کندی در بررسی‌ پرونده‌های مهاجرت به کانادا

بر اساس مشاهداتم ، ظاهراً بررسی‌ پرونده‌ها در دفاتر ویزا سفارت کانادا در سراسر دنیا کمی‌ کند شده که شاید بدلیل تعطیلات تابستانی باشد و امیدوارم که از هفته جاری ، مجددا سرعت لازم را شاهد باشیم. انشاالله هر چی‌ هست خیر باشه و دوستانی که پرونده هاشان در مراحل مختلف می‌باشد ، زودتر به نتیجه مثبت و لازم برسند.
چند روزی‌ هست که صبح‌ها هوا خیلی‌ سرد شده و مه غلیظی را شاهد هستیم ولی‌ در طول روز ، بدلیل صاف بودن آسمان ، شاهد هوای گرم و آفتابی میباشیم!!!

اگر چند روز مطلبی ننویسم ، بعضی‌ دوستان فکر میکنند که تنبل شدم ، ولی‌ واقعیت این هست که خبر جالب توجهی‌ نیست که بخوام بنویسم ، الان هم همین را نوشتم که بگم ، تنبلی در کار نیست!!!

خوش باشید

31 دیدگاه

  1. فریبا said,

    سپتامبر 13, 2009 در 12:21 ب.ظ.

    سلام امیر عزیز
    امیدوارم اوضاع وقف مراد تان باشد .میخواستم خواهش کنم در مورد بعضی مشاغل فنی مثل برق ساختمان واینکه چه دوره ای با چند ساعت اموزش میتونه کمک حال ما مهاجران در مدت زمان تحصیل وتقویت زبان باشه . تا زمان یافتن کار مرتبط با رشته خودمون کمتر از جیب بخوریم .
    سپاس از لطف شما

    • امیر said,

      سپتامبر 13, 2009 در 11:52 ب.ظ.

      فریبا جان فکر می‌کنم این سوال را کسانی‌ که در کانادا ساکن هستند بهتر بتونند پاسخگو باشند. میترسم جواب خوبی‌ نتونم بهت بدم.
      خوش باشی‌

  2. سپتامبر 13, 2009 در 4:15 ب.ظ.

    سلام . آبدارچی هستم ومدتی که خواننده مطالب فشنگت هستم . من هم منتظر نامه مدیکالم . تصمیم گرفتم به جمع همسفران بپیوندم . ضمن آرزوی موفقیت ، از شما دعوت میکنم سری هم به آبدارخونه من بزنید .متشکرم. مطالب مفیدی مینویسی .

  3. karno said,

    سپتامبر 13, 2009 در 6:35 ب.ظ.

    من فقط اومدم سلام كنم .

    • امیر said,

      سپتامبر 13, 2009 در 11:49 ب.ظ.

      سلام نکرده عزیزی.
      خوش باشی‌

  4. امین said,

    سپتامبر 14, 2009 در 2:26 ق.ظ.

    سلام اقا امیر.من یه سوال دارم جواب بدی ممنون میشم.
    من امسال مدرک پیش دانشگاهیمو تو رشته تجربی گرفتم.معدل دیپلم و پیش دانشگاهیم بالاست.ایا میتونم ویزای تحصیلی بگیرم؟یا اینکه باید تحصیلات دانشگاهی داشته باشم؟
    ممنون

    • امیر said,

      سپتامبر 15, 2009 در 12:12 ق.ظ.

      چرا نمیتونی‌ بگیری؟ از هر کشوری و دانشگاهی که بخواهی میتونی‌ درخواست پذیرش تحصیلی‌ کنی‌
      خوش باشی‌

  5. باران said,

    سپتامبر 14, 2009 در 4:46 ق.ظ.

    منم مثل کارنو جان آمدم که سلامی کرده باشم!

    • امیر said,

      سپتامبر 15, 2009 در 12:07 ق.ظ.

      شما بزرگوارید.
      خوش باشی‌

  6. سپتامبر 14, 2009 در 11:30 ق.ظ.

    سلام
    من فايل نامبرم را 9 سپتامبر گرفتم . با روش جديد مهاجرت . فكر كنم سفارت يه حركتي كرده…

    • امیر said,

      سپتامبر 15, 2009 در 12:03 ق.ظ.

      خوب به میمنت و مبارکی. انشاالله بقیه کارها هم خوب پیش بره.
      خوش باشی‌

    • majid said,

      سپتامبر 21, 2009 در 10:33 ق.ظ.

      سلام
      چقدر طول كشيد تا فايل نامبر براتون بياد.

      • امیر said,

        سپتامبر 21, 2009 در 6:34 ب.ظ.

        فایل نامبر من؟؟!!!
        خوش باشی‌

    • majid said,

      سپتامبر 22, 2009 در 6:12 ق.ظ.

      سلام،
      لطفا بگيد چقدر طول كشيد تا فايل نامبر براتون بياد.

      • امیر said,

        سپتامبر 22, 2009 در 6:05 ب.ظ.

        دوست عزیز من یادم نمیاد که جایی گفته باشم برای کانادا اقدام کردم!!!
        فایل نامبر از ۱۴ روز تا ۲ ماه (بستگی به کشور محل اقامت داره) میاد.
        خوش باشی‌

  7. آزاده said,

    سپتامبر 16, 2009 در 3:57 ب.ظ.

    سلام من دبیر ادبیات دبیرستان هستم با بیست سال تجربه.نتونستم کد رشته مربوط به خودمو در (NOC Job 4131) پیدا کنم.می‌خواستم از شما سوال کنم در مورد کد رشتم.سوال دومم در مورد پنج امتیاز مربوط به اقوام هست.بردار شوهرم و چند نفر از خواهرزاده هاش سیتیزن کانادا هستن و من می‌خوام بدونم می‌تونم از این امتیاز برخوردار بشم.

    • امیر said,

      سپتامبر 17, 2009 در 7:21 ب.ظ.

      آزاده جان شما از امتیاز خواهر زاده همسرتان میتوانید استفاده کنید.
      من فکر می‌کنم که این عنوان :
      language school instructor
      شامل حال شما میشود.
      خوش باشی‌

  8. majid said,

    سپتامبر 23, 2009 در 5:36 ق.ظ.

    با سلام،
    مرسي ، ببخشيد كه مزاحمتون شدم. «در راه كانادا» گفته كه فايل نامبرش را نهم سپتامبر گرفته و من مي خواستم از ايشون بپرسم كه چقدر طول كشيد تا فايل نامبر براشون بياد كه ظاهرا اشتباهي از شما پرسيدم. لطفا راهنمايي كنيد كه چطور مي توانم از ايشون سوال كنم. در ضمن اگر خودتون هم اطلاعاتي در اين مورد در خصوص كانادا داريد ، ممنون مي شوم در اختيار من بگذاريد.

    • امیر said,

      سپتامبر 23, 2009 در 4:17 ب.ظ.

      مجید جان من خوشحال میشم اگر بتونم کمکی‌ کرده باشم.
      شما میتونید در وبلاگ ایشان کامنت بگذارید و پاسخ بگیرید.
      شما اگر این وبلاگ و وبلاگ قبلی من را مطالعه کنید ، فکر می‌کنم پاسخ بسیاری از سوالاتتان را پیدا کنید. فایل نامبر‌ها جدیداً با ایمیل ارسال میشود و حدودا ۱ – ۱.۵ ماه بد از ارسال فرم‌های مربوطه.
      خوش باشی‌

  9. sara said,

    سپتامبر 23, 2009 در 10:54 ق.ظ.

    امیر جان سلام من الان ایرانم . هنوز هیچ خبری نیست جز اینکه آدرسم رو سایت cic عوض شده و ایمیل هم دادن .3 ماه بیشتر شده و خبری نیست.اون کسی که مدارکش نا قص بود و واسه مصاحبه خواستن فقط گفتن باید pcc رو زود بیاره.فقط واسه ما میل زدن آدرسو عوض کردن اما نگفتن که پرونده رو منتقل می کنن یا نه……. نظرت چیه شما؟اگه قانون عوض شه شامل حال ما که نمیشه نه؟؟

    • امیر said,

      سپتامبر 23, 2009 در 2:05 ب.ظ.

      سارا جان سلام. دیروز تو فکرت بودم و خیلی‌ دوست داشتم احوالی ازت بپرسم.
      من احتمال خیلی‌ کمی‌ میدم که پرونده ات را منتقل کنند. شما که دیگه آخر کاری ، اگر قانون عوض بشه از یک تاریخی‌ به بعد اعلم میشه که فرم‌های اولیه‌ را قبول نمیکنند یا به شیوه دیگری که خودشان می‌دانند. اصلا شامل حال شما نخواهد شد.
      خوش باشی‌

  10. sara said,

    سپتامبر 23, 2009 در 3:48 ب.ظ.

    امیر جان ممنون که یاد من بودی .خیلی وقته می خوام مطالبتو بخونم اما تا اینجا سروسامون بگیرم طول کشید.الان 5/3 ماهه که گذشته و مدیکال نیامده زندگیمون داره از هم می پاشه خسته شدیم هیچ کاری نمی تونیم بکنیم

    • امیر said,

      سپتامبر 23, 2009 در 4:41 ب.ظ.

      ببین باز حرف از ناامیدی میزنی‌؟؟ یاد افرادی بیوفت که ۶-۷ سال تو نوبت بودند.
      مدیکال یکی‌ از دوستان من هم گیر کرده. نمیدونم ، انشاالله شروع میکنند به صدور.
      خوش باشی‌

  11. sara said,

    سپتامبر 24, 2009 در 7:07 ق.ظ.

    سلام امیر جان.ببخش که درددل می کنم …………………………………………………………………………………………………………………………………………. .

    • امیر said,

      سپتامبر 24, 2009 در 12:00 ب.ظ.

      سارا جان با اجازه ات بخشی از کامنتت را حذف کردم. چون فکر کردم شاید دوست نداشته باشی‌ که بقیه بدونند و شاید کسی‌ هم از اینجا گذر میکرد و میدید و سؤ استفاده میکرد!!!!
      من متوجه نمیشم که این ۲ مساله چه ارتباطی‌ به هم داره؟؟
      دیر یا زود بودنش هم نباید هیچ ارتباطی‌ داشته باشه!!!
      حقیقتش خیلی‌ فکر کردم ولی‌ به نتیجه نرسیدم. با همه‌ی این حرف‌ها کمی‌ شکیبائی به خرج بدید و منطقی‌ تر فکر کنید.
      خوش باشی‌

  12. sara said,

    سپتامبر 24, 2009 در 4:21 ب.ظ.

    سلام امیر جان . تو این مدت کلا اعصابمون به شدت به هم ریخته و ……………… الان سروسامونمون به هم ریخته ……. به هر حال ……………………..برامون دعا کن…..

    • امیر said,

      سپتامبر 24, 2009 در 5:48 ب.ظ.

      سارا جان خیلی‌‌ها هستند که با شما شرایط یکسانی دارند.این کار که نشد نداره اما دیر یا زود داره و چاره‌ای نیست جز صبر کردن. مطمئن باش زمانی‌ که فکرش را هم نمیکنی‌ یک خبر عالی‌ و دست اول دریافت خواهی‌ کرد.
      خوش باشی‌

  13. sara said,

    سپتامبر 25, 2009 در 7:26 ق.ظ.

    امیر جان ممنون تو همیشه روحیه و انرژی مثبت می دی . تو این شرایطی که همه به ما فشار می یارن و مورد تمسخر قرار می دن تو تنها کسی هستی که آرامش می دی.

    • امیر said,

      سپتامبر 25, 2009 در 11:52 ب.ظ.

      سارا جان میدونی‌ من بعد از ۱۰ سال تلاش ، امتحان کردن کلی‌ از کشور‌ها برای مهاجرت. سر از اینجا در آوردم؟ حتما خاطرت من را در وبلاگ قبلیم خوندی.۱۰ سال یک عمره. تو که تازه چند ماه هست که پرونده ات در جریانه. به کسی‌ هم ارتباط نداره که بخواهند به تو فشار بیارند.سعی‌ کن خودت را به بیخیالی بزنی‌ و جوری وانمود کنی‌ که اگر نشد ، اصلا برات مهم نیست. اون وقت خودشان پا پس میکشند. ولی‌ مطمئن باش که نشد نداره و کمی‌ صبر می‌خواد.
      خوش باشی‌

  14. sara said,

    سپتامبر 26, 2009 در 5:58 ب.ظ.

    امیر جان حق با توست راست می گی واقعا تو صبر خیلی زیادی داشتی واقعا آفرین کاش ما هم مثل تو و خانوادت بودیم . البته به ما از طرف فامیل و خانواده خیلی فشار میارن.خیلی باید قوی باشی بتونی تحمل کنی.خدا خودش کمک کنه.باز هم ممنون از همه دل داریها و کمک هات

    • امیر said,

      سپتامبر 26, 2009 در 11:52 ب.ظ.

      سارا جان تحت هیچ شرایطی نباید ناامید شد. هدف وقتی‌ مشخص هست باید تمام تلاش را کرد تا به اون رسید. باور کن انسان اگر اراده کنه میتونه کوه را جابجا کنه.
      خوش باشی‌


پاسخی بگذارید

