همه چیز در مورد کانادا

لینک زیر یک مجله الکترونیکی هست که خیلی چیز ها در مورد کانادا اعم از مهاجرت ، تحصیل ، خرید منزل , کاریابی و ……. را به زبان انگلیسی نوشته است.
چند بخش از این مجله را که خواندم ، متوجه شدم که میتونه مورد استفاده خیلی ها ، چه آنهائی که الان در شرف مهاجرت هستند و چه آنهائی که در حال حاضر در کانادا هستند ، قرار بگیره.
شما هم یک نگاهی بندازید ، شاید مورد استفاده شما هم قرار گیرد.

مجله الکترونیکی

خوش باشید

33 دیدگاه

  1. نوامبر 15, 2010 در 5:59 ب.ظ.

    سلام آقای امیر
    خیلی ممنون از لینک .
    با داشتن دوستانی مثل شما چرا خوش نباشیم ؟ : ))
    با احترام – مامان دریا

    • امیر said,

      نوامبر 15, 2010 در 6:03 ب.ظ.

      لطف دارید ، دوست عزیز.
      خوش باشی

  2. peyman said,

    نوامبر 15, 2010 در 6:05 ب.ظ.

    سلام امیر خان
    یه نگاه کلی انداختم. خیلی جالب بود.
    راستی امروز تولد یکسالگی فایل نامبر دومم بود.

    • امیر said,

      نوامبر 15, 2010 در 6:20 ب.ظ.

      پیمان جان من هم خوشم آمد و مورد خلافی ندیدم و میشه ازش استفاده بهینه کرد.
      مبارک باشه ، جشن هم میگیری؟
      خوش باشی

  3. باران said,

    نوامبر 15, 2010 در 6:51 ب.ظ.

    ممنون امیر جان .من بخشlife style رو دیدم ,خیلی میتونه مفید باشه.

    • امیر said,

      نوامبر 15, 2010 در 8:18 ب.ظ.

      باران جان به اعتقاد من بخش های زیادی داره که میتونه مفید باشه.
      خوش باشی

  4. فرهنگ said,

    نوامبر 15, 2010 در 8:49 ب.ظ.

    خیلی خوبه امیر جان

    • امیر said,

      نوامبر 15, 2010 در 9:50 ب.ظ.

      خوشحالم که مفید بوده.
      خوش باشی

  5. لیندا said,

    نوامبر 16, 2010 در 5:17 ق.ظ.

    چقدر جالب و مفید است!!! از اینکه همیشه به فکر ما هستین متشکرم. شما یک فرشته هستید !!!THANKS YOU SO MUCH

    • امیر said,

      نوامبر 16, 2010 در 9:26 ق.ظ.

      لطف داری لیندا جان
      خوش باشی

  6. مصطفی said,

    نوامبر 16, 2010 در 8:19 ق.ظ.

    مرسی امیر جان. عالی بود مثل همیشه. ضمنا عید شما هم مبارک (عید قربان)

    • امیر said,

      نوامبر 16, 2010 در 9:27 ق.ظ.

      خواهش میکنم مصطفی جان ، عید شما هم مبارک.
      خوش باشی

  7. جلیله said,

    نوامبر 16, 2010 در 10:51 ق.ظ.

    من هم تشکر میکنم. خیلی متنوع و جالب بود.

    • امیر said,

      نوامبر 16, 2010 در 11:00 ق.ظ.

      خواهش میکنم جلیله جان
      خوش باشی

  8. نیلو said,

    نوامبر 17, 2010 در 4:31 ق.ظ.

    ممنون از راهنمایی های خوب و مفید شما

    • امیر said,

      نوامبر 17, 2010 در 4:02 ب.ظ.

      لطف داری نیلو جان
      خوش باشی

  9. نیلو said,

    نوامبر 17, 2010 در 5:06 ق.ظ.

    دوباره سلام. امروز خیلی مزاحمتون شدم. من می خواستم بپرسم که آیا شما برای ادامه تحصیل در کانادا در مقطع دکترا می تونید منو راهنمایی کنید ؟ آیا می تونم چند تا سوال در این زمینه بپرسم ؟

    • امیر said,

      نوامبر 17, 2010 در 4:03 ب.ظ.

      من متاسفانه اطلاعاتی در این زمینه ندارم.
      خوش باشی

  10. تیتی said,

    نوامبر 17, 2010 در 4:49 ب.ظ.

    نیلو جان به این ادرس سر بزن
    http://usdoctoral.blogfa.com/

  11. نیلو said,

    نوامبر 17, 2010 در 5:46 ب.ظ.

    ممنونم از شما و از تیتی عزیز.موفق باشید

  12. نیلوفر پرهیزکار said,

    نوامبر 18, 2010 در 2:40 ب.ظ.

    سلام، یه سوال داشتم که برای اقدام برای مهاجرت از طریق نیروی کار، سابقه کار باید حتما بیمه ای و مربوط به مدرک تحصیلی باشه؟ اگه ممکنه یه توضیحی در این مورد بدین. چون مدرک تحصیلی من آی تی هست ولی سابقه ی بیمه ای ندارم و کارمم اصلا به آی تی مربوط نیست

    • امیر said,

      نوامبر 18, 2010 در 3:21 ب.ظ.

      لطفا موارد مرتبط با مهاجرت و غیر مرتبط با پست را در محل مربوطه عنوان فرمایید. ممنون.
      در پست های قبلی کاملا توضیح داده ام.
      خوش باشی

  13. معصوم said,

    نوامبر 18, 2010 در 10:52 ب.ظ.

    سلام امیر خان.خیلی ممنون که برگشتین ودوباره مینویسین.بسیار لینک جالبی گذاشتین.به نظرم خیلی مفیده. .من به از طرف خودم از شما سپاسگذارم.

    • امیر said,

      نوامبر 18, 2010 در 11:14 ب.ظ.

      خواهش میکنم معصوم جان.
      خوش باشی

  14. شقایق said,

    نوامبر 19, 2010 در 4:13 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    ممنون از اطلاعات گرانبهات
    راستی امیر جان من با اجزتون لینک شما رو به لینک دوستان اضافه کرم
    ممنون می شم اگه من رو هم ADD کنین

    • امیر said,

      نوامبر 19, 2010 در 4:20 ب.ظ.

      خواهش میکنم شقایق جان.
      چشم.
      خوش باشی

  15. علیرضا said,

    نوامبر 20, 2010 در 1:54 ب.ظ.

    سلام پانید جان
    چه خبر ها خیلی وقته سر نمی زنی
    هر حا هستی موفق باشی
    در ضمن از این مطلب آخر خیلی استفاده کردم

    ممنونم

    • امیر said,

      نوامبر 20, 2010 در 6:10 ب.ظ.

      ممنونم علیرضا جان. خدمت رسیدم ، باز هم میرسم.
      خوش باشی

  16. مصی said,

    نوامبر 20, 2010 در 4:15 ب.ظ.

    کار خوبی کردین دورباره شروع به نوشتن کردین خوشحال شدم

    • امیر said,

      نوامبر 20, 2010 در 6:10 ب.ظ.

      ممنونم مستانه عزیز
      خوش باشی

  17. عباس said,

    نوامبر 24, 2010 در 6:39 ق.ظ.

    سلام امير عزيز
    يه سوالي داشتم. من براي مهاجرت کانادا اقدام کردم و E-mail اول برام رسيده که گفته تا 120 روز مدارک رو به سوريه بفرستم و گفته تغييرات رو هم اعلام کنم. اگه خدا بخواد فردا يه کوچولو به خونوادمون اضافه ميشه ميخوام ببينم اعلام اين تغيير فرمت خاصي داره يا فقظ بايد فرم هاي قبلي را اصلاح کنم و مدارک کوچولو رو بفرستم.
    ممنون ميشم اگه بتوني بهم کمک کني.

    • امیر said,

      نوامبر 24, 2010 در 4:53 ب.ظ.

      عباس جان لطفا فقط در قسمت مربوطه عنوان فرمایید.
      خوش باشی

  18. ژانویه 16, 2011 در 1:03 ق.ظ.

    […] همه چیز در مورد کانادا یک مجله الکترونیکی که خیلی چیز ها در مورد کانادا اعم از مهاجرت ، تحصیل ، خرید منزل , کاریابی و ……. را به زبان انگلیسی نوشته است. […]


پاسخی بگذارید

