برنامه مهاجرت سال ۲۰۱۱ دولت کانادا

دولت کانادا ، امروز اول نوامبر ، برنامه مهاجرت به کانادا را در تمام کتگوری ها برای سال ۲۰۱۱ اعلام کرد.
اصل خبر را هم میتوانید از اینجا بخوانید.
البته داستان تکراری هست و هیچ چیز جدیدی عنوان نشده است.
امیدوارم که اینجور نباشه ، اما ظاهرا کرکره سال ۲۰۱۰ را دارند میکشند پائین!!!

خوش باشید

پی نوشت:
خواهشا ، مطالب غیر مرتبط با پست و در زمینه مهاجرت را فقط در پست «مهاجرت به کانادا» در قسمت برگه ها عنوان فرمایید تا بقیه هم در موارد عنوان شده سهیم و شریک باشند و استفاده لازم برده شود و از انسجام مورد نظر من دور نیفتیم. ممنون.
اگر کامنتی پاک شد ، کسی از من دلخور نشه.

48 دیدگاه

  1. مژده said,

    نوامبر 2, 2010 در 7:14 ق.ظ.

    ممنون امیر جان از اینکه بهمون خبر دادی… هی از اینهمه انتظار.. شاد باشی عزیز

    • امیر said,

      نوامبر 2, 2010 در 9:57 ق.ظ.

      خواهش میکنم.
      خوش باشی

  2. mani_rah25 said,

    نوامبر 2, 2010 در 10:40 ق.ظ.

    امیر جان اول دمت گرم که درکنارمون هستی
    دوم اینکه نظرت رو میخوام در این باره بدونم که چه دلیل داره بعد از سپری شدن 3 ماه از مدیکال به ورشو و تایید از خود سفارت که 2 ماهه نتایج مدیکال هم از وین به دستشون رسیده خبری از پاسپورت ریکوست نیست؟

    • امیر said,

      نوامبر 2, 2010 در 10:52 ق.ظ.

      مانی جان برداشت من این هست که مرحله بک گراند چک هنوز تمام نشده و امیدوارم که زودتر پایان پذیرد. هرچند بودند کسانی که چندین ماه هم بعد از مدیکال در انتظار بودند.
      ضمنا لطفا مطالب اینچنینی را در قسمت مربوطه بفرمایید.
      خوش باشی

  3. نیروانا said,

    نوامبر 2, 2010 در 11:20 ق.ظ.

    امیر جان ببخشید منظورتو نفهمیدم از اینکه گفتی دارن کرکره 2010 را میکشن پایین چیه؟!!

    • امیر said,

      نوامبر 2, 2010 در 11:48 ق.ظ.

      این برداشت من هست. یعنی تا آخر امسال دیگه منتظر چیزی نباید بود.
      خوش باشی

  4. reza1100 said,

    نوامبر 2, 2010 در 12:33 ب.ظ.

    سلام امير جان
    يعني كانادا هم مثل ايران گزارشاشون رو با دو حركت كپي و پيست انجام ميدن .
    سال گذشته هم دقيقا همين گزارش رو داده بودند . يادته؟
    اصلا امسال ويزاي اسكيل وركر صادر نشده كه ميگه ما روي اين بخش خيلي تمركز داريم.
    شايد ويزاي قانون قبليها كه الان ورشو هست رو در سال 2010 سرعت دادن كه به 38 رشته ايها اصلا نرسيدن. من روشون مطالعه نداشتم و با اون دوستان تماسي نداشتم. شما خبر نداري؟ يا اونها هم بدتر از ما هستن؟
    خوش باشيد

    • امیر said,

      نوامبر 2, 2010 در 1:11 ب.ظ.

      رضا جان همه سوار یک قایق هستند. البته در حال حاضر قدیمی ها شرایطشان بهتر هست.
      این آمار هم از آن آمارها هست که خیلی دوست دارم بدونم کارشناسشان کی هست؟؟!!!
      خوش باشی

      • گلی said,

        نوامبر 2, 2010 در 4:29 ب.ظ.

        سلام فکر کنم کارشناساش همون کارشناسان ایرانی هستن که آمار بیکاری و تورم و … رو تو ایران در اورودن!!!!

      • امیر said,

        نوامبر 2, 2010 در 4:32 ب.ظ.

        گلی جان حالا من هیچ نگفتم ، تو لو نده !!!
        خوش باشی

  5. بهناز said,

    نوامبر 2, 2010 در 7:14 ب.ظ.

    سلام وای نه یعنی تا 3 ماه دیگه بریم بمیریم دیگه .ما وارد ماه 17 شدیم رو24 حساب کنیم یا بیشتر .کم بگید مشتری بشیم

    • امیر said,

      نوامبر 2, 2010 در 9:21 ب.ظ.

      اگر دست من بود که بهناز جان بدون مدیکال پاسپورت ریکوست را برات میفرستادم !!!
      خوش باشی

  6. تیتی said,

    نوامبر 3, 2010 در 4:34 ق.ظ.

    مگه اینجا کسی تا 3 ماه دیگه منتظر چیزی بود؟ وزیر هم که گفته بود تا ژانویه خبری نیست. بابا بی خیال زندگی تونو بکنید

    • امیر said,

      نوامبر 3, 2010 در 8:23 ق.ظ.

      نه والا. هیچ کس نبود. کی بود کی بود ؟؟!!!
      خوش باشی

  7. reza1100 said,

    نوامبر 3, 2010 در 7:07 ق.ظ.

    سلام اميرجان
    يك پيغام در فيس بوك برات فرستادم
    خوش باشي

    • امیر said,

      نوامبر 3, 2010 در 8:24 ق.ظ.

      جوابت را دادم.
      خوش باشی

  8. تیتی said,

    نوامبر 3, 2010 در 11:20 ق.ظ.

    مگه شماها تو فیس بووک با همین؟؟!!!
    پس ما چی؟؟؟

    • امیر said,

      نوامبر 3, 2010 در 4:50 ب.ظ.

      ما خیلی جاها با همیم تیتی جان.
      گفتم که من زیاد به محیط مجازی اعتقادی ندارم.
      خوش باشی

  9. نوامبر 3, 2010 در 2:22 ب.ظ.

    سلام آقای امیر
    این کامنت نه به پست مربوطه نه به مهاجرت – ولی خب چون آخرین پسته اینجا نوشتم –

    ویزا های ما تمدید شد : )

    کی میشه کامنت بگذارم پاسپورت هامون با ویزا هاش اومد ؟ ؟ ! !

    • امیر said,

      نوامبر 3, 2010 در 4:53 ب.ظ.

      قبل از این کامنت ، مطلب خودتان را در وبلاگتان خواندم. خیلی خوشحالم و منتظر خبرهای بهتر از شما.
      خوش باشی

  10. جلیله said,

    نوامبر 3, 2010 در 2:38 ب.ظ.

    سلام
    امیر جان بیا وبلاگم یه خبر خوبی شده و بارقه ای امید!

    • امیر said,

      نوامبر 3, 2010 در 4:54 ب.ظ.

      اول آنجا آمدم ، از این بابت خوشحالم و انشاءالله که خبرهای بهتر و بهتر.
      خوش باشی

  11. ali said,

    نوامبر 3, 2010 در 11:06 ب.ظ.

    لطفا مرا راهنمايي كنيد
    كامنت من در انتهاي ديدكاههاي جولاي 2010 ميباشد

    • امیر said,

      نوامبر 4, 2010 در 3:36 ب.ظ.

      علی جان لطفا در قسمت مربوطه بفرمایید تا بقیه هم استفاده و شریک باشند.
      خوش باشی

  12. نجمه said,

    نوامبر 4, 2010 در 2:37 ق.ظ.

    سلام
    امیر آقا ما این فایل نامبر دمشقمون اومده ولی هنوز عدم سوئ پیشینه امریکا نیومده به نظرتون وقتی اومد بفرستمش یا منتظر بشم تا خودشون نقص مدرک ازم بخوان؟راستی دوستی دارم که فایل نامبر دمشقشو گم کردم به نظرتون باید چکار کنه؟

    • امیر said,

      نوامبر 4, 2010 در 3:38 ب.ظ.

      نجمه جان لطفا در قسمت مربوطه بفرمایید تا بقیه هم شریک باشند.
      خوش باشی

  13. نجمه said,

    نوامبر 4, 2010 در 2:38 ق.ظ.

    یادم رفت خداحافظی کنم.ممنون و شاد باشید

  14. تیتی said,

    نوامبر 4, 2010 در 4:52 ق.ظ.

    من اعتراض دارررررررررررررررم
    1- چرا شما به وبلاگ های دیگه سر میزنید و به من سر نمی زنید
    2- چرا منو لینک نکردین. البته یه چیز عجیب بگم. من خودم تا حالا فکر میکردم شما رو لینک کردم . یعنی یه امر بدیهی بود برام. ولی الان یهو متوجه شدم شما نبودین.
    3- چرا تو فیس بووک همه تون جمع هستین به من نمیگین که بیاااااااااااااااام.

    • امیر said,

      نوامبر 4, 2010 در 3:40 ب.ظ.

      چرا؟؟!!!!!!!!!!!
      ۱- تیتی جان به وبلاگ شما هم سر میزنم اما مطالب شما خارج از درک من هست و ایده ای ندارم.
      ۲- خب دل به دل راه داره !!!!
      ۳- بزور که نمیشه از کسی دعوت کرد ، میشه؟؟!!!
      خوش باشی

  15. YOUNES said,

    نوامبر 4, 2010 در 6:13 ق.ظ.

    سلام من يه مدت هست كه اقدام كردم براي مهاجرت و وبلاگ شما رو هم مي خونم انصافا اطلاعات مفيدي توش هست از زحماتتون تشكر ميكنم و اميدوارم هميشه موفق باشيد در ضمن امروز سايت فدرال زمانهاي جديدي توي سايتش زده واغلب يكي دو ماه اين زمانهاي رسيدگي به پرونده ها زيادتر شده اين هم لينكش
    http://www.cic.gc.ca/english/information/times/perm-ec.asp

    • امیر said,

      نوامبر 4, 2010 در 3:46 ب.ظ.

      ممنون از لطفت یونس جان
      اما این آمار امروز اعلام نشده بود.
      خوش باشی

  16. ali said,

    نوامبر 5, 2010 در 12:51 ق.ظ.

    سلام
    از شما سوالي داشتم
    ما 2007 از طريق سفارت كانادا در برلين اقدام كرديم,2ماه قبل كل مدارك درخواستي را ارسال كرديم,يك هفته بعد از دريافت مدارك مدارك تكميلي خواستند كه ما ارسال كرديم
    به نظر شما ممكنه مدارك جديد مجدد بخواهند؟
    واينكه ايا اكر ميخواستند مصاحبه تعيين كنند مدارك مجدد درخواستي رو روز مصاحبه نمي خواستند؟
    لطفا سريع جواب بدهيد

    • امیر said,

      نوامبر 5, 2010 در 6:04 ب.ظ.

      خواهش کردم که در قسمت مربوطه مطرح فرمایید.
      خوش باشی

  17. ali said,

    نوامبر 5, 2010 در 1:02 ق.ظ.

    تكميلا اضافه كنم كه فدرال skil worker شركت كرديم
    وجزء مدارك تكميلي عدم سوء دبي و اضافه مدارك براي اثبات رابطه خويشاوندي(البنه كامل فرستاده بوديم اما مدارك تكميلتر خواسته بودند)

  18. Ashkan said,

    نوامبر 5, 2010 در 2:32 ق.ظ.

    Amir jan az ien keh mibinam dobareh hasti ehsaseh khili khubi daram.

    omidvaram yeh roozi az nazdik bebinamet.

    khosh bashi (Alabateh copyrightesh maleh shomast!)

    • امیر said,

      نوامبر 5, 2010 در 6:04 ب.ظ.

      ممنونم از لطفت اشکان جان.
      خوش باشی

  19. باران said,

    نوامبر 5, 2010 در 5:01 ق.ظ.

    امان از دست فیس بوک …
    خوش باشی …

    • امیر said,

      نوامبر 5, 2010 در 6:05 ب.ظ.

      من که مشکلی تا الان ندارم !!!
      خوش باشی

  20. reza1100 said,

    نوامبر 5, 2010 در 10:56 ق.ظ.

    سلام امير جان
    درسته . نتيجه بدرد بخوري نميشه گرفت. دارم رو نمودار بالا پايين ميكنم. فقط ميشه افزايش حجم پرونده هارو تو سال 2010 رو تقريبا بهش رسيد كه اون هم بديهي بود .

    *********************************************
    از اينجا به بعد خصوصي:
    ………………………………………
    پايان خصوصي
    *********************************************

    خوش باشي

    • امیر said,

      نوامبر 5, 2010 در 6:08 ب.ظ.

      جواب خصوصی:
      کار درستی کردی ، ولی به اعتقاد من تو از همه بهتر هستی.
      خوش باشی

  21. جلیله said,

    نوامبر 5, 2010 در 1:47 ب.ظ.

    امیر جان یه خبر خوش دیگه. اگه یادتون باشه خانواده یادداشت های یک بیگانه هم از روش ما اقدام کرده بودند، الان خبردار شدم مدیکال اونها هم اومده. انگار کاملا هم کرکره رو پایین نکشیدن!!!!!

    • امیر said,

      نوامبر 5, 2010 در 6:18 ب.ظ.

      به به خوش خبر باشی جلیله جان.
      ولی ظاهرا از زیر کرکره دارند مدیکال بچه های سرمایه گذاری را میدن بیرون !!! انشاءالله مال شما.
      خوش باشی

  22. سان said,

    نوامبر 5, 2010 در 8:35 ب.ظ.

    امیرجان ممنون از اطلاعات به موقعت.
    آقا اگه ما هم خدای ناکرده زبونم لال بخوایم توی فیس بوک به شما بپیوندیم باید دم کی رو ببینیم؟

    • امیر said,

      نوامبر 5, 2010 در 8:46 ب.ظ.

      اختیار داری احسان جان. من مخلص تمام بچه های واقعی و حقیقی در دنیایی غیر مجازی خودم هستم !!!

  23. نوامبر 10, 2010 در 11:43 ب.ظ.

    سلام امیرجان !!! مگه من گفتم مشکلی با فیس بوک داری که این جواب را به من دادی !!! (ایکون دلخوری) !!!!!

    • امیر said,

      نوامبر 11, 2010 در 4:57 ب.ظ.

      باران جان تو چرا جملات من را آنجور که خودت دوست داری تفسیر میکنی؟
      تو گفتی امان از فیس بوک ، و من هم گفتم که من با فیس بوک مشکلی ندارم.
      کجای جواب من معنی اش این هست که از دید شما من با فیس بوک مشکل دارم؟؟!!!
      میگم راست میگی خیلی حساسی ، نه؟!!
      خوش باشی

  24. نیلو said,

    نوامبر 17, 2010 در 4:27 ق.ظ.

    امیر جان آدرس فیس بوک شما را چطوری می شه داشت؟

    • امیر said,

      نوامبر 17, 2010 در 4:01 ب.ظ.

      باید گشت تا پیدا کرد !!!
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

