ارتباط با وزیر مهاجرت کانادا

دوستانی که علاقه مند هستند که با وزیر محترم مهاجرت کانادا تماس بگیرند و کمی درد دل کنند و یا مشکل خود را بیان کنند میتوانند با آدرس های زیر تماس بگیرند:

آدرس پستی:
East Block 325
House of Commons
Ottawa, ON K1A 0A6
Canada
تلفن:
2235-992-613-001

فاکس:
1920-992-613-001

ایمیل:
kennej@parl.gc.ca

این آدرس ها شخصی هست و ایشان مستقیما پاسخگو خواهند بود.

خوش باشید

21 دیدگاه

  1. sufia said,

    ژوئن 13, 2010 در 7:04 ق.ظ.

    سلام امير جان مرسي از راهنمايي هاي دقيق و ارزنده ات
    بيش از ده ماهه كه مدارك من به دمشق رسيده . متاسفانه مشاورم به من نگفته بود كه گردش 6 ماهه از حساب لازم است. من فقط موجودي حساب و تاريخ افتتاح حساب و بدهكار و بستانكار سه ماهه را فرستادم . خيلي نگرانم . بايد چهكاري انجام بدم ؟ ممكنه پرونده من رد بشه؟
    پيشاپيش ممنون

    • امیر said,

      ژوئن 13, 2010 در 9:00 ق.ظ.

      دوست عزیز نگران نباش ، اصلا رد نخواهند کرد. فقط احتمال داره که دوباره ازت گواهی بانک بخواهند که یادت باشه حتما گردش ۶ ماهه را باید بفرستی.

  2. مريم said,

    ژوئن 13, 2010 در 7:38 ق.ظ.

    ممنون امير جان،لينكيو كه دادي رفتم،جالبه كه من اواسط آگوست 2009 مداركمو فرستادم ولي هنوز received by visa office هست!!!واقعاً به قول خودت معلوم نيست آقايان مشغول چه كارين!بازم ممنون از لطفت دوست عزيز.

    • امیر said,

      ژوئن 13, 2010 در 9:02 ق.ظ.

      مریم جان خیلی ها هستند که شرایط مشابه شما دارند. پس نگران نباش و انشااله که بزودی خبر های خوب دریافت خواهی کرد.

  3. queen said,

    ژوئن 13, 2010 در 9:16 ق.ظ.

    braadar jaan filter gashteh eed?!!!

    • امیر said,

      ژوئن 13, 2010 در 6:27 ب.ظ.

      خوب مبارک باشه!!!!
      خوش باشی

  4. reza1100 said,

    ژوئن 13, 2010 در 9:34 ق.ظ.

    salam amir jan
    emtehan mikonam bebinam send mishe ya na

    • امیر said,

      ژوئن 13, 2010 در 6:29 ب.ظ.

      آره رضا جان تمام پیغام هایت را دریافت کردم. ممنون.
      خوش باشی

  5. reza1100 said,

    ژوئن 13, 2010 در 9:35 ق.ظ.

    سلام اميرجان
    امتحان ميكنم ببينم ارسال ميشه يا نه

  6. reza1100 said,

    ژوئن 13, 2010 در 9:37 ق.ظ.

    اميرجان
    سلام
    يكساعته وبلاگت تو ايران ف ي ل ت ر شده . به ايميلت هم خبر دادم.اگه بازديدهات كم شده تعجب نكن.مشكل ارسال نظر داشتيم كه الحمدلله اون برطرف شده.

    • امیر said,

      ژوئن 13, 2010 در 6:31 ب.ظ.

      رضا جان من اصلا نگران کم شدن بازدید کننده ها نیستم!!!
      مطمئن هستم که اشتباهی رخ داده!!!
      خوش باشی

  7. reza1100 said,

    ژوئن 13, 2010 در 9:39 ق.ظ.

    اميرجان
    سلام
    نميدونم پيامهاي من بهت ميرسه يا نه. ارسال نظر مشكل پيدا كرده.

  8. reza1100 said,

    ژوئن 13, 2010 در 9:40 ق.ظ.

    وبلاگت ف ي ل ت ر شده در ايران

  9. مژده said,

    ژوئن 13, 2010 در 10:18 ق.ظ.

    امير عزيز ممنون از راهنمايي بسيار مهمت… يه موضوع خيلي مهم در مورد وبلاگت كه از صبح امروز فيلتر شده البته وبلاگ همه ي دوستاني كه وردپرس دارن و من از صبح چندين بار اومدم و نتوونستم وبلاگتو باز كنم كه با گوگل ريدر از پستت مطلع شدم و بالاخره به كمك آخرين راه وبلاگتو با هزار دردسر ديدم… با بچه هاي ديگه كه توي ايرانن چك كن ببين همينطوره و در حالت عادي وبلاگت باز مي شه منكه از صبح تا حالا نتوونستم…. شاد باشي و خبر بده

    • امیر said,

      ژوئن 13, 2010 در 6:33 ب.ظ.

      ممنونم مژده جان. با بچه های دیگه چک میکنم. مطمئن هستم که اشتباه شده. مگه من چی مینویسم؟؟؟!!!
      خوش باشی

  10. احمد said,

    ژوئن 13, 2010 در 10:28 ق.ظ.

    سلام
    ف ی ل ت ر شدید
    چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • امیر said,

      ژوئن 13, 2010 در 6:33 ب.ظ.

      والا چه عرض کنم!!!!
      خوش باشی

  11. احسان said,

    ژوئن 13, 2010 در 2:39 ب.ظ.

    سلام امیر خان 🙂
    اول این که ممنون بابت آدرس جناب وزیر. به نظرت میشه پیشنهادهای اغوا کننده بهش داد 😀
    دوم اینکه در حال حاضر فیلتر شدید…. تبریک میگم(اینجا هر کسی کارش درست باشه فیلتر میشه :D)
    احتمالا این وکیل های مهاجرتی یه رابطهایی تو مخابرات داشتن تونستن وبلاگ رو فیلتر کنن…

    در هر صورت سرافراز باشید
    ما به شکوندن فیلتر عادت دیرینه داریم

    • امیر said,

      ژوئن 13, 2010 در 6:35 ب.ظ.

      رضا جان اصلا نگران هیچ چیزی نباشید. هر چی میخواهید بگید و بنویسید. با آغوش باز استقبال خواهند کرد.
      !!!!!!!!!!!!
      خوش باشی

  12. عسل said,

    ژوئن 18, 2010 در 4:16 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    خواستم بگم مهم نیست که وبلاگت فیلتر شده مهم اینه که ما همه بهترین فیلترشکنهارو داریم و اگه بخوایم حتما وبلاگتو میخونیم (((((((((((((:

    • امیر said,

      ژوئن 18, 2010 در 5:56 ب.ظ.

      ممنونم عسل جان اما فکر میکنم خیلی ها از این ابزار نمیتونند استفاده کنند.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

