تبریک ویژه !!!

با خبر شدم که دوست عزیز مجازیم – افشین عزیز – پس از یکسال که وضعیت پرونده اش در حالت » این پراسس » بود ، مدیکال خود را دریافت کرد.
متاسفانه نه وبلاگ داره و نه ایمیل ایشان را من دارم و فقط در محلی مطلب مینویسه که من برای نوشتن در آن محل معذوریت دارم. لذا در همینجا به این دوست عزیز که پیر خرابات !!! هم هست تبریک گفته و آرزوی بهترین ها را برایش دارم.
از طرفی خوشحالم از اینکه ظاهرا هستند آفیسر هایی که در دمشق نفس میکشند !!!

بیایید در همینجا کمی با خدای خود راز و نیاز کنیم.
خدایا به وحدانیت خودت قسمت میدهم که :

هر چه خیر و صلاح منتظران هست ، برایشان بوجود آور.
افرادی که ماه هاست در انتظارند را به سر منزل مقصود برسان.
آفیسر های محترم تعطیلات آخر هفته خوبی داشته باشند و دوشنبه که سایت را آپدیت میکنند ، وضعیت پرونده خیلی ها بر اساس خواسته آنها تغییر کرده باشد.
همه ما را از بلاتکلیفی ، رهائی بخش.
لطف خود و آفیسر های محترم را شامل حال تمام ایرانی ها بخصوص ایرانی های مقیم خارج که شرایطی به مراتب بدتر از دیگران دارند و بعضا بیشتر از ۱۰ ماه از انجام مدیکال آنها میگذرد ، قرار ده.
خدایا خود میدانی که ما هرچه میکنیم در جهت تامین آینده فرزندانمان هست ، به فرزندان ما رحم کن.
خدایا من حقیر را ببخش و بیامرز.

آمین یا رب العالمین

خوش باشید

56 دیدگاه

  1. rs232 said,

    ژوئن 11, 2010 در 10:53 ب.ظ.

    من هم تبریک می گویم

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 8:46 ق.ظ.

      ممنونم آرش جان
      خوش باشی

  2. مامان دریا said,

    ژوئن 12, 2010 در 3:23 ق.ظ.

    من هم به آقای افشین که از اپلای ابرود میشناسم اینجا تبریک میگم چون در فروم عضو نیستم (فقط بیننده فروم هستم )و از صمیم قلب براشون خوشحالم
    آمین آمین آمین … برای دعاهای دوست خیلی خوبم امیر

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 8:47 ق.ظ.

      ممنونم دوست عزیز
      خوش باشی

  3. رزا said,

    ژوئن 12, 2010 در 4:02 ق.ظ.

    سلام امير جان

    من spam رو هم چك كردم نبود .چه جوري ميتونم نقد شدن پول رو چك كنم ؟
    آخه يه دوستي در كانادا برام ماني اردر گرفت . (يعني چكي كرديتي چيزي در كار نبوده ).
    اگه حالا بعد از 70 روز هم خبري نشد چكار كنم ؟

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 8:49 ق.ظ.

      رزا جان انشااله که میاد. از دوستت بخه که به بانکش مراجعه کنه و از آنها سر مورد نقد شدن مانی اردر سوال کنه.
      خوش باشی

  4. احسان said,

    ژوئن 12, 2010 در 4:03 ق.ظ.

    خوش بحالش🙂
    الهی آمین🙂

  5. تیتی said,

    ژوئن 12, 2010 در 4:56 ق.ظ.

    وااای خدای شکرت تا حالا از شنیدن اینکه افیسرهای دمشق زنده هستند اینقدر خوشحال نشده بودم. حالا این آقا دقیقا مال کدوم ماه بود؟ جوون یا جولای؟

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 8:55 ق.ظ.

      هنوز تو فکر جون و جولای هستید !!!!
      خوش باشی

  6. تیتی said,

    ژوئن 12, 2010 در 5:04 ق.ظ.

    یه سوال
    شما چرا اینقدر به وکیل ها و مشاوره ها حساسین؟ [نیشخند]

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 8:55 ق.ظ.

      تیتی جان چون تا الان غیر از دروغ و حرف مفت چیزی از آنها نشنیدم !!!
      خوش باشی

  7. reza1100 said,

    ژوئن 12, 2010 در 5:30 ق.ظ.

    اميرجان
    يواش يواش بيا تو وبلاگت نماز جماعت بپا كن. من كه نزر دوبي كردم كه اگه كارم درست بشه يه سفر حتما برم دوبي.
    ولش كن چه وقت شوخيه.
    عزيز يه سئوال
    من فرمهاي دمشق و تنظيم كردم و همشون رو قابل تايپ كردم. فقط اينكه بالاي فرمهاي دمشق سه تا جا داره كه نام و شماره فايل و تاريخ رو خواسته. اينهارو بايد ما پر كنيم يا آفيسر؟ تاريخ تكميل فرمها رو بايد بنويسيم ديگه؟ يا تاريخ فايل نامبرو؟
    ممنون

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 8:58 ق.ظ.

      رضا جان شما باید پر کنید و تاریخ تنظیم فرم را باید بنویسید.
      خوش باشی

  8. ساحل كانادا said,

    ژوئن 12, 2010 در 6:02 ق.ظ.

    سلام
    پس گويا من بي خودي چشم به راهم ممكنه حتي اين پروسس هم يكساله بشه ولي خبري از مديكال نشه.

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 9:02 ق.ظ.

      انشااله که مال شما زود میاد. این بنده خدا خیلی انتظارش طول کشید.
      خوش باشی

  9. باران said,

    ژوئن 12, 2010 در 6:10 ق.ظ.

    سلام امیر جان ! راستی من جواب سوالت را دادم در بخش کامنت هایم ! گرفتیش یا نه ؟؟؟
    خوش باشی …

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 9:04 ق.ظ.

      ممنونم باران جان. دیدم و تفاوتش کاملا برام جا افتاد.
      خوش باشی

  10. مريم said,

    ژوئن 12, 2010 در 7:19 ق.ظ.

    امير عزيز از وقتي با وبلاگت آشنا شدم هم كلي مطلب ياد گرفتم و هم جواب سوالاي خودمو،باور كن كه دعاي خير من و بقيه دوستاني كه در اين اوضاع راهنماييشون كردي حتماً پشت سر تو و خانوادهُ خوبت هست،سلامت و پاينده باشيد.

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 9:05 ق.ظ.

      ممنونم مریم جان من هم آرزوی بهترین ها را برای شما دارم.
      خوش باشی

  11. عسل said,

    ژوئن 12, 2010 در 7:46 ق.ظ.

    سلام
    مرسی از این همه دعاهای خوب:))
    به امید خبرهای خوب .
    هفته گزشته از ما آپدیت مدارک و سوءپیشینه خواستند.ما هم 11 ماهه که این پروسسیم
    فکر کنم مدیکالمون آمادست.

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 9:06 ق.ظ.

      حتما همینطوره. به امید خبر خوب از شما.
      خوش باشی

  12. کینگ و کویین said,

    ژوئن 12, 2010 در 8:42 ق.ظ.

    الهی آمین/ نه!!!!!!!!!!!!!!! یعنی هستن کسایی که 10 ماه از مدیکالشون گذشته باشه؟!!!! مگه تاریخ انقضاء مدیکال چند ماهه؟ واویلا/نکنه ما پرینس ادواردیها سر کاریم؟!!!! مـــــــــــــــــــــا مــــــــــــــــــــــــــــان

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 9:08 ق.ظ.

      آره بابا کلی هستند. تاریخ اعتبار مدیکال ۱۲ ماه هست. خیلی خیلی شرایط بد میشه. خدا انشاءالله که قسمت کسی نکنه.
      خوش باشی

  13. مرتضي said,

    ژوئن 12, 2010 در 9:42 ق.ظ.

    سلام امير جان
    خدا را شكر بالاخره داريم خبرهاي خوبي مي شنويم انشاالله همينطوري پشت سر هم كار
    بچه ها درست بشه.
    من فقط موندم ما اگه تورو نداشتيم چه مي كرديم !!!! آرزوي بهترين هارو برات دارم از صميم قلب !
    امير جان من چون سابقه كارمو 3 ماه قبل گرفتم اما فيش حقوقيم مال الان هست و توضيح بدم كه الان هم مشغول به كار هستم به نظرت سابقه كار تا الان حساب ميشه يا 3 ماه قبل؟
    و اينكه شماره فايل نامبر رو روي فرمهاي ارسالي به دمشق بايد بنويسيم؟ تو چه قسمتهايي بايد نوشته بشه ؟
    ممنون و سپاسگذار

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 3:52 ب.ظ.

      اختیار داری مرتضی جان
      آره مشکلی نیست ، حالا تو گیرت سر این ۳ ماهه؟
      شماره فایل نامبر را فقط روی پاکت ارسالی بنویسید کفایت میکنه.
      خوش باشی

  14. نگار said,

    ژوئن 12, 2010 در 10:00 ق.ظ.

    سلام امير.
    من تازه شروع كردم و ميخوام مداركم رو بفرستم.
    تو سايت كانادا توشته (http://www.cic.gc.ca/english/immigrate/skilled/funds.asp )
    بايد حدقل 11 هزار دلار تو موجودي حسابت داشته باشي كه بتوني براي مهاجرت اقدام كنيد.(سند يا ملك هم ننوشتن كه قبول ميكنند يا نه؟ ) من اين پوله تو حساب صندوق تعاوني دارم، حالا بايد اين پول رو بردارم و بريزم بانك يا صندوق هاي تعاوني رو هم معتبر مي دونند؟

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 3:55 ب.ظ.

      نگار جان من نمیدونم که این «صندوق تعاونی» منظورت چی هست. سند ملک اصلا قبول نیست. پول نقد و قابل برداشت باید باشه و بتونی گواهی موجودی و گردش حساب ۶ ماهه را تهیه و ارسال کنی.
      خوش باشی

  15. مريم said,

    ژوئن 12, 2010 در 10:40 ق.ظ.

    امير جان،اينجا صحبت از آپديت مدارك هست من فكر ميكنم كه آنچه داشتمو ترجمه كردم و فرستادم،نميدونم واقعاً اگه مدرك جديد بخوان چي بايد بفرستم؟مدرك icdl به درد ميخوره؟كار جديد ساختماني هم نداريم!:( چه جيزايي تو اين مرحله براشون قابل قبوله؟و اگه قانع نشن احتمال مردودي هست؟!

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 4:01 ب.ظ.

      مریم جان منظورت از «اینجا» کجاست؟
      ببخشید من روزانه کامنت های زیادی دارم و در پست های مختلف دوستان کامنت میگذراند. من سعی میکنم چون اغلب اسامی مشابه هست با حفظ کردن ایمیل ها یادم باشه که کی بود !!!!
      متاسفانه الان من قاطی کردم و شاید بی ربط جواب بدم!!!
      اگر مدارک دوباره بخواهند ، دقیقا ذکر میکنند که چی نیاز هست و باید برایشان ارسال کنی.
      چون کامنت ها هم پشت سر هم میاد پیدا کردن کامنت قبلی شما که بتونم به یاد بیارم داستان چی بود ، سخته.
      خوش باشی

  16. مژده said,

    ژوئن 12, 2010 در 11:27 ق.ظ.

    امير عزيز ممنون از دعاي خيري كه براي ما داشتي… و به دوست عزيزمون آقا افشين هم از طريق وبلاگ شما تبريك مي گم.. من عضو فروم نيستم اما تقريباً هر دو، سه روز يكبار سري بهش مي زنم… اميدوارم به همين زوديها يه خبرهايي بشه و دوباره به خواب زمستوني نرن…. شاد باشي

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 4:04 ب.ظ.

      مژده جان من عضو اون فروم هستم اما بنا به دلایلی علیرغم اینکه دوستان عزیزی در آنجا دارم ، هیچ مطلبی آنجا نمینویسم!!!
      انشااله که پشت سر هم خبر های اینچنینی داشته باشیم.
      خوش باشی

  17. farzad said,

    ژوئن 12, 2010 در 1:05 ب.ظ.

    salam
    ye soal daram age lotf konid javab bedid
    man vase canada eghdam kardam va alan akhare
    mohlate 120 roz hastam ye hafte pish madareke kamelo ersal
    kardam soryeh
    ama moshkel ine ke shomarei ke dar email aval vasam ersal shode
    ro dar ghesmat online chek parvandeh mizanam mige eshtebas va
    vared nemishe ? bayad ba koja tamas begiram vase in moshkel??

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 4:07 ب.ظ.

      فرزاد جان آیا قبلا این مشکل را نداشتی؟
      آیا اگر فامیلت ۲ قسمتی هست ، خط فاصله بین هر قسمت میگذاری؟
      این هفته را هم صبر کن ، چون زمانی که مدارک به دست سفارت میرسه این اتفاق میفته و ظرف یک هفته برطرف میشه.
      خوش باشی

  18. جلیله said,

    ژوئن 12, 2010 در 1:45 ب.ظ.

    با خوندن این پست، آدم دلش به حال ایرانی بودن خودش میسوزه!!! چرا ما اینطور شدیم؟ مگه ما خودمون کشور محل تولدمونو انتخاب کردیم؟ چرا باید بین ما و بقیه اینقدر فرق باشه؟؟!!!
    دیگه حالم از ایرانی بودن خودم بههم میخوره. این جمله ات «خدایا خود میدانی که ما هرچه میکنیم در جهت تامین آینده فرزندانمان هست ، به فرزندان ما رحم کن» رو با تمام وجود لمس می کنم چون تا قبل از این اواخر میگفتم من اول برای خودم میخوام مهاجرت کنم چون خودم هم حق زندگی تو جای بهتر دارم ولی الان هر چی میگذره مخصوصا با اتفاقات یکسال اخیر ایران و مشکلات دیگه که ادم میبینه چقدر با بقیه ملیت ها فرق داریم، بیش از گذشته به فکر تنها فرزندم هستم و از اینکه اگه خدا بخواد اون در آینده این مشکلات و نمی چشه بی نهایت خوشحالم….

    زندگی در ایران دیگه برای من یکی اونقدر غیر قابل تحمل شده که حاضرم همین الان بقیه دارایی هامو هم بدم و فقط هر چه زودتر ویزای کانادا رو بگیرم!!!!!!

    حاضرم دیگه هیچی از زندگی و اندوخته های این سالهای عمرم برام نمونه عوضش زودتر برم. به قول دوستان وبلاگی دیگه مهم نیست کجا!!!!! تنها گزینه کانادا و استرالیا بود که بنا به دلایلی کانادا رو انتخاب کردیم. حالا هی منفی نویسا بیا بگن کانادا اله و بله و ….

    ای کاش این منفی نویسها حال و روز ما رو می فهمیدن و اینقدر از نظر ما چرت نمی گفتن. به خدا خوندن اراجیفشون کلی باعث خنده مون میشه. شاید خودشونم نمی فهمن از نظر ما چقدر چرت و پرت می گن!!!!!

    ببخش امیر جان زیاد نوشتم ولی تحمل من هم اینروزا خیلی کم شده.

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 4:18 ب.ظ.

      جلیله جان از من دیگه گذشته. من تا به الان هر چی سختی کشیدم و در آینده هم خواهم کشید ، فقط و فقط برای فرزندم هست. نمیخواهم وقتی که به سن من رسید حسرت خیلی چیزها را داشته باشه.
      من زیاد در جریان اتفاقاتی که در ایران افتاده و یا در حال افتادن هست ، نیستم و فقط اخبار آن را دنبال میکنم که به آن هم زیاد نمیشه اعتماد کرد. در هر صورت آنچه که مسلم هست و من در این چند سال با چشم دیده ام این است که دنیای ما با دنیای دیگران خیلی اختلاف دارد.
      زندگی در خارج هم نقاط مثبت فراوانی داره و هم نقاط منفی. افرادی که صرفا منفی میبینند و مینویسند مشکل دارند. در وهله اول باید خود را به روانپزشک نشان دهند و اگر واقعا در سلامت روان بسر میبرند ، پس بی شک قصد و غرضی دارند و زیاد نباید توجه کرد.

  19. سان said,

    ژوئن 12, 2010 در 2:22 ب.ظ.

    ممنون از خبرای خوبت امیر عزیز
    در همین راستا منم اضافه می کنم که همون دوستم که چند هفته پیش مدیکالش اومد و من همین جا اعلام کردم، امروز پاسپورت ریکوئست شد. حالا یه سوال از طرف دوستم داشتم: وقتی که در محلی که توی فر ها نوشتین لندد شدین تا چه مدت باید اونجا بمونین؟ مثلا» نوشتین تورنتو ولی الان دلتون میخواد برین ونکوور زندگی کنین، کی میشه این جابجایی رو انجام داد؟

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 4:21 ب.ظ.

      خوب مبارک باشه.
      ببین اصلا مهم نیست که در برگه لندینگ نوشته باشه مثلا تورنتو و شما وارد ونکوور بشید.
      اما اگر کبک باشه باید حتما وارد کبک شد و فردای آن روز میشه حرکت کرد به سمت تورنتو یا ونکوور.
      خوش باشی

  20. reza said,

    ژوئن 12, 2010 در 4:13 ب.ظ.

    بابا این رفیق ما in process بوده یال طول دادن. وای به حال ما که هنوز بعد از 300 روز received by visa office هستیم!!!

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 4:24 ب.ظ.

      میدونم رضا جان تو هم جزو اون افرادی هستی که بد جور گیر کردی.
      انشاءالله که دوشنبه میری تو «این پراسس».
      خوش باشی

  21. مرتضی said,

    ژوئن 12, 2010 در 4:28 ب.ظ.

    ممنون امیر جان
    خودت می دونی که حساسیت های بی مورد هست که شاید سراغ هر کسی بره !!!
    باز هم یه حساسیت دیگه و اون این که تو ایران بچه های حسابداری یا مدیریت یه راست می رن تو این موسسات خصوصی حسابرسی و با عنوان حسابرس مشغول به کار میشن مثل من اما تو جاهای دیگه معمولا اینطوریه که طرف چند سالی تو زمینه حسابداری کار می کنه بعد میره حسابرسی. حالا من نمیدونم این مورد می تونه مشکل ساز باشه یا نه ؟!!
    وسوالم اینکه من یه سابقه حسابداری تو زمان لیسانس به صورت پارت تایم داشتم اما چون دیگه فعالیت نداره و تو شهرستان بود و گرفتن سابقه کار ممکن نبود تو فرمها ننوشتم. الان می تونم به خاطر اینکه اون ضعف عدم سابقه حسابداری رو پوشش می ده بنویسم و توضیح بدم که چرا ننوشتم؟
    چی پیشنهاد می کنی امیر جان ؟ موندم !!
    ممنون از راهنماییت.

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 4:45 ب.ظ.

      مرتضی جان من هم ایران بودم ها؟!!!! کی بچه های حسابداری راست میرن و میشن حسابرس؟!!!
      البته از اینکه شما کارت درسته شکی ندارم و احتمالا یک پارتی ، چیزی داشتی!!!
      از شوخی گذشته ، اصلا نگران نباش. در هر صورت شما تا عالم به حسابداری نباشی ، نمیتونی حسابرس باشی. به اعتقاد من همینجور خوبه و دستش نزن. اگر سنت هم میخوره و چند سال سابقه کار داشته باشی اصلا جای نگرانی نیست.

  22. علی said,

    ژوئن 12, 2010 در 6:25 ب.ظ.

    با سلام و احترام به همه دوستان بویژه امیر عزیز
    در طول تاریخ مهاجرین انسانهای جسور و قوی دل و پرتوانی بوده اند زیرا لازمه مهاجرت چنین است .
    من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک…….. چرخ بر هم زنم ار جز به مرادم گردد
    همه ما حد اکثر تا یک سال یا … سال دیگر مهاجرت خواهیم کرد . به فکر یک برنامه ریزی قوی برای
    موفقیت های بزرگ آتی باشیم.

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 7:34 ب.ظ.

      خیلی ممنون علی جان که واقعا لب کلام را ادا کردی.
      خوش باشی

  23. مريم said,

    ژوئن 12, 2010 در 6:31 ب.ظ.

    آره ببخشيد من انگار خيلي قاطي پاتي حرف زدم.منظورم از «اينجا «كامنتها بود!ممنون.

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 7:35 ب.ظ.

      خواهش میکنم.
      خوش باشی

  24. مريم said,

    ژوئن 12, 2010 در 6:47 ب.ظ.

    …و ببخشيد يه سواُل ديگه،من هر چي به سايت مهاجرت ميرم كه ببينم وضعيت پرونده ام به چه صورته موفق به يافتن قسمت مربوطه نميشم،دوستان همه صحبت از مرحله پروندشون ميكنن ولي من فقط از وكيل ميپرسم!:(ميشه محبت كنيد و منو راهنمايي كنيد كه دقيقاً بايد كدوم قسمت برم؟ممنون ميشم.
    -من cic.gc.ca رو ميرم.

  25. حميدم said,

    ژوئن 12, 2010 در 7:03 ب.ظ.

    اميرجان دوست خوب بخش مهمي از زندگي اجتماعي ما آدماست. من فراموشت نكردم. يعني در واقع شخصيتت فراموش شدني نيست و من ارادت دارم خدمتت.سواي اين مسئله كه با توجه به متني كه نوشته بودي احساس كردم يه مدت نخواهي نوشت و يه چند روزي به وبلاگت سرنزدم ، مديكالم هم اومده بود و سرگرم كارهاش بودم. برات بهترينهارو آرزو دارم.

    • امیر said,

      ژوئن 12, 2010 در 7:41 ب.ظ.

      به به حمید جان خبر خیلی خوبی دادی. مبارک باشه. خیلی خوشحالم دوست عزیز. شما دیگه زیادی به من لطف دارید.
      آرزوی بهترینها را برایت دارم.
      خوش باشی

  26. reza1100 said,

    ژوئن 13, 2010 در 4:28 ق.ظ.

    امير جان سلام
    يه سئوال
    ما بهمن ماه براي ارسال فرمها اقدام كرده بوديم. در فرمهاي ارسالي زديم كه از مهر 86 تا الان(بهمن 88) كه ميشه 2 سال كامل ، كار حسابداري كرده ايم. منتها بعدا فهميديم كه شرح وظايفي كه براي كد 1111 حسابداري تعريف شده در ايران در واقع حسابدار ارشد يا رئيس حسابداري هستش كه همسرم از ارديبهشت 87 اين سمتو گرفت. يعني تازه الان شده 2 سال .
    ما به حداقل 2 سال براي رسيدن امتيازمون نياز داريم.
    حالا سئوال اينه كه براي محاسبه امتياز ، ميزان سابقه كار را تا زمان ارسال فرمها در نظر ميگيرن يا تا الان را هم كه داريم سابقه شغلي ميگيريم رو هم حساب ميكنن؟ چون احتمالا از مهر 86 تا ارديبهشت 87 را جز كارمندان حسابداري قبول كنن و از خرداد 87 را جز كد 1111 حساب خواهند كرد. در ضمن كد كارمندان حسابداري جز كدهاي AOB كانادا نيست كه بشه از اونها هم امتياز گرفت وگرنه خيالم راحت بود.
    ممنون

    • امیر said,

      ژوئن 13, 2010 در 8:57 ق.ظ.

      رضا جان نگران نباش. محاسبه امتیاز تا روزی هست که دارند پرونده را بررسی میکنند و امتیاز لازم را به شما خواهند داد.
      خوش باشی

  27. sheida said,

    ژوئن 13, 2010 در 4:37 ق.ظ.

    آآآآآآمییییییییییییییین.

  28. afshinnnn said,

    ژوئن 13, 2010 در 8:33 ق.ظ.

    وای امیر جان منو بد جوری شرمنده کردی!!!!!!
    واقعاً نمی دونم چطوری بابت این همه لطف و عنایتی که در حق من داری ازت سپاسگزاری کنم.
    چرا که لایقش نیستم ، منی که هر یک روز در میون وبلاگ تخصصی ات را چک میکردم،از نیمه شب جمعه که هنگ کردم،فراموش کردم سر بزنم و همین الان یه سر اومدم بهت اطلاع بدم که ظاهراً زودتر از اینها با خبر شدی!!!!!

    امیدوارم در همه مراحل زندگی ات موفق باشی و خداوند پشت و پناه تو خانواده ات باشد و به هر آنچه که می خواهید برسید.

    از سایر دوستان و عزیزانی که در این وبلاگ و فروم applyabroad در حق من لطف داشته اند ،صمیمانه تشکر می کنم و بهترین ها را برایشان آرزومندم.

    • امیر said,

      ژوئن 13, 2010 در 9:06 ق.ظ.

      ممنونم افشین جان. لیاقت تو خیلی بیشتر از این حرف هاست. واقعا خوشحال شدم ، خصوصا میدیدم که در این مدت خیلی هم منطقی با این مساله برخورد میکردی علیرغم اینکه خیلی هم نرمال نبود.
      در هر صورت آرزوی بهترینها را برایت دارم.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

