کمی‌ درد دل و …………….. فعلا خداحافظ !!!

چی‌ بگم؟ مغزم هنگ کرده ، مغزم که چه عرض کنم ، خودم هم هنگ کردم !!!

به هیچ عنوان تمرکز ندارم ، نه تنها برای وبلاگ نویسی ، برای هیچ کاری !!!!

مثل اینکه خدا دوباره می‌خواد من رو آزمایش کنه !!!!

خودت میدونی‌ که همیشه سر بلند بیرون آمدم !!!

خودت میدونی‌ که من آدمی‌ نیستم که به سادگی‌ وا بدم !!!

خودت میدونی‌ که ظرفیت من بیشتر از این حرف هاست !!!

خودت میدونی‌ که تا به الان همه جور امتحانی را پس دادم و کم نیاوردم !!!

خودت میدونی‌ که ایندفعه فشارش از همیشه بیشتره ، ولی‌ باز هم مقاومت می‌کنم !!!

خودت میدونی‌ که بد کسی‌ را نخواستم !!!

خودت میدونی‌ که تمام تلاشم را کرده‌ام که ، هرچند کوچک ، کمکی‌ باشم برای دیگران !!!

خودت میدونی‌ که ………… خودت همه چیز رو خوب میدونی‌ !!!

اما چرا دوباره داری من رو امتحان میکنی‌ ؟؟؟!!!! نمیدونم !!!

در هر صورت:

بنا به دلایلی ، علیرغم میل باطنیم ، علیرغم اینکه وبلاگ نویسی و ارتباط با دوستان نادیده‌ام بخشی از زندگیم شده ، علیرغم اینکه خواندن کامنت شما عزیزان که تماما محبّت آمیز هست را عاشقانه دوست دارم ، و نهایتا علیرغم همه عشقی‌ که به ایرانی‌ با شعور و با فرهنگ دارم :

مجبورم برای مدتی‌ خداحافظی کنم !!!!!

تلاشم را می‌کنم که پاسخ کامنت‌ها را به موقع بدهم ، اما اگر دیر خواهد شد ، پیشاپیش عذرخواهی‌ می‌کنم.

سعی‌ می‌کنم که زود به دنیای قبلی‌ خود بازگردم ، اما ………. همه چیز به اون خدای مهربون بستگی داره !!!

منتظر خبر‌های دلنشین از شما هستم.

منتظر شنیدن خبر‌های موفقیت آمیز شما هستم.

برایم دعا کنید !!!

خداحافظ …………………… .

خوش باشید

60 دیدگاه

  1. saeid said,

    مه 15, 2010 در 3:47 ب.ظ.

    امیر جان سلام
    آرزو میکنم همیشه توی زندگی موفق و پیروز باشی .
    خدا هیچ وقت بنده های خوب و مهربونشو تنها نمیذاره به خاطر همین مطمئنم این مرحله را با سربلندی به پایان میرسانی.
    شاد باشی

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 10:28 ب.ظ.

      ممنونم سعید جان از لطفت. انشاالله که زود روبراه بشم !!!
      خوش باشی‌

  2. مرتضی said,

    مه 15, 2010 در 3:56 ب.ظ.

    موفق میشی مرد مطمئنم.
    سلام امیر جان
    واقعا به احساس قشنگت که بی ریا ریختی بیرون حسودیم شد. همه می دونن که هیچ گاه بد کسی رو نخواستی و اون بالایی بهتر از همه. چقدر ناراحت کننده است که ناراحتی اما مطمئن باش پایدار نیست از این امتحان هم مثل بقیه سربلند بیرون می یای با این فرق که تو حالا دیگه تنها نیستی کلی دوست به ظاهر مجازی اما به واقع واقعی داری که مطمئنم برات دعا می کنند. خوب اینو نمیشه کتمان کرد که اگه دیر به دیر آپدیت کنی ناراحت میشیم اما چون وقت حتما برات مهمه از این که به کارهای واجبترت می رسی هیچ کس ناراحت نمیشه هر چند می دونم مثل دفعه پیش که کامپیوتر نداشتی مثلا دیر به دیر آپ می کردی باز هم به موقع جواب دوستان رو می دادی این بار هم همینطور میشه اما خوب به مشکلاتت برسی ما رو هم خوشحال می کنی.
    به هر حال امیدوارم زودتر مشکلات برطرف بشه و ناراحتی دور. مطمئنم همینطور خواهد شد و به زودی خبرهای خوبی خواهی شنید ( بزار یه بار هم ما این حرف رو به تو بزنیم !! )
    آرزوی قلبیم رفع مشکل شماست.
    خوش باشی و استوار

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 10:29 ب.ظ.

      مرتضی‌ جان همیشه به من لطف داشتی و صمیمانه سپاسگزارم. انشاالله که زود به حالت عادی و همیشگی‌ برگردم.
      خوش باشی‌

  3. کینگ و کویین said,

    مه 15, 2010 در 4:26 ب.ظ.

    با تمام وجودم براتون دعا می کنم که هرچه زودتر بهترین شرایط و وضعیتی که صلاحتون هست بوجود بیاد من شهادت می دم که همیشه شما خیرخواه بودید و مطمئن هستم که پیروز خواهید بود

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 10:30 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز از لطفت. به لطف شما دوستان حتما همینجور خواهد شد.
      خوش باشی‌

  4. Marjan said,

    مه 15, 2010 در 5:21 ب.ظ.

    امير جان كمى نگران شدم اما نگرانيم از اين جهت زياد نيست كه ميدونم و ايمان دارم كه خدا بنده هاى خوب و خوش قلبش رو هرگز و هرگز تنها نميگذاره شديدا به اين اعتقاد دارم كه همه نون دل و قلبشون رو ميخورند و شما هم كه انسان بسيار مهربان، نوعدوست و مهربانى هستى حتما حتما حمايت خدا رو دارى هميشه و همه جا

    بدون كوچكترين تعارفى بدون كوچكترين خود شيرينى اگر و اگر حس كردى كارى از دست اين حقير راه دور بر مياد با جان و دل و تمام و كمال در خدمتم لطفا بيخبرم نذار از سلامتى خودت و خانواده ات لطفا يك خبر كوچيكى بهم بده

    در پناه حق سلامت و سر افراز باشى و اميدوارم زود برگردى

    **** من شخصا بارها و بارها در شرايط بسيار بسيار سخت قرار گرفتم و وقتى در نهايت به خوشى تموم شد بيشتر و بيشتر به حضور خدا ايمان آوردم توكل به خدا و منتظريم كه به زودى با لب خندان و دل دور از نگرانى برگردى پيشمون.

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 10:32 ب.ظ.

      مرجان جان در برابر مشکلاتی تو داشتی و داری و من کم و بیش اطلاع دارم ، مشکل من هیچ هست. از اینکه دوستی‌ مثل تو دارم به خود میبالم و شرمنده شما هستم.
      خوش باشی‌

  5. احمد said,

    مه 15, 2010 در 5:58 ب.ظ.

    سلام پسر
    اگه موضوع ارتباطیه من کارم مشاوره است دوست داشتی بهم بگو شماره بدم یا بدی با هم حرف بزنیم

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 10:33 ب.ظ.

      ممنونم احمد جان، انشاالله که به لطف شما دوستان حل خواهد شد.
      خوش باشی‌

  6. alireza said,

    مه 15, 2010 در 6:08 ب.ظ.

    امیر جان، این وضعیت روحی‌ معمولاً برا همه به خصوص کسایی که دور از کشورشون زندگی‌ می‌کنن یه موقع‌هایی‌ پیش میاد امیدوارم که زودتر کارت درست بشه و نگرانی هات رفع بشن

    امیر من یک سوال هم دارم، آیا برا سؤ پیشنیه ایران ، از طریق سفارت تو لندن اقدام کردی، و یا اصلا میدونی‌ چقدر زمان و هزینه میبره اگه بجای رفتن به ایران از همینجا بخوایم درخواست سؤ پیشنه کنیم؟

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 10:35 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز از لطفت.
      من شخصاً تا به حال از سفارت ایران در لندن سؤ پیشینه نگرفته‌ام ، اما میدانم که بین ۳ تا ۵ ماه طول میکشه که سؤ پیشینه به دستت برسه. هزینه آن هم دقیقا خاطرم نیست اما تو سایت سفارت نوشته.
      خوش باشی‌

  7. باران said,

    مه 15, 2010 در 6:33 ب.ظ.

    امیر خیلی خیلی نگرانم کردی!!! نمیدونم چرا با خوندن این پستت ترسیدم!!! نه کم بلکه خیلی زیاد !!! امیدوارم که اتفاق خاصی نیفتاده باشه و بعد از کمی استراحت به دنیای وبلاگ برگردی!!! مطمئن باش خداوند هیچوقت تو را تنها نخواهد گذاشت !! تویی که با عشق و علاقه به مردم هموطنت کمک میکنی ! بدان که همه ما دوستت داریم و از خداوند بزرگ سلامتی تو و خانواده ات را خواستاریم !

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 10:38 ب.ظ.

      ممنونم باران جان از لطفت. مشکل خاصی‌ نیست ، کمی‌ قاطی‌ کردم. حوصله خودم را هم ندارم !!! انشاالله که بزودی درست میشه.
      خوش باشی‌

  8. نجمه said,

    مه 15, 2010 در 6:50 ب.ظ.

    سلام آقا امیر
    من واقعا نگران شما هستم .تو این مدت که از طریق وبلاگتون باهاتون آشنا شدم نشده بود که شما اینقدر مضطرب باشین.کاش لااقل میگفتین مشکلتون کاریه یا خدای نکرده مریضی برای عزیزانتون پیش اومده .من که واقعا از خدا میخوام مزد همه محبتهایی را که به من و دیگران کردید الان که بهش نیاز دارید بده.موفق باشید

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 10:40 ب.ظ.

      ممنونم نجمه جان ، شکر خدا مشکل بیماری اصلا نیست. مسائل دیگری هست که امیدوارم حل بشه.
      خوش باشی‌

  9. مه 15, 2010 در 7:29 ب.ظ.

    خیلی پست نگران کننده ای بود امیر…
    فقط دعا می کنم مشکل خاصی نباشه… نمی دونم چه کمکی از ما برمیاد؟ مایی که همیشه همراهمون بودی. چطور میتونیم باری از دوش تو برداریم؟! نمی دونم…
    فقط امیدوارم مشکل یا موردی نباشه که از دست بشر خارج باشه. اگه هر چیزی غیر از این باشه نه تنها من بلکه فکر کنم خیلی های دیگه هم هستند که آماده اند تحمل این فشار رو برات راحت تر کنن….
    خیلی برات دعا میکنم …

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 10:44 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز ، مشکل خاصی‌ نیست. دست بشر هست البته اگر با من راه بیاد !!!! شما بزرگوارید.
      خوش باشی‌

  10. علی said,

    مه 15, 2010 در 7:41 ب.ظ.

    با سلام و احترام
    از صمیم قلب برایت آرزوی بهترین ها را دارم .برای سلامتی شما و خانواده محترمتان دعا می کنم .اگر میتوانم کمکی کنم برایم email نمایید.
    مشتاقانه منتظر مطالب مفید و کاربردی شما هستم .

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 10:45 ب.ظ.

      ممنونم علی‌ جان از لطفت. انشاالله که بزودی حل خواهد شد.
      خوش باشی‌

  11. sara said,

    مه 15, 2010 در 9:30 ب.ظ.

    amir jan nemiduni che hali shodam toro khoda chi shode, man ba vojude inke taze ba shoma ashna shodam va andidametun vali be hadi behetun ehteram ghaelam ke had andare, be nazaram kheyli nesbat be hamvatanetun ehsase amsuliat mikonid
    bavaram nemishe in matnetun ro az khoda mikham hame chiz ok bashe

    bazam benvis kehyli ha hastand ke be shoma va harfatun ehtyaj daran bi eghragh migam

    hamishe movafagh bashi

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 10:47 ب.ظ.

      ممنونم سارا جان از لطفت. امیدوارم که این مساله به زودی حل بشه و دوباره با هم و در کنار هم باشیم.
      خوش باشی‌

  12. شیوا said,

    مه 16, 2010 در 1:18 ق.ظ.

    ای بابا اقای امیر اینا چی بود که نوشته بودین باورم نمیشه که دارم وبلاگ شما رو می خونم از ته ته قلبم ارزو میکنم مشکل شما هر چه زودتر حل بشه دوستون داریم و منتظرتون هستیم تا با خبرهای خوب برگردین

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 10:48 ب.ظ.

      ممنونم شیوا جان. خودم هم از این بابت ناراحت هستم. امیدوارم که زود به حالت اول باز گردم.
      خوش باشی‌

  13. تیتی said,

    مه 16, 2010 در 3:35 ق.ظ.

    وای خدای من چی شده!!!!! چرا اینقدر ناراحت. مطمئنم به زودی حل میشه. میدونم همه دوستان عزیزی که میان اینجا برای شما دعا می کنند. منتظر خبر شاد شما هستم.

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 10:51 ب.ظ.

      بله من ممنون دار همه دوستان هستم و با این همه لطف ، قطعاً حل خواهد شد.
      خوش باشی‌

  14. ونوس said,

    مه 16, 2010 در 3:45 ق.ظ.

    سلام امير جان
    اميدوارم كه هر مشكلي كه برات پيش اومده اونجوركه دوست داري به خوبي حل بشه.
    اميدوارم كه زودتر به»دنياي قبلي» برگردي.
    اميدوارم كه اين ماه مي زودتر برات تموم بشه.

    به اميد اون روز
    شاد و موفق باشي

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 10:52 ب.ظ.

      ممنونم ونوس جان. انشاالله که حل خواهد شد.
      خوش باشی‌

  15. reza said,

    مه 16, 2010 در 4:11 ق.ظ.

    omidvaram moshkelet zood hal beshe.va ba hemmate khodet lezzate piroozio becheshy.ma hame vasat doa mikonim va bisabrane montazere khabare bar taraf shodane moshkelet az tarafe to hastim.
    vaghean movafagh bashy amir jan

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 10:54 ب.ظ.

      خیلی‌ ممنون رضا جان از لطفت. انشاالله که هر چه زودتر این خبر را بهتان بدهم.
      خوش باشی‌

  16. نرگس said,

    مه 16, 2010 در 4:17 ق.ظ.

    سلام امیر آقا
    توکلت به خدا باشه . و مطمئن باشه که کمکت می کنه . از صمیم قلب برات دعا میکنم که همون طوری که گره از کار خلق خدا باز می کردی خدا گره از کارت باز کنه .
    همیشه منتظرت می مونیم . و بازم به کمکت نیاز داریم .

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 10:55 ب.ظ.

      خیلی‌ ممنون نرگس جان. انشاالله که خیلی‌ زود باز هم در کنار شما خواهم بود.
      خوش باشی‌

  17. reza1100 said,

    مه 16, 2010 در 4:19 ق.ظ.

    سلام
    چي شد چي شد ؟ ما كه نفهميديم.
    با با جون يكمي به فكر قلب ما هم باش . دعا كه ما محتاجيم به دعاي شما . چشم ما هم دعا ميكنيم. اما ديگه چرا خدا حافظ ؟
    حال همه تون خوبه ؟ همگي سلامتين ؟ اگه خونواده سلامتن بقيه موارد حل ميشه.
    خوش باشي عزيز

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 10:56 ب.ظ.

      رضا جان همه خوبیم و سلامت و از این بابت مشکلی‌ نیست ، شکر خدا. انشاالله که حل خواهد شد.
      خوش باشی‌

  18. پژمان said,

    مه 16, 2010 در 8:02 ق.ظ.

    من ، گناه کارم … تو … خود تو ،که دوست داری مفرد صدایت کنند بگو میان من و تو چه فرقی هست … وقتی جواب گناهایم را می خواهی در آن دنیای بی نشانت با بدی جواب دهی ؟؟؟

    آقا امیر به خوندن پستاتون عادت کردیم . ناراحتیم از دور شدنتون .

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 10:59 ب.ظ.

      ممنونم پژمان جان. انشاالله که بزودی اوضاع‌ام روبراه میشه و باز خواهم گشت.
      خوش باشی‌

  19. مژده said,

    مه 16, 2010 در 10:37 ق.ظ.

    امير جان نگران شدم… آخه چه اتفاقي افتاده كه اينقدر ذهنت بهم ريخته…

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 11:00 ب.ظ.

      مژده جان چیز خاصی‌ نیست. شاید خیلی‌ هم مهم نباشه اما فعلا که من رو به هم ریخته !!!
      خوش باشی‌

  20. Raha said,

    مه 16, 2010 در 11:30 ق.ظ.

    از صمیم قلب براتون دعا می‌کنم.

    میگن خدا آدمهایی رو که بیشتر دوست داره بیشتر سختی میده، برای اینکه بزرگتر و قویتر بشن.

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 11:02 ب.ظ.

      ممنونم رها جان از لطفت. ولی‌ بخدا سنی‌ ازمون گذشته ، یک دفعه خیلی‌ قوی میشیم و سر از قبرستان در میاریم !!!!
      خوش باشی‌

  21. سما said,

    مه 16, 2010 در 1:29 ب.ظ.

    سلام امیر جان

    امیدوارم هر چه زودتر مشکلتون حل بشه..
    امتحان های خدا سخته………..امیدوارم موفق و امیدوار باشید همونطور که حرفهاتون به همه کمک کننده وهم امیدوار کننده بوده.
    ما منتظر شما هستیم و امیدوارم که هر چی زودتر برگردید و چراغ وبلاگتون رو روشن کنید….
    خداحافظ…….تا بعد

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 11:03 ب.ظ.

      ممنونم سما جان ، انشاالله که به لطف شما دوستان با روحیه‌ای مضاعف باز خواهم گشت.
      خوش باشی‌

  22. reza said,

    مه 16, 2010 در 2:12 ب.ظ.

    Omidvaram moshkelet zoodtar hal she.
    bi sabrane montazere khabaresh hastim

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 11:04 ب.ظ.

      ممنونم رضا جان ، انشاالله بزودی !!!
      خوش باشی‌

  23. بهمن said,

    مه 16, 2010 در 2:16 ب.ظ.

    خداحافظ و به امید بازگشت شما.

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 11:05 ب.ظ.

      ممنونم بهمن جان ، انشاالله.
      خوش باشی‌

  24. ali said,

    مه 16, 2010 در 3:30 ب.ظ.

    از ته دل برات دعا می‌کنیم. ایشالا همه چی‌ رو به راه شه. فقط زیاد سخت نگیرید …

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 11:06 ب.ظ.

      مرسی‌ علی‌ جان. نه به اینجور سختی‌ها عادت دارم. اما این یکی‌ بی‌ موقع هست !!!
      خوش باشی‌

  25. بهراد said,

    مه 16, 2010 در 4:43 ب.ظ.

    آقا ایمیل من را که داری. یک ایمیل بزن تا تلفن بگیریم و یک گپی بزنیم.

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 11:08 ب.ظ.

      ممنونم بهراد جان از لطفت. انشاالله زود روبراه بشم و زنگ بزنیم و کلی‌ حال کنیم.
      خوش باشی‌

  26. محبوبه said,

    مه 16, 2010 در 7:23 ب.ظ.

    امیر خان فراموش نکن که هر مشکلی به یک زمان مشخص برای حل شدنش احتیاج داره. مبادا انتظار داشته باشی زودتر حل بشه..! فقط صبر داشته باش… شاید جلوتر از زمان پیش رفتی! پس صبر کن تا اون خودشو با تو هماهنگ کنه….من هم دعا می کنم زودتر همه چیز همونطوری بشه که بخوای…. گاهی لازمه آدم خودشو به دست جریان رودخانه بسپاره…….
    حوصله کن…

    • امیر said,

      مه 16, 2010 در 11:10 ب.ظ.

      ممنونم محبوبه جان. نمیدونم شاید هم من توقعم زیاد هست !!! انشاالله که حل خواهد شد با لطف شما دوستان.
      خوش باشی‌

  27. jamal said,

    مه 17, 2010 در 10:26 ق.ظ.

    سلام امیر جان امیدوارم خوب و خوش باشی
    این جمله از ادبیاته شیرینه فارسی برات بگم که قطان شنیدیی
    مرد باید که در کشاکشه دهر
    سنگ زیرین آسیاب باشد
    و من موتمن که تو مرد هستی و ما از تو درس های زیادی خواهیم گرفت
    به هر حال امیدوارم که خوب و خوش باشی و هر چه سریتر ازاء و احوالت درست شه

    • امیر said,

      مه 17, 2010 در 4:22 ب.ظ.

      خیلی‌ ممنونم جمال جان از لطفت. انشاالله که به زودی روبراه خواهم شد.
      خوش باشی‌

  28. yalda said,

    مه 17, 2010 در 2:03 ب.ظ.

    امیر جان نگران شدم،امیدوارم هر چه زودتر مشکلت حل بشه.خدا بزرگه.

    • امیر said,

      مه 17, 2010 در 4:23 ب.ظ.

      ممنونم یلدا جان. انشاالله که حل میشه.
      خوش باشی‌

  29. مامان صبا said,

    مه 18, 2010 در 6:09 ق.ظ.

    سلام اميرخان
    من هم مثل همه دوستان ديگري كه خواننده وبلاگ شما هستيم و شاهد خوش قلبي و كمك شما به دوستان نديده بوده ايم مطمئن هستم مشكل شما با توكل به خدا و بخاطر قلب مهربون شما بزودي و به بهترين وجه ممكن حل خواهد شد.
    براتون دعا ميكنم

    • امیر said,

      مه 18, 2010 در 3:49 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز. قطعاً با وجود دوستان خوبی‌ مثل شما ، مشکلم حل خواهد شد.
      خوش باشی‌

  30. ساقي said,

    مه 22, 2010 در 9:11 ق.ظ.

    سلام امير جان
    من هميشه از شما به خوبي ياد كردم و مطمئنم كه هميشه در همه مراحل زندگيت موفق هستي. اميدوارم اين بار هم مثل بقيه دفعات پيروز، شاد، موفق و سربلند باشي.

    • امیر said,

      مه 22, 2010 در 4:54 ب.ظ.

      ممنونم ساقی‌ جان. به یاری خدا و لطف شما دوستان انشاالله که حل خواهد شد.
      خوش باشی‌


پاسخی بگذارید

