آمار بازدیدکنندگان

میدونید پس از حدود یکسال و نیم وبلاگ نویسی ، بیشترین آمار بازدیدکنندگان مربوط به چه روزی بود؟
روزی که لیست جدید مشاغل مورد نیاز جهت مهاجرت به کانادا را اعلام کردم. وبلاگم بیش از ۲۰۰۰ بازدید داشت !!! یعنی ۱۰۰۰ بازدید بیشتر از حد معمول!!!
معنی آن این هست که اگر زمانی ، دیگه نخواهم در مورد کانادا و مهاجرت به آن مطلب بنویسم ، باید مگس بپرونم !!!
بعضی موقع ها به مرجان عزیز حسودیم میشه و آن آمار بازدید کننده نجومی اش. البته من کجا و مرجان کجا !!! نه قلم اون رو دارم ، نه طرز فکر اون رو. و نه اینقدر طالب !!!
ولی خب بعضی موقع ها آدم بیشتر از اون چیزی که لیاقتش را داره ، انتظار داره که شاید اسمش باشه ، زیاده خواهی !!!
واقعا من زیاده خواهم؟ نه …………… .
همیشه قانع بودم ، این مورد به خصوص که اصلا موردی نیست که بخواهم در موردش صحبت کنم. اما بیشتر نظرم و قصدم این هست که چقدر خوب هست که انسان به مقام و منزلتی برسه که علاوه بر دوستان واقعی زیاد ، دوستان مجازی خیلی زیادی هم داشته باشه که در همه حال دوستدار اون و احوالپرس اون شوند.
البته اشتباه نشه ، من هم سپاسگزار تک تک دوستان هستم ، اما دوستداران مرجان را من ندیدم کسی داشته باشه. البته اگر غیر از این بود ، جای سوال و تعجب بود چون:
هم زیبا مینویسه ، هم خوش قلب هست و هم تمام خصوصیات خوب و زیبای یک مادر و همسر را داراست.
از خدا میخواهم که همه ما را به مقام و منزلتی برساند که دیگران عاشق معاشرت با ما باشند و هیچ گونه کینه ای در هیچ زمینه ای وجود نداشته باشد و تمام انسانها در کنار هم به خوبی و خوشی ، به معنای واقعی ، زندگی کنند.

خوش باشید

51 دیدگاه

  1. بهمن said,

    ژوئیه 18, 2010 در 3:05 ب.ظ.

    بر خلاف شما دوست ندارم آمار بازدیدککنده های وبلاگم زیاد بشه. من به داشتن دوستان معدودتر ولی عمیق تر اعتقاد دارم. می دونی که وقتی آمار وبلاگی از روزی 200 تا بزنه بالاتر، مورد توجه خاص برادران خاص قرار می گیره و امکان ف ی ؛لت ر شدن و … زیادتر می شه.

    • امیر said,

      ژوئیه 18, 2010 در 4:14 ب.ظ.

      بهمن جان من نظرم دوستدار داشتن بود. مسلم هست که دوستی عمیق یک چیز دیگری هست.
      این مورد رو نمیدونستم. ممنون از نظرت.
      خوش باشی

  2. امید said,

    ژوئیه 18, 2010 در 3:59 ب.ظ.

    سلام
    راستش این پستتون را که دیدم به یاد خودم افتادم که جزو دسته ای هستم که تقریبا هر روز به وبلاگ شما سر میزنند ولی دیدگاه یا نظر خاصی بعد از بازدید و استفاده از مطالبتون نمیگذارند
    امیدورام هر کجا هستید شاد و موفق باشید و باز هم از مطالب فوق العاده تون ممنونم .

    • امیر said,

      ژوئیه 18, 2010 در 4:15 ب.ظ.

      ممنونم امید جان. همین گذر شما برای من ارزشمند هست.
      خوش باشی

  3. کارنو said,

    ژوئیه 18, 2010 در 4:16 ب.ظ.

    من یکی از طرفدارهای شما هستم. از نوع خیلی تعصبیش . همیشه هم مطالبتون رو میخونم. اگه کم کامنت میذارم یه مدت که از کم حواسی بود. الانم تنبلیه .

    • امیر said,

      ژوئیه 18, 2010 در 4:20 ب.ظ.

      کارنو جان تو که لطف داری. پس من چی بگم که در این زمینه خیلی وضعم خرابه !!!
      خوش باشی

  4. تیتی said,

    ژوئیه 18, 2010 در 6:24 ب.ظ.

    مهم کیفیت کاره.
    خدا خیرتون بده. من که هر کی اصلاعات بخواد وبلاگ شما رو معرفی میکنم بهش

    • امیر said,

      ژوئیه 18, 2010 در 7:08 ب.ظ.

      لطف داری تیتی جان.
      خوش باشی

  5. ژوئیه 18, 2010 در 11:19 ب.ظ.

    سلام
    من هم مدت کمی هست که این وبلاگ جدیدم رو شروع کردم. به وبلاگ شما هم گاهگداری سر می زنم. من هم بیشتر با نظر بهمن موافقم. دوست ندارم بازدید کننده های زیادی داشته باشم. نه به خاطر فیلترینگ و این چیزها. حتی توی دنیای واقعی هم ترجیح می دم دوستان و دوستداران محدودی داشته باشم که واقعا و با دلایل معتبر و متفاوت دوستم داشته باشن.
    اگر چه تا الان پیش نیومده که از مطالب وبلاگ شما استفاده بکنم اما متشکرم از زحمتی که می کشید و اطلاعات مربوط به مهاجرت رو برای خوانندگانتون می نویسید.

    • امیر said,

      ژوئیه 18, 2010 در 11:25 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز از نظرتان. انشاءالله که هر جا هستید ، موفق باشید.
      خوش باشی

  6. احسان said,

    ژوئیه 19, 2010 در 5:21 ق.ظ.

    سلام 🙂
    البته در نظر داشته باشید که من خودم یکی تعداد زیادی هستم 😀
    شما سروری چه با بازدیدکننده چه بی بازدیدکننده! 🙂

    شاد باشید

    • امیر said,

      ژوئیه 19, 2010 در 9:28 ق.ظ.

      بله شکی توش نیست. ممنونم.
      خوش باشی

  7. لیلی said,

    ژوئیه 19, 2010 در 5:32 ق.ظ.

    امیر عزیز
    هرروز به وبلاگت سر میرنم, البته تا بحال نظری نذاشتم.ولی واسه من ,همیشه یکی از منابع قابل اعتماد خبری وبلاگ شماست.بنویس دویت عزیز که دوستت داریم و از نوشته هات استفاده میکنیم.
    موفق باشی و شاد!

    • امیر said,

      ژوئیه 19, 2010 در 9:29 ق.ظ.

      ممنونم لیلی جان از لطفت.
      خوش باشی

  8. مرتضي said,

    ژوئیه 19, 2010 در 6:45 ق.ظ.

    سلام امير جان
    اميدوارم حالت خوب باشه و مشكل كامپيوتر هم برطرف شده باشه.
    جالبه كه ما به تو حسودي مي كنيم تو به مرجان!!! به هر حال براي همه شما بهترين هارو آرزو دارم همه اونهايي كه به همنوعان خود كمك مي كنند.
    اميير جان يه سوال داشتم.
    من حدود ١ ماه ميشه كه مدارك رو فرستادم سوريه اما از فايل نامبر دوم خبري نيست!!! در حالي بعد از من چندين نفر فرستادن و فايل نامبر گرفتند.به نظرت نامه بزنم يانه؟
    ممنون از راهنماييت

    • امیر said,

      ژوئیه 19, 2010 در 9:32 ق.ظ.

      عجب!!!!
      ممنونم مرتضی جان. مرتضی جان بستگی به آفیسر داره. یک چند وقت دیگه صبر کن اگر نیامد یک ایمیل بزن بهشون.
      خوش باشی

  9. هستی said,

    ژوئیه 19, 2010 در 7:01 ق.ظ.

    سلام امیر آقا
    همیشه خواننده وبلاگتون بودم ولی کامنت نمیذاشتم آقا پوریا لطف کردند وبلاگتون رو بهمون معرفی کردندو گفتند شما می تونید راهنماییمون کنید.
    کم و بیش در اکثر وبلاگ ها نوشتن که مدارک ایران رو قبول نمی کنند حتی برای پرستاری هم همینطوره حتی با قبولی در آزمون RN. ( البته بگم که همسرم پرستاره و خودم کتابدارم و هردومون مدارکمون از دانشگاهای دولتی )
    بازار کار پرستاری در ونکوور نسبت به بقیه ایالت ها رو چطوری می تونیم بفهمیم. دوستانی که در کلگری و تورنتو داریم میگن پرستارا مشکلی ندارند برا کار ( واقعا همینطوره؟)
    با سپاس

    • امیر said,

      ژوئیه 19, 2010 در 9:40 ق.ظ.

      کی گفته که مدارک ایران را قبول نمیکنند؟؟!!!!
      نه هستی جان اصلا اینطور نیست. نمیدانم تا حد اطلاعات داری؟ اما برای شرکت در آزمون RN باید مدرک تحصیلی ، ریز نمرات ، مدرک زبان و فرم های متعلق به کالج پرستاری کانادا را که توسط دانشگاه تکمیل شده و یکسری مدارک دیگر به دانشگاه ارسال شود و آنها پس از بررسی به این نتیجه میرساند که میتوانید مستقیما در آزمون RN شرکت کنید و یا نیاز به گذراندن SEC assessmant و یا دوره خاصی را دارید. پس مدارک ایران قبول هست اما احتمال دارد که کاملا تطبیق نداشته باشد که با گذراندن آن دوره ها ، حل خواهد شد.
      بازار کار برای پرستاران در کل کانادا خیلی خوب هست و هیچ مشکلی نیست.
      خوش باشی

  10. الهام said,

    ژوئیه 19, 2010 در 9:05 ق.ظ.

    سلام ولطفا به وبلاگ cig.blogfa.com سري بزنيد.خوشحال ميشيم از نظرات شما استفاده كنيم.موفق باشيد

    • امیر said,

      ژوئیه 19, 2010 در 9:42 ق.ظ.

      چشم ، حتما.
      خوش باشی

  11. sara said,

    ژوئیه 19, 2010 در 9:51 ق.ظ.

    امیر جان من به دیگران کاری ندارم اما تو این مدت که می خواستم از برنامه های کانادا فاصله بگیرم شبی نبود که یاد وبلاگ تو نباشم همش می گفتم که ببین الان اونجا چه خبره چی می گن بقیه چه مطلبی می ذارن . از اون گذشته تو این قدر برادرانه به همه محبت مب کنی که همه دوستت دارن .

    • امیر said,

      ژوئیه 19, 2010 در 10:01 ق.ظ.

      ممنونم سارا جان از لطفت. تو و دیگر دوستان به من خیلی لطف دارید.
      خوش باشی

  12. پژمان said,

    ژوئیه 19, 2010 در 10:40 ق.ظ.

    سلام آقا امیر.

    اگه واقعا فکر میکنید طالبهای شما کم هست میتونید به تعداد کامنتهای ثبت شده تو وبلاگ من نگاهی بیندازید و از اینکه اینهمه هستن که شمارو دوست دارن به خود ببالید.

    مهاجری که تنها رفت …

    • امیر said,

      ژوئیه 19, 2010 در 4:17 ب.ظ.

      پژمان جان اصلا موضوع این نیست. حرف من این هست که طرز تفکر ، نگرش افراد به محیط پیرامون و صد البته قلمشان موجب میشود که طرفداران بیشتری پیدا کنند. و امیدوارم که همه به آن حد از محبوبیت برسیم.
      خوش باشی

  13. فريد said,

    ژوئیه 19, 2010 در 10:50 ق.ظ.

    با سلام
    امير جان اين كه اينجوري تعداد را بسنجي و مقايسه بكني البته يك ملاك مقايسه هست ولي از لحاظ آماري قابل قبول نيست .منظورم اينست كه بايد در مقايسه با وبلاگهائي كه فقط مسائل مربوط به مهاجرت را دنبال مي كنند اين مقايسه صورت بگيرد مثلاً وبلاگ شما ، آقاي پارساي ، ايرانتو و…
    با اين حساب مي بينيد كه آمار وبلاگ چه كسي بيشتر است .هر چند من خودم تمامي وبلاگهاي مرتبط با مهاجرت را كه چه در رابطه با زندگي قبل از مهاجرت نوشته شده اند و چه در رابطه با زندگي پس از آن !!!مانند پورياي عزيز و آقا رضا و …
    ولي در رابطه با اطلاعات بروز مهاجرت انصافاً مرجع شما هستيد البته توي بخش اسكيل وركرز
    من همينجا از زحمات شما و ساير دوستان وبلاگ نويس صميمانه تشكر مي كنم .
    ضمناً دلار كانادا امروزم آمد پائين 1002
    موفق باشي

    • امیر said,

      ژوئیه 19, 2010 در 4:20 ب.ظ.

      ممنونم فرید جان. شاید منظورم را بد ادا کردم که این هم بخاطر ضعف قلم من هست. اصلا قصد قیاس ندارم ، چرا که شرایط اصلا یکسان نیست و این قیاس مع الفارق هست که اصلا صحیح نیست. بیشتر دنبال این هستم که تلاش کنیم که بیشتر و بیشتر محبوب بشیم. همین.
      خوش باشی

  14. فريد said,

    ژوئیه 19, 2010 در 10:51 ق.ظ.

    …يه هر روز دنبال مي كنم جا افتاد …ببخشيد

  15. ستايش said,

    ژوئیه 19, 2010 در 10:56 ق.ظ.

    سلام . خسته نباشين -من يك سوال داشتم كه اگه راهنماييم كنيد لطف كردين. ما وقتي كه براي بار اول وارد كانادا ميشيم قصد داريم از ذخيره پولي ايرانمون نصفش را بياريم. و مابقي رو در حساب ايران بگذاريم. من شنيدم كه مهاجرين در اولين ورود بابت پولي كه داران بهشون ماليات تعلق نميگيره . اين بدين معني است كه مابقي پول رو در سفرهاي بعدي اگه بياريم مشمول ماليات ميشه؟ و اينكه ما در ايران منزلي داريم كه اجاره خواهيم داد اگه اين اجاره به حسابمان در كانادا ماهانه واريز بشه اين هم مشمول ماليات ميشه؟(من شنيدم ماليات كبك 40% است:( )يا صرف اينكه ما بابت اين دارايي ايرونمون در ايران مالياتش رو به دولت ايران پرداخت ميكنيم معاف از ماليات ميشه؟(به نظرتون كم هزينه ترين راه براي انتقال اينجور دارايي هاي به كانادا چي هست؟)

    • امیر said,

      ژوئیه 19, 2010 در 4:23 ب.ظ.

      ستایش جان من متاسفانه از قوانین حقوقی و مالی حاکم در کانادا زیاد اطلاعی ندارم و ممکن هست که منحرف شوید. از دوستان ساکن کانادا مثل باران یا مرجان که از قدیمی های ساکن آنجا هستند سوال کنید ، بهتر هست،
      خوش باشی

  16. جوینده said,

    ژوئیه 19, 2010 در 10:57 ق.ظ.

    آمین

  17. باران said,

    ژوئیه 19, 2010 در 12:12 ب.ظ.

    سلام امیرجان ! والله ………………………………….
    خوش باشی

    • امیر said,

      ژوئیه 19, 2010 در 4:29 ب.ظ.

      باران جان من که گفتم که شرمنده خیلی ها هستم. البته بماند که در وبلاگ تو من اصلا نمیتونم کامنت بگذارم !!!
      خوش باشی

  18. نیما said,

    ژوئیه 19, 2010 در 12:14 ب.ظ.

    امیر جان منم لااقل روزی یک بار رو مزاحمت می شم،اکثر اوقات بدون پیغام.فکر کنم شما خیلی متواضعانه در مورد جایگاه خودت بین دوستدارانت نوشتی.در هر صورت ممنون بابت تمام زحماتت.راستی ممکنه ایمیلت رو داشته باشم.با سپاس

  19. باران said,

    ژوئیه 19, 2010 در 12:35 ب.ظ.

    ولی نمیدونستم که اینقدر حساس هستید ………………………………

    • امیر said,

      ژوئیه 19, 2010 در 4:32 ب.ظ.

      حالا دیدی کی حساسه؟
      جواب این کامنت را باشه یک جای دیگه بهت میدم ، شاید فیس بوک.
      خوش باشی

  20. reza11000 said,

    ژوئیه 19, 2010 در 1:30 ب.ظ.

    به به
    ميبينيم دوست عزيزمون حالش خوب شده و مثل قبل شده .
    امير جان
    من هم با شما موافقم و دوست زياد داشتن رو خيلي دوست دارم . من هم به بازديد روزانه وبلاگ شما حسوديم ميشه. اما يك حسادت خوب . چون با اينكه حسوديم ميشه ، معمولا مطالبت رو لينك ميدم به همه. مثل فروم
    ايشالا خوش باشي

    • امیر said,

      ژوئیه 19, 2010 در 4:34 ب.ظ.

      من همیشه خوبم رضا جان. کی دیدی که بد باشم؟ بازی موقع ها که برنامه هم به هم میریزه قاطی میکنم.
      تو همیشه به من لطف داشتی.
      خوش باشی

  21. محبوبه said,

    ژوئیه 19, 2010 در 2:26 ب.ظ.

    من تعجب میکنم. من این مدت که وبلاگ گردی میکردم هیچوقت اسم ایشون رو هم نشنیده بودم. ولی تقریبا تو هر وبلاگی اسم شما بود. دلم نمی خواست این پستتون رو میخوندم …..
    غمگین شدم…..به نوعی شما ایشون رو تبلیغ کردین و به کار خودتون شک کردین و این شک رو به ما هم منتقل کردین….ما همون امیر خان قوی که اعتماد به نفس بالایی داره رو بیشتر دوست داریم ….

    • امیر said,

      ژوئیه 19, 2010 در 4:43 ب.ظ.

      جدی میگی محبوبه جان؟؟؟!!! مرجان پیر وبلاگستان هست. چطور نشنیده بودی اسمش رو؟
      اشتباه نکن ، مرجان هیچ زمانی به تبلیغ امثال من نیاز نداره و من هم کلا اهل تبلیغات نیستم در هیچ زمینه ای.
      هیچ تغییری در اعتماد به نفس من بوجود نیامده. الان حدود ۱ سال و نیم هست که دارم وبلاگ مینویسم. اگر پست های اول وبلاگ قبلیم رو ببینی که شاید روزی ۲ تا بازدید کننده هم نداشتم ، روزانه بعضی موقع ها تا ۵ تا پست میگذاشتم. پس الان باید با اعتماد بنفس بیشتری نسبت به قبل این کار را انجام بدم !!! اما این مقوله که من قصد عنوان کردنش را داشتم خارج از مساله اعتماد به نفس هست. اصل محبوبیت هست که باید همه تلاش کنیم که به هر شیوه که میپسندیم خود را محبوب تر کنیم ، در بین همه آدم ها.
      کمبود وقت و خلاصه نویسی موجب میشه که برداشت از موضوع اشتباه بشه.
      باز هم ممنون از لطفت.
      خوش باشی

  22. شقایق said,

    ژوئیه 19, 2010 در 2:39 ب.ظ.

    دیگه نبینم اینو بگی ها !
    ما همه دوستت داریم بد فرم .
    بعدش هم شاید آمار خیلی وبلاگها بالا باشه ، اما فقط می خونند و رد میشند ، اما برای تو ، دعای خیری هست که همه بدرقه راهت می کنن ، یکیش من و همسری که تا عمر داریم دعات می کنیم و یادمون نمیره که چقدر لطف کردی ///

    • امیر said,

      ژوئیه 19, 2010 در 4:46 ب.ظ.

      ممنونم شقایق جان از لطفت.
      شما دوستان همه لطف دارید به من.
      خوش باشی

  23. رامین said,

    ژوئیه 19, 2010 در 5:18 ب.ظ.

    سلام بر امیر الامرا ( Amir ol omara )
    تعداد روزنامه هائی که منتشر میشه خیلی زیاده و معمولاً همه نگاهی به صفحات مورد علاقشون میندازن. مثل آگهی ها و یا بخش حوادث . هفته نامه و یا ماهنامه هائی هم هستند که دیر به دیر چاپ میشن و مخاطبین خاصی دارن چون تخصصی هستند.
    تیراژ روزنامه ها که شاید 10% مطالبشون علمی و نو باشه ممکنه 50 برابر اون هفته نامه ها ( از نوع علمی ) باشه.
    هر کدوم از اونها در نوع خودشون با ارزشند ولی این کجا و اون کجا !
    من زمان زیادیه که وبلاگ شما و مرجان و دیگر دوستان رو میخونم. همه رو دوست دارم.
    شاید یکی اتفاقات روزانه را با قلم شیوائی بنویسه و سوالات رو خیلی خوب جواب بده که با ارزشه . ولی نگهداری یک سایت تخصصی و به روز اون هم در امر مهاجرت که با سرنوشت خواننده ها و تصمیم گیری اونها در ارتباط هست و مطالبش تونسته ملاک عمل هم قرار بگیره واقعاً کار هر کسی نیست.
    خلاصه لری بگم : آقا کارت درسته این هوا ( ببین دستامو تا کجا باز کردم )
    دوستت داریم اندازه رودخونه آمازون
    اگه حکم جهاد بدی همه دوستامونو بسیج میکنیم روزی 100 بار به اینجا سر یزنن تا آمار وبلاگدونی بترکه
    دیگه ….. هیچی دیگه همین
    خوش باشی

    • امیر said,

      ژوئیه 19, 2010 در 5:26 ب.ظ.

      آقا با این تفسیر شما ، من دستهام رفت بالا. پرچم سفید هم دارم تکون میدم ، تسلیم!!!!
      شما لطف دارید و این موجب افتخار هست که بتونم کمکی باشم هر چند ناچیز.
      اما باز هم میگم شاید عنوان پست خوب نبود ، من نظرم آمار زیاد کردن نبود. بیشتر دنبال این بودم که همه تلاش کنیم که محبوب هم باشیم. با هم باشیم و دوستدار هم.
      باز هم از لطفت ممنون.
      خوش باشی

  24. پرنیان said,

    ژوئیه 19, 2010 در 5:43 ب.ظ.

    سلام من یه سوال داشتم ازتون لطف می کنید اگر جواب دهید.
    من و همسرم 2 سال و نیم قبل بر اساس قانون قبلی(مدت انتظار 5 ساله) پرونده تشکیل دادیم ایا امکان تشکیل پرونده ی مجدد بر اساس قانون جدید که مدت انتظار کمتر است وجود دارد؟
    با تشکر

    • امیر said,

      ژوئیه 19, 2010 در 5:46 ب.ظ.

      بله پرنیان جان شما میتوانید همزمان ۲ تا پرونده مهاجرتی داشته باشید و هر زمانی که یکی از آنها به نتیجه رسید ، میتونید آن یکی را ببندید.
      خوش باشی

  25. صالح said,

    ژوئیه 20, 2010 در 9:04 ق.ظ.

    سلام
    کسی میدونه مدارک رو باید بالاخره به کجا بفرستیم؟
    یه جا گفته CIO Sydney. اما شماره 12 در checklist جدید گفته چکلیست ویزا آفیسه مربوطه، که در اون هم خواسته شده همه مدارک(forms+supporting documents) به ویزا آفیس فرستاده بشه!
    آیا باید اول supporting documents رو به ویزاآفیس بفرستیم بعد به CIO؟
    ممنون 

    • امیر said,

      ژوئیه 20, 2010 در 9:28 ق.ظ.

      دوست عزیز در صفحه ۱۷ بوکلت جدید صراحتا نوشته که کل مدارک باید از ابتدا به سیدنی ارسال شود.
      خوش باشی

  26. سعید said,

    ژوئیه 20, 2010 در 9:08 ق.ظ.

    سلام بر امیر عزیز
    من هم معتقدم هر چند اگر نظرات مطالبتون کم باشه که نیست ولی کار از کابرا راه میاندازه
    امیر جان من خیلی وقته که نظر نذاشتم هر چند مراجعه داشتم اما الان 3 روزه که من فایل نامبر اولم اومده چند تا سوال داشتم:
    1- برا این فایل نامبر اول باید چقدر خوشحال بود یعنی اگه مدارکمو در وقت معمول و کامل بدم چقدر احتمال رجیکتم باقیه؟
    2- آیلتس 5.5 چقدر سخته؟

    • امیر said,

      ژوئیه 20, 2010 در 9:31 ق.ظ.

      مبارک باشه سعید جان.
      فایل نامبر یعنی رسید دریافت مدارک. هیچ معنی خاصی نداره. همه چیز بستگی به مدارک و آفیسر داره.
      بستگی به سطح زبانت داره. به اعتقاد من اصلا سخت نیست.


پاسخی بگذارید

