احتمال تغییر لیست مشاغل مورد نیاز کانادا

بر اساس خبری که اداره مهاجرت کانادا امروز منتشر کرده ، از قول وزیر مهاجرت کانادا اعلام شده که با توجه به بهبود وضعیت اقتصادی کانادا و با توجه به اینکه اداره مهاجرت توانسته است طول کلّ پروسه مهاجرت را به یکسال کاهش دهد ، این بررسی‌ سریع پرونده ها همچنان ادامه خواهد یافت و با مسئولین استانها هم مشورت خواهد شد تا بتوانند نیاز‌های شغلی جامعه کانادا را بر آورده کنند.
البته هیچ اشاره مستقیمی به اینکه لیست مشاغل تغییر خواهد کرد نشده است ولی احتمال داده میشود که تا تاریخ ۱۶ آوریل که خود اعلام کرده اند و بررسی‌‌ها ادامه خواهد یافت ، به نتایجی‌ دست یابند که ممکن هست منجر به تغییر در لیست مشاغل مورد نیاز شود.
این هم اصل خبر تا خودتان هم مطالعه کنید.

خوش باشید

پی‌ نوشت:
احتمالا این آخرین نوشته من در سال ۱۳۸۸ می‌باشد (مگر آنکه خبر خاصی‌ شود که بخواهم اعلام کنم) ، پس در همینجا پیشاپیش سال نو را خدمت تمام دوستان تبریک گفته ، سالی‌ سرشار از شادی همراه با سلامتی‌ کامل و موفقیت روز افزون را برای شما و خانواده محترمتان از ایزد منان خواستارم. امیدوارم و دعا می‌کنم ، به هر آنچه می‌خواهید برسید. دست از تلاش بر ندارید ، صبوری بیشتری پیشه کنید و همین که خود و خانواده هایتان سالم هستید زمین را سجده کنید. یقین بدارید قادر متعال به نحوی شرایط را برایتان جور خواهد کرد که حتی نمیتوانید حدس بزنید.
و در آخر ، وقتی‌ دور سفره هفت سین نشسته اید و کلام الله را بدست گرفته اید ، من را هم یاد کنید !!!
یا حق

94 دیدگاه

  1. Marjan said,

    مارس 16, 2010 در 11:58 ب.ظ.

    امير عزيز سال نوى شما و خانواده هم پيشاپيش مبارك باشه و انشا الله كه در سال جديد همه خبرهاى خوبى كه منتظرش هستيد برسه و لحظات شادى پيش روتون باشه

    شما هم ما رو از دعاى خير فراموش نكنيد ، شاد و سلامت باشى امير عزيز

    • امیر said,

      مارس 17, 2010 در 5:56 ب.ظ.

      ممنونم مرجان جان من هم آرزوی سالی‌ پر از شادی را برای تو و خانواده ات ، خواهانم.
      خوش باشی‌

  2. مامان دریا said,

    مارس 17, 2010 در 2:56 ق.ظ.

    سلا م امیر خان
    من هم سال نو را به شما و خانواده ی محترمتان تبریک می گم و از صمیم قلب بهترین ها را برایتان خواستارم

    • امیر said,

      مارس 17, 2010 در 5:58 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز ، من هم سالی‌ پر نشاط را همراه با سلامتی‌ برایتان آرزو می‌کنم.
      خوش باشی‌

  3. رضا said,

    مارس 17, 2010 در 5:14 ق.ظ.

    سلام
    نمیدونم اینها منظورشون از 1 سال چیه؟اگه منظورشون رسیدن به مرحله پاسپورت ریکویست باشه که موفق نشدن.اگه مدیکال باشه که اونم موفق نشدن.پس به نظر شما این آقای وزیر تو چه زمینه ای گفتن موفق بودن.
    البته ما اصلا» ادمهای ناشکری نیستیم.ولی قبول کنید انتظار 1 ساله نسبت به انتظار 6 ساله واقعا» سختر هست.چون اصلا» نمیشه هیچ کاری انجام داد.نه اینجا و نه اونجا.
    سال نو پیشاپیش مبارک.ولی سعی کن همیشه سایت و به روز کنی آخه ما که با این وضعیت عید مید سرمون نمیشه.چون هر لحظه ممکنه واسه دوستان خبرایی بشه.اینجا از همه دوستان میخوام اگه تو دوران تعطیلات ما(چون اونوریا که تعطیل نیستن)وخبرای خوبی گرفتنوتو مایه های مدیکال و اینها…. حتما» بیان اعلام کنن تا بقیه هم خوشحال و امیدوار بشن.
    ما که خودمون و میکشیم تا برسیم اونور آب.فقط خدا میدونه وقتی رسیدیم بخودمون نگیم: «همین بود اونی که خودمونو کشتیم تا برسیم بهش!!!»
    باز هم یا بهترین آرزوها برای شما و خانواده محترمتون و تمامی دوستان پانیذی

    • امیر said,

      مارس 17, 2010 در 6:06 ب.ظ.

      نه رضا جان در هر دو زمینه موفق بودند. شما به پرونده خودت و بعضی‌ دیگر از دوستان نگاه نکن. از دمشق خیلی‌‌ها در ظرف کمتر از یکسال ویزا گرفته اند. دفتر دهلی‌ تقریبا تمام متقاضیان کمتر از ۱۰ ماه ویزا گرفته اند و خیلی‌ از دفاتر دیگر. ولی‌ الان باید دید مشکل کجاست.
      قبول دارم ، من همان اول نوشته بودم که این انتظار به مراتب سخت تر پرونده‌های قدیمی‌ هست.
      من هم سالی‌ بسیار خوب را برای شما و خانواده محترمتان آرزو می‌کنم.
      خوش باشی‌

  4. فريد said,

    مارس 17, 2010 در 5:20 ق.ظ.

    امير خان سلام
    در سالي كه گذشت فصل جديدي در زندگي بسياري از ما شروع شد ، در اين راه جديد راهنمائي ها و دلگرمي هاي شما و سايردوستان باعث شد تا گل اميد در دل رهروان اين راه پژمرده نشود و تا رسيدن بهار نو اميدوارانه به آينده روشن بنگرند.(خيلي ادبي شد نه) دست شما درد نكند….. عيد شما مبارك ,
    راستي در رابطه با كامنتي كه در پست قبل بود و در رابطه با زندگي در كانادا بود من مي خواستم كه خيلي چيزها بنويسم ولي خوب ديدم بخشي از حرفها توسط پوريا زده شده فقط بگم كساني كه اقدام مي كنند براي پول نيست وگرنه مي رفتند ژاپن .

    • امیر said,

      مارس 17, 2010 در 6:14 ب.ظ.

      سال نو شما هم مبارک باشه فرید جان. سالی‌ پر از موفقیت داشته باشید.
      دوست عزیز اگر کسی‌ دنبال پول هست ، هیچ کجا بهتر از ایران نیست که به راحتی‌ میشه یک شبه پولدار شد !!!
      خوش باشی‌

  5. ونوس said,

    مارس 17, 2010 در 5:21 ق.ظ.

    سلام امير جان
    -منم اميدوارم كه سال خوب و پر از بركتي رو در كنار خانواده تون به خوبي و خوشي آغاز كنيد و هميشه سلمت و تندرست باشي.و من خيلي خوشحالم در اين سال(88) با اينجا آشنا شدم و از اينكه دوست خوبي مثل شما دارم خوشحالم.

    – اميرجان اگه نامه سابقه كار و يا گواهينامه اي به انگليسي بود فقط بايد كپي برابر اصلش رو بفرستيم دمشق اصل انگليسي هيچكومشون لازم نيست؟هيچ تائيديه دادگستري و يا جاي ديگه اي هم براي اون كپي ها نيا نيست دسته؟
    فكر كنم اين آخرين سوال امسالم بود;)

    شاد و سلامت باشي

    • امیر said,

      مارس 17, 2010 در 6:18 ب.ظ.

      ممنونم ونوس جان من هم سال نو را پیشاپیش به شما تبریک میگم.
      ونوس جان سابقه کار اگر به زبان انگلیسی بود باید اصلش را بفرستید اما سرتیفیکیت را میتونید بدید دارالترجمه برابر با اصلش کنه و بعد بفرستید. دادگستری مدارک به زبان خارجی‌ را تائید نمیکند.
      خوش باشی‌

  6. دوستدار ونکوور said,

    مارس 17, 2010 در 5:49 ق.ظ.

    با سلام
    من هم سال نو رو به شما تبریک میگم و امیدوارم با خانواده سالم و شاد و موفق باشید

    • امیر said,

      مارس 17, 2010 در 6:20 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز من هم سالی‌ با نشاط همراه با سلامتی‌ را برای شما آرزو می‌کنم.
      خوش باشی‌

  7. مژده said,

    مارس 17, 2010 در 5:59 ق.ظ.

    امير عزيز ممنون به خاطر همه ي تلاشي كه براي ما داري و كمكمون مي كني … من و همسرم يكي از طرفداران خودت و نوشته هات هستيم… امير جان برات برآورده شدن آرزوهاتو آرزومندم…. منم سال نو رو به تو دوست عزيزم و خانواده محترمت تبريك مي گم و اميدوارم سالي پر از شادي و سلامت و موفقيت داشته باشي

    • امیر said,

      مارس 17, 2010 در 6:22 ب.ظ.

      ممنونم مژده جان. شما خیلی‌ لطف دارید. من هم سالی‌ با سلامتی‌ و پر موفقیت را برای شما آرزو می‌کنم.
      خوش باشی‌

  8. sara said,

    مارس 17, 2010 در 6:02 ق.ظ.

    امیر جان سلام.سال نو را من هم بهت تبریک میگم امیدوارم همیشه سالم و خوشبخت در کنار خانواده ات زندگی کنی.تو به همه خیلی کمک می کنی مطمئنم که خدا هم به تو کمک خواهد کرد و بهترین ها رو برایت رقم خواهد زد.

    • امیر said,

      مارس 17, 2010 در 6:23 ب.ظ.

      ممنونم سارا جان. انشاالّله که خدا برای همه دوستان در سال جدید موارد خوبی‌ را فراهم خواهد کرد.
      خوش باشی‌

  9. مارس 17, 2010 در 7:09 ق.ظ.

    سلام دوست نادیده اما عزیز،
    ما هم برای شما و خانواده ساالی پر از خبرهای خوش آرزو داریم… ممنون از همه اطلاعات و الطاف. انشالله ماهم سال جدید با خبرای خوب برگردیم.

    • امیر said,

      مارس 17, 2010 در 6:25 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز. انشاالّله که سالی‌ خوب را پیش رو داشته باشید.
      خوش باشی‌

  10. مرتضي said,

    مارس 17, 2010 در 7:37 ق.ظ.

    سلام اميرخان
    ممنون
    من هم پيشاپيش سال جديد شمسي نوروز باستان را به شما و خانوداه محترمت صميمانه تبريك مي گم.
    برات بهترين آرزوها را دارم.
    اميدوارم خدا هرچي مي خواي بهت بده. اينو از صميم قلب گفتم اينهمه كمك به ديگران بايد پاداش و اجر خوبي داشته باشه حتما هم داره و مطمئنم و ايمان دارم خدا هواتو داره و برات نقشه هاي خوبي كشيده.
    منم دارم ميرم مسافرت تا تنها باشم زبان بخونم ٢١ فروردين امتحان دارم. شايد به اينترنت دسترسي نداشته باشم . تنها چيزي كه به قول شما فرنگي ها Miss مي كنم وبلاگ خوب و مفيد شماست. حتم بدون دلم برات تنگ ميشه.
    از همينجا به همه دوستان مهاجرت كردهْ-‏‏ فايل نامبري- اين پراسسي- مديكالي‏ و منتظر عيدو تبريك مي گم و براي همتون دعا مي كنم.
    امير جان دوست دارم دختر گلتم ببوس
    بهاري باشي

    • امیر said,

      مارس 17, 2010 در 6:29 ب.ظ.

      ممنونم مرتضی‌ جان از لطفت. انشاالّله به سلامتی‌ به سفر بری و برگردی و آرزوی موفقیت می‌کنم برایت در امتحان آیلتس.
      سالی‌ با موفقیت ، سلامتی‌ کامل و با نشاط را برایت آرزو می‌کنم.
      خوش باشی‌

  11. دوستدار ونکوور said,

    مارس 17, 2010 در 10:08 ق.ظ.

    راستی امیر جان فایل نامبر دوممون هم اومد. در کمتر از یک هفته پس از رسیدن مدارک به دمشق!!!
    این هم از عیدی امسال ما. خواستم بگم تا شاید تو برآورد زمانی بقیه کمک کنه.
    من فکر کنم سرعت بررسی پرونده ها بدلیل اعلام تصمیمات جدیدشون یک کم سریع تر بشه.
    موفق باشی

    • امیر said,

      مارس 17, 2010 در 6:34 ب.ظ.

      خوب مبارک باشه دوست عزیز. انشاالّله شاهد خبر‌های خوب از همه باشم.
      خوش باشی‌

  12. مارس 17, 2010 در 10:22 ق.ظ.

    سال نو شما هم مبارک. امیدوارم سال خوبی داشته باشید 🙂

    • امیر said,

      مارس 17, 2010 در 6:36 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز سال خوبی‌ هم شما پیش رو داشته باشید.
      خوش باشی‌

  13. مارس 17, 2010 در 10:43 ق.ظ.

    سال خوبی داشته باشید آقا امیر .

    آرزوی موفقیت براتون میکنم.

    (اول)

    • امیر said,

      مارس 17, 2010 در 6:37 ب.ظ.

      من هم آرزو می‌کنم سالی‌ خوب و قشنگ را در پیش داشته باشید.
      شما همیشه اولی‌ !!!
      خوش باشی‌

  14. مارس 17, 2010 در 4:30 ب.ظ.

    سال نو، سال صبر و استقامت، مبارک:)

    • امیر said,

      مارس 17, 2010 در 6:38 ب.ظ.

      سال نو شما هم مبارک رعنا جان.
      خوش باشی‌

  15. reza1100 said,

    مارس 17, 2010 در 7:00 ب.ظ.

    سلام امیرجان
    بقول بعضی ها به ما که رسید آسمون تپید.
    فکر کنم اینها منتظر بودن ما مدارکمونو بفرستیم تا سریع قانون رو عوض کنن. یادته از همین مسئله میترسیدم که نکنه ما بفرستیم و قبل از فایل نامبرمون قانونو عوض کنن.
    حالا معلوم نیست ما با کدوم قانون قراره پروسس بشیم. بالیست قدیم یا جدید.امیدوارم لااقل مال ما قبل از تغییر لیست بیاد که مشکلی نشه و پروندمونو بخاطر حذف رشته مان برنگردونن
    شما هم ایشالا سال خوبی داشته باشی درکنار خانوادت و جاتون توی ایران خیلی خالیه.
    خوش باشید

    • امیر said,

      مارس 17, 2010 در 9:02 ب.ظ.

      رضا جان سلام
      یادت هست که یک نفر تو اون فروم قول داده بود تا ۳ سال دیگه این لیست عوض نمیشه؟؟!!!!!
      من در تعجب هستم که چرا و چه اصراری هست که یک عده اینقدر اطلاعات غلط میدهند. در هر صورت هر گونه تغییری ، شامل حال شما نخواهد شد و اصلا نگران نباش.
      سال خوبی‌ را برای تو و فاطیما عزیز آرزو می‌کنم.
      خوش باشی‌

  16. فرهنگ said,

    مارس 17, 2010 در 7:27 ب.ظ.

    امیر جان سال خوبی داشته باشی. پر از شادی و همراه با سلامتی برای خودت و همه‌ی عزیزانت.

    • امیر said,

      مارس 17, 2010 در 9:04 ب.ظ.

      ممنونم فرهنگ جان من هم سالی‌ با نشاط برای تو و خوانواده محترمت آرزومندم.
      خوش باشی‌

  17. jamal said,

    مارس 17, 2010 در 8:40 ب.ظ.

    amir jan,omidvaram sale besyar khobi baraye to va khanevadat bashe
    be omide rozhaye khob va khosh
    man alan dar hodode yek sale ke avalin madarekam ro braye gereftan file numbere aval ferestadam va dar hodode 7 mahe ke az residane madarekam be damesh migazare vali hata in process nashodam, nemidonam chera inghadr kond pish mire vali be har ha,l har jaye donya ke bashim aseman hamin range
    omidvaram ke shoma ba rahnamayaton hameye dostano shad konid

    • امیر said,

      مارس 17, 2010 در 9:09 ب.ظ.

      جمال جان دوستان زیادی هستند که در این حالتند و من یقین دارم که این حالت خاتمه خواهد یافت و وزیر محترم مهاجرت کانادا عیدی زیبایی به ایرانی‌‌ها خواهد داد. صبور باشید و از لحظات خود لذت ببرید.
      خوش باشی‌

  18. نگار said,

    مارس 18, 2010 در 5:05 ق.ظ.

    سلام امر جان
    من از دوستانم در كانادا خواهش كردم كه براي من ماني اوردر بگيرند.متاسفانه من به خاطر عدم تطابق فارسي و انگليسي در متن كنار هم نام گيرنده حساب رو اشتباه اعلام كردم و اونها هم با همين نام براي من ماني اوردر رو اوردند.ميخوام بدونم الان چه مشكلي ممكنه پيش بياد و من چه راه حلي دارم؟من بنام
    general for canada reciever
    ارسال كردم اونجا هم در بانك كسي ايرادي نگرفته…نگرانم لطفا در صورت امكان كمكم كنيد

    • امیر said,

      مارس 18, 2010 در 8:07 ق.ظ.

      نگار جان من توصیه می‌کنم که عوضش کنید. احتمال داره که بخاطر این جابجائی کلّ مدارک را باز گردانند. موردی تا الان اینچنینی پیش نیامده اما ریسکش بالاست.
      خوش باشی‌

  19. reza1100 said,

    مارس 18, 2010 در 9:24 ق.ظ.

    امیرجان
    ممنون از دلگرمی که دادی. اما نمیدونم شما گفته بودی یا یکی دیگه. ما شنیده بودیم از زمانی که فایل نامبر بگیریم قانون برامون ثابت میمونه. یعنی اونها ممکنه بگن این پرونده ها 3 هفته قبل از اعلام احتمال این تغییر ، مدارکشون ارسال شده و ما رو با این لیست فعلی ارزیابی کنن؟

    • امیر said,

      مارس 18, 2010 در 7:41 ب.ظ.

      رضا جان میدونی‌ که من دلگرمی‌ بیخود به کسی‌ نمیدم. قانون برای شما ثابت نمی مونه اما تغییرات این چنین برای شما تأثیری نداره. اما اگر لندینگ فی‌ تغییر کرد شامل حال شما هم میشود (هر چند یک بنده خدا گفته بود که تغییر مبالغ جزو تغییر قانون محسوب نمیشه !!!!!!!!). ضمنا یادت هست که تو اون فروم یک نفر قول داده بود تا ۳ سال دیگه لیست تغییر نمیکنه !!!!! چرا چیزی که بهش مطمئن نیستند ، اینقدر با اطمینان میگن ؟؟؟؟!!!!!
      خوش باشی‌

  20. نگار said,

    مارس 18, 2010 در 10:13 ق.ظ.

    امير جان من نميتونم متن ارسالي شما رو كامل دريافت كنم به هر حال ميشه لطفا نام حساب رو دقيقا برام ايميل كني لطفا.ممنونم

    • امیر said,

      مارس 18, 2010 در 7:44 ب.ظ.

      نگار جان لطف کن با ایمیل شخصی‌ خودت برایم ایمیل بزن و منظورت را از نام حساب بگو من هم میفرستم برایت.
      amir2322@yahoo.co.uk
      خوش باشی‌

  21. تیتی said,

    مارس 18, 2010 در 6:54 ب.ظ.

    سلام. سال نو رو به شما و همه دوستان تبریک میگم و بهترینها رو براتون آرزومندم.

    • امیر said,

      مارس 18, 2010 در 7:51 ب.ظ.

      من هم تیتی جان سال نو را به شما تبریک میگم و آرزو می‌کنم که سال خوبی‌ داشته باشی‌.
      خوش باشی‌

  22. سپیده said,

    مارس 18, 2010 در 7:54 ب.ظ.

    سلام

    من میخواهم فرمهامو ارسال بکنم نمیدانم صبر کنم یا این کارو انجام بدم این سوال به خاطر زبان دارم می کنم چون امتحان ای یلس اخر خرداد است چیکار کنم

    سال خوبی داشته باشید
    مرسی

    • امیر said,

      مارس 18, 2010 در 8:17 ب.ظ.

      سپیده جان بستگی به خودت داره. از الان که مدارک را میفرستی حدود ۵-۶ ماه وقت داری که مدارک کامل را به سفارت ارسال کنی‌. اما ممکن هست که از ۱۰ آوریل کپی‌ آیلتس را سیدنی بخواهد که آن موقع باید صبر کنی‌ تا نتیجه آیلتس بیاد و شاید هم تغییراتی در لیست مشاغل ایجاد شود !!! من جای تو بودم میفرستادم و میچسبیدم به زبان که کسر نمره نیارم.
      خوش باشی‌

  23. احمد said,

    مارس 18, 2010 در 8:40 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    با تبریک عید نوروزمن هم سئوالی مشابه یکی ازدوستان دارم. من امتحان آیلتسم تیرماه است. و هم اکنون در حال تهیه mony order هستم و سعی می کنم تا قبل از 10 اوریل مدارکمو پست کنم طوریکه بنظرم با این تعطیلات احتمالا مدارک در حوالی 10 اوریل به سیدنی برسه.من امیدوارم که بتونم حداقل سه ماه در زمان صرفه جویی کنم. اما تردید دارم که این ریسک اینکارو بپذیرم یا بگذارم پس گرفتن مدرک آیلتس مدارکم را بفرستم. نظر شما چیه؟

    • امیر said,

      مارس 18, 2010 در 8:50 ب.ظ.

      احمد جان از ۱۰ آوریل ۲ حالت امکان دارد پیش بیاید:
      ۱- کپی‌ آیلتس را سیدنی بخواهد.
      ۲- در صورت ارسال مدارک به سفارت بدون آیلتس ، مدارک ریجکت میشود.
      به اعتقاد من اگر فکر می‌کنید که تا قبل از ۱۰ آوریل مدارک شما به سیدنی می‌رسد ، الان بفرستید چون زمان کافی‌ برای همه کاری دارید. باز هم انتخاب با خودتان هست.
      خوش باشی‌

  24. افسانه said,

    مارس 18, 2010 در 8:56 ب.ظ.

    سلام امير عزيز
    ميخواستم تشكر كنم كه پيش بيني شما درست از آب در اومد وآفيسر عيدي مارو داد وپاسپورت ريكوئست ما ديروز رسيد ……حالا هم دوتا سوال مهم ديگه ازتون دارم ( آيكون آدم پررو !!!!!! ) به نظرتون بايد دلار كانادا بخريم از ايران يا دلار آمريكا ؟ وسوال بعدي اينكه:ما قصد داريم اواسط تابستون بريم تورنتو به نظرتون الان دلار بخريم يا بعدا ؟ راستش نظراتتون خيلي برام ارزش داره واز اينكه با مهرباني وصبر به سوالات ماپاسخ ميديد سپاسگزارم .( آيكون آدم قدردان خجالت زده!!!)

    • امیر said,

      مارس 18, 2010 در 9:10 ب.ظ.

      به به مبارک باشه افسانه جان. خیلی‌ خوشحالم که دوستان دارند یکی‌ یکی‌ خبر‌های خوب میگیرند.
      والا افسانه جان من الان شرایط ایران را نمیدانم که چه جور هست. اما این را می‌دانم که اگر دلار امریکا همراهتان باشد ، میتوانید آنجا در یک سری از فروشگاه‌ها خرج کنید اما اگر بخواهید که در بانک بخوابانید ، کارمزد از شما کم خواهند کرد. من چون این بلا سرم آمد و مقداری یورو داشتم که کلی‌ کارمزد ازم کم شد ، پس به اعتقاد من دلار کانادا ببرید که دیگه نخواهید نگران ضرر این چنین باشید.
      به اعتقاد من از حالا هر موقع دیدید ارزان شد کم کم خرید کنید و دیگه فکر بالا یا پائین رفتنش را هم ، نکنید !!!!
      خوش باشی‌

  25. احمد said,

    مارس 19, 2010 در 11:17 ق.ظ.

    سلام
    در صورتی که مدارک ریجکت شود آیا بدین معنی است که دیگر نمی توان اقدام کرد و همه چیز تمام میشه لطفا راهنمایی کنید.

    با تشکر فراوان

    • امیر said,

      مارس 19, 2010 در 12:48 ب.ظ.

      نه احمد جان میتونید دوباره اقدام کنید اما زمان خود را از دست داده اید ، فقط مشکل همین هست.
      خوش باشی‌

  26. سپیده said,

    مارس 19, 2010 در 11:21 ق.ظ.

    سلام
    صفحه اول پاسپورت نیاز هست برابر اصل شود

    خیلی ممنون

    • امیر said,

      مارس 19, 2010 در 12:49 ب.ظ.

      برای ارسال به سیدنی کانادا نیازی نیست.
      خوش باشی‌

  27. سپیده said,

    مارس 19, 2010 در 11:26 ق.ظ.

    سلام

    حتما باید فرمها تایپ شود یا می توانیم با دست بنویسیم وبعد اسکن کنیم

    چون وقتی تایپ می کنم نمی تونم save کنم گیر کردم باید چیکار کنم.

    از این که جواب می دهی یک دنیا ممنون هستم

    مرسی

    • امیر said,

      مارس 19, 2010 در 12:52 ب.ظ.

      میتونید با دست بنویسید اما باید اصل باشه و نباید اسکن کنید. اما اگر از نرم افزار Adobe Acrobat Professional استفاده کنید به راحتی‌ میتونید تایپ کنید ، سیو کنید و بعد پرینت بگیرید.
      خوش باشی‌

  28. سپیده said,

    مارس 19, 2010 در 11:37 ق.ظ.

    سلام
    امیر جان
    ببخشید من میخوام از طریق یکی از فامیلهام تو اتریش پول و ارسال کنم به نظرت مشکلی ایجاد نمی شه لطفا راهنمایی کن

    • امیر said,

      مارس 19, 2010 در 12:53 ب.ظ.

      نه مشکلی‌ نیست اما باید درفت یا مانی اردر تهیه بشه و به دلار کانادا باشه و آن بانک در کانادا شعبه داشته باشه.
      خوش باشی‌

  29. میترا said,

    مارس 20, 2010 در 4:42 ق.ظ.

    امیر جان سلام
    برای تبریک سال نو خدمت رسیدم. برای تو و خانواده ات سال خوبی را آرزو می کنم.
    تو رو خدا این سال نویی یه شیرینی به ما بده!!!!!

    • امیر said,

      مارس 21, 2010 در 10:26 ب.ظ.

      ممنونم میترا جان. من هم سال نو را به شما ، پوریا عزیز و دو پسر گلت تبریک میگم و آرزو می‌کنم که سالی‌ بسیار بسیار خوب داشته باشید. والا من الان ۷ ماه هست که می‌خوام شیرینی‌ بدم اما عروس رفته گل بچینه !!!!!!!!!!!!!!
      خوش باشی‌

  30. احمد said,

    مارس 20, 2010 در 5:57 ق.ظ.

    سلام
    عیدتون مبارک
    از اینکه با حوصله جواب میدین خیلی ممنون.
    شما گفتین که پول رو میشه از طریق یک نفر تو خارج هم ارسال کرد. اگه اون بخواد با ویزا کارت پرداخت کنه باید تصویر رسیدشو بفرسته حالا چون مدارک باید اصل باشه اون فرم 5620 روهم باید امضا کنه برای ما بفرسته اینکار زمان زیادیو میگیره یا کار دیکه ای هم میشه کرد؟
    راستش ایران همه چیز تعطیله وجزبا ایمیل نمیشه کاری کرد.
    در ضمن ملاک اصل بودن مدرک به اصل بودن امضای اونه؟ تحت هیچ شرایطی نمیشه امضا رو اسکن کرد.

    دوباره ممنونم

    • امیر said,

      مارس 21, 2010 در 11:13 ب.ظ.

      ممنونم احمد جان. عید شما هم مبارک.
      والا من نشنیدم که کسی‌ این فرم را اسکن کرده باشه و مشکلی‌ برایش به وجود نیامده باشه. من احمد جان اصلا نمیتونم توصیه یا پیشنهاد کنم. چون اصل فرم با امضا آن ، خصوصا برای مسائل مالی مهم هست.
      خوش باشی‌

  31. هستی said,

    مارس 20, 2010 در 10:54 ق.ظ.

    امیر جان امیدوارم تو سال جدید هم مثل سال گذشته پر انرژی و سلامت باشی و از مطالب خوبت استفاده کنیم
    شاد باشی و سال نو مبارک

    • امیر said,

      مارس 21, 2010 در 11:16 ب.ظ.

      ممنونم هستی‌ جان. من هم آرزو می‌کنم سالی‌ با سلامتی‌ و موفقیت داشته باشید.
      خوش باشی‌

  32. سپیده said,

    مارس 20, 2010 در 1:50 ب.ظ.

    سلام

    من هر چی تو فرمها می گردم شماره حساب برای واریز پول پیدا نمی کنم لطف می کنی برام بنویسی پولو به چه حسابی باید واریز کنم .

    خیلی ممنون

    • امیر said,

      مارس 21, 2010 در 11:18 ب.ظ.

      سپیده جان راه آن را برایت ایمیل کردم.
      خوش باشی‌

  33. shantemis said,

    مارس 21, 2010 در 12:40 ق.ظ.

    سال نو مبارک انشالله شاد و سلامت باشین

    • امیر said,

      مارس 21, 2010 در 11:20 ب.ظ.

      ممنونم شانتمیس جان. انشاالله که شما هم سال خوبی‌ داشته باشید.
      خوش باشی‌

  34. مارس 22, 2010 در 10:11 ب.ظ.

    امیر جان سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنم.ارزوی سالی خوش همراه با سلامتی و موفقیت را برایتان دارم.به نوبه خودم از تمامی زحماتی که میکشید و با حوصله به تمامی سئوالات پاسخ میدهید کمال تشکر را دارم.داشتن دوستی همچون شما باعث افتخار است.
    شاد باشید

    • امیر said,

      مارس 22, 2010 در 11:19 ب.ظ.

      شهرام جان من هم سال نو را خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک گفته و آرزوی سالی‌ سرشار از شادی با سلامتی‌ و موفقیت را برای شما خواستارم. شما بزرگوارید.
      خوش باشی‌

  35. رضا said,

    مارس 23, 2010 در 8:55 ق.ظ.

    سلام
    امیدوارم تا الان روزهای سال نو خوب بوده باشه.راستی ظاهرا» قراره لیست مشاغل دچار تغییراتی بشه(از چند تا وبلاگ خوندم).
    راستی امیر جان شما که میگی اینها تو پروسه یک ساله موفق بودن.یعنی در طول 12 ماه, از Received by visa office رسیدن به landing ?!!!! چون مال خیلی از دوستان مثل من در خوشبینانه ترین حالت اینطوری نمیشه!!! ما به هند و جاهای دیگه کار نداریم
    موفق یاشی

    • امیر said,

      مارس 23, 2010 در 4:16 ب.ظ.

      من هم امیدوارم که سال خوبی‌ داشته باشی‌.
      من هم همینجا نوشتم که ممکن هست لیست تغییر کنه. همین پست هست !!!
      رضا جان وقتی‌ بحث آمار پیش میاد ، مسائل شخصی‌ و چند تا کیس خاص را نمیشه به عنوان مشکل قلمداد کرد. از لحاظ آماری تا به الان از زمان ارسال مدارک به سفارت تا زمان صدور ویزا (نه لندینگ) تونسته اند به تعهدات یکساله خود عمل کنند. هر چند ممکن هست بنا به دلایلی چندین پرونده هم با مشکل مواجه شده باشند. اما شما نباید فقط دمشق را و آن هم ایرانی‌‌ها را به عنوان نمونه در محاسبات خود انتخاب کنید. در هر صورت من فکر می‌کنم که پرونده هایی هم که عقب هستند بزودی در رسیدگی به آنها سرعت داده خواهد شد. ولی‌ رضا جان میانگین حساب کنید ، زیر یکسال بوده تا الان.
      خوش باشی‌

  36. مرجان said,

    مارس 23, 2010 در 6:41 ب.ظ.

    سلام امیر جان برایتا ن سال خوشی ارزو دارم من معتقدم شما یکی از محبتهای
    خداوند هستید که برای امسال من افریده شدهاید من از شما اطلاعات زیادی
    به دست اورذم و در اینده هم به اطلاعاتتان زیاد احتیاج پیدا خواهم کرد ارزو عمر
    طولانی برایتان دارم همیشه پاینده باشی

    • امیر said,

      مارس 23, 2010 در 9:28 ب.ظ.

      ممنونم مرجان جان. من هم سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگم و آرزوی موفقیت برای شما دارم.
      خوش باشی‌

  37. eNasser said,

    مارس 23, 2010 در 10:31 ب.ظ.

    Amir khan salam
    sale no mobarak. Processing time ro Damascus elam karde va khob kheili jaleb nist. ye negahi bendaz.

    http://www.cic.gc.ca/english/information/times/international/01-all.asp

    oonaee ke 6 mahe parvandashoon FINAL mishe faghat 30 darsade va 80 darsade parvande ha 21 mahe kareshoon tamoom mishe.

    mamnoon az webloge khoobet.

    • امیر said,

      مارس 24, 2010 در 9:07 ق.ظ.

      سال نو شما هم مبارک باشه ناصر جان.
      این جدول مربوط به پرونده‌های قانون قدیم هست و شامل قانون جدید نمیشه.
      خوش باشی‌

  38. saeid said,

    مارس 24, 2010 در 2:10 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    سال نو رو بهت تبریک میگم، از صمیم قلب امیدوارم امسال یکی از بهترین سالها برای تو و خانواده محترمت باشه.
    موفق باشی

    • امیر said,

      مارس 24, 2010 در 9:09 ق.ظ.

      ممنونم سعید جان. من هم سال نو را به شما تبریک میگم و امیدوارم سالی‌ سرشار از شادی با سلامتی‌ کامل داشته باشید.
      خوش باشی‌

  39. مهیار said,

    مارس 24, 2010 در 6:27 ب.ظ.

    سلام امیر جان :
    سال نو را به شما و خانواده عزیزت تبریک میگم
    به امید اینکه سلامت و در تمامی کارات موفق باشی

    • امیر said,

      مارس 24, 2010 در 9:37 ب.ظ.

      ممنونم مهیار جان. من هم سال بسیار بسیار خوبی‌ را برایتان آرزو می‌کنم.
      خوش باشی‌

  40. محمود رضا صداقتی مختاری said,

    مارس 25, 2010 در 10:28 ب.ظ.

    با عرض سلام و تبریک سال نو
    مطالب بسیار مفیدی در وبلاگ شما وجود دارد .
    من در زمینه طراحی و پیاده سازی سیستم های نرم افزاری فعالیت می کنم و همچنین مدرس دانشگاه در رشته کامپیوتر و فن اوری اطلاعات هستم. (9 سال سابقه تدریس دانشگاه و 5 سال سابقه اجرایی و مدریتی پروژه های نرم افزاری )برای مهاجرت و اقامت از طریق تخصصی می خواهم اقدام کنم. توانایی زبانم در حد متوسط است. سوال من این است که امتیاز زبان (که 24 امتیاز حداکثر دارد ) چه موقع محاسبه می شود : در ابتدای درخواست دادن یا بعد از ارسال File number و ارائه مدرک زبان – لطفا مرا راهنمایی بفرمایید. در صورت امکان جدول مقایسه پروسه مهاجرت به کانادا را برای من ایمیل کنید.
    با تشکر فراوان
    1389/1/6

    • امیر said,

      مارس 25, 2010 در 11:15 ب.ظ.

      دوست عزیز من پاسخ شما را دادم !!!
      خوش باشی‌

  41. باران said,

    مارس 26, 2010 در 5:12 ق.ظ.

    سلام امیر عزیز! سال نو بر شما و خانواده عزیزتان مبارک باشد ! با بهترین آرزوها برای تمام ایرانیان خوب و عزیزی مثل شما !

    • امیر said,

      مارس 26, 2010 در 5:32 ب.ظ.

      سلام باران جان. من هم سال نو را به تو دوست عزیز تبریک میگم و آرزوی ایام خوبی‌ را برایت دارم. سفر خوش گذشت؟ سوغاتی چی‌ آوردی برای من؟
      خوش باشی‌

  42. محمود رضا صداقتی مختاری said,

    مارس 26, 2010 در 9:57 ق.ظ.

    با عرض سلام

    متاسفانه من پاسخ شما را دریافت نکردم . لطفا پاسخ یا لینک پاسخ را برای من ارسال فرمایید.

    با تشکر فراوان

    (متن قبلی که ارسال کردم در پایین آورده شده است :

    با عرض سلام و تبریک سال نو
    مطالب بسیار مفیدی در وبلاگ شما وجود دارد .
    من در زمینه طراحی و پیاده سازی سیستم های نرم افزاری فعالیت می کنم و همچنین مدرس دانشگاه در رشته کامپیوتر و فن اوری اطلاعات هستم. (9 سال سابقه تدریس دانشگاه و 5 سال سابقه اجرایی و مدریتی پروژه های نرم افزاری )برای مهاجرت و اقامت از طریق تخصصی می خواهم اقدام کنم. توانایی زبانم در حد متوسط است. سوال من این است که امتیاز زبان (که 24 امتیاز حداکثر دارد ) چه موقع محاسبه می شود : در ابتدای درخواست دادن یا بعد از ارسال File number و ارائه مدرک زبان – لطفا مرا راهنمایی بفرمایید. در صورت امکان جدول مقایسه پروسه مهاجرت به کانادا را برای من ایمیل کنید.
    با تشکر فراوان
    1389/1/6

    • امیر said,

      مارس 26, 2010 در 5:30 ب.ظ.

      دوست عزیز اگر مدارک شما تا قبل از ۱۰ آوریل به دست اداره مهاجرت مستقر در سیدنی کانادا برسد ، نیازی به ارسال کپی‌ آیلتس نیست و ارسال اصل آیلتس موکول میشود به ارسال کلّ مدارک به سفارت. اما به احتمال زیاد از ۱۰ آوریل به بعد کپی‌ ایلتس را سیدنی خواهد خواست ، البته هنوز قطعی نیست ولی‌ قرار هست تغییراتی حاصل شود. محاسبه امتیاز مربوط به آن هم به عهده افیسر پرونده در سفارت می‌باشد.
      خوش باشی‌

  43. نجوا said,

    مارس 26, 2010 در 2:31 ب.ظ.

    سلام
    سال نو رو بهش ما و خانواده محترمتون تبریک می گم.امیدوارم سال بسیار خوبی در پیش داشته باشید

    • امیر said,

      مارس 26, 2010 در 5:43 ب.ظ.

      نجوا جان من هم سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگم و آرزوی سالی‌ خوب را برایتان دارم.
      خوش باشی‌

  44. نجوا said,

    مارس 26, 2010 در 2:32 ب.ظ.

    سلام
    سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک می گم.امیدوارم سال بسیار خوبی در پیش داشته باشید

    • امیر said,

      مارس 26, 2010 در 5:44 ب.ظ.

      نجوا جان من هم سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگم و آرزوی سال خوبی را برایتان دارم.
      خوش باشی‌

  45. مهیار said,

    مارس 26, 2010 در 6:20 ب.ظ.

    سلام امیر جان :
    امیدوارم خوب باشی ، عزیز یک درخواست دارم می خواستم 2 تا فایل برات ایمیل کنم در رابطه با زمان پرونده ما هستش و یک نظری در رابطه با نرسیدن فایل نامبر دمشق بعد 136 روز بهمون بدی ، البته ما وکیل داشتیم که حذفش کردیم و به سفارت اطلاع دادیم و صفحه ما رو آپدیت کردند و آدرس خودمون با شماره ها و ایمیل هم عوض شد ولی نمی دونم چرا اینقدر طول کشیده !
    شاید می خواهند مدیکال برامون بفرستند بدون فایل نامبر دوم یا ما رو ریجکت کنند (-:

    مرسی

    • امیر said,

      مارس 26, 2010 در 11:39 ب.ظ.

      مهیار جان من دقیقا متوجه مشکل نشدم. اما نگران نباش. اگر مشکلت فایل نامبر دمشق هست که نیامده ، باید دید که کی‌ درخواست حذف مشاور را دادی و شاید دست اون باشه !!!! در هر صورت این ایمیل من هست:
      amir2322@yahoo.co.uk
      خوش باشی‌

  46. مهیار said,

    مارس 27, 2010 در 6:28 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    از راهنمایی قشنگت ممنون امیر جان حتما در کمترین زمان کاری پیگیری می کنیم ولی احتمال اینکه پیش اون باشه کم هستش چون همون اول حذف شده ولی فکر قشنگیه و جواب میده ، درست میگی

    مرسی عزیز

    • امیر said,

      مارس 27, 2010 در 9:06 ب.ظ.

      خواهش می‌کنم. اما چون از زمان اعلام شما تا تغییر وضعیت مدتی‌ طول کشیده ، احتمال داره پیش اون باشه. البته اصلا مهم نیست.
      خوش باشی‌

  47. مهیار said,

    مارس 27, 2010 در 6:32 ب.ظ.

    امیر جان یک سوال عزیز
    تا حالا دیدی کسی بدون فایل نامبر سفارت (فایل نامبر دوم) مدیکال براش بیاد ؟

    مرسی عزیز

    • امیر said,

      مارس 27, 2010 در 9:09 ب.ظ.

      مهیار جان فایل نامبر دوم با مدیکال هیچ ارتباطی‌ با هم ندارند. من ندیدم کسی‌ فایل نامبر نداشته باشه اما مدیکال گرفته باشه ، اما این دو مساله کاملا با هم متفاوت هستند. پس در موعد مقرر مدیکال خود را خواهی‌ گرفت.
      خوش باشی‌


پاسخی بگذارید

