خبر جدید چی دارید؟

من که هیچی ندارم. این چند روزه درگیر تعمیر لپ تاپ بودم ، مهمان هم داشتیم و از طرفی کمی مشغله فکری هم داشته و دارم و تقریبا میشه گفت از همه چیز بدور بودم. ولی آن چیزی که مشخص هست شرایط و روند بررسی پرونده ها هیچ تغییری نکرده و دوستانی که قصد اقدام بر اساس قانون جدید صادره پس از ۲۶ جون را دارند ، باید کل مدارک مورد نیاز بر اساس چک لیست ویزا آفیس را تهیه و به همراه فرم ها به سیدنی ارسال کنند. بدین معنی که عملا مهلت ۱۲۰ روزه جهت ارسال مدارک حذف شده و میشه امیدوار بود که به بررسی پرونده ها سرعت بیشتری داده شود.
البته باید نشست و دید که این تغییرات در آینده چه ارمغانی خواهد آورد.
باز هم در چند روز آینده در سفر خواهم بود ، اما لپ تاپ را بهمراه خواهم برد تا شاید بتونم کمی وب گردی کنم و ببینم در سر این آقایان چی میگذرد ؟؟!!!

خوش باشید

82 دیدگاه

  1. گانگ said,

    ژوئیه 10, 2010 در 6:13 ب.ظ.

    سلام امیرخان. خلاصه بعد از یه عمر وبلاگ خونی ما هم یه وبلاگ واسه خودمون زدیم. خوشحال می شیم اگه مارو به لیست وبلاگاتون اضافه کنید.
    http://miner-canada.blogspot.com/

    • امیر said,

      ژوئیه 10, 2010 در 6:27 ب.ظ.

      خیلی خوش آمدی. چشم.
      خوش باشی

  2. حميدم said,

    ژوئیه 10, 2010 در 6:14 ب.ظ.

    سلام اميرجان هميشه به گردش و تفريح. اميدوارم خوش بگذره.

    • امیر said,

      ژوئیه 10, 2010 در 6:23 ب.ظ.

      ممنونم حمید جان ، تفریح نیست دنبال دربدری هستم !!! ولی سعی میکنم بهم خوش بگذره چون خانوادگی میریم.
      خوش باشی

  3. کارنو said,

    ژوئیه 10, 2010 در 9:12 ب.ظ.

    سلام ، امیر خان ،تست کامنت گذاری رو دارم انجام میدم . نمیتونم کامنت بذارم. امیدوارم این ثبت شه .

    • امیر said,

      ژوئیه 10, 2010 در 10:10 ب.ظ.

      تست انجام شد. همه چیز مرتب هست.
      خوش باشی

  4. کارنو said,

    ژوئیه 10, 2010 در 9:13 ب.ظ.

    هورا بعد قرنی من کامنت گذاشتممممممم هورااا مشکلم رفع شد.

    • امیر said,

      ژوئیه 10, 2010 در 10:11 ب.ظ.

      ممنونم کارنو جان.
      خوش باشی

  5. یاسمن said,

    ژوئیه 11, 2010 در 7:37 ق.ظ.

    سلام امیر جانوومی دونم که موقعیت خوبی برای سوال پرسیدن نیست و تو سفری اما می خواستم بدونم که شما خبر دارید که پرونده های تا چندم جولای رو بررسی کردند.ما سپتامبر هستیم ..می خوام بدونم شما خبر دارید؟ می گن پرونده های جولای رو بررسی می کنن..چیزی شنیدید شما؟ممنونم

    • امیر said,

      ژوئیه 11, 2010 در 5:02 ب.ظ.

      یاسمن جان این تاریخ اعلام کردن ها را مشاور ها از خودشان در میارند تا بگن با اداره مهاجرت روابط تنگاتنگی دارند !!! اصلا این چیز ها را باور نکنید و سعی کنید که بیشتر صبور باشید.
      خوش باشی

  6. معصوم said,

    ژوئیه 11, 2010 در 2:33 ب.ظ.

    سلام امیر خان.امیدوارم حالتون خوب باشه.میخواستم بپرسم در صورتی که من متقاضی اصلی باشم باز هم باید فرم معافیت سربازی همسرم ترجمه بشه.؟ممنون میشم جواب بدید.

    • امیر said,

      ژوئیه 11, 2010 در 5:05 ب.ظ.

      حتما. مدارک کلیه مواردی که در فرم ها ادعا میکنید را باید ارائه دهید.
      خوش باشی

  7. سیمین said,

    ژوئیه 11, 2010 در 3:24 ب.ظ.

    با سلام وتشکر از شما دوست گرامی
    شد90 روز و هنوز از فایل نامبر خبری نشد … ولی با توجه باینکه کسانی هستند که شرایط مشابه دارند خیالم راحتر شد.
    امیرخان آیا حکم قهرمانی کشوری در یکی از رشته های ورزشی میتونه امتیازی در بر داشته باشه و یا حداقل میتونه جنبه مثبتی برای پرونده محسوب بشه.از پاسختون ممنون

    • امیر said,

      ژوئیه 11, 2010 در 5:07 ب.ظ.

      میتونه دید مثبتی در آفیسر ایجاد کنه اما هیچ امتیازی نداره. انشاءالله فایل نامبر هم میاد.
      خوش باشی

  8. شقایق said,

    ژوئیه 11, 2010 در 4:35 ب.ظ.

    سلام امیر جان ، خسته نباشی
    یک سوال داشتم اونم اینکه مشکل خانم ونوس در مورد فایل نامبر اولشون :
    ایشون گفته بودند تاریخی که سفارت گفته مدارک بدستش رسیده با تاریخی که DHL گفته بوده ، مغایرت داره . آیا همچین چیزی شایعه ؟

    • امیر said,

      ژوئیه 11, 2010 در 5:22 ب.ظ.

      والا یادم نیست در این مورد ایشان چی گفتند ، در یک فرصت مناسب میرم کامنت ها را میگردم تا ببینم دقیقا چی بوده داستان.
      خوش باشی

  9. mohammad said,

    ژوئیه 11, 2010 در 4:37 ب.ظ.

    اميدوارم حالتان خوب بوده و موفق باشيد.
    يه سوال داشتم، من دوتا نتيجه آيلتس به شرح زير دارم:
    1- آيلتس آكادميك با نمره اورال 5.5
    توزيع نمره ها طوري است كه امتياز 9 مياورد
    و يكسال و 2 ماه و نيم از آن مي گذرد.
    2- آيلتس جنرال با نمره اورال 5.5
    ولي توزيع نمره ها طوري است كه امتياز 7 مياورد
    و اخيرا نتيجه را اعلام كرده اند.
    ……………………….
    اين را ميدانم كه الف)آيلتس آكادميك را هم ميپذيرند و ب )نوشته اند كه از زمان آيلتس نبايد بيش از يكسال بگذرد ؛
    ::::::::::::::::::::::::::::::
    با توجه به موارد فوق و اينكه بقيه امتيازات من بدون زبان به 60 ميرسد و در نتيجه با آيلتس دوم لب مزر هستم ،
    به نظر شما كدام مدرك آيلتس را با پرونده ام بفرستم؟

    با تشكر فراوان

    • امیر said,

      ژوئیه 11, 2010 در 5:26 ب.ظ.

      محمد جان به اعتقاد من دوباره امتحان بده اگر وقت داری. چون نمره پائین زبان تاثیر منفی روی آفیسر میگذاره. و احتمال مصاحبه را خیلی بالا خواهد برد. اگر هم وقت نداری ، هر دو را بفرست تا خود ایشان تصمیم بگیره.
      خوش باشی

  10. sara said,

    ژوئیه 12, 2010 در 6:17 ق.ظ.

    سلام امیر جان. حالت خوبه؟ ما حسابی مشغول کاریم و سرمون شلوغه و متوجه گذشت زمان نمی شیم.الان 2 ماهه که این پراسس شدیم به نظرت چه قدر طول می کشه؟
    شوهرم می گه بهش فکر نکن باز دیوونه می شی ها>>>>>>

    • امیر said,

      ژوئیه 12, 2010 در 2:44 ب.ظ.

      خب خدا را شکر که همه چیز رو به راه هست. والا اصلا نمیشه زمانی را مشخص کرد ولی فکر نمیکنم که زیاد طول بکشه.
      خوش باشی

  11. amir said,

    ژوئیه 12, 2010 در 6:34 ق.ظ.

    salam amir jam omid varam ke khob bashi.
    agha man ba hamsaram tasmim gerftim ke madarekemono baraby borj 1 miladi
    2011 befrestim ke shayad mahdodiat reshte parstari dar janvieh poor nashodeh bashe chon taze aval sale benazaret doroste?
    va inke bayad tamam madarekio ke be damshghe mifrestadim hala befrestim sidni
    mishe tozih bedi
    mersi

    • امیر said,

      ژوئیه 12, 2010 در 2:48 ب.ظ.

      امیر جان اینجوری نیست که فکر میکنی. شروع آمار گیری از ۲۶ جون هست تا ۲۵ جون ۲۰۱۱ پس فکر نکن که کنتور آمار گیری از اول سال صفر میشه!!!
      بله باید علاوه بر فرم ها و مدارکی که باید میفرستادی به سیدنی ، کل مدارک بر اساس چک لیست دمشق هم ارسال شود.
      خوش باشی

  12. reza said,

    ژوئیه 13, 2010 در 4:48 ق.ظ.

    salam
    mikhastam az sara khanoom beprsam bad az chand mah az residane madarek be daftare dameshgh in process shodan?
    merc

    • امیر said,

      ژوئیه 13, 2010 در 9:50 ق.ظ.

      رضا جان ایشان دفترشان دهلی نو بود ، چون در هند اقامت داشتند و زمانی که به ایران بازگشتند ، پرونده شان به دمشق ارسال شد.
      خوش باشی

  13. soolmaz said,

    ژوئیه 13, 2010 در 12:27 ب.ظ.

    salam amiR jan.sefarat javab dade vakilet bayad tamas begire.baba vakile ma tu vancouver khabe chekare parvande ma dare! Kholase inke baade 2hafte hichi

    • امیر said,

      ژوئیه 14, 2010 در 2:14 ق.ظ.

      خب سولماز جان اگر مشاور داری باید اون تماس بگیره و به کس دیگری جواب نمیدن.
      خوش باشی

  14. شقایق said,

    ژوئیه 14, 2010 در 3:50 ق.ظ.

    سلام امیر جان ، من بدبخت شدم ، ایمیل ما رو هک کردند . حالا چه جوری بفهمیم که فایل نامبرمون چنده؟ راهی داره که من به سفارت اطلاع بدهم؟

    • امیر said,

      ژوئیه 14, 2010 در 11:00 ق.ظ.

      ای بابا چرا بدبخت؟؟!!! حالا یعنی چی هک شدی؟ مگه فایل نامبر اومده بود؟
      میتونی یک ایمیل بزنی به سفارت به آنها اطلاع بدی که ایمیلت تغییر کرده و تمام مکاتبات را با این ایمیل جدید انجام بدهند. نگران نباش.
      خوش باشی

  15. ونوس said,

    ژوئیه 14, 2010 در 6:45 ق.ظ.

    سلام امير جان با اجازه

    به شقايق جان:
    تاريخي كه در اچ ال به من درخصوص رسيد مدارك يبه سفارت اعلام كرده بود 9 دسامبر بود اما بعداز اينكه فايل نامبرم رو گرفتم و وضعيتم رودر سايت چك كردم نوشته اند كه تاريخي كه مدارك بهشون رسيده 10 دسامبر بوده و فقط يك روز مغايرت وجود داره. علتش رو هم نمي دونم

  16. شقایق said,

    ژوئیه 14, 2010 در 8:11 ق.ظ.

    امیر جان کجایی ؟ من دارم می میییییرم

    • امیر said,

      ژوئیه 14, 2010 در 11:04 ق.ظ.

      خدا نکنه ، بابا بگذار از خواب پاشم!!! نگران نباش.
      خوش باشی

  17. سپيده said,

    ژوئیه 14, 2010 در 8:49 ق.ظ.

    سلام

    ميخواستم بپرسم اگه مسافرت خارجي داشته باشيم امكان داره براي مهاجرت به كانادا واستراليا مشكلي ايجاد بشه من دوسال پيش رفتم تايلند براي گردش و همينطور دبي ممكن گير بدن
    من امروز شنيدم اروپا به كسايي كه رفتن تايلند به راحتي ويزا نمي ده البته از جاي معتبري نيست ولي اگه اطلاعي داري ممنون ميشم به من هم بگي
    خيلي ممنون از اينكه جواب ميدي

    • امیر said,

      ژوئیه 14, 2010 در 11:07 ق.ظ.

      سپیده جان اینها همش شایعه هست و اصلا توجه نکن. آیا کسی هست که بخواهد به کانادا برود و حداقل یک سفر دوبی نرفته باشه؟
      من الان اروپا ساکن هستم و ویزا تایلند هم در پاسپورتم هست. اینها همش حرف مفت هست و توجه نکن.
      خوش باشی

  18. شقایق said,

    ژوئیه 14, 2010 در 12:15 ب.ظ.

    امیر جان ، ی شه بگش به چه آدرسی ایمیل بزنم چی بگم؟

    • امیر said,

      ژوئیه 14, 2010 در 12:32 ب.ظ.

      شقایق جان از طریق خود سایت اداره مهاجرت وارد قسمت تماس با ما بشو و مرحله به مرحله جلو برو تا وارد قسمت تماس با دمشق بشی و همانجا ایمیل را بزن. و اعلام کن که ایمیل آدرست تغییر کرده.
      خوش باشی

  19. شقایق said,

    ژوئیه 14, 2010 در 12:16 ب.ظ.

    ببخشید اینقدر عصبی هستم که نمی تونم درست بنویسم ، راستش هم ایمیل همسرم و هک کرده هم فیس بوکش و .

    • امیر said,

      ژوئیه 14, 2010 در 12:32 ب.ظ.

      ریلکس باش ، هیچ اتفاقی نمیفته و همه چیز درست میشه.
      خوش باشی

  20. شقایق said,

    ژوئیه 14, 2010 در 1:39 ب.ظ.

    مرسی امیر جان ، اما من هنوز تو مرحله اول هستم و فایل نامبرم باید از سیدنی بیاد نه دمشق.
    نمی تونم پیدا کنم . 😦

    • امیر said,

      ژوئیه 14, 2010 در 2:35 ب.ظ.

      خب پس از این راه نمیتونی اقدام کنی ، چون حتما فایل نامبر میخواهد.
      خوش باشی

  21. شقایق said,

    ژوئیه 14, 2010 در 2:13 ب.ظ.

    باور کن دارم سکته می زنم . می شه آدرس ایمیل و بدی . خواهش می کنم .

    • امیر said,

      ژوئیه 14, 2010 در 2:40 ب.ظ.

      بابا جان اتفاقی که نیفتاده!!! یک کمی خودت را کنترل کن. آدرس ایمیل سیدنی را دارم اما احتمال پاسخگویی تقریبا صفر هست. یک شماره تلفن از اونجا دارم ، اگر دوست داری با ایمیل شخصی ات برام ایمیل بزن تا بهت بگم چکار باید بکنی.
      خوش باشی

  22. شقایق said,

    ژوئیه 14, 2010 در 2:50 ب.ظ.

    امیر جان ایمیلت و به لطفا

  23. سیمین said,

    ژوئیه 14, 2010 در 5:15 ب.ظ.

    سلام خدمت دوست عزیزم
    امیر خان
    اگه کسی نمره آیلس کم بیاره با توجه با اینکه سایر مواردش مورد تایید باشه پروندشو ریجکت میکنند یا اینکه به مصاحبه دعوت میشه؟
    متشکرم

    • امیر said,

      ژوئیه 14, 2010 در 5:23 ب.ظ.

      سیمین جان اگر امتیاز کم بیاره ، پرونده ریجکت میشه ، اما اگر زبانش در حد قابل قبول نباشه احتمالا به مصاحبه دعوت میشه و یا مجددا مدرک زبان میخواهند. البته این ها همه به ویزا آفیسر بستگی داره.
      خوش باشی

  24. شقایق said,

    ژوئیه 14, 2010 در 11:55 ب.ظ.

    امیر جان ایمیل زدم .منتظرم .

    • امیر said,

      ژوئیه 15, 2010 در 9:53 ق.ظ.

      جواب دادم شقایق جان.
      خوش باشی

  25. reza said,

    ژوئیه 15, 2010 در 12:58 ق.ظ.

    Canada is adjusting its 2010 immigration plan to put even greater emphasis on economic recovery and further reduce the federal skilled worker backlog, Citizenship, Immigration and Multiculturalism Minister Jason Kenney told a news conference today.
    mabey it’s good news.what you think?

    • امیر said,

      ژوئیه 15, 2010 در 9:55 ق.ظ.

      رضا جان صحبت خوبی هست اما باید دید که چقدر اهل عمل هستند و نه حرف !!!
      خوش باشی

  26. soolmaz said,

    ژوئیه 15, 2010 در 4:21 ق.ظ.

    salam amir jan.ielts dar hade ghabele ghabul yani che hodudi?

    • امیر said,

      ژوئیه 15, 2010 در 10:00 ق.ظ.

      سولماز جان بستگی به آفیسر داره اما باید اسپیکینگ و رایتینگ از بقیه بالاتر باشه. فکر میکنم حدود ۶-۶.۵ قابل قبول باشه.
      خوش باشی

  27. سپيده said,

    ژوئیه 15, 2010 در 6:01 ق.ظ.

    سلام

    خيلي ممنون از راهنمايي هاي كه كردي اين هفته اخر خيلي نگران بودم
    من امروز پول از حسابم كم شد
    كد 0711
    تاريخ ارسال به سيدني 26 اپريل
    تاريخ برداشت پول 14 july
    فايل نامبر اول نيومده
    اينها رو نوشتم چون خودم هميشه دلم مي خواست مال بقيه رو بدونم تا ارامش پيدا كنم كه هنوز دير نشده

    • امیر said,

      ژوئیه 15, 2010 در 10:21 ق.ظ.

      خب مبارک باشه سپیده جان. انشاءالله تا چند روز دیگه فایل نامبر را هم میگیری.
      خوش باشی

  28. معصوم said,

    ژوئیه 15, 2010 در 6:49 ق.ظ.

    سلام امیر خان. ببخشید که سوالام زیاده.جایی خوندم که برای تایید سابقه شغلی تو شرکتهای خصوصی باید ترجمه روزنامه رسمیه شرکت رو هم بفرستیم .ایا این خبر درسته؟مربوط به کبکه یا در مورده فدرال هم صدق میکنه؟اصلا این خبر درسته؟ممنون میشم جواب بدید.

    • امیر said,

      ژوئیه 15, 2010 در 10:32 ق.ظ.

      معصوم جان دادگستری به شرطی سابقه کار شما را تائید میکند که کپی آگهی تاسیس شرکت را ارسال کرده باشید. اما ترجمه روزنامه در هیچ کجا نیاز نیست.
      خوش باشی

  29. شقایق said,

    ژوئیه 15, 2010 در 7:14 ق.ظ.

    سلام امیرخان
    من تازه به جمع دوستان وارد شدم میخواستم بپرسم راجع به جمله » ای دی من در اسکایپ amir.paniz است تا اگر کسی‌ دوست داشت و خواست بصورت صوتی با هم در تماس باشیم ، میتونه از این طریق تماس بگیره. فقط لطفا به وقت بریتانیا تماس بگیرید» شما در ایران مستقر هستید یا بریتانیا؟؟؟
    قصد ارتباط از طریق اسکایپ ندارم فقط میخواستم بدونم ایران هستید یا بریتانیا؟؟؟؟
    با سپاس

    • امیر said,

      ژوئیه 15, 2010 در 10:33 ق.ظ.

      شقایق جان من ساکن بریتانیا هستم.
      خوش باشی

  30. شقایق said,

    ژوئیه 15, 2010 در 8:24 ق.ظ.

    امیر جان ، می دونم خیلی مشغله داری ، اگه فرصت کردی به من ایمیل بزن.لطفا

  31. hamid said,

    ژوئیه 15, 2010 در 9:55 ق.ظ.

    Salam amir jan
    Omidvaram khob bashid doost azizam
    chand rooz ast ke file number damascus barayam amade ast,( hodoodan 20 rooz tool keshid) ama hal moshkel man injast ke yeki az madareki ke baraye sabegheye karam ferestadam ,marboot bood be govahi payan tarhe pezeshkim,motaesefaneh dar in govahi zekr nashode ke full time kar mikardeam dar bimarestan,ama kamelan moetabar va rasmi ast ,elatash ham migan in ast ke ghanoon tarh dar iran baraye hame yeksan ast va hameh midanand ke full time ast,hal nemidanam ke syria gir midahad ya na,dar zemn man yek govahi kameltar ,az haman daneshgah be esrar gerefteam,ke full time boodan va main duties ra kamel dar an bayan kardeand,hal nemidanam anra befrestam ya na,va ya inke sabr konam bebinam agar gir dadand befrestam,va niz agar befrestam moshkeli baraye parvandam eejad nemishe va ya inke anra bebandand ya delay bekhorad,dar zemn agar befrestam barayeshan bayad che tovzihi benevisam,
    Dar zemn gereftan file number 2 tanha be maeni daryaft madarek ast va chizi digar ra neshan nemidahad?

    Besyar mamnoon
    khodanegahdar

    • امیر said,

      ژوئیه 15, 2010 در 12:35 ب.ظ.

      حمید جان دریافت فایل نامبر دوم فقط به معنی دریافت مدارک هست و بس.
      به اعتقاد من نیازی به ارسال مدرک جدید الان نداری که ممکن هست تاثیر منفی داشته باشه. از طرفی گواهی طرح گروه پزشکی ، تمام وقت هست و آنها هم خوب به این مساله واقف هستند. پس جای نگرانی نیست.
      خوش باشی

  32. hamid said,

    ژوئیه 15, 2010 در 3:25 ب.ظ.

    salam mojadad amir jan
    besyar mamnoon az rahnamaee va lotfat,
    man kami negaranam va kami ham dochar vasvas shode am,va chand rooze ke zehnam be in movzoo mashghool shode va chand rooz digar ham bad shansi emtehan daram
    ,aya amir jan kasi az doostan boode ke mesle man hamin govahi ra ferestade bashad
    va javab gerefteh bashad ? chon amir jan mitarsam gir dahand, man ham khodam elati ke nafrestadam hamin ast,ba inke hata anra tarjomeh niz karde am,mitarsam badtar shavad,az tarafi mitarsam gir dahand,ya emtiyaz anra hesab nakonand,

    besyar bebakhshid ke mojadad mozahem shodam
    hamchenin bebakhshid ke farsi type nakardam,chon be note bookam emrooz dastrasi nadaram,va keshikam,
    va az tarigh mobile neveshtam

    shaad va pirooz bashi
    khodanegahdar

    • امیر said,

      ژوئیه 15, 2010 در 4:28 ب.ظ.

      حمید جان من فکر نمیکنم که جای نگرانی باشه و از طرفی از دیگر دوستان هم اطلاعی ندارم که در چه شرایطی بودند و مشکل مشابه شما داشتند یا خیر؟
      یک راه دیگه هم اینهست که مدرک را ارسال کنی و یک نامه توضیح هم رویش بگذاری و اعلام کنی که «بخاطر اینکه برای شما کاملا شفاف باشه که این سابقه من تمام وقت بوده ، این مدرک را هم ارسال میکنم».
      ببین بد نمیشه تاثیر منفی هم منظورم این بود که در ذهن آفیسر ایجاد شود آن هم بخاطر اینکه گفته اند در یک مرحله مدارک ارسال شود ، آن هم ممکن هست و من دیگه از خیلی مسائل و شرایط روحی آفیسر ها اطلاعی ندارم!! ، ولی یک احتمال هم داره که تاثیر نداشته باشه!!! ولی بخاطر اینکه خیالت راحت باشه ، بفرست.
      خوش باشی

  33. reza11000 said,

    ژوئیه 15, 2010 در 4:39 ب.ظ.

    سلام اميرجان
    باز هم همانطور كه پيش بيني كرده بودي وضعيت ويزا آفيس دمشق بهتر شده . چند تا از دوستان مديكالشون اومده و افشين هم خيلي زود پاس ريكوئست شده. راستي نميدونم فروم رو خوندي يا نه؟ يكي از بچه ها كه دو ماه صدور فايل نامبر دومش طول كشيده بوده ، بلافاصله بعد از فايل دوم وقتي وضعيتشو چك كرده براش زده اينپراسس.
    من اين موارد رو براي خودم كه نه ( حالا زوده) اما براي خيلي از بچه ها به فال نيك گرفتم.
    در ضمن دادگستري براي تائيد سابقه كار صرفا اگهي تاسيس نميخواد. ميگه كپي آخرين روزنامه رسمي شركت كه اصل مهر شركت روش زده شده باشه رو ميخوان.
    البته همه اين مطالب بهونه اي بود كه حالي ازت پرسيده باشم و نظرتو هم بدونم.
    راستي اون بنده خد ا هم كه ايميلشو هك كردن بگو بره پسوردشو ريست كنه. اونقدر هول كرده كه نميدونه چيكار بكنه.
    خوش باشي

    • امیر said,

      ژوئیه 15, 2010 در 5:07 ب.ظ.

      اره رضا جان اطلاع دارم و مطمئن هستم که بهتر هم میشه البته اگر بعضی از دوستان به توصیه من در پست بعدیم گوش بدهند.
      از این بابت خیلی خوشحالم.
      در مورد دادگستری هم که خب زیاد مشکلی نیست و راحت میشه این کار را انجام داد.
      بنده خدا خیلی هول کرده و نمیدونه چکار کنه.
      ضمنا یک زحمت بکش ، من ایمیل افشین رو نتونستم پیدا کنم ، از بس روزانه ایمیل های مختلف دارم ، یک پیغام تشکر خصوصی از طرف من بهش بده. به محض پیدا کردن ایمیل خودم هم برایش میفرستم. ممنون.

  34. آرمیتا said,

    ژوئیه 15, 2010 در 5:03 ب.ظ.

    سلام من الان بدترین خبر عمرم رو شنیدم. رشته من از این لیست لعنتی مشاغل اومده بیرون. این یعنی دقیقا به این معناست که بدبخت شدم نه؟
    رشتم زمین شناسی است و داشتم برا زبان آماده می شدم. ترو خدا بهم بگید دیگه هیچ امیدی نباید داشته باشم.یعنی دیگه تغییری نمیکنه این وضعیت. خواهش می کنم راهنماییم کنید دستم به هیچجا بند نیست
    در ضمن من صفحه دیدگاهها رو نمیبینم نکنه جوابی که بهم میدید رو نبینم

    • امیر said,

      ژوئیه 15, 2010 در 5:10 ب.ظ.

      آرمیتا جان حدود ۲۰ روزی میشه که لیست تغییر کرده و متاسفانه زمین شناسی حذف شده. فکر نمیکنم تا سال آینده این لیست تغییری کنه ولی میتونی از طریق کبک اقدام کنی که من در این زمینه اطلاعات زیادی ندارم و کمک زیادی نمیتونم بکنم. اما برای کبک میتونی اقدام کنی.
      خوش باشی

  35. reza11000 said,

    ژوئیه 15, 2010 در 5:16 ب.ظ.

    چشم اميرجان
    فروم فعلا ديتابيسش ارور ميده . تا درست شد حتما از طرفت يك پيغام براش ميزنم.
    خوش باشي

    • امیر said,

      ژوئیه 15, 2010 در 5:22 ب.ظ.

      از ظهر اینجوری شده. ممنون.
      خوش باشی

  36. hamid said,

    ژوئیه 15, 2010 در 5:37 ب.ظ.

    salam mojadad
    besyar sepasgozaram amir jan az inke vaghte azizat ra be man ekhtesaas
    dadi va soalatam ra pasokh dadi
    amir jan man dar zamani ke govahi ra ferestadam,yek note ham be un zamimeh kardam ,va tovzih dadam ke tarh pezeshki dar iran chist va che goneh ast,va bayan kardam full time ast,fekr mikoni agar unra be khanand khahand paziroft va ya be un ahamiyati midahand,amir jan be nazar shoma behtarin gozineh in nist ke sabr konam bebinam agar eerad gereftand in govahi 2 ra befrestam,,yaeni sabr konam ta khodeshan be khahand?
    momkeneh bedoone tovzih khastan ,nomreye unra nadand,,momken nist estelam konand?
    agar be man nomreye inra nadand 4 emtiyaz azam kam mishe va ehtemal rad shodanam ziyad mishavad
    mamnoon misham nazarat ra begoee,ke agar dar jaaye man boodi kodam gozineh ra enyekhab mikardi
    besyar motashakeram
    bedrood

    • امیر said,

      ژوئیه 15, 2010 در 7:13 ب.ظ.

      حمید جان اگر اینجوریه که به اعتقاد من اصلا نیازی به ارسال نیست. آنها دقیقا مطالب شما را مطالعه میکنند و اگر سوالی هم پیش بیآید از شما یا مرجع صادر کننده خواهند پرسید. پس اصلا نگران این قضیه نباش. انشاءالله که هیچ ایرادی هم نخواهند گرفت.
      خوش باشی

  37. hamid said,

    ژوئیه 15, 2010 در 7:28 ب.ظ.

    bashe chashm amir jan
    lotf kardi
    mamnoon az rahnamaeehaayat
    shad va ostevar bashi
    khodanegahdar

    • امیر said,

      ژوئیه 15, 2010 در 7:31 ب.ظ.

      خواهش میکنم.
      خوش باشی

  38. سپيده said,

    ژوئیه 17, 2010 در 5:19 ق.ظ.

    سلام

    با توجه به اين كه پول از حسابم كم شده فكر مي كني صلاح باشه من براي سوئ پيشينه اقدام كنم راستي براي همه اعضا حتي پسرم كه 6 سالش هم بايد سوئ پيشينه بگيرم چون ميگن يك ماه طول ميكشه (من هنوز فايل نامبر اول نگرفتم)
    مرسي

    • امیر said,

      ژوئیه 17, 2010 در 8:56 ق.ظ.

      سپیده جان تا آنجا که من اطلاع دارم ۱۰ روزه جواب سوء پیشینه میاد. فقط خودت و همسرت و فرزندان بالای ۱۸ سال نیاز دارند.
      خوش باشی

  39. saeid said,

    ژوئیه 29, 2010 در 2:27 ب.ظ.

    سلام امیرخان

    مهلت 120 روزه خذف شد؟ یعنی پرونده ها تو سیدنی امتیازشون بررسی میشه؟ ای داد بر من……………

    • امیر said,

      ژوئیه 29, 2010 در 2:58 ب.ظ.

      بله سعید جان دیگه مهلتی برای ارسال مدارک وجود نخواهد داشت ، اما پرونده ها همچنان در ویزا آفیس بررسی میشود. چی شده مگه؟!!
      خوش باشی

  40. saeid said,

    ژوئیه 29, 2010 در 6:58 ب.ظ.

    یعنی بعد از ذریافت فایل نامبر اول چند روز مهلت دارم تا مدارک رو بفرستم به ویزا آفیس؟؟؟

    • امیر said,

      ژوئیه 29, 2010 در 7:57 ب.ظ.

      سعید جان من قاطی کردم شدید!!!
      اگر مدارک را به سیدنی از ۲۶ جون به بعد ارسال کردی ، هیچ زمانی نداری و باید همان اول تمام مدارک را به سیدنی ارسال کنی.
      اگر فایل نامبر را قبل از ۲۶ جون گرفتی و در آن به شما ۱۲۰ روز وقت داده اند ، که خب ۱۲۰ روز وقت داری که مدارک را به ویزا آفیس ارسال کنی.
      من نمیدونم پرونده شما شامل کدام یک از اینها میشود.
      خوش باشی

  41. saeid said,

    ژوئیه 29, 2010 در 8:17 ب.ظ.

    من فقط فرم ها رو + مدرک آیلتس فرستادم. پس برمیگرده ؟

    • امیر said,

      ژوئیه 29, 2010 در 10:28 ب.ظ.

      سعید جان در صفحه ۱۷ بوکلت جدید دقیقا اشاره شده که باید کل مدارک را به سیدنی ارسال کنید ، البته اگر مدارکت بعد از ۲۶ جون رسیده باشه.
      خوش باشی

  42. ali said,

    نوامبر 3, 2010 در 10:45 ب.ظ.

    سلام
    از شما سوالي داشتم
    ما 2007 از طريق سفارت كانادا در برلين اقدام كرديم,2ماه قبل كل مدارك درخواستي را ارسال كرديم,يك هفته بعد از دريافت مدارك مدارك تكميلي خواستند كه ما ارسال كرديم
    به نظر شما ممكنه مدارك جديد مجدد بخواهند؟
    واينكه ايا اكر ميخواستند مصاحبه تعيين كنند مدارك مجدد درخواستي رو روز مصاحبه نمي خواستند؟


پاسخی بگذارید

