بار و بندیل را بستم و فعلا رفتم !!!

دوستان با توجه به مشکلاتی که در اینجا بوجود آمده ، البته من مشکلی ندارم !!! چون برای من بازی در نمیاره ، اما ظاهرا دوستان داخل کشور مشکل دارند ، بار سفر بستم و موقتا رفتم به این آدرس:
http://2khtarampaniz.blogsky.com
امیدوارم زودتر بی خیال من یکی بشن تا دوباره به همینجا برگردم.

خوش باشید

4 دیدگاه

  1. تیتی said,

    ژوئن 23, 2010 در 4:53 ق.ظ.

    بابا باز شده . الان وبلاگتون بازه

    • امیر said,

      ژوئن 23, 2010 در 2:45 ب.ظ.

      ممنونم تیتی جان ، همینجا ادامه میدم.
      خوش باشی

  2. جلیله said,

    ژوئن 23, 2010 در 1:25 ب.ظ.

    هوراااااااااااااااااامیر جان آقا فیله دست از سر وردپرس برداشت!!!!!!!!زود برگرد همینجا که وردپرس یه چیزه دیگه است…

    • امیر said,

      ژوئن 23, 2010 در 2:47 ب.ظ.

      ممنونم جلیله جان. برگشتم ، خودم هم اینجا رو بیشتر دوست دارم.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

