مشکل حل خواهد شد !!!

دوستان عزیز ، سفارش یک لپ‌تاپ داده ام و اینجور که کارخونه میگه تا ۷ می امکان تحویلش نیست !!!! خیلی‌ خیلی‌ کلافه هستم ولی‌ چاره‌ای نیست !!! کامنت همه دوستان را خوندم ، انشاالله از فردا بعد از ظهر به وقت ایران ، شروع می‌کنم به پاسخ دادن. واقعا شرمنده هستم ، خیلی‌ از این بابت خودم ناراحت هستم. روزهای شنبه و یکشنبه اصلا امکان دسترسی‌ به کامپیوتر ندارم و الان هم از کامپیوتر یکی‌ از دوستانم دارم این پست را میگذارم که در جریان باشید مشکل من واقعا خودم را کلافه کرده !!!
در هر صورت از فردا ، دوشنبه ۱۹ آوریل می‌تونم باز هم روزی یک نوبت به کامپیوتر دسترسی‌ داشته باشم و سعی‌ می‌کنم کامنت ها را بی‌ جواب نگذارم. فقط میمونه روزهای شنبه و یکشنبه که امیدوارم این کارخانه محترم شرایط من را درک کنه و زودتر سفارش من را بفرسته. وام هم ملکه نداد !!! فعلا بدهکارم به شرکت دل !!! یا بانکم !!! که اون هم حل خواهد شد. باز هم پوزش من را بپذیرید ، که اگر دیر جواب کامنت را میدم از روی بی‌ ادبی‌ نیست ، واقعا مشکل دارم.

خوش باشید

127 دیدگاه

  1. آوریل 18, 2010 در 4:51 ب.ظ.

    سلام
    لطفا جواب سوالات منو اول از همه بده ممنون مي شم . اميدوارم مشكلت زودتر حل شه ……..

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 11:07 ق.ظ.

      فکر کنم جواب تمام سوال‌هایت را گرفته باشی‌.
      خوش باشی‌

  2. نرگس said,

    آوریل 18, 2010 در 5:03 ب.ظ.

    بسلامتی امیر آقا
    امیدوارم همه خبر های بد به این خوبی حل وفصل شوند

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 11:08 ق.ظ.

      بله نرگس جان. همه چیز حل خواهد شد فقط کمی‌ صبوری می‌خواد.
      خوش باشی‌

  3. دوستدار ونکوور said,

    آوریل 18, 2010 در 6:40 ب.ظ.

    باسلام به امیر عزیز
    خوشحالم به زودی مشکلت حل میشه.
    ما منتظر نوشته هات هستیم. امیر جان لیست مشاغل به روش جدید فدرال که قرار بود تا 16 آوریل اعلام بشه انگار هنوز اعلام نشده نه؟
    من جایی ندیدم خبری بشه. شما بهش برنخوردید؟
    موفق باشی

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 11:12 ق.ظ.

      ممنونم دوست عزیز. قرار بود که تا ۱۶ آوریل بررسی‌‌ها کامل شود. اگر تغییراتی حاصل شود ، زمان خواهد برد و به این زودی نیست.
      خوش باشی‌

  4. alireza said,

    آوریل 18, 2010 در 7:00 ب.ظ.

    سلام امیدوارم کامپیوترت سریعتر بدستت برسه که ما هم کلافه میشیم ؛)

    داشتم پست‌های قدیمی‌ را می‌خوندم هزینهٔ مدیکال در انگلیس را دیدم، من مدارک را که به سیدنی فرستادم ویزا آفیس لندن را انتخاب کردم ، آیا می‌شه برای مدیکال رفت ایران و از ایران گرفت؟؟

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 11:13 ق.ظ.

      ممنونم علیرضا جان. شما هر نقطه دنیا که دوست داشتید میتونید مدیکال خود را انجام دهید. مگر شما مقیم انگلیس هستی‌ که لندن را انتخاب کردی؟؟!!
      خوش باشی‌

  5. میترا said,

    آوریل 18, 2010 در 9:01 ب.ظ.

    امیر جان سلامی گرم بعد از مدتها بی خبری. ببخشید ما خیلی خیلی گرفتار هستیم. الان اومدم آدرس وبلاگت را برای یکی از دوستان که اطلاعاتی در مورد مدارک سری دوم میخواست کپی کنم. متوجه شدم چه اتفاقی افتاده. متاسفم و امیدوارم هر چه زودتر مشکل برطرف شود. کاملا» درک می کنم درد بی کامپیوتری را!!!!!

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 11:15 ق.ظ.

      سلام میترا جان. چه عجب یادی از ما فقیر فقرا کردی؟!!!!! یک نگاهی‌ هم بعضی‌ موقع‌ها به پائین بندازید بد نیست. سلام زیاد هم به پوریا جان برسان.
      خوش باشی‌

  6. pasargad said,

    آوریل 18, 2010 در 11:46 ب.ظ.

    اميدوارم زود تر مشكلت حل بشه و دوباره حضور ثانيه به ثانيتو كنار خودمون حس كنيم

    شاد و موفق باشي

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 11:15 ق.ظ.

      ممنونم. امیدوارم.
      خوش باشی‌

  7. باران said,

    آوریل 19, 2010 در 3:11 ق.ظ.

    عجیبه انگلیس و این حرفها !!! مگه کامپیوتر خریدن اینقدر مشکله ؟؟؟؟ راستی چرا شنبه و یکشنبه ها به کامپیوتر دسترسی نداری ؟؟
    خوش باشی…

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 11:18 ق.ظ.

      کامپیوتر خریدن مشکل نیست. می‌خوام از خود تولید کننده بخرم. برند ۲۰۱۰ را انتخاب کردم ، کمی‌ طول میکشه تا آماده بشه. شنبه و یکشنبه کتابخانه تعطیل هست.
      خوش باشی‌

  8. Nirvana said,

    آوریل 19, 2010 در 4:38 ق.ظ.

    salam man modatie neveshtehaye shomaro mikhonam.kheili khoob va mofidan.ma chan rooze madarekemono ferestadi sydny vali moteasefane toye frankfurt monde bekhatere hamin atashfeshan .az tagheer list mashaghel khabari darin?

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 11:19 ق.ظ.

      تا به این لحظه لیست هیچ تغییری نکرده. پرواز‌ها در کلّ اروپا هم متاسفانه کنسل شده ، انشاالله که بزودی مشکل حل خواهد شد.
      خوش باشی‌

  9. مرتضی said,

    آوریل 19, 2010 در 5:48 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    خوب به سلامتی مبارک باشه
    عیب نداره خیلی خودتو اذیت نکن این موضوع باعث شد حداقل 2 تا نتیجه داشته باشه :
    اول اینکه بچه هه بیشتر قدر شما رو بدونن که فکر می کنم متوجه شدن که شما چه گوهری هستی و دوم اینکه شما هم سعی کنی گاهی به نبودنش عادت کنی هرچند مثل اینکه عادت نکردی که اونهم می دونم دلیلش نگرانی شما برای بچه هاست که واقعا قابل تقدیره.
    لپ تاپ جدید هم مبارک انشا الله خوش قدم باشه با کامنتاش بچه هارو بفرسته برن کانادا !!!!
    موفق باشی

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 11:20 ق.ظ.

      ممنونم مرتضی‌ جان از بزرگواریت.
      خوش باشی‌

  10. سپيده said,

    آوریل 19, 2010 در 5:54 ق.ظ.

    سلام

    مباركتون باشه اميدوارم سريعتر كامپيوترتون درست بشه .من يك سوال دارم توي فرمها نوشته كار دولتي داريد استخدام شركت پتروشيمي كار دولتي حساب مي شه ؟

    و براي نشان دادن دارايي كه شماره حساب وپرينت حساب خواستن اگه چند تا حساب باشه

    و مال چندتا بانك و يا حساب بلند مدت يا كوتاه مدت فرقي مي كنه لطفا راهنمايي كن

    خيلي ممنون كه با حوصله جواب مي دي اميدوارم هميشه موفق باشي

    مرسي

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 11:22 ق.ظ.

      سپیده جان اگر در خود پتروشیمی شاغل هستید ، بله دولتی هست اما اگر در زیرمجموعه‌های آن ، خیر خصوصی محسوب میشه. حساب بانکی‌ هم اصلا مهم نیست که از چند بانک باشه و یا چه نوع حسابی‌ باشه.
      خوش باشی‌

  11. آوریل 19, 2010 در 8:11 ق.ظ.

    سلام پرنده / یه بار هم لب بون ما بشین / اومدی حتما نظر بده

  12. آوریل 19, 2010 در 8:52 ق.ظ.

    امیدوارم زودتر کامپیوتر دار شی🙂

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 11:27 ق.ظ.

      ممنونم. امیدوارم
      خوش باشی‌

  13. رامین said,

    آوریل 19, 2010 در 9:34 ق.ظ.

    امیر جان شما با لپ تاپ یا بدون لپ تاپ
    با دل یا بدون دل
    با ملکه یا بدون ملکه ( ببخشید منظورم وامش بود )
    با …………….. بدون ………….
    واسه ما عزیزی و دوست داریم
    موفق باشی

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 11:47 ق.ظ.

      ممنونم رامین جان از لطفت. بزرگواری عزیز.
      خوش باشی‌

  14. alireza said,

    آوریل 19, 2010 در 11:31 ق.ظ.

    امیر جان ممنونم از پاسخت، بله من در لندن درس می‌خونم و ویزا آفیس لندن را انتخاب کردم، نمیدونم کاره خوبی‌ کردم یا باید دمشق را انتخاب می‌کردم،
    حد اقل خوبه مدیکال را میرم از ایران میگیرم ، البته خیلی‌ مونده تا مدیکال ؛)

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 11:52 ق.ظ.

      انشاالله که موفق باشی‌ و همه چیز طبق روال پیش بره. فعلا که همه جا قفل کرده !!! امید به آینده !!!
      خوش باشی‌

  15. reza1100 said,

    آوریل 19, 2010 در 12:36 ب.ظ.

    امیرجان
    سلام
    خیلی من از اینکه کامپیوترت دیر ارسال خواهد شد ناراحت شدم و از دیروز حالم گرفته شد. ایشالا این یکی برات دوبرابر عمرکنه.
    یکسری مدارک فاطیما هم انگلیسیه . نیازیه که ببرم کپی برابر اصل کنم؟ مگه اجباریه؟
    در ضمن راستی راستی پررو پررو تمبر دادگستریو کردن 5000 تومان. من موندم که ببرم دادگستری یا با همون مهر دارالترجمه بفرستم بره. اگه تو بودی چیکار میکردی. حداقل 100 تومان گرون تر میشه. خیلی زور داره نه؟
    خوش باشی عزیز

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 5:27 ب.ظ.

      ممنونم رضا جان ، الان چک کردم ظاهراً حمل شده !!! اون تاریخ را داده بودند که کلافه‌شان نکنم. دقیق نمیدونم کی‌ میرسه ولی‌ فکر کنم تا آخر هفته برسه.
      اگر اصل را میفرستی نه ، اما اگر کپی‌ را میفرستی باید برابر با اصل باشه ، خودشان گفته اند. من بودم میدادم دادگستری. ممکن هست شک کنند. چاره‌ای نیست.
      خوش باشی‌

  16. مرتضی said,

    آوریل 19, 2010 در 1:12 ب.ظ.

    ممنون امیر جان
    یه سوال داشتم اگه دو تا آزمون ایلتس بفرستیم که جفتش رو هم نمره بیاره ایراد داره یا نه ؟
    مثلا نمره مورد نظر رایتینگ و اسپیکینگ تو یه امتحان high باشه و ریدینگ و لیسنینگ تو یه امتحان دیگه. البته بگم دوتاش نزدیک به هم هست 8 و 20 MAy.
    چون من تو این دو تا تاریخ رجیستر کردم خواستم ببینم میشه یا نه ؟
    ممنون از راهنماییت.

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 5:28 ب.ظ.

      نه مرتضی‌ جان قبول نیست. یک برگ نتیجه را آنها حساب میکنند.
      خوش باشی‌

  17. احسان said,

    آوریل 19, 2010 در 1:50 ب.ظ.

    سلام امیرجان و ممنون از اینکه بدون هیچ چشمداشتی این همه وقت واسه کمک به بچه ها میزاری.
    اگه توی کتابخونه فونت فارسی ندارن و تو برات تایپ کردن فینگلیش راحته می تونی از سایت behnevis.ir استفاده کنی و یا از قابلیت تایپ فینگیلیش توی gmail که تازگی ها راه انداخته.
    همیشه لپ تاپ دار و موفق باشی.

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 5:30 ب.ظ.

      ممنونم احسان جان. من همیشه از بهنویس استفاده می‌کنم ، چون تایپ فارسیم تند نیست لیبل فارسی هم نداشتم !!! اما بعضی‌ موقع‌ها اینقدر باید تغییر بدم تا اون کلمه که می‌خوام را برایم بیاره.
      خوش باشی‌

  18. sara said,

    آوریل 19, 2010 در 2:56 ب.ظ.

    salam agha amir residan bekheir omidvaram dige be moshkel bar nakhorin
    farda daram formhamo mifrestam khastam bedoonam shoma midoonin baraye ghesmate Branch of service sarbazi hamsaram ke dar nirooye ensanie nirooye moghavemate basij khedmat kardan chi bayad benevisam ?
    darajashoon ham razm avar bood nemidoonam chetor mishe tabdilesh kard. tashakor age javab bedid akhe kasi nemidoone.

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 5:33 ب.ظ.

      سارا جان بنظر من مدرکت را بده درالترجمه تا دقیقا همان کلمه‌ای باشه که در آینده میخواهی‌ مدارکت را بفرستی‌ ، تناقضی ایجاد نشه. ببین آنها چی‌ ترجمه میکنند.
      خوش باشی‌

  19. سما said,

    آوریل 19, 2010 در 3:10 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    امیدوارم هر چه زودتر مشکلتون حل بشه.
    ان شا ء الله تو لپ تاب جدیدتون همه بگن که نامه مدیکال اومده.
    واقعا مهاجرت صبر زیادی می خواهد. من که تو این 1.5 ساله پوستم کنده شده.
    امیدوارم کار همه زودتر جواب بده.
    من هم تو تماس آخرم با وکیل متوجه شدم که نامه زدن به دمشق مبنی براینکه با این فایل نامبر اون قسمت باز نمیشه.
    ازم خواستن صبر کنم تا جواب بدن گفتن اگر دوست دارم می تونم خودم هم نامه بزنم.اما اگر فعلا نزنم بهتره چون ممکنه رو فایل حساس بشن
    ………………..بازم صبر
    اگر خبری بدستم رسید حتما کامنت می ذارم
    باز هم از حمایتت ممنونم
    به امید خبرهای خوب….

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 5:36 ب.ظ.

      ممنونم سما جان ، انشاالله که تو همین هفته از خیلی‌ از دوستان خبر‌های خوبی‌ دریافت کنم. خوب پس باز هم صبر کن و سعی‌ کن بیشتر ریلکس باشی‌. پس مشاور محترم که میگفت «ما می‌زنیم میاد» !!! انشاالله که خیر خواهد بود.
      خوش باشی‌

  20. تیتی said,

    آوریل 19, 2010 در 3:53 ب.ظ.

    سلام. منم به کامپیوتر اعتیاد دارم. خیلی بده. البته خوبیش اینکه بیشتر به ریل سوسایتی میچسبین

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 5:37 ب.ظ.

      بله اعتیاد به کامپیوتر چیز بدیه. خوب اینهم یک فکریه !!!
      خوش باشی‌

  21. jamal said,

    آوریل 19, 2010 در 5:14 ب.ظ.

    salam
    amir jan omidvaram ie computere khob bekhary
    khoib va khosh bashi

    • امیر said,

      آوریل 19, 2010 در 5:38 ب.ظ.

      ممنونم جمال جان از لطفت.
      خوش باشی‌

  22. sara said,

    آوریل 19, 2010 در 5:46 ب.ظ.

    مرسي
    دیگه اینکه به نظر شما دوره آموزشی ۶ ماهه مربوط به کامپیوتر هم لازمه در personal history ذکر کنم تحت عنوان Studying educational course of computer ?

    • امیر said,

      آوریل 20, 2010 در 9:21 ق.ظ.

      بله هیچ ایرادی نداره که این را هم بنویسی‌.
      خوش باشی‌

  23. مامان دریا said,

    آوریل 20, 2010 در 3:40 ق.ظ.

    سلام آقای امیر عزیز
    لپ تاپ مبارکه من 4 مارچ رسیدم 7 مارچ یه نت بوک ایسر 10 اینچ به مبلغ 280$ تکس اینکلود خریدم فکرش بکنین از قحطی اینترنت با سیستم نو دچار چه شعف مزمنی شدم ایشالا شما هم خیرش رو ببرین.
    18 مارچ به اداره ی مهاجرت ایمیل زدیم که آدرسمون عوض شده که امشب دیدم تو سیستم اعمال شده بود ولی وضعیت کمافی السابق»ریسیو بایه»بیش از 200 روزه که اینطوریه .
    راستی در ایمیلی که زدیم شماره ی مدیکال و بک گراند و سوءپیشینه رو هم اعلام کردیم شاید دلشون به رحم بیاد که گویا نیومد الهی افسر پرونده ما رو ببرن ک ه ر ی ز ک
    شما فکر میکنید ممکنه همین مدیکال و بکگراند رو اگر این پراسس شدیم ازمون قبول کنن ؟
    خوش باشید

    • امیر said,

      آوریل 20, 2010 در 9:33 ق.ظ.

      خوب مبارک باشه. امیدوارم که قبول کنند اما خیلی‌ روش حساب نکنید.
      خوش باشی‌

  24. reza1100 said,

    آوریل 20, 2010 در 3:46 ق.ظ.

    سلام امیرجان
    فرمها آماده است میخوام بفرستم بره برای پلیس بریتانیا. متاسفانه پروازی انجام نمیشه. اونور خبر نداری تا کی پروازها معلقه؟

    • امیر said,

      آوریل 20, 2010 در 9:34 ق.ظ.

      رضا جان پرواز‌های داخلی‌ از امروز قرار هست شروع بشه اما باز هم ممکن هست متوقف بشه !!! پرواز‌های خارجی‌ همچنان مشکل دارند.
      خوش باشی‌

  25. احسان said,

    آوریل 20, 2010 در 3:51 ق.ظ.

    سلام🙂
    من شديداً مشتاقم ببينم اين لپ تاپ شما كه قراره 7مي !!!! برسه چه شكلي داره.
    7 مي يه خورده دير نيست؟؟خدا مي دونه داخلش قراره چي بذارن😀

    • امیر said,

      آوریل 20, 2010 در 9:36 ق.ظ.

      هیچی‌ احسان جان کاملا معمولی‌. میخواستن من رو بترسونند گفتند ۷ می. از دیروز حمل شده اما فعلا که تو حمل و نقل مشکل هست ، نمیدونم کی‌ میرسه. ممنونم.
      خوش باشی‌

  26. سپيده said,

    آوریل 20, 2010 در 4:42 ق.ظ.

    سلام

    اميد وارم لپ تاپ بهت زودتر بدن. مديريت توسعه پتروشيمي دولتي يا خصوصي .اخه تو راهنماي تكميل فرمها نوشته كارهايي مثل پليس وقضاوت وارتش…. چيزهاي اينجوري نوشته دولتي حالا اگه دولتي ومن هنگام ارسال به كانادا نوشتم خصوصي كاري مي تونم بكنم .اصلا اين موضوع چقدر مهم مي شه بعد هنگام ارسال به سوريه تصحيح كنيم؟

    مرسي

    • امیر said,

      آوریل 20, 2010 در 9:38 ق.ظ.

      ببین سپیده جان اگر در سازمان دولتی ، سمت بالائی دارید باید مینوشتید. الان دیگه دستش نزن و نگران نباش. مشکلی‌ نخواهی داشت.
      خوش باشی‌

  27. یلدا said,

    آوریل 20, 2010 در 7:27 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    من دارم مدارکم را آماده میکنم برای سیدنی ،یک بار در سال ۲۰۰۶ اقدام کردیم ،ولی نامه تکمیل مدارک را دریافت نکردیم و فایلمون کنسل شد .الان باید بنویسم که قبلا اقدام کردیم؟با شماره فایل و جزییات؟ ما در کویت زندگی میکنیم ،لندن را انتخاب کنیم یا دمشق؟
    در قسمت سابقه کار کلمه تمام وقت را ننوشتم ،باید بنویسم؟
    باز هم ممنون از وقتی که میگذارید.

    • امیر said,

      آوریل 20, 2010 در 9:50 ق.ظ.

      یلدا جان هر چیزی که هست را با جزئیات بنویس. میل خودتان‌هات ، هم میتونی‌ لندن را انتخاب کنی‌ و هم دمشق را ، الان هر دو این مراکز در کما بسر میبرند !!! نوشتن تمام وقت در سابقه‌ کار ، مثبت هست.
      خوش باشی‌

  28. sara said,

    آوریل 20, 2010 در 8:45 ق.ظ.

    سلام امیر جون .امیدوارم که حالت خوب باشه.من مطالبتو همه رو می خونم اما انگیزه ای ندارم که نظر بدم چون فکر کردن بهش عصبیم می کنه.
    امروز یه نامه به پست به دستم رسید از دهلی که گفته بود فایل ما انتقال پیدا کرده به دمشق و همین .هیچی دیگه نگفت .
    تو هم خوش باشی

    • امیر said,

      آوریل 20, 2010 در 9:55 ق.ظ.

      نگران نباش ، انشاالله که زمانی‌ که اصلا فکرش را نمیکنی‌ و دیر نخواهد بود ، خبر خوبی‌ دریافت خواهی‌ کرد.
      خوش باشی‌

  29. حميدم said,

    آوریل 20, 2010 در 9:51 ق.ظ.

    امير جان سلام خبر جديد چي داري از وزارت مهاجرت و شهروندي؟

    • امیر said,

      آوریل 20, 2010 در 9:57 ق.ظ.

      حمید جان تا الان که هیچ خبری نیست !!!
      خوش باشی‌

  30. مهیار said,

    آوریل 20, 2010 در 10:27 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    نبینم به خاطر کامپیوتر ناراحت باشی ، امیدوارم زود زود لپ تاپت بدستت برسه و مثل همیشه ما همه مزاحمت بشیم
    سلامت و موفق باشی

    • امیر said,

      آوریل 20, 2010 در 10:44 ق.ظ.

      ممنونم مهیار جان. کمی‌ برایم مشکل هست که هر روز بخواهم به کتابخانه بیام. امیدوارم که زودتر حل بشه.
      خوش باشی‌

  31. مجيد said,

    آوریل 20, 2010 در 10:50 ق.ظ.

    سلام، خسته نباشي ( از راهپيمايي بين کتابخونه تا خونه)
    يه سوال بدون عجله که هر موقع لپ تاپ رو دادن جوابش رو بده D:
    اغلب مواردي که من توي سايتها فارسي ( و فکر کنم وبلاگ شما ) ديدم براي گواهي سپرده يک مدت شش ماهه براي افزايش يا فريز کردن پول عنوان مي کنن ولي توي سايت مهاجرت همچين چيزي پيدا نکردم. شما مي دوني اين شش ماه از کجا اومده و آيا اصلا اين درسته. يا اينکه ميشه پول رو ريخت به حساب و همون موقع صورت حساب گرفت؟

    • امیر said,

      آوریل 20, 2010 در 3:27 ب.ظ.

      مجید جان خیلی‌ از مواردی که عنوان میشه ، تجربی‌ هست. یعنی‌ سابقه‌ داشته که این مساله را عنوان می‌کنم. بخاطر اینکه ثابت بشه پول مال خودتان هست ، گردش شش ماهه را می‌‌خواهند. با این روشی‌ که شما میگید ، همه میتونند تا ۱۰۰ میلیون را هم به عنوان تمکن مالی نشان دهند. گردش شش ماهه نیاز هست و اگر ارسال نشود ، آنها خواهند خواست.
      خوش باشی‌

  32. احمد said,

    آوریل 20, 2010 در 12:18 ب.ظ.

    سلام
    من اخیرا یک ایمیل به سفارت سوریه زدم و از اونا در مورد زمان سوال کردم ضمن دعوت من به صبر مرا به نوشته زیر ارجاع دادند
    Current Active Processing
    Damascus is currently actively processing applications received before the below noted dates. If you submitted your application in one of these categories after the noted date, please be advised that the processing of your application has not started. Applications submitted in other categories (Family Class, Refugee, etc.) are currently within processing standards.

    Federal Skilled Workers (submitted before 27 February 2008): September 2004
    Federal Investors: August 2007
    Federal Entrepreneurs/ Self Employed: July 2004
    Remember to check back on this site for updates before submitting your inquiry as we will not respond to status requests for files not in active processing
    در ضمن 10 ماه از ازسال مدارک من به سوریه میگذرد

    • امیر said,

      آوریل 20, 2010 در 3:29 ب.ظ.

      احمد جان اینجور که مشخص هست یا شما طبق قانون قدیم اقدام کردید و یا آنها این برداشت را داشته اند. این تواریخ در سایت دمشق ذکر شده ، همان طور که گفته اند ، بیشتر باید صبور بود.
      خوش باشی‌

  33. sara said,

    آوریل 20, 2010 در 1:24 ب.ظ.

    Amir jan khastam bedoonam man ke karmande gharardadi vezarate ershad hastam bayad ghesmate marboot be Government Position ra por konam ?

    • امیر said,

      آوریل 20, 2010 در 3:30 ب.ظ.

      نه سارا جان نیازی به پر کردن آن قسمت نیست.
      خوش باشی‌

  34. مازیار said,

    آوریل 20, 2010 در 8:05 ب.ظ.

    با سلام
    امشب خانم ا-س در ماهواره گفت که پزشکان احتمالا» از لیست مشاغل حذف می شوند .
    به نظر شما قانون عطف به ما سبق می شود؟

    • امیر said,

      آوریل 21, 2010 در 8:12 ق.ظ.

      دوست عزیز ، هیچ کس به درستی‌ نمی‌تونه بگه که چه مشاغلی از لیست حذف خواهد شد!!! در ضمن هر گونه تغییری ، از تاریخ ابلاغ به بعد می‌باشد و شامل حال پرونده‌های گذشته نمی‌باشد.
      خوش باشی‌

  35. مژده said,

    آوریل 21, 2010 در 8:18 ق.ظ.

    اميدوارم به زودي مشكل بي كامپيتوريت حل بشه… شاد باشي

    • امیر said,

      آوریل 21, 2010 در 8:27 ق.ظ.

      ممنونم مژده جان. امیدوارم.
      خوش باشی‌

  36. shida said,

    آوریل 21, 2010 در 9:34 ق.ظ.

    سلام امیر خان من همیشه پستهای شما رو میخونم و کلی استفاده کردم ممنون یک سوال راسته که از لیست جدید میخوان پزشکان رو حذف کنند اگه اینطور باشه من رسما بدبخت میشم چون خواستم اول امتحان ایلتس رو بدم بعد اقدام کنم اگه اینطور باشه بعدی وجود نداره اگه اطلاعی در این مورد داری ممنون میشم بگی.

    • امیر said,

      آوریل 21, 2010 در 9:40 ق.ظ.

      شیدا جان هیچ چیزی معلوم نیست. همه چیز در حد شایعه هست و اصلا به شایعه‌ها توجه نکن.
      خوش باشی‌

  37. حیرون said,

    آوریل 21, 2010 در 11:44 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    من مدارکم رو برای سیدنی ارسال کردم و به دستشون رسیده (براساس اعلام دی اچ ال). می خواستم بپرسم که آیا راهی برای اینکه بدونیم مدارکمون ایراد داشته و برش می گردونن و یا اینکه کامله و قبول میشه هست ویا اینکه باید منتظر بمونیم که یا فیل نامبر بیاد و یا مدارک رو برگردونن؟
    و سوال دیگه اینکه اگه احیانا مدارک برگرده بعد از اصلاح اونها تاریخ جدید ارسال برای بررسی محاسبه میشه؟ مثلا اگه شغلی تا اون زمان از لیست حذف بشه، لیست زمان ارسال مجدد رو محسوب می کنن یا همون لیست زمان ارسال اولیه مدارک رو.
    و با عرض معذرت یه سوال دیگه. ما چون تو ایران هستیم خیلی راجع به نحوه پرداخت به کردیت کارت اطلاع نداریم. من از نظام پزشکی کردیت کارت گرفتم و برای پرداخت هزینه اداره مهاجرت فرم مربوطه رو پر کردم و با مدارکم فرستادم. اما بانک میل که طرف قرار داد بانک خارجی برای پرداخت صورتحساب هاست، خیلی منظم صورتحساب ها رو نمی فرسته و برای همین تو صورتحساب اینترنتی که میگیریم خیلی از خریدهامون هنوز وارد نشده و بعضی از صورتحساب ها هم پرداخت نشده. براین اساس اگه احیانا مبلعی کمتر از اون چیزی که اداره مهاجرت باید برداشت کنه اعتبار مونده باشه، به نظرت مدارک رو برمی گردونن؟ اصلا کی برای برداشت پول اقدام می کنن؟
    بازم ببخشید از اینکه خیلی پروچونگی کردم و حسابی ممنون.

    • امیر said,

      آوریل 21, 2010 در 4:46 ب.ظ.

      دوست عزیز ، حدود ۶۰ روز پس از رسیدن مدارک به سیدنی فایل نامبر شما صادر و ایمیل خواهد شد. حدود ۴-۵ روز قبل از ارسال ایمیل پول از حساب شما برداشت میشود ، و اگر پول برداشت شد مطمئن باشید که فایل نامبر صادر خواهد شد.
      اگر مجبور باشید که فرم‌ها را مجددا ارسال کنید ، ملاک زمان رسیدن مرحله دوم هست. اگر مبلغ کافی‌ در حساب نباشد ، متاسفانه برگشت میدهند مدارک را. اگر مطمئن نیستی‌ ، حسابت را پر کن.
      خوش باشی‌

  38. مهیار said,

    آوریل 21, 2010 در 12:41 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    عزیز همون پیشنهادی که توی ایمیل به ما دادی انجام دادیم ، نامه زدیم یک روزه جواب دادند که فایل نامبر دمشق شما اینه
    من فکر میکنم این نامه مال خیلی وقت پیش بوده ، چون یکروزه جواب دادن و قاعدتا باید در مرحله مدیکال باشیم و خودمون بی خبر بودیم . نظرت چیه عزیز ؟!
    سلامت و موفق باشی

    • امیر said,

      آوریل 21, 2010 در 4:50 ب.ظ.

      ببینم حالا که یک روزه جواب گرفتی‌ ناراحتی‌ ؟؟!!!
      من فکر نمیکنم که در مرحله مدیکال باشی‌ ، الان وضعیت پرونده ات چی‌ هست؟ همان received By Visa Office ؟ اگر اینجور هست که منتظر مدیکال الان نباید باشی‌.
      خوش باشی‌

  39. مهیار said,

    آوریل 22, 2010 در 9:45 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    من ناراحت نیستم خیلی خیلی هم خوشحالم ، و فایل نامبر دمشق هم که اومده مال قدیمه طبق برنامه باید منتظر مدیکال باشیم
    وضعیت پرونده همون received by visa office هست
    چرا میگی نباید منتظر مدیکال باشیم گل پسر ؟ و کی باید منتظر مدیکال باشیم ؟
    سلامت و موفق باشی

    • امیر said,

      آوریل 22, 2010 در 2:09 ب.ظ.

      شوخی‌ کردم مهیار جان. ببین تا زمانی‌ که وضعیت پرونده ات به «این پراسس» تبدیل نشه ، منتظر مدیکال نباید باشی‌. انشاالله که آن زمان به زودی خواهد رسید.
      خوش باشی‌

  40. سارا said,

    آوریل 22, 2010 در 1:31 ب.ظ.

    سلام

    امیر جان یک سوال دارم اگه نتونن از ویزا کارت به هر علتی پول بردارند پرونده برگشت داده میشه یا ایمیل میزنند
    مرسی

    • امیر said,

      آوریل 22, 2010 در 2:09 ب.ظ.

      متاسفانه کلّ مدارک را برگشت میدهند.
      خوش باشی‌

  41. hami said,

    آوریل 22, 2010 در 2:47 ب.ظ.

    salam .mamnonam az webloge khobet.agha an file numberam aomadeh va daram madarekamo amadeh mikonam befrestam demeshgh ama ye moshkeli hast .man 2 sal dar hendostan zendegy kardamva alan bayad PCC tahyeh konam ama sefarate hend ba man hamkary nemikoneh va migeh 2 sal tol mikesheh.be nazerate man bayad chi kar konam?aestam va barashon tozih bedam momkene baram moshkeli pish biyad?gar PCC hendo barashon nafr

    • امیر said,

      آوریل 22, 2010 در 3:18 ب.ظ.

      دوست عزیز شما سؤالت را در دو جای مختلف پرسیدی که من جواب شما را همینجا میدم. ارسال پلیس سرتیفیکت جزو الزامات هست و باید ارسال کنید و در این مورد اصلا شک نکن. شما هیچ کاری به سفارت هند نداری. لینک پایین را مطالعه کن ، دقیقا نوشته که چکار باید انجام دهید. مستقیماً با محلی که در این لینک اشاره شده تماس بگیر ، آدرس آن را از طریق اینترنت پیدا کن ، آنها توضیحات لازم را به شما خواهند داد.
      http://www.cic.gc.ca/english/information/security/police-cert/asia-pacific/india.asp
      خوش باشی‌

      • hami said,

        آوریل 23, 2010 در 6:30 ق.ظ.

        mamnonam az javabet ama in linki ham ke shoma dadi gofteh ke bayad be indian embassy morajeeh konam.ama javabgo nistand.be nazaret man bayad che konam?

      • امیر said,

        آوریل 23, 2010 در 4:50 ب.ظ.

        دوست عزیز به اعتقاد من مستقیماً با خود ارگان مربوطه تماس بگیر. از گوگل پیگیر شو و ادرسشان را پیدا کن. فکر می‌کنم اینجوری زودتر جواب بگیری.
        خوش باشی‌

  42. نجوا said,

    آوریل 22, 2010 در 3:13 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    واقعا ممنون که وقتت رو می گذاری و به سوالات ما جواب می دی.من حدود هشت ماه قبل ودارکم رو فرستادم و پرونده ام این پروسس شده ولی خبری از نامه مدیکال نیست.خیلی خیلی نگرانم.به نظر شما دیر نشده؟و اینکه گفتید سفارت در دمشق به حال کما هستند منظورتون چی بود؟

    • امیر said,

      آوریل 22, 2010 در 3:22 ب.ظ.

      نجوا جان سفارت دمشق فعال هست اما با کندی بسیار ، برای همین گفتم که در کماست !!!
      با توجه به شرایط فعلی‌ ، هنوز دیر نشده و باید بیشتر صبور باشی‌. انشاالله که بزودی مدیکال خود را خواهی‌ گرفت.
      خوش باشی‌

  43. sara said,

    آوریل 22, 2010 در 5:32 ب.ظ.

    خوشحال مي شم يه سر به وبلاگ من بزنين يه خبرايي هست .

    • امیر said,

      آوریل 23, 2010 در 4:45 ب.ظ.

      سارا جان سعی‌ کردم ولی‌ متاسفانه نشد. نمیدونم مشکل کجاست؟!!!
      خوش باشی‌

  44. محمد said,

    آوریل 22, 2010 در 5:44 ب.ظ.

    سلام امير عزيز و عذر مي خوام كه زودتر از بابت بحث pending و in process تشكر نكردم اين 2 هفته فوق العاده سرم شلوغ بود و نتونستم زياد تو net بيام اينترنتم هم كه قربونش برم ديزليه….امير جان ديروز بعد از 63 روز in proceess ايميل مديكال واسم اومد و طبق فرمايش شما دو زمان in process و pending ربطي نداشت .من 193 روز در وضعيت پندينگ بودم(از نظر تكنيكال طبق فرمايش شما پرونده pending بوده).خبر از ما،تحليل از شما………..اميدوارم laptop كامل ok شه كه بچه ها همه خيلي دوستت دارن.قربانت.

    • امیر said,

      آوریل 23, 2010 در 4:47 ب.ظ.

      محمد جان بسیار بسیار مبارک هست ، خیلی‌ خیلی‌ خوشحال شدم که مدیکال را گرفتی‌ و ظاهراً هنوز نشانه هایی از حیات در دمشق وجود دارد !!!!
      شما و دیگر دوستان لطف دارید.
      خوش باشی

  45. مرتضی said,

    آوریل 23, 2010 در 7:33 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    یه سوال داشتم
    دوستم می خواد پروندشو به دلیل اینکه نمره ایلتس مورد نیاز رو نتونسته بیاره می خواد پروندشو باطل کنه و سریع تا قانون تغییر نکرده از دوباره پرونده تشکیل بده به وکیلش گفته نامه بزنه واسه کنسلیه پرونده وکیلش گفته نمیشه !!! و اینکه بهش گفته پول ( 550 دلار ) الان غیر قابل برگشته چون 4 ماه تموم شده. می خواستم ببینم درسته یا نه ؟
    ممنون

    • امیر said,

      آوریل 23, 2010 در 4:53 ب.ظ.

      مزخرف گفته مرتضی‌ جان !!!! (ببخشید البته)
      تا زمانی‌ که وضعیت پرونده به «این پراسس» تغییر نیافته ، میشه پول را پس گرفت.
      خوش باشی‌

  46. آوریل 23, 2010 در 5:01 ب.ظ.

    سلام امير آقا با زحمتهاي من چطوريد . اميدوارم مشكلتون حل شده باشه .
    من چند تا سوال برام پيش اومده فرمها رو 5 شنبه فرستادم رفت اما از اون موقع افكار نگران كننده اي به ذهنم مياد گفتم به شما بگم ببينم بايد نگران باشم يا نه.
    1-
    من اگه 3 سال سابقه كار داشته باشم با كد1111 بايد براي نمره آيلتسم 3 تا هاي و 1 مودريت بيارم . در قسمت سابقه كار من 3 سال رو علامت زدم اما 2 ماه از اون 3 سال در حين تحصيل بوده و در قسمت سطح زبان هم من 3تا هاي و 1 مودريت رو علامت زدم حالا همش دارم فكر مي كنم اگه هر 4 تاشو هاي مي زدم شايد بهتر بود يه وقت ريجكت نكنن؟
    2
    ضمنا 2سال و نيم هم سابقه دارم با كد 1431 كه كارمند حسابداري هست اونو هم ذكر كردم كه فكر نكنن من يك دفعه حسابدار شدم .اما حين تحصيل بوده اما نوشتم full time چون من پيام نور درس خوندم كارم تمام وقت بود به نظرت اين عبارت فول تايم كار رو خراب نمي كنه ؟آيا اونها به اين سيستم آموزشي واقفند ؟
    3حالا با اين سوابق 5 سال و نيم كه دارم با شرحي كه گذشت به نظر شما من چندامتياز از كار ميارم ؟
    پيشاپيش ممنون از جوابتون . راستي متن تشكر نامه اي رو هم به پاس كمكهاي اطلاعاتي شما و بعضي دوستان در وبلاگم قرار دادم.

    • امیر said,

      آوریل 24, 2010 در 9:57 ق.ظ.

      ممنونم سارا جان ، متاسفانه هنوز مشکلم حل نشده !!!!
      ۱- سارا جان سیدنی اصلا امتیاز‌ها را برسی‌ نمیکنه و از این بابت اصلا نگران نباش.
      ۲- مگه کارمند حسابداری ، حسابدار نیست ؟؟!!! نگران این قضیه هم نباش. آنها به سیستم دانشگاه‌های ما خیلی‌ آشنا نیستند.
      ۳- به اعتقاد من امتیاز کامل سابقه‌ کار را میاری و مشکلی‌ نخواهد بود.
      خوش باشی‌

  47. آوریل 23, 2010 در 5:16 ب.ظ.

    راستي يه چيز ديگه ماني اوردر من در وجه the receiver general for canadaصادر شده اما در يك قسمتيش Authorized signature required for amounts over CAD500000$كه در همون قسمت كسي كه اين ماني اوردر رو برام گرفته اسم و فاميل منو هم نوشته به نظر شما اگه بنا به هر دليل پرونده ريجكت بشه اين ماني اوردر رو فقط من مي تونم نقد كنم اونم در سوريه ؟

    • امیر said,

      آوریل 24, 2010 در 9:58 ق.ظ.

      نه مشکلی‌ از این بابت نیست. خود ایشان میتونند نقد کنند و آن هم از همان بانکی‌ که گرفته اند.
      خوش باشی‌

  48. سپيده said,

    آوریل 24, 2010 در 4:53 ق.ظ.

    سلام
    بازهم ممنونم كه جواب مي دي من يك سوال دارم امتياز مدرك چه جوري حساب مي كنند اگه كسي فوق ليسانس باشه چه امتيازي معمولا بهش مي دن ؟

    خيلي ممنون

    • امیر said,

      آوریل 24, 2010 در 10:05 ق.ظ.

      سپیده جان امتیاز مدرک فوق لیسانس ۲۵ هست. البته در مورد ایران که بالای ۱۷ سال تحصیل انجام میشود تا فوق لیسانس گرفت.
      خوش باشی‌

  49. خسرو said,

    آوریل 24, 2010 در 5:12 ق.ظ.

    سلام امير آقا
    پرونده اي در سفارت كانادا در وضعيت اين پروسس دارم و منتظر مديكال هستم.
    بعد از تشكيل پرونده چند باري به لبنان سفر كاري داشته ام.
    شنيده ام كه سفر به لبنان از نظر سفارت كانادا مشكوك است و حتي مي تواند منجر به ريجكت شدن پرونده شود.
    لطفا راهنمايي فرماييد.

    • امیر said,

      آوریل 24, 2010 در 10:07 ق.ظ.

      کی‌ گفته سفر به لبنان مشکوک هست؟ پس خود لبنانی‌ها اصلا نباید ویزا مهاجرتی بگیرند. اصلا نگران نباش.
      خوش باشی‌

  50. سپيده said,

    آوریل 24, 2010 در 5:31 ق.ظ.

    سلام

    من يك سوال ديگه هم دارم من به عنوان همراه بايد سابقه كار ارائه بدهم البته سابقه مرتبط با كارم با بيمه دارم ولي نمي دانم لازم هست يا نه

    • امیر said,

      آوریل 24, 2010 در 10:08 ق.ظ.

      بله سابقه‌ کار نیاز هست اما اصلا به بیمه فکر نکنید که نیازی نیست.
      خوش باشی‌

  51. مرتضي said,

    آوریل 24, 2010 در 6:24 ق.ظ.

    ممنون امير جان
    اتفاقا جالبه منم بهش همينو گفتم. امان از دست اين مثلا وكلا !!!
    امير جان راستي يه سوال ديگه . من رتبه سوم مطع كارشناسي و كارشناسي ارشد دانشگاه و همچنين ورودي با رتبه 1 در مقطع كارشناسي هستم از دانشگاه نامه تاييدي هم گرفتم. به نظرت ترجمه اينارو بفرستم چطوره ؟ بفرستم يا اصلا لزومي نداره ؟
    در ضمن من تو فرم نوشتم كه عضو انجمن علمي دانشگاه بودم اما متاسفانه هيچ مدركي بابت اون ندارم !! چه كنم ؟ نامه بزنم درست ميشه ؟
    ممنون از راهنماييت.
    موفق باشي

    • امیر said,

      آوریل 24, 2010 در 10:10 ق.ظ.

      مرتضی‌ جان اون نامه‌ها را بفرست ، امتیاز نداره اما شاید تاثیر مثبت در دید افیسر داشته باشه. اون هم مهم نیست نیاز به اصلاح نداره.
      خوش باشی‌

  52. jamal said,

    آوریل 24, 2010 در 9:42 ق.ظ.

    salam,ma har roz miam bebinim ke khabari az labtop shoma hast ya kheir?
    kholase felan ke khabary nist.amir jan omidvaram zoodtar malake khodesh shakhsan eghdam kone.man mo be mo kamente bache haro mikhonam va omidvaram ke hame sabor bashand,bazi oghat bazi ha ba 4 mah az ersale madarekeshon be dameshgh bigharary mikonand be ghole shoma age jaie parvandehaye ghadimi bodand che mikardand,albate man khodam ham avaiel hamin karo mikardam vali bad az 260 roz dar marhaleie received entezar mikesham va bas va hanoz in process nashodam.be har hal omidvaram in dostan harche sarytar be arezohashon beresand,ami jan man zamani ke eghdam kardam dolar canada 910 toman bod va ploi ke dar bank dashtam az 13000 dolar ke dar on moghe bod bishtar bod vali ba in vaziate dolar aya lazem ast ke eghdami konam chon arzeshe dolar canada balatar rafte va arzeshe rial paintar,mer30 az rahnamiat
    barat arezoie behtarinharo daram

    • امیر said,

      آوریل 24, 2010 در 10:18 ق.ظ.

      ممنونم جمال جان. الان ۵ روز هست که گفتن حمل شده ، اما ایمیل زدن و گفتن که بخاطر مشکلات حمل و نقل که در بریتانیا هست ، با تاخیر دریافت خواهم کرد. امیدوارم که اوائل هفته آینده دریافت کنم. امیدوارم که همه از جمله شما به زودی به خواسته‌هایتان برسید. اما قصد دارم که یک پست مفصل و شاید انتقادی بنویسم ، البته زمانی‌ که لپ تاپم رسید ، چون مطمئن هستم که خیلی‌‌ها تو ذوق‌شان خواهد خورد زمانی‌ که وارد خاک کشور دیگری شوند !!! میدونی‌ ، خیلی‌‌ها ایده ال فکر میکنند و شاید بعد‌ها مشکل پیدا کنند !!!
      شما هم باید به نرخ روز در حسابت پول داشته باشی‌ ، البته زمانی‌ که ازت گواهی بانک را خواستند.
      خوش باشی‌

  53. رامین said,

    آوریل 24, 2010 در 1:48 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    مدارک من 17 آگوست2009 به سفارت سوریه رسیده و وقتی سایت رو چک میکنم پرونده ام هنوز در حالت Recieved by visa office هست و in process نشده. به نظرتون طبیعیه؟

    • امیر said,

      آوریل 24, 2010 در 2:44 ب.ظ.

      رامین جان متاسفانه پروسه خیلی‌ کند شده و من فکر می‌کنم که در هفته‌های آتی از این حالت خارج خواهید شد.
      خوش باشی‌

  54. رام said,

    آوریل 24, 2010 در 1:50 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    مدارک من 17 آگوست 2009 به سفارت سوریه رسیده و وقتی سایت رو چک میکنم پرونده ام هنوز در حالت Recieved by visa office هست و in process نشده. به نظرتون طبیعیه؟

  55. دریا said,

    آوریل 24, 2010 در 1:51 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    مدارک من 17 آگوست 2009 به سفارت سوریه رسیده و وقتی سایت رو چک میکنم پرونده ام هنوز در حالت Recieved by visa office هست و in process نشده. به نظرتون طبیعیه؟

    • امیر said,

      آوریل 24, 2010 در 2:45 ب.ظ.

      دوست عزیز با ۳ تا ای دی مختلف شما کامنت گذاشتید !!!!
      خوش باشی‌

  56. نجمه said,

    آوریل 24, 2010 در 2:50 ب.ظ.

    salam amir agha
    man ham be darde shoma mobtala shodam.labtapam kharab shodeh va alan az labtope daftare hamsaram estefadeh mikonam ke fonte farsi nadareh.vali man felan nemitoonam yeki bekharam hamoono dadam tamir.omidvaram labtope shoma zood bereseh ke bedoone camputer vaghean sakhteh.shad bashid va sabz

    • امیر said,

      آوریل 25, 2010 در 9:26 ق.ظ.

      انشاالله که هر چه زودتر لپ تاپت آماده بشه. همینطور مال من !!!
      خوش باشی‌

  57. محبوبه said,

    آوریل 24, 2010 در 9:50 ب.ظ.

    امیر خان انصافا ندیده بودم یه وبلاگ اینهمه خواننده داشته باشه…..معلومه شما واقعا استادین. آفرین به شما.

    • امیر said,

      آوریل 25, 2010 در 9:27 ق.ظ.

      اختیار دارید ، شما و دیگر دوستان لطف دارید.
      خوش باشی‌

  58. سپيده said,

    آوریل 25, 2010 در 5:02 ق.ظ.

    سلام

    من در رابطه با سوئ پيشينه سوال دارم من يك بار تصادف كرديم بعد كارمون كشيد به دادگاه اخرش هم مقصر شناخته شديم مجبور شديم خسارت پرداخت كنيم اين به عنوان سو ء پيشينه حساب مي شه و براي ما درج مي كنندش.؟

    مرسي

    • امیر said,

      آوریل 25, 2010 در 9:31 ق.ظ.

      سپیده جان من بعید میدونم که این موارد در ایران جزو سؤ پیشینه محسوب بشه. تا آنجا که من اطلاع دارم بازداشت شدن جزو سؤ پیشینه محسوب میشود. اگر گواهی را بگیرید دقیقا متوجه خواهید شد.
      خوش باشی‌

  59. سپيده said,

    آوریل 25, 2010 در 9:55 ق.ظ.

    سلام

    من هميشه تو محل كارم با اينترنت كار مي كنم امروز خيلي زود جواب دادي خيلي خوشحال شدم خيلي ممنون راستي من مدارك و فرستادم به سيدني .حالا تا مدارك دريافت كنند خبر مي دن يا نه .بازم خيلي ممنون

    موفق باشي

    • امیر said,

      آوریل 25, 2010 در 10:05 ق.ظ.

      سپیده جان امروز تا عصر لپ تاپ دوستم پیش من هست !!!
      شما منتظر ایمیل تأیدیه رسیدن مدارک به سیدنی نباش. ظرف یک تا دو ماه فایل نامبر شما را بوسیله ایمیل به اطلاع شما خواهند رساند.
      خوش باشی‌

  60. پيروز said,

    آوریل 25, 2010 در 10:06 ق.ظ.

    سلام امير عزیز
    من فایل نامبر دارم ولی نمی دونم چه طور می تونم از سایت مهاجرت http://www.cic.gc.ca استفاده کنم. قبلن از طریق e-Client مسيرو مي رفتم تا آخر ولي الآن اونو پيدا نمي كنم. ممنون

  61. دوستدار ونکوور said,

    آوریل 25, 2010 در 10:07 ق.ظ.

    با سلام مجدد
    اول خواستم بگم بابا ما دلمون بالا اومد امیر. اینها چرا متوجه نیستن یه عده منتظرن تا شما به سیستمت برسی؟؟؟؟!!!!!
    ای بابا
    خلاصه که این مدت داره خیلی بهمون سخت میگذره که نمیتونی آپ کنی.
    امیر شنیدی میگن ممکنه طول فاینالایز کردن پرونده ها با روش جدید به سالها بکشه؟
    اینو از چند تا مشاور و وکیل با سابقه مهاجرتی شنیدم. میگن اونقدر تعداد پرونده ها زیاد شده که خودشونم توش موندن!!!!!
    ما دریا بریم خشک میشه. مشکل بزرگ روش قبلی سرمایه گذاریمون هم همین بود. تعداد بیشتر از توافق با فدرال گرفتن و ما بیچاره ها هولد شدیم.
    الانم که بوی همین مشکل برای این روش جدید فدرال میاد. میگم فکر کنم اگه ما پامونو بکشیم بیرون بقیه از سر بد شانسی ما متضرر نمی شن!!!!!!!!!!
    خلاصه حکایتی داریم ما با این مهاجرت.
    امیدوارم زودتر سیستمتو تحویل بگیری و برامون بنویسی.
    سلامت و شاد و موفق باشی دوست عزیز

    • امیر said,

      آوریل 25, 2010 در 10:16 ق.ظ.

      ممنونم دوست عزیز. من هم خودم کلافه هستم. لپ تاپ من از ۱۹ آوریل حمل شده اما یک ایمیل زدند بهم و گفتن که بخاطر مشکلات حمل و نقل در حال حاضر ، با تاخیر دریافت خواهم کرد !!! حالا کی‌ ، خدا داند !!! الان هم لپ تاپ دوستم پیشم هست. امیدوارم که زودتر برسه که تازه کلی‌ کار داره تا قابل استفاده بشه. در هر صورت:
      خاطرت باشه من در یک پست نوشته بودم که خودشان هم گرفتار این حجم زیاد پرونده‌ها شده اند و نمیدانند چکار کنند. اما این که بخواهد به همان ۵-۶ سال گذشته بازگردد ، من اصلا فکر نمیکنم.
      خوش باشی‌

  62. دوستدار ونکوور said,

    آوریل 25, 2010 در 10:23 ق.ظ.

    چه جالب که کامپیوتر دارید و زود جوابمو دادین. ممنون
    راستی این آقای محمد http://www.madcanada.blogfa.com/
    که براتون نوشتن مدیکالشون از روش جدید اومده من برشون کامنت گذاشتم که اگه میشه شغلشون رو هم بهمون اعلام کنن ولی هنوز جواب ندادن. اگه شما میدونین میشه بفرمایین؟
    آخه من به نظرم رسید شاید نوع شغل توی انتخاب سریعتر تاثیر داشته باشه. حالا تا چه حد حدسم درسته باید به شغل دوستان هم توجه کنیم.
    به هر حال باز ممنون

    • امیر said,

      آوریل 25, 2010 در 11:15 ق.ظ.

      من متأسفانه شغل ایشان را نمیدونم ، اما ارسال مدیکال یا تسریع در کارها ارتباطی‌ به مشاغل نداره و فاکتور‌های خیلی‌ زیاد دیگری در آن دخیل هست.
      خوش باشی‌

  63. ليلا(ساحل كانادا) said,

    آوریل 25, 2010 در 1:46 ب.ظ.

    سلام آقا امير
    اميدوارم زودتر لپ تاپ را به دستتان برسانند. من آخر سپتامبر اين پروسس شدم . نقص مدرك داشتم (ريز نمرات خودم و همسرم). نقص مدرك را اكتبر برطرف كرديم ولي هنوز مديكال را دريافت نكرديم. شما يكبار به من گفتي كه احتمالا بك گراند چكم طول كشيده. در نامه اي كه فايل نامبر دوم را براي ما ارسال كردند نوشتند كه از اين تاريخ (3 جون) تا يك سال ممكن است كارتان طول بكشد. حالا كه مديكال خيلي از دوستان ارسال شده من خيلي نگران هستم. اگر تا 3 جون امسال خبري نشه به نظرت علت چيه؟ مي خواستم نظر شما را هم بدونم كه به نظرت آيا اين تاخير ها و كند شدن اداره مهاجرت ممكنه به خاطر اعلام قريب الوقوع ليست جديد مشاغل باشه و اونها بخواهند با عطف ما سبق كردن اين قانون جديد بار پرونده هاي جمع شده را كم كنند؟ خانواده خود من همگي گرين كارت دارند و من در فرمها اين را عنوان كردم و آدرس آمريكاي اونها را دادم ولي پدر و مادرم مرتب ايران ميان و ميرند به نظرت ممكنه اين مساله در بك گراند چك مشكلي به وجود آورده باشه؟ موقع اقدام همسرم دانشجوي دكتري بود ولي الان درسش تموم شده ولي ما به اداره مهاجرت اعلام نكرديم به نظرت اينكه اونها فكر مي كنند شوهرم دانشجو هست برامون مشكل سازه؟

    • امیر said,

      آوریل 25, 2010 در 2:19 ب.ظ.

      نگران نباش لیلا جان. متأسفانه کسانی‌ که برایشان نقص مدرک میزنند ، پرونده‌شان با تاخیر در بررسی‌ مواجه میشود. این تاخیر‌ها هیچ ارتباطی‌ به تغییر احتمالی‌ لیست مشاغل ندارد. اقامت خانواده تو در خارج از کشور هم تاثیر در این بررسی‌ ندارد. اعلام اتمام درس همسرت هم به اداره مهاجرت نیازی نیست. پس کلا اصلا نگران نباش و بیشتر صبور باش.
      خوش باشی‌


پاسخی بگذارید

