بدون عنوان

یکی‌ از دوستانم لطف کرده و امروز لپ تاپش را به من داده و تا ۲ ساعت دیگه می‌تونم لپ تاپش را داشته باشم. از فرصت استفاده کردم تا یک پست نیم بند !!! بگذارم و به قول معروف اعلام موجودیت کنم در این دنیای وبلاگستان !!!
۱- لپ تاپ خودم ۱۹ آوریل حمل شده اما ۲ روز پیش شرکت دل بهم ایمیل زد که بدلیل مشکلاتی که در حال حاضر در اروپا برای حمل و نقل هست ، سفارشم را با تاخیر دریافت خواهم کرد. اینم شانس من !!! تازه پس از دریافت آن کلی‌ کار داره تا آماده بهره برداری بشه ، باید کلی‌ نرم افزار روش نصب کنم. در هر صورت امیدوارم که تو این هفته تحویل بشه و تا آخر هفته آماده بهره برداری بشه.
۲- لیست جدید مشاغل مورد نیاز جهت مهاجرت به کانادا تا به این لحظه اعلام نشده و به اعتقاد من فعلا منتظر آن نباشید و اگر کسی‌ میخواست فرم‌هایش را ارسال کند ، منتظر لیست جدید نباشد و اگر شغلش در لیست هست ، مدارکش را ارسال کند.
۳- دوستانی که مدارک خود را به سیدنی کانادا ارسال کرده اند و یا خواهند کرد ، در جریان باشند که اداره مهاجرت کانادا مستقر در سیدنی ، به هیچ عنوان به آیلتس یا کپی‌ آن نیازی ندارد و نگران این قضیه نباشید. مدرک زبان میبایستی به همراه دیگر مدارک به ویزا افیس ارسال شود و بس !!
۴- یک پست انتقادی !!! تو ذهنم هست که قصدم این هست در روزهای اولیه دریافت لپ تاپم بنویسم که باید روش زیاد کار بشه تا برای تمامی‌ دوستان با هر طرز تفکری قابل استفاده باشه. می‌خوام بزنم به صحرای کربلا !!!!
انشاالله هر زمان مشکل لپ تاپ من حل شد ، هفته بعدش آن پست را پابلیش خواهم کرد. فقط از همین الان بگم که خواهشا کسی‌ !!! بول نگیره ، واقعیت زندگی‌ خارج از کشور را خواهم گفت ، کسی‌ به هیچ عنوان نا‌ امید نشه ، اگر عزم خود را جزم کردید ، یقین بدارید که موفقیت با شما خواهد بود ، یک مقدار هم می‌خوام دوستان را از این حال و هوائی که دارند خارج کنم !!! بیشتر از این کشش نمیدم تا در موعد مقرر بنویسم !!!
۵- دوستان عزیز هم لطف کنند و شب‌ها زودتر بخوابند و به این سخنرانی‌‌های مشاورین محترم !!! کمتر گوش بدهند !!! فعلا بازار داغ هست برای کسب مشتری و ممکن هست صحبت هایی گفته شود که شما را تحریک کند !!!

خوش باشید

46 دیدگاه

  1. دوستدار ونکوور said,

    آوریل 25, 2010 در 2:17 ب.ظ.

    وای چه خوب. بالاخره طلسم شکست و امیر یه پست جدید گذاشت!
    چقدر دیدن آپ کردنت روحیه بخشه. منتظر نوشته های جدیدت هستیم. امیر تو هر چی بنویسی ما قبول داریم. وقتی میشناسیمت که چطور منطقی فکر می کنی و طرز تفکرت چیه دیگه جبهه گرفتن و شاخ و شونه کشیدن نداره. هر کسی که به این وبلاگ میاد دیگه تو رو میشناسه اگر هم کسی هنوز نمی شناستت و اینجا میاد و گرد و خاک به پا میکنه که مشکل خودشه!!!!!!!!!!!!!!!
    به هر حال خوشحالم همچنان در کنار ما هستی!
    سلامت و شاد و موفق باشی

    • امیر said,

      آوریل 25, 2010 در 2:28 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز اما به خدا تمام نوشته‌های من جدیه !!! من اصلا شوخی‌ نمی‌نویسم و اگر هم بنویسم خودم اعلام می‌کنم !!!!
      خیلی‌ دوست ندارم که وبلاگم یک حالت سایت خبری پیدا کنه ، خیلی‌ خیلی‌ چیز‌ها دارم برای گفتن که متأسفانه دوستان دیگر نگفته اند و شاید خیلی‌‌ها هم مایل به خواندنش نباشند !!! ولی‌ متأسفانه کمبود وقت و وجود مشکلاتی از همین قبیل – از کار افتادن لپ تاپ – باعث میشه کمتر به این مقوله پرداخته بشه. آرزو می‌کنم ، تلاش می‌کنم که خودم و تمام هموطنانم در هر کجا که هستند واقع بین و همیار هم باشند. تا چه حد مقبول افتد !!!
      خوش باشی‌

  2. دوستدار ونکوور said,

    آوریل 25, 2010 در 2:31 ب.ظ.

    ای بابا امیر من گفتم نوشته های جدیدت نه جدیت !!!!!!
    چرا اشتباه دیدی؟ من که دیگه مدتهاست خواننده وبلاگتم و نوع نوشته هاتو می شناسم. تعجب کردم از 2 خط اول جوابت به کامنتم!!!!!!!!!!!!!

    • امیر said,

      آوریل 25, 2010 در 2:38 ب.ظ.

      آخ آخ شرمنده به خدا !!!! کاملا حق با شماست. من تمام تلاشم را می‌کنم که مطالب دوستان را با دقت بخونم ، اما شما مچ من را گرفتید !!! فکر می‌کنم به علت کمبود وقت هست. الانه که این دوست من سر برسه!!! باز هم معذرت می‌خوام.
      خوش باشی‌

  3. حيرون said,

    آوریل 25, 2010 در 3:19 ب.ظ.

    سلام امير جان. خوشحالم از اينكه بعد از مدت ها بالاخره يه مطلب گذشاتي. طبق معمول با سوالام اذيتت مي كنم.
    مثل اينكه طبق بوكلت مدرك آيلتس آكادميك رو هم قبول مي كنن. من براي جنرال ثبت نام كردم ولي دارم قلقلك مي شم كه تبديل كنم به آكادميك چون ممكنه براي كاراي ديگه هم به دردم بخوره. نظر تو چيه؟
    يكي ديگه اينكه تو فرم هاي ارسالي به سيدني كه خيلي هم با عجله فرستادم در قسمت شغل نوشتم پزشك و در قسمت وظايف فقط همون پزشكي رو نوشتم و main duties رو ننوشتم. خودم كه فكر مي كنم ايراد بگيرن. به نظرت چي ميشه؟ فكر مي كني مدارك رو برگردونن؟
    بازم ممنون از اينكه به سوالامون جواب مي دي.
    اميدوارم لپ تاپت هر چه زودتر به دستت برسه.

    • امیر said,

      آوریل 25, 2010 در 3:29 ب.ظ.

      دوست عزیز اگر برایت امکانش هست میتونی‌ به آکادمیک تبدیلش کنی‌ ، اما این را بدان که آکادمیک سخت تر هست و احتمال اینکه نمره ات پائین تر بیاید هست !!!
      امیدوارم که مدارکت را قبول کنند اما احتمال اینکه برگشت دهند زیاد هست. باید main duties را طبق نوشته خودشان مینوشتی !!!
      خوش باشی‌

  4. احسان said,

    آوریل 25, 2010 در 3:50 ب.ظ.

    یعنی قراره یه خداحافظ کانادای دیگه متولد بشه؟؟؟

    • امیر said,

      آوریل 25, 2010 در 3:57 ب.ظ.

      چرا کانادا؟ من که کانادا نیستم !!!
      ولی‌ احسان جان من با خیلی‌ از مطالبی که ایشان در وبلاگشان عنوان میکنند موافقم !!! اما متأسفانه ایشان از ادبیات و شیوه خوبی‌ برای بیان نظرات و افکارشان استفاده نمیکنند. ایشان اگر تمسخر وبلاگ‌های دیگر و توهین به مقامات کانادا را کنار گذاشته و آنچه که میبینند را بطور کاملا واقعی‌ و بدون هیچ گونه غرضی عنوان کنند ، خیلی‌ مفید خواهد بود. ولی‌ خوب ظاهراً ایشان به طنز نویسی بیشتر علاقه‌ دارند !!!
      به اعتقاد من وبلاگ نویسی کار فرهنگیه و باید اخلاقیات را در یک کار فرهنگی‌ رعایت کرد.
      خوش باشی‌

      • احسان said,

        آوریل 25, 2010 در 4:59 ب.ظ.

        منظورم از لحاظ نوع مطالب بود امیرجان.
        حرف های شما کاملا متین و درسته و به همین خاطره که هنوز وبلاگ ایشون و اونهایی که تو پیونداشون هست رو می خونم.
        واقع بین بودن یه چیز… مثبت اندیش بودن یه چیز جدا…
        البته وقتی می خونم همیشه به یاد اون آدم کوچولوی گالیور میوفتم که میگفت: من می دونستم نمیشه!!!

      • امیر said,

        آوریل 26, 2010 در 3:57 ب.ظ.

        متوجه منظورت شدم احسان جان. وقتی‌ انسان واقع بین باشه ، به موقع اش مثبت اندیش هم خواهد بود.
        خوش باشی‌

  5. فرهنگ said,

    آوریل 25, 2010 در 3:52 ب.ظ.

    قربان قرض این بود که سلامی عرض کنیم.
    امیدوارم لب تاپ زودتر برسه.

    شاد باشی امیرجان.

    • امیر said,

      آوریل 25, 2010 در 3:59 ب.ظ.

      بزرگواری فرهنگ جان. سلام نکرده عزیزی.
      خوش باشی‌

  6. pasargad said,

    آوریل 25, 2010 در 5:31 ب.ظ.

    به به باد امد و بوي عنبر اورد چشممون به جمال پست جديدتون روشن اقا امير اميدوارم اين نازنين لب تابتون زود تر برسه كه ما سخت چشم انتظار هستيم كه تشريفشونو بيارن تا چشممون به جمال نوشته هاتون روشن بشه
    شاد و موفق باشيد

    • امیر said,

      آوریل 26, 2010 در 4:00 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز. خدا شاهد هست که شدیدا مشغول هستم و تمام پست‌هایم تا الان و پاسخ گویی به کامنت‌ها هم در زمانی‌ انجام گرفته که در منزل هستم و این هم کلی‌ وقت گیر هست ، اما ارتباط با شما دوستان برایم لذت بخش هست.
      خوش باشی‌

  7. jamal said,

    آوریل 25, 2010 در 7:32 ب.ظ.

    سلام امیدوارم خوب باشد من که به نبی خودم آرزومیکنم لپتپ زودتر بدستت برسه ،امیر جان من با اینکارت که میخای ناگفتههای زیادیو بگی موافقم چرا که خیلی از دوستان در مرده خارج مدینیه فاضله میسازند من تقریبا خیلی از اقوامم خارج زندگی میکنند از جمله برادرم و در کشورهای مختلف حتا کانادا والی باید پای حرفهاشون بشینی و ببینی که چی میگند تا درست تصمیم بگیرند به هر حال امیدوارم که مطلبت مثله همیشه خوب و تکاندهنده باشه.خوب و خوش باشی

    • امیر said,

      آوریل 26, 2010 در 4:04 ب.ظ.

      ممنونم جمال جان ، با خوندن پست‌های دوستان این احساس در من بوجود آماده که فکر میکنند با ورود به کشور دیگر ، همه چیز ، تاکید می‌کنم همه چیز حل خواهد شد. بله حل خواهد شد اما با موارد دیگری که پیش رو خواهد بود چقدر آشنا هستند؟!!
      خوش باشی‌

  8. رضا said,

    آوریل 25, 2010 در 10:34 ب.ظ.

    سلام
    تو سایت cic نوشته که از 8 می.application status تا 10 روز قابل دسترس نیست.شاید میخوان up date کنن تا بعد از 240 روز وضعیت ما از received by visa office به in process حد اقل تبدیل بشه.دعا کنید لطفا»

    • امیر said,

      آوریل 26, 2010 در 4:05 ب.ظ.

      دعا می‌کنم رضا جان ، اما این کار برای آپدیت کردن نیست. هر چند وقتی‌ سیستمشان را سرویس میکنند و این هم برای همان هست.
      خوش باشی‌

  9. ونوس said,

    آوریل 26, 2010 در 3:56 ق.ظ.

    سلام امير جان
    ايشاال… هرچه زودتر لپ تابت از راه برسه.
    پست بعدي كه مي خواي بذاري به نظرم خيلي خوب و مفيده چون لازمه كه به هر دو قسمت ليوان توجه بشه و نه فقط به يه قسمتش.
    راستي ديروز مداركم رسيده دمشق بنظرت الان بايد منتظر دريافت ايميلي اون باشم يا پستي؟

    • امیر said,

      آوریل 26, 2010 در 4:06 ب.ظ.

      ونوس جان فایل نامبر دوم را با ایمیل دریافت خواهی‌ کرد.
      خوش باشی‌

  10. مژده said,

    آوریل 26, 2010 در 6:09 ق.ظ.

    خوشحالم كه پست جديد نوشتي… من هميشه از نوشته هاي مفيدت استفاده ي فراوان كردم و بي صبرانه منتظر خووندن نوشته اي هستم كه وعده شو بهمون دادي…. درست مي گي بالاخره بايد با واقعيتها آشنا شد و باهاش كنار بيايم و مشكلاتشو حلاجي كنيم… شاد باشي

    • امیر said,

      آوریل 26, 2010 در 4:08 ب.ظ.

      ممنونم مژده جان. امیدوارم که فرصت کافی‌ برای این کار را بدست بیارم.
      خوش باشی‌

  11. پژمان said,

    آوریل 26, 2010 در 6:57 ق.ظ.

    به سلامتی به امید خدا .

    چرخش بچرخه واستون.

    منتظر مطلب جدیدتون بی صبرانه هستیم.

    • امیر said,

      آوریل 26, 2010 در 4:09 ب.ظ.

      ممنونم پژمان جان.
      خوش باشی‌

  12. مهرداد said,

    آوریل 26, 2010 در 7:23 ق.ظ.

    آخ پوسيدم از بس اين صفحه را باز كردم و قرار بود مشكل حل شود!!

    اما خدا كند مشكل حل شود!!

    امير عزيز

    بالاخره ويزاي ما هم آمد و ما منتظر رفتن شديم. من يك مطلب در مورد وبلاگ خداحافظ كانادا خواندم در كامنت‌هايت بايد عرض كنم من هم با نظر تو موافقم اما نحوه نوشتم خيلي مهم است به طور حتم مدينه فاضله وجود ندارد ! اما مي‌توان مشكلات را به شكل ديگري هم نمايش داد البته اين ديگر به توانايي آدم‌ها بستگي دارد!
    خوشحالم كه لپ تاپ در راه است دلم براي نوشته‌هايت تنگ شده است!!

    پاينده باشي

    • امیر said,

      آوریل 26, 2010 در 4:10 ب.ظ.

      ممنونم مهرداد جان.
      خیلی‌ خیلی‌ مبارک هست. آرزو می‌کنم که ایام خوبی‌ در پیش رو داشته باشی‌.
      خوش باشی‌

  13. آوریل 26, 2010 در 8:09 ق.ظ.

    امیدوارم لپ تاپت زودتر ردیف شه!

    • امیر said,

      آوریل 26, 2010 در 4:11 ب.ظ.

      ممنونم. من هم امیدوارم.
      خوش باشی‌

  14. reza1100 said,

    آوریل 26, 2010 در 10:35 ق.ظ.

    سلام امیرجان
    خوبی.
    هردفعه یه مشکل
    هنوز مدارک پلیس سرتیفیکتو نفرستادیم. گیر مدرکی برای احراز آدرسیم. ما هیج مدرکی به نام خانمم که بیاد به ادرس خونمون نداریم. مثل قبض برق یا آب یا …
    تنها قبض موبایل خانمه که به ادرس پدرخانم میره. حالا اگه آدرس اونها رو هم بزنیم مدرک دوم رو موندیم چی بدیم. آخه دوتا مدرک میخوان.
    در ضمن موندیم عکسها رو بدیم کی امضا کنه. فامیل که نمیشه. تو دوستان هم که در آن شغلهایی که گفته باید امضا کننده شاغل حرفه ای باشه هم هیچکس نیست. ممکنه بدیم یکی امضا کنه بگیم آقا ایشون مثلا معلمه که شما مد نظرتونه.
    تا حالا این مدرک رو خودتون گرفتید؟ میگه ترجمه آفیسیال نمیخواد برای مثلا قبض موبایل بگیریم. منظورشون اینه که قبض رو خودمون براشون ترجمه کنیم؟
    بیشتر هدفم اینه که سلامی عرض و ادای احترامی کرده باشم.
    در ضمن توصیه آخرت بیشتر به دل من چسبید . آخه امشب برنامه خانم سلیمانیه.
    خوش باشید

    • امیر said,

      آوریل 26, 2010 در 4:17 ب.ظ.

      رضا جان یک کپی‌ از صفحه اول ایمیل کانادا که آدرس روش هست را هم میتونی‌ بفرستی‌. مهم نیست یکی‌ بده امضا کنه و بگه که معلم هست !!! چاره‌ای نداری. من این گواهی را برای چند تا از دوستانم گرفتم.
      خوش باشی‌

  15. رامین said,

    آوریل 26, 2010 در 12:36 ب.ظ.

    امیر جان سلام
    ظاهراً قصد دارید یک سری حقایق رو در مورد مهاجرت و زندگی در کشورهای دیگه به اطلاع دیگران برسونید. کار بسیار با ارزشیه و قبلاً هم بارها این واقعیت ها رو به دلیل شخصیت والائی که دارید به دوستان تذکر دادید، ولی سوالی برای من پیش آمد که دلیل این کار چیه که یکباره تصمیم به انجام اون گرفتید ؟ آیا اتفاق خاصی رخ داده یا … نمیدونم چی بگم .
    به هر حال شما همیشه یک دوست خوب برای هموطنانتون بودید که فراموش نخواهید شد.
    به امید موفقیت برای شما و دیگر دوستان

    • امیر said,

      آوریل 26, 2010 در 4:22 ب.ظ.

      رامین جان مدت زیادی هست که قصد این کار را داشتم ولی‌ گرفتاری و مشغله بهم اجازه نمیداد. الان نوشتم که خودم را متعهد کنم!!! اتفاق خاصی‌ رخ نداده ، اما اگر مطالب دیگر دوستان را خوانده باشی‌ ، فقط تا فرودگاه مقصد نوشته میشه . مراحل مهاجرت ، از کجا بلیت بگیریم ، چی‌ با خودمان ببریم و ….. تا فرودگاه. خوب به اعتقاد من این تازه اولش هست. چون دنیای بیرون فرودگاه کاملا ، کاملا با دنیای قبلی‌ متفاوت هست و خیلی‌ فوت و فنّ را باید دانست و ….. . اجازه بده تا به موقع اش توضیح خواهم داد.
      خوش باشی‌

  16. محمد از نارمک said,

    آوریل 26, 2010 در 7:24 ب.ظ.

    سلام
    با اینکه دفعه اوله که مطالب شما رو میخونم ، مرید وبلاگتون شدم و منتظر پست بعدی که قراره بزودی منتشرش کنید هستم

    • امیر said,

      آوریل 27, 2010 در 8:30 ق.ظ.

      ممنونم محمد جان. امیدوارم که بزودی این امکان را داشته باشم.
      خوش باشی‌

  17. مامان دریا said,

    آوریل 26, 2010 در 7:47 ب.ظ.

    سلام آقای امیر عزیز
    کلی با این پست ولوله بپا کردین بی صبرانه منتظر صحرای کربلا هستم .
    شما در نوشته هاتون خیلی صادق هستید و پیشاپیش مطمئنم که بحث جدید راهگشا و تامل برانگیزخواهد بود.
    با احترام – مامان دریا

    • امیر said,

      آوریل 27, 2010 در 8:32 ق.ظ.

      ممنونم دوست عزیز ، امیدوارم که بتونم در اولین فرصت این کار را بکنم.
      خوش باشی‌

  18. someone said,

    آوریل 27, 2010 در 6:48 ق.ظ.

    من خسته شدم از بس که از مشکلات و مسائل و بدی های مهاجرت و از جمله کانادا رفتن شنیدم. هر کسی که میفهمه من دارم می رم, شروع می کنه از مشکلات گفتن..بیکاری..کارهای پیش پا افتاده..غربت..گرانی.. مالیات..تبعیض نژادی..سرما..بی پولی.. خلاصه من مهاجر که گوشم پر شده از این حرف ها..اون وقت شما می گید ما با تصورات ساختگی و خیال پردازانه داریم می ریم؟؟؟ هر وبلاگ و یا سایت مرتبطی که می بینم اگه یک خوبی برای مهاجرت گفته ..چندین بدی رو نوشته! مهاجرت هرگز کار راحتی نبوده و نیست, مخصوصا برای ادم های تنبل و بی حوصله و نازپرورده..من دنبال یک چیز هستم دیدن دنیا و زندگی در جاهای دیگر اون قبل از اینکه عمر کوتاهم تموم بشه و دیگه اینکه جایی زندگی کنم که مجبور به داشتن زندگی دو گانه و دو رویی نباشم. در درون خودم یک چیزی و تو محل کار یک شخص دیگه..برای این من هر سختی رو تحمل می کنم تا خودم باشم.حاضرم این ساحل امن!! رو رها کنم ولی جرات داشته باشم که بگم کی هستم..و چی فکر می کنم و به چی معتقد هستم

    • امیر said,

      آوریل 27, 2010 در 8:39 ق.ظ.

      دیدی دوست عزیز اشتباه کردی !!! من کی‌ گفتم که می‌خوام بدی بگم یا از مشکلات صحبت کنم؟؟؟!!! من گفتم که می‌خوام واقعیت زندگی‌ در خارج از کشور را بگم. هیچ زمانی‌ این واقعیت بد نبوده ، فقط آگاه شدن از آن فکر می‌کنم خیلی‌ بتونه راهگشا باشه. من نه مثبت نویس هستم و نه منفی‌ نویس. من واقعیت را میگم ، تحلیل و برداشت از نوشته‌های من ، به عهده مخاطبان محترمم هست. فقط این را بدان که من هر زمانی که متوجه بشم اشتباه کردم که مهاجرت کردم ، اینقدر شهامت دارم که بلافاصله برگردم !!!
      خوش باشی‌

  19. علیرضا said,

    آوریل 27, 2010 در 9:16 ق.ظ.

    با سلام و احترام
    امیرخان من یک سئوال دارم از هر کی می پرسم میگه نمی دونم؟
    1-من معافیت چشم پزشکی دارم . چشم هام ضعیفه ولی با عینک اصلاح شده و گواهینامه دارم و مشکلی هم ندارم میخواستم بدونم امکان اینکه تو مدیکال به مشکل بخوریم هست یا نه؟؟؟آیا شماره چشم هم تععین می کنن؟؟ یا فقط معاینه می کنه چشم بیماری صعب العلاج نداشته باشه؟؟؟این دکترهای معتمد هم که اصلا جواب نمی دن؟

    2- بعضی ها میگن از مغز و ستون فغرات MRI می گیرن یکی دیگه میگه فقط رادیولوژی از قفسه سینه می گیرن؟حالا آزمایش خون و ادرار که هیچی؟؟میشه بگی اصلا MRI می گیرن یا نه؟؟اگه می گیرن اونم از کجا؟
    موفق باشی باشی

    • امیر said,

      آوریل 27, 2010 در 9:33 ق.ظ.

      MRI ؟؟!!! برای چی‌ MRI بگیرند؟
      نه دوست عزیز ، عکس از قفسه سینه ، آزمایش خون ، آزمایش ادرار و معاینه پزشک که معاینه چشم هم شامل آن میشود. اگر شما با عینک براحتی دید دارید و علائم چشم پزشکی‌ را میتونید ببینید و جهت آن را تشخیص دهید ، هیچ جای نگرانی نیست.
      خوش باشی‌

  20. علیرضا said,

    آوریل 27, 2010 در 4:18 ب.ظ.

    دمت گرم و سرت خوش باد ای مهاجر
    بی خود نیست میگن امیر سلطان وبلاگ های مهاجرت به کانادا

    • امیر said,

      آوریل 27, 2010 در 4:50 ب.ظ.

      وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ، اینو کجا گفتن؟!!! بابا خواستن باهات شوخی‌ کنند ، خیلی‌ جدی نگیر.
      خوش باشی‌

  21. سما said,

    آوریل 27, 2010 در 4:36 ب.ظ.

    با سلام و احترام

    امیر جان خواندن نکات مربوط به مهاجرت از قلم شما برای ما مهمه
    منتظر هستیم……

    • امیر said,

      آوریل 27, 2010 در 4:52 ب.ظ.

      لطف داری سما جان ، چشم حتما.
      خوش باشی‌

  22. سپيده said,

    آوریل 28, 2010 در 6:46 ق.ظ.

    سلام
    امير جان

    لپ تاپ مبارك اميدوارم زودتر بتوني مطلب جديد بنويسي . من يك سوال دارم وقتي ميگن پروسه مهاجرت يك سال طول مي كشه از چه موقع اين يك سال شروع مي شه از موقعي كه مدارك و براي سوريه مي فرستيم يا از اولش

    مرسي

    • امیر said,

      آوریل 28, 2010 در 9:20 ب.ظ.

      ممنونم سپیده جان. زمان یک سال از زمانی‌ شروع میشود که مدارک شما را دمشق تحویل گرفته است.
      خوش باشی‌


پاسخی بگذارید

