بازگشت به وردپرس

دوستان لطف کردند و اطلاع دادند که مشکل حل شد و من هم چون به اینجا بیشتر علاقه دارم ، بازگشتم !!!
انشاءالله از همینجا دوباره ادامه میدم و با هم خواهیم بود.

خوش باشید

10 دیدگاه

  1. reza said,

    ژوئن 23, 2010 در 4:29 ب.ظ.

    امیر جان مجددا سلام خوشحالم دوباره اومدی!

    11 ماه شد خبری از مدیکال نشد.حتی in process هم نشد! منتظرم 12 ماه بشه تا بهشان نامه بزنم(طبق درخواست خودشان نوی نامه فایل نامبر)

    • امیر said,

      ژوئن 23, 2010 در 7:11 ب.ظ.

      ممنونم رضا جان.
      به اعتقاد من ایمیل را بزن تا همین الان هم به تعهدات خود پایبند نبودند.
      خوش باشی

  2. تیتی said,

    ژوئن 23, 2010 در 5:30 ب.ظ.

    چقدر ما سرگردون میشیم هی [نارحت]

    • امیر said,

      ژوئن 23, 2010 در 7:12 ب.ظ.

      والا من از شما بدتر!!!! انشااله که دیگه مجبور نشم برم جای دیگه.
      خوش باشی

  3. احسان said,

    ژوئن 24, 2010 در 3:43 ق.ظ.

    خدائیش این وردپرس دوست داشتنی تره هااا 🙂

    • امیر said,

      ژوئن 24, 2010 در 7:31 ق.ظ.

      منم بیشتر دوستش دارم احسان جان.
      خوش باشی

  4. shida said,

    ژوئن 24, 2010 در 7:21 ق.ظ.

    امیر خان خوشحالم برگشتی من ابن قالب وبلاگتو خیلی دوست دارم در مورد اون دوستم منم بهش گفتم امکان انلاین پرداخت کردن نیست حالا نمیدونه چه جوری پرونده اش رو پیگیری کنه چون فرمهاشم برگشت ندادن که حداقل تکلیفش معلوم بشه میگه ایمیل هم جواب نمیدن خودش میگه اگه بدونم این فرمهام ترتیب اثر نمیدن بی خیال 550 تا قبلی میشم و این بار فرمها بعلاوه مانی اردر میفرستم به نظر شما راهی برای پیگیری هست؟پست هم رفته خبری نبوده؟به نظر شما دوباره فرمها رو بفرسته؟

    • امیر said,

      ژوئن 24, 2010 در 7:39 ق.ظ.

      ممنونم شیدا جان. کلا من خود وبلاگ را بیشتر دوست دارم.
      یعنی با همه این داستانها فایل نامبر را نگرفت؟؟؟
      ببین اگر دوست داری من یک شماره تلفن میتونم بهت بدم که زنگ بزنه فقط ممکن هست که زیاد پوش خط بمونه !!! اگر میخواهی به من ایمیل بزن تا برات ایمیل کنم.
      amir2322@yahoo.co.uk
      خوش باشی

  5. مژده said,

    ژوئن 24, 2010 در 7:11 ب.ظ.

    خوش اومدي…. خيلي جات خالي بود…. شاد باشي

    • امیر said,

      ژوئن 24, 2010 در 7:37 ب.ظ.

      ممنونم مژده جان.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

