از لیست جدید مشاغل چه خبر؟

خب دوستان ، لیست جدید مشاغل در راه است.
وزیر محترم مهاجرت کانادا اعلام فرمودند که به احتمال زیاد هفته آینده لیست جدید مشاغل اعلام خواهد شد و کسانی که شغلشان در لیست قبلی نبوده ، نگران نباشند چون مشاغل زیاد دیگری در این لیست خواهد بود.
ضمنا ایشان عنوان فرمودند که قوانین مهاجرت در طول سال جاری میلادی تغییراتی خواهد داشت.

من خیلی خلاصه گفتم ، خودتان اصل خبر را از اینجا مطالعه کنید.

خوش باشید

20 دیدگاه

  1. احسان said,

    ژوئن 24, 2010 در 3:47 ق.ظ.

    چه بازگشتی ! چه خبرهایی !
    ان شاالله که خیره🙂
    ممنون

    • امیر said,

      ژوئن 24, 2010 در 7:32 ق.ظ.

      انشاءالله که خیره.
      خوش باشی

  2. تیتی said,

    ژوئن 24, 2010 در 4:32 ق.ظ.

    سلام. یعنی به نظرتون ما باز هم ایمیل بزنیم بهشون ؟ چون مال ما 10 ماه و نیم هست که پندینگه. یه بار که قبلا ایمیل زدیم.

    اگه آره

    این بار تو ایمیل چی بنویسیم؟ چون سری قبل به ما گفتند که باید صبر کنید

    • امیر said,

      ژوئن 24, 2010 در 7:33 ق.ظ.

      آخرین ایمیل که زدی کی بود؟ اگر مال ۲-۳ ماه پیش بود ، دوباره بزن.
      همون ایمیل قبلی را تکرار کن.
      خوش باشی

  3. تیتی said,

    ژوئن 24, 2010 در 4:34 ق.ظ.

    اصلا چرا مال یه عده اینقدر طول کشیده. والله من سفر خارجی هم نداشتم .

    • امیر said,

      ژوئن 24, 2010 در 7:34 ق.ظ.

      تیتی جان کلا مال ایرانی ها را دارند طول میدهند ، حالا چرا ؟ من نمیدونم.
      خوش باشی

  4. تیتی said,

    ژوئن 24, 2010 در 4:48 ق.ظ.

    امیر اقا

    مدت پروسه برای ماهایی که از قانون جدید برای فدرال اقدام کردیم( از طریق سفارت سوریه) تو آدرس زیر هست؟ یا من اشتباهی رفتم؟

    http://www.cic.gc.ca/english/information/times/international/01-all.asp

  5. shida said,

    ژوئن 24, 2010 در 7:25 ق.ظ.

    خبری مضطرب کننده ایی هست ادم نمیدونه رشتش جزو لیست باقی میمونه یا نه البته من منتظر مانی اردر هستم که برسه تا فرمهامو بفرستم امیدوارم تا اون موقع اتفاقی نیافته از طرفی ادم وسوسه میشه ببینه چه تغییراتی میکنه بعد اقدام کنه به نظر شما فرمهامو بفرستم(پزشک عمومی)

    • امیر said,

      ژوئن 24, 2010 در 7:41 ق.ظ.

      شیدا جان مدارکت آمده شد بفرست. منتظر تغییرات نباش.
      خوش باشی

  6. maryam said,

    ژوئن 24, 2010 در 11:14 ق.ظ.

    سلام امیر اقا
    امیدوارم خوب باشید.من دیگه دارم نگران می شم الان دقیقا 80 روز از روزی که فرمها رو از مالزی پست کردم می گذره ولی هیچ خبری نیست.نمیدونم باید چکار کنم.می تونم به وزیر میل بزنم؟نظرتون چیه؟

    ممنون از راهنماییهای مفیدتون

    • امیر said,

      ژوئن 24, 2010 در 12:22 ب.ظ.

      مریم جان چک کردی که ببینی چک یا مانی اردری که فرستادی نقد شده یا نه؟
      اگر دوست داری یک ایمیل به من بزن ، من یک شماره تلفن بهت بدم تا با آنها تلفنی صحبت کنی.
      amir2322@yahoo.co.uk
      خوش باشی

  7. maryam said,

    ژوئن 24, 2010 در 11:26 ق.ظ.

    راستی اقا امیر
    ما یکی از دوستامون از کانادا اومده بود چند روز پیش
    مهندس عمران ازد انشگاه شریف داره.الان 4 سال هست که کاناداس.ولی خیلی ناراضی بود.خیلی بد می گفت از بیمه.از شرایط کاری برا ایرانی ها .می گفت بیست روز تو نوبت بودم تا پزشک عمومی منو ویزیت کرده.مشکل قلبی داشته برا متخصص قلب هم سه ماه تو نوبت بوده.از 9 صبح تا 2 شب کار می کرد در رتباط با رشته ش هم نبود.اومد مالزی و رفت سنگاپور چند جا درخواست کار داد.میخواد بیاد اینجا.خلاصه کلی ما رو نگران کرد.اخه ما میخوایم بریم یه جایی که بهتر باشه نه بدتر.بعدش هم احساس میکنم این کانادایی ها خیلی برا ماها دارن کلاس بی خود می ذارن.بابا اگه بنا بر منت کشیدنه که ادم تو مملکت خودش منت می کشه.دیگه
    نمیدونم شما نظرتون چیه و چه اطلاعاتی دارید.البته این دوستمون می گفت قبلا وضع این طوری نبود.مثلا ده سال پیش وضع خیلی خوب بوده.شما نظره خاص یا اطلاعات خاصی داریم.ممنون می شم ما رو هم در جریان بذارید
    ممنونم

    • امیر said,

      ژوئن 24, 2010 در 12:32 ب.ظ.

      مریم جان من با بخشی وسیعی از صحبت های ایشان در حالت کلی موافق هستم ، اما:
      کار کردن از ۹ صبح تا ۲ شب کمی عجیب هست ، چون به کسی اینجوری اجازه کار نمیدهند. از طرفی ، زندگی خارج از کشور بسیار بسیار بستگی به روحیات مهاجر دارد. مهاجران زیادی هستند که با همین شرایط سالها در کانادا در حال زندگی هستند و خیلی هم راضی اند. از اینکه در چند سال اخیر در نحوه برخورد مردم تغییراتی ایجاد شده ، شکی نیست.
      وقتی قرار باشد که خدمات پزشکی رایگان باشد ، اجازه نمیدهند که خیلی راحت برای یک سردرد ساده وقت یک پزشک متخصص گرفته شود.
      باید با ایشان بیشتر صحبت کرد و فقط مواردی که از دید ایشان بد هست را درنظر نگرفت ، بعد میشه بهتر قضاوت کرد.
      خوش باشی

  8. امیر said,

    ژوئن 24, 2010 در 12:17 ب.ظ.

    سلام خسته نباشی
    ما تقریبا فرمهای سیدنی آماده کردیم,فقط اینکه امیر جان مطمئنی الان مدرک آیلتس احتیاج نیست بفرستم سیدنی ؟
    و اگر ممکنه این فرما برات میل کنم یه نگاه بنداز مشکلی نداشته باشه,
    مرسی

    • امیر said,

      ژوئن 24, 2010 در 12:37 ب.ظ.

      بله امیر جان در مرحله اول به ایلتس نیازی نیست.
      اگر دوست داری بفرست تا یک نگاهی بکنم.
      خوش باشی

  9. reza1100 said,

    ژوئن 24, 2010 در 2:10 ب.ظ.

    سلام اميرجان
    حالا با اين خبر من چيكار كنم. مداركمو بفرستم يا نه؟ خوشحال باشم يا ناراحت؟ اصلا به ما ارتباطي پيدا ميكنه يا نه و ما كار خودمونو بكنيم. گفتم اگه فرقي ميكنه وايستيم اگه ديديم رشته ما رو حذف كردن با رشته هاي جديد اقدام كنيم . چون من شغلم عوض شده و اگه حالا ديگه حسابدار نخوان اين پروندمونو تاخير بندازن.

    خوش باشي عزيز
    راستي مداركمو تو دمشق كي تحويل بگيره كارم زودتر پيش ميره و بهتره ؟ اسي ؟ نلي‌؟ ياسي؟ مسي ؟ يا بفرستم دفتر جناب وزير تحويل بگيره!!! (ببخشيد يكمي لجم گرفته بود يكسري مطالبو بعضي جاها خوندم)

    • امیر said,

      ژوئن 24, 2010 در 2:17 ب.ظ.

      رضا جان اگر لیست را هفته دیگه اعلام کنند ، تاریخی را برای اجرا آن اعلام میکنند و شامل حال شما که مرحله اول را پشت سر گذاشتید نمیشود.
      ضمنا مدارک را شیفت روز رسپشن تحویل میگیره و بعد به آفیسر مربوطه ارجاع میشه. من تعجب میکنم از صحبت هایی که در این زمینه میشه و هیچ پایه و اساس منطقی نداره !!!
      فقط دعا کن که افیسرت آدم گیری نباشه!!!
      خوش باشی

  10. مژده said,

    ژوئن 24, 2010 در 7:10 ب.ظ.

    klامير عزيز نمي دونم با اين خبر چي بگم…. يه حسي بين آسمون و زمين… هيچ.. هيچ… فقط منتظريم… شاد باشيو بازم ممنون از اطلاع رسانيت

    • امیر said,

      ژوئن 24, 2010 در 7:37 ب.ظ.

      ممنونم مژده جان اما شامل حال شما نمیشه. در هر صورت امیدوارم که برای همه خیر باشه.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

