ارسال پرونده از دمشق به ورشو

یه سرکی کشیدم تو فروم‌های مهاجرتی و متوجه شدم که بخشی از پرونده ها به ورشو منتقل شده و باعث سردرگمی بعضی از دوستان شده است.
۸ سال پیش بخشی از پرونده‌های موجود در دمشق به سفارت کانادا در لندن منتقل شد و روال بدین ترتیب بود که نامه‌ای از طرف سفارت کانادا در دمشق دریافت میشد مبنی بر اینکه به دلیل حجم زیاد پرونده‌ها ، پرونده شما به سفارت کانادا در لندن منتقل شده است و منبعد سفارت کانادا در لندن با شما در تماس خواهد بود. حدود یک ماه بعد نامه‌ای از طرف سفارت کانادا در لندن دریافت میشد و اطلاع میدادند که پرونده در این سفارت می‌باشد.
لذا اصلا نگران نباشید. مراحل بعدی خیلی‌ سریع انجام خواهد شد و هیچ گونه تاثیر مثبت یا منفی‌ در پروسه نخواهد داشت. چندی دیگر نامه آپدیت مدارک یا درخواست مدیکال و یا مصاحبه را دریافت خواهید کرد. در صورت نیاز به مصاحبه ، این امر در دمشق یا ابوظبی انجام خواهد پذیرفت.
این هم جهت اطلاع دوستانی که پرونده هاشون به ورشو رفته.

خوش باشید

42 دیدگاه

  1. پوريا said,

    اوت 10, 2009 در 7:31 ق.ظ.

    ممنون امير كه اين مطلب را توضيح دادي. من دوستان زيادي را ديده بودم كه نگران شده بودند و من هم كه چيزي از قوانين جديد نمي دانم.

    • امیر said,

      اوت 10, 2009 در 8:57 ب.ظ.

      قانون جدید نیست پوریا جان. فقط پرونده هاشون رفته ورشو و کارشون سریع تر پیش میره. همین.
      خوش باشی‌

  2. حمي said,

    اوت 10, 2009 در 11:12 ق.ظ.

    دوست عزيز
    اين روند براي پرونده من هم اتفاق افتاده حدس مي زنم اين روال كار را سريع تر كنه اميدوارم اينطور باشه من نوامبر 2005 اقدام كردم .اگه ساير دوستان مشابهتي با وضعيت ما دارند خوشحال مي شوم بدانم.
    سلامت باشيد.

    • امیر said,

      اوت 10, 2009 در 8:54 ب.ظ.

      دوست عزیز
      قطعا سریع تر خواهد شد. اون سال که این مساله در مورد لندن پیش اومده بود ، ۲ ماه بعد دعوت کردن برای مصاحبه. من کسی‌ را الان نمیشناسم اما تو فروم http://www.applyabroad.org و http://www.trackitt.com دیدم که کسی‌ فراخوان زده بود!!
      خوش باشی‌

    • هدیه said,

      سپتامبر 27, 2009 در 3:00 ب.ظ.

      سلام
      ما هم پرونده مون به ورشو رفته و تازه مدارک آپدیت رو فرستادیم. نوامبر 2004 هم فایل شدیم. خوشحال میشم اگر خبری بهتون دادند ما رو هم در جریان بذارید.

      • امیر said,

        سپتامبر 27, 2009 در 7:36 ب.ظ.

        چشم اگر خبر خاصی‌ بهم رسید اعلام می‌کنم.
        خوش باشی‌

  3. شادي said,

    اوت 11, 2009 در 7:34 ق.ظ.

    پرونده منهم رفته ورشو من جولاي 2005 فايل نامبر دارم . اميدوارم واقعا كارها سريعتر پيش بره

    • امیر said,

      اوت 11, 2009 در 10:12 ب.ظ.

      مطمئن باشید که همینجوره. انشالله خبر‌های خوبی‌ دریافت خواهید کرد.
      خوش باشی‌

  4. مهاجر said,

    اوت 12, 2009 در 10:30 ق.ظ.

    سلام
    اگه امکان داره یک لینک به من بدید.
    با تشکر
    مهاجر

  5. مژده said,

    اوت 12, 2009 در 2:09 ب.ظ.

    امير خان اين موضوع براي قانون قديم يا شمل پرونهده هاي قانون جديد هم مي شه؟

    • امیر said,

      اوت 12, 2009 در 3:00 ب.ظ.

      مژده جان این موضوع فقط مربوط به پرونده‌های سال ۲۰۰۵ به بعد هست (۲۰۰۴ که دیگه کسی‌ نمونده).
      خوش باشی‌

      • دلارام said,

        سپتامبر 6, 2009 در 4:31 ق.ظ.

        من 2004 هستم و آ÷دیتم از ورشو تازه اومده

      • امیر said,

        سپتامبر 7, 2009 در 5:58 ب.ظ.

        امیدوارم که بقیه کارها نیز سریع پیش بره.
        خوش باشی‌

      • امیر said,

        سپتامبر 7, 2009 در 5:24 ق.ظ.

        سلام. پرونده من مال سال 2004 هست و آخرین پیشرفت هم ارسال پرونده به ورشو بوده که نزدیک به یک ماه پیش صورت گرفته. مرحله بعدی چقدر طول میکشه، خدا داند…

      • امیر said,

        سپتامبر 7, 2009 در 6:12 ب.ظ.

        دوست عزیز ، انشاالله همین روزها برای آپدیت مدارک با شما تماس خواهند گرفت.
        خوش باشی‌

      • هدیه said,

        سپتامبر 27, 2009 در 3:03 ب.ظ.

        آقای امیر ما نوامبر 2004 هستیم و تازه 10 جولای ازمون آپدیت خواستند. پس مثل اینکه ما از بقیه جا موندیم 😦

      • امیر said,

        سپتامبر 27, 2009 در 7:35 ب.ظ.

        هدیه جان ظاهراً بررسی‌ پرونده شما کمی‌ با تاخیر انجام شده است ، امیدوارم از این به بعد خیلی‌ سریع پیش بره.
        خوش باشی‌

      • امیر said,

        اکتبر 6, 2009 در 12:00 ب.ظ.

        سلام.من اکتبر 2004 فایل شدم، 50 روز پیش مدارک آپدیت را فرستادم به ورشو.یک ایمیل به ورشو در مورد پرونده ام زدم. جواب اومد که ظرف مدت 6 ماه یک نامه واسمون میفرستیم یعنی امکان داره هفته دیگه اون نامه بیاد یا 6 ماهه دیگه. همونجور که میدونید همیشه جواب سربالا میدن و هیچ تاریخ دقیقی را مشخص نمی کنن , من امیدوارم که به زودی خبرهایی بشه. با آرزوی سلامتی برای همه شما بویژه منتظران…

      • امیر said,

        اکتبر 6, 2009 در 2:04 ب.ظ.

        دوست عزیز. همانطور که خودتان گفتید ، همیشه جوابی‌ میدهند که تا چند وقت کسی‌ موی دماغشان نشود!!! امکان اینکه به همین زودی‌ها جوابی‌ را شما دریافت کنید خیلی‌ زیاد هست.
        خوش باشی‌

  6. الی said,

    اوت 12, 2009 در 10:53 ب.ظ.

    سلام من تازه فایل نامبر جدید گرفته ام در آن در قسمت processing time نوشته 12 ماه و اگر در 12 ماه خبری نشد با آنها تماس بگیریم منظور از الان 12 ماه است یا از ابتدا یعنی 6 ماه قبل؟ من شنیده بودم به بقیه گفته اند 4تا 6 ماه چرا مال ما اینجوری شد ای خدا….ممنون

    • امیر said,

      اوت 13, 2009 در 12:05 ق.ظ.

      سلام دوست عزیز. ۱۲ ماه از تاریخ نامه هست. البته قبلا مینوشتند » اگر تا ۹ ماه دیگر خبری نشد با ما تماس بگیرید». شاید سرشان کمی‌ شلوغ شده است. اما این تاریخ‌ها برای این هست که کسی‌ دیگه موی دماغشان نشود. وگرنه خیلی‌ زودتر از این حرف‌ها کارها انجام میشود. مطمئن باشید تا ۳-۴ ماه دیگر فرم‌های مدیکال را دریافت خواهید کرد.
      خوش باشی‌

  7. نيلوفر said,

    اوت 15, 2009 در 10:00 ق.ظ.

    امير جان سلام .اوضاع احوال چطوره؟هييييييييي انقدر اين پروسه مديكال ما رو كشش مي دن كه ما كار امريكامون سريعتر داره پيش مي ره.7 ماه از مديكالمون گذشت و خبري نيست.
    براي مصاحبه لاتاري شايد تو ابان دعوت شيم براي مصاحبه انكارا.نگرانم كه اگه اونجا قبول شيم و بك گراند چك نخوريم همون موقع ويزاي امريكا رو بزنن و اگه ويزاي كانادامون بياد و ويزاي امريكا تو پاس باشه اشكال بگيرن ازمون.

    • امیر said,

      اوت 15, 2009 در 11:28 ق.ظ.

      سلام نیلوفر جان. رسیدنتون به خیر. خوش گذشت؟ ما هم میگذرونیم!!
      انشاالله همین روز‌ها مدیکال شما هم میاد. من فکر می‌کنم بعد از مصاحبه کمی‌ طول بکشه که ویزاتان صادر بشه. اگر هم شد که چه بهتر. اصلا نگران این نباش که ویزا آمریکا تو پاسپورت باشه و کانادا پاسپورتتون را بخواد. اصلا ربطی‌ نداره به اونها.
      خوش باشی‌

  8. بیتا said,

    اوت 23, 2009 در 9:11 ق.ظ.

    سلام
    من از سال 2006 در نوبت مصاحبه هستم می خواستم بدانم راهی وجود ندارد که سریع تر زمان مصاحبه را به ما بدهند من نگران هستم.

    متشکر

    • امیر said,

      اوت 23, 2009 در 11:53 ق.ظ.

      سلام بیتا جان
      متاسفانه راهی‌ نیست و باید صبر کنید.
      خوش باشی‌

  9. soheil said,

    اوت 28, 2009 در 8:03 ب.ظ.

    چرا

  10. soheil said,

    اوت 30, 2009 در 12:01 ق.ظ.

    ببخشيد اشتباه شد پست بالا
    سلام
    من تازه اين بلاگو پيدا كردم و مشكل من هم جابجايي پروندست.
    خوشحالم كه همه خوش بين اند ولي راستش بوي خوبي از اين مطلب حس
    نكردم. در مورد من كه مارچ 2005 اپلاي كردم فقط 1 ايميل گرفتم و تمامي مدارك
    را دوباره از من خواستند فكر نكنم حتي پرونده را ديده باشند و احتما فقط اسامي
    منتقل شده و نامه يك نامه كاملا تيپ است. من وكيل نداشتم اما الان با وكلاي
    زيادي صحبت كردم و از قانوني بودن اين عمل پرسيدم كه جوابي نداشتند البته
    درست كه تهيه انها كار سختي نيست چون همه يك كپي از پرونده دارند و مدارك
    نيازمند به روز شدن هم 10 روزه اماده مشه ولي اينها دليل نميشود فكر كنم
    با كوچكترين اشكال فايل رفيوز ميشود و اين به دليل اعمال قانون جديد است كه
    رشته هاي مهندسي را نميخواهند و دليل ديگر سيل متقاضي و ركود اقتصادي
    نيز ميباشد
    به هر حال ما شانس داشتيم و لاتاري امريكا را برديم و ميخواهم پولم را پس بگيرم
    و فايل را ببندم. راستي يكي از دوستان هم اينجا در صدد امريكاست ولي نگران
    ويزاي كانادا. نميدونم شايد دليل خاصي دارند ولي چون من در هر دو كشور مدت
    كمي اقامت داشتم توصيه ام اينست كه هرگز امريكا را با جاي ديگري عوض نكنيد.
    به هر حال خوشحال شدم و ارزوي موفقيت براي همه دوستان.

    • امیر said,

      اوت 30, 2009 در 3:11 ب.ظ.

      دوست عزیز. اصلا جای بدبینی‌ نداره. ۸ سال پیش هم بخشی از پرونده‌ها از دمشق به لندن منتقل شد و من تعجب می‌کنم چطور این وکلا !!!!!! خبر ندارند؟؟!!
      خوب خوشحالم که لاتاری را برنده شدید و امیدوارم که هر جا که احساس می‌کنید بهتر هست ، اقامت کنید.
      خوش باشی‌

  11. الناز said,

    فوریه 13, 2010 در 3:12 ب.ظ.

    سلام دوستان
    من برای کبک اقدام کردم و یکبار هم برای مصاحبه به دمشق رفتم و فایل نامبر جدید (دومی) هم گرفتم و منتظر مدیکال هستم
    آیا فایلهای کبک هم به ورشو فرستاده شده یا فقط فایلهای فدرال رو فرستادند به ورشو؟
    لطفا راهنمایی نید
    ممنون

    • امیر said,

      فوریه 13, 2010 در 5:04 ب.ظ.

      الناز جان تا آنجا که من اطلاع دارم پرونده‌های کبک ، در دمشق هست.
      خوش باشی‌

      • الناز said,

        فوریه 15, 2010 در 8:57 ق.ظ.

        وای
        مرسی امیر جان
        خوشحالم کردی
        چون مطالب خوبی در مورد پرونده هایی که به ورشو فرستاده شده بودند نخونده بودم
        ممنونم
        یه سوال دیگه و اون اینکه اگه من تو این مرحله ازدواج کنم کارم چه جوری میشه ؟ یا اینکه آیا بهتره تا دریافت ویزا منتظر باشم ؟؟
        کسی از دوستان با این مورد برخورد کرده ؟؟
        ممنون

      • امیر said,

        فوریه 15, 2010 در 11:34 ق.ظ.

        خواهش می‌کنم الناز جان اما فکر کنم که مطلب درستی‌ در مورد ورشو نخوندی !!!
        تا آنجا که من اطلاع دارم ۳ نفر از کسانی‌ که پرونده شان به ورشو رفته مدیکال و ویزا را گرفتند !!!
        اگر شما الان ازدواج کنی‌ ، میتونی‌ مدارک همسر و هزینه بررسی‌ را پرداخت کنی‌ و همزمان کارهایتان پیش خواهد رفت. اما اگر ویزا بگیری و بعد بخواهی انجام بدی ، بیش از یکسال کارتان طول خواهد کشید.
        خوش باشی‌

  12. الناز said,

    فوریه 15, 2010 در 2:27 ب.ظ.

    ممنونم
    و امیدوارم کار همه دوستان به خوبی و بدون هیچ مشکلی پیش بره
    بازم ممنون

    • امیر said,

      فوریه 15, 2010 در 3:31 ب.ظ.

      انشاالله.
      خوش باشی‌

  13. مریم said,

    اکتبر 1, 2010 در 5:54 ب.ظ.

    سلام
    من اکتبر 2009 پرونده ام فایل نامبر دمشق گرفتم اما هنوز از مدیکال خبری نیست .ضمنا در سایت مهاجرت کانادا اطلاعاتم رو نمیده .این یعنی چی؟ممنون

  14. هانی said,

    سپتامبر 5, 2011 در 5:08 ق.ظ.

    سلام
    بچه ها کسی خبری از سفارت جدیدا داره؟؟ من 2009 پروندم رو باز کردم ، فوریه 2010 فایل نامبر گرفتم از دمشق.. اونجا رو هم که بستن باید فرستاده باشن ورشو .. ولی هنوز ورشو هیچ میلی نزده که گرفته ! شماها فکر می کنید چقدر دیگه طول میکشه ؟؟ خسته شدم از این بلاتکلیفی:((

    • امیر said,

      سپتامبر 5, 2011 در 10:32 ق.ظ.

      هانی جان ، شما از کجا اطلاع داری که دمشق را بسته اند؟
      خوش باشی

  15. هانی said,

    سپتامبر 6, 2011 در 2:22 ق.ظ.

    از طریق وکیلم و خیلی از دوستام که پوندشون رو فرستادن از دمشق به ورشو

    • امیر said,

      سپتامبر 6, 2011 در 8:20 ق.ظ.

      هانی جان ، پرونده ۳۸ شغله ها هنوز در دمشق هست.
      خوش باشی

  16. هانی said,

    سپتامبر 7, 2011 در 12:32 ق.ظ.

    خوب یعنی دمشق باید جواب بده ؟؟ شما جدیدا خبر نداری به کسی جواب داده باشن؟
    روز بخیر

    • امیر said,

      سپتامبر 7, 2011 در 11:34 ق.ظ.

      هانی جان ویزا آفیس دمشق تعطیل نشده ، اما عملا کاری انجام نمیدهند !!!
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

