نجابت هم حدی داره !!! – قسمت آخر

چند وقت پیش یک فایل اکسل بدستم رسید که در مورد صحت آن شک ندارم.
خوبی این فایل این هست که کل آمار اخذ شده را در زمینه مهاجرت به کانادا ، در تمام کتگوری ها ، در تمام دفاتر مهاجرت ، در چند سال اخیر ، در بر می گیرد و برای همه قابل استفاده میباشد.
اگر دقیق بررسی کنید ، متوجه میشوید که آمار اعلام شده با واقعیت اصلا جور نیست. مامور آمارشان را باید دادگاهی کرد !!!
در صورت تمایل میتونید آن فایل را در این لینک ملاحظه کنید.
دوستان برنامه ریز و متخصصین آمار لطفا بررسی فرمایید و اگر به مورد خاص و جالبی برخورد کردید ، ما را هم در جریان قرار دهید.

خوش باشید

پی نوشت:
دوست عزیزی که تو وبلاگت به من تیکه میندازی ، قرص هایت را به موقع بخور ، قول میدم خوب بشی.

24 دیدگاه

  1. سعید said,

    اوت 2, 2010 در 1:40 ق.ظ.

    دوست عزیز

    .
    زمانی این کار درست میشه که دیگه کاملا ازش قطع امید کرده باشی
    با این در زدن و اون در زدن هم چیری درست نمیشه
    الان اینها خودشون تو همینهایی هم که گرفتن موندن , سرعت رو بالا نخواهند برد به غیر از شاخه های پزشکی

    این آمار ها هم محرمانه نیست و شما میتونی از وزارت آمار اینجا هر آماری رو که بخوای بگیری . تازه از آنالیزهای شما استقبال هم میکنن

    به نظر من اعصابت رو خورد نکن و بیشتر زبان بخون
    یا آن لاین یکی دوتا سرتیفیکیت از دانشگاههای کانادا بگیر.

    • امیر said,

      اوت 2, 2010 در 11:15 ق.ظ.

      ممنونم دوست عزیز از توصیه ات ، اما دوستان پزشک من هم همچنان بلاتکلیف هستند.
      خوش باشی

  2. مامان دریا said,

    اوت 2, 2010 در 1:53 ق.ظ.

    سلام آقای امیر
    متاسفانه من نمیتونم فایل رو دانلود کنم ممکنه خواهش کنم یا روش دانلودش رو برام توضیح بدین یا اصل فایل اکسل رو بهم ایمیل کنید
    خیلی ممنونم

    • امیر said,

      اوت 2, 2010 در 11:16 ق.ظ.

      دوباره گذاشتمش دوست عزیز ، یکبار دیگه امتحان کنید.
      خوش باشی

  3. بهمن said,

    اوت 2, 2010 در 1:58 ق.ظ.

    امیرخان این فرد به نظر من یه بیمار روانیه و ارزشش رو نداره که توی وبلاگ خوبتون بهس جواب بدین.

    • امیر said,

      اوت 2, 2010 در 11:18 ق.ظ.

      بهمن جان من اینجوری فکر نمیکردم و نمیکنم. فکر میکردم که با هم رفیق باشیم. یک تنه جلوی همه منتقدانش ایستادم که ثابت کنم هیچ مشکلی نداره ، چون فکر میکردم با هم رفیق هستیم.
      خوش باشی

  4. reza1100 said,

    اوت 2, 2010 در 5:05 ق.ظ.

    امير جان- سلام
    فايل اكسل باز نميشه.
    اگه ميشه يكبار خودت دانلود كن و امتحانش كن .
    ممنون از اطلاعاتت

    • امیر said,

      اوت 2, 2010 در 11:19 ق.ظ.

      رضا جان دوباره گذاشتمش ، فکر نکنم مشکلی داشته باشه.
      خوش باشی

  5. Ali from Bangkok said,

    اوت 2, 2010 در 5:22 ق.ظ.

    Salaam Amir,

    man 2 maah ast keh amadam Canada. Dustan agar soal e khasi ast befarmayand ta anja keh besheh javab bedam.

    movafagh bashid

    • امیر said,

      اوت 2, 2010 در 11:21 ق.ظ.

      ممنونم علی جان.
      کدوم شهر هستی؟
      خوش باشی

  6. مهتا said,

    اوت 2, 2010 در 6:02 ق.ظ.

    من کاملا موافقم که باید قرص هاش رو سر موقع بخوره .البته شک دارم قرص هم بتواند ایشان را درمان کند .یکی نیست بگویید هیچ سیاه وسفید مطلقی در جهان وجود ندارد و هر جایی در این دنیا خوبی ها وبدی های خودش را دارد . دوست عزیز اصلا دوست ندارم در وبلاگت کامنت بگذارم .دیروز هم کاملا اتفاقی به وبلاگت سر زدم ودیگر هیچ وقت این کار را نمی کنم ولی چون می دونم تو به اینجا سر می زنی این را اینجا به تو می گویم تو یک بیماری که نمی توانی ببینی بقیه می خواهند برای یک زندگی بهتر تلاش کنند .اگر کانادا یخستان است در عوض ایران زندان است .

  7. soha said,

    اوت 2, 2010 در 7:32 ق.ظ.

    سلام امیر خان. راجع به دیر صادر کردن فایل نامبر دوم در یکی از پستهای قبلی نوشته اید. من یه سوال دارم. آیا تا فایل نامبر دوم صادر نشود در سایت تغییری ایجاد نمی شه. منظورم رو بهتر بنویسم. من با فایل نامبر اول که وضعیتم رو چک می کنم نوشته در فلان تاریخ یک نامه محتوی فایل نامبر براتون دادیم. خوب. من هم مدارک را فرستادم اما دیگه هیچی تو سایت عوض نشده!!!

    • امیر said,

      اوت 2, 2010 در 11:24 ق.ظ.

      سها جان با هر دو فایل نامبر که کنترل کنید ، یک مطلب را مشاهده خواهید کرد. باید صبر کنی تا فایل نامبر دوم صادر بشه تا تغییرات را مشاهده کنی.
      خوش باشی

  8. nima said,

    اوت 2, 2010 در 8:05 ق.ظ.

    salam bebakhshid man ye soal daram az khedmatetun
    man madareke qubecamo ferestadam ama yadam raft forme dovomo k dar vaghe bayangar ine k cheghadr mitoonim khodemoon supporte mali konim unja inaro azime madarek konam…be nazaretoon vase man parvande tashkil midan va badan mitonnam naghse madarekamo kamel konamo befrestam?
    mamnoon misham age pasokh bedin

    • امیر said,

      اوت 2, 2010 در 11:25 ق.ظ.

      نیما جان متاسفانه من از شرایط و قوانین و همچنین فرمهای کبک اطلاعی ندارم.
      خوش باشی

  9. حميدم said,

    اوت 2, 2010 در 4:30 ب.ظ.

    سلام امير جان خواستم بهت اطلاع بدم كه امروز بعد از تقريبا 58 ماه بالاخره ويزاهامو گرفتم و هفته ديگه عازمم. به اميد تحقق آرزوهاي همه بالاخص تو رفيق عزيزم.

    • امیر said,

      اوت 2, 2010 در 4:35 ب.ظ.

      به به خیلی مبارکه حمید جان.
      آرزوی سفر خوش و اقامت دلنشینی را برایت دارم.
      خوش باشی

  10. Ali from Bangkok said,

    اوت 4, 2010 در 4:28 ق.ظ.

    Salam Amir,

    man shahr e London hastam.

    • امیر said,

      اوت 4, 2010 در 8:47 ق.ظ.

      ممنونم علی جان.
      خوش باشی

  11. هدیه said,

    اوت 4, 2010 در 3:05 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    مرسی از اطلاعات خوب و مفیدی که بدون احساس خستگی اینجا میذارید و به همه کمک میکنید.
    راستی مدیکال ما 3 روزه که رسیده. نوامبر 2004 هستیم. ولی یه سوال ازت داشتم. یکی دوستان من در مرحله پاسپورت ریکوئست هست یعنی پاسپورتهاشون رو فرستادند و منتظر صدور ویزا هستند. به تازگی متوجه شده که باردار هست و حدودا بچه 7اش ماه دیگه به دنیا می یاد. خیلی نگران هست که بعد از صدور ویزا تکلیف بچه جدیدش چی میشه. یعنی اگر در بدو ورود به کانادا (که احتمالا حداکثر 2 یا 3 ماه دیگه خواهد بود) باردار باشه مشکلی پیش می یاد یا نه؟؟؟
    مرسی از اینکه وقت میذارید و نظرتون رو میگید.
    موفق باشید.

    • امیر said,

      اوت 4, 2010 در 3:16 ب.ظ.

      خب مبارک باشه.
      هدیه جان یک مقدار شرایطی که گفتی تعجب برانگیز هست.
      در هر صورت ، از زمان ورود ، ایشان حدودا ۳ ماه از بیمه نمیتوانند استفاده کنند و میتوانند با هزینه خودشان که حدود ۵۰۰۰ دلار میشود ، زایمان کنند. دیگه مشکل خاصی نمیتونه باشه.
      خوش باشی

  12. پیمان said,

    اوت 8, 2010 در 3:15 ب.ظ.

    سلام
    لینک جالبیه برای متقاضیان مهاجرت پی ای آی که سالهاست پول دادند و منتظر ویزا؟
    صحت و سقمش با نویسنده وبلاگ؟!
    اگه بالا نیاد با فیلتر شکن…
    http://www.prlog.org/10559838-pei-premiers-wife-may-have-received-money-in-pnp-scandal.html

    مرسی

  13. Mostafa said,

    سپتامبر 3, 2010 در 7:20 ق.ظ.

    من که از این آمار چیز زیادی نفهمیدم. فکر میکنم یک مواردیش کاملا مشکل داره. اصلا با عقل جور در نمی یاد.
    اما یک سوالی دارم امیر خان. تا الان من اینطور فهمیدم که برای اکثر ایرانی ها از زمان ارسال اصل مدارک به دمشق تا 1 ارسال بعد، مدیکال ها می یاد. (البته اگه همه چی OK باشه). آیا این 1 سال در مقایسه با بقیه دفاتر زیاد که عده زیادی اینروزا شاکی شدند؟ یا اصلا داستان طور دیگری است.؟ ممنون میشم اگه ابهام منو برطرف کنی.

    • امیر said,

      سپتامبر 3, 2010 در 11:06 ق.ظ.

      مصطفی جان بقیه دفاتر به مراتب طول پروسه آنها کوتاه تر هست البته برای غیر ایرانی ها !!!
      امیدوارم که تمام دوستان علاقه مند هر چه سریع تر به هدف خود برسند.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

