به بریتیش کلمبیا خوش آمدید

نکته اول: سه شنبه شب یک پست آماده کرده بودم با همین عنوان که قصد داشتم یک فایل پی‌ دی اف که با عنوان » به بریتیش کلمبیا خوش آمدید» و به زبان انگلیسی‌ هست را تو اون پست بگذارم .آقا ۲ ساعت تمام با ورد پرس مبارک من ور رفتم و ۱۰ بار فایل را آپلود کردم ولی‌ نشد که نشد. اگر تونستم این کار را بکنم ، حتما پابلیش خواهم کرد.

نکته دوم: چند وقتیه عجیب گیر دادم به کانادا و می‌خوام کمی‌ هم از مود کانادا بیام بیرون و مطلب دیگری بنویسم. البته اگر در این بین خبر و مطلب جدید و دست اول گیرم اومد حتما خواهم نوشت.

نکته سوم: پست بعدیم را می‌خوام در مذمت بریتانیا بنویسم. احتمالا منتقدان زیادی خواهم داشت اما می‌خوام چیزهائی را که مشاهده کردم و واقعیتی را که دیدم را بنویسم.

این پس زمینه را داشته باشید تا بعد.

خوش باشید

10 دیدگاه

  1. پوريا said,

    اوت 15, 2009 در 7:59 ق.ظ.

    امير جان اگه راجع بع اين كتاب صحبت مي كني :

    British Columbia New Comers› Guide to Resources and Services-2009
    وبلاگ «تا ونكوور » اينجا دانلودش كرده :
    http://tavancouver.blogfa.com/post-14.aspx
    و فصل اولش را هم اينجا ترجمه كرده :
    http://tavancouver.blogfa.com/post-17.aspx
    شرمنده ها؛ گفتم كه زحمتت كم بشه.
    در ضمن منتظر پست بريتانيا هستيم. ديروز برنامه «نون و نمك» بي بي سي فارسي گشت و گذاري در رستوران هاي ايراني بريتانيا داشت؛ خيلي ياد تو و پانيذ كرديم.
    خوش باشي.

    • امیر said,

      اوت 15, 2009 در 11:17 ق.ظ.

      آره پوریا جان دقیقا همونه. ممنون که زحمتم را کم کردی.
      اما من می‌خوام یک کمی‌ بدی بگم از اینجا ها!!!!
      خوش باشی‌

  2. دوستدار ونکوور said,

    اوت 15, 2009 در 9:58 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    منتظر اون فایل هستم. مرسی از لطفت که برامون مینویسی.
    سلامت و شاد و موفق باشی

    • امیر said,

      اوت 15, 2009 در 11:19 ق.ظ.

      سلام دوست عزیز. مشکل که دیگه حل شد. ظاهراً زحمت این کار را قبلا بالی عزیز کشیده.
      خوش باشی‌

  3. sara said,

    اوت 15, 2009 در 11:32 ق.ظ.

    سلام .من هم منتظرم . روزی 2 بار میام اینجا واقعا مفیده و خیلی زحمت می کشید.

    • امیر said,

      اوت 15, 2009 در 11:55 ق.ظ.

      لطف داری. خوشحالم که مفید واقع میشه.
      خوش باشی‌

  4. karno said,

    اوت 15, 2009 در 12:48 ب.ظ.

    امير خان ممنونم از كامنت شما ، در كامنتي كه برام گذاشته بوديد دقيقا به نكته مهمي اشاره كرديد ، يكي از مشكلات من اينجا اينه كه اينجا كشوريه كه با مهاجرين بيگانه ست واصلا مفهومي به نام استخدام نيروي غير از خودشون براشون بي معنيه و تو اين كشور اگه 100 سال هم عمر كني بازم يه خارجي هستي كه نميتوني و حق نداري براي خودت شركتي مستقل ثبت كني حتما بايد يه اوكرايني در راس اومور باشه يا شريك شما باشه تا بهت اجازه بدهند. يه چيزه ديگه ،فكر ميكنن همه از پشت كوه اومدن و اينا آخر تمدن هستن. يه بار يه خونه اجاره كرده بودم ، صاحبخونه اومد بهم توضيح بده كه يه وسيله اي تو انباري هست كه ميتوني خونه رو باهاش تميز كني و با برق كار ميكنه . كلي توضيح داد … بعدش بهش گفتم هنوز به دنيا نيومده بودم كه پدر مادرم اين وسيله اي كه شما ميگيد رو خريده بودن، تعجب كرد … فكر ميكرد فقط اونا جاروبرقي دارن، بعد ها وقتي چرخ گوشتي و پلوپزم رو ديد كلي تعجب كرد كه اينا چيه … كلا زندگي تو جامعه اي كه نميدونه دنيا فقط اروپا نيست خيلي سخته …

    • امیر said,

      اوت 15, 2009 در 2:51 ب.ظ.

      کارنو جان متاسفانه این مشکلات جوامع اینچنینی هست که قصد دارم در چندین پست به اونها اشاره کنم. بعضی‌ مواقع مسائلی‌ بوجود میاد که نتیجه میگیرم ‌ای کیو اینها از قورباغه هم پائین تره. البته مشکل اصلی‌ این هست که افرادی با کارهایی که کرده اند امر را برایشان مشتبه کرده اند که خیلی‌ حالیشون هست و امثال ما عقب افتاده هستیم!!!!
      خوش باشی‌

  5. میترا said,

    اوت 16, 2009 در 11:22 ق.ظ.

    امیر جان سلام
    برای من همیشه این سئوال مطرحه که شما که در بریتانیا اقامت دارید چطوریه که اینقدر به کانادا و مسائل مهاجرت علاقمند هستی و اطلاعات به روز داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! (خنده، چشمک،…) تا جایی که می خواستی یک پست در مورد بریتیش کلمبیا بنویسی!!! نکنه … ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • امیر said,

      اوت 16, 2009 در 11:32 ق.ظ.

      سلام میترا جان
      اگر خونده باشی‌ من یکبار تا مرز مصاحبه مهاجرت به کانادا رفتم. اطلاعات زیادی دارم در مورد کشور‌های مختلف که اقدام برای مهاجرت را به آن کشور‌ها امتحان کردم. ولی‌ دوست دارم چیزی بنویسم که مخاطب بیشتری داره. من ۱۱ سال پیش قصدم این بود که به ونکوور برم که نشد!! چیز دیگه ای‌ نیست (خنده ، چشمک ، …).
      خوش باشی‌


پاسخی بگذارید

