ارتباط تصویری !!!

شوخی کردم !!!!
فعلا مشکل لپ تاپ حل شده و شرایط من ، همانند گذشته شده است.

خوش باشید

62 دیدگاه

  1. اهورا said,

    ژوئیه 5, 2010 در 9:24 ق.ظ.

    خوشیم

  2. ali said,

    ژوئیه 5, 2010 در 11:51 ق.ظ.

    be salamati…khoda ro shokr

    • امیر said,

      ژوئیه 5, 2010 در 4:19 ب.ظ.

      ممنونم اما دوباره خراب شد !!!
      خوش باشی‌

  3. احسان said,

    ژوئیه 5, 2010 در 11:54 ق.ظ.

    سِر امیر با همه بله با ماها هم بله😀
    به خاطر دعاهای من بود لپ تاپ درست شدهااا🙂

    وقتی می بینم آپ می کنید شاد میشیم:)
    سرفراز باشید

    • امیر said,

      ژوئیه 5, 2010 در 4:20 ب.ظ.

      دوباره خراب شد ، حالا چی‌ میگی‌؟؟!!! احتمالا از ته دل دعا نکردی !!!
      خوش باشی‌

  4. فريد said,

    ژوئیه 6, 2010 در 6:08 ق.ظ.

    با سلام
    امير جان من فكر مي كردم مشكل قطعات كامپيوتري در ايران بخاطر حضور گسترده اجناس چيني بيشتر از اروپا هست ولي مثل اينكه اونام دست كمي ندارند.

    حالا ما چكار كنيم كه هر روز بايد يه سري به شما بزنيم و سلامي عرض كنيم ؟؟؟؟؟؟؟؟و از احوالات ساير دوستان و روند رو به رشد !!! بررسي يا پيشرفت پرونده ها مطلع شويم؟!!

    از من ميشنوي به اين سايتهاي حراجي يه سري بزن و يه كامپيوتر 286 يا 386 پنتيوم 1-2- 3- 4 هم اگر تهيه بكني مي توني كاراي اينترنتت رو هندل كني هر وقت هم اسباب كشي كردي بزارش برو ديگه نه مشكل باطري داره و نه بصورت پكه كه نتوني درش رو باز كني و نه قيمت بالائي داره .
    موفق باشي

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 11:56 ق.ظ.

      ممنونم فرید جان بالاخره از هر چندین هزار دستگاه تولیدی یکیش با مشکل مواجه میشه !!! اینم شانس من بوده !!!
      خوش باشی‌

  5. علي (كانادا بلاگ ) said,

    ژوئیه 6, 2010 در 8:53 ق.ظ.

    ملاقات دوم با مهاجرين كانادا در پارك قيطريه
    تاريخ 25 ام تيرماه 1389
    ساعت 10 صبح الي 12

    http://cig.blogfa.com/post-28.aspx

  6. soha said,

    ژوئیه 6, 2010 در 7:43 ب.ظ.

    بابا تو هم کشتی ما را با این لب تاپت!پسش بده خروس قندی بخر.
    من می خوام فرمها را دیگه واقعا بفرستم. یه سوال دارم. برای اثبات پرداخت پول در مرحله اول همون پرینت ایمیلی که دریافت کردیم و توش فایل نامبر هم بوده کافیه یا باید اون فرم فی پیمنت مرحله اول را هم ضمیمه کنم(من از طریق ویزا کارت پرداخت کردم و کپی مانی اوردر و … ندارم)

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 11:57 ق.ظ.

      دادم و جاش خروس قندی گرفتم !!!
      همان پرینت ایمیل دریافتی کفایت میکنه.
      خوش باشی‌

  7. مامان دریا said,

    ژوئیه 7, 2010 در 1:27 ق.ظ.

    سلام امیر خان جواب کیپس ما اومد که نامه ی کاور رو براتون می فرستم شاید به درد کسی خورد
    Dear Sir

    Thank you for requesting your CAIPS notes through CAIPS FileCheck. We received your file from CIC today and I attach a copy for you in Adobe Acrobat (pdf) format.

    I am sorry to see that your file is still awaiting paper screening – in these cases, we always offer to obtain the file again as part of the service that you have already paid for. As it has now been a full year since your file was transferred to Damascus, I am happy to send the new request immediately if you would like me to (note that although we only received your file today it was likely printed by CIC within a few days of them receiving our request). However, most cases seem to be taking a little over a year to start processing, so it may make sense to wait another 2/3 months prior to sending the request. If you let me know which you prefer I will either send a new request or make a diary note to do so.

    best wishes

    Trish Bridson, CAIPS FileCheck

    نکته ی مهم اینکه تمام مکاتبات ما در پرونده ی مهاجرتیمون ثبت شده همه چیز حتی مصاحبه ای که همسرم در سفارت کانادا در تهران برای فرصت مطالعاتی داشته
    نتیجه : هنوز به پرونده ی ما بعد از 10 ماه دست نزده اند به سلامتی
    از وقتی که می گذارید ممنونم-با احترام مامان دریا

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 12:01 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز از اطلاعات تان. بله تمام کار هایی که سفارت برای شما انجام داده در کیپس قید میشه.
      خوش باشی‌

  8. مامان دریا said,

    ژوئیه 7, 2010 در 3:59 ق.ظ.

    سلامی دوباره – بعد از خوندن 10 صفحه گزارش کیپس چند موردی به چشمم خورد که میخواستم نظرتون رو بدونم :
    1-PAPER FILE SEND TO PA FILE BF’D TO:PPS ON 23-04-2010 MICROLOCATOR
    در تاریخ بالا ما هیچ مکاتبه ای نداشتیم بنابراین فکر می کنم پرونده رو دست گرفتن (20 مارچ و 10 آوریل برای تغییر آدرس از ایران به کانادا مکاتبه داشتیم )
    2-INDICATES PERSONAL INFORMATION COMPLETED
    VIEW/UPDATE PERSONAL INFO SCREEN FOR ALL FAMILY MEMBERS (Y/N)? Y
    که در آن EDUC CODE OR TOTAL SCHOOL YEARS OR PRESENT OCCUPATION
    وارد شده که فکر میکنم فیلد های مربوط به محاسبه ی امتیاز از روی این گزارش پر میشوند

    با تشکر

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 12:06 ب.ظ.

      ۱- BF’D به معنی‌ این هست که افیسر پرونده شما را در دست گرفته است.
      ۲- بله امتیاز در این قسمت‌ها محاسبه میشود.
      خوش باشی‌

  9. احسان said,

    ژوئیه 7, 2010 در 4:57 ق.ظ.

    سلام امیر خان.من دو سال آخر مقطع لیسانسم بصورت پارت تایم مشغول بکار بودم.می خواستم بدونم این مقطع بطور نیمه یعنی یک سال سابقه کار فول تایم از طرف آفیسر مورد قبول خواهد بود یا نه؟چون در صورت قبول امتیازم به 67 می رسه.ممنون بابت اطلاعات مفیدتون.

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 12:06 ب.ظ.

      بله احسان جان کار در حین تحصیل نیمه وقت محاسبه میشود.
      خوش باشی‌

  10. آرش said,

    ژوئیه 7, 2010 در 6:33 ق.ظ.

    سلام امير جان
    امروز فايل نامبر دوم هم تو سايت جواب داد و اون جمله كذايي withdraw را با جمله قشنگ we started your appilication جابجا كردن در ضمن فايل نامبر اول هم ديگه بسته شده فكر كنم دارن يه نظمي به اين سيستم 2 فايل نامبري ميدن. نكته جالب اينه كه ديگه pending ننوشتند و يه سره in process شدم.
    ممنون از راهنمايي هات

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 12:07 ب.ظ.

      خوب بسلامتی. انشاالله که خبر‌های خوب دریافت کنی‌.
      خوش باشی‌

  11. reza11000 said,

    ژوئیه 7, 2010 در 12:51 ب.ظ.

    اميرجان
    سلام
    اولا كه مارو اوس كرديا . ما تو ارتباطه تكستي مونديم چه برسه به صوتي تصويري.
    ثانيا:
    ازت زحماتت صميمانه متشكرم . امروز مدارك لعنيتيو فرستادم رفت. فقط در آخرين لحظه ديدم نوشته ريز نمرات رو اورجينالشم بفرستيد كه اتفاقا جلو دانشگاه خانم بوديم كه رفتيم سئوال كرديم كه اگه اينكارو بكنيم به ما يك نسخه ديگه از اين ريز نمرات ميديد يا نه كه گفت فقط يكبار ميديم و المثني هم نداره.
    ما هم كه ديديم بعدا احتمالا اين ريز نمرات لازممون بشه و تازه كپي اون هم ضميمه ترجمه اش هست ديگه نفرستاديم و فقط اورجينال سوء پيشينه و آيلتس رو فرستاديم.
    گفتيم فوقش اگه خواستن بعدا براشون ميفرستيم ديگه.
    شد 82 روز . تصميم گرفته بودم 30 روزه بفرستم!!!!. بهتره از اين به بعد تصميم نگيرم.
    اونوقت به آفيسرها گير ميديم كه چرا ميگن 1 ساله رسيدگي ميكنيم بعد ميشه 1 سالو نيمه!!!
    راستي قرارداده كه داده بودم دارالترجمه تصحيح كنه موقعي كه تحويل گرفتم ديدم اينبار حسابدار ارشد رو رئيس حسابداري ترجمه كرده . ديگه ديدم خيلي داره طول ميكشه بي خيال شديم گفتيم ولش كن . با پدر خانم هم صحبت كرديم گفت chief accountant با senior accountant فرق زيادي نداره .

    خوش باشي

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 12:11 ب.ظ.

      خوب بسلامتی. نه بابا همون ترجمه کفایت میکنه.
      درسته مشکلی‌ نخواهی داشت انشاالله.
      خوش باشی‌

  12. پژمان said,

    ژوئیه 8, 2010 در 7:13 ق.ظ.

    آقا امیر کجا هستید؟ مثل اینکه این خرابی دست بردار نیست.

    منتظریم .

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 12:14 ب.ظ.

      پژمان جان لپ‌تاپ خراب بود ، اینترنت نداشتم ، مهمان داشتم و اوضاع خودم هم ریخته به هم!!! خلاصه معذرت می‌خوام که از همه چیز دور بودم !!!
      خوش باشی‌

  13. star said,

    ژوئیه 8, 2010 در 9:30 ق.ظ.

    سلام
    با تشکر از مطالب ارزنده در وبلاگتون
    من دارم الان مدارکمو برای دمشق می فرستم و یه سئوال از شما دارم. متقاضی اصلی خودمم و از طریق وکیل اقدام کردم. وکیلم میگه لازم نیست مدارک کاری(سابقه و قرارداد) همسرت را هم بفرستی چون امتیازی نداره ، اگر چه تو فرمهای دمشق خواستن… از طرفی همسرم هم متقاضی پرونده قبلیمونه که سال 2006 باز کردیم و تر جیح میدم با فرستادن اطلاعات زیادی اون یکی پرونمون هم خراب کنیم و تناقضی پیش بیاد . میخواستم اگه ممکنه نظر شما را بدونم.
    یک مطلب دیگه من نمی تونم صفحه نظرات پستهای شما را بخونم بارها تلاش کردم ولی نظرات همیشه زیر منوی سمت چپ صفحه مخفی میشه .چه باید بکنم؟

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 12:16 ب.ظ.

      دوست عزیز ، هر چیزی که در فرم‌ها مدعی میشوید باید مدارکش را ارسال کنید. سابقه‌ کار همراه هم جزو این مدارک هست.
      خوش باشی‌

  14. star said,

    ژوئیه 8, 2010 در 9:32 ق.ظ.

    الان که یه نظر گذاشتم تونستم نظرات دیگران هم بخونم:)

  15. تیتی said,

    ژوئیه 8, 2010 در 10:05 ق.ظ.

    من میگم یه کاری کنیم بچه های اینجا پولامونو رو هم بذاریم یه لپ تاپ براتون کادو بگیریم

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 12:18 ب.ظ.

      ممنونم تیتی جان اگه خدا بخواد حل شد ، فقط خودم اوضاع زیاد خوبی‌ ندارم که انشاالله اون هم حل میشه.
      خوش باشی‌

  16. علی said,

    ژوئیه 9, 2010 در 4:49 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    با توجه به پیشنهادی که برای زدن email به وزیر مهاجرت کرده بودی جواب email امروز به دستم رسید

    This is in response to your e-mail of May 15, 2010, addressed to the Honourable Jason Kenney, Minister of Citizenship, Immigration and Multiculturalism, concerning your application for permanent residence. I apologize for this delayed reply.

    I appreciate your wish to become a permanent resident of Canada as soon as possible. Our records indicate that your application was received at the visa office in Damascus on August 12, 2009. According to our statistical data for the period of January 1, 2009, to December 31, 2009, 80 percent of Skilled Worker applications (destined for Quebec) were finalized in 14 months from the date the completed application was received at the visa office in Damascus.

    Please be assured that you will be informed as soon as visa officers are in a position to review your application and determine whether additional information, documentation or a personal interview is required.

    Thank you for having taken the time to write.

    S. Langlois
    Ministerial Enquiries Division

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 12:24 ب.ظ.

      خیلی‌ ممنون علی‌ جان از اطلأعی که دادی. حداقل الان تکلیفت مشخص شد و‌ای کاش بقیه دوستانی هم که این مشکل را دارند ، جداگانه ایمیل می‌زدند تا وزیر محترم بداند که خیلی‌ از ایرانی‌‌ها این مشکل را دارند.
      خوش باشی‌

  17. شقایق said,

    ژوئیه 9, 2010 در 6:51 ق.ظ.

    خدا رو شکر که لب تاپ شما درست شد .
    امیر جان یه سوال داشتم ، شرمنده که این همه زحمت به شما می دهم .
    همانطور که گفته بودم ، فرمهای من در تاریخ 10 زوئن به سیدنی رسیدند . حالا هم که لیست شغل ما حذف شده است . شما گفتی این لیست جدید شامل حال ما نمی شه . حالا می خواستم بدونم اگر خدایی نکرده به هر علتی فرمها رو پس بفرستند ، من باید با لیست جدید اقدام کنم یا قبلی رو تکمیل کنم ؟ در ضمن چه مدت باید منتظر فایل نامبر بمونم ؟ هنوز هم 2 ماهه است یا بیشتر شده ؟
    ممنون که وقتتو در اختیارم قرار می دی !

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 12:26 ب.ظ.

      شقایق جان انشاالله که این اتفاق نمیفته ، اما اگر بنا به هر دلیلی‌ برگشت بخوره ، باید بر اساس لیست جدید ارسال کنی‌. هنوز همان ۶۰ تا ۷۰ روز هست.
      خوش باشی‌

  18. شقایق said,

    ژوئیه 9, 2010 در 7:30 ق.ظ.

    راستی معذرت من یه سوال دیگه هم داشتم ، اونم اینه که راهی هست که من بتونم پیگیری کنم (Track) که مدارکم در چه مرحله ای هست ؟ من مانی اردر ارسال کرده بودم .

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 12:27 ب.ظ.

      امکان چک کردن پروسه کاری بر روی پرونده در این مرحله وجود ندارد.
      خوش باشی‌

  19. احسان said,

    ژوئیه 9, 2010 در 8:56 ق.ظ.

    سلام امیر خان.من دو سال آخر مقطع لیسانسم رو بطور پارت تایم کار میکردم.می خواستم بدونم آفیسر این قسمت از سابقه کارم که تو نامه گواهی کارم قید شده 28 ساعت در هفته رو قبول میکنه؟چون در صورت قبول امتیازم میشه 67.ممنون بابت اطلاعات مفیدت.

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 12:28 ب.ظ.

      احسان جان کار در حین تحصیل نیمه وقت محاسبه میشود.
      خوش باشی‌

  20. shida said,

    ژوئیه 9, 2010 در 9:22 ق.ظ.

    سلام امیر اقا من حسابی گیج شدم چه مدارکی باید برای سیدنی بفرستیم ؟گواهی 6ماهه بانک هم لازم هست؟اخه من با تایم 120 روز دمشق 6 ماه از افتتاح حسابم که داشیم پر و پیمونش میکردیم میگذشت با این قانون جدید مثلا 4 ماه عمر حسابم هست لطف کن در این مورد توضیح بده و مدارکی که باید به سیدنی بفرستیم رو اگه لیست کنی خیلی ممنون میشم اخه به یک نتیجه قطعی نرسیدم حجت رو شما تموم کن برادر

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 12:35 ب.ظ.

      شیدا جان باید کلّ فرم‌ها و کلّ مدارکی که بر اساس چک لیست دمشق تهیه کردی را باید ارسال کنی‌. نامه بانک مهم نیست ، نهایتش این هست که چند ماه دیگه دوباره خواهند خواست.
      خوش باشی‌

  21. مامان دریا said,

    ژوئیه 9, 2010 در 2:30 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    با توجه به اینکه افیسر پرونده ی ما رو دست گرفته چرا وضعیت پرونده مهاجرتی ما همچنان ریسیو بای ویزا آفیسه( از 23 آوریل تا حالا)واینکه حدس می زنید چه مدت دیگر وضعیت پرونده ما معلوم میشه؟

    خصوصی : ……………………………………………………….
    صمیمانه از وقتی که میگذارید ممنونم و همیشه براتون آرزوی خوشبختی میکنم .
    با احترام – مامان دریا

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 6:45 ب.ظ.

      ببینید ، پرونده را در دست بررسی قرار میدهد اما احتمالا عملیاتی بر روی آن انجام میدهد و تاریخ دیگری را برای خود مشخص میکند و لازمه آن تغییر وضیعت نیست.
      در شرایط فعلی متاسفانه در این مورد نمیشه مطلبی گفت و حدسی زد.
      بسیار بسیار خرسندم که شرایط به نحو مطلوب در حال پیشرفت هست و امیدوارم که خیلی زود خبر های دلنشین داشته باشم.
      خوش باشی

  22. شقایق said,

    ژوئیه 9, 2010 در 5:28 ب.ظ.

    امیر جان شرمنده ، من اینقدر از شما سوال می کنم ، اما شما تنها کسی هستی که می تونم تو این زمینه بهش اعتماد کنم .
    راستش من تو فرمهایی که به سیدنی فرستادم ، تو قسمت کاری همسرم ، چون بعضی از شغلهاش از حمله شغل فعلیش (ناظر فنی مکانیک ) و همینطور تدریس دانشگاهش ادامه دار بود یعنی همچنان در حال خدمت است در قسمت from زمان آغاز و در قسمت to به جایی که تاریخ روز را بنویسم نوشتم to date ، واسه همین می ترسم این مشکل بوجود بیاه و مدارکم برگشت بخوره ، بقیه قسمتها کامله .، یعنی تو چک باکس علامت زدم که جه مدت می شه .
    به نظر شما این ممکنه مشکل پیش بیاره و آفیسر پس بفرسته ؟

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 6:48 ب.ظ.

      شقایق جان اصلا نگران نباش ، من برای یکی از دوستانم که فرم ها را پر میکردم ، اون قسمت را کاملا خالی گذاشتم و هیچ مشکلی پیش نیامد.
      خوش باشی

  23. شقایق said,

    ژوئیه 9, 2010 در 5:29 ب.ظ.

    راستی ممنونم که وقت می گذارین جواب می دین !

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 6:48 ب.ظ.

      اختیار داری.
      خوش باشی

  24. تیتی said,

    ژوئیه 9, 2010 در 6:33 ب.ظ.

    سلام. ایشاالله که حال خودتون هم به زودی خوب میشه
    در مورد پرونده مامان دریا میتونم بپرسم که ایا ایشون برای فدرال اقدام کردند یا نه. مال ما 11 ماه شده به نظرتون ایمیل بزنیم براشون که چرا جواب ندادین؟

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 6:53 ب.ظ.

      ممنونم تیتی جان.
      والا تا اونجا که من اجازه دارم بگم ، ایشان برای فدرال اقدام کرده اند و چندی پیش درخواست کیپس کرده بودند که نتیجه را جدیدا دریافت کرده اند.
      من اعتقاد دارم که دوستانی که ۱۰-۱۲ ماه هست که مدارک را ارسال کرده اند و نتیجه نگرفته اند ، ایمیل بزنند و قول آنها را به خودشان یادآوری کنند !!! ولی خب خیلی ها با این قضیه موافق نیستند و من چون ذینفع نیستم ، هیچ اصراری ندارم !!!
      خوش باشی

  25. سیمین said,

    ژوئیه 9, 2010 در 7:07 ب.ظ.

    با عرض سلام وتشکرخدمت دوست گرامی
    امیر خان از ارسال مدارکم به سیدنی حدود 86 روز میگذره و هیچ خبری نشده ممکنه روند کار اونها کند شده باشه .. راستش بدلیل اینکه شغل من در لیست جدید نیست نگرانم که پرونده های این دسته از مشاغل را در اولویت دوم قرار بدهند .. و اول به پرونده هایی که جزو لیست جدید هستندرسیدگی کنند آیا ممکنه چنین اتفاقی بیفته؟؟
    من قبلا هم یک پرونده داشتم که چون بطور غیرمنتظره ای پروندم به ورشو فرستاده شده و من مدارک زبانم آماده نبود انصراف دادم و دوباره اپلای کردم …آیا ممکنه به اون ربطی داشته باشه؟؟
    از پاسختان سپاسگزارم– شاد وسلامت باشید

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 7:59 ب.ظ.

      سیمین جان تا به الان باید فایل نامبر خود را دریافت میکردی !!! ولی نگران نباش ۱۰-۱۵ روز دیگه صبر کن و ایمیل خود را مراتب چک کن ، اگر خبری نشد یک شماره تلفن بهت میدم تا تماس تلفنی داشته باشی.
      ۲ تا پرونده هیچ ارتباطی به هم نداره و اصلا این ۲ تا را با هم قاطی نمیکنند . پس نگران نباش.
      خوش باشی

  26. شقایق said,

    ژوئیه 9, 2010 در 7:27 ب.ظ.

    وای مرسی امیر جان . خیالم و راحت کردی داشتم سکته می کردم !

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 8:00 ب.ظ.

      نگران نباش شقایق جان ، انشاءالله همه چیز به نحو مطلوب پیش خواهد رفت.
      خوش باشی

  27. soolmaz said,

    ژوئیه 9, 2010 در 7:57 ب.ظ.

    salam amir jan.khubin? Az parvandehaye 2008 khabari nist!? 1salam tamam shod

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 10:38 ب.ظ.

      میدونم سولماز جان من باز هم تاکید میکنم که یک ایمیل به شخص وزیر بزنید ، شاید کار ساز شد.
      خوش باشی

  28. مامان دریا said,

    ژوئیه 9, 2010 در 8:01 ب.ظ.

    با اجازه امیر عزیز
    تیتی جان ما برای فدرال اقدام کردیم و سپتامبر یکسال میشه که ریسیو بای ویزا آفیس هستیم
    اگر سوالی در مورد کیپس داشتین میتونید میل بزنید.
    ضمنا نیمه دوم آگوست تصمیم داریم باوزارت مهاجرت مکاتبه کنیم (البته اگر وضع به همین منوال بمونه)
    با احترام – مامان دریا

  29. soolmaz said,

    ژوئیه 9, 2010 در 8:19 ب.ظ.

    zemnan amir jan man hafte pish email zadam.ama javabi nagerftam.shodo salamat bashi

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 10:40 ب.ظ.

      دمشق نسبتا دیر جواب میده ، هفته دیگه انشاءالله جواب خواهی گرفت.
      خوش باشی

  30. ژوئیه 9, 2010 در 10:12 ب.ظ.

    آقا امیر سلام
    ممنون می شم اون شماره ای رو که قراره به سیمین خانم بدید به من هم بدید از رسیدن پرونده من هم به سیدنی حدود 85 روز گذشته اما خبری نیست می گم شاید برگشت خورده و الان در راه برگشته که اینقدر طول کشیده !

    • امیر said,

      ژوئیه 9, 2010 در 10:42 ب.ظ.

      انشاءالله که اینجور نیست اما اگر تمایل داری ، با ایمیل شخصی ات بهم ایمیل بزن ، من شماره تلفن و کارهایی که باید انجام بدی را بهت میگم.
      amir2322@yahoo.co.uk
      خوش باشی

  31. احمد said,

    ژوئیه 9, 2010 در 10:23 ب.ظ.

    سلام امیرخان
    میشه لطفا ادرس اون پستی که نوشته بودی چطور میشه کیپس گرفت را برام بزاری ممنون.
    در ضمن نوشته بودی حالت گرفته است شاید بتونم کمکی بکنم دوست داشتی بهم ایمیل بزن یا شماره بده زنگ بزنم

  32. تیتی said,

    ژوئیه 10, 2010 در 6:01 ق.ظ.

    مرسی مامان دریا لطف کردین.

  33. reza said,

    ژوئیه 10, 2010 در 8:05 ق.ظ.

    salam
    mikhastam bedoonam i keips ya kollan kary ke maman darya karde va detaile parvandasho dar avorde chie,va man che joory mitoonam in karo bokonam?akhe male manam 11 mah shode ke recieved by visa office hastam.
    rasty man chon vakil daram khoam mitoonam in karo bokonam ya baiad be oonha begam?


پاسخی بگذارید

