه قدر خوراكي!!!! منم كه عاشق غذا ،‌ حالا از كجا شروع كنم؟ فكر كنم غداي اصلي رو اول شروع كنم. اون كباب با دوغ چه حالي ميده والا…
    يه كم هم با اجازه از اون رد واين مي خورم كه به اصطلاح كباب ها رو بهتر هضم كنه!!!
    بعدشم مي رم سراغ اون تارت ميوه كه واي چقدر خوشگله و هوس انگيز. كاش هميشه مهموني باشه و اين همه خوراكي!!! ديدين بچه ها وقتي ميريم مهموني تازه فرداش ياد غذاهاي خوشمزه مي افتيم و حسرت مي خوريم !!
    من با اينكه صبحانه هم خوردم ولي مي تونم الان هم يه چيزايي بخورم….ظهر هم مي آم يه سر مي زنم ببينم چه خبره و از غذاها چي مونده…
    در هر حال امير جان مهموني خوبيه خيلي زحمت كشيدي و پورياي عزيز به اميد اينكه هميشه هم خودت و هم خانواده عزيزت سلامت باشن و هر چي زودتر يه زندگي بسيار زيبايي رو در كانادا شروع كنين. من خودم به كبك مي رم ولي دايي جان بنده در ونكوور هستن اومديم يه سر هم به شما مي زنيم.
    به اميد ديدار
    مرسي كه اجازه دادين منم تو اين مهموني شركت كنم.
    نينوش

  5. Marjan said,

    اوت 8, 2009 در 5:27 ق.ظ.

    پورياى عزيز، ضمن تبريك بابت اين پيشامد خوب ، عرض مى كنم كه :

    1- تصميم بسيار بزرگى گرفتيد، و با صبر و پشتكار به مرحله اجرا رسوندينش و حالا زمان عملى كردن اون تصميم بزرگ و مهاجرت واقعى به سرزمين زيبا و پر بركت كاناداست

    2- لطفا به خاطر بسپاريد كه شما اين قدم رو داريد براى آينده بر مى داريد كه علاوه بر خودتون، همسر و فرزندان هم در اون سهيم هستند. آينده فرزندان شما در اين جا با ايران زمين تا آسمون تفاوت داره پس سعى كنيد كه همچون صاحب اسمتون پورياى ولى، بازو بند پهلوانى رو ببندين و به خاطر آينده زيباى گلهاى قشنگ زندگيتون در مقابله با مشكلات اوليه مهاجرت سر خم نكنيد

    3- قطعا و قطعا وفق دادن خودتون با محيط جديد زمان بر هست و پس از رسيدن به اين سرزمين، سعى كنيد براى 2-3 سال ايران رو با همه خوبيها و بديهاش پشت سر بگذاريد و فراموش كنيد، فقط 2-3 سال تا حسابى غرق بشيد و خودتون و راهتون رو پيدا كنيد كه هر تصميمى گرفتيد از روى احساس نباشه

    4- در آخر ورودتون رو به سرزمين امن و آرامش تبريك ميگم و بهترين آرزوها رو براتون دارم

    مرجان، آگوست 2009

    از امير عزيز هم ممنونم ، آقا نگفتى ما چاق ميشيم؟

  6. پوريا said,

    اوت 8, 2009 در 5:34 ق.ظ.

    امير جان؛ بسيار كار قشنگ و خاطره انگيزي كردي. من تمام كامنت هاي دوستان را پرينت مي گيرم و به عنوان بهترين يادگاري با خودم مي برم. نمي تونم بگم چقدر خوشحالم. ممنون امير؛ انشالله جبران مي كنيم. You make my trip

  7. پوريا said,

    اوت 8, 2009 در 5:35 ق.ظ.

    پوريا براي رضاي عزيز؛ رضا جان بسيار ممنون از كامنتت. از خودتون پذيرايي كنيد؛ به خانمت هم بگو اونجا فقط نوشابه غير الكلي خورديم. به اميد ديدار در ونكوور.

  8. اوت 8, 2009 در 6:16 ق.ظ.

    Agha kheili mesle inke mofasale:) ma ham safare khosh va rahat va hamchenin shoroo movafaghi ro dar Canada barashoon aarezoo mikonim.
    mamnoon az paziraeetoon

  9. نيلوفر said,

    اوت 8, 2009 در 6:18 ق.ظ.

    به به سلام به همه دوستان گل علي الخصوص صاحبخونه امير عزيز و دختر گلش پانيذ .از سر صبح چه خبره.دل ما رو اب انداختين.پوريا جان سلام عرض مي كنم.من الان شركتم و اولين گزارش كاريمو انجام دادم و اومدم يه سر تو پارتي.
    خوب فكر مي كنيم كيا بيان تو پارتي بين المللي؟كارنوي عزيز از اكراين-كانادا گراف عزيز از كانادا ،حميدم و شهرام عزيز و ثناي عزيز و هستي عزيز و … از ايران.بچه ها زودتر بياين حاضري بزنين.
    پوريا جان ما بي صبرانه منتظر سورپريز هستيم.

  10. اوت 8, 2009 در 6:18 ق.ظ.

    میترا جون
    چه مهمونی عالی یی! چه شراب خوشمزه ای 🙂 ته چین هم که حرف نداشت.
    امیدوارم توی این مسیر جدید زندگیت موفق باشی و امیدوارم که مشکلات کوچیک، خوشحالی بزرگت و هیچوقت از بین نبره! یادت باشه که ناامیدی بزرگ ترین دشمن آدمه!

  11. خسرو said,

    اوت 8, 2009 در 7:08 ق.ظ.

    سلاممممممممممممممممممم
    عجب بخور بخوريه ايول
    منم نظرم رو ميدم فكر كنم آقاي ژپوريا و باسي با هم زخ و شوهر هستن .چون موارد تعريفيشون يه جوره .لطفا جايزه مرا رد كنيد بياد

  12. Reza said,

    اوت 8, 2009 در 7:09 ق.ظ.

    chera hcihki harfi nemizani ajab mehmooni saketi!!

  13. دوستدار ونکوور said,

    اوت 8, 2009 در 7:23 ق.ظ.

    سلام به همگی
    من زودتر از شروع مهمونی اومدم و منتظر بقیه هستم

  14. مژده said,

    اوت 8, 2009 در 7:38 ق.ظ.

    پوريا و امير عزيزم ممنون از پذيراييتون … اميدوارم بتوونيم افتخار اينو داشته باشيم توي دنياي حقيقي هم همديگه رو در كانادا ببينيم… پوريا جان سورپرايزتون هم كه بسيار جواب داده شد…

  15. مهدی said,

    اوت 8, 2009 در 7:51 ق.ظ.

    پوریا جان؛
    امیدوارم در کانادا به خوبی و خوشی جا بیفتی و از زندگی لذت ببری. همه ما که در این راه هستیم میدونیم سختیهایی داره ولی به امید آینده بهتر برای خودمون و خانواده مون با این مشکلات مبارزه میکنیم. موفق باشی

  16. Negin & Mehdi said,

    اوت 8, 2009 در 8:53 ق.ظ.

    salam.safare khoobi dashte bashin-ishallah hame chi hamon joor ke mikhayn pish bere-ba arezooye movafaghiyat.
    Negin & Mehdi

  17. حمیدم said,

    اوت 8, 2009 در 9:27 ق.ظ.

    سلام آقا پوریای عزیز، همون لباسی رو که گفته بودین پوشیدم. اومدم خدمتتون فقط از نزدیک حس کنید که چقدر صادقانه و از روی صمیمیت برای تحقق آرزوتون خوشحالم. یه بوس از لپت بگیرم که تازه صفاش دادی و می چسبه. برای تو و همسرت میترای عزیز و فرزندانتون بهترینها رو آرزو می کنم. امیدوارم این پیوند دوستی و صفایی که بین بچه ها هست در کانادا هم ادامه پیدا کنه و بتونیم روزی کامیونیتی خوبی رو در اونجا داشته باشیم. ( در حالیکه یه گیلاس از … ریختم و با دستم بالا گرفتم) به امید تحقق آرزوهای همه بچه های این جمع… پانیذ جان ممنون و ببخشید که تو خونتون یکم ریخت و پاش می کنیم ها.

  18. negin said,

    اوت 8, 2009 در 9:46 ق.ظ.

    salam-arezooye mohajerati khoob va por az movafaghiyat ra baratoon daram
    Negin

  19. نيلوفر said,

    اوت 8, 2009 در 11:29 ق.ظ.

    wowwwww چه شلوغ شده اينجا.پورياي عزيز.نمي دونم چي برات ارزو كنم.خيلي هيجان زده ام.
    حالا كه به اين مرحله رسيدي كه در نقطه اوج و اغاز يه زندگي جديد هستي.برات در وهله اول سلامتي و تندرستي ارزو مي كنم كه در كنار خانواده خوبت و بچه هاي گلت هميشه تندرست باشين و هميشه هواي همديگرو داشته باشيد و هميشه خودتونو براي تصميمي كه گرفتيد ستايش كنيد.همينطور موفقيت هاي پي در پي رو برات ارزو دارم.ممكنه اوايل سخت بگذره اما همه چيز به خوبي رديف مي شه فقط بايد استقامت داشته باشي كه تو هم داري.
    روزاي خوب و خوش و پر از شادي براتون ارزو مي كنم.اونجا رفتين ياد ما هم باشيد.
    در پناه حق

  20. عباس said,

    اوت 8, 2009 در 11:31 ق.ظ.

    پوریای عزیز دست حق نگهدارتون باشه.
    امیدوارم وقتی رسیدید انور،تازه اول اطلاع رسانی و کمک به اینوری ها باشه.
    سفر خوش و زندگی پر از موفقیت.

  21. اوت 8, 2009 در 11:52 ق.ظ.

    پوریا جان
    عجب مهمونی یی! چقدر خوراکی! الان هول میشم.
    امیدوارم موفق باشی، واقعا موفق! همونطور که خودت می خوای!
    هیچوقت هم تو این مسیر ناامیدی به دلت راه نده.

  22. اوت 8, 2009 در 11:58 ق.ظ.

    پوریا جان
    اون کامنت اول مال میترا بود که من اشتباهی اینجا گذاشتم. خوب وقتی ۲ تا مهمونی همزمان می گیرین قاطی میشه دیگه!

  23. حمیدم said,

    اوت 8, 2009 در 12:07 ب.ظ.

    بچه ها از صمیم قلب برای همتون اول سلامتی دوم سیتی زنی کانادا و سوم تحقق همه آرزوهاتونو رو آرزو میکنم. برای بچه های اینور مثل نیلوفر و شهرام و ثنا و هستی و شادی و …عزیز و آخرسر خودم ویزای کانادا آرزو می کنم. یکم از اون نوشیدنی بدین لطفا آقا امیر گل.

  24. queen said,

    اوت 8, 2009 در 12:12 ب.ظ.

    سلام من نمی دونستم پارتی اندر پارتی هستش شرمنده.تمام اون آرزوهای خوبی که برای میترا جان کردم برای شما ایضا 😉 تو تنبلی نوبرش رو آوردم

  25. ثنا said,

    اوت 8, 2009 در 1:36 ب.ظ.

    سلام
    امیدوارم همیشه در کنار خانواده به خوبی و خوشی زندگی را سپری کنید و ایام به کام شما خوش باشد

    باید عاشق شد و خواند
    باید اندیشه کنان پنجره را بست و نشست
    پشت دیوار کسی می گذرد، می خواند
    باید عاشق شد و رفت
    چه بیابانهایی در پیش است
    رهگذر خسته به شب می نگرد
    می گوید : چه بیابانهایی! باید رفت
    باید از کوچه گریخت
    پشت این پنجره ها مردانی می میرند
    و زنانی دیگر به حکایت ها دل می سپرند
    پشت دیوار دریاواری بیدار
    به زنان می نگریست
    چه زنانی که در آرامش رود
    باد را می نوشند
    و برای تو
    برای تو و باد
    آبهایی دیگر در گذرست
    شب و ساعت دیواری و ماه
    به تو اندیشه کنان می گویند
    باید عاشق شد و ماند
    باید این پنجره را بست و نشست
    پشت دیوار کسی می گذرد
    می خواند
    باید عاشق شد رفت
    بادها در گذرند

  26. اوت 8, 2009 در 5:59 ب.ظ.

    سلام دیر رسیدم ؟ نمیدونستم 2 پارتی دعوت دارم . دست همه دست اندر کارا درد نکنه . لذت معنوی کمتر از لذت خوردن این همه غذا نیست . البته کمی سالاد شیرازیهم آوردم شاید مهمون ها دلشون کشید .

  27. نیلوفر said,

    اوت 8, 2009 در 6:24 ب.ظ.

    آقا پس سورپریز چی شد؟

  28. karno said,

    اوت 8, 2009 در 8:05 ب.ظ.

    سلامممم ، ما ديروز اسباب كشي داشتيم براي همين جا موندم ، پوريا جان به نظر من شما پدر و مادر شجاعي هستيد و آينده بچه هاتون رو تضمين كرديد. . در پناه خدا هميشه شاد و سلامت باشيد . در ضمن جايزه من يادتون نره … چند روزه منتظرم …

  29. فرزام said,

    اوت 8, 2009 در 10:17 ب.ظ.

    پوريا جان امير خان بقيه بر و بچه هاي مهاجرتي سلاممممممممممم
    بابا اينجا چقدر ساكته
    آيييييي خوشگلا بايد برقصن خوشگلا بايد برقصن ديريم دارام دارارام …
    ببخشيد نيومده شلوغ كردم ولي از شوخي گذشته خيلي خوشحالم كه اين سنگ بزرگ رو هم از سر راهتون برداشتين و از صميم قلب آرزو ميكنم كه موفقيت و خوشبختي كامل رو توي خونه جديدتون خيلي خيلي زود حس كنيد.
    امير خان سنگ تموم گذاشتي.
    اميدوارم همه ما تو آينده خيلي نزديك تو يه مهموني واقعي (البته تو كانادا) همديكه رو از نزديك ببينيم.
    در مورد سورپرايز هم من با كارنو موافقم و جايزه رو حق مسلم ايشون ميدونم.
    در ضمن كپي رايت (بچه هاي مهاجرتي) براي كاميار عزيز محفوظه 🙂
    :*

  30. باران said,

    اوت 9, 2009 در 7:41 ق.ظ.

    وای به عمرم همچین مهمانی نرفته بودم!! واقعا عالی بود!!! مدتها بود که نرفصیده بودم!!! راستی بخاطر پوریا و میترا جون مجبور شدم که رژیمم را بشکنم!!! قشنگترین مهمونیی بود که تا بحال رفتم!!! مرسی امیر برای میزبانیت!!!

    • امیر said,

      اوت 9, 2009 در 10:37 ق.ظ.

      انشالله همیشه شاد و خوش باشید.

  31. پوريا said,

    اوت 9, 2009 در 11:21 ق.ظ.

    همه تون رو دوست دارم و از همه ممنونم.

  32. نیلوفر-ن said,

    اوت 9, 2009 در 11:27 ق.ظ.

    سلام پوریا جان
    ببخشید من دیر رسیدم. هر از گاهی وبلاگتون رو می خونم . من و همسرم و دختر کوچولومون هم منتظریم . آخه ما قبل از قانون جدید اقدام کردیم و هنوز خیلی باید منتظر باشیم. رفتید اون طرف ماها رو از حال خودتون با خبر کنید. امیدوارم همیشه موفق باشید


پاسخی بگذارید

