مراقب ظرفیت های اعلام شده باشید

دوستانی که در حال تکمیل فرم های مهاجرت به کانادا و همچنین تهیه مدارک مورد نیاز بر اساس چک لیست ویزا آفیس مربوطه میباشند ، این لینک را حتما هفته ای ۲-۳ نوبت چک کنند.
بدلیل اینکه تقریبا هر هفته ۲-۳ نوبت آمار درخواست های رسیده به سیدنی کانادا در این لینک به روز میشود و پس از آنکه درخواست های هر رشته شغلی به عدد ۱۰۰۰ برسد ، هیچ درخواست جدید و مازاد بر ظرفیت تحویل گرفته نمیشود و کل مدارک برگشت داده خواهد شد مگر آنکه درخواست مربوطه همراه با جاب آفر باشد که از این سهمیه و ظرفیت اعلام شده جدا میباشد.
ضمنا این آمار و رشته های شغلی تا ۲۶ جون ۲۰۱۱ اعتبار دارد و تغییری نخواهد کرد و پس از آن تاریخ ، آمار و ظرفیت جدید اعلام خواهد شد و احتمالا لیست مشاغل هم دستخوش تغییراتی خواهد شد.

خوش باشید

27 دیدگاه

  1. لیندا said,

    نوامبر 11, 2010 در 4:28 ق.ظ.

    A million thanks for updating us!!!

  2. تیتی said,

    نوامبر 11, 2010 در 6:33 ق.ظ.

    امیر اقا من الان سوالی دارم در مورد مهاجرت ولی متوجه نشدم کجا باید بنویسم.
    سوالم هم اینه که با توجه به اینکه وزیر به ما گفته بود 17 ماه و الان مال ما 15 ماهمون کامل شد به نظرتون نامه ای به وزیر یا سفارت یکبار دیگه بفرستیم؟

    • امیر said,

      نوامبر 11, 2010 در 5:02 ب.ظ.

      تیتی جان در پست اول پس از بازگشت مجدد ، نوشته بودم که در قسمت برگه ها پست هایی را تحت عنوان «مهاجرت به کانادا» قرار داده ام.
      خوش باشی

  3. reza1100 said,

    نوامبر 11, 2010 در 12:17 ب.ظ.

    سلام امیرجان
    بلکه شاید این محدودیتها باعث بشه یکمی از پرونده های سالهای قبل و همینطور ماها هم جلو بره که یکمی امیدوار تر بشینیم و با اومدن مدیکال دوستان خوشحال بشیم.
    ثانیا که من از یکجای دیگه دارم وبلاگتو چک میکنم و مشکلی با باز شدنش ندارم. احتمالا اونجایی که قبلا استفاده میکردم مشکل داشته و قضیه کلی نیست.

    ************
    از اینجا به بعد خصوصی
    …………………………………….
    پایان مطلب خصوصی
    *********************

    خوش باشی

    • امیر said,

      نوامبر 11, 2010 در 5:08 ب.ظ.

      بله من هم امیدوارم ، اما میدونی الان تو کلیه سفارتخانه های کانادا در تمام دنیا چه شیر تو شیری هست؟؟!!!
      گفتم که عزیزم مشکل نداره ، خب خدا را شکر.

      جواب خصوصی:
      پست مدیریت آفتابه ای یادت هست؟؟!!!
      این بنده خدا تو هفته گذشته یک کار مثبت ازش دیدی؟ من که ندیدم.
      وقت که مهم نیست ، حتی نیم ساعت در روز ، ولی مفید ، دنیایی ارزش داره.
      خوش باشی

  4. solmaz said,

    نوامبر 13, 2010 در 10:55 ق.ظ.

    salam amir jan. omidvaram salemo shad bashi/amadam salami konam khedmatetoon. in modat gheybatam ham be dalile bi angizegi az babate natije parvandam bood ham inke taze emrooz adsl khoone vasl shod. zemnan dargire asbab keshi boodam
    shad bashi va salamat

    • امیر said,

      نوامبر 13, 2010 در 11:08 ق.ظ.

      خوشحالم که ازت خبری دارم سولماز جان.
      انشاءالله که موفق خواهی شد.
      خوش باشی

  5. نوامبر 13, 2010 در 12:13 ب.ظ.

    سلام امير خان
    يكي از اقوام كه در كانادا زندگي ميكنه مرتبا بهم ميگه هر كاري از دستم ساخته است بگو تا برات انجام بدم….من هم در مورد جاب آفر خواستم كمكم كنه…ايشون بعد از چند روز شماره يك وكيل رو بهم داد و گفت جاب آفر نميشه داد و امكان پذير نيست….دليلي كه داشتن اين بود كه با اين همه نيروي متخصص جاب آفر دادن به شما كه در دسترس هم نيستي(مقيم ايراني)امكان پذير نيست….
    لطفا راهنمايي بفرماييد.

    • امیر said,

      نوامبر 13, 2010 در 6:27 ب.ظ.

      دوست عزیز ، لطفا در قسمت مربوطه بفرمایید.
      خوش باشی

  6. سولی said,

    نوامبر 13, 2010 در 2:44 ب.ظ.

    امیر خان سلام
    من یه سوالی دارم این به نظر شما منطقیه که مثلا نیاز به پرستار و یک پزشک فوق تخصص یکی باشه؟ یا مثلا نیاز به دندانپزشک و داروساز هم مینطور؟
    منظورم اینه که 1000 نفر برای همه رشته ها غیر کارشناسانه است.

    • امیر said,

      نوامبر 13, 2010 در 6:30 ب.ظ.

      نه دوست عزیز منطقی نیست.
      به همین خاطر هم هست که یکسری از مشاغل داوطلب و درخواست کننده خیلی کمی دارد.
      خوش باشی

  7. sama said,

    نوامبر 14, 2010 در 7:31 ق.ظ.

    vvaay salam
    emroz bad az in modate tolani ye ja be computer vasl shodam…….doa konid computer nadaram …ye viros terekondesh.
    ta bad

    • امیر said,

      نوامبر 14, 2010 در 9:34 ق.ظ.

      خب خدا را شکر که مشکل حل شد.
      خوش باشی

  8. peyman said,

    نوامبر 14, 2010 در 10:29 ق.ظ.

    سلام
    بعد از مدتي دوباره امروز به وبلاگت سر زدم. خوشحال شدم كه برگشتي. موفق باشي دوست عزيز.

    • امیر said,

      نوامبر 14, 2010 در 6:37 ب.ظ.

      ممنونم پیمان عزیز
      خوش باشی

  9. تیتی said,

    نوامبر 14, 2010 در 1:37 ب.ظ.

    امیر اقا یکی میگفت که مدیکالش اومده و بعد پرونده اش ریجکت شده به نظرتون منطقیه؟

    • امیر said,

      نوامبر 14, 2010 در 6:42 ب.ظ.

      بله ، کاملا منطقی هست. ایشان مشکل امنیتی داشته و در سکیوریتی چک رد شده است.
      تا زمانی که ویزا در پاسپورت چسبانده نشود ، هر احتمالی وجود دارد.
      خوش باشی

  10. جلیله said,

    نوامبر 14, 2010 در 5:45 ب.ظ.

    سلام به امیر عزیز و این وبلاگ دوست داشتنی. فقط خواستم سلامی بگم و خسته نباشیدی و اینکه خیلی خوشحالم اینجا دوباره زنده شده.
    سلامت و شاد و موفق باشی

    • امیر said,

      نوامبر 14, 2010 در 7:10 ب.ظ.

      ممنونم جلیله جان از لطفت. انشاءالله که شما هم خوب و خوش باشی و آرزوی خبرهای خوش از شما را داریم.
      خوش باشی

  11. نوامبر 15, 2010 در 9:45 ق.ظ.

    سلام امير خان…
    قسمت مربوطه يعني كجا؟من گيج شدم!!!
    be happy

    • امیر said,

      نوامبر 15, 2010 در 10:06 ق.ظ.

      دوست عزیز در قسمت برگه ها تا به الان ۲ پست تحت عنوان «مهاجرت به کانادا» قرار داده ام تا دوستان مطالب مربوط به مهاجرت و غیر مرتبط با پست های عادی را در آن محل عنوان کنند تا دیگران هم مشارکت داشته باشند.
      خوش باشی

  12. بهراد said,

    نوامبر 19, 2010 در 11:12 ق.ظ.

    امیر آقا اونقدر خوشحالم که برگشتی که می ترسم یه موقع اشتباه یه جای دیگه پیام بذارم و خلاصه اعصابت خورد شه از اینکه برگشتی…جدا خوشحال شدم
    آقا در به در دنبال این لیست بودم به پیج مراجعه کردم یه عالمه لینکه …خیلی هم گشتم که مزاحمت نشم اما نشد میشه آدرس پیج مقصد و بدی ..من دنبال آماره رشته معماری می گردم
    بازم معذرت می خوام بابت این سوال بچگانه

    • امیر said,

      نوامبر 19, 2010 در 4:02 ب.ظ.

      ممنونم از لطفت بهراد جان
      خوش باشی

  13. بهراد said,

    نوامبر 19, 2010 در 11:18 ق.ظ.

    آقا دوباره سلام
    ببخشید من لیتک رو از ایمیلم اشتباه باز کرده بودم
    نیاز به پاسخ نیست
    بازم ممنون که اومدی

  14. نگین said,

    نوامبر 20, 2010 در 10:04 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    آیا اگه بخواهیم برای فدرال اقدام کنیم و من متقاضی اصلی باشم همسرم هم باید امتحان آیلتس بده یا اینکه فقط خودم؟
    مرسی از جوابت

    • امیر said,

      نوامبر 20, 2010 در 10:11 ق.ظ.

      لطفا در محل مربوطه بفرمایید. در چند پست قبل ، توضیح داده ام.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

