نجابت هم حدی داره !!! – قسمت اول

از دروغ متنفرم ، حال این دروغ از جانب یک شخص و یا مقام مسوول باشه.
روزی که وارد این بازی شدم ، به حرفها اعتماد کردم ، خصوصا که از جانب مقام ارشد یک دولت خارجی بود!!!
مطمئنا اگر فکر میکردم ، همش بازیه ، اصلا خودم را وارد نمیکردم.
از اینکه میبینم یک ایرانی را دارند بازی میدهند ، حالم بد میشه.
از اینکه میبینم همان ایرانی ، عادت کرده که بازی داده بشه ، بدتر !!!
از اینکه میبینم هموطن من اینقدر …….. شده که حاضر نیست سراغ حقش را بگیره ، متاسف میشم.
از اینکه میبینم هموطن من با چند تا فایل نامبر گول میخوره و باز هم هیچی نمیگه ، متاسفم.
اصلا قرار نبود وارد این بازی بشم ، به من اصلا ، نه ربطی داشت و نه ربطی داره اما الان دیگه آلوده شدم !!!
در طول این یکسال و نیم ، اطلاعات زیادی به دست آوردم که چون فکر میکردم محرمانه هست ، شاید هم نبود و این برداشت من بود ، از علنی کردن آن پرهیز میکردم.
اما ، نجابت هم حدی داره ، با هر کس باید مثل خودش رفتار کرد.
شما دوستان از حق خودتان گذشتید ، اگر طول پروسه ۵ سال هم بشود ، باز هم منتظر خواهید نشست ، اما من کم طاقتم.
من این وسط نقشی نداشتم و نمیتونم طلب حق کنم ، اما یکجور دیگه تلافی بازی دادن من و ایرانی را سرشان در میارم.
یا آقای وزیر میاد و شخصا میگه که اشتباه کردم که گفتم ۶ تا ۱۲ ماه ، همان ۶۰ ماه !!!! و یا باید کل پرونده های موجود در سفارت کانادا در دمشق که مربوط به سال ۲۰۰۹ هست را تا پایان امسال نهائی کنند.
واقعا ما ایرانی ها را چی فرض کردند؟ یک لشکر پرونده سال ۲۰۰۴ هنوز بلاتکلیف هست ، پرونده های سال ۲۰۰۶ رو هم فرستادند ورشو !!!
آفیسر های پرونده های سال ۲۰۰۸ (حدفاصل ۲۷ فوریه تا ۲۸ نوامبر) هم انگار به رحمت خدا رفته اند !!!

خب پس برای شروع کار ، پست جدید جلیله عزیز (دوستدار ونکوور) را نگاه کنید. این پست حاوی ایمیل افرادی هست که میتوانید به آنها شکایت کنید.
فقط قبل از آن ، نترسید ، نه اعدام تان میکنند و نه کسی با شما لج میشه و کارتان را خراب میکنه. این بچه بازی ها مال ایرانه !!!
هرزمانی که احساس کردید و به این نتیجه رسیدید که زندگیتان ، عمرتان ، آینده خود و خانواده تان و ارزش های نادیده گرفته تان ، برایتان مهم هست ، پیگیر حق و حقوق خود باشید.

خوش باشید

پی نوشت:
جلیله عزیز از من خواستند که لیست ایمیل افراد منصب دار و با نفوذ را که ایشان در وبلاگشان قرار داده اند را ، من هم اینجا بگذارم. پس با اجازه ایشان:

Minister@cic.gc.ca (Jason Kenney)

Reid.Cooper@international.gc.ca
dmcus-im@international.gc.ca (Mr. Glenn V. Davidson the honourable ambassador at the Canadian Embassy in Syria for his kind information.)
laytoj@parl.gc.ca ,
info@jacklayton.ca (Mr. Jack Layton the honourable leader of NDP & the member of parliament for his kind information.)
webadmin@justice.gc.ca (Mr. Daniel Therrien the honourable of the assistant deputy attorney general for his kind information.)

Ignatieff.M@parl.gc.ca (Mr. Michael Ignatieff the honourable leader of the Liberal Party of Canada & the member of parliament for his kind information.)
Murphy.S@parl.gc.ca
Easter.W@parl.gc.ca
MacAulay.L@parl.gc.ca

55 دیدگاه

  1. ژوئیه 29, 2010 در 2:50 ب.ظ.

    من داشتم متن نامه رو حاضر میکردم که این پستت اومد و حالا یه «سند تو آل» میزنم!!! مرسی امیر

    • امیر said,

      ژوئیه 29, 2010 در 2:58 ب.ظ.

      انشاءالله که نتیجه خوبی میگیری رعنا جان.
      خوش باشی

  2. جلیله said,

    ژوئیه 29, 2010 در 3:08 ب.ظ.

    ممنون امیر جان از لینکت ولی من خواهش میکنم برای سرعت کار خودت زحمت انتقال اون لیستو به انتهای این پستت بکشی. اینطور خیلی بهتره. وبلاگ تو مرجع همه ماست…

    • امیر said,

      ژوئیه 29, 2010 در 3:13 ب.ظ.

      اختیار داری. چشم پس با اجازه شما.
      خوش باشی

  3. کارنو said,

    ژوئیه 29, 2010 در 4:47 ب.ظ.

    امیدوارم نتیجه بده. ولی من دیگه بهم ثابت شده حق گرفتنیه. اینجام کسی برای آدم حق پست نمیکنه باید بری درخواست کنی. خودم تو این دوماه دو مورد برام پیش اومد که با اعتراض کردن حل شد. تنها فرقش اینه که وقتی درخواست میکنی صداتو میشنون.

    • امیر said,

      ژوئیه 29, 2010 در 5:21 ب.ظ.

      ممنونم کارنو جان ، من یقین دارم که اگر بخواهیم میتونیم شرایط را به نفع خودمان آواز کنیم.
      خوش باشی

  4. مامان دریا said,

    ژوئیه 29, 2010 در 5:11 ب.ظ.

    سلام آقای امیر
    امروز این ایمیل رو دریافت کردم شاید خیلی بی ربط به موضوع پست نباشه

    صحبت یکی از دوستان که جالبه:

    ایران كه بودم یه دوستی داشتم به اسم نوید كه ۲ سال پیش جلو در خونشون کامیون بهش زد و در ۲۵ سالگی جوانمرگ شد. پارسال كه ایران بودم رفتم سراغ پدر و مادرش، هر دو تا شون ۳۰ سال پیرتر شده بودن، به قول خودشون کمرشون شکسته بود. کارشون شده بود گریه زاری، خوندن فاتحه، دادن نذر، حاضر دائمی تمامی جلسات قرآن بودن، آخر هفته پول بود كه به قرآن خوانها میدادن كه سر قبرش قرآن بخونن. میگفتن مردن پسرشون اینا رو به خدا نزدیک کرده برای اینکه خواست خدا بوده. اینو داشته باشین؛
    یک سال پیش همین بلا تو هلند سر یه هم خیابانی من اومد. اونم بچه نازنینش با ماشین جلوی در خونه تصادف کرد اما باباش به جای فاتحه خوندن شروع به نامه نگاری با شهرداری و شورای شهر و کار رو کشید به روزنامه ها و آخرش ثابت کرد كه این خیابون از نظر شهرسازی برای بچه ها امن نیست. نتیجه این شد كه کلی سرعت گیر و تابلو هشدار دهنده نصب شد تا دیگه این اتفاق تکرار نشه. فرق قضیه رو دارین؟ اون مسلمون میگه خواست خداست و دنبال دلیل اصلی نمیره در حالی كه این کافر دنبال دلیل زمینی میگرده وبا تلاشش کاری میکنه كه این اتفاق دیگه تکرار نشه.بعضي کشورها برای این پیشرفت نمیکنن چون كه ۹۵% فعالیت مغزشون صرف خرافات میشه.

    • امیر said,

      ژوئیه 29, 2010 در 5:22 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز. حق مطلب را خیلی شیوا بیان کردید.
      خوش باشی

  5. raman said,

    ژوئیه 29, 2010 در 8:30 ب.ظ.

    امیر جان سلام شاید من یکی از اولین نفراتی بودم که در مورد PRCARD خودم به وزیر مهاجرت شکایت کردم چون آنها در سایت موعد 30 روزه داده بودند ولی چون بیشتر طول کشید اعتراض کردم و تقاضای بررسی کردم که ظرف چند روز نتیجه داد و کارت من را فرستادند و معلوم شد در آدرس من اشتباه شده لذا نترسید فرق کشور آزاد در اینجاست محترمانه مکاتبه کنید ممکن است نتیجه بگیرید

    با سپاس
    رامان

    • امیر said,

      ژوئیه 29, 2010 در 10:30 ب.ظ.

      ممنونم رامان جان. دقیقا همینطور هست. متاسفانه اکثر دوستان نگران هستند که آفیسر لج کنه !!! ذهنیت اشتباهی هست که دارند.
      خوش باشی

  6. علی (^_^) said,

    ژوئیه 29, 2010 در 8:51 ب.ظ.

    سلام.

    امیر جان لینکتون کردم.

    http://mydreamiscanada.blogfa.com/

  7. علی (^_^) said,

    ژوئیه 29, 2010 در 8:51 ب.ظ.

    سلام.

    امیر جان لینکتون کردم..

    http://mydreamiscanada.blogfa.com/

  8. باران said,

    ژوئیه 29, 2010 در 10:53 ب.ظ.

    سلام امیر عزیز…
    در کانادا اگه حقتان را نگیرید همه روتون سوار میشن ! از مدیرعامل بگیر تا دوستان خودتون !!
    خوش باشی …

    • امیر said,

      ژوئیه 30, 2010 در 9:32 ق.ظ.

      ممنونم باران جان ، همه جا همینطور است. فقط ما ایرانی ها فکر میکنیم باید حق را داد ، کما اینکه اینکار داره انجام میشه.
      خوش باشی

  9. ahmad said,

    ژوئیه 30, 2010 در 6:01 ق.ظ.

    سلام
    بعضی از ایمیل ها webadmin یا info هستند به نظر میرسه ایمیل اون ادم مسوول نباشه

    • امیر said,

      ژوئیه 30, 2010 در 9:37 ق.ظ.

      احمد جان درنظر داشته باش که آن وبسایت ها شخصی هستند. در هر صورت قبلا آزمایش شده.
      خوش باشی

  10. مصی said,

    ژوئیه 30, 2010 در 6:14 ق.ظ.

    سلام من موافقم می بینی ما ایرانیها چقدر ببختیم آخه حق بگیر بودیم که تو همین خراب شده حق و حقمون را از اون اجنبی ها می گرفتیم و خودمون را آواره دور دنیا نمی کردیم

    • امیر said,

      ژوئیه 30, 2010 در 9:38 ق.ظ.

      دوست عزیز در هر صورت باید نشان دهیم که میدانیم حق چیست!!!
      راهی هست که شروع شده و نباید بیش از این بازی داده شویم.
      خوش باشی

  11. دلارام said,

    ژوئیه 30, 2010 در 7:49 ق.ظ.

    من با اینکه هنوز فایل نامبر دومم نیومده می خوام ایمیل بدم باید از همین مراحل اولیه سرعتشونو ببرن بالا!!از یه طرف میگن از نظرشون دولت و ملت ابران از هم جدان و با ملت مشکلی ندارن ولی دقیقا مسائل سیاسیو تاثیر میدن!!وگرنه چرا مردم کشورهای دیگه اینقدر سریع کارشون راه میوفته ولی ما…..من می خوام به این نکته در ایمیلم اشاره کنم!!!!

    • امیر said,

      ژوئیه 30, 2010 در 9:40 ق.ظ.

      دقیقا مسائل اینچنینی را باید بهشان گوشزد کرد و فهماند که حرفتان با عملتان یکی نیست.
      خوش باشی

  12. اناهیتا said,

    ژوئیه 30, 2010 در 11:07 ق.ظ.

    سلام و درود دوست عزیز.من 3 هفته پیش برای وزیر ایمیل زدم هنوز جوابی نگرفتم.پیشنهاد میکنم شما که مرکز ارتباطات زیادی هستین جدولی با اطلاعات پرونده های همه برای وزیر بفرستید یا از طریقی بتونیم تو یه روزنامه ای تفاوت گفته و عملکردشون رو نشون بدیم. انگا ما ایرانیها از این فلسفه انتظار نمیتونیم در بریم!

    • امیر said,

      ژوئیه 30, 2010 در 1:01 ب.ظ.

      آناهیتا جان در تائیدیه ایمیل ارسالی به وزیر قید شده که بین ۱۰ تا ۳۰ روز کاری پاسخ خواهند داد به شرط ارسال مشخصات کامل ، یعنی بین ۲ تا ۶ هفته.
      از طرفی خیلی از دوستان بدلایل ذهنیت اشتباه ، خیلی با این قضیه موافق نیستند و انتظار را بیشتر ترجیح میدهند ، حتی اگر سالها باشه!!!
      از طرف دیگر برای ارسال ایمیل نیاز به مشخصات کامل هست که فکر نمیکنم کسی تمایل داشته باشه کس دیگری از آن آگاه باشه ، پس بهترین کار ارسال شخصی هست.
      ۲ نفر از دوستان در حال هماهنگی برای انعکاس این مشکل در مطبوعات کانادا هستند که جا دارد همینجا از آنها تشکر شود.
      خوش باشی

  13. maryam said,

    ژوئیه 30, 2010 در 11:54 ق.ظ.

    سلام به همه دوستان
    من در حال حاضر کردن مدارک برا سفارت مالزی هستم.نمیدونم ایا بودن درمالزی به نفعه منه یا به ضرره من.ولی در هر صورت بعد از ارسال مدارک به سفارت منم با شما همراه می شم.
    سربلند باشید

    • امیر said,

      ژوئیه 30, 2010 در 1:01 ب.ظ.

      انشااله که خیره و موفق باشید.
      خوش باشی

    • mojgan20 said,

      ژوئیه 31, 2010 در 1:04 ق.ظ.

      maryam jan man ham az tarigh e malaysia madarekamo ferestadam.alan ham montazere file dovom hastam.mamaanoon mishma bishtar ba ham dar ertebat bashim.mojgan_gh8024@yahoo.com

  14. امیر said,

    ژوئیه 30, 2010 در 4:29 ب.ظ.

    سلام امیر جان. ممنون از پست خوبت. من قبلا یک متن برای همین ایملی که قرار انشالله واسه مسئولین بفرستیم؛ نوشتم و توی سایت http://www.applyabroad.org/forum (قسمت پرونده های ارسالی به ورشو صفحه 191) قرار دادم. جالب اینه که عملا همه از زیرش در رفتن که حتی یک ایمیل به وزیر بزنن و پیگیر حقشون بشن. فقط یکی از دوستان یه جورایی گفت که همکاری میکنه. متن ایمیل یه مقدار غیررسمی از آب درامد و من قصدم این بود که با همکاری سایر دوستان رسمی تر بشه که نشد. اگر شما لطف بکنی و یه متن رسمی واسه اینکار پیشنهاد بدین ممنون میشم. چون من قصد دارم به تمام آدرسهای پیشنهادی شما ارسالش کنم. یکی پیشنهاد داده بود که موارد زیر را حتما توی ایمیل ذکر کنیم:
    Client’s rights

    Our rights as a client/applicant and their commitments to us as their client; they are simply committed to response to us properly when they asked. It is simply outrageous to send a rude email to the client saying we won’t answer status enquiry anymore till 6 months. They can’t do that. This is a breach of Code of Conduct. I wish they had sent that email to us we knew how to fix them up.

    Their Liability and accountability

    They are liable and accountable for any information they provide
    Misleading the client; they have made us believe to deliver a service, which they were not able to deliver, e.g. in our case, they sent us the AOR letter stating our case would be finalized within 28 months. It is now almost 60 months and after two updates we are still in limbo. For each update we had to travel to Iran to get our police certificates spending at least 5 to 6000 Euros for flight and expenses
    پیشاپیش از الظاف شما بسیار ممنونم.

    • امیر said,

      ژوئیه 30, 2010 در 4:51 ب.ظ.

      ممنونم امیر جان. میدونم خیلی ها دوست ندارند ایمیل بزنند و نگران چی هستند را من نمیدانم !!!! از ماست که بر ماست .
      من اعتقاد دارم که متن ارسالی هماهنگ شده نباشه و هر کس به زبان خودش بنویسه. هر چه تعداد ایمیل ها بیشتر باشه ، نتیجه مطلوبتر هست. البته اگر دوستان برای وقت پایمال شده شان ارزش قائل هستند اگر هم که هیچی برایشان مهم نیست ، پس غر نزنند تا چند سال دیگه تکلیفشان معلوم بشه !!!
      خوش باشی

  15. امیر said,

    ژوئیه 30, 2010 در 8:43 ب.ظ.

    سلام امیر جان. من به همه آدرسها به غیر از سوریه ایمیل فرستادم. بقیش با خدا.

    • امیر said,

      ژوئیه 30, 2010 در 9:31 ب.ظ.

      انشاءالله که نتیجه خوبی خواهید گرفت.
      خوش باشی

  16. reza said,

    ژوئیه 31, 2010 در 1:20 ق.ظ.

    salam
    Man 3 hafte ghabl ye email vase vazir be addresse shakhsish ferestadam valy taidie nagereftam?!!!!

    • امیر said,

      ژوئیه 31, 2010 در 9:19 ق.ظ.

      رضا جان تائیدیه را فقط ایمیل minister@cic.gc.ca میده. باید صبر کنی چون خیلی طول میکشه تا جواب بدهند.
      خوش باشی

  17. بهمن said,

    ژوئیه 31, 2010 در 2:42 ق.ظ.

    با احترام به نظر شما و سایر دوستان
    من با ایده ایمیل پراکنی زیاد موافق نیستم و فکر نمی کنم کار کنه.
    به نظر من فرقی بین بررسی پرونده های ایرانی ها و سایر ملیت ها وجود نداره و این رو می شه از جدولی که خود وزارت مهاجرت اعلام کرده فهمید. اینم لینکش:
    http://www.cic.gc.ca/english/information/times/international/02b-skilled-fed.asp
    به نظر من قضیه کاملا فیر هستش و فقط به علت سیل تقاضا از سراسر دنیا هست که دولت کانادا نتونسته به تعهدات زمانی خودش عمل کنه.
    من به دولت کانادا کاملا اعتماد دارم و بعید می دونم در این مساله عمدی در کار باشه.
    به هر حال حداقل در مورد خودم اصلا بدم نمیاد که پروسه طولانی تر بشه. چون از این فرصت دارم حداکثر استفاده رو می کنم و خودم رو از هر جهت برای ورود و زندگی بهتر در کانادا آماده می کنم.
    به نظر من بد نیست دوستان به جای اینکه اینقدر نگران پروندشون باشن و دائم سایت وزارت مهاجرت رو چک کنن، بهتره روی زبان، امکانات مالی و … خودشون کار کنن که بعد از مهاجرت زندگی موفق تری داشته باشن.
    با همه این احوالات ارادتمند امیرخان هم هستم.

    • امیر said,

      ژوئیه 31, 2010 در 9:32 ق.ظ.

      ممنونم بهمن جان از کامنتت و خوشحالم که از شرایط فعلی راضی هستی.
      اما جهت اطلاع عرض کنم که این آماری که لینکش را گذاشتی و آماری که با نمودار اکسل نشان میدهند ، با واقعیت کیلومتر ها فاصله داره.
      نه بهمن جان ، It is NOT fair که یک پاکستانی از دفتر لندن با قانون جدید ۸ ماهه ویزا بگیره و یک ایرانی از همان دفتر و با همان قانون ، مدیکالش باطل بشه و ازش مدیکال مجدد بخواهند.
      اگر در این لینک نوشته اند که زمان نهائی شدن در دمشق ۸ ماه هست ، پس چرا دوست من و شما پس از ۱۲ ماه هنوز بلاتکلیف هست؟
      در هر صورت امیدوارم که شرایطی پیش نیاید که اعتماد شما از دولت کانادا سلب شود.
      خوش باشی

  18. علی said,

    ژوئیه 31, 2010 در 5:05 ق.ظ.

    سلام
    من به وزیر ایمیل زدم ولی هنوز جوابی نیومده. مرسی بابت این همه آدرس ایمیل خوب.
    حتماً باید ایمیل بزنیم. من به همه دوستام هم گفتم که ایمیل بزنن.
    به امید نتیجه بخشی.

    • امیر said,

      ژوئیه 31, 2010 در 9:40 ق.ظ.

      انشاءالله که نتیجه دلخواه را خواهید گرفت.
      خوش باشی

  19. صبا said,

    ژوئیه 31, 2010 در 6:05 ق.ظ.

    پست خیلی مفیدی بود، راست میگی همه ی ما عادت کردیم به بازی داده شدن، یکی کمتر یکی بیشتر! خواستم اگه اجازه بدی من هم این آدرس ها رو بذارم توی وبلاگ (البته با ذکر منبع شما و جلیله جان)

    • امیر said,

      ژوئیه 31, 2010 در 9:41 ق.ظ.

      لطف داری صبا جان.
      انشاءالله که جواب مناسب گرفته شود.
      خوش باشی

  20. ونوس said,

    ژوئیه 31, 2010 در 6:20 ق.ظ.

    سلام امير جان
    +خصوصي و منتظر
    يه سوالي برام پيش اومده با توجه به اينكه من فايل نامبر دومم رو هم گرفتم ولي در مورسابقه كار فقط عنوان سمتم آورده شده و چون سازمان دولتيه شرح وظايف نمي دهند از طرفي از يكي از بچه ها كه پرونده قديمي داشت شنيدم كه بعد از 6سال پرونده اش كه وشو هم بوده ريجكت شده و علت هم همين و ذكر كرده بودند حالا من نمي دونم تلاشكنم ببينم كه آيا مي تونم يه شرح وظايفي جور كنم يا بذارم اگرازم خواستن بهشون بدم كه دراينصورت از ارسال مدارك بصورت غيريكجا هم جلوگيري كرده باشم يانه بفرستم خودشون ميذارند روي پرونده ام؟يا به وضع سازمانهاي دوتلي ماآگاه هستند؟

    • امیر said,

      ژوئیه 31, 2010 در 9:52 ق.ظ.

      ونوس جان در شرایط زیر بدون اطلاع قبلی یا نقص مدرک ، پرونده را ریجکت میکنند:
      ۱- کسر امتیاز.
      ۲- نبود مدرک زبان
      ۳- همخوان نبودن سابقه کار با کد شغلی
      پس باید تمام تلاشت را میکردی و همراه دیگر مدارک ارسال میکردی. اگر الان هم میتونی جور کن و ارسال کن ، چون افیسرت ممکنه خوش اخلاق نباشه!!!
      خوش باشی

  21. آزیتا said,

    ژوئیه 31, 2010 در 6:42 ق.ظ.

    سلام
    07.May مدارک من به سیدنی تحویل شده ولی هنوز فایل نامبر اول رو دریافت نکردم به نظر شما ایمیل زدنبرای وضعیت من هم فایده داره

    • امیر said,

      ژوئیه 31, 2010 در 9:55 ق.ظ.

      آزیتا جان یک چند روزی صبر کن ، انشاءالله که میاد.
      خوش باشی

  22. علی said,

    ژوئیه 31, 2010 در 8:29 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    طبق حدول زیر، زمان بندی زمانبندی مراحل مهاجرت کاری از طریق کبک هم افزایش پیدا کرده.
    http://www.cic.gc.ca/english/information/times/international/02b-skilled-que.asp
    به نظر شما این زمان 17 ماه (برای سفارت کانادا در دمشق) از چه موقعی حساب می شه؟ از زمان گرفتن فایل نامبر 2 یا از زمانی که مصاجبه رفتیم یا …؟
    لطف می کنی

    • امیر said,

      ژوئیه 31, 2010 در 9:57 ق.ظ.

      علی جان من زیاد با مراحل کاری پرونده های کبک آشنا نیستم ، اما از زمان دریافت کل مدارک ، این زمان شروع و محاسبه میشه.
      خوش باشی

  23. reza1100 said,

    ژوئیه 31, 2010 در 9:54 ق.ظ.

    امير جان
    كم مونده بريزيم تو خيابونا براي گرفتن حقمون.
    دستت درد نكنه. فكر كنم اگه فرجي بشه حداقل تا آخر سال 2009 جواب بگيرن.
    خوش باشي
    از اينجا به بعد خصوصي:
    ………………………………

    • امیر said,

      ژوئیه 31, 2010 در 10:04 ق.ظ.

      بخدا نتیجه میده. باور کن. من اینجا این جور مسائل را بارها امتحان کردم ، نه اعدام شدم و نه باهم لج کردن.
      منظورت سال ۲۰۱۰ هست دیگه؟
      خوش باشی

  24. ونوس said,

    ژوئیه 31, 2010 در 10:12 ق.ظ.

    باشه حتما تلاشم رو ميكنم البته من كسر امتياز ندارم فقط اون شرح رو نتونستم بفرستم:(
    يعني اگه كسر امتيا زنداشته باشيم هم احتمال ريجكت هست؟

    • امیر said,

      ژوئیه 31, 2010 در 10:16 ق.ظ.

      انشاءالله که این اتفاق نخواهد افتاد. اما به علت هر کدام از دلایلی که گفتم ، احتمال ریجکت کردن هست.
      خوش باشی

  25. reza1100 said,

    ژوئیه 31, 2010 در 11:14 ق.ظ.

    نه . منظورم همون 2009 هستش كه بيچاره ها يكساله كه منتظرن.2010 كه هيچ . پيش كش

    • امیر said,

      ژوئیه 31, 2010 در 11:37 ق.ظ.

      آهان منظورت پرونده های ۲۰۰۹ بود. انشاءالله.
      خوش باشی

  26. بهمن said,

    ژوئیه 31, 2010 در 11:28 ق.ظ.

    امیرخان باز هم بگم خیلی مخلصم ها
    من فقط یه عادت بدی که دارم و همیشه می ترسم باعث بشه دوستای خوبم رو از دست بدم اینه که با هر چی که مخالف باشم اعلام می کنم. لا مصب دست خودم نیست. جلو این زبونم رو نمی تونم بگیرم !!!

    • امیر said,

      ژوئیه 31, 2010 در 11:38 ق.ظ.

      بزرگواری بهمن جان. میدونی که دوستت دارم ، خصوصا که استقلالی هم هستی.
      چیز بدی که ننوشتی عزیزم. من هم مخلص شما هستم.
      خوش باشی

  27. maryam said,

    ژوئیه 31, 2010 در 12:16 ب.ظ.

    سلام اقا امیر
    مرسی.خوندم اونو.ممنونم

    • امیر said,

      ژوئیه 31, 2010 در 1:34 ب.ظ.

      خواهش میکنم.
      خوش باشی

  28. طلا خانم said,

    اوت 5, 2010 در 6:51 ب.ظ.

    منم با نظر شما موافقم .اما بعید می بینم جوابی بهمون بدند.من خودم سه سال منتظر فدرال بودم و پارسال به کبک تغیر پرونده دادم.ما که زندگیمون باد هوا شده.واقعا چیکار کنیم.گناه ما چیه که ا.ی.ر.ا.ن.ی شدیم؟ از بس چرندیات تو ذهنمون کردند قاطی کردیم.اما اقا امیر به خاطر مسائل سیاسی قضیه ما ا.ی.ر.ا.ن.ی ها با بقیه فرق می کنه.کانادا هر کسی رو که از اینجا باشه حسابی چک میکنه که جاسوس نباشند.افغانی و پاکستانیه کار و دشمنی با ا.م.ر.ی.ک.ا و کانادا ندارند به حال خودشونند.این ما هستیم که…….خودتون می دونیددیگه!می خواهیم همه دنیا رو مثل اینجا بهشت کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!تاوانش رو هم ما باید بدیم……

    • امیر said,

      اوت 5, 2010 در 11:24 ب.ظ.

      دوست عزیز دقیقا صحبت های شما قابل درک هست. اما چه میشه کرد. باید مقاومت کرد و تلاش کرد در جهت تغییر شرایط موجود.
      ولی یقین داشته باش که جواب خواهند داد.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

