شعور یک ایرانی !!!

متن زیر را یک ایرانی ، یک هموطن !!! در یک فروم بین المللی که از تمام ملیت ها در آن حضور دارند ، با ذکر ملیت ایرانی برای خود ، نوشته است.
هیچ چیزی ندارم بگم ، جز آنکه :
۱- برای آن کشوری که این شخص را به عنوان مهاجر قبول کرده ، متاسفم!!!
۲- برای خودم هم به عنوان یک ایرانی متاسفم که هر چند معدود ، اما هستند از این نوع هموطنان!!!
این هم آن متن:

Fuck any body who says IELTS is a requirment. I have got my BSc in UK and with out any IELTS , they sent me for medical and now it is requesting for passport . WITH OUT IELTS, I never ever took any IELTS, what donkey is saying »you must take IELTS » ?

به اصل موضوع هم کاری ندارم ، قضاوت با شما !!!

خوش باشی

Advertisements

146 دیدگاه

  1. aziking said,

    اوت 23, 2010 در 2:23 ب.ظ.

    امیر خان سلام.
    ببخشید که اینجا مزاحم شما شدم.والا چند وقتی هست که نوشته های شما را دنبال میکنم و از اونجا که مطمئن هستم که شما یکی از با تجربه ترین مهاجرین هستید میخواستم سوالم رو از شما بکنم و اگه امکان داشته باشه شما مرا راهنمایی کنید.
    من الان 3 ماه که فایل 2 رو هم گرفتم.از اونجایی که وکیل خدا نشناس گفت در نامه کاری نیازی به گذاشتن وظایف کاری نیست (هر چند که من بسیار بسیار اصرار کردم) و همون شرح و ضایف داخل فرم ها کفایت میکند ، ما هم به ناچار چنین کردیم ولی الان خیلی احساس خطر میکنم.
    البته این نامه هم مهر امور خارجه و هم دادگستری و هم مترجم رو داره و داخلش از اینکه من 4 سال سابق IT MANAGER (کد 0213) دارم و حقوقم رو مطابق قانون کار گرفتم و 44 ساعت در هفته کار میکردم اشاره شده.
    حالا سوال اینجاست که به نظر شما نیازی هست که نامه کاری مجددی تهیه کنم که شرح وظایف داخلش باشد و اونو خودم پست کنم یا منتظر آفیسر باشم که ببینم چی میگه!!!؟؟

    اگر من رو رهنمایی کنید واقعا سپاسگذار میشم و ببخشید اگه اینجا کامنت گذاشتم..جایی بهتر پیدا نکردم

    • امیر said,

      اوت 23, 2010 در 2:36 ب.ظ.

      ببین دوست عزیز ، در چک لیست ویزا آفیس ، در قسمت سابقه کار ، صراحتا قید شده که سابقه کار ارسالی شما باید شامل چه مواردی باشه و چون گزینش مهاجر بر اساس سابقه کار میباشد و تجربه ای که من دارم و از افراد مختلف در ویزا آفیس های مختلف شنیدم ، در صورت هرگونه اشکال در سابقه کار ، پرونده بدون اطلاع قبلی ، ریجکت خواهد شد. البته اصلا قصد ترساندن شما را ندارم ، اما میخواهم مهم بودن قضیه را برای شما یادآوری کرده باشم.
      خوشبختانه سابقه کار شما بر اساس لیست مشاغل تهیه شده ولی خیلی به مهر امور خارجه تکیه نکنید که اصلا نیازی نبوده. در هر صورت به اعتقاد من سابقه کار جدید تهیه کنید و با ذکر شرح وظایف در آن و کاملا بر اساس الزامات چک لیست دمشق ، به سفارت با یک نامه توضیحی ارسال کنید. هر چند صراحتا قید شده که مدارک در یک پکیج باید ارسال شود ، اما فکر میکنم شرایط شما خاص هست و انشاءالله که آفیسر شما خوش اخلاق باشد.
      خوش باشی

      • Aziking said,

        اوت 25, 2010 در 10:11 ق.ظ.

        سلام مجدد

        امیر خان خیلی خیلی ممنون هستم از راهنمایی شما و ببخشید که اینجا مطرح میکنم چون جایی دیگه پیدا نکردم.

        الان در حال تهیه نامه کاری با شرح وظایف هستم.

        من دیدم که در لینک زیر در وسط صفحه زده کل عناوین(View all titles)..بعد توش کلی شغل زده..
        http://www5.hrsdc.gc.ca/NOC/English/NOC/2006/Profile.aspx?val=0&val1=0213

        1-حالا یعنی که عنوان شغلی مثلا

        IT (information technology) development manager
        که در صفحه View all titles است رو میشود انتخاب کرد ؟(یعنی زیر مجموعه کد 0213 است؟) و در نامه ذکر کرد که فلانی اینجا این سمت رو داشته؟؟

        2-بعد در قسمت MAIN DUTIES وظایفی که در همین لینک نوشته شده رو برنم با تغییرات و کم و زیاد کنم به آن؟ یا جایی دیگه در همین سایت میشه پیدا کرد؟؟

        3-یعنی تمام عنوان شغلی زیر مجموعه 0213 همین شرح وظایف رو دارند؟؟؟

        ***4-وکیل هم در فرم های من3 مورد اول عین سایت رو زده . من یک عالمه وظیفه از روی سایت های دیگه برای عنوان
        IT (information technology) development manager
        پیدا کردم…به نظرتون از اونا استفاده کنم بهتره یا نه؟؟

        بازم از همه یه علت پارازیت بودن وسط یحث عذرخواهی میکنم و از شما امیر خان بابت این همه سخاوت در به اشتراک گذاشتن تجربه هاتون تشکر میکنم.

      • امیر said,

        اوت 25, 2010 در 11:26 ق.ظ.

        ببین دوست عزیز ، عنوان شغلی شما که در فرم ها مینویسید باید دقیقا مطابق لیست مشاغل اعلام شده باشه و یا یکی از عناوین شغلی اعلام شده.
        شرح وظایف هم که در فرم ها مینویسید باید عینا مطابق نوشته های خودشان باشه و شرح وظایف نوشته شده در سابقه کاری شما ، باید این نوشته ها را شامل شود. (حداقل یک مورد از آنها را). پس:
        ۱- بله
        ۲- بله مطابق همین ها بنویسید.
        ۳- بله
        ۴- همان ها کفایت میکنه.
        خوش باشی

    • Aziking said,

      اوت 30, 2010 در 10:13 ق.ظ.

      دوباره سلام
      با توجه به راهنمایی های شما نامه کاری جدید رو آماده کردم و میخوام +یک نامه توضیحات بفرستم
      دمشق .جالا باید فقط اینا رو بذارم داخل پاکت و با قید فایل 2 رو پاکت، پست کنم یا کاری دیگه هم باید انجام دهم؟؟آخه شنیده بودم اگه هر مدرکی رو بعد از فایل 2 میفرستی باید نمی دونم یه کارایی روش بکنیم؟؟

      خیلی ممنون از راهنماییتون

      • امیر said,

        اوت 30, 2010 در 10:30 ق.ظ.

        چه کارهایی؟!!!
        نه کار خاصی نباید انجام بدی و روی پاکت و روی نامه سابقه کار ، حتما فایل نامبر را بنویس.
        خوش باشی

      • Aziking said,

        اوت 30, 2010 در 10:43 ق.ظ.

        مرسی از این پاسخ سریع و ممنون از راهنمایی.

      • امیر said,

        اوت 30, 2010 در 10:50 ق.ظ.

        خواهش میکنم.
        خوش باشی

  2. معصوم said,

    اوت 23, 2010 در 4:03 ب.ظ.

    سلام امیر خان.من هم واقعا متاسف شدم وقتی این متن رو خوندم.غیر از تاسف کار دیگه هی نمیشه کرد.

    • امیر said,

      اوت 23, 2010 در 5:02 ب.ظ.

      بله ، واقعا تاسف آور هست و جالب اینجاست که بزور خودمان را میخواهیم به ۲۵۰۰ سال پیش بچسبانیم !!!
      خوش باشی

  3. علی said,

    اوت 23, 2010 در 5:33 ب.ظ.

    من قبول دارم که این فرد، کار بسیار بدی انجام داده است. اما به نظر من لزومی ندارد که از بین 70 میلیون ایرانی همه مودب و با شخصیت باشند. در هر کشور و قومی تعدادی مودب، تعدادی دزد، تعدادی باشخصیت و تعدادی امین و… هستند و نمی توان کسی را مجبور کرد که مانند ما فکر و رفتار کند. شما کافی است در سایت هایی نظیر یوتیوب و فروم های دیگر نگاه کنید تا ببنید که آنجا این رفتارها از تمامی ملیت ها و اقوام وجود دارد.

    • امیر said,

      اوت 23, 2010 در 5:41 ب.ظ.

      علی جان فرمایش شما کاملا متین ، اما یقین بدارید که همین شخص در تعریف شخصیت خود از هیچ چیزی کم نخواهد گذاشت و تاریخ را نبش قبر خواهد کرد. اما مساله مهم این هست که به اندازه کافی ، متاسفانه ، وجهه ما ایرانی ها در دیگر جوامع بد هست و شاید خود ما در این قضیه نقشی نداشته باشیم ، اما چرا در مواردی که خود ۱۰۰ درصد نقش داریم ، تیشه به ریشه فرهنگ خود میزنیم و به باور های غلط دیگر ملل ، صحه میگذاریم؟
      خوش باشی

  4. yashar said,

    اوت 23, 2010 در 6:05 ب.ظ.

    amir jan bazi az ma iraniha faghat harfe farhango tamadone 2500 sale mizanim vaGARNA MA IRANIHA albate bazihamon kheyli bifarhangim

    • امیر said,

      اوت 23, 2010 در 6:41 ب.ظ.

      درسته یاشار جان اما این اولین باری هست که من دیدم یکنفر در یک فروم به بقیه فحش میده و متاسفانه آن هم ایرانی !!!
      خوش باشی

  5. رامین said,

    اوت 23, 2010 در 6:08 ب.ظ.

    امیر جان واقعاً سطح زبان این بنده خدا هم خیلی بالاست نه ؟
    یعنی اصلاً نیاز به آیلتس نداره . همین متن رو هرجا بفرسته بدون مدرک میفرستن بره انگلیسی تدریس کنه . فکر کنم 4 تا 9 رو میتونست بگیره البته اگه افتخار امتحان دادن رو اهدا کنه !

    • امیر said,

      اوت 23, 2010 در 6:42 ب.ظ.

      اون دیگه جنبه دیگر تحلیل نوشته ایشان هست !!!
      خوش باشی

  6. اوت 23, 2010 در 6:19 ب.ظ.

    امیر جان سلام
    می گم برای دریافت فایل نامبر دوم مدارکی که باید ارسال کنیم شامل سوابق کاری همسرم هم هست ؟
    نمی دونم چرا نمی تونم لیست مدارکی که باید ارسال کنیم رو از سایت مهاجرت کانادا پیدا کنم البته سیستم ما هم مشکل داره . ممنون می شم اگه بشه لینکشو برام بزاری.
    موفق باشی

  7. سیمین said,

    اوت 23, 2010 در 6:42 ب.ظ.

    یک اصل در بازرگانی و تجارت هست که من فکر میکنم در سایر موارد هم کاربرد داره :
    سرعت انتشار یک تبلیغ بد چندین برابر سرعت انتشار یک تبلیغ خوبه… حالا تصور کنید
    اثر مخرب کار این هموطن بی فکر و بی مسولیتمون چقدر میتونه در معرفی ما ایرانیها بدنیا بد باشه
    واقعا متاسفم

    • امیر said,

      اوت 23, 2010 در 6:49 ب.ظ.

      سیمین جان من هم ناراحتی ام همینه. خیلی تلاش میکنم که دید این جماعت را از شتر سواری ، تو چادر تو بیابون زندگی کردن و ……. تغییر بدهم. اما یک همچین پیامی ، هر چه رشته ام را پنبه میکنه !!!
      خوش باشی

  8. سیمین said,

    اوت 23, 2010 در 6:49 ب.ظ.

    ببخشید امیر خان اونقدر متاسف شدم عرض ادب و سلام رو جا انداختم..

    • امیر said,

      اوت 23, 2010 در 6:51 ب.ظ.

      محبت داری سیمین جان ، سلام نکرده عزیزی.
      خوش باشی

  9. تیتی said,

    اوت 23, 2010 در 7:20 ب.ظ.

    منم با علی موافقم

    • امیر said,

      اوت 23, 2010 در 7:53 ب.ظ.

      من هم با ایشان موافقم اما اگر این کلمات از یک آدم بی سر و پا و لاابالی شنیده میشد ، حرجی نبود اما از یک آدم تحصیل کرده ……. !!!
      خوش باشی

  10. اوت 23, 2010 در 7:26 ب.ظ.

    ممنون آقا امیر از لطفی که کردید .

    • امیر said,

      اوت 23, 2010 در 7:54 ب.ظ.

      خواهش میکنم سارا جان
      خوش باشی

  11. sama said,

    اوت 23, 2010 در 7:37 ب.ظ.

    با سلام امیر جان
    راستش چون خودت گفتی فرهنگ 2500 ساله من میگم:
    این روزها خیلی ببخشید خیلی خیلی ببخشید من اصلا به اصل با فرهنگ بودن ایرانی جماعت چه 2500 سال چه ….
    مطمئن نیستم!!!!!!
    به خاطر رفتارهای بسیار زشت و ناپسند هم ملیتی هام که وقتی پامو از در بیرون میزارم میبینم تا…..
    بی تقصیرم چون از وقتی که چشم بتز کردم فقط تعریف اون فرهنگ و شنیدم اما به عینه نه؟؟؟؟؟؟
    اما نکته ای که دلم می خواهد بگم اینکه در جوامعی که تاریخ درست و حسابی ندارن دارن سعی می کنن و نشون می دن که دارن حال ما که ادعا شو داشتیم چی؟؟؟؟؟
    خدا کمک کنه…..
    با تشکر ازامیر عزیز…

    • امیر said,

      اوت 23, 2010 در 7:55 ب.ظ.

      بله کاملا حق با شماست.
      خوش باشی

  12. goje sabz said,

    اوت 23, 2010 در 9:51 ب.ظ.

    Amir jan in agha vaghan lazem dareh ye doreh IELTS bereh, it may help him to improve his witting!

    • امیر said,

      اوت 23, 2010 در 10:21 ب.ظ.

      دوست عزیز ایشان لازم هست که دوره های مختلف زیادی بره ، یکیش ایلتس هست !!!
      خوش باشی

  13. مجید وسطی said,

    اوت 24, 2010 در 4:26 ق.ظ.

    با سلام و عرض خسته نباشید:
    من نفهمیدم غیر از اینکه ایشان بی ادب هستند به نظر میرسه مشکلات دیگری هم دارند (احتمالا درهنگام نوشتن متن در تعادل روحی نبوده اند).
    اگه ایشان پاس ریکوئست شده مشکلش چیه؟ معمولا یه همچین لحنی برای وقتی به کار میره که بعد از چند سال جواب رد شنیده باشی!
    من که اصلا نمی تونم علت نوشتن این متن رو درک کنم، مگر اینکه ایشان پشت KU (کوه) درس خوانده باشه الان هم بعد از 10 بار امتحان نتونسته باشه آیلتس بگیره و بعد نوشیدن زیاد پای سیستم نشسته باشه.

    • امیر said,

      اوت 24, 2010 در 9:16 ق.ظ.

      مجید جان ، این اولین بار هست که من در یک فروم میبینم کسی که کارش تمام شده ، بر میگرده و به بقیه فحش میده !!!! دیدم خیلی ها تشکر میکنند اما اینجوریش رو ……. !
      نمیدونم که در حین انجام آزمایشات مدیکال ، دکتر متوجه مشکل روانی این شخص نشد؟!!!!
      خوش باشی

  14. تیتی said,

    اوت 24, 2010 در 5:00 ق.ظ.

    اخه امیر اقا شما می گین تحصیلکرده خب احمدی هم تحصیلکرده است!

    • امیر said,

      اوت 24, 2010 در 9:18 ق.ظ.

      خب بله ولی اون هم فکر نمیکنم به این صراحت به یک جماعت ندیده فحش بده !!!
      خوش باشی

  15. ونوس said,

    اوت 24, 2010 در 5:22 ق.ظ.

    سلام امير جان
    +خصوصي(مورد اول)
    1-………………………………………………
    2- با توجه به جوابي كه براي aziking نوشتي اگه الان هم من بفرستم يعني شرح وظايف رو نميذارند اونو روي پرونده ام و ريجكت ميشه يا چون الان بفرستم مشكلي نخواهد بود؟چند درصد احتمالش هست؟
    3-به نظرت آيا لازمه درمورد اين تاخير يه دليلي بيارم يا نه؟

    • امیر said,

      اوت 24, 2010 در 9:22 ق.ظ.

      ۱- خوبه ونوس جان و مشکلی نداره.
      ۲- ببین ونوس جان من تا به الان چندین مورد را تجربه دارم که بعد از ارسال کل مدارک ، مدارک دیگری ارسال کرده بودند و آفیسر محترم اصلا به آن مدارک نوبت دوم توجه نکرده بود. به همین خاطر هست که من به کسی توصیه نمیکنم مگر شرایط استثنائی که عدم ارسالش ممکن هست شرایط بدی را بوجود بیاورد.
      ۳- بله
      خوش باشی

  16. خسرو said,

    اوت 24, 2010 در 5:42 ق.ظ.

    امیر جان سلام

    شما طرف و میشناسی و مطمئنی که تحصیلکرده و درست و حسابیه؟

    شواهد که چیز دیگه ای میگه.

    • امیر said,

      اوت 24, 2010 در 9:24 ق.ظ.

      من که نمیشناسم ولی خودش گفته که لیسانس داره !!! البته بلانسبت دوستان لیسانسه.
      خوش باشی

  17. peyman said,

    اوت 24, 2010 در 7:23 ق.ظ.

    سلام امير خان
    ببين اين آقا خالي بند هم هست. شما كه انگليس تشريف داريد مدركشون رو يه استعلام كنيد بد نيست (لااقل بعدا يه مملكت گرفتار نمي شن). اگه كسي تو انگليس زندگي كرده و دانشگاه درس خونده و سطح نوشتنش اين باشه اونوقت من از ديدن اين مطلب اصلا تعجب نمي كنم. براش دعا مي كنم كه خداوند در راستاي اكتساب شعور و اندكي هم آيكيو (جهت نوشتن) كمكش كنه.
    راستي جسارتا يك موضوع كوچيك هم به استاد بگم. فايل op6 جديد مورخ 4 آگوست صفحه 22 رو يه نگاهي بنداز. شايد اون نوتش به درد بخوره. از اين بابت عرض كردم كه اين روزا جنابعالي مرجع اصلي پاسخ به سئوالات همه دوستان هستيد. موفق باشد و پايدار

    • امیر said,

      اوت 24, 2010 در 9:27 ق.ظ.

      پیمان جان همه چیز احتمال داره و شما حالا تصور کن که تمام این احتمالات را بقیه ملت ها هم بدهند ، حیثیت برای ما ایرانی ها میمونه؟؟!!!
      لطف داری پیمان جان ، دیدمش قبلا.
      خوش باشی

  18. جلیله said,

    اوت 24, 2010 در 8:45 ق.ظ.

    با سلام

    امیر جان وقتی این پست و خوندم اولش من هم مثل علی، سومین کامنت گذار فکر کردم و گفتم خب تو ملیت های مختلف هم این موارد زیاده مخصوصا تو سایت های عمومی مثل همونها که ایشون گفتن. ولی بعدش یه فکر دیگه ای هم به نظرم رسید و اون اینکه خواننده های اون سایت ها از هر قشر و سن و سالی هستن و خود من فکر میکنم مثلا بیشتر اون مدل کامنت گذارها جوونهای کم سن و سال باشن ولی یه فردی که اولا تحصیل کرده است اونهم در کشور خارجی، بعدش مهاجرت کرده یا قصدشو داره، قاعدتا دارای شاخص هاییه که یه ادم معمولی اونهم با سن وسال کمتر، فاقدشه.
    همه کشورها برای مهاجر قبول کردن یه فیلترهایی رو قرار میدن. پس اگه فردی که معیارهای یه مهاجرو داره اینطور بنویسه و برخورد کنه جای تامل داره و واقعا زشته.

    سلامت و شاد و موفق باشید

    • امیر said,

      اوت 24, 2010 در 9:33 ق.ظ.

      کاملان حق با شماست. اما برای من چند سوال پیش آمده:
      ۱- فروم مهاجرتی محلی هست برای تبادل نظر و ممکن هست در این بین اطلاعات غلط زیادی هم رد و بدل شود اما اغلب همه پس از دریافت ویزا ، بازمیگردند و از بقیه تشکر میکنند ، من ندیده بودم کسی بیاد و فحش بده !!!
      ۲- لحن گفتار کسی که تحصیل کرده هست با یک لات بی سر و پا فرق میکنه.
      ۳- من روزانه فروم های مختلفی را سر میزنم و تقریبا تمام پست ها را هم میخونه ، هر کس تونست پیدا کنه کسی را که در یک فروم مهاجرتی فحش داده باشه ، غیر از این مورد ایرانی ، جایزه داره.
      خوش باشی

  19. مجید said,

    اوت 24, 2010 در 9:15 ق.ظ.

    سلام امیر جان

    یک سوال داشتم من پاسپورت ریکوئست شدم و سفارت از من سوء پیشینه هم خواسته
    و من 26 روز پیش یکی گرفتم .به نظرتون همینو بفرستم یا اینکه یدونه دیگه بگیرم؟
    شاد باشی
    ممنون

    • امیر said,

      اوت 24, 2010 در 9:34 ق.ظ.

      همون را قبول میکنند مجید جان.
      خوش باشی

  20. جلیله said,

    اوت 24, 2010 در 9:49 ق.ظ.

    خب امیر جان من هم دقیقا همینها رو گفتم دیگه. یعنی اولش زیاد برام مهم نبود ولی بعدش که فکر کردم دقیقا همینها رو در نظر گرفتم و گفتم بین افرادی که با شرایط بالای تحصیلی و کاری و قاعدتا سن و سال بیشتر مهاجرت میکنن باید یه فرق باشه با یه جوون به قول شما … ؟ منظور من هم همین بود. و اگه یه ایرانی با شاخص های مهاجرتی، اینطور بنویسه این یعنی فاجعه!!!!!!

    • امیر said,

      اوت 24, 2010 در 10:04 ق.ظ.

      بله دقیقا جلیله جان
      خوش باشی

  21. ونوس said,

    اوت 24, 2010 در 10:12 ق.ظ.

    به نظرت چه دليلي بيارم كه موجه باشه امير جان؟
    +خصوصي
    ……………

    • امیر said,

      اوت 24, 2010 در 10:15 ق.ظ.

      اگر اشتباه نکنم ، از سازمانت رسما نتونستی بگیری. و یکی از همکارانت آن را تهیه کرد. پس این دلیل نمیشه چون با امضا رسمی ارسال نمیکنی.
      بهتره اعلام کنی که سازمانت آن برگه را ارائه نکرده و خودت تهیه کردی و تقریبا رسمی هم هست ، چون بر روی سربرگ میباشد.
      خوش باشی

  22. ونوس said,

    اوت 24, 2010 در 10:49 ق.ظ.

    +خصوصي
    …………………………………………………..
    علت تاخير رو چي عنوان كنم؟
    شرمنده امير جان كه زياد مزاحمت ميشم

    • امیر said,

      اوت 24, 2010 در 11:15 ق.ظ.

      ونوس جان اغلب نامه سابقه کار را یا کارگزینی صادر میکنه و یا مدیر مربوطه ، من نمیدونم که امضا کننده نامه تو کی هست.
      اگر شخصی هست که امضا آن مورد تائید سازمان مربوطه هست و اغلب نامه سابقه کار را ایشان امضا میکنند ، خب علت تاخیر را همان که خودت گفتی بنویس.
      خوش باشی

  23. علی said,

    اوت 24, 2010 در 1:02 ب.ظ.

    سلام امیر جان، شکر خدا مدیکال ما هم اومد.
    تاربخ فایل نامبر دوم: ۱۲ آگست ۲۰۰۹
    تاریخ مدیکال : ۲۴ آگست ۲۰۱۰
    قبلا ۲ ای میل پی گیری هم، یکی به وزیر مهاجرت کانادا و یکی به سفارت زده بودم.

    • امیر said,

      اوت 24, 2010 در 4:10 ب.ظ.

      خب مبارک باشه علی جان. بالاخره صبوری و پیگیری شما نتیجه داد.
      خوش باشی

  24. تیتی said,

    اوت 24, 2010 در 5:40 ب.ظ.

    علی اقا اول تبریک میگم بعد اینکه میتونم شغل شما رو بپرسم؟ مال ما اخه 11 اگوست هست فایل نامبر دوممون

  25. تیتی said,

    اوت 24, 2010 در 5:42 ب.ظ.

    میگم پس شکر خدا گذر اونا به پرونده های آگوست افتاده ها؟

    • امیر said,

      اوت 24, 2010 در 5:46 ب.ظ.

      بله تیتی جان اما زیاد نمیشه روی این قضیه حساب کرد. هنوز خیلی ها از ماه جون و جولای مونده اند !!!
      خوش باشی

  26. علی said,

    اوت 24, 2010 در 6:25 ب.ظ.

    مرسی امیر جان. از راهنمایی های شما واقعا سپاسگزارم.
    خطاب به تیتی جان
    من رشته نرم افزار هستم.

    • امیر said,

      اوت 24, 2010 در 8:50 ب.ظ.

      خواهش میکنم علی جان ، موجب بسی خورسندیست.
      خوش باشی

  27. شیوا said,

    اوت 24, 2010 در 7:09 ب.ظ.

    سلام امیر آقا.
    میخواستم اول به علی اقا تبریک بگم. بعد هم ازشون خواهش کنم بگویند وضعیتشون کی به این پروسس تبدیل شده بود که براشون مدیکال اومده. راستش الان خیلی ها از ماه جولای 2009 هنوز حتی به این پروسس تبدیل نشدند چه برسه به مدیکال. لطفا از ایشون بخواهید در مورد زمانبندی های پروندشون بیشتر توضیح دهند.
    با تشکر و آرزوی موفقیت.

    • امیر said,

      اوت 24, 2010 در 8:52 ب.ظ.

      بله شیوا جان خیلی ها از ماه جون و جولای هستند که هنوز بلاتکلیف هستند.
      من از ایشان خواهش میکنم که در مورد تاریخ های پرونده شان بیشتر توضیح دهند اما این را هم بدانید که هیچ دو پرونده ای مشابه هم نیست.
      خوش باشی

  28. یاسمن said,

    اوت 24, 2010 در 7:32 ب.ظ.

    سلام آقا امیر..من همیشه مطالب شما رو دنبال می کنم و می خواهم به علی آقا تبریک بگم..میشه بپرسید امتیاز ایشون چند بوده چون شنیدم اگه امتیازت بالا باشه زودتر بررسی می شه اما مطمئن نیستم
    یک مورد دیگه آقا امیر، وکیل ما در خصوص نامه شرح وظایف فقط از من نامه اشتغال با سمت و مدت اونو خواست که به همراه نامه بیمه دادم ترجمه و اصلا حرفی از لیست شرح وظایف نگفت.ثانیا در خصوص مانده حساب هم ، فقط مانده در یک روز رو خواست و اصلا مانده حساب در یک بازه زمانی رو درخواست نکرد.وضعیت پرونده هنوز pending و receive by…….هست و تو سپتامبر میشیم یک ساله از فایل نامبر دوم
    به نظر شما این موضوعات چه تاثیری داره
    بازم متشکرم از راهنمائی های سازندت

    • امیر said,

      اوت 24, 2010 در 8:55 ب.ظ.

      یاسمن جان امتیاز ۶۷ با ۱۰۰ هیچ تاثیری در دید آفیسر نداره و از ایشان خواهش میکنم که امتیاز خود را که محاسبه کرده اند را بفرمایند.
      یاسمن جان من احتمال زیاد میدهم که برای شما نقص مدرک بزنند ، البته امیدوارم که با همین شرایط قبول کنند.
      این مشاور محترم شما مگر بوکلت دمشق را نخوانده بود؟؟!!! تمام این موارد در آن ذکر شده.
      خوش باشی

      • نیما said,

        اوت 25, 2010 در 3:54 ق.ظ.

        امیر جان فقط یک سوال مختصر در ارتباط با جوابی که در بالا دادی، آیا نقص مدرک به منزله ریجکت می باشد، یا درخواست تکمیل خواهند کرد؟
        اگر بنا بر ریجکت به دلیل نقص مدرک باشه، تو چه بازه زمانیی این ریجکت اتفاق می افته؟

      • امیر said,

        اوت 25, 2010 در 8:18 ق.ظ.

        نه نیما جان نقص مدرک کاملا با ریجکت متفاوت هست. البته ممکن هست که منجر به ریجکت شود ، آن هم در صورتی که نتوانید مدرک خواسته شده را ارائه نماید.
        اصلا نمیشه زمانی را برای آن مشخص کرد. بستگی به ایرادی داره که آفیسر گرفته.
        خوش باشی

      • علی said,

        اوت 25, 2010 در 5:24 ق.ظ.

        سلام امیر جان
        خطاب به دوستان دیگر
        پرونده من از سپتامبر 2009 به صورت in process در آمده بود. من قکر می کنم نامه هایی که با راهنمایی امیرجان هم برای وزیر مهاجرت و هم برای دمشق ارسال کردم بی تاثیر نبوده باشه. در مورد امتیاز هم زیاد امتیاز بالایی نداشتیم. ولی نمی تونم دقیق بگم چند بوده چون همه مدارکم دست وکیلم هستش

      • امیر said,

        اوت 25, 2010 در 8:25 ق.ظ.

        ممنونم علی جان که باز هم سر زدی و سوالات را پاسخگو بودی.
        خوش باشی

  29. گلناز said,

    اوت 25, 2010 در 1:21 ق.ظ.

    Hi dear AMIR,

    Let me say this kind of behavior is not limited only to our countrymen. In places which people know they cannot been recognized ( like internet environment ) , some of these foragers would do the same, even worse! But I agree with you on the fact that the number of the individuals doing such primitive things are more among our countrymen!

    • امیر said,

      اوت 25, 2010 در 8:16 ق.ظ.

      بله گلناز جان موافقم ، البته متاسفانه !!!
      خوش باشی

  30. گلناز said,

    اوت 25, 2010 در 1:34 ق.ظ.

    I meant foreigners by saying forages*

  31. ونوس said,

    اوت 25, 2010 در 5:07 ق.ظ.

    البته امير جان من قبلا نامه سابقه كاركه در اون سمتم عنوان شده به اضافه فرم كارگزيني ام فرستادم،فقط شرح وظايف رو نفرستاده ام. امدوارم كه به خاطرش پرونده ام ريجكت نشه.به نظرت چقدر طول ميكشه اگه قرار باشه برگشت بخوره؟

    • امیر said,

      اوت 25, 2010 در 8:20 ق.ظ.

      نه ونوس جان پرونده ات که ریجکت نخواهد شد و نهایت ، نقص مدرک میزنند اما روی سابقه کار خیلی حساس هستند. و آن نامه را حتما ارسال کن.
      خوش باشی

  32. كوروش said,

    اوت 25, 2010 در 5:14 ق.ظ.

    سلام امير جان
    هنگام ارسال مدارك براي حدود 3 سال از سوابق كاريم ،تقريبا طبق فرمت مورد نظر دمشق گواهي ارايه كردم(جز ميزان حقوق) – ولي 3 سال سابقه قبل از اون رو نتونستم .
    كامنت دوستان به فكر انداختم كه آيا اون سه سال براي سفارت كافيه يا نه؟ و بايد همه سابقه كاريم طبق فرمت مورد نظرشون باشه؟
    سپاس

    • امیر said,

      اوت 25, 2010 در 8:24 ق.ظ.

      کوروش جان موضوع کافی بودن نیست ، مدارک باید تکمیل باشه. اگر آن ۳ سال را برای شما محاسبه نکنند ، ایرادی داره؟ باید بر اساس فرمت خواسته شده باشه.
      خوش باشی

  33. معصوم said,

    اوت 25, 2010 در 6:10 ق.ظ.

    با سلام واحترام .امیر خان واقعا ممنون که این پست رو گذاشتید و دوستان مهاجرتی هم اینقدر نسبت به بی فرهنگی این فرد ایرانی (که ایشالله همین یه دونه بیشتر نباشه)عکس العمل نشون دادند.میخواستم بپرسم همسرم من از طریق کفالت پدر معاف شدن حالا توی فرمه همون exemption رو بنویسیم کافیه؟

    • امیر said,

      اوت 25, 2010 در 8:27 ق.ظ.

      من هم امیدوارم که همین یکی باشه!!!
      بله همان کفایت میکنه.
      خوش باشی

  34. معصوم said,

    اوت 25, 2010 در 6:29 ق.ظ.

    راستی امیر خان با عرض پوزش من 2 تا سوال دیگه هم دارم.
    1-ما توی حسابمون بیشتر از اون چیزی که سایت اعلام کرده پول گذاشتیم .حالا به نظر شما توی فرم مبلغ رو برای دو نفر 13801 دلار باید بنویسیم یا کل مقدار پولی که توی حسابمون داریمو بر اون اساس گردش مالی گرفتیم؟؟؟؟؟
    2-شرح وظایفم رو در فرم schadule3باید عین همون چیزی که در سایت اومده بنویسم یا یه کم تغییرش بدم؟؟؟

    • امیر said,

      اوت 25, 2010 در 8:30 ق.ظ.

      معصوم جان
      ۱- حداقل پول باید نوشته شود ولی دیگه نه دقیقا آن مبلغ ، روندش کن به بالا. اگر هم دوست داری بیشتر بنویس اما بعد باید مدرک نشان دهی.
      ۲- در فرم مربوطه میتونی عینا مثل سایت بنویسی اما در گواهی سابقه کار باید متفاوت باشه و در برگیرنده شرح وظایف مندرج در سایت.
      خوش باشی

  35. تیتی said,

    اوت 25, 2010 در 9:12 ق.ظ.

    ببخشید یکی ازدوستان میگفتن که علی اقا کبک رو اقدام کرده بودند ولی من اینجوری برداشت نمیکنم. درسته؟

    • امیر said,

      اوت 25, 2010 در 9:28 ق.ظ.

      نه تیتی جان من فکر نمیکنم.
      خوش باشی

  36. jamal said,

    اوت 25, 2010 در 1:16 ب.ظ.

    salam,amir aziz man be khatere posty ke in hamvatan gozashte vaghan narahat shodam chera ke har kodom az ma namaiande keshvaremon hastym.
    man amir jan chand soal dashtam
    1.man july 2009 recieved shodam ke dar an zamane khanome man dar taghyre kar bod va ta 2mah ghablesh kare mikard va dar on zaman madareke on karharoferestadim, alan dobare 1 sale ke mashghole be kare ,mikhastam alan dobare nameye update karesho beferestam aya irad dare
    ?
    ba tavajoh be inke man main applicant hasatm baraye khodam chon mahale karam ro avaz karadam mikham ye name update beferestam aya in kar ro bekonam ya na?chara ke dar name sabegheye kare ghabli kar full time ro naneveshte bodama vali sharhe vazayef kamele (hodode 5 sale)?hala mikhastam bebinam ye name az kare jadfidam tanzim konam ke modate zaman ham ba sharhr vazayef benevise?
    man shoghlam general practioner ast(kare jadidam ham hodode 3 mahe).
    2.soal bad raje be addderes mane ke dare taghyr mikone 2 kar mitonam anjam bedam yeki inke adresse khale khanomamo dar canada bedem(bekhatere masaele poste iran)ya hamon adresso bezaram bashe va be hamsayeha besporam ya ye adress to iran begardam male atrafyn bedam(man khonam dare avaz mishe )va miram ye jaye dige
    3.soale badi raje be yeki az dosatane ke modate 140 roze ke madareke avaliasho be holifax ferestade vali javab nagerefte va be on shomarey ke shoma dade bodid yeki az aghvamesh ke sakene canadast zang zade vali javabesho nanadan va goftan shoma bayad formi marbot be representative ra baraye ma befresty ta javabeto bedim vali dar formhaye avalie on kasio be onvane rep moarefy nakarde(albate aghvameshon moshaver nist vali chon canada zendegi mikone mitone karhaye ono onja peigyry kone hal mikhastam bedonam in kar mishe ya kheir va badan be dardesar nemiofte?mesle hamishe koli khejalat zade mikoni ma ro ba pasokhhat
    bebakhshid inghadr tolalni shod
    ba arze sharmandegi
    movafagh bashi

    • امیر said,

      اوت 25, 2010 در 2:22 ب.ظ.

      ۱- جمال جان الان نیازی نیست و اگر ازت خواستند ، آنموقع ارسال کن. نامه جدید سابقه کار را الان نیاز به ارسال نداری و اگر از شما خواستند که آپ دیت کنی مدارکت را ، آن موقع ارسال کن.
      ۲- خب چرا آدرس خودت رو نمیدی؟ هیچ تفاوتی نمیکنه اما آدرس کشور دیگه را نباید بدی مگر اینکه ساکن آنجا باشی.
      ۳- هالیفاکس؟؟!!! اون فرم فقط مخصوص مشاورین نیست و هر کسی میتونه آن را پر کنه. درد سر نداره اما الان شاید اون فرم گم بشه. چرا خودش زنگ نمیزنه؟!! من توصیه میکنم که خودش زنگ بزنه و پس از ارسال مدارکش به دمشق ، فامیلشان را به عنوان نماینده معرفی کنه.
      خوش باشی

      • jamal said,

        اوت 26, 2010 در 10:22 ق.ظ.

        salam,amir jan ,kheili mamnon ke pasokhe mano dadi
        mer30 az komaket
        movafagh bashi

      • امیر said,

        اوت 26, 2010 در 8:17 ب.ظ.

        خواهش میکنم جمال جان
        خوش باشی

  37. saeid said,

    اوت 25, 2010 در 1:41 ب.ظ.

    salam Amir jan
    ye soal dashtam ,nomre IELTS man emtiaze 76 ro por nemikone,agar man madarek ro bedoone IELTS beferestam momkene naghse parvande bezanan ya inke reject mikonan?(albate man to ye daneshgahe english zaban dars mikhonam va yek madrake zaban ham az in daneshgah daram in ro midonam ke ghabool nemikonan vali aya ersalesh bi tasir nist? )
    rastesh forsati ham nadaram ke ye emtehane dige bedam .
    be nazare shoma hamin IELTS ro beferestam ya na ?
    movafagh bashid

    • امیر said,

      اوت 25, 2010 در 2:32 ب.ظ.

      سعید جان شرایط سختی داری برای تصمیم گیری !!! منظورت امتیاز ۶۷ هست دیگه؟
      اگر امتیازت کمتر از ۶۷ بشه پرونده ات ریجکت میشه. اگر مدرک زبان نداشته باشی ، باز هم پرونده ات ریجکت میشه. به اعتقاد من اگر هیچ چاره ای نداری ، هم ایلتس و هم مدرک زبان دانشگاه را ارسال کن ، احتمال داره که آفیسر نظر مثبت نشان دهد.
      خوش باشی

  38. saeid said,

    اوت 25, 2010 در 3:42 ب.ظ.

    امیر جان مرسی از پاسخ سریعت .اگر تا قبل از بررسی امتیاز، یک ایلتس دیگه بفرستم قبول خواهند کرد؟

    • امیر said,

      اوت 25, 2010 در 4:20 ب.ظ.

      سعید جان این هم یک راه هست اما هیچ تضمینی نیست !!!
      در حالت عادی من به کسی این پیشنهاد را نمیدم ، اما برای شما یک راه هست.
      خوش باشی

  39. مصطفی said,

    اوت 25, 2010 در 4:24 ب.ظ.

    سلام امیر جان؛
    خواندن متن این فرد و عفت کلام ایشان جای تاسف دارد.
    به نظر من ادعای اینکه ما 2500 سال سابقه و تمدن داشته ایم نمیتونه نشان از با فرهنگ بودن ما باشه. درسته ما قدمت تمدن و فرهنگ داریم اما چون متاسفانه آن فرهنگ پبشرفت و رشدی نداشته، در حال حاضر بسیار کم فرهنگ تر از سایزنی هستیم که چه بسا کشورشان قدمت تاریخی و فرهنگی آن چنان ندارد.

    • امیر said,

      اوت 25, 2010 در 6:22 ب.ظ.

      من هم اعتقاد دارم مصطفی جان که ما در همان ۲۵۰۰ سال پیش ماندیم !!! هم بعضا طرز فکر افراد و هم بینش آنها !!!
      خوش باشی

  40. فریبا said,

    اوت 25, 2010 در 6:22 ب.ظ.

    منم با علی موافقم.همین جا تو کانادا هزار مدل ادم می بینی با رفتار های متفاوت. و کسی هم فرهنگ یک قوم را به خاطر یه نفر زیر سوال نمی بره.در حقیقت این رفتار مربوط به ما ایرانیهاست که اگه یکی از یه قومیت بد ببینیم دیگه تمام ان قوم بد هستند. مگه تو خود همین ایران کم قومیت های خودمان را اینجور و انجور می نامیم و یک رفتار را به تمام یک قوم بسط می دیم .من که فکر می کنم این طرز فکر ما ایرانیهاست که رفتار یه نفر را به بقیه بسط می دیم وگرنه بقیه از اینجور فکرا نمی کنن.

    • امیر said,

      اوت 25, 2010 در 6:29 ب.ظ.

      فریبا جان یعنی شما میفرمایید دیگر ملیت ها با دیدن این نوشته که از یک ایرانی سر زده ، هیچ قضاوتی در مورد دیگر ایرانی ها نمیکنند؟
      ولی من بر عکس شما فکر میکنم. آن اوائل که ساکن بریتانیا شده بودم و دنبال شغل میگشتم ، یک دوست انگلیسی به من توصیه کرد ، سعی کن جایی برای شغل اقدام کنی که قبل از آن حتی الامکان ایرانی نرفته باشه !!! پس فکر میکنم دیگران هم همچون ما قضاوت میکنند.
      در هر صورت خطای یک نفر را به حساب بقیه نمیگذارند اما اگر کسی هیچ شناختی از ایرانی ها نداشته باشه و این متن را بخواند ، چه فکر میکند؟
      خوش باشی

  41. reza said,

    اوت 26, 2010 در 4:25 ق.ظ.

    salam

    bad az chand bar name h zadan be sefarat va nameh zadan be vazir .unha javab dadan ke ba in karha shoma faghat vaghte sefarato migirin.bezarin parvandeh revale khodesho tei kone!!!

    • امیر said,

      اوت 26, 2010 در 8:07 ب.ظ.

      خب رضا جان معلومه که تسلیم شدند. اما این پرونده ها که روال را طی نمیکنند؟؟؟!!!!
      من فکر میکنم که تاثیر خوبی داشته و مطمئنا خبر های خوبی از همه خواهیم شنید.
      خوش باشی

  42. سپیده said,

    اوت 26, 2010 در 5:05 ق.ظ.

    سلام

    من یک سوال دارم چه مدارکی باید کپی برابر اصل کرد من واقعا گیر افتادم

    مدارکی که دادیم دارلترجمه خوب همه اونها مهر وموم شده ایا لازم دوباره اونها رو بدیم برابر اصل کنند غیر از پاسپورت ومدارکی که خودشان انگلیسی هستند چه مدارکی باید کپی برابر اصل بشه

    ممنون

    • امیر said,

      اوت 26, 2010 در 8:09 ب.ظ.

      کپی هر مدرکی که ارسال میکنید ، باید برابر با اصل شود.
      مدارک ترجمه شده که اصل هستند ، آنها هیچ ، مابقی مدارک اگر کپی هستند باید برابر با اصل شود. مثل پاسپورت.
      خوش باشی

  43. آزاده said,

    اوت 26, 2010 در 9:52 ق.ظ.

    سلام، يه سئوال داشتم. خاله من مقيم كاناداست، من از امتياز اون استفاده كردم. حال كه مدارك ازش خواستم
    1. فرم مالياتي اش (T4Slip) را برام ارسال نكرده و صورتحساب برق خودش را برام ارسال كرده و مي گه كافيه. آيا كافيه؟
    2. كارت سيتيزنشون رو مي گن گم گردن و كپي پاسپورت كاناداييش رو فرستاده. آيا كافيه؟
    3. كپي پاسپورت ايراني و كپي شناسنامشون رو هم فرستادند.
    آيا ارسال مدارك فوق كافيه؟ يا بايد كپي كارت سيتيزن هم باشه؟
    يه سئوال ديگه.
    4. مدارك ديپلم و دانشنامه و ريز نمرات من در سال 2003 ترجمه شده؟ آيا بايد دوباره ترجمه كنم يا همون ها رو بفرستم قبوله؟ مترجم مي گه اينا يكسال اعتبار داره و بايد دوباره ترجمه كرد.
    پيشاپيش مرسي از راهنماييهاتون

    • امیر said,

      اوت 26, 2010 در 8:16 ب.ظ.

      ۱- والا من یک مورد دیدم که کپی فیش برق را قبول نکردند !!! و نمیتونم مطمئنا بگم که کافیه.
      ۲- کافیه.
      ۳- ترجمه شناسنامه را باید بفرستند و کپی پاسپورت نیازی نیست.
      مدارک فوق کافیه اما باید تمام کپی ها برابر با اصل شده باشه.
      ۴- همان ها قبول هست. طبق کدام قانون میگه یکسال اعتبار داره؟؟!!! پس مدارک من که سال ۲۰۰۰ ترجمه شده و به همراه دارم هیچ کدام معتبر نیست؟؟؟!!!
      خوش باشی

  44. افشین said,

    اوت 26, 2010 در 9:27 ب.ظ.

    با سلام به شما دوست عزیز :تنها فرزند خانواده ای شیرازی بنام صبا8 ساله در مورخ 6/11/86 بنا به ابراز ناراحتی از سر درد نزد پزشک برده میشودو پس از انجام آزمایشات مختلف تا ساعت 3 بامداد مشخص می گردد دارای تومور مخچه میباشد و بصورت اورژانسی باید تحت عمل جراحی قرار گیرد در ت 9/11/86 اولین عمل برای کار گذاشتن شانت بر روی او انجام و در ت 13/11/86 عمل برداشتن تومور از روی مخچه انجام شد که پس از آن متاسفانه مشخص گردید …. لطفا به http://www.sabayepedar.com مراجعه نمائید ودرصورت امکان به خاطر شرف و انسانیتتان اطلاع رسانی نموده و صدای مظلومیت این خانواده را جهت احقاق حقشان به گوش مسولین و دیگران برسانید زیرا تا به حال این کودک مظلوم 18 بار عمل گردیده و در حال حاظر به دلیل سهل انگاری تیم درمان زندگی نباتی دارد. ممنون از عواطف پاک و انسانیتان لطفا در صورت امکان جهت اطلاع رسانی به دوستان مطلبی را در وبلاگتان به این موضوع اختصاص دهید

  45. شقایق said,

    اوت 27, 2010 در 5:27 ق.ظ.

    ُسلام امیر جان ،
    من تقریبا هر روز به وبلاگت سر می زنم و مطالبت و می خوندم خواستم یه خسته نباشید و دست مریضاد بهت بگم که این همه با تلاش و صبر لطف می کنی و جواب سوالات من و سایر دوستان و می دهی …
    راستی من پس از گذشت 78 روز هنوز از فایل نامبر اولم خبری نیست ، دیروز تماس گرفتم و گفتند ماکزیمم زمان از 10 هفته به 26 هفته افزایش پیدا کرده ….و اگر تا آن زمان نیومد تماس بگیریم … خواستم به شما خبر بدهم تا اگر سایر دوستان مطرح کردند ، در جریان باشید … موفق باشی …

    • امیر said,

      اوت 27, 2010 در 8:55 ق.ظ.

      ممنونم شقایق جان.
      ممنونم از خبرت اما من مطمئن هستم که زودتر از اینها فایل نامبر خود را خواهی گرفت.
      شاید هم میخواهند دوران آموزش صبوری پیش از ورود به پروسه را ، از اینجا شروع کنند !!!
      خوش باشی

  46. Salar said,

    اوت 27, 2010 در 7:10 ق.ظ.

    سلام آقای امیر:
    من از خوانده های وبلاگ شما هستم و نظرات جامع شما مشکلات من رو هم تا الان حال کرده ، ازتون متشکرم.
    راستش ی مطلبی مدتی است که ذهنم رو مشغول کرده ازتون میپرسم ، خواهش میکنم راهنماییم کنید.
    ما اقامت استرالیا مون رو چند ماهه قبل گرفتیم و چون اقاماتمون استانی بود لاندینگمون رو تو ملبورن انجام دادیم و تو اون مدت کوتاهه ۳ هفته خیلی هم از انجا و مهمان نوازی مردمش خوشمون امد. خیلی صمیمی و کار را بنداز بودن.
    اما از اونجایی که برا کانادا هم با این قانون ا فست ترک اقدام کرده بودیم و اون هم تو مرحله قبل از مدیکال بود بعد از برگشتنمون ی کم دو دل شدیم که بریم استرالیا یا برا کانادا صبر کنیم.
    سوال ۱ : به نظر شما برا کار و زندگی و ادامه تحصیل کجا بهتر ه؟
    سوال ۲ : از انجا که ما تا الان ۲ تا reqest letter برامون از کانادا امده و ما براشون فرستادیم و حتی landing fee رو هم قبل از اینکه مدیکال بدن خواستن و اون رو هم واسشون حدوده ۱ ماه پیش فرستادیم ولی هنوز medical letter رو دریافت نکردیم به نظرشما چه قدر دیگه باید صبر کنیم ( در ضمن case ما تو london office بررسی میشه ).

    از شما خیلی متشکرم و عذر میخوام که سوال هام ی کم زیاد شد .

    • امیر said,

      اوت 27, 2010 در 10:01 ق.ظ.

      ۱- والا سالار جان پاسخ دادن به این سوال راحت نیست. ولی یکسری از مواردی که میتونه تو تصمیم تاثیر گذار باشه را میگم ، قضاوت و تصمیم نهائی با خودتان هست:
      – آب و هوای استرالیا از کانادا به مراتب بهتر هست. شما در ملبورن به ندرت برف خواهید دید. الان که فصل زمستان هست دمای هوا حدود ۱۲ درجه هست.
      – استرالی در نیم کره جنوبی هست و فصول سال عکس بقیه کشور ها که اکثرا در نیمه شمالی هستند ، میباشد.
      – استرالیا به لای اوزون نزدیکتر هست و در فصل تابستان حتما باید از کرم استفاده شود. به همین دلیل سرطان پوست زیاد شایع هست.
      – در استرالیا بخاطر شرایط آب و هوایی در منازل جانور زیاد هست.
      – مهاجران استرالیا راحت تر از مهاجران کانادا ، مشغول به کار میشوند.
      – ادامه تحصیل در هر دو کشور تقریبا شرایط یکسانی دارد.
      در هر صورت باید شرایط را خود بسنجید.
      ۲- دفتر لندن خیلی کند هست و باید بیشتر صبور باشید. ولی فکر میکنم که چون لندینگ فی را پرداخت کردید ، بزودی مدیکال خود را دریافت خواهید کرد.
      خوش باشی

  47. علی said,

    اوت 27, 2010 در 8:50 ق.ظ.

    سلام امیر آقای گل
    بی اجازه لینکتون را به دوستام اضافه کردم
    اگه قابل بدونی من رو هم به دوستاتون اضافه کنین

    • امیر said,

      اوت 27, 2010 در 9:16 ق.ظ.

      اختیار داری علی جان.
      من هم لینکت کردم.
      خوش باشی

  48. کاوه said,

    اوت 27, 2010 در 8:59 ق.ظ.

    امیر جان من تصمیم گرفتم بدون کمک مشاور برای مهاجرت اقدام کنم به خاطر همین نیاز به کمک و راهنمایی فرد آگاهی مثل شما دارم.
    اگه براتون امکان داره لطفا تیتر وار برام توضیح بدید که چطور باید اقدامات اولیه برای مهاجرت به کانادا رو انجام بدم؟ مثلا آیا بجز مدرک آیلتس بقییه مدارک هم باید در ابتدا به سیدنی فرستاده بشه؟ چطور میتونم مانی اردر تهیه کنم؟ از کجا مطمئن بشم که فرم ها رو صحیح پُر کرد؟ و ….

    • امیر said,

      اوت 27, 2010 در 12:53 ب.ظ.

      کاوه جان بخش اعظم کار با خودت هست.
      در وهله اول باید کل فرم های مورد نیاز و مدارکی که در چک لیست ویزا آفیس به آن اشاره شده را به سیدنی کانادا ارسال کنید و منتظر صدور فایل نامبر خود باشید.
      مانی اردر یا درفت را باید از یکی از آشنایانتان در خارج از کشور بخواهید برایتان تهیه و ارسال نمایند.
      فرم ها را قبل از ارسال از یک شخص وارد بخواهید که کنترل کند.
      خوش باشی

  49. شقایق said,

    اوت 27, 2010 در 9:40 ق.ظ.

    راستی امیر جان ، من طبق گفته یکی از Agent ها به دمشق ایمیل زده بودم که تغییر ایمیل و اطلاع بدهم ، آخه اون Agent می گفت بلافاصله بعد از ارسال ایمیل به شما یک کپی از سیدنی برای دمشق از مدارک شما فرستاده می شه ، در هر حال همونطور که در جریان هستی من این کار را انجام دادم …جالب ایتجاست که دمشق نامه من را Forward کرده بود به ایمیل سیدنی و یکی هم برای من فرستاده بود For attention
    ایمیل سیدنی این بود :FSW-Centralized-Intake-Office@cic.gc.ca
    گفتم کسی نیاز داشته باشه ، گر چه هنوز به من جواب ندادند …
    موفق باشی…

    • امیر said,

      اوت 27, 2010 در 12:54 ب.ظ.

      ممنونم شقایق جان اما این آدرس داخلی خودشان هست. و آدرسی هست که سیدنی ایمیل میزنه.
      خوش باشی

  50. سپیده said,

    اوت 27, 2010 در 9:40 ق.ظ.

    سلام

    در بوکلت دمشق یک سری چیزها را گفته که باید همه بقرستند وجلوش تیک بزنند منظورم

    (همان مربع های f دار هست )و یک بار هم اون اخرش تو صفحه A-7 گفته RESIDENTS OF IRAN
    ویک سری از مدارک تکرار کرده . ایا باید اونها هم ارسال بشه . برای مثال شناسنامه یا سوئ پیشینه . ایا اینطوری است یعنی دو نسخه از هر مدرک می خوان یک بار تو متن اصلی گفته یک بار هم برای ایرانی ها جداگانه

    • امیر said,

      اوت 27, 2010 در 12:55 ب.ظ.

      نه سپیده جان یک نسخه کفایت میکنه. موارد تکراری را ارسال نکنید.
      خوش باشی

  51. کاوه said,

    اوت 27, 2010 در 11:01 ق.ظ.

    باز هم با یه سئوال دیگه مزاحمتون شدم.
    از نظر شما برای کد (7265) جوشکار و اپراتور ماشین آلات مرتبط نیاز به مدرک فنی حرفه ایی هست؟ همونطور که قبلا گفتم من لیسانس مواد (متالورژِی) دارم و فقط 4 واحد جوش پاس کردم و یک سال و چند ماه سابقه کار در این کد دارم. اما مدرک فنی حرفه ایی ندارم!! این مشکل ساز نمیشه؟!

    • امیر said,

      اوت 27, 2010 در 1:07 ب.ظ.

      کاوه جان مدرک تحصیلی مهم نیست. آنچه که مهم هست سابقه کار هست. باید حداقل یکسال سابقه در زمینه کد مربوطه تجربه کار داشته باشی.
      خوش باشی

  52. ساحل كانادا said,

    اوت 27, 2010 در 12:00 ب.ظ.

    سلام آقا امير.
    ببخشيد يك سوالي داشتم. نميدونم پرونده من خاطرتون هست يا نه. بعد از 14 ماه ازمون آپديت مدارك خواسته بودند و اينكه مديكال را انجام بدهيم ولي مدارك مربوط به مديكال در پاكت نبود. از همون موقع وكيلمون پيگير بود حالا يك ايميل زدن گفتند كه 4 تا عكس در اسرع وقت بفرستيم به دمشق تا پروندمون پروسس بشه. وكيل هم به ما گفت كه خودمون سريعا عكسها را با cover letter اي كه خودش نوشته به دمشق بفرستيم. البته ما با آپديت مدارك هم بايد 6 تا عكس بفرستيم. به نظرت چرا اينجوري شده. ما كه قبلا 6 تا عكس با فرمتي كه خواسته بودند فرستاديم. 6 تا ديگه هم بايد بديم پس قضيه اين 4 تا چيه. من فكر كردم شايد مديكالمون گم شده و براي صدور دوباره اش عكس خواستند ولي چرا 4 تا. نظر شما چيه؟ممنونم ازت.

    • امیر said,

      اوت 27, 2010 در 1:11 ب.ظ.

      ساحل جان یادم هست.
      برای من خیلی تعجب داره ، چون اصلا عکس نیاز ندارند و فقط ۲ قطعه برای ویزا خواهند خواست و از همان عکس های قبلی برای مدیکال استفاده میکنند. احتمال گم کردن مدیکال و عکس هست ، پس در اسرع وقت ارسال کن تا کارهایت زودتر انجام شود.
      خوش باشی

  53. کاوه said,

    اوت 27, 2010 در 1:49 ب.ظ.

    ممنون از پاسخت امیر جان.
    من به وبسایت NOC رفتم و از طریق search وظایف اصلی عنوان شغلی مورد نظرم رو پیدا کردم. نکته اینجاست که جایی خونده بودم که برای اقدام از این طریق تجربه کاری باید skill type 0 (یعنی شغلهای مدیریتی – عدد اول : ٠ ) یا skill type A (مشاغلی که به مدرک دانشگاهی نیاز دارند – وقتی عدد اول صفر نباشد عدد دوم : ١ )یا skill type B (مشاغلی که نیاز به دو تا سه سال تحصیل در کالج‌ها یا آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای یا دو تا پنج سال کارآموزی و یا سه تا چهار سال آموزش دبیرستانی و بیش از دو سال آموزش حین کار و تجربه کاری دارند- وقتی عدد اول صفر نباشد عدد دوم : ٢ یا ٣ )باشه.
    میشه دقیق تر راهنمایی م کنید. ببخشید برای مزاحمت های پی در پی من.

    http://www5.hrsdc.gc.ca/NOC/English/NOC/2006/QuickSearch.aspx?val65=7265

    Employment requirements***
    Welders
    •Completion of secondary school is usually required.
    •Completion of a three-year apprenticeship program
    or
    A combination of over three years of work experience in the trade and some college or industry courses in welding is usually required to be eligible for trade certification.
    •Trade certification is compulsory in Alberta and available, but voluntary, in Newfoundland and Labrador, Prince Edward Island, Nova Scotia, New Brunswick, Manitoba, Saskatchewan, British Columbia, Nunavut, the Northwest Territories and the Yukon.
    •Interprovincial trade certification (Red Seal) is also available to qualified welders.
    Welding, brazing and soldering machine operators
    •Some secondary school education is required.
    •Several months of on-the-job training are usually provided.
    •Experience as a machine operator helper may be required.
    •Experience with robotics may be required

    • امیر said,

      اوت 27, 2010 در 4:22 ب.ظ.

      کاوه جان همانطور که حتما متوجه شدی تاریخ این صفحه ، امروز بروز شده و شما باید بر اساس نوشته های آن اقدام کنی.
      شما موضوع تحلیل اعداد کد را به کنار بگذار و ببین آیا بر اساس نوشته های این صفحه صلاحیت داری یا نه؟ هیچ کس بهتر از خودت نمیتونه پاسخگو باشه.
      لیسانس داری که خب موضوع تحصیلات آن حل میشود و در مورد سابقه کار هم باید خودت با سابقه کاری که داری و یا میتوانی تهیه کنی ، چک نمایی.
      باز هم تاکید میکنم که اصل موضوع سابقه کار هست.
      خوش باشی

  54. مصی(مستانه said,

    اوت 27, 2010 در 4:41 ب.ظ.

    تو کشوری که ممه رئیس جمه.ورش را لو لو ببره از فرزندانش هم بیشتر نمی شه انتظار داشت میشه؟

    • امیر said,

      اوت 27, 2010 در 6:56 ب.ظ.

      خب بله ، این هم نظریست !!!
      خوش باشی

  55. کاوه said,

    اوت 27, 2010 در 5:10 ب.ظ.

    خیلی ازت ممنونم.
    شما هم خوش باشی …

    • امیر said,

      اوت 27, 2010 در 6:56 ب.ظ.

      خواهش میکنم
      خوش باشی

  56. آناهیتا said,

    اوت 27, 2010 در 6:37 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز ما 13 ماه از فایل نامبرمون می گزره و منتظر مدیکال هستیم اما حساب بانکیم را خالی کرده ام آیا موقع مدیکال دوباره آن مبلغ را به مدت 6 ماه گواهی می خواهند؟
    من مدرک تخصصم را 2 ماه قبل فرستادم (مدرک پزشکی عمومی و علت تاخیر مدرک تحصصم را همان اول فرستاده بودم ) آیا نقص مدارک را به پروندمون اضافه می کنند؟
    خیلی ممنون.

    • امیر said,

      اوت 27, 2010 در 7:02 ب.ظ.

      اشتباه کردی آناهیتا جان. نباید حساب بانکی ات را خالی میکردی!!! احتمال داره که دوباره ازت بخواهند.
      فکر میکنم که در این مورد مشکلی نداشته باشید.
      خوش باشی

  57. آناهیتا said,

    اوت 27, 2010 در 6:39 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز ما 13 ماه از فایل نامبرمون دوممون می گذره و منتظر مدیکال هستیم اما حساب بانکیم را خالی کرده ام آیا موقع مدیکال دوباره آن مبلغ را به مدت 6 ماه گواهی می خواهند؟
    من مدرک تخصصم را 2 ماه قبل فرستادم (مدرک پزشکی عمومی و علت تاخیر مدرک تحصصم را همان اول فرستاده بودم ) آیا نقص مدارک را به پروندمون اضافه می کنند؟
    خیلی ممنون.

  58. نیما said,

    اوت 28, 2010 در 8:38 ق.ظ.

    امیر جان باز دوباره مزاحم همیشگی هستم، امیر خان دو تا سوال داشتم…
    با توجه به اینکه مشاور بسیار محترم!!! پرونده ما (من و همسرم) لطف کردند نگفته اند که نامه شرح وظایف و مانده حساب شش ماهه بفرستیم، و گفته اند که مانده حساب یک روزه کافیست و همپنین همان نامه و بیمه همسرم برای کارشان هم کافیست و طبق گفته شما در جواب به سوال من و همسرم که فرمودید احتمالا نقص مدرک خواهیم خورد سوالاتمون رو مطرح می کنم:
    1. سمت همسر اینجانب در این مدت عوض شده و دیگه ایشون نمی توانند نامه شرح وظایف بگیرند، چه کار کنیم؟!
    2. شنیدیم که شگر نقص مدارک بخوریم، این احتمال وجود داره که پرونده ما 1 سال از زمان معقولش طولانی تر بشه، درسته؟
    پ.ن: اگر حضور ذهن داشته باشی، من ساکن مالزی هستم، و همسرم مین اپلیکنت و از ایران اقدام کردیم و افیس هم دمشق هستش!
    پ.ن2: این مشاور محترم هم 6 میلیون تومان دارند می گیرند برای هیچ! الآن که فکر می کنم، می گم ای کاش خودم اقدام کرده بودم!!!

    • امیر said,

      اوت 28, 2010 در 9:46 ق.ظ.

      نیما جان
      ۱- نامه شرح وظایف را باید به هر طریقی که میشه جور کنی. اگر سایت اینترنتی هست و یا از هر طریق دیگری که امکانش هست ، حتی غیر رسمی.
      ۲- نه اینجور نیست. به همان مقداری که وقت جور کردن مدارک را به شما میدهند ، کارتان عقب میافتد.
      باز هم امیدوارم که هیچ مشکلی نداشته باشی و پرونده شما روال عادی خود را طی کند.
      خوش باشی

  59. ونوس said,

    اوت 28, 2010 در 10:04 ق.ظ.

    امير جان مي خوام پيرو اون كانتهايي كه قبلا برات گذاشتم و گفتي اين علت رو براي تاخير در ارائه شرح وظايف بنويسم ممنون ميشم اگه برام اصلاحش كني و منطقي بودنش رو بسنجي.
    because i work in a govermental company(….), i couldn’t prepare my complete statement soonerthan this.
    به نظرت خوبه امير جان؟

    • امیر said,

      اوت 28, 2010 در 2:25 ب.ظ.

      ونوس جان فکر کنم این جمله بهتر باشه ، باز هم خودت میدونی.
      The reason I have sent my duties with delay is that I work in a state run company
      خوش باشی

      • ونوس said,

        اوت 29, 2010 در 5:38 ق.ظ.

        ممنونم اميرجان

      • امیر said,

        اوت 29, 2010 در 8:44 ق.ظ.

        خواهش میکنم ونوس جان
        خوش باشی

  60. جلیله said,

    اوت 28, 2010 در 10:56 ق.ظ.

    با سلام

    امیر جان دیدم در جواب یکی از دوستان نوشتی که چون لندینگ فی ازشون خواستن به احتمال زیاد مدیکالشونو زود میفرستن. خواستم بگم بین هم کیس های ما (روش سرمایه گذاری پرنس ادوارد) از تنها کسی که لندینگ فی همراه آپدیت مدارک خواستن ما بودیم ولی الان داره 3 ماه میشه که خبری از مدیکال نیست که نیست!!!
    اتفاقا هم خودمون هم بقیه هم همین فکرو میکردیم ولی انگار زیاد فرقی نداره. جالبه که برای دوستمون محمد از نارمک عزیز وبلاگ ناتاکا، بدون درخواست آپدیت، مدیکال فرستادن و آپدیت ایشونو با مدیکال خواستن و سریع بعد حدود 10 روز ویزاشونم آماده بود!!!!

    جالیش اینه تاریخ فایل نامبر ما حدود یک هفته ای قبل از ایشونه. خلاصه کنم میخواستم بگم هر پی میگذره من یکی به نقش شانس بیش از بیش تو این پروسه طاقت فرسا پی میبرم!!!

    موفق باشی

    • امیر said,

      اوت 28, 2010 در 2:21 ب.ظ.

      کاملا درسته جلیله جان. خیلی حساب و کتاب نداره. اما تمام این موارد تجربی هست و اغلب اتفاق میفته ولی نمیشه روی آن خیلی حساب کرد. همه چیز بستگی به آفیسر داره.
      خوش باشی

  61. الناز said,

    اوت 28, 2010 در 11:37 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    سوالی داشتم :
    امروز که وضعیت پروندم رو از تو سایت cic چک میکردم دیدم وضعیت پروندم به Decision Made تغییر حالت داده اول خوشحال شدم که احتمالا باید تو این یکی دوهفته ویزام رو بگیرم اما بعدش که روش کلیک کردم با این جمله روبرو شدم :
    A decision has been made on your application. The office will contact you concerning this decision.
    این که گفته با شما تماس میگرند , آیا مشکلی میتونه پیش اومده باشه یا اینکه نه این جمله برای همه پرونده ها در این حالته و یعنی که ویزا رو تو پاسم میزنن ؟؟؟!!!
    ببینین تا آخرین لحظه همش باید آدم نگران وجود ایراد یا یه مشکلی باشه آخه اینکه خیلی بده…..

    • امیر said,

      اوت 28, 2010 در 2:28 ب.ظ.

      خب مبارک باشه الناز جان
      ویزا صادر شده و بر روی پاسپورت ها چسبانده شده و پاسپورت های شما در راه بازگشت میباشد.
      دیگه جای هیچ نگرانی ، نیست.
      خوش باشی

  62. الناز said,

    اوت 28, 2010 در 3:02 ب.ظ.

    وااااااااااااااااااااااای
    ممنونم امیرجان از این خبرت
    امیدوارم که همه دوستان به زودی به این مرحله برسن
    بازم ممنونم

    • امیر said,

      اوت 28, 2010 در 3:14 ب.ظ.

      انشاءالله که همه این لحظه را داشته باشند.
      خوش باشی

  63. اوت 28, 2010 در 5:42 ب.ظ.

    امیر جان سلام
    میخواستم بپرسم می شه گواهی گردش6 ماهه مالی بانک رو الان بگیرم و مدارکم رو آبان ارسال کنم ایراد نمی گیرن ؟
    در ضمن در مورد کمبود امتیاز یکی از دوستانم گفتن که این بستگی به نظر آفیسر داره که مثلا اگه 1 نمره کم داشته باشیم پرونده رو ریجکت کنه یا نه این درسته ؟

    • امیر said,

      اوت 28, 2010 در 5:51 ب.ظ.

      والا سارا جان نمیدونم نظر آفیسر چی میتونه باشه. حتما قبول خواهد کرد اما احتمال داره که در یک زمان نامشخصی ، دوباره گردش حساب را بخواهد.
      تا آنجا که من اطلاع دارم امتیاز ۶۶ را ریجکت خواهند کرد. این نظر آفیسر نیست ، قانون هست.
      خوش باشی

  64. سها said,

    اوت 28, 2010 در 7:39 ب.ظ.

    امیر خان سلام. درسته این فرد خیلی بی ادب بوده که این طور همه را به باد فحش گرفته اما بی ربط هم نگفته البته در شرایط خاص. من هم می شناسم کسی را که آیلتس نداده و ویزا گرفته اما این شخص همانطور که این طرف هم گفته مدتهای زیاد در یک کشور انگلیسی زبان مشغول تحصیل بوده و مدرک دانشگاهی دارد و برای همین امتحان آیلتس نداد و با یک نامه کل قضیه را پیش برد و دو ماه پیش ویزاش رو گرفت. همه ی ما دگمیم و این دوگماتیسم ما توی همه جنبه های زندگیمون رسوخ کرده. همه می گیم همین که من می گم. حالا اون یارو فحش داده، بقیه هم با مطرح کردن خودشون به عنوان ادمهای خیلی با ادب دگماتیسم خودشون رو نقاب زدن. بگذریم.

    • امیر said,

      اوت 28, 2010 در 7:53 ب.ظ.

      سها جان. هیچ زمانی نباید انسان استثناء باشه و خودش را از بقیه جدا بدونه. با توجه به تجربه ای که من دارم ، یقین بدار که این شخص خیلی شانس آورده و تحصیل در یک دانشگاه انگلیسی زبان ، دلیل بر دانستن زبان نیست.
      خوش باشی

  65. اوت 28, 2010 در 7:41 ب.ظ.

    امیر جان یک سوال دیگه اینکه من همسرم نمی خواد اعلام کنه به ادارشون که برای چی داره نامه سابقه کار می گیره . به نظز شما نامه خطاب به کی باید باشه ؟ برای همسرم هم باید شرح وظایف ذکر بشه ؟ ایشون در یک سازمان دولتی مشغول به کار هستند و گرفتن نامه کمی دردسر داره .

    • امیر said,

      اوت 28, 2010 در 7:54 ب.ظ.

      سارا جان مخاطب نامه اصلا مهم نیست و ایشان یک نامه کلی بگیره. با ذکر عنوان:
      گواهی میشود که:
      همین و بس و کفایت میکنه.
      شرح وظایف ایشان مهم نیست. و فقط سابقه کار را بگیرند.
      خوش باشی

  66. اوت 28, 2010 در 8:02 ب.ظ.

    امیر جان شرمنده به خاطر این همه مزاحمت راستش همونطور که می دونی من سابقه بیمه ندارم و لی در نامه شرح وظایف میدونم که باید عنوان » بر طبق قوانین وزارت کار جمهوری اسامی ذکر بشه حالا برای اونها سوال پیش نمیاد که چرا برخلاف ظوابط وزارت کار من بیمه نشدم و در نامه ام نوشتم که طبق اصول وزارت کار کار کردم ؟
    ؟ از طرفی می خوام نامه ای بنویسم که من چون تحت بیمه همسرم بودم بیمه نشدم . به نظرت باید این نامه رو تهیه کنم و همراه مدارکم ارسال کنم ؟
    ممنون از پاسخت

    • امیر said,

      اوت 28, 2010 در 8:51 ب.ظ.

      کی گفته که باید در نامه سابقه کار عنوان»بر طبق قوانین وزارت کار جمهوری اسلامی» نوشته بشه؟؟؟!!!!
      اصلا لزومی به ارائه توضیح بیشتر وجود ندارد و آن عنوان را نباید بنویسند.
      خوش باشی

  67. رضا said,

    اوت 28, 2010 در 8:37 ب.ظ.

    امیر جان سلام
    ضمن تبریک به الناز خانم میشه لطفا در مورد زمان اپلای و مراحل پرونده تان توضیح بدهید کلا چقدر بعد از فایل نا مبر 2 طول کشید؟رشته تحصیلی تان چه بود؟

  68. الناز said,

    اوت 29, 2010 در 11:17 ق.ظ.

    سلام رضا جان
    ممنون از تبریکت
    من حدود5/2 -3 سال پیش اقدام کردم . فایل نامبر دوم هم برای تاریخ jan 2009 بوده و الان بیش از یکسال میشه که منتظر هستم (تاریخ مدیکالم حدود 2-3 ماه پیش بوده )
    پیروز باشی

  69. Aria said,

    سپتامبر 13, 2010 در 10:55 ق.ظ.

    Salam , pas az 3.5 mah hanoz file number dovomam nayoumadeh vakil man mige ta 5 mah ok hast are? Shoma Che Nazari Darin

    • امیر said,

      سپتامبر 13, 2010 در 3:33 ب.ظ.

      آریا جان طبیعی که نیست !!! ولی خب بیشتر صبر کن و اگر تا ۲ هفته دیگه نیامد ، یک ایمیل بزن.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: