تغییرات جدید در نحوه پرداخت مبالغ بررسی‌ پرونده و لندینگ فی‌

۱- بر اساس بوکلت منتشره سپتامبر سال ۲۰۰۹ اداره مهاجرت کانادا ، از این به بعد علاوه بر پرداخت مبالغ بررسی‌ پرونده و لندینگ فی‌ با شیوه قبلی‌ ، از طریق ویزا ، مسترکارت و امریکن اکسپرس هم میشود مبالغ را پرداخت کرد. فقط میبایستی فرم مربوطه حتما تکمیل گردد. شیوه جدید شاید کمی‌ شرایط پرداخت را برای متقاضیان ساکن ایران آسان تر کند ، بدلیل اینکه افراد زیادی در ایران هستند که این نوع کارت‌ها را دارند.

۲- بدلیل مصرف بی‌ رویه و کم جنبه بازی قشر جوان و نوجوان در بریتانیا از امروز تبلیغات هر نوع مشروبات الکلی تحت هر شیوه ای در بریتانیا ممنوع می‌باشد. هر شب در جلوی بسیاری از بار‌ها پلیس جهت جلوگیری از خشونت افراد مست مجبور به استفاده از گاز اشک آور میشود و از طرفی‌ دیروز یک نوجوان ۱۳ ساله بدلیل مصرف زیاد الکل که باعث از بین رفتن کبد شده بود ، فوت شد. اداره بهداشت و پزشکی‌ بریتانیا هم بدلیل اینکه افراد مستحق تری در نوبت هستند ، با پیوند کبد موافقت نکرد تا نهایتا دیروز این نوجوان ۱۳ ساله تسلیم مرگ شد.

۳- امروز یک روز استثنایی هست ، نهم سپتامبر سال ۲۰۰۹ که نحوه نگارشش ۰۹/۰۹/۰۹ هست و هیچ زمانی‌ دیگر یک همچین روزی تکرار نخواهد شد. روز خوب با خبر‌های خوبی‌ برای شما آرزومندم.

خوش باشید

16 دیدگاه

  1. karno said,

    سپتامبر 9, 2009 در 1:38 ب.ظ.

    امير جان، موضوع دومي كه مطرح كرديد از نظر من داره به بزگترين مشكل پدر مادرها تبديل ميشه ، يكي از دوستان من كه پزشك ميگفت كه طبق آمار ميانگين قد نوجوانان اوكرايني داره كوتاه و كوتاهتر ميشه ، من اين واقعيت رو دارم ميبينم ، اكثر پسر ها اينجا قد كوتاه شدن ( البته اونايي كه بعد از فروپاشي شوروي به دنيا اومدن شامل اين موضوع ميشن) چون الكل خيلي زياد و ارزونه. از سن كم شروع به مصرف الكل ميكنند و اين رشد قد رو متوقف ميكنه. اينجا ودكا از آب ارزونتره و چون سطح درآمد پايينه تو جشنهاشون به جاي به يه نوشيدني استاندارد ، ودكا ميخورن ، خلاصه وحشتناكه ، من واقعا شانس آوردم كه تو اين جامعه با خانواده اي آشنا شدم كه اهل ورزش اند و حتي شراب رو هم مضر ميدونند.

    • امیر said,

      سپتامبر 9, 2009 در 6:03 ب.ظ.

      بله کارنو جان متاسفانه داره این مساله به معضل تبدیل میشه ، البته اینجا قیمت‌ها خیلی‌ گرونه. مثلا یک لیوان آبجو در بار ۲.۷ پوند قیمت داره. ولی‌ باز هم مصرف خیلی‌ بالاست. اصولا انگلیسی‌‌ها خیلی‌ اهل عیاشی هستند.
      خوش باشی‌

  2. شهرام said,

    سپتامبر 9, 2009 در 8:40 ب.ظ.

    سلام امیر جان . امیدوارم شما هم هر جا هستی در کنار خانوادت و دختر گلت خوب وخوش و سلامت باشی .مرسی

    • امیر said,

      سپتامبر 10, 2009 در 9:24 ق.ظ.

      سلام شهرام جان. ممنون از لطفت و من هم آرزوی بهترین‌ها را برای شما و خانواده محترمتان دارم.
      خوش باشی‌

  3. سپتامبر 10, 2009 در 6:50 ب.ظ.

    سلام
    مرسی از اطلاعات خوب شما در مورد مهاجرت.
    شاد باشید

    • امیر said,

      سپتامبر 12, 2009 در 12:05 ق.ظ.

      اختیار دارید. قابل دوستان را ندارد.
      خوش باشی‌

  4. سپتامبر 11, 2009 در 7:07 ق.ظ.

    سلام . آبدارچی هستم ومدتی که خواننده مطالب فشنگت هستم . من هم منتظر نامه مدیکالم . تصمیم گرفتم به جمع همسفران بپیوندم . ضمن آرزوی موفقیت ، از شما دعوت میکنم سری هم به آبدارخونه من بزنید .متشکرم.

    • امیر said,

      سپتامبر 12, 2009 در 12:07 ق.ظ.

      انشاالله موفق باشید. حتما خواهم آمد.
      خوش باشی‌

  5. فریبا said,

    سپتامبر 11, 2009 در 7:57 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    پس از گذشت سه ماه و نیم از ارسال مدارک تکمیلی ما هم چنان منتظر مدیکالیم . راستی 9/9/9 تولدم بود.
    مرسی.

    • امیر said,

      سپتامبر 12, 2009 در 12:15 ق.ظ.

      تولدت مبارک فریبا جان. کمی‌ کند شده اند اما انشاالله میاید.
      خوش باشی‌

  6. حمیدم said,

    سپتامبر 12, 2009 در 6:35 ق.ظ.

    سلام امیر جان. نگی بی معرفت فقط یه مهمونی اومد و دیگه رفت که رفت!! ماشاءالله انقدر دوستان تعدادشون زیاد شده که آدم یادش میره به کی سرزد و کی از قلم افتاد. من ارادت دارم خدمتت. قربانت.

    • امیر said,

      سپتامبر 12, 2009 در 7:32 ب.ظ.

      شما بزرگواری دوست عزیز.
      خوش باشی‌

  7. مژگان said,

    سپتامبر 12, 2009 در 6:37 ق.ظ.

    سلام
    من به تازگی با وبلاگ شما آشنا شدم و خیلی از مطالبتون هم استفاده کردم.راستش ما هم میخواهیم با قانون جدید کانادا اقدام کنیم منتظر امتحان آیلتس همسرم هستیم و در عین حال میخواهیم برای خروج سریعتر از ایران(من یک دختر 6.5 ساله دارم) از طریق قانون مهاجرتی انگلیس خارج شویم اگر امکان داشته باشه راجع به این مسئله از شما سوالاتی داشتم و اینکه اصلا شما با این نظر موافقید یا فکر میکنید دو بار از صفر شروع کردن سخته؟
    در مورد این قانون انگلیس که 75 امتیاز میخواهد آیا نمره 6.5 آیلتس متوسط چهار skill میباشد یا فقط speaking؟ و اینکه بدون وکیل میشه اقدام کرد مثل کانادا یا خیر؟
    و منظور ار درآمد سالانه دریافتی خالص است یا بدون کسر بیمه و مالیات؟
    از اینکه وقتتون را به این کامنت اختصاص دادید بسیار سپاسگذارم.

    • امیر said,

      سپتامبر 12, 2009 در 7:45 ب.ظ.

      والا مژگان جان ، این مورد قانون مهاجرت به انگلیس را که شما میگویید خیلی‌ راحت نیست. شما از طریق ورک پرمیت میتوانید به انگلستان بیایید که اونم الان با شرایط بیکاری موجود فکر نمیکنم بتونید ورک پرمیت بگیرید. شما منظورتان از طریق کدام شیوه هست؟ آیلتس منظور اورال هست. من شخصاً به وکیل برای هیچ کاری اعتقاد ندارم!!! درامد سالیانه منظور حقوق دریافتی هست. با این وجود فکر می‌کنم منظورتان اسکیل ورکر هست. ویزا ۵ ساله صادر میشه و پس از ۵ سال میشود اقامت گرفت که با توجه به مشکل اقتصادی فعلی‌ ، خیلی‌ سخت به نظر میرسه. شما اگر قصد خروج سریع از ایران را دارید و مشکل خاصی‌ ندارید ، میتونید از طریق ویزا تحصیلی‌ اقدام کنید در این مدت هم کار کاناداتان درست خواهد شد. ولی‌ در جریان باشید که باید تو این مدت از جیب هزینه کنید!!!! اگر مصمم هستید و تحمل سختی را دارید ، میشود تا چند بار هم از صفر شروع کرد.
      خوش باشی‌

  8. مژده said,

    سپتامبر 12, 2009 در 2:46 ب.ظ.

    خب خيلي وقت بود كه پرداخت مبالغ و لندينگ في شده بود دردسر… خدارو شكر كه حل شد… امروز 12 سپتامبره و من ۰۹/۰۹/۰۹ رو از دست دادم تا بيام و برات پيغام بذارم… شاد باشي

    • امیر said,

      سپتامبر 12, 2009 در 7:52 ب.ظ.

      بله خدارا شکر ظاهراً کمی‌ بهتر شده.هر روزت با شادی باشه.
      خوش باشی‌


پاسخی بگذارید

