ارتباط صوتی !!!

دوستان ، چون نمیدونم که کی‌ مشکل من حل میشه ، اگر برای شما امکان داشته باشه و با اسکایپ آشنائی داشته و بتوانید ارتباط برقرار کنید ،‌ای دی من در اسکایپ amir.paniz است تا اگر کسی‌ دوست داشت و خواست بصورت صوتی با هم در تماس باشیم ، میتونه از این طریق تماس بگیره. فقط لطفا به وقت بریتانیا تماس بگیرید ، چون من اسکایپ را روی گوشی موبایلم دارم و فورا زنگ میخوره.

خوش باشید

49 دیدگاه

  1. احسان said,

    ژوئیه 2, 2010 در 5:54 ب.ظ.

    سلام 🙂
    آقا امیر خدا بهتون صبر بده(در مورد لپ تاپ بود) 😀
    در مورد اسکایپ هم فقط می تونم بگم : شما کارت خیلی درسته 🙂

    شاد و پیروز باشید
    ان شاالله لپ تاپ جدید هم بزودی زود بیاد در دسترس 🙂

    • امیر said,

      ژوئیه 3, 2010 در 11:27 ق.ظ.

      بله واقعا باید خدا صبر بده.
      ممنونم احسان جان.
      خوش باشی‌

  2. تیتی said,

    ژوئیه 2, 2010 در 5:55 ب.ظ.

    وای وای. مگه همه حواسشون هست که با ساعت اونجا چک کنند. حالا نصف شب زنگ خورد فحششون ندین یه وقت

    • امیر said,

      ژوئیه 3, 2010 در 11:28 ق.ظ.

      ما ۳.۵ ساعت از شما عقب تریم دیگه. از ظهر به بعد به وقت ایران خوبه.
      خوش باشی‌

  3. جلیله said,

    ژوئیه 2, 2010 در 6:17 ب.ظ.

    فقط خواستم بگم خیلی از این جمله که میگید «اگه خود مدیر عامل رو هم ضمیمه مدارک کنید و بفرستید، باز اگه بخوان پیگیری و شک کنن میکنن» خوشم میاد و میخندم. یعنی بهتر از این نمیشه توضیح داد!!!!!!!

    • امیر said,

      ژوئیه 3, 2010 در 11:29 ق.ظ.

      واقعیت هست جلیله جان.
      خوش باشی‌

  4. سارا (كانادا) said,

    ژوئیه 3, 2010 در 1:22 ق.ظ.

    اگه يادتون باشه چند هفته پيش يكى پرسيده بود كه آيا مدركى لازمه كه توسط وزارت امور خارجه تاييد بشه يا نه. من گفتم گواهينامه رانندگى ولى چون نظرهاى مختلفى وجود داشت گفتم صبر كنم تا خودم شخصا اين مرحله رو پشت سر بذارم و بتونم با قاطعيت بگم. چيزى كه الان ميگم برا آلبرتا هست و نه جاى ديگه: اگه دارين مياين آلبرتا گواهينامه تون رو بدين برا ترجمه و بعد مطمئن بشين كه مهر وزارت امور خارجه روش هست. اينجورى مى تونين برين امتحان آيين نامه رو بدين و در صورت قبولى بعد از 10 روز تا 2 هفته به يكى از مراكزى كه كار صدور گواهينامه رو انجام ميدن مراجعه كنين و ببينين كه نتيجه بررسى گواهينامه ايرانتون چى بوده. اگه همه چيز اكى باشه، مى تونين بلافاصله برا امتحان شهر ثبت نام كنين.
    اگه ترجمه مهر وزارت خارجه رو نداره، بايد اونو اول بفرستين به سفارت ايران توو اتاوا و خب فكر نكنم زودتر از يك ماه بهتون جوابى بدن.
    اگه گواهينامه ايرانتون تاييد نشه (يعنى اگه مهر امور خارجه رو نداشته باشه يا سفارت تاييدش نكنه) بايد بعد از دادن آيين نامه يه سال صبر كنين تا بتونين برا شهر امتحان بدين.
    در ضمن وقتى آيين نامه رو قبول ميشين، گواهينامه ايرانتون رو ازتون ميگيرن و ديگه بهتون پس داده نميشه. برا اطلاعات بيشتر اينو يه چك كنين:
    http://www.servicealberta.gov.ab.ca/1671.cfm
    http://www.servicealberta.gov.ab.ca/images/DriversLicence/Master_GDL_updates_2010MAR31_Web_Document.pdf

    • امیر said,

      ژوئیه 3, 2010 در 11:32 ق.ظ.

      ممنونم سارا جان از توضیحاتت.
      خوش باشی‌

  5. مانی said,

    ژوئیه 3, 2010 در 5:17 ق.ظ.

    با سلام خدمت امیرآقای عزیز
    میخواستم بپرسم در main dutie باید همه مواردی که ذکر شده با سابقه شغلی فرد بخونه یا اگر فقط یک یا دو مورد با چیزی که در سایت اعلام شده مطابقت داشته کفایت میکنه؟ مثلاً در تغییرات لیست مشاغل کد 1122 که اعلام شده سابقه شغلی من فقط با 2 مورد که در main dutie شرح داده شده مشابه هست همین کفایت میکنه؟

    • امیر said,

      ژوئیه 3, 2010 در 11:35 ق.ظ.

      مانی جان اگر فقط با یک مورد هم بخونه ، مشکلی‌ نیست.
      خوش باشی‌

  6. نیما said,

    ژوئیه 3, 2010 در 6:32 ق.ظ.

    سلام امیر جان.امیدوارم زودتر مشکل ارتباطیت حل بشه.ظاهرا از لپ تاب زیاد شانس نداری.امیر جان از جایی که من تو ماه12 پندینگ بسر می برم و طبق نامه فایل نامبر دمشق مبنی بر پیگیری در صورت عدم تماس ویزا آفیس در مدت 12ماه بعد از تاریخ فایل نامبر می خواستم بپرسم شما اطلاع دارید که چطور باید پیگیری کرد و اینکه شخصی بوده که چنین پیگیری کرده باشه،منظورم اینه که متن نامه چطور باشه تا موثرتر باشه.با سپاس

    • امیر said,

      ژوئیه 3, 2010 در 11:36 ق.ظ.

      ممنونم نیما جان ، فقط لپ‌تاپ نیست ، خیلی‌ چیز‌های دیگه هم هست.
      متن نامه خیلی‌ مهم نیست ، به دمشق ایمیل بزنید و از آنها بخواهید که وضعیت پرونده شما را بعد از یک سال توضیح دهند.
      خوش باشی‌

  7. reza11000 said,

    ژوئیه 3, 2010 در 6:32 ق.ظ.

    سلام اميرجان
    اولا كه شما ها فكر كردين اينجا اروپاست؟ بابا اينجا از طريق تلفن صدا به صدا نميرسه چه برسه به ديتا . اسكايپ ديگه چيچيه؟ اينجا همه چي ف ي ل ت ر ه باباجون . اصلا خبر نداري در اين وطن نازنين چه خبره. بعدش هي ميگي من بدشانسم . من فلانم . من بصالم…

    عزيزم در مورد سئوال قبليم كه تاريخ و تاريخ فال نامبر رو زدم ، منظورم قسمت بالاي فرمهاست نه آخر فرمها كه بايد امضا هم بشه. اونجايي كه امضا ميخواد و تاريخ، تاريخ تكميل فرمها رو ميزنم . اما وقتي بالاي فرم اسم و فايل نامبر رو خواسته ، يعني بايد تاريخ فايلو بزنيم ديگه. اينطور نيست؟
    ببين وسواس چي كرده…
    خوش باشي

    • امیر said,

      ژوئیه 3, 2010 در 11:38 ق.ظ.

      چرا رضا جان دقیقا همینه که میگی‌. عزیز دل برادر ، بفرست بره !!!
      خوش باشی‌

  8. آرش said,

    ژوئیه 3, 2010 در 8:36 ق.ظ.

    سلام امير خان
    براي من يك اتفاق عجيب افتاده . من 30 ژوئن فايل نامبر دوم گرفتم و از همون روز بعد از ظهر وضعيتم in process شد ولي داخلش نوشته we withdrew your application on 27 june and your file has been closed
    يعني چي

    • امیر said,

      ژوئیه 3, 2010 در 11:50 ق.ظ.

      آرش جان ویزا افیست کجاست؟ یک ایمیل بزن و از آنها توضیح بخواه.
      خوش باشی‌

  9. مريم said,

    ژوئیه 3, 2010 در 8:43 ق.ظ.

    سلام امير جان،خوبيد؟11 ماه از فرستادن مداركم به دمشق ميگذره ولي هنوز received by visa office هست،ممكنه مشكلي پيش اومده باشه؟از كامنتها متوجه شدم كه مال دوستان زودتر از اين تاريخ داره مياد.ممنون.

    • امیر said,

      ژوئیه 3, 2010 در 11:51 ق.ظ.

      نه مریم جان خیلی‌‌ها هستند که شرایط مشابه شما را دارند. اما یک ایمیل بزن و از آنها توضیح بخواه.
      خوش باشی‌

  10. پرنده said,

    ژوئیه 3, 2010 در 10:27 ق.ظ.

    سلام

    دوست عزیز
    می تونید
    اطلاعات خوداشتغالی در زمینه ورزش یا فعالیت های فرهنگی در اختیار من قرار بدید؟

    با سپاس

    • امیر said,

      ژوئیه 3, 2010 در 11:52 ق.ظ.

      دوست عزیز من در این زمینه اصلا اطلاعاتی‌ ندارم.
      خوش باشی‌

  11. صحرا said,

    ژوئیه 3, 2010 در 10:32 ق.ظ.

    سلام آقا امیر
    امیدوارم هر چه زودتر مشکل لپ تاپ حل بشه
    یه سوالی داشتم
    به نظر شما بهتر است من از الآن برای دانشگاه اپلای کنم یا بعد از اینکه پام رسید کانادا؟
    آیا این مسئله مشکلی در روند مهاجرت پیش نمی آورد، چون رشته ای که قصد ادامه تحصیل در آن را دارم کمی متفاوت از رشته ای است که از طریق آن اقدام کرده ام.

    • امیر said,

      ژوئیه 3, 2010 در 11:54 ق.ظ.

      اختلاف رشته‌ مشکلی‌ نیست. اما آیا میدونی‌ که کی‌ آنجا خواهی‌ بود؟ اگر برای سال تحصیلی‌ ۲۰۱۱-۲۰۱۲ میخواهی‌ اقدام کنی‌ که زود است.
      خوش باشی‌

  12. آرش said,

    ژوئیه 3, 2010 در 12:54 ب.ظ.

    سلام اميرجان
    ممنون از پاسخي كه در مورد withdraw شدنم دادي . ويزا آفيس من دمشق است .اصلا تا حالا همچين چيزي شنيده بودي كه فايل نامبر دوم بياد و درست همون روز رد كنند.در ضمن اصلا ممكن در حال كه status در وضعيت in process هست بنويسند فايل شما بسته شده

    • امیر said,

      ژوئیه 4, 2010 در 12:17 ق.ظ.

      آرش جان مطمئنا اشتباه شده. اصلا همچین چیزی امکان نداره. با آنها تماس بگیر.
      خوش باشی

  13. تیتی said,

    ژوئیه 3, 2010 در 2:10 ب.ظ.

    خدا رو شکر میکنم که یه جا ما از انگلیسیها جلوییم. اونم تو ساعت( زمان)

    • امیر said,

      ژوئیه 4, 2010 در 12:18 ق.ظ.

      بله خدا را شکر !!!
      خوش باشی

  14. سیمین said,

    ژوئیه 3, 2010 در 7:22 ب.ظ.

    سلام امیر خان
    براتون آرزو میکنم دیگه هرگز مشکلی براتون پیش نیاد … خیلی برام جالبه که در هرشرایطی پیگیر و جوابگوی سوالات بچه ها هستید … ممنون ازصبوری و لطفتون خسته نباشید و همیشه سلامت و پاینده باشید دوست عزیز

    • امیر said,

      ژوئیه 4, 2010 در 12:30 ق.ظ.

      ممنونم سیمین جان از لطفت.
      خوش باشی

  15. soha said,

    ژوئیه 3, 2010 در 8:15 ب.ظ.

    سلام منم مثل رضا وسواس دارم و بدجوری موشه داره پاچم رو گاز می گیره. تازه اینها که رضا نوشته بود که منم به شک انداخت می خواستم مدارک را فردا پس فردا بفرستم ها!! باز باید چک کنم.

    • امیر said,

      ژوئیه 4, 2010 در 12:32 ق.ظ.

      سها جان وسواس زیادش آدم رو آزار میده. خیلی مانور نمیخواهد بدهید. اگر اطمینان دارید که درست هست ، بفرست.
      خوش باشی

  16. reza11000 said,

    ژوئیه 4, 2010 در 4:16 ق.ظ.

    اميرجان
    وقت تلف نميكنم . فعلا منتظر ترجمه هستم كه بگيرم. رو اينحسابه كه در اين فرصت دارم هر شب مداركمو چك ميكنم كه مو لاي درزش نره.
    آقا ببخشيد كه دوباره مطرح ميكنم ميخوام مطمئن بشم:
    1- تنها تاريخ ته فرمهاي دمشق رو تاريخ تكميل فرمها ( امروز ) رو ميزنيم. با نام و نام خانوادگي فرد تكميل كننده.
    2- تاريخ بالاي فرمهاي دمشق رو كه در همه صفحات تكرار شده رو تاريخ فايل نامبر (15 اپريل) و همه را بايد اسم فاطيما رو كه اقدام كننده اصليه بايد بنويسم.
    درسته ديگه ايشالا؟
    ديگه وسواسم داره به مرض تبديل ميشه…
    يه سئوال ديگه:
    عكس با حجاب يا بي حجابش كه فرقي نداره؟ ما الاي يادمون افتاده كه عكسش با حجابه. البته يك عكسي داريم كه براي لاتاري 3 سال پيششه ميترسيم بزنيم دوماه پيش انداختيم و بعدا از طريق آمريكا بفهمن ، دروغمون لو بره. به مدرك پليس سرتيفيكت بريتانياش اون عكسو فرستاديم كه درج شده.
    در مورد ارسال مدرك اثبات شركت هم نتيجه جمع بنديمون با دوستاني مثل شما اين بود كه نفرستيم .دو مطلب بود كه خيلي در من تاثير كرد. يكي از دوستان ميگفت فردا اگه اونها گفتن شركتتون رسميت نداره و يك مدرك رسمي بفرست بگذار يكي دومدرك داشته باشي كه بفرستي. الان اگه اينو بفرستي اون موقع بايد علاوه بر اينها يكي دوتا مدرك ديگه ارائه بدي. بگذار اينها بمونن براي اونموقع.
    يكي هم صحبت خودت بود كه گفتي اگه مديرعامل را هم بفرستي …
    خوش باشي

    • امیر said,

      ژوئیه 4, 2010 در 10:09 ق.ظ.

      ۱- بله. ولی نه فرد تکمیل کننده !!! نام متقاضی اصلی باید باشه. غیر از فرم های خودت چیز دیگری را نباید امضا کنی.
      ۲- بله.
      با حجاب یا بی حجاب فرقی نداره. اگر حساسیت ندارید ، بی حجاب بهتره. به اعتقاد من عکس بگیر ، این که دیگه کاری نداره. اون مدارک را هم نفرست.
      خوش باشی

  17. صحرا said,

    ژوئیه 4, 2010 در 11:34 ق.ظ.

    امیر جان
    آیا مسافرت های زیارتی که با پاس زیارتی بوده و در پاسپورت اصلی ثبت نشده هم باید در لیست سفرهای خارج از کشور بیاید؟

    • امیر said,

      ژوئیه 4, 2010 در 11:44 ق.ظ.

      بله کلیه سفرهای خارجی تحت هر عنوانی باید اعلام شود.
      خوش باشی

  18. reza11000 said,

    ژوئیه 4, 2010 در 11:49 ق.ظ.

    امير جان
    من قاط زدم .
    شايد بد سئوال ميپرسم.
    دو سري از فرمهاي دمشق يكي براي خودم و يكي براي فاطيما پر كردم كه اطلاعات بالاي بالاي كليه صفحات هر دو سري فرم مثل هم ميباشد ( كه شامل تاريخ : تاريخ فايل نامبر كه 15 آپريل بود رو زدم ، اسم : اسم فاطيما رو زدم ، فايل نامبر هم كه مشخصه )
    فقط انتهاي فرم فاطيما رو خودش نام نويسي و امضا و تاريخ امضارو زده و انتهاي فرم مربوط به خودم رو خودم نام خودمو نوشتم و امضا كردم و تاريخ سوم جولاي رو زدم.
    اين كه ديگه ايراد نداره!!!!!!!
    خوش باشي

    • امیر said,

      ژوئیه 4, 2010 در 1:13 ب.ظ.

      من بدتر از تو !!!
      چک لیست باید فقط یکدونه باشه.
      supplimentary فرم را باید افراد بالای ۱۶ سال پر کنند و برای شما میشه ۲ تا که هر کدام جداگانه باید پر کنید و امضا کنید. فایل نامبر یکی هست.
      فکر کنم همینجوری که خودت میگی ، من هم میگم !!!!
      خوش باشی

  19. اهورا said,

    ژوئیه 4, 2010 در 7:30 ب.ظ.

    جهت عضویت

  20. MIKI said,

    ژوئیه 4, 2010 در 8:40 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز یک سوال از خدمتت داشتم من ۲ سال هست که با خانمی در هند زندگی‌ می‌کنم بدون ازدواج هر دوی ما امسال مستر گرفتیم که تو لیست جدید اسکیلد ورکر قرار گرفتیم ما هر کدوم ۱۰ و ۸ سال سابقهٔ کار داریم در زمینه مرتبط حالا سوال من این هست که ما چطور می‌تونیم تو یک پرونده مشترک قرار بگیریم برای این کار چه مدارکی باید ارائه بدیم و آیا بهتر نیست که ما تو همین هند تشکیل پرونده بدیم ؟ با تشکر از لطف شما دوست گرامی‌ موفق و پیروز باشید .

    • امیر said,

      ژوئیه 4, 2010 در 9:35 ب.ظ.

      دوست عزیز شما باید حداقل به عنوان پارتنر با هم باشید و مدرک در این زمینه داشته باشید. در این صورت امکان تشکیل پرونده مشترک را دارید. بهتر است که در دهلی تشکیل پرونده دهید و مدارک را بر اساس چک لیست دهلی تهیه کنید.
      http://www.cic.gc.ca/english/pdf/kits/guides/E37029.pdf
      خوش باشی

  21. MIKI said,

    ژوئیه 4, 2010 در 10:23 ب.ظ.

    ممنون از پاسخگوی شما فقط ۲ تا سوال دارم اونم این که دقیقا ما چه مدارکی باید ارائه بدیم برای تثبیت پارتنر بودن ؟ و تا چه مدت پس از ارسال اولیه مدارک ما باید تو هند حضور داشته باشیم و آیا اصلا حضور ما اینجا لازم هست یا خیر ؟ یک دنیا از زحمات شما دوست بزرگوار سپاسگزارم .

    • امیر said,

      ژوئیه 4, 2010 در 10:40 ب.ظ.

      والا دوست عزیز من دقیق اطلاع ندارم ، یک چیزی شبیه سند ازدواج. شما هر زمان که مایل باشید میتونید هند را ترک کنید اما به احتمال زیاد پرونده شما به آفیس محل سکونتتان منتقل میشود. دفتر دهلی به نسبت بقیه دفاتر سریع تر عمل میکند.
      خوش باشی

  22. reza11000 said,

    ژوئیه 5, 2010 در 5:01 ق.ظ.

    امير جان
    دستت درد نكنه . منم فكر كنم هردوتامون يك چيزو ميگيم . اما براي اطمينان فرمها رو ميفرستم به ايميلت اگه وقت كردي يه نگاهي بكن.
    خوش باشي

    • امیر said,

      ژوئیه 5, 2010 در 9:07 ق.ظ.

      من هم همینجوری فکر میکنم رضا جان.
      ایرادی نداره.
      خوش باشی

  23. صحرا said,

    ژوئیه 5, 2010 در 12:31 ب.ظ.

    ممنون از پاسختون

    • امیر said,

      ژوئیه 5, 2010 در 4:20 ب.ظ.

      خواهش می‌کنم.
      خوش باشی‌

  24. Ashkan said,

    ژوئیه 7, 2010 در 1:17 ب.ظ.

    salam bar amir aziz

    yeki az doosthayeh man keh pezeshkeh pisheh yeh vakil rafteh va vkil behesh gofteh keh emtiazeh reshteh pezeshki 20 hesab misheh.
    az oonjai keh ien vakila osulan 90% parto pala migan va man ham ghablam katban az dameshgh estelam kardam keh beh man pasokh dadan keh pezeshki Ph.D mahsub misheh, mikhastam bedunam keh aya ghanun avaz shodeh ya ien vakila tebgheh mamul … migan?

    dar zemn az poshtekart vaghean tashakor mikonam

    eradatmand.

    ashkan

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 12:13 ب.ظ.

      نه اشکان جان قانون هیچ تغییری نکرده و اگر در مدرک تحصیلی‌ نوشته باشه که دکترا ، ۲۵ امتیاز خواهند داد. من این مطلب را قبلا هم به دوستان پزشک گفته بودم.
      خوش باشی‌

  25. معصوم said,

    ژوئیه 8, 2010 در 12:11 ب.ظ.

    سلام امی خان.تازه با وبلاگتون آشنا شدم.خدا حفظتون کنه که اینقدر سخاوتمندانه اطلاعاتتون رو به ما هم میگید.من تازه دارم اقدام میکنم برای کانادا مدارکم تقریبا آمادست.با اینکه تقریبا مطمينم که باید همه مدارک رو به سیدنی کانادا بفرستم اما چون این مطلب رو به طور عموم روی وبلاگهای دیگه نمیبینم یه کم دچار شک شدم.لطفا نظر قطعی تون رو بدید.آیا شما هم مث من معتقدید که فایل نامبر دوم حذف شده؟سایت سی آی سی خیلی گنگ و مبهم توضیح داده.ممنون میشم کمک کنید

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 12:20 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز. من اعتقاد ندارم که فایل نامبر دوم حذف شده اما در صفحه ۱۷ بوکلت جدید اداره مهاجرت ، صراحتاً نوشته شده که باید کلّ مدارک ویزا افیس هم به سیدنی ارسال شود. کاملا حق با شماست.
      خوش باشی‌


پاسخی بگذارید

