خبر مهم و فوری !!!

بر اساس اطلاعیه‌ای که امروز اداره مهاجرت کانادا منتشر کرد ، از فردا – اول آوریل ۲۰۱۰ – کار بررسی‌ پرونده متقاضیان مهاجرت بر اساس قانون جدید در کلیه دفاتر و سفارتخانه‌های کانادا در سراسر دنیا ، متوقف میشود و اداره مهاجرت کانادا ، مستقر در سیدنی نیز ، هیچ درخواستی را تا اطلاع ثانوی قبول نمیکند.
طولانی‌ شدن و عملا توقف بررسی‌ پرونده‌های متقاضیان قانون قدیم توسط وزیر مهاجرت ، دلیل صدور این بخشنامه اعلام شد.

خوش باشید

125 دیدگاه

  1. امیر said,

    مارس 31, 2010 در 1:46 ب.ظ.

    فحشم ندید لطفا ، دروغ اول آوریل بود !!!!!!
    سیزده بدر زیبا ، سبز و شادی را برای شما دوستان آرزو می‌کنم.
    عید پاک را هم به هموطنان مسیحی‌ و کلیه دوستان خارج از کشور تهنیت گفته و آرزوی ایام خوشی‌ را برای همه دارم.
    خوش باشید

  2. میم said,

    مارس 31, 2010 در 2:08 ب.ظ.

    خوب فکر کنم باید به فکر کسانی که مثل من فقط فید مطالبتان را دنبال می کنند هم باشید چون اونها معمولاً کامنت ها را نمی خونند. الآن هم به دلیل تعجب اومدم یه سر زدم ببینم واکنش ها چی بوده که کامنت خودتون را دیدم!

    • امیر said,

      مارس 31, 2010 در 8:05 ب.ظ.

      خوب این باعث شد عرض ارادتی خدمت شما داشته باشم.
      خوش باشی‌

  3. saeid said,

    مارس 31, 2010 در 2:12 ب.ظ.

    امیر جان ما که سکته کردیم ، ولی دروغ سیزده با حالی بود🙂
    سیزده بدر شما هم سبز و پر از شادی باشه دوست عزیز.

    • امیر said,

      مارس 31, 2010 در 8:06 ب.ظ.

      خدا نکنه ، همیشه شاد باشی‌.
      خوش باشی‌

  4. بهراد said,

    مارس 31, 2010 در 2:31 ب.ظ.

    خدا بگم چکارت نکنه. من که وبسایت را نمیبینم. فقط با ایمیل میآید و در نتیجه دیدگاهها را نمیبینم که زیرش را بخونم. نیم ساعت داشتم تحلیل میکردم که چطور ممکنه چنین کاری بکنند!

    • امیر said,

      مارس 31, 2010 در 8:08 ب.ظ.

      خوب بهراد جان مثل اینکه اینجوری میشه هر چند وقتی‌ شما را هم دید. سال خوبی‌ داشته باشی‌.
      خوش باشی‌

  5. heiroon said,

    مارس 31, 2010 در 3:08 ب.ظ.

    خدا بگم چبکارت نکنه امیرجان. اول که خوندم قلبم وایساد و کلی به شانس خودم فحش دادم. باز خدا پدرتو بیامرزه که همین جا نوشتی که دروغ اول اوریل بوده.
    راستی یه سوال هم داشتم که مدتیه می خوام ازت بپرسم و فرصت نمیشه. این مبلغی که باید داشته باشیم به عنوان هزینه 6 ماه اول زندگی از کی باید تو حسابمون باشه؟ آیا باید راکد بمونه و حسابی که باهاش کار بشه هم قبوله و دیگه اینکه اگه چند تا حساب باشه چی؟ مجموعشون رو میشه حساب کرد؟
    ممنون و موفق باشی.

    • امیر said,

      مارس 31, 2010 در 8:13 ب.ظ.

      جدی به خودت فحش دادی یا من؟
      در مورد حساب هم تمام این حالت هایی که گفتی ،‌ میشه و هیچ ایرادی نداره. گردش داشته باشه بهتر هست ، فقط اگر پول زیادی در یک نوبت بیاد تو حسابت ، خصوصا در زمانی‌ که ازت گواهی بانک میخواهند ، باید پاسخگو باشی‌ که این پول از کجا آمده. در نهایت باید نشان دهی‌ که موجودی لازم را داری.
      خوش باشی‌

      • heiroon said,

        آوریل 1, 2010 در 11:56 ق.ظ.

        ممنون از جوابت. ولی خدائیش به خودم فحش دادم. D:

      • امیر said,

        آوریل 1, 2010 در 4:00 ب.ظ.

        دوست عزیز انشاالله که همه چیز بر وفق مراد خواهد بود ، پس اصلا برای فحش دادن موردی اصلا وجود نداره !!!
        خوش باشی‌

    • امیر said,

      مارس 31, 2010 در 8:18 ب.ظ.

      جدی به خودت فحش دادی یا من؟!!
      در مورد حساب هم تمام این حالت هایی که گفتی ،‌ میشه و هیچ ایرادی نداره. گردش داشته باشه بهتر هست ، فقط اگر پول زیادی در یک نوبت بیاد تو حسابت ، خصوصا در زمانی‌ که ازت گواهی بانک میخواهند ، باید پاسخگو باشی‌ که این پول از کجا آمده. در نهایت باید نشان دهی‌ که موجودی لازم را داری.
      خوش باشی‌

  6. سما said,

    مارس 31, 2010 در 3:09 ب.ظ.

    با سلام
    از توضیحتان ممنونم

    • امیر said,

      مارس 31, 2010 در 8:19 ب.ظ.

      خواهش می‌کنم.
      خوش باشی‌

  7. فرهنگ said,

    مارس 31, 2010 در 3:13 ب.ظ.

    وقتی تا آخر خودنم، سریع یک نگاه به تاریخ میلادی گوشه صفحح انداختم و بعد یه لبخند زدم.

    • امیر said,

      مارس 31, 2010 در 8:20 ب.ظ.

      خوشحالم که لبخند به لبهات آمد فرهنگ جان.
      خوش باشی‌

  8. leila(sahele canada said,

    مارس 31, 2010 در 3:14 ب.ظ.

    salam be shoma.
    be fekre ghalbe zayife ma nisti. vaghti in khabar ra khundam ye lahze yakh kardam. dasht geryam migereft ke ba didane comenti ke gozashte budi tabdil be khande shod. vaghean khosh bashi.

    • امیر said,

      مارس 31, 2010 در 8:22 ب.ظ.

      ببخشید ، قصد بدی نداشتم ، ایام خوشی‌ داشته باشی‌.
      خوش باشی‌

  9. سما said,

    مارس 31, 2010 در 3:22 ب.ظ.

    با سلام مجدد
    امیر جان ببخشید من خودم هم همین جا میرفتم ولی هرچی فایل نامبر م و میزنم ERROR
    میده(فایل نامبر دوم)
    چراشو نمیدونم
    میگه فایل نامبرم باید با Bشروع بشه .من هم همون را میزنم ولی جواب نمیده
    از راهنماییتون ممنون میشم
    با تشکر

    • امیر said,

      مارس 31, 2010 در 8:25 ب.ظ.

      سما جان اگر مشاور داری ، مطمئن شو که فایل نامبر را درست بهت داده. اگر فامیلت دو قسمتی‌ هست ، بین هر قسمت یک خط فاصله بگذار. انشاالله درست میشه.
      خوش باشی‌

  10. افسانه said,

    مارس 31, 2010 در 3:22 ب.ظ.

    سلام امير عزيز بابا تومتخصص سكته دادني ….. اون دفعه كه باخبر مصاحبه بعد ازمديكال باعث شدي مهرداد (سلام كانادا ) شب تا صبح تو اطاق راه بره …. اين دفعه من داشتم سكته مي كردم البته نه براي خودم ( چون پاس ريكوئست شدم واين خبر تاثيري رو من نداشت ) ولي براي دوستام كه بكوب بكوب دارن براي آيلتس مي خونند….خلاصه كه دروغ اول آوريلت يك چيزي تو ي مايه هاي فيلم ترسناك ضربان قلبمو بالا برد……
    از شوخي گذشته خيلي وبلاگتو دوست دارم وازش انرژي مثبت مي گيرم …موفق وشاد باشي وبه خواسته هات برسي .

    • امیر said,

      مارس 31, 2010 در 8:35 ب.ظ.

      افسانه جان اون راست بود ها؟ این دروغ بود. از اینکه ترسیدی متاسفم اما از شادی بعدش خوشحالم.
      ممنونم از لطفت افسانه جان.
      خوش باشی‌

  11. مرتضی said,

    مارس 31, 2010 در 4:43 ب.ظ.

    امیر جان سلام
    نمی گی قلب ما ضعیفه جنبه این شوخی ها رو نداریم !!!!
    کلی خندیدم
    خوش باشی

    • امیر said,

      مارس 31, 2010 در 8:36 ب.ظ.

      شما که اهل ماهیگیری و قایقرانی‌ هستی‌ چرا؟؟!!!
      خوش باشی‌

  12. Hamid said,

    مارس 31, 2010 در 6:11 ب.ظ.

    خدا خفت کنه !!!! من هی‌ دارم این خبرو میخونم میگم آخه چی‌ شد چرا اینا یه دفعه قاط زدن ! مگه میشه یه شبه اینا تصمیم بگیرن اصلا یه دفعه سّر شدم …. بعد یه دفعه به خودم گفتم نکنه دروغ اول آوریل.. دیدم اره …نزدیک بود پس بیفتم…

    • امیر said,

      مارس 31, 2010 در 8:37 ب.ظ.

      تو که حقت بود !!!!! معلوم هست کجایی؟؟؟!!! سال خوبی‌ داشته باشی‌.
      خوش باشی‌

  13. نادر said,

    مارس 31, 2010 در 7:51 ب.ظ.

    سيزده تون بدر
    اما چاخانتون آشكار بود

    • امیر said,

      مارس 31, 2010 در 8:38 ب.ظ.

      ممنونم نادر جان. ایام خوبی‌ داشته باشی‌.
      خوش باشی‌

  14. queen said,

    مارس 31, 2010 در 8:55 ب.ظ.

    ها ها ها من با پست شما کینگ رو اذیت کردم

    • امیر said,

      مارس 31, 2010 در 9:01 ب.ظ.

      دلتون میاد؟!!!
      خوش باشی‌

  15. احمد said,

    مارس 31, 2010 در 9:22 ب.ظ.

    سلام
    با این اوضایی که من میبینم جندان هم دروغ نیست 10 ماهه منتظر مدیکالم

    • امیر said,

      مارس 31, 2010 در 9:26 ب.ظ.

      انشاالله که بزودی مدیکال خود را دریافت میکنی‌.
      خوش باشی‌

  16. رضا said,

    مارس 31, 2010 در 9:32 ب.ظ.

    سلام
    شوک جالبی بود.ولی امیر جان شما الن واسه خودت یه رفرنس شدی ژیش ما با قلبامون بازی نکن .همینجوریشم اب روغن قاطی داریم
    (صورتک خنده!!!)
    موفق باشی

    • امیر said,

      مارس 31, 2010 در 9:36 ب.ظ.

      رضا جان ایام عید هست و نوروز باستانی. گفتم کمی‌ شاد باشیم تا این شادی انشاالله تا آخر سال باهامون باشه.
      خوش باشی‌

  17. دوستدار ونکوور said,

    مارس 31, 2010 در 9:42 ب.ظ.

    من هم در حد سکته ترسیدم و یخ زدم. به خدا اگه یه لحظه دیرتر کامنتتو میدیدم یه بلایی سرم میومد و خونم به گردنت میفتاد. این از این بعدش رفتم وبلاگ کینگ و کوئین، هم پرونده ای پرینس ادواردمون، دروغ اون هم دیدم فکر کن دیگه امروز چه حالی داشتم. اثرش هنوز رومه.
    بابا تو روخدا با هر چی شوخی میکنین و در مورد هر چی دروغ میگین این یه قلمو جدا کنین که به قول دوستان قلبمون در مورد این یه قلم خیلی …. ضعیفه(آیکون شوخی)

    • امیر said,

      مارس 31, 2010 در 9:57 ب.ظ.

      آخ شرمنده به خدا. بابا شما که باید قوی تر از این حرف‌ها باشید !!! در هر صورت سال خوبی‌ داشته باشید.
      خوش باشی‌

    • Marjan said,

      آوریل 1, 2010 در 2:23 ق.ظ.

      به جان مرجان تا اينو خوندم اولين نفرى كه اومد جلو چشمم دوستدار ونكوور بود گفتم دور از جونش اينو بخونه نفسش بند مياد ( زبونم لال ) به خوندن كامنتها نميرسه، يعنى ناغافل قيافه ات اومد جلو چشمم عزيز دل. بذار اگر من امير رو زودتر از تو ديدم گوشش رو ميپيچونم از طرفت😀

      • امیر said,

        آوریل 1, 2010 در 3:41 ب.ظ.

        آخ گوشم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. مژده said,

    مارس 31, 2010 در 11:49 ب.ظ.

    يعني چي اون وقت كه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! خدا بگم چه كارت نكنه !!!!!!!!!!!!!!!!! قلبم رفت…. مغزم قفل شده بود… از شدت ناراحتي داشتم مي رفتم عليرضارو از خواب بيدار كنم كه كامنتتو ديدم… هنوز دستم مي لرزه… ولي خودمونيما بد دروغي بود… شاد شاد شاد باشي

    • امیر said,

      آوریل 1, 2010 در 3:38 ب.ظ.

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      پس عجب کار جالبی‌ بود ‌ها !!!!!!!!! بازم خوبه اون بنده خدا را بیدار نکردی !!!
      خوش باشی‌

  19. Marjan said,

    آوریل 1, 2010 در 2:20 ق.ظ.

    امير جان هنوز اول آوريل نشده كه شما دروغ به اين شاخدارى گفتى🙂 ميدونى چند نفر رو دور از جون داشتى سكته مى دادى :))

    بذار منم برم فكر كنم يك دروغ شوك آور پيدا كنم🙂

    • امیر said,

      آوریل 1, 2010 در 3:40 ب.ظ.

      امروز اول آوریل هست دیگه. تازه می‌خواستم هیچ توضیحی ندم و کامنت‌ها رو هم تا ۲ روز جواب ندم !!! اما ترسیدم واقعا چند نفر پس بیفتند !!!
      خوش باشی‌

  20. فرهاد said,

    آوریل 1, 2010 در 5:05 ق.ظ.

    سلام
    ببخشید یه راهنمایی از شما خواستم
    من میخوام برای تحصیل بیام کانادا چه دانشگاهی برای رشته مهندسی نرم افزار یا ای تی خوبه و اگه میشه لطف کنید بگید شهریه اش چطوره
    میشه در کنار درس کار کرد هر کاری شده رستوران و….. واگه امکانش هست با این کارا چقدر از هزینه ها تامین میشه

    خیلی ممنون

    • امیر said,

      آوریل 1, 2010 در 3:43 ب.ظ.

      دوست عزیز متاسفانه من ساکن کانادا نیستم. از دوستانی که ساکن اونجا هستند سوال کنید جواب بهتری می‌گیرید.
      خوش باشی‌

  21. آوریل 1, 2010 در 6:40 ق.ظ.

    🙂 کلی همه رو سکته دادی ها

    • امیر said,

      آوریل 1, 2010 در 3:44 ب.ظ.

      شرمنده ، دروغ اول آوریل همینه دیگه !!!
      خوش باشی‌

  22. مرجان said,

    آوریل 1, 2010 در 7:48 ق.ظ.

    سلام من که فکر کردم چون من می خام اقدام کنم همه درها بسته شد
    اخه من اگه به دریا هم برم خشک میشه واقعا داشتم به بد شانسی خودم ایمان میاوردم حالا جدا دروغ گفتین ؟در مورد مصاحبه بعد از مدیکال ان چیه تا حالا نشنیده بودم

    • امیر said,

      آوریل 1, 2010 در 3:46 ب.ظ.

      آره بابا دروغ بود ، ولی‌ هیچ موقع اینجوری فکر نکن !!!
      چند تا پست قبل تر را بخون در مورد مصاحبه بعد از مدیکال نوشتم ، اون دیگه واقعی هست !!!
      خوش باشی‌

  23. آوریل 1, 2010 در 7:50 ق.ظ.

    سلام
    امیر جان من بر خلاف دیگران خیلی هم خوشحال شدم. البته نه به خاطر توقف درخواست مهاجرت نه به هیچوجه .به خودم گفتم این کانادائیها بالاخره سر عقل امدند و به این نتیجه رسیدند که انهایی که چند ساله در صفند و تازه شغلشون هم جزء این مشاغل تازه اعلام شده است را اولویت دادند.بنده خداها تقصیری ندارند با صف اشنا نیستند!!! دارند از ته صف میفرستند تو!!!
    شاد باشی

    • امیر said,

      آوریل 1, 2010 در 3:48 ب.ظ.

      میدونم شهرام جان ، ولی‌ کار‌های شما هم داره تو نوبت انجام میشه ، ولی‌ خداییش نباید اینقدر در حق شما اجحاف بشه.
      خوش باشی‌

  24. ونوس said,

    آوریل 1, 2010 در 7:56 ق.ظ.

    خبر بدی برای ما بود اما خوشبختانه برای یه عده که خیلی قبل از ما اقدام کرده بودند خبر خوبیه و براشون خوشحالم.
    امیر 2 سوال در مورد گواهی سوء پیشینه دارم
    اول اینکه گواهی من 24 اسفند اماده شده اما تا به دست من رسیده با درنظر گرفتن تعطیلات 7 فروردین بوده و تا مدارکم رو بفرستم فکر کنم بشه آخر فروردین یعنی یک ماهی از اون تاریخ میگذره این مشکلی ایجاد نمی کنه؟
    +خصوصی
    …………………………………………………………….
    مرسی

    • امیر said,

      آوریل 1, 2010 در 3:54 ب.ظ.

      بابا جان خبر دروغ بود ، دروغ اول آوریل !!!
      هیچ مشکلی‌ نیست در مورد عدم سؤ پیشینه ات. همان را بفرست.
      برای اون مورد لازم نیست.
      خوش باشی‌

  25. jamal said,

    آوریل 1, 2010 در 8:25 ق.ظ.

    khosh bashisalam,amir jan man avalesh tajob kardam vali bad goftam ke man 9 mahe ke montazeram 1,2 sal ham rosh,omidvartam ayamekhobi dar entezarat bashe va shadi hatat roz afszon bashe,

    • امیر said,

      آوریل 1, 2010 در 3:56 ب.ظ.

      بابا دم شما گرم ، تنها کسی‌ که تا الان اینجوری فکر کرده ، شما بودی !!!
      سالی‌ سراسر از شادی داشته باشی‌.
      خوش باشی‌

  26. آوریل 1, 2010 در 8:51 ق.ظ.

    د بیا! اول کفم برید ها!! ولی باحال بود! خوش باشی:)

    • امیر said,

      آوریل 1, 2010 در 3:57 ب.ظ.

      رعنا جان اصلا نگران نباش ، همه چیز حله. منتظر خبر‌های خوب از شما هستم.
      خوش باشی‌

  27. تیتی said,

    آوریل 1, 2010 در 11:10 ق.ظ.

    ای ای ای
    شانس اوردی فحش ندادیم.😀

    • امیر said,

      آوریل 1, 2010 در 3:58 ب.ظ.

      وایییییییییییییییی خدا رحم کرد !!!
      خوش باشی‌

  28. maryam said,

    آوریل 1, 2010 در 2:25 ب.ظ.

    با سلام
    واقعا خیلی ما رو هم ترسوندید.من تازه با وبلاگ شما اشنا شدم.خیلی وبلاگ مفیدی هست .ازتون ممونم سیزده بدر خوب وخوشی داشته باشید

    • امیر said,

      آوریل 1, 2010 در 4:01 ب.ظ.

      ممنونم مریم جان ، ایام خوبی‌ را سپری کنی‌.
      خوش باشی‌

  29. maryam said,

    آوریل 1, 2010 در 2:28 ب.ظ.

    راستی من یه سوال داشتم.برا اون فرمی که باید شماره noc رو بنویسم.ایا فقط باید یک شغل رو انتخاب کنیم و شماره ش رو بنویسیم.مثلا من پزشک هستم ولی سابقه مدیریت درمانی هم دارم.ایا باید هم کد مدیریت 0311 وهم کد پزشک رو بزنم 3112.یا اینکه نه باید یکی رو انتخاب کنم؟
    ممنون می شم راهنمایی کنید

    • امیر said,

      آوریل 1, 2010 در 4:05 ب.ظ.

      ببین مریم جان اصلا مهم نیست که چند تا کد می‌نویسید. باید اون فرم بر اساس سابقه کاری شما تنظیم شود. اگر در مشاغل مختلف سابقه کاری که قابل ارائه هست دارید ، همه را بنویسید حتی اگر در آن ۳۸ شغل نباشد. اما باید حتما یکی‌ از آنها در آن ۳۸ شغل باشد.
      خوش باشی‌

  30. محبوبه said,

    آوریل 1, 2010 در 3:44 ب.ظ.

    سلام دوست عزيز.
    من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم. براي اينكه بيشتر باهاتون آشنا بشم مجبور شدم از اول فروردين 88 كه تو وبلاگ قبليتون بود بخونم. اولش خيلي سخت شروع كردم ولي بعد از خوندن چند پست شوهرم رو صدا كردم كه با هم بخونيم. چقدر سختي كشيدين. ما هم كه فكر مي كرديم فقط كار ما هي گير مي كنه «وقتي جريانات شما رو خونديم شرمنده شديم كه چقدر شما در اين راه مهاجرت پشت كار داشتين» دوباره يه نهيب به خودمون زديم. در ضمن دستتون درد نكنه كه اين همه مطالب مهم كه پيدا ميكنيد اينجا مي ذارين. با اينكه ديگه خودتون از رفتن به كانادا پشيمون شديد.من براي اينكه هر روز مطالبتون رو بخونم با اجازه لينكتون مي كنم

    • امیر said,

      آوریل 1, 2010 در 4:31 ب.ظ.

      ممنونم محبوبه جان که کلی‌ وقت گذشتی و هر دو وبلاگ من را خوندی. من بخشی از مشکلاتی که داشتم را گفتم. بخشی از آن برای همیشه در دفترچه خاطرات خودم بایگانی خواهد شد ، شاید زمانی‌ آنها را هم گفتم.
      سالها پیش ، قبل از انقلاب ، سفری داشتم به آمریکا ، به دلیل اینکه پدر و مادرم فکر میکردند هر زمان که بخواهیم میتونیم از این نوع سفر‌ها داشته باشیم ، بازگشتیم. و الان بعد از سالها دارم حسرت آن را میخورم ، میدونی‌ اگر همان موقع آنجا مانده بودیم ، که خیلی‌ هم راحت بود ، الان چه شرایطی داشتیم؟؟!!!
      تمام این سختی‌ها را دارم برای فرزندم میکشم تا اون سال‌ها بعد حسرت نکشه!!!
      مطمئن باش اگر تصمیم جدی برای هر کاری گرفتی‌ و برای آن تلاش میکنی‌ ، موفق خواهی‌ شد.
      ضمنا من هنوز برای رفتن به کانادا پشیمون نشدم !!!
      خوش باشی‌

  31. دوستدار ونکوور said,

    آوریل 1, 2010 در 4:07 ب.ظ.

    با اجازه امیر عزیز
    به فرهاد کامنت گذار شماره 20:

    من هم رشته ام کامپیوتره. کمی تحقیق داشتم تو هر زیرشاخه ای که وارد شدم دیدم دانشگاه مک مستر تو انتاریو بهترین هستش. چون اولا تا دکترا داره تو اکثر گرایش ها بعدش معتبره.
    البته نمی دونم تا چه حد اطلاع دارین که دانشگاه واترلو هم دانشگاهیه که مایکروسافت و اکثر شرکتهای بزرگ کامپیوتری معمولا فارغ التحصیلانشو جذب می کنه ولی تا اونجا که من می دونم معمولا لیسانس ها رو. در ضمن چند گرایش هم که مورد نظر من بود واترلو دکترا نداشت.
    حالا با توجه به مقطع و گرایشتون باید بگردید پیدا کنید. این لینک بهتون کمک می کنه:
    http://oraweb.aucc.ca/dcu_e.html
    این لینک رو دوست عزیزمون آقای علیرضا پارسای لطف فرمودن. با تشکر و اجازه از ایشون

  32. دوستدار ونکوور said,

    آوریل 1, 2010 در 4:11 ب.ظ.

    یه لینک برای کمک به کسانی که قصد ادامه تحصیل تو کانادا دارن:

    http://bestaims.com/BAEducation.aspx

    باز با تشکر از دوست خوبم آقای علیرضا پارسای (کانادا جون)

  33. مهیار said,

    آوریل 1, 2010 در 4:21 ب.ظ.

    سلام امیر جان

    من قلبم باطری داره اونم تاریخش گذشته ، عزیز نکن این کارارو.

    مرسی عزیز

    • امیر said,

      آوریل 1, 2010 در 4:34 ب.ظ.

      آخ آخ بابا زودتر میگفتی‌ !!! سال بسیار خوبی‌ داشته باشی‌.
      خوش باشی‌

  34. maryam said,

    آوریل 1, 2010 در 5:15 ب.ظ.

    با سلام مجدد
    ممنونم از جوابتون.با عرض پوزش یه سوال دیگ ههم دارم.برا اون قسمتی که سوابق تحصیلی رو می خواد primery شامل راهنمایی و ابتدایی میشه یا فقط ابتدایی .یعنی باید بنویسم primery:5/ یا 8 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟.میشه لطفا بطور شفاف راهنمایی بفرمایید.
    با عرض پوزش مجدد و تشکر

    • امیر said,

      آوریل 1, 2010 در 6:16 ب.ظ.

      مریم جان یک پیشنهاد می‌کنم ، نمونه فرم پر شده را تو چند پست قبلتر گذاشتم. فکر می‌کنم بتونه به سوال هایت جواب بده. اگر باز مشکلی‌ داشتی ، در خدمتم.
      خوش باشی‌

  35. reza1100 said,

    آوریل 1, 2010 در 8:35 ب.ظ.

    سلام امیرجان
    خدا لعنتت نکنه. نمیتونی از این دروغها برای مهاجرین استرالیایی میدادی؟ اما بد نیست بدونی بر ما هم چی گذشت.
    اولا که اومدم ازت بخوام ایمیلتو چک کن که یه سئوال ازت پرسیدم بهم جواب بدی. دستت درد نکنه که همیشه پاسخگو بودی
    دوما تا ایمیلو برات فرستادم و وبلاگو باز کردم و خبر رو خوندم بلند برای فاطیما که تازه رفته بود بخوابه خوندم. هرچی من اعصابم بهم ریخته بود اون ریکلس بود و گفت به درک . باز ما خواستیم یه کاری کنیم بخشنامه صادر شد. اما وقتی پستتو باز کردم و اولین نظر رو خوندم صداش کردم بیاد خودش بخونه. من که از خنده روده بر شدم اونم گفت بابا این دیگه عجب شیطونیه …
    سیزده به در خوبی داشته باشی ببخشید روز طبیعت خوبی داشته باشی.
    در ضمن الان خانم طباطبایی گفت در حال حاضر کسایی که در ماه جون مدارکشونو کامل کرده بودن دارن بررسی میکنن و ماه قبلیها مدیکالشون دارن میگیرن و میگه ما در پرونده هامون تا الان مصاحبه نداشتیم. این دروغ سیزده نیست . راسته راسته. مثل بقیه خبرهای خودت.
    خوش باشی

    • امیر said,

      آوریل 1, 2010 در 10:56 ب.ظ.

      رضا جان خدا وکیلی شب‌ها برو زود بخواب ، میشینی‌ پای صحبت‌های این مشاورین ، از راه بدر میشی‌ !!!! اینها میخوان بگن که ما کلی‌ موکل داریم در تمام ماه‌های سال و خوب میدونیم چی‌ داره تو سفارت می‌گذره !!!!! برو بخواب پسرم ، برو بخواب عزیزم ، برو بخواب جیگر !!!
      دستت درد نکنه دیگه ، مطالب منو با صحبتهای این مشاورین یکی‌ میدونی‌ ؟؟؟!!!!!!!!!!
      جواب ایمیلت را هم دادم.
      خوش باشی‌

  36. reza1100 said,

    آوریل 1, 2010 در 11:30 ب.ظ.

    نه امیرجان
    منظورم حرف این خانم نیست که گفتم راسته . منظورم نقل قول خودمه . یعنی باور کنین از خودم در نکردم . واقعا از برنامه این خانم دیدم.
    کلا هدفم از دیدن این برنامه ها اینه که ببینم این گروه در چه وضعیتی هستند و کلا یه آماری هم از پرونده اینها بگیرم. در صمن بوکلت هم عوض شده و پیشبینی شما درست بود که منظورشون این نبوده که اصل آیلتسو بفرستن. این در حالیه که هنوز این مشاورها میگن بجنبید پروندتونو به ما بدید که از دهم آپریل قراره همراه فرمها آیلتسو بفرستید.
    خوش باشی عزیز

    • امیر said,

      آوریل 2, 2010 در 2:14 ب.ظ.

      رضا جان من بار‌ها گفتم که هیچ اعتقادی به حرف‌های این مشاورین ندارم ، قضاوت با دوستان !!! یک مورد دیگه ، امکان نداره سیدنی اصل آیلتس را بخواد ، ممکن هست کپی‌ را بخواد ، اما اصل را نه !!!
      خوش باشی‌

  37. reza1100 said,

    آوریل 1, 2010 در 11:38 ب.ظ.

    امیرجان
    ممنونم از جواب ایمیلت.
    فقط یه مسئله . رویال میل ، که گفتی سریعتر هست و مثل پیشتازه ، حالت سفارشی میاره یا نه . جون پیشتاز درست حسابی میاره تحویل میده و سفارشیه و حتی رفرنس نامبر میده. میخوام ببینم رویال میل نوع سریع که حدود 5 پونده هم سفارشیه ؟ و آیا رفرنس نامبر میده بهش یا نه مثل پست عادیه خودمونه و فقط سریعتره و هیج تضمینی هم نیست؟

    • امیر said,

      آوریل 2, 2010 در 2:21 ب.ظ.

      نه نه ، اشتباه نکن. رویال میل اسم پست بریتانیا هست ، مثل «پست جمهوری اسلامی ایران». متوجه شدی؟؟!!! ببین ، پست بریتانیا با ایران قرار داد نداره و فقط بسته را تحویل پست ایران میده و شما میتونید فقط تا رسیدن به ایران ، پیگیری کنید. من یک بار یک بسته پستی فرستادم ایران ، از بریتانیا تا ایران که با رفرنس نامبر چک کردم ، ۳ روزه اومد ، اما ۱۵ روز بعد رسید دست گیرنده !!!! متوجه شدی؟
      تا زمانی‌ که گیرنده تحویل میگیره نمیتونی‌ دنبال کنی‌ بسته ات را !!!
      خوش باشی‌

  38. باران said,

    آوریل 2, 2010 در 12:06 ق.ظ.

    امیر جان میخواستم برای همیشه ازت خداحافظی کنم !! دلم برای همه تنگ خواهد شد!

    • امیر said,

      آوریل 2, 2010 در 2:22 ب.ظ.

      دروغ سیزده هست دیگه؟
      خوش باشی‌

  39. باران said,

    آوریل 2, 2010 در 12:09 ق.ظ.

    راستش یک اتفاقی افتاده که باید برای همیشه از کانادا برم ! دارم میرم ایران …

    • امیر said,

      آوریل 2, 2010 در 2:23 ب.ظ.

      عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      خوش باشی‌

  40. مهرداد said,

    آوریل 2, 2010 در 5:41 ق.ظ.

    سلام امير عزيز

    خدايي باشه طلبت بالاخره ما همديگر را خواهيم ديد!!!

    خيلي جالب بود يعني زيادي جالب بود!! هنوز قلبم داره تند مي‌زنه!!!

    اگر خبر ترور اوباما را مي‌خواندم اينطوري هيجان زده نمي‌شدم كه اين خبر را خواندم اما باشه طلبت تا بعد!!!

    موفق باشي

    • امیر said,

      آوریل 2, 2010 در 2:24 ب.ظ.

      بابا تو دیگه چرا؟ تو که پاسپورتت تو راهه این عزیزم !!!!
      خوش باشی‌

    • صبا said,

      آوریل 3, 2010 در 5:18 ق.ظ.

      ای ول! حقته با اون دروغ سیزده ت آقا مهرداد!!! من داشتم از استرس می مردم وقتی دروغتو خوندم!!

  41. maryam said,

    آوریل 2, 2010 در 9:09 ق.ظ.

    سلام اقا امیر
    ببخشید تو ور خدا من دوباره مزاحم شدم .من هر چی گشتم نمونه فرمهای تکمیل شده رو پیدا نکردم.می شه بگید تو چه تاریخی باید دنبالش بگردم؟کدوم قسمت وبلاگتون هشت؟

  42. maryam said,

    آوریل 3, 2010 در 2:00 ق.ظ.

    سلام اقا امیر
    یه دنیا ازتون ممنونم. امیدوارم همیشه در زندگی شاد و خرم باشید
    بازم از صمیمانه ممنونم

    • امیر said,

      آوریل 3, 2010 در 3:25 ب.ظ.

      خواهش می‌کنم
      خوش باشی‌

  43. maryam said,

    آوریل 3, 2010 در 2:07 ق.ظ.

    راستی اقا امیر اون قسمتی که باید مبلغی رو که می تونیم به کانادا بیاریم بنویسم باید مبلغ بالا بنویسیم؟این جوری شانسمون بالاتر میره؟یا نه مثلا برا دو نفر 20 هزار دلار کانادا کافی هست؟
    ببخشید که اینقد سوال می پرسم.
    از همکاریتون ممنونم

    • امیر said,

      آوریل 3, 2010 در 3:27 ب.ظ.

      مریم جان برای ۲ نفر ۱۵۰۰۰ دلار هم کافیه. اما اگر دوست داشتی میتونی‌ بیشتر هم بزنی‌ اما فقط در جریان باش که باید مدرکش را هم نشان بدی !!!
      خوش باشی‌

  44. بهمن said,

    آوریل 3, 2010 در 3:16 ق.ظ.

    سلام امیرجان
    من همون روز که این مطلب رو نوشتی خوندمش. اما فرصت نشد کامنت بذارم.
    اول که این مطلب رو خوندم، بلافاصله رفتم به وب سایت اداره مهاجرت کانادا و چون خبری از این موضوع ندیدم، مطمئن شدم که خبر اشتباهه. داشتم بهت بدبین می شدم. آخه ما همه شما رو به عنوان فردی می شناسیم که کاملا می شه روی حرفش حساب کرد. بعد اومدم برات بنویسم که منبع خبرت کجاست؟ دیدم خودن نوشتی که دروغ اول آوریل بود. باز هم خدا رو شکر که دروغ بود.

    • امیر said,

      آوریل 3, 2010 در 3:29 ب.ظ.

      بهمن جان شاید من هم مثل خیلی‌ از مشاور‌ها با وزیر مهاجرت فامیل باشم !!! و خبر‌ها اولش به من برسه !!! تو از کجا میدونی‌؟؟!!!
      خوش باشی‌

  45. صبا said,

    آوریل 3, 2010 در 5:15 ق.ظ.

    عجب… من اینو همون روز خوندم اما تازه اومدم تو کامنت ها دیدم الکی بوده!!! خدا رو شکر که واقعی نبود اما دروغ سیزده مهرداد خیلی بیشتر منو شوکه کرد!!
    خوش باشی

    • امیر said,

      آوریل 3, 2010 در 3:31 ب.ظ.

      ولی‌ خداییش دروغ مهرداد واسه من خیلی‌ تابلو بود !!!
      خوش باشی‌

      • صبا said,

        آوریل 5, 2010 در 5:34 ق.ظ.

        آخه امیرخان ما که مثل تو دستمون توی کار نیست تا یه چیزی می شنویم باورمون میشه!!

      • امیر said,

        آوریل 5, 2010 در 5:30 ب.ظ.

        نه بابا شوخی‌ نکن.
        خوش باشی‌

  46. soolmaz said,

    آوریل 3, 2010 در 9:27 ق.ظ.

    salam amir jan,emruz khabaro khundam,avalesh narahat shodam ama kheili zud be nazaram manteghi umad,!! raftam nazar haro khundam az inke shukhi bud khandam gereft,fekr konam az bas hamejur stressi keshidam injur khabararo ham mizaram paye salaho taghdir,ama jaleb bud,;-)rasti mehrdad ham akharin postesh dorughe 13 ast,??!! Dige etemadi nist;-)
    Shad bashi

    • امیر said,

      آوریل 3, 2010 در 3:45 ب.ظ.

      ممنونم سولماز جان ، خداییش حق اون بندگان خدا داره ضایع میشه !!! ولی‌ خوب چه میشه کرد؟؟!!!
      خوش باشی‌

  47. پژمان said,

    آوریل 3, 2010 در 9:36 ق.ظ.

    آقا امیر سلام سال نو مبارک . شرمنده دیر شد . به اینترنت دسترسی نداشتم.

    اداره مهاجرت بریتانیا خبر داده که تمام مهاجران ایرانی ویزاشون باطل هست و باید به کشورشون برگردن و اونهایی که اسمشو امیر هست در اولویت قرار دارن. >>خوبه؟<<

    پنجشنبه گذشته مصاحبه ما انجام شد و به طور بی سابقه ایی طول کشید یعنی حدود 3/5 ساعت .

    اما آخرش قبول شدیم . و خوشحال.

    و حالا به لیست مدیکالیها پیوستیم. چوب خط ما رو هم بزنید.

    • امیر said,

      آوریل 3, 2010 در 3:49 ب.ظ.

      خوب مورد داری دیگه وگرنه چرا باید ۳.۵ ساعت طول بکشه؟؟!!!! (خوبه؟؟!!!)
      مبارک باشه انشاالله که بقیه کار‌ها هم همینجور سریع پیش بره.
      خوش باشی‌

  48. مهیار said,

    آوریل 3, 2010 در 9:52 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    شرمنده یک سوال
    اگه بخواهیم برویم مالزی برای گردش ، چون کشورش ویزا نداره و فقط مهر ورود و خروج داخل پاسپورت میزنند در مرحله Security check برامون مشکلی پیش نمیاد ، ایراد بگیرند و ریجکت بشیم ؟

    مرسی امیر جان

    • امیر said,

      آوریل 3, 2010 در 3:52 ب.ظ.

      نه مهیار جان هر کجای دنیا دوست داری میتونی‌ بری ، اما هر چه تعداد سفر‌های خارجی‌ بیشتر باشه ، مدت زمان مرحله بعد از مدیکال تا پاسپورت ریکویست بیشتر میشه.
      خوش باشی‌

  49. reza1100 said,

    آوریل 3, 2010 در 10:13 ق.ظ.

    سلام امیرجان
    یکی یه سئوالی در فروم پرسیده من کمی ترسیدم. میگه فرمهاش برگشت خورده و یکی از جاهایی که با خودکار قرمز براش تیک زده اند جای امضا بوده که ظاهرا فقط امضا کرده و اسمشو کامل ننوشته. مگه باید اسمو کامل مینوشتیم؟
    من امضای انگلیسیم یک RKH هست که بصورت تحریری نوشته و ته حرف h رو کمی به سمت راست کشیدم که یعنی ادامه فامیل. آیا لازم بوده که اسم و فامیل رو هم بصورت کامل بنویسیم؟ منتظر بازگشت مدارک باشم؟
    خوش باشی

    • امیر said,

      آوریل 3, 2010 در 3:56 ب.ظ.

      رضا جان امضا فارسی با انگلیسی کاملا متفاوت هست. امضا انگلیسی همان نوشتن اسم هست ، حالا شاید با طرح دیگری. اما امضا فارسی ، یعنی‌ دایره کشیدن !!!!!
      حتما این بابا هم یک دایره کشیده بوده ؟؟؟!!!! معلوم هست که گیر میدن. اما مال تو مشکلی‌ نداره ، فقط امضا نباید هر سری عوض بشه.
      خوش باشی‌

  50. سحر said,

    آوریل 3, 2010 در 3:01 ب.ظ.

    سلام امير خان، سال نو مبارک. مي خواستم مشورتي با شما بکنم. من 1 بار مدارکم به دليل توضيح ناکافي شرح وظايف برگشت خورد و دوباره مدارک رو فرستادم که اول مارچ به سيدني رسيد. ولي متاسفانه من همون فرمهاي قبلي رو دوباره پر کرده و با شرح وظايف کامل فرستادم. در حاليکه فرمها کمي تغيير کرده. حالا به نظر شما من منتظر باشم که اگر دوباره برگشت خورد، ارسال کنم يا اينکه ممکنه تا 16 آوريل قانون عوض بشه و بهتره که من همين الان اون 2 تا فرمي رو که عوض شده بفرستم و توضيح بدم که ماجرا چي بوده؟ ولي نمي دونم که اصلاً متوجه ميشن که ماجرا چي بوده. مرسي از راهنماييهاي خوبتون.

    • امیر said,

      آوریل 3, 2010 در 4:08 ب.ظ.

      سحر جان با توجه به اینکه امکان داره در لیست تغییراتی حاصل بشه و من خیلی‌ مطمئن نیستم که فرم‌های قبلی‌ را قبول کنند از طرفی‌ الان بیش از یک ماه گذشته از رسیدن آن به سیدنی !!! اگر برگشت داده باشند ، الان در راه هست.
      با این حال اگر امکانش را داری دوباره کلّ مدارک را ارسال کن و در یک نامه برای آنها توضیح بعده که مشکل کجا بوده و از آنها بخواه که مدارک قبلی‌ را برگشت دهند. این به فکر من میرسه.
      خوش باشی‌

  51. ونوس said,

    آوریل 3, 2010 در 4:39 ب.ظ.

    راستش اون موقع که پیغامو گذاشتم از خونه کانکت بودم و نتونستم کامنت ها رو بخونم ولی تو رو خدا دیگه دیگه از این شوخیها نکن😉 آخه هرچی برای ما بنویسی چون رفرنس شدی ما سریعا قبول می کنیم.
    امیر جان من امروز نامه تمکن مالی ام رو گرفتم از موسسه و فردا باید برای تائید نهایی ببرم امور حقوقی . فقط یه مشکل داری هست اون اینکه موسسه قبول نمی کنه که مبلغ رو به دلار بنویسه و دارالترجمه هم همون ریال رو می نویسه. من می تونم نرخ تسعیر رو از بانک مرکزی بگیرم و ضمیمه گواهی تمکن مالی و گردش مالی که مال من بیش از 6 ماهه(8 ماهه) است کرده و بدم بانک برای ترجمه؟
    اون گواهی های سابقه کار هم به ریال ترجمه شده؟اشکالی نداره؟

    ممنون امیر جان

    • امیر said,

      آوریل 3, 2010 در 8:47 ب.ظ.

      عجب پس خیلی‌ دروغم تابلو نبود و خیلی‌‌ها داشتند باور میکردند !!!
      کی‌ گفته که باید به دلار باشه؟ مگه حسابت ریالی نیست؟ مگه حقوقت را به ریال نمیگیری؟
      اصلا هیچ نیازی نیست که مبالغ به دلار باشه و هیچ سازمانی هم به دلار به شما گواهی نمیده !!!!
      اون‌ها خودشان کاملا از نرخ ریال و دلار اطلاع دارند.
      خوش باشی‌

  52. سیمین said,

    آوریل 3, 2010 در 6:53 ب.ظ.

    وااای ی ی خدای من واقعا شوکه شدم . . . قلبم داشت از حلقم بیرون میاومد .خدا به جون وکیلم و مدرک عضویت سی اس ای سی ش رحم کرد .. اونقدر متاثر شدم که سریعا میخواستم یک ایمیل کوبنده و وحشتناک برای وکیلم بفرستم چون برای بار دومه که دارم اقدام میکنم و چهار ماهه که مدارکم رو به دفترش تو اوتاوا فرستادم و با وجود کامل و بدون نقص بودن میگه تو نوبته ودارم بررسی میکنم و اونارو هنوز برای دریافت فایل نامبر نفرستاده .
    انگار دنیا رو سرم خراب شد .. بعدش خوشحال از اینکه شوخی بودکلی خندیدم … جالب بود … برام خوب بود که جدیتر پیگیر کارم بشم . شاد و سلامت باشی
    راستی … این مدت زمان برای بررسی یک پرونده عجیب و نگران کننده است .. اینطور نیست ؟؟؟؟

    • امیر said,

      آوریل 3, 2010 در 9:04 ب.ظ.

      پس کاشکی‌ به روی خودم نمیاوردم تا یک حالی‌ به مشاورت میدادی !!!
      سیمین جان من نمیدونم چند وقته که مدارکت دستش هست ، اما بررسی‌ مدارک فوقش یک روز کار داره ، اونم اگر روزی ۲ ساعت طرف کار کنه !!! بعضی‌ از اینها کلاس میگذارند و میخوان بگن که چقدر سرشان شلوغ هست !!! بیشتر پیگیر باش. (دوباره کامنتت را خوندم ، ۴ ماهه؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
      خوش باشی‌

  53. مرجان said,

    آوریل 4, 2010 در 4:07 ق.ظ.

    سلام امیدوام خسته نباشی خواندن وجواب دادن به اینهمه کامنت
    واقعا حوصله می خاد بهتان تبریک میگم
    من چون رشته تحصیلیم شیمی است و شیمی جز رشته های در خواستی کانادا نیست مجبورم از مدرک فنی ام که اشپزی است و سابقه کار دارم استفاده کنم ایا این امکان پذیر است که از مدرک شیمی 22امتیار واز مدرک فنی برای مهاجرت استفاده کنم لطفا دقیق مرا راهنمای کنید و هر راه حلی که دارید واضح شرح دهید

    • امیر said,

      آوریل 4, 2010 در 8:43 ق.ظ.

      مرجان جان این لیست ، لیست رشته‌ نیست ، لیست مشاغل هست. اصلا مهم نیست که رشته‌ تحصیلی‌ شما چی‌ هست. باید شغل شما جزو آن ۳۸ شغل باشه. پس اگر در زمینه آشپزی سابق کار دارید ، میتونی‌ اقدام کنی‌. اما چرا ۲۲ امتیاز؟؟ امتیاز رشته‌ شما ۲۰ هست. من مشکلی‌ نمی‌بینم به شرطی که امتیاز لازم را بیاری.
      خوش باشی‌

  54. ونوس said,

    آوریل 4, 2010 در 6:23 ق.ظ.

    امير جان من پولم رو در موسسه ثامن گذاشته بودم كه ظاهرا زير نظر بانك صادرات هست
    گواهي +گردش 8 ماهه رو بردم دارالترجمه ميگه كه دادگستري اونو تائيد نمي كنه نمي دونم بايد چي كار كنم. از طرفي هم عين مبلغ كل رو قراره كه تبديل به دلارش رو بانك مركزي فردا بهم بده براي ارائه به سفارت كانادا كهاين برگه رو مسما دادگستري تائيد مي كنه اما نامه موسسه كه خطالب به سفارت+ اون گردش 8 ماهه رو نه؟
    نمي دونم بايد چي كار كنم؟آيا ممكنه كه از طرف بانك صادرات بتونم يه گواهي بگيرم؟ضمنا ثامن قسمت بين الملل هم نداره و گواهي پس از تائيد امور حقوقي به فارسي تحويل من داده شده.
    ظاهرا هر قسمت رو كه درست مي كنم يه جاي ديگه….

    • امیر said,

      آوریل 4, 2010 در 8:46 ق.ظ.

      ونوس جان مشکل از دارالترجمه هست. یک جای دیگه برو. بعضی‌ از اینها از خودشان فتوا صادر میکنند.
      خوش باشی‌

  55. مرجان said,

    آوریل 4, 2010 در 11:07 ق.ظ.

    مجددا سلام امیر جان خوشحالم کردی همه ناامیدم کرده بودند و می گفتن چون بین شغل من (اشپزی)و
    رشته تحصیلیم (شیمی)تضاد هست شاید قبول نکنند ولی من هم مدرک اشپزی دارم هم سابقه کار .پس به عقیده شما از تلفیق این دو و به دست اوردن امتیاز لازم می توانم اقدام کنم؟

    • امیر said,

      آوریل 4, 2010 در 5:05 ب.ظ.

      مرجان جان شک نکن که در این زمینه هیچ مشکلی‌ نخواهی داشت.
      خوش باشی‌

  56. Hamid said,

    آوریل 4, 2010 در 3:45 ب.ظ.

    Salam,
    baba in khabaro bardar …!!! emrooz tpp froum ye babaee ino neveshteh ke man kolli khandam gereft , :
    باسلام
    من مدارکم رو31/مارس تحویل دفترTNT دادم وقتی TRACK کردم دیدم 1/آوریل ازتهران ترانزیت شده والان درلندن هست. اما یه خبرفوری دربرخی ازسایت ها دیدم مبنی بر
    «بر اساس اطلاعیه‌ای که امروز اداره مهاجرت کانادا منتشر کرد ، از فردا – اول آوریل ۲۰۱۰ – کار بررسی‌ پرونده متقاضیان مهاجرت بر اساس قانون جدید در کلیه دفاتر و سفارتخانه‌های کانادا در سراسر دنیا ، متوقف میشود و اداره مهاجرت کانادا ، مستقر در سیدنی نیز ، هیچ درخواستی را تا اطلاع ثانوی قبول نمیکند.
    طولانی‌ شدن و عملا توقف بررسی‌ پرونده‌های متقاضیان قانون قدیم توسط وزیر مهاجرت ، دلیل صدور این بخشنامه اعلام شد.»
    این قانون صحت دارد؟ آیا درصورت رسیدن بسته ام به سیدنی پرونده ام بررسی نمی شود. چون من 31مارس تحویل دادم!!!

    baba ta shar nashodeh ye tozih benvis , bebin cheh balvaee beh pa kardi ha

    • امیر said,

      آوریل 4, 2010 در 5:10 ب.ظ.

      چه شری حمید جان؟
      اون بابائی که ۲ دقیقه وقت گذاشته و این پست را خونده ، اگر ۱۵ ثانیه دیگه وقت میگذشت و کامنت اولی‌ که خودم گذاشتم را هم می‌خوند ، این شر را به پا نمیکرد (البته به قول تو اگر شر باشه !!!).
      حمید جان مشکل اینجاست که خیلی‌ خیلی‌ به ندرت پیش میاد که مطالب را به دقت بخونیم و یا گوش بدیم. من تو وبلاگ خودم نمیتونم شوخی‌ کنم؟؟!!!
      خوش باشی‌

  57. sara said,

    آوریل 5, 2010 در 9:30 ق.ظ.

    سلام.من که خیلی هم خوشحال شدم چون هیچ امیدی ندارم واسه خودم .با خودم گفتم دیدی این وسطا دری به تخته ای خورد و واسه ما هم یه شانسی پیدا شد .فقط از دمشق یه ایمیل آمد که مدارک رسیده همییییییییییییییییییییییین.
    دروغ با حالی بود

    • امیر said,

      آوریل 5, 2010 در 5:47 ب.ظ.

      سارا جان باورت میشه داری عصبانیم میکنی‌؟!!!
      تو هر چند وقت یک بار پیدات میشه ، اون هم ناامید ناامید !!!
      دختر جان انسان با امید زنده است ، باور کن.
      خوش باشی‌

  58. سما said,

    آوریل 5, 2010 در 12:36 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    من قبلا هم مزاحمت شده بودم.
    در مورد چک کردن در on line service برای من جواب نمیده ,به وکیلم هم {که کلا داغونم کرده} گفتم ,میگه به خاطر security هستش.بعضی موقع ها این طوری میشه.باور کنید دیگه بریدم,آنقدر این پرونده من بالا و پایین شده(آخه یکبار بخاطر اشتباه جناب وکیل آیلتسم به 120 روز نرسید ,دوباره اقدام کردم…)که به کلی مریض شدم و تازه دیروز mri هم شدم,خلاصه فکر کنم اصلا جونم به روزی که مدیکالم بیاد نرسه.
    حالا می خواستم بدونم راست میگه؟ چرا فقط برای من نمییاد؟
    میگه فایل نامبرت درسته ما میزنیم میاد؟
    کمکم کنید بگید چکار کنم.واقعا از شما متشکرم

    • امیر said,

      آوریل 5, 2010 در 5:56 ب.ظ.

      سما جان اولا که خودت را کنترل کن و سعی‌ کن ریلکس باشی‌ که راه پر پیچ و خمی را در پیش داری !!!
      دوما مشاور محترم شما چرت میگن !!! ممکن هست این اتفاق بیفته اما هر چند ماه یک بار آن هم با اطلاع قبلی‌ خودشان. شما هر زمان که بخواهی میتونی‌ و باید بتونی‌ وضعیت پرونده ات را چک کنی‌.
      اگر از نظر خودت اشکالی‌ نداره ، فایل نامبر ، فامیل کامل ، تاریخ تولدت را به من ایمیل بزن تا برات چک کنم تا ببینیم مشکل از کجاست.
      خوش باشی‌

  59. مرجان said,

    آوریل 15, 2010 در 5:41 ب.ظ.

    سلام امیر جان امیدوارم هر جا هستی خوش باشی
    ایا در جدول امتیازات داشتن بچه هم
    امتیاز جداگانهای براش در نظر گر فته شده یا نه ؟اگه اره هر بچه چند امتیاز ؟

    • امیر said,

      آوریل 16, 2010 در 12:13 ب.ظ.

      ممنونم مرجان جان ، بچه امتیازی نداره اما همسر اونم از نوع تحصیلکرده اش !!!، امتیاز داره.
      خوش باشی‌

  60. zoya said,

    مارس 10, 2011 در 4:43 ق.ظ.

    salaaaaaaaaaaaaaaam amir jan azizam , vagean mordam, chon oomade boodam ye soal azat beporsam:
    man 1 novamber 2009 file no. dovom gerefta hanooz in process nashodam age gavanin avaz beshe emntyazam paiin miad choon sennam balaye 35 .gavanin baraye maha ham emal mishe????????????????????

    • امیر said,

      مارس 10, 2011 در 4:22 ب.ظ.

      نگران نباش ، احتمال اینکه بخواهند شما را بخاطر بالای ۳۵ سال سن ریجکت کنند ، تقریبا صفر هست.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

