ایرانی‌ عتیقه !!!

واقعا چرا بعضی‌ از ما ایرانی‌‌ها عتیقه هستیم. به کسی‌ لطفا بر نخوره ولی‌ آدم هایی که فکر میکنند از دماغ فیل افتادند تو ما خیلی‌ زیاد هست.
بعضی‌ مواقع که دوستان سوالی‌ در مورد مهاجرت از من میکنند ، اگر خودم جواب را بدونم و مطمئن باشم ، جواب مربوطه را میدهم در غیر این صورت وارد فروم‌های مختلف (غیر ایرانی‌) میشم و از کسانی‌ که وارد هستند سوال می‌کنم و یا از یکی‌ –دو تا مشاور و وکیل خارجی‌ که میشناسم و جواب‌هاشون را چک کردم و دیدم که کاملا درست می‌گویند ، سوال میکنم تا جواب مورد نظر را پیدا کنم. مشاور ایرانی‌ هم اصلا طرفش نمیرم کی از هیچی‌ کمی‌ بیشتر میدونه!!!
خلاصه سعی‌ می‌کنم جواب‌های مختلف را بگیرم و با اون چیزی که خودم میدونم مقایسه کنم ، و در نهایت جوابی‌ به اون دوست بدم که کاملا درست و تقریبا مستند باشه.
چند وقت پیش ، یکی‌ از دوستان سوالی‌ از من کرد. خودم جواب را میدونستم ولی‌ خواستم مطمئن تر بشم ، یه گشتی تو اینترنت زدم و یک ایرانی‌ محترم را پیدا کردم که دقیقا مشابه کیس اون دوست بود (البته بماند که کیس مشابه مهم نیست ، افیسر مشابه مهم هست). سوال را با احترام فراوان از این شخص پرسیدم. الان ۲۰ روز می‌گذره ، اگر شما جواب گرفتید ، من هم گرفتم.
در صورتی‌ که امکان نداشته من سوالی‌ از یک خارجی‌ بکنم و در ظرف چند ساعت بهم جواب ندهند.
خدا انشاالله همه ما را به راه راست هدایت کنه.

خوش باشید

2 دیدگاه

  1. پوریا said,

    نوامبر 27, 2009 در 7:01 ق.ظ.

    دقیقاً همین طوره امیر. اینا برای انسان خیلی احترام قائلند. ما رزومه برای آگهی استخدام می فرستیم ، خدا شاهده یارو زنگ می زد و عذر خواهی می کرد که نمی تونه ما رو قبول کنه و توضیح می داد که چرا رزومه بقیه بهتره……………… چی بگم به خدا……

    • امیر said,

      نوامبر 27, 2009 در 5:26 ب.ظ.

      دقیقا همینطوره پوریا جان
      امکان نداره که تحت هر شرایطی پاسخگوی شما نباشند. این چیز‌ها هست که لذت بخشه.
      خوش باشی‌


پاسخی بگذارید

