آخرین تغییرات در ارتباط با تمکن مالی مهاجرت به کبک

من هیچ اطلاعی در مورد قوانین مهاجرت به کبک ندارم ، اما چون دیدم در زمینه حداقل مبلغی که میبایستی به سفارت در موعد مقرر ارائه نمائید ، تغییراتی‌ حاصل شده ، دیدم شاید بد نباشه که تو یک پست بنویسم.
مبالغ قبلی‌ را نمیدانم ، و این مبالغ از اول ژانویه تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۱۰ اعمال خواهد گردید.
۱- بدون فرزند
– یک نفر بزرگسال ۲۷۴۸ دلار کانادا
– دو نفر بزرگسال ۴۰۳۰ دلار کانادا
۲- با یک فرزند زیر ۱۸ سال
– یک نفر بزرگسال ۳۶۹۲ دلار کانادا
– دو نفر بزرگسال ۴۵۱۴ دلار کانادا
۳- با دو فرزند زیر ۱۸ سال
– یک نفر بزرگسال ۴۱۶۸ دلار کانادا
– دو نفر بزرگسال ۴۸۷۲ دلار کانادا
۴- با ۳ فرزند به بالا
– یک بزرگسال مبلغ ۴۷۶ دلار کانادا به ازای هر فرزند اضافه میشود.
– دو بزرگسال مبلغ ۳۵۸ دلار کانادا به ازای هر فرزند اضافه میشود.
۵- همرهان بالای ۱۸ سال ۱۲۸۱ دلار کانادا به ازای هر نفر اضافه میشود.

منبع اصلی‌ آن را هم متاسفانه اصلا نمیدانم ، زحمت پیگیری آن با خودتان باشد.
فقط جنبه اطلاع رسانی داشت.

خوش باشید

2 دیدگاه

  1. reza1100 said,

    ژانویه 10, 2010 در 9:55 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    خوبی عزیز . تو هم بابا خیلی با معرفتیا . دلتم نمیاد بچه هارو راهنمایی نکنی. دیدی گفتم با شناختی که ازت دارم ممکنه نخوای مطلبی بنویسی ولی نمیتونی کسیو که ازت سئوال میکنه , برگردونیش. اما میبینم که مطلب هم مینویسی. به هر حال تشکر.
    راستی منظور فاطیما همون نیوزیلند بود. شما درست حدس زده بودید. ایشون اشتباها دیار چاوز را هوس کرده بود . گفت من برات بنویسم.
    ما بالاخره مانی اوردر را داریم میگیریم. میبینی چقدر سریع داره کار ما پیش میره؟ ! !
    لازمه برای خودمون اسپند دود کنیم. من فکر کنم باید زمانی که فرمهای اولیه را فرستادم بگم : محمدیاش صلوات.
    خوش باشی

    • امیر said,

      ژانویه 10, 2010 در 12:16 ب.ظ.

      رضا جان من اینجا اسپند ندارم اما الان نیم ساعت‌ هست که دارم صلوات میفرستم. مرد مومن تازه مانی اردر گرفتی‌ ، من فکر کردم که الان کانادا هستی‌ !!!!
      حقیقتش حیفم میاد اطلاعات و یافته‌هایم را با بقیه تقسیم نکنم.
      خوش باشی‌


پاسخی بگذارید

