عجب شانسی من دارم !!!!

این چند وقته بد شانسی پشت بد شانسی داشتم. یعنی‌ جوری که دیگه دارم کم میارم !!! آخریش هم این هست که ، لپ‌تاپ جدید ، سوخت !!!
چون دوره وارانتی اون هنوز تموم نشده ، درخواست تعویض آن را کردم و در نتیجه باز هم بی‌ لپ‌تاپ و دور بودن نسبی‌ از محیط مجازی و اخبار و اطلاعات و خیلی‌ چیز‌های دیگه.
پس اگر باز هم از من خبری نشد ، بدونید که گرفتاری‌های من پایان ناپذیر هست !!!!

خوش باشید

43 دیدگاه

  1. مژده said,

    ژوئیه 1, 2010 در 10:33 ق.ظ.

    اي واي چرا اينطور شد؟؟؟؟!!!! عجب ؟؟؟؟!!! اميدوارم زودتر لپ تاپ نو بدستت برسه

    • امیر said,

      ژوئیه 2, 2010 در 10:29 ق.ظ.

      ممنونم مژده جان. تازه قراره یک نفر دوشنبه بیاد و ببینه و اگر نشد تعویضش کنه. تا ۱۰ روز بعدش هم نو را تحویل خواهند داد.
      خوش باشی‌

  2. ژوئیه 1, 2010 در 12:23 ب.ظ.

    سلام خوبین؟ غرض از مزاحمت اینکه من مالزی زندگی میکنم و میخوام از همینجا مدارکم رو بفرستم. فقط اینکه دقیق متوجه نشدم همین الان باید پلیس ریپورت و مدرک آیلتس رو بدم؟ یا صبر کنم پروفایل نامبر اول بیاد. اگه منو راهنمایی کنین ممنونم. من مدیریت هتل میخونم و خوشبختانه 3 تا از رشته های اعلام شده به من میخوره. اگه اطلاعاتی که رو در اول این راه نیاز دارم رو به من بدین خیلی خیلی ممنون میشم

    • امیر said,

      ژوئیه 2, 2010 در 10:55 ق.ظ.

      فایل نامبر پانته‌آ جان نه پروفایل نامبر. بله باید اصل آیلتس و پلیس سرتیفیکت را ارسال کنید. من نمیدونم چه اطلاعاتی‌ نیاز داری ، اگر سوال خاصی‌ داری و من بتونم پاسخ بدم ، خوشحال میشم.
      خوش باشی‌

  3. محبوبه said,

    ژوئیه 1, 2010 در 2:46 ب.ظ.

    اینا که گرفتاری نیست امیر خان. از شما بعید که کم بیارین. تنتون سالم باشه فقط همین!

    • امیر said,

      ژوئیه 2, 2010 در 10:56 ق.ظ.

      ممنونم محبوبه جان اما هر چیزی که برنامه من را به هم بریزه ، میشه گرفتاری برای من !!!
      خوش باشی‌

  4. سما said,

    ژوئیه 1, 2010 در 3:12 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    ما کماکان پیگیر مطالب جدید هستیم از طریق شما و بسیار ممنون….
    شغل من هم از لیست حذف شد و نگرانیهام بیشتر….
    می خواستم بدونم من به عنوان تدریس معماری (اما نه به عنوان استاد دانشگاه(چون phd نداشتم ریسک نکردم)اما با عنوان instroctor اقدام کردم هر چند تو دانشگاه تدریس می کردم….که باز تعدادی از علمای وکیل این کارم رو هم ریسک می دونستن….
    آیا الان که شغلم یعنی معماری تو لیست هست تاثیری داره یا نه……
    دوم ابنکه برای فایل باز کردن آیلتس آکادمیک نمی خوان؟

    با تشکر

    • امیر said,

      ژوئیه 2, 2010 در 10:58 ق.ظ.

      بی‌ تاثیر نیست سما جان. قبلا هم آیلتس آکادمیک را قبول میکردند ، فکر نمیکنم که تغییری کرده باشه. نگران نباش.
      خوش باشی‌

  5. مستانه said,

    ژوئیه 1, 2010 در 8:02 ب.ظ.

    سلام آقا امیر خواستم یه مطلبی را بگم که همه از هم کپی کردن بدونه توجه به یک غلط بزرگ در ترجمه و آن اینکه روانپزشک با روانشناس فرق دارد تکلیف را مشخص کنید روانشناس یا روانپزشک من دیدم سایکولوزیست هست و این یعنی روانشناس

    • امیر said,

      ژوئیه 2, 2010 در 11:04 ق.ظ.

      بله مستانه جان روانشناس هست و نه روان پزشک.
      خوش باشی‌

  6. sara said,

    ژوئیه 2, 2010 در 5:46 ق.ظ.

    امیر جان سلام .منو یادت میاد؟سارا ؟؟؟؟؟ از وقتی که decision made شدم از کانادا و حرف راجع بهش بیزار شدم رندگی مو از نو شروع کردم سعی کردم فراموش کنم اونچه پیش اومده.اگه به شما سر نزدم به حساب بی معرفتی نذاری اصلا نمی خواستم خاطرات گذشته و فکر کانادا رو یاداوری کنم.این مدت هم سختی زیاد کشیدیم تا از خاطر اذهان عموم بریم . امروز یه هو یاد کانادا افتادم سایتو چک کردم دیدم in process شدم 3 ماهه….
    خندم گرفت گریم هم گرفت ….. نمی دونم چقد طول می کشه ؟ بعدش چی می شه؟
    اما حتی اگه بشه ما دو نفری دیگه نمی تونیم بریم …. چون اینجا دوباره زندگی ساختیم کار داریم ..می خواستم مثل همیشه کمکم کنی که اگه نمی شه ما انصراف بدیم……امیر جان باز هم ممنون

    • امیر said,

      ژوئیه 2, 2010 در 11:06 ق.ظ.

      به به سارا خانوم. من که به یاد تو بودم و دوست داشتم که بدونم در چه حالی‌ هستی‌ !!! چرا انصراف ، الان دیگه هیچ پولی‌ بهت برنمیگردونند. باز هم بیشتر صبر کن. انشاالله که خیره.
      خوش باشی‌

      • sara said,

        ژوئیه 2, 2010 در 7:15 ب.ظ.

        سلام امیر جان.نه انصراف نه می خوام بدونم من میتونم برم و شوهرم بدن بیاد؟چون ما الان واقعا اگه ول کنیم بریم همه چیز رو از دست می دیم اما اگه من برم می شهیه جوری اوضاع رو روبراه کنیم.
        ممنون از اینکه منو یادت بود امیدوارم حمل بر بی معرفتی نذاری

      • امیر said,

        ژوئیه 3, 2010 در 11:30 ق.ظ.

        سارا جان لندینگ باید با هم باشه اما میشه برگشت. درست میشه ، نگران نباش.
        خوش باشی‌

  7. ليلا(ساحل كانادا) said,

    ژوئیه 2, 2010 در 5:50 ق.ظ.

    سلام
    به نظرم بدجوري تو چشم هستي. يك فكري به حال چشم زخم بكنيد. به خدا جدي ميگم.

    • امیر said,

      ژوئیه 2, 2010 در 11:08 ق.ظ.

      ممنونم لیلا جان. نمیدونم ، شاید اما من به این چیز‌ها زیاد اعتقادی ندارم !!!
      خوش باشی‌

  8. شقایق said,

    ژوئیه 2, 2010 در 6:32 ق.ظ.

    سلام امیر جان :
    من مدارکم در تاریخ 10 ژوئن به سیدنی رسید . الانم کد شغلی من از لیست حذف شده ، به نظرت اين مشکلی برای من ایجاد می کنه؟ من هنوز منتظر فایل نامبر باشم ؟ راستی برای ارسال مدارک به دمشق چه فرمی را باید بفرستم ؟ می گی که فرق کردند! من خیلی ناراحتم ، یعنی این محدودیت افراد روی ما هم تاثیر داره یا شمامل ما نمی شه؟
    مرسی که وقتت و در اختیارم قرار دادی!

    • امیر said,

      ژوئیه 2, 2010 در 11:08 ق.ظ.

      این تغییرات شامل حال شما نمیشه. باید بر اساس چک لیست جدید اقدام کنید.
      خوش باشی

  9. تیتی said,

    ژوئیه 2, 2010 در 7:20 ق.ظ.

    ای بابا.

    نه خودتون رو بدشانس ندونید. اگه اینجوری فکر کنید همیشه همین میشه

    • امیر said,

      ژوئیه 2, 2010 در 11:09 ق.ظ.

      والا تیتی جان تا الان که اینجوری بوده !!!
      خوش باشی‌

  10. رضا said,

    ژوئیه 2, 2010 در 7:44 ق.ظ.

    امیر جان سلام.
    امیدوارم هرجه زوئتر مشکل لپ تاپ حل بشه!
    بالاخره بعد از 11 ماه توانستم وضعیت پرونده ام رو توی سایت ببینم. اشکال این بود که مبایست بین بخشهای مختلف نام فامیلی ام که سه بخشی است علامت فاصله(-) میگذاشتم . گرجه هنوز در حالت پند ینگ هستم ولی خوشحالم که میتونم جک کنم . راستی مرحله پندینگ کی تمام می شه؟

    • امیر said,

      ژوئیه 2, 2010 در 11:11 ق.ظ.

      خوب به سلامتی‌ اما فکر کنم که قبلا گفته بودم که اگر فامیل چند قسمتی‌ داری باید یک خط فاصله بینش بگذاری. انشاالله که این مرحله بزودی پایان یابد.
      خوش باشی‌

  11. بهرام said,

    ژوئیه 2, 2010 در 11:14 ق.ظ.

    سلام. راستش من مدارکم ۸ اپریل به سیدنی رسیده و اپلیکیشن فی روز ۹ جون از کردیت کارت دوستم کم شده،ولی هنوز فایل نامبر دریافت نکردم! آیا این غیر طبیعی نیست؟؟ فایل نامبر از طریق نامه دریافت میشه یا ای میل؟
    موفق باشید

    • امیر said,

      ژوئیه 2, 2010 در 11:26 ق.ظ.

      بهرام جان ۲-۳ روز پس از کسر پول فایل نامبر از طریق ایمیل ارسال میشه. به اعتقاد من با دمشق تماس بگیر و مشکل را توضیح بده. آنها فایل نامبر را بهت اطلاع خواهند داد.
      خوش باشی‌

  12. reza1100 said,

    ژوئیه 2, 2010 در 2:05 ب.ظ.

    سلام امیرجان
    سفر بخیر عزیز
    اولا که خودتو بدشانس ندون. یک شانس خیلی خوب داری و اون اینه که در این هردمبیل بازار اینجا نیستی . حداقل اونجا نظم داره و میتونی رو بودجه ای که در دستته برنامه ریزی کنی و مثل اینجا نیست که ندونی الان که میری بیرون و ایکس ریال خرج میکنی آیا دو ماه دیگه هم ایکس ریاله یا 10 برابر.
    بگذریم . دوباره من زدم به صحرای کربلا.
    آقا ما مدارکمون در داخل زونکن آماده ارساله و در لحظه آخر دیدم مترجم عنوان شغلی خانم رو در قرارداد کاریش به جای حسابدار ارشد ، کارشناس ارشد ترجمه کرده . به نظرم مسئله مهمی بود و دادم که دوباره مراحل پرینت و تائیدیه ها طی بشه . خوب شد که لااقل نامه سابقه رو خودمون انگلیسی نوشتیم و ندادیم به دارالترجمه . الحمدله هم این دارالترجمه قبول کرد که بدون هزینه این اشتباه رو تصحیح کنه و این باعث شد که ارسال مدارکمون 4 روز عقب بیوفته و ایشالا تا دوشنبه یا سه شنبه بفرستم که میشه 80 روز.
    حالا هم طبق معمول سئوال:
    1- تاریخ بالای فرمهای دمشق رو طبق نامه ارسالی فایل نامبر ، همون تاریخ فایل نامبر نوشتم و حتی اسم بالای فرم خودم هم اسم خانم را که فایل نامبر به نام اون بود نوشتم و به همین دلیل هم اون تاریخ رو ، تاریخ فایل نامبر رو نوشتم. درسته ؟

    2- چک لیست دمشق رو یکی باید پر کنیم و فقط فرمها رو باید دو تا مینوشتیم دیگه ؟ اینجور نیست که من یک چک لیست داشته باشم به همراه فرمها و فاطیما یک چک لیست به همراه فرمهای خودش؟
    آخه مثلا من در چک لیست خودم باید کارت پایان خدمتو تیک بزنم اما برای فاطیما رو نمیخواد . موندم که چجوری چک لیستو بفرستیم بره؟ آیا لازمه صفحاتی از چک لیست که خالیه ( مثل صفحه آدرس و صفحه چک لیست قبرسیها ) رو هم بفرستیم ؟یعنی کل دفترچه رو باید بفرستیم یا فقط صفحات تکمیل شده؟
    3- من جواز تاسیس و پروانه بهره برداری شرکتی که فاطیما توش کار میکنه رو به عنوان مدارک واقعی بودن شرکت , جهت ارسال , ترجمه کردم . اما امروز پدر خانم میگفت شاید بهتر باشه که نفرستی .چون ممکنه اینجوری بیشتر باعث شک اونها بشه.
    آخه من یه جا خوندم که نوشته بود اگه شرکتتون گواهی ایزو یا تقدیر نامه ای داره ترجمه کنین که آفیسرها به صوری بودن مدارک شغلیتون شک نکنه.
    دو دل شدم و موندم چیکار کنم.
    خوش باشی عزیز

    • امیر said,

      ژوئیه 2, 2010 در 2:33 ب.ظ.

      رضا جان منو گذاشتی‌ سر کار؟ این سوال‌ها چیه؟
      ۱- نه. تاریخ چک لیست باید تاریخ تنظیم آن باشه و ربطی‌ به فایل نامبر نداره.
      ۲- هر پرونده باید فقط و فقط یک چک لیست داشته باشه. خودت هیچ نقشی‌ نداری و بیخود خودت را قاطی‌ نکن !!!! فقط متقاضی اصلی‌ باید چک لیست را پر کنه. فقط چک لیست ایرانی‌‌ها را باید بفرستی‌.
      ۳- اگر خود مدیر عامل را هم با مدارک ارسال کنی‌ !!!! آنها اگر بخواهند ، باز هم کنترل میکنند. پس مدرک اضافه الکی‌ نفرست.
      میدونی‌ که همیشه موش تو پاچه آدم وسواسی هست؟؟؟!!! پس بفرست بره و نگران نباش.
      خوش باشی‌

  13. مریم said,

    ژوئیه 2, 2010 در 2:10 ب.ظ.

    با سلام و خسته نباشید .خیلی ممنون که برای ما وقت می گذارید .ببخشید ما که الان در مرحله ارسال مدارک به دمشق هستیم آیا باید چک لیست جدید رو پر و ارسال کنیم ؟؟و آیا در سایت پر کنیم ؟یا بعد از پرینت با خودکار مشکی ؟ممنون می شم که جوابمو بدین .

    • امیر said,

      ژوئیه 2, 2010 در 2:17 ب.ظ.

      بله باید بر اساس چک لیست جدید مدارک را ارسال کنید. اگر امکان پر کردن را دارید خیلی‌ هم خوبه و در غیر این صورت ایرادی نداره و میتونید پرینت بگیرید و با دست پر کنید.
      خوش باشی‌

  14. maryam said,

    ژوئیه 2, 2010 در 3:41 ب.ظ.

    سلام اقا امیر
    عجب حکایتی پیدا کرده این لپ تاپ شما
    امیدوارم مشکلات به زودی حل بشه.صبور باشید.ما براتون ارزوی بهترینها رو داریم
    ممنونم از راهنمایی ها یتون

    • امیر said,

      ژوئیه 2, 2010 در 3:51 ب.ظ.

      ممنونم مریم جان. امیدوارم.
      خوش باشی‌

    • امیر said,

      ژوئیه 2, 2010 در 3:58 ب.ظ.

      مریم جان شما باید بر اساس چک لیست مالزی مدارک را آماده و ارسال کنید. اگر سابقه‌ کار را بر اساس چک لیست آماده کنید به چیز دیگری نیاز ندارید. ولی‌ اغلب گردش حساب را حتما میخواهند که مطمئن بشوند که پول به خودتان تعلق دارد. اگر زبان را هم بر اساس ادعا‌ای که کردید نمره نمیارید باید با یک نامه دلیل اختلاف بین فرم‌ها را بنویسید و مشکلی‌ نیست. برای حساب بانک تان نامه بنویسید اما ممکن هست که قبول نکنند !!! انشاالله که قبول میکنند.
      خوش باشی‌

  15. مامان دریا said,

    ژوئیه 2, 2010 در 4:09 ب.ظ.

    میدونی‌ که همیشه موش تو پاچه آدم وسواسی هست؟؟؟!!! (Haaaa)
    خیلی جالبه ضرب المثله یا فی البداهه نوشتین ؟

    • امیر said,

      ژوئیه 2, 2010 در 5:22 ب.ظ.

      نمیدونم والا. اصطلاح هست یا ضرب المثل !!!
      شما که اونجا خوش می‌گذره انشاالله؟
      خوش باشی‌

  16. مریم said,

    ژوئیه 2, 2010 در 4:16 ب.ظ.

    ممنونم از راهنمائیتون .ببخشید یعنی مدارک رو هم دوباره باید طبق چک لیست جدید جور کنیم ؟آخه ما طبق چک لیست قبلی تهیه کردیم و متاسفانه فقط این چک لیست مونده بود که پر و پست کنیم ( تا پایان 120 روزمون که آخر تیرماهه ). این چک لیسته جدیده که رو روی سایته ؟ یعنی ما مشمول قانون جدید شده ایم ؟ما فایل نامبرمون رو 20 مارچ 2010 گرفتیم . بازم ازتون ممنونم .

    • امیر said,

      ژوئیه 2, 2010 در 5:24 ب.ظ.

      نه مریم جان شما مشمول قانون جدید نشدید. اما باید طبق چک لیست جدید مدارک را ارسال کنید.
      خوش باشی‌

  17. ahmad said,

    ژوئیه 3, 2010 در 4:37 ق.ظ.

    سلام
    امیرخان این چک لیست جدید را از کجا بگیرم؟

    • امیر said,

      ژوئیه 3, 2010 در 11:34 ق.ظ.

      تو سایت اداره مهاجرت میتونید پیدا کنید. لینکش را به یک نفر من داده بودم ، نظرات را چک کنید پیدا می‌کنید.
      خوش باشی‌

  18. shida said,

    ژوئیه 3, 2010 در 8:03 ق.ظ.

    سلام امیر اقا امیدوارم مشکل لپ تابت هر چه زودتر حل بشه من که دارم خودم رو برای ایلتس اماده میکنم به چیز دیگه ایی هم فکر نمیکنم چون دیگه مثل قبل شرط کافی نیست شرط لازم هست در ضمن ما شنیدیم که موش تو کاسه ادم وسواسی میافته (کنایه از اینکه ادم وسواسی که دقت به تمیزی میکنه یک دفعه غذاش که تمیزیش از هرچی مهمتر هست الوده میشه)

    • امیر said,

      ژوئیه 3, 2010 در 11:47 ق.ظ.

      شیدا جان اصل کار اون موش هست ، حالا تو پاچه یا تو کاسه فرقی‌ نداره !!! اما مجسم کن موش بره تو پاچه !!!
      خوش باشی‌

  19. AMIR said,

    ژوئیه 3, 2010 در 5:40 ب.ظ.

    YOU HAVE A SERIOUS PROBLEM WITH POWER. I THINK IT IS AN INTERNAL WIRING PROBLEM IN YOUR HOME.

    • امیر said,

      ژوئیه 4, 2010 در 12:29 ق.ظ.

      ممنونم امیر جان مشکلم مال باتری بود که فکر میکنم حل شد.
      خوش باشی

  20. باران said,

    ژوئیه 3, 2010 در 9:30 ب.ظ.

    از جوابی که به شیدا دادی اینقدر خندیدم که حد و جساب نداشت!!!
    خوش باشی …

    • امیر said,

      ژوئیه 4, 2010 در 12:32 ق.ظ.

      انشاءالله که همیشه شاد باشی باران جان.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

