یک خبر توپ !!!!!!

بعد از مدت‌ها بی خبری از اداره مهاجرت در تمام زمینه‌ها ، فکر کنم این خبر خوبی‌ باشه برای تازه مهاجرین. برید خودتان بخونید و دعا کنید به جان دولت کانادا.
خبر جدید

خوش باشید

34 دیدگاه

  1. Marjan said,

    فوریه 25, 2010 در 11:55 ق.ظ.

    امير عزيز اين موضوع جديدى نيست، سالهاست اجرا ميشه من حتى يكبار هم كامل در يك پست توضيح داده بودم فقط محض اطلاع بگم كه كلى تريك توش داره، يعنى اين چيزى كه ميخونى در عمل نيست ( من كل اين متن رو نخوندم فقط همون خط رو كه خوندم فهميدم ) يعنى يا بهره يا تكس بعد از 5 سال بهش تعلق ميگيره و يا اگر بخواهى ميانه راه ازش برداشت كنى .

    كلا اين حساب ايميگريشن تراست سالهاست كه وجود داره با يك سرى تغييرات ريز. شايد مجددا اون پست رو بذارم

    شاد و سلامت باشى

    • امیر said,

      فوریه 25, 2010 در 12:00 ب.ظ.

      ممنونم مرجان جان از توضیحت. من اطلاع نداشتم و فکر می‌کردم که جدیدا میخواهند اجرا کنند. قطعاً توضیحات تو و آن پستت مساله را روشن خواهد کرد.
      خوش باشی‌

  2. پادنا said,

    فوریه 25, 2010 در 1:15 ب.ظ.

    دوست عزیز سلام
    ممکن به من بک آدرس ایمیل بدهید.
    با تشکر

  3. مهدی said,

    فوریه 25, 2010 در 8:24 ب.ظ.

    سلام
    شنیدم که قوانین استرالیابرای مهاجرت متخصصین عوض شده .آیا شما خبری دارین ؟

    • امیر said,

      فوریه 25, 2010 در 10:07 ب.ظ.

      بله مهدی جان قوانین مهاجرت به استرالیا هم تغییرات اساسی‌ کرده و به اعتقاد من به مراتب سخت تر هم شده است. اگر علاقه مند هستی ،‌ یک نگاهی‌ به لینک زیر بنداز تا با قوانین جدید و تغییرات آن آشنا بشی‌.
      http://www.immi.gov.au/skilled/general-skilled-migration/whats-new.htm
      خوش باشی‌

    • امیر said,

      فوریه 25, 2010 در 10:11 ب.ظ.

      بله مهدی جان قوانین مهاجرت به استرالیا هم تغییرات اساسی‌ کرده و به اعتقاد من به مراتب سخت تر هم شده است. اگر علاقه مند هستی ،‌ یک نگاهی‌ به لینک زیر بنداز تا با قوانین جدید و تغییرات آن آشنا بشی‌
      http://www.immi.gov.au/skilled/general-skilled-migration/whats-new.htm
      خوش باشی‌

    • امیر said,

      فوریه 25, 2010 در 10:11 ب.ظ.

      بله مهدی جان قوانین مهاجرت به استرالیا هم تغییرات اساسی‌ کرده و به اعتقاد من به مراتب سخت تر هم شده است. اگر علاقه مند هستی ،‌ یک نگاهی‌ به لینک زیر بنداز تا با قوانین جدید و تغییرات آن آشنا بشی‌
      http://www.immi.gov.au/skilled/general-skilled-migration/whats-new.htm
      خوش باشی‌

  4. فرهاد said,

    فوریه 26, 2010 در 8:32 ق.ظ.

    امیر خان این موضوع مهمه.لطفا توضیح بده چه طور سیستم مالیاتی کانادا از درآمدهای خارج از کانادای مهاجران مطلع میشه و بر چه اساسی از اونها مالیات میگیره.فکر نمیکنم حداقل ایرانیهایی که درآمدی در ایران دارند به این آسونی به دولت کانادا مالیات بدن و احتمال میدم همه از اظهار منابع درآمد ایرانشون به اداره مالیات خودداری میکنند.و لابد راهی هم برای اینکه پولشونو به تدریج وارد کانادا کنند بدون دادن مالیات هست. مثلا از طریق صرافی ها و انتقال پول در حجم کم مثلا زیر ده هزار دلار.پس بعید میدونم کسی سراغ این حساب تراست بره.لطفا اگر اشتباه میکنم بگو.متشکرم

    • امیر said,

      فوریه 26, 2010 در 9:48 ق.ظ.

      والا حقیقتش فرهاد جان من هم خیلی‌ از جزئیات این مساله با اطلاع نیستم. اینطور که مرجان عزیز میگفت قبلا هم این مورد اجرا می شده و ایشان کاملا در جریان هست و از ایشان خواهش می‌کنم که یک پست به این مساله تخصیص بدهند.
      خوش باشی‌

  5. یک سوال said,

    فوریه 26, 2010 در 9:20 ق.ظ.

    ببخشید، شما چطوری واسه پستتون ساعت گذاشتین؟ آخه توو وبلاگ های وردپرس نمی شه ساعتِ پابلیشِ پست رو گذاشت.

    • امیر said,

      فوریه 26, 2010 در 9:49 ق.ظ.

      من کار خاصی‌ انجام ندادم. در قسمت تنظیمات فکر کنم بشه این مساله را تغییر داد. از طرفی‌ من تا به الان ۲ تا قالب داشتم که با هر دو تا میشد این کار را انجام داد.
      خوش باشی‌

  6. سحر said,

    فوریه 27, 2010 در 7:29 ق.ظ.

    سلام امیر خان، مرسی از پاسختون. ولی متاسفانه دوباره باید منتظر برگشت مدارکم باشم. چون من با فرمهای قبلی فرستادم و نمی دونم چه صلاحی توی این کار هست. تو رو خدا دعا کنید که همینا رو قبول کنن. (بهم نخندینا)
    در پاسخ دوستمون باید بگم من خیلی توضیح مختصری برای شرح وظایفم نوشته بودم (در حد دو سطر) که برگشت خورد و حدود 2ماه و 5 روز شد که همه مدارک با پست اومد. من از کردیت کارت خواهرم برای پرداخت استفاده کرده بودم ولی اگر هم مانی اردر بور اونو هم بر می گردوندن.

    • امیر said,

      فوریه 27, 2010 در 11:27 ق.ظ.

      انشاالله که سحر جان همین فرم‌ها را قبول میکنند.
      از توضیحتان هم ممنونم.
      خوش باشی‌

  7. reza1100 said,

    فوریه 27, 2010 در 1:00 ب.ظ.

    سلام امیرجان
    یه سئوال:
    من از این ماه کارمو عوض کردم. حالا باید تو فرمهای دمشق این تغییر رو بنویسم یا نمیخواد و تا زمان ارسال فرمها براشون مهم بوده ؟
    خوش باشید

    • امیر said,

      فوریه 27, 2010 در 3:52 ب.ظ.

      رضا جان مهم هست اما چون مین اپلیکنت همسرت هست ، نیازی نیست که روی این مساله مانور بدی.
      خوش باشی‌

    • امیر said,

      فوریه 27, 2010 در 3:53 ب.ظ.

      رضا جان مهم هست اما چون مین اپلیکنت همسرت هست ، نیازی نیست که روی این مساله مانور بدی
      خوش باشی‌

  8. مرتضی said,

    فوریه 27, 2010 در 1:41 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    خواستم یه خبر خوب به شما و همه دوستان بدم
    فایل نامبر من بعد از 49 روز اومد. 6 ژانویه مدارک به سیدنی رسید و 25 فوریه فایل نامبر به بنده ایمیل شد.
    امیدوارم فایل نامبر همه منتظران بیاد.
    امیر جان اگه یادت باشه گفته بودم که یه مشاور بهم گفته بود چون سابقه کاریم با رشته هماهنگی کامل نداره ( سابقه حسابرسی با رشته مدیریت ) قبول نیست. حالا که فایل نامبر اومده یعنی حله یا اینکه سوریه بررسی می شه؟
    اگه ایمیلتم به من بدی یه سوال خصوصی داشم ازت بپرسم ممنون میشم.
    شاد باشی.

    • امیر said,

      فوریه 27, 2010 در 4:01 ب.ظ.

      خوب خدا را شکر مرتضی‌ جان ، ظاهراً زمان ارسال فایل نامبر داره کاهش پیدا میکنه.
      انشاالله که هیچ مشکلی‌ نخواهی داشت ، اما اصل قضیه دمشق هست. البته من خیلی‌ بعید میدونم که ایراد بگیره. ایمیلت را هم گرفتم ، جوابت را میدم.
      خوش باشی‌

  9. مرتضی said,

    فوریه 27, 2010 در 1:44 ب.ظ.

    سلام خانم سحر
    من که فایل نامبرم اومده فرمهام مال پارسال بود هیچ مشکلی هم به وجود نیومد.
    انشاالله فایل نامبر شما هم میاد.
    موفق باشی.

    • امیر said,

      فوریه 27, 2010 در 4:03 ب.ظ.

      مرتضی‌ جان فرم‌ها از اواخر ژانویه تغییر کرده.
      خوش باشی‌

  10. تیتی said,

    فوریه 27, 2010 در 4:57 ب.ظ.

    سلام امیر اقا
    الان شنیدم پرونده 3 نفر در جریان افتاده یا دعوت به مصاحبه شدن یا این پراسس

    • امیر said,

      فوریه 27, 2010 در 5:59 ب.ظ.

      خوب بله تیتی جان طبیعیه ، باید خبری بشه. من هم یک خبرهایی شنیدم البته خیلی‌ موثق نیست اما اگر این اینترنت اجازه بده امشب میذارمش !!!!
      خوش باشی‌

    • امیر said,

      فوریه 27, 2010 در 6:02 ب.ظ.

      خوب بله تیتی جان طبیعیه ، باید خبری بشه. من هم یک خبرهایی شنیدم البته خیلی‌ موثق نیست اما اگر این اینترنت اجازه بده امشب میذارمش !!!
      خوش باشی‌

  11. دوستدار ونکوور said,

    فوریه 27, 2010 در 6:48 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    من منتظر پست جدیدت در مورد خبرای جدید هستم.
    تو رو خدا زیاد منتظرمون نذار.
    ممنون و موفق باشی

    • امیر said,

      فوریه 27, 2010 در 10:50 ب.ظ.

      سلام دوست عزیز
      پابلیش کردمش البته شرایطم خیلی‌ مساعد نبود.
      خوش باشی‌

  12. ونوس said,

    فوریه 27, 2010 در 7:00 ب.ظ.

    سلام امیرجان
    به نظرت من هنوزم باید منتظر بشم؟
    دمشق که جوابی تا الان بهم نداده فرمها هم که نه برگشتشون نیومده و نه فایل نامبری دریافت کردم! احتمالش هست که از طریق پیک(آدرس دوم) تا الان بهشون نرسیده باشه؟
    از این همه بلاتکلیفی واقعا دارم خسته میشم

    • امیر said,

      فوریه 27, 2010 در 10:52 ب.ظ.

      ونوس جان چاره‌ای غیر از انتظار نداری. دمشق پاسخ خواهد داد. کمی‌ صبر کن. نه تا الان دریافت کرده اند.
      خوش باشی‌

  13. ونوس said,

    فوریه 27, 2010 در 7:11 ب.ظ.

    +خصوصی

    • امیر said,

      فوریه 27, 2010 در 10:54 ب.ظ.

      نه درسته ونوس جان. این کانفرمیشن ایمیل هست که دریافت کردی و همیشه به همین صورت هست.
      خوش باشی‌

  14. مرتضی said,

    فوریه 27, 2010 در 9:19 ب.ظ.

    مرسی امیر جان
    ممنون
    چدر مایه دلگرمی هستی
    راستی الان من باید فرمهای جدیدو پر کنم و به سوریه بفرستم ؟
    در ضمن اگه آزمون ایلتس به تاریخ مورد نظر نرسه راهی هست ؟
    سلامت باشی

    • امیر said,

      فوریه 27, 2010 در 11:04 ب.ظ.

      ممنونم مرتضی‌ جان اما من دلگرمی‌ بی‌ خود به کسی‌ نمیدم و واقعیت را میگم.
      نه شما همان فرم‌های قبلی‌ را باید بفرستی‌. ارائه مدرک آیلتس با تاخیر حداکثر یکماه ایراد ندارد. ولی‌ بهتر هست که هم زمان باشه با دیگر مدارک.
      خوش باشی‌

  15. shirin said,

    اوت 29, 2010 در 9:40 ق.ظ.

    عالی بود

    • امیر said,

      اوت 29, 2010 در 12:45 ب.ظ.

      لطف داری شیرین جان
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

