بیاید کمی به اخلاقیات پایبند باشیم

دوستان ، همانطور که اطلاع دارید و در جریان نوشته های من هستید ، هر زمان که به اخبار جدیدی دست می یابم ، در اولین فرصت ممکن آن خبر را با ذکر لینک اصل خبر جهت آگاهی شما ، اطلاع رسانی میکنم. متاسفانه چند باری هست که دوستانی ، عنوان خبر را به نام خود در جاهای دیگر اطلاع رسانی میکنند و مستقیما لینک اصل خبر را هم جهت صحت گفته های خود ارائه مینمایند.
لذا ، منبعد ، چنانچه خبر جدید در هر زمینه پیدا کردم ، کما فی سابق اطلاع رسانی خواهم کرد فقط از ذکر ارائه لینک اصل خبر معذورم. هرکس دوست داشت باور کنه و هر کس هم دوست نداشت ، اصراری نیست.

یک مطلب جالب:
بعضی موقع ها که نگاه میکنم ببینم افرادی که از طریق مرورگر های مختلف به وبلاگ من رسیده اند ، از چه عناوین و یا عبارتی استفاده کرده اند ، به موارد جالبی بر میخورم که خیلی دوست دارم بدونم که شخصی که این عبارت را تایپ کرده واقعا دنبال چی بوده و چه شخصیتی داشته است.
دو عبارتی که امروز بهش برخوردم و برایم جالب بود را میگم تا اگر شما هم نظری دارید ، بگید. ضمنا هیچ زمانی از این عبارات من در نوشته هایم استفاده نکرده ام و دلیل ارجاع مرورگر به وبلاگ من را ، نمیدانم.
دعا برای پیدا کردن شغل
روانی+خداحافظ کانادا

خوش باشید

26 دیدگاه

  1. احسان said,

    ژوئن 24, 2010 در 1:17 ب.ظ.

    چقدر جالب😀
    دعا برای پیدا کردن شغل را دوست داریم:
    1-در شهر خودمان باشد.
    2- حقوقش مکفی و بالاتر از خط فقر باشد.
    3-نیازی به اضافه کاری ایستادن نباشد…
    اگه این دوستمون دعا رو پیدا کرد بگید ما رو هم صدا کنه…🙂

    در خصوص دوست خوبم خداحافظ کانادا نظر شخصی من اینه که ایشون ایران خیلی خوش بهشون گذشته و اینکه بسیار سرمایی هستن….کامنتهای ما رو که پاک می کنن اما بهتر برن اهواز (نه پشیمون شدم) بیان شیراز تا هم گرما کبابشون کنه هم سه سوته برن سرکار هم امنیت داشته باشن که مبادا توی روز روشن یکی از اعضای خونواده شون رو ببرن (این مورد از هر 2 طرف صدق می کنه اما فعلا دور اراذل و اوباش قوی تره)…با روانی بودن ایشون من مخالفم😀

    شاد باشید و سرافراز

    • امیر said,

      ژوئن 24, 2010 در 1:36 ب.ظ.

      انشاءالله که این دوستمان اگر دعا را پیدا کرد به من میگه و همینجا اطلاع رسانی میکنم.
      در مورد خداحافظ کانادا عزیز ، ایشان چند وقت پیش به من گفتند که تا آخر ماه میلادی جاری باز خواهند گشت !!! البته من بعید میدونم ولی امیدوارم که فراموش نکرده باشند. آرزوی زندگی بی دغدغه را برای همه دارم.
      خوش باشی

  2. shida said,

    ژوئن 24, 2010 در 1:17 ب.ظ.

    مهم اینه که شما با این کارتون به خیل عظیمی از هموطناتون کمک میکنید و من به نوبه خودم ازتون تشکر میکنم (بی خیال بر روانی حرجی نیست)

    • امیر said,

      ژوئن 24, 2010 در 1:39 ب.ظ.

      ممنونم شیدا جان اما یکی از هزاران دلیلی که ما برای مهاجرت داریم این است که از بی اخلاقی فرار کنیم و من چون تمام تلاشم این است که اخلاقیات را سرلوحه کار و زندگی ام قرار دهم ، از دیگران هم این انتظار را دارم.
      خوش باشی

  3. rs232 said,

    ژوئن 24, 2010 در 7:18 ب.ظ.

    ولی کلماتی که از روی آن وبلاگ من را پیدا می کنند خیلی بامزه است. چون من درباره همه چیز در وبلاگم نوشته ام بعضی موقع ها یک کلماتی آنها را به وبلاگ من می آورد که کاملا بی ربط است. البته چون طرفداران امور دیپلماتیک در جستجوگران ایرانی کم نیست بیشتر کلمات هم از آن نوع های بخصوص است.

    • امیر said,

      ژوئن 24, 2010 در 7:39 ب.ظ.

      درسته آرش جان. دقیقا با کلمات و عباراتی اغلب به وبلاگ من میرسند که کاملا بی ربط هست.

  4. قلی said,

    ژوئن 25, 2010 در 3:19 ق.ظ.

    در اینکه این آقای خداحافظ کانادا روانی هستند شک نفرمایید. هیچ عجیب نیست که کلمه روانی با نام ایشان همراه می شود.

    • امیر said,

      ژوئن 25, 2010 در 7:16 ق.ظ.

      قلی جان من نظرم با شما یکسان نیست. به اعتقاد من ایشان کاملا هوشیار و دانا هستند و بذله گو.
      مشکل اینجاست که ایشان تلاش میکند واقعیت های زندگی در کانادا را بگویند اما چون از زبان خوبی برای اینکار استفاده نمیکنند و از طرفی کمی هم بزرگنمایی میکنند ، اینجور سوء تعبیر میشه.
      خوش باشی

      • قلی said,

        ژوئن 29, 2010 در 10:34 ب.ظ.

        شما بفرمایید کدامیک از پنج نوشته اخیر ایشان درباره واقعیت های زندگی در کاناداست:

        به خدا راست می گم! (نشان دادن کارتونی از کانادا به شکل عصر حجر)

        اگه بده چرا برنمی گردی؟ (یک سری کلمات بی معنی در زیر نوشته های یک نفر دیگر. اگر شما فهمیدی ایشون چی میگه من هم فهمیدم)

        جام جهانی در کانادا (گویا ایشون اصلا تو کانادا نیستن که ببینن در و دیوار جام جهانی شده و مسابقات هم به صورت مستقیم و مجانی از چند کانال تلویزیون پخش میشه)

        هست یا نیست بالاخره! (یک و نیم خط نوشته! درباره کار در کانادا. اگر ایشان روانی نیست پس ما روانی هستیم که نمی فهمیم حرف حساب ایشان چیه)

        جوینده یابندس… (ایشان در این نوشته یک پاراگرافی به این افتخار کردن که هر کی احساس بدبختی می کنه وبلاگ ایشان رو پیدا می کنه)

        اینها مشت نمونه خرواره. شما اگر تونستی یک نوشته معنی دار توی همه نوشته هاش پیدا کنی یا یک سند و مدرک درباره حرف ها و ادعاهاش نشون داد خیلی خوش شانسی.

        نه عزیز من ایشان هیچ واقعیتی رو بیان نمی کنه فقط نق میزنه و پرت و پلا می گه. حتی متوجه این مساله نشده که مردم برای پیدا کردنش در مورد روانی بودنش جستجو می کنن و حالا به هر دلیلی به وبلاگ شما می رسن. این رو هم با افتخار روی وبلاگش منتشر کرده. هر کسی که به روانی بودن خودش افتخار کنه لابد روانیه دیگه.

      • امیر said,

        ژوئن 30, 2010 در 4:15 ب.ظ.

        نه دوست عزیز ، بنده عرض کردم که ایشان سعی‌ میکنه که واقعیت زندگی‌ در کانادا (البته فقط بدی‌های آن را ) عنوان کند اما چون کمی‌ زیاده روی میکنند و اخلاقیات را رعایت نمیکنند و بذله وگو هم هستند ، غیر از ۲-۳ نفر طرفدار ندارند. اگر در شیوه نگارش و تفکرشان تغییر دهند ، من خودم طرفدار ایشان خواهم شد !!!
        خوش باشی‌

  5. تیتی said,

    ژوئن 25, 2010 در 5:42 ق.ظ.

    در مورد خداحافظ کانادا من یه مطلبی یه جا خونده بودم .

    نمیدونم درست بود یا غلط. یکی از دوستاش توی یه وبلاگی نوشته بود که من الان اون وبلاگ رو یادم نمیاد. و اگه درست بوده باشه باید بگم که خب این کلمات ….

    • امیر said,

      ژوئن 25, 2010 در 7:20 ق.ظ.

      تیتی جان اون مطلب را آن شخص در وبلاگ همه از جمله من نوشته بود که چون توهین آمیز بود من و خیلی های دیگه پاک کردیم.
      در مورد نادرست بودن آن شک نکن.
      خوش باشی

  6. saeedeh said,

    ژوئن 25, 2010 در 7:49 ق.ظ.

    با سلام و احترام

    اول از همه از مطالب خوبی که در وبلاگ قرار می دهید سپاسگزاری می کنم، مدتی هست که وبلاگ شما رو پیگیری می کنم
    مدارکم به تاریخ 6 ام آوریل به سیدنی ارسال شده که بعد از 78 روز هنوز فایل نامبر من صادر نشده است دارم برای تحصیل در انگلیس اقدام می کنم و به احتمال خیلی زیاد نهایتا تا سپتامبر به انگلیس خواهم رفت
    اگر امکانش هست ایمیلتون را داشته باشد چند سوال داشتم

    موفق باشید
    سعیده

  7. امیر said,

    ژوئن 25, 2010 در 6:39 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    آقا فرمها پر کردیم,فقط خواهشن چک کن درست پر کردیم یا نه؟
    در مورد مانی اردر هنوز پر نکردم چون به دستم نرسیده , iddentity number کد ملی زدم درسته؟
    در ضمن فرم مربوط به وکیل 6476 نمیدونم درست پر کردم یا نه, یه لطفی بکن خیال مارو راحت کن
    مرسی

    • امیر said,

      ژوئن 25, 2010 در 11:08 ب.ظ.

      امیر جان فرم هایت را ظاهرا یکی از دوستانت برای من ایمیل کرده !!! من یک نگاه سرسری کردم یک سری تغییرات نیاز دارن که فردا برایت به همان ایمیل میفرستم.
      ای دی را همان شماره شناسنامه بزن.
      مگر از خدمات مشاور استفاده میکنی؟
      خوش باشی

      • امیر said,

        ژوئن 26, 2010 در 9:55 ق.ظ.

        سلام مرسی امیر جان
        نه از مشاوره استفاده نمیکنم.شنیده بودم منتظرم
        مرسی

      • امیر said,

        ژوئن 26, 2010 در 10:50 ق.ظ.

        بسیار خب متوجه شدم.
        خوش باشی

  8. reza1100 said,

    ژوئن 25, 2010 در 7:55 ب.ظ.

    سلام اميرجان
    قسمت اخر سئوال قبليم شوخي بود.
    منم با شما موافقم كه بايد دعا كرد كه آفيسرمون آدم گيري نباشه.
    بگذريم.
    عزيز يه سئوال
    تو فرمهاي دمشق ، بالاي فرم كه جاي اسم و فايل نامبر داره كه گفتي بايد خودمون تكميلش كنيم ، بايد من و خانم جداگانه پر كنيم. حالا سئوال اينجاست كه چون فايل نامبر مربوط به خانمه بايد بر روي فرمهاي خودمم نام اونو بنويسم يا هركس نام خودشو بايد بالاي فرمها بنويسه و فايل نامبر براي هردومون يكيه.؟
    ممنون

    • امیر said,

      ژوئن 25, 2010 در 11:14 ب.ظ.

      رضا جان فایل نامبر که ثابت هست و دارنده فایل نامبر. اما باید هم برای خودت پر کنی و هم برای همسرت. ۲ فرم جداگانه.

  9. مامان دریا said,

    ژوئن 26, 2010 در 4:01 ق.ظ.

    سلام امیر خان
    گفتم سلامی کنم و احوال پرسی امیدوارم که به همراه خانواده شاد باشید – از اینجا خصوصیه : ………………………………….
    با احترام مامان دریا

    • امیر said,

      ژوئن 26, 2010 در 9:35 ق.ظ.

      ممنونم دوست عزیز ، شما همیشه به من لطف داشته اید.
      از اینکه میشنوم همه چیز اونجا روبراه است خوشحالم و اگر خاطر شما باشه من در این زمینه چندین پست نوشتم ولی خب خیلی ها مثل شما فکر نمیکنند.

  10. shida said,

    ژوئن 26, 2010 در 5:59 ق.ظ.

    امیر اقا میشه فرمهای منم یک نگاه بندازی برات ایمیل میکنم

    • امیر said,

      ژوئن 26, 2010 در 9:37 ق.ظ.

      ایرادی نداره شیدا جان ، ایمیل من را که داری؟
      خوش باشی

  11. هستی said,

    ژوئن 26, 2010 در 8:56 ق.ظ.

    امیر جان خدا رو شکر که از تحریم خارج شدین، من همیشه وطالبت رو دنبال می کنم ولی الان مدتهاست که نمی تونم برات کامنت بزارم همیشه خطا میده، امیدوارم این دفعه بشه سلامی عرض کنم

    • امیر said,

      ژوئن 26, 2010 در 10:48 ق.ظ.

      ممنونم هستی جان. ظاهرا مشکل حل شده.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

