خلیج فارس یا خلیج عربی‌؟؟!!!

تا حالا شده که بیفتید تو مود کل کل کردن با بقیه؟ من امشب تو همون مودم. طبقه معمول همیشه ، داشتم وبگردی می‌کردم ، تو یکی‌ از فروم‌های مهاجرتی یک عربه ای یک کامنت گذشته بود برای یکنفر و تو کامنتش گفته بود که من در یکی‌ از کشور‌های خلیج عربی‌ زندگی‌ می‌کنم. منم براش کامنت گذشتم که «این خلیج فارس هست».
فکر کنم خیلی‌ بهش فشار اومده بود ، چون جواب داد که » فکر کنم تو اسمت ……. نباشه.(همونی که ازش سوال پرسیده بود). بعد تو یه کامنت دیگه نوشته بود که من مسائل سیاسی را در جای نادرستی مطرح کردم. منم بهش جواب دادم که این مساله سیاسی نیست و کاملا اجتماعی هست ، اگر کسی‌ کمی‌ دانش درباره تاریخ داشته باشه ، میدونه که این خلیج فارس هست نه عربی‌!!!
حالا فعلا داریم کل کل می‌کنیم. حس ناسیونالیستیم زده بالا امشب ، اساسی‌!!!
دعا کنید کم نیارم پیشش!!!

خوش باشید

4 دیدگاه

  1. Reza said,

    اکتبر 9, 2009 در 11:24 ب.ظ.

    link bedeh ma ham avab bedim

    • امیر said,

      اکتبر 10, 2009 در 11:44 ب.ظ.

      مرسی‌ رضا جان مثل اینکه بی‌خیال شد!!!!
      خوش باشی‌

  2. نوامبر 18, 2009 در 4:02 ق.ظ.

    افرین کمک خواستی خبرمون کن

    • امیر said,

      نوامبر 18, 2009 در 9:48 ق.ظ.

      ممنونم الهام جان ، روش کم شد.
      خوش باشی‌


پاسخی بگذارید

