لپ تاپ رسید !!!

خوب به سلامتی‌ با یک تاخیر یک هفته‌ای که قبلا به من اعلام شده بود ، لپ تاپ من هم رسید. البته قرار بود که قبلش اطلاع بدهند و زمان تحویل را با من هماهنگ کنند که ، خب نکردند !!! البته من تا الان چشمم به جمال لپ تاپ روشن نشده ، چون منزل نبودم و شخص دیگری تحویل گرفته. فکر می‌کنم که یکی‌ دو روزی کار داشته باشه تا آماده بهره برداری بشه ، کلی‌ نرم افزار باید روش نصب کنم. فعلا برم به بینم چه جوری هست !!!

خوش باشید

60 دیدگاه

  1. آوریل 27, 2010 در 10:03 ق.ظ.

    مبارکه 🙂

    • امیر said,

      آوریل 27, 2010 در 4:24 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز.
      خوش باشی‌

      • محسن said,

        آوریل 28, 2010 در 9:30 ق.ظ.

        با سلام و تشکر از لطفی که به هموطنان دارید. سوالی از خدمتون داشتم. امیدوارم بتونید منو راهنمایی کنید. یکماه پیش فایل نامبر من اومده و میخوام مدارک بفرستم. دوتا سوال در مورد گواهی اشتغال به کار دارم: یکی اینکه چه فرمت و قالبی مناسبه؟ آیا فرمت استانداردی داره؟ دوم اینکه من تو دانشگاه تدریس میکنم. تو یه بازه زمانی خاص در دو دانشگاه مختلف تدریس میکردم(آزاد و علمی-کاربردی). هردو گواهی رو که تاریخشون با هم تداخل داره بفرستم یا فقط یکیشو؟ اگه هردوتا شو بفرستم نمیگن چرا در یک زمان در دو محل مشغول کار بودی؟
        ببخشید طولانی شد. یه سوال دیگه هم دارم. چطوری میتونم یک پیشنهاد کاری از کانادا بگیرم؟(job offer). به هرحال اگه جزء مدارکم باشه، شانس بیشتری خواهم داشت.
        بازم از طولانی شدن مطلب عذرخواهی میکنم. ممنون، موفق باشید.

      • امیر said,

        آوریل 28, 2010 در 9:31 ب.ظ.

        محسن جان فرمت یا قالب خاصی‌ نیاز نیست و وجود هم ندارد. فقط یادت باشه که تمام مواردی که در چک لیست دمشق نوشته شده ، باید در گواهی سابقه‌ کار گنجانده شود. میتونی‌ هر دو گواهی را بفرستی‌ ، چون فول تایم که نبودی فقط تعداد ساعت کار در هر دانشگاه را در سابقه‌ کار بنویس تا مشخص شود که دو شغله نیستی‌. برای جاب آفر هم باید با دانشگاه‌ها و کالج‌ها مکاتبه کنی‌ ، ولی‌ راحت نیست.
        خوش باشی‌

  2. jamal said,

    آوریل 27, 2010 در 10:05 ق.ظ.

    سلام خوب بلاخره لپتاپ رسید امیدوارم که همیشه خوش باشی،خواستم اولین نفری باشم که بهت تبریک گفته،به امیده روزهای خوش

    • امیر said,

      آوریل 27, 2010 در 4:25 ب.ظ.

      ممنونم جمال جان. من هم ایام خوبی‌ را برایت آرزو می‌کنم.
      خوش باشی‌

  3. دوستدار ونکوور said,

    آوریل 27, 2010 در 10:26 ق.ظ.

    تبریک فراوان!!!!

    • امیر said,

      آوریل 27, 2010 در 4:26 ب.ظ.

      خیلی‌ خیلی‌ ممنون.
      خوش باشی‌

  4. احسان said,

    آوریل 27, 2010 در 10:32 ق.ظ.

    به به 🙂
    مبارکها باشه
    چقدر خوبه آدم منتظر یه چیز باشه بعدش زودتر گیرش بیاد
    من یکی که کلی ذوق می کنم

    • امیر said,

      آوریل 27, 2010 در 4:30 ب.ظ.

      ممنونم احسان جان. اره انتظار از هر نوعش آدم را آزار میده !!!
      خوش باشی‌

  5. کارنو said,

    آوریل 27, 2010 در 10:50 ق.ظ.

    خب چون من دیروز آرزو کردم امروز اومد.

    • امیر said,

      آوریل 27, 2010 در 4:33 ب.ظ.

      ممنونم کارنو جان. دیدم و شرمنده دوستان هستم که نتونستم آنجور که باید و شاید به وبلاگ‌هایتان سر بزنم. کاشکی‌ چیز دیگه خواسته بودم !!!
      خوش باشی‌

  6. ليلا said,

    آوریل 27, 2010 در 11:48 ق.ظ.

    به به سلامتي. مبارك باشه. بابا جماعتي داشتند دعا مي كردند كه لپ تاپ زودتر برسه مگه الكيه.

    • امیر said,

      آوریل 27, 2010 در 4:34 ب.ظ.

      راست میگی‌ والا از همه دوستان سپاسگزارم.
      خوش باشی‌

  7. مژگان said,

    آوریل 27, 2010 در 12:46 ب.ظ.

    با سلام. سوالی از خدمتون داشتم. امیدوارم بتونید منو راهنمایی کنید. من سپتامبر 2008 مدارکم را به سیدنی فرستادم و بعد ویزا آفیس لندن مسول رسیدگی به پرونده شد(چون در انگلیس دانشجو هستم) ماه جون 2009 مدیکال رسید و لندینگ فی را جولای 2009 از حساب برداشت کردتد. 60 روز فرصت دادند که عدم سوء پیشینه خودم و همسرم را بفرستم که متاسفانه از طریق سفارت ایران در لندن بیش از سه ماه طول کشید که البته من براشون امیل زدم و توضیح دادم. به هر حال نوامبر 2009 عدم سوء پیشینه ها را فرستادم. به سلامتی تا حالا هیچ خبری از پاسپورت رکویست نشده با توجه به اینکه کمتر از دو ماه دیگه مدیکالمون یک ساله میشه. یک ماه و نیم پیش هم ایمیل زدم جواب هم ندادند.
    حالا سوالم اینکه به نظرتون دوباره ایمیل بدهم. می دونم جز انتظار کاری نمیشه کرد ولی واقعا کلافه ایم …..

    • امیر said,

      آوریل 27, 2010 در 4:39 ب.ظ.

      مژگان جان متأسفانه غیر از شما دوستان ایرانی‌ دیگری هم هستند که شرایطی مشابه شما دارند. ۲ ماه ، ۳ ماه و ۴ ماه دیگه مدیکال خیلی‌ از ایرانی‌‌ها که ویزا افیس آنها لندن هست باطل خواهد شد و اگر ایمیل هم بزنید ، جواب خواهید گرفت که در بک گراند چک هستید. باید صبر کرد ، چاره‌ای نیست. ویزا افیس لندن با ایرانی‌‌ها خیلی‌ بد تا میکنه متأسفانه. اما به اعتقاد من ایمیل بزنید ، اصلا ایرادی نداره. هر چند به یکی‌ از دوستان گفته بودند که اگر نیاز باشه دوباره باید مدیکال بدید ، یعنی‌ اگر هم باطل شد آنها عین خیالشان نیست. من امیدوارم که همین روز‌ها درخواست پاسپورت خود را دریافت کنید ، اما ایمیل را بزنید.
      خوش باشی‌

  8. صبا said,

    آوریل 27, 2010 در 12:48 ب.ظ.

    مبارکه… ایشالا به زودی به دستت برسه و از لپ تاپ جدید لذت ببری.
    راستی یه سوال دارم، توی وردپرس چه جوری میشه فایل آپلود کرد؟ می خوام یه فایل بذارم که بقیه بتونن دانلود کنن مثلاً مثل اون جدولی که گذاشته بودی.
    ممنون

    • امیر said,

      آوریل 27, 2010 در 4:44 ب.ظ.

      ممنونم صبا جان.
      زمانی‌ که یک نوشته را در محل مورد نظر مینویسی ، در ردیف بالای آن یک گزینه‌ هست به اسم «افزودن پرونده چند رسانه ای» ، البته اسم آن زمانی‌ نمایان میشود که روی شکل مورد نظر قرار بگیری ، با انتخاب آن میتونی‌ فایلی را دانلود کنی‌.
      خوش باشی‌

      • صبا said,

        آوریل 29, 2010 در 11:41 ق.ظ.

        یه دنیا ممنون، موفق شدم! 🙂

      • امیر said,

        آوریل 29, 2010 در 1:54 ب.ظ.

        خوب خدا را شکر. خواهش می‌کنم.
        خوش باشی‌

  9. فريد said,

    آوریل 27, 2010 در 12:55 ب.ظ.

    با سلام
    آقا تبريك مي گم ، مباركه انشاالله خيرش رو ببيني،
    امير جان پيشنهاد مي كنم بعد از نصب تمام برنامه ها و تكميل شدن آن و قبل از نصب آنتي ويروس ، سيستم ري استور System Restore رو فعال بكن.كار از محكم كاري عيب نمي كنه.
    ما كه ماه شش رو پر كرديم و رفتيم تو هفت و خبري نيست بلكه قدم لپ تاب شما خوب باشه خبراي خوب هم زود زود برسه
    موفق باشي

    • امیر said,

      آوریل 27, 2010 در 4:46 ب.ظ.

      ممنونم فرید جان حتما این کار را می‌کنم. انشاالله که تغییرات خوبی‌ را خواهید دید ، فقط این انتظارش کمی‌ اذیت میکنه !!!
      خوش باشی‌

  10. سولی said,

    آوریل 27, 2010 در 2:56 ب.ظ.

    هورا !!!من اولین نفرم!!

    • امیر said,

      آوریل 27, 2010 در 4:47 ب.ظ.

      سولی جان شما همیشه اولید ، ولی‌ این بار ……… ، فرقی‌ نمیکنه ، محبت شما ارزشمند هست.
      خوش باشی‌

      • سولی said,

        آوریل 27, 2010 در 5:39 ب.ظ.

        یعنی من خیلی ضایعم؟!!

      • امیر said,

        آوریل 27, 2010 در 5:50 ب.ظ.

        من همچین حرفی‌ زدم؟!!!
        خوش باشی‌

  11. ناصر said,

    آوریل 27, 2010 در 3:28 ب.ظ.

    سلام امیر خان
    مبارک ایشاالله، کلی‌ آدمو از نگرانی در آوردی. ایشالا چرخش همیشه بچرخه!
    با لپ‌تاپ و بی‌ لپ‌تاپ حرف نداری….

    • امیر said,

      آوریل 27, 2010 در 4:49 ب.ظ.

      ممنونم ناصر جان ، بزرگواری شما آدم را منقلب میکنه.
      خوش باشی‌

  12. باران said,

    آوریل 27, 2010 در 4:24 ب.ظ.

    مبارک لپ تاپتون باشه !! شیرینی باران یادت نره !!!!
    خوش باشی…

    • امیر said,

      آوریل 27, 2010 در 4:51 ب.ظ.

      حتما باران جان ، اما خرید لپ تاپ با وام از ملکه که شیرینی‌ نداره !!!!!
      خوش باشی‌

  13. نجمه said,

    آوریل 27, 2010 در 7:28 ب.ظ.

    سلام
    لپ تاپ نو مبارک.خوش قدم باشه ایشالله.یه سوال دارم(شرمنده)چندتا از اصطلاحات fingerprnted card FBI را متوجه نمیشم اگه ممکنه برام بگین.
    1.reason fingerprinted
    2.employer and address
    3.aliases AKA
    4.اصولا reason یعنی دلیل ،ولی اینجا انگار فرق میکنه؟
    ممنون از کمکتون
    شاد باشید و سبز

  14. مژگان said,

    آوریل 27, 2010 در 8:49 ب.ظ.

    سلام امیر خان مرسی از راهنماییتون.

    • امیر said,

      آوریل 28, 2010 در 9:03 ب.ظ.

      خواهش می‌کنم.
      خوش باشی‌

  15. مهدي said,

    آوریل 28, 2010 در 4:59 ق.ظ.

    سلام .خوب تبريك ميگم. من وبلاگ شما رو هميشه مطالعه ميكنم ممنون از مطالب خوب شما. من لينك وبلاگ شما رو تو بلاگم گذاشتم اگه تمايل داشتيد شما هم اين كار رو انجام بديد ممنونم اينم لينك بلاگم
    http://www.inimmigrationway.blogfa.com/

    • امیر said,

      آوریل 28, 2010 در 9:04 ب.ظ.

      چشم. حتما.
      خوش باشی‌

  16. مژده said,

    آوریل 28, 2010 در 5:40 ق.ظ.

    مباركه امير جان… از لپ تاپ نو لذت ببر … شاد باشي

    • امیر said,

      آوریل 28, 2010 در 9:05 ب.ظ.

      ممنونم مژده جان.
      خوش باشی‌

  17. صحرا said,

    آوریل 28, 2010 در 5:50 ق.ظ.

    سلام امیر خان
    مبارک باشه
    ایشالا با این لپ تاپ جدید به من هم لینک بدین ؛-)
    راستی اگر مایلید ما را هم در جدولتان اضافه کنید
    مدارک ما 1 اسفند و یا 20 فوریه به دست سیدنی رسید و فایل نامبر اولمان
    هم 19 فروردین یا همان 8 آوریل آمد یعنی 48 روز طول کشید
    با لپ تاپ جدید خوش باشید

    • امیر said,

      آوریل 28, 2010 در 9:09 ب.ظ.

      ممنونم صحرا جان اما ظاهراً فراموش کردی که آدرس وبلاگت را بدی.
      اگر لطف کنی‌ و ۲-۳ روز دیگه دوباره تاریخ‌هایت را بدی ممنون میشم ، چون هنوز فرصت نکردم که نرم افزار‌های مربوطه را نصب کنم.
      خوش باشی‌

  18. مرتضي said,

    آوریل 28, 2010 در 6:24 ق.ظ.

    سلام
    خيلي مباركه !
    انشالله قدمش اول واسه خودت بعد واسه بقيه بچه ها خوب باشه .
    به قول يكي از دوستان با لپ تاپ بي لپ تاپ دوست دارم.
    اموفق باشي.

    • امیر said,

      آوریل 28, 2010 در 9:17 ب.ظ.

      ممنونم مرتضی‌ جان. خیلی‌ لطف دارید شما.
      خوش باشی‌

  19. ونوس said,

    آوریل 28, 2010 در 10:16 ق.ظ.

    سلام امير جان
    من مداركم 25 آپريل رسيده دمشق و امروز ايميل حاوي فايل نامبر دومم رو دريافت كردم. سعني فقط 3 روز پس از رسيدن مدارك به دمشق. راستش فكر نمي كردم اينقدر زود فايل نامبر دوم رو بگيرم فكر كنم خواستن تلافي مرحله قبل(يادته كه) رو در بيارند.اما وفتي كه توي سايت چك مي كنم error ميده. البته صبح كه چك كردم خبري نبود ولي الان كه 2.30 بعد از ظهره ديدم كه ايميل اومده برام. بااين حال براي اطمينان بيشتر ايميل سفارت رو برات فوروارد مي كنم .
    مرسي

    • امیر said,

      آوریل 28, 2010 در 9:33 ب.ظ.

      دیدم ونوس جان. مبارک باشه، مشکلی‌ نیست. تا روز دوشنبه هفته آینده همین وضعیت را خواهی‌ داشت تا سایت را آپدیت کنند. دوشنبه چک کن ، میتونی‌ وضعیتت را ببینی‌.
      خوش باشی‌

  20. ونوس said,

    آوریل 28, 2010 در 11:13 ق.ظ.

    راستي اميرجان آيا بايد منتظر دريافت نامه كتبي هم باشم يا نه؟

    • امیر said,

      آوریل 28, 2010 در 9:34 ب.ظ.

      نه هیچ نامه‌ای دریافت نخواهی کرد.
      خوش باشی‌

  21. رامین said,

    آوریل 28, 2010 در 6:49 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    آیا امکان دارد که اگر شغل ها عوض بشه پرونده های قبلی رو که به دمشق رسیده رو پس بفرستند و رسیدگی نکنند؟

    • امیر said,

      آوریل 28, 2010 در 9:38 ب.ظ.

      امکان نداره. با این افکار خودت را آزار نده. اصلا همین چیزی محال هست.
      خوش باشی‌

  22. pasargad said,

    آوریل 28, 2010 در 10:33 ب.ظ.

    به سلامتي چشم همه مهاجرين در راه و رسيده به كانادا و باقي كشور ها روشن كه بلاخره اين لب تاب شما قدم رنجه كردن و اومدن

    مبارك باشه

    • امیر said,

      آوریل 29, 2010 در 9:09 ق.ظ.

      ممنونم دوست عزیز
      خوش باشی‌

  23. تیتی said,

    آوریل 29, 2010 در 5:01 ق.ظ.

    مبارک باشه. امیدوارم توی این لپ تاپ ببینی که همه مدیکالشون اومده 🙂

    • امیر said,

      آوریل 29, 2010 در 9:13 ق.ظ.

      انشاالله
      خوش باشی‌

  24. ستاره said,

    آوریل 29, 2010 در 5:31 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    لپ تاپ نو مبارک:)
    خیال همه رو راحت کردی! 🙂

    • امیر said,

      آوریل 29, 2010 در 9:14 ق.ظ.

      ممنونم ستاره جان.
      خوش باشی‌

  25. آوریل 29, 2010 در 6:32 ق.ظ.

    مبارك باشه امير آقا راحت شديد.
    آقا امير من در مورد حساب بانكي وميانگين گردش 6 ماهه نمي دونم چطور بايد باشه از اين نظر كه من بايد مبلغ 14 مليون رو به حساب بخوابونم و با حساب بازي كنم و كم و زيادش كنم اما همچنان 14 ميليون حفظ بشه و يا اينكه بايد در طي اين 6 ماه مبالغي كه وارد و خارج مي شه ميانگينش 14 ميليون باشه حال آن كه مثلا مي تونه موجودي حساب 5 مليون باشه ؟

    ممنون مي شم بگيد ما بايد چي كار كنيم.

    • امیر said,

      آوریل 29, 2010 در 9:16 ق.ظ.

      میانگین ۱۴ میلیون گرفتن که کاری نداره سارا جان. نه ، اصلا اینجوری نیست. موجودی که میگیری ، باید ۱۴ میلیون داشته باشی‌ و گردش ۶ ماهه را هم می‌‌خواهند که مطمئن شود این پول به خودتان تعلق دارد.
      خوش باشی‌

  26. مجید said,

    آوریل 29, 2010 در 2:44 ب.ظ.

    سلام امیرخان
    آقا شما جواب سئوال زیر را می دونید؟؟
    یک)آیا سابقه کاری ( چنانچه از یک شرکت معتبر ارائه گردد)که در حین تحصیل بوده است برای اسکیل ورکر قابل قبول است و جز امتیاز محسوب میگردد/ چون من شنیده ام دو سال سابقه همزمان با تحصیل برابر اندازه یک سال سابقه بعد از تحصیل میباشد و از بعضی دیگر شنیدم اصلا سابقه حین تحصیل قابل قبول نمیباشد.

    ممنون

    • امیر said,

      آوریل 29, 2010 در 4:29 ب.ظ.

      مجید جان سابقه‌ کار حین تحصیل نیمه وقت محسوب میشود اگرچه فول تایم هم مشغول بوده باشید.
      خوش باشی‌

  27. سما said,

    آوریل 29, 2010 در 3:51 ب.ظ.

    با سلام و احترام

    لپ تاب جدید مبارکتون باشه
    هر چیز نو و جدیدی خیلی آدم لذت می بره : امیدوارم همیشه زندگی براتون نو و تازه باشه
    البته(به غیر از همسر)

    • امیر said,

      آوریل 29, 2010 در 4:32 ب.ظ.

      ممنونم سما جان ، همه چیز جدیدش خوب و عالیه حتی داخل پرانتز !!!!
      خوش باشی‌


پاسخی بگذارید

