سایت اپلای ابرود (applyabroad.org)

فکر کنم که خیلی از شما از دوستان با سایت اپلای ابرود و خصوصا فروم آن آشنا باشید.
خیلی از شما دوستان ممکن هست که عضو آن باشید و مطلب در آن بنویسید.
خیلی از شما ممکن هست که تنها خواننده آن بوده باشید.

در این پست میخواهم در ارتباط با بخشی از این سایت و فروم مطلبی هر چند کوتاه بنویسم.

اشتباه نکنید ، مطلب من هیچ ارتباطی با بخش کانادا آن ندارد. اگر بخواهم در ارتباط با بخش کانادا و مطالبی که در آن نوشته میشود ، پاسخ هایی که به سوالات در آن بخش داده میشود ، مدیریت آن بخش و …….. مطلب بنویسم ، به یک کتاب نیاز هست و یک پست در یک وبلاگ ، اصلا جوابگو نیست !!!

مطلب من در ارتباط با بخش ، اروپا و کشور انگلستان هست.
دوست عزیز تحت عنوان ، هومن ، مدیریت آن بخش را بر عهده دارند.

برای اولین بار !!! ، به مدیران سایت مذکور بابت انتخابشان تبریک میگم.

واقعا شخص قابلی را برای این بخش به عنوان مدیر انتخاب کرده اید.
مطالبی که در این بخش عنوان میشود را دنبال میکنم ، تا به این لحظه ، علیرغم اینکه این دوست عزیز من خیلی با تجربه بنظر نمیرسند ، اما من هیچ مورد اشتباه و یا خلاف واقع را از ایشان ندیده ام.
ایشان که در انگلستان ساکن هستند ، کاملا به امور دانشجوئی ، قوانین آن و همچنین قوانین مهاجرت به انگلستان اشرف دارند و مشخص هست که بطور مداوم در حال پیگیری و مطالعه قوانین هستند. (با توجه به اینکه قوانین در بریتانیا ، روزانه در حال تغییر میباشد !!! پیگیری مداوم آن کار راحتی نیست و نیاز به صرف زمان زیادی دارد).

همانطور که گفتم ، ایشان در انگلستان ساکن هستند و تجربیات زندگی در انگلستان را در اختیار دیگران قرار میدهند ، البته مشخص هست که زمان زیادی از اقامت ایشان در انگلستان نمیگذرد و مطمئنا در آینده نزدیک ، کاملا مسلط خواهند شد.
از این لحاظ میگم که ایشان در مورد زندگی در انگلستان از تجربه بالایی برخوردار نیستند که در جواب یکی از افرادی که در مورد هزینه و شیوه تماس تلفنی با ایران ، سرویسی را پیشنهاد کردند که کاملا صحیح و بجا هست ، اما من از سرویس دیگری استفاده میکنم که هزینه پرداختی ما ، تقریبا یک سوم سرویس یاد شده توسط ایشان بود و قطعا به مرور زمان با این سرویس هم آشنا خواهند شد.
هومن عزیز ، به قوانین دانشجوئی و مهاجرتی کاملا اشرف دارند. فقط بلد نیست دستور بده که تو چکار بکن و تو چکار نکن !!! هی نمیگه که این سوال شما مال این قسمت نیست و من حذف میکنم و …….. !!!

علیرغم اینکه زندگی خارج از کشور ، با زندگی داخل ایران کاملا متفاوت هست و وقت آزاد بسیار بسیار کمی خواهید داشت و از اینترنت و وقت آزاد و مجانی محل کار نیز ، اجازه استفاده ندارید (هم قانونا و هم اخلاقا) ، ولی ایشان برای پاسخگویی به دوستان کلی وقت میگذراند و یکه و تنها پاسخگو هستند و جای تقدیر دارد.

کلا ، علی رغم اینکه از سن و سال بالایی برخوردار نیست ، منش بالایی دارد و با عنوان «مدیریت» جوگیر نشده و خود را گم نکرده است.

به اعتقاد من مدیر یک فروم مهاجرتی باید خصوصیات منحصر به فردی داشته باشد و با یک شیر و خط کردن نمیتوان یک مدیر را انتخاب کرد.
در هر صورت ، انتخاب ایشان به عنوان «مدیر» فروم کاملا شایسته بوده و انشاءالله که مدیران محترم این سایت ، در انتخاب مدیران بخش های مختلف ، همانند بخش انگلستان عمل نمایند.

خوش باشید

15 دیدگاه

  1. تیتی said,

    نوامبر 27, 2010 در 6:12 ق.ظ.

    من عضو هستم اونجا ولی اصلا اشنا نیستم. اصلا نمیدونم چجوریه

    • امیر said,

      نوامبر 27, 2010 در 9:51 ق.ظ.

      چی چجوریه تیتی جان؟
      خوش باشی

  2. تیتی said,

    نوامبر 27, 2010 در 6:13 ق.ظ.

    جریان «دوست داشتن این نوشته» چیه امیر اقا؟

    • امیر said,

      نوامبر 27, 2010 در 9:52 ق.ظ.

      والا من هم نمیدونم ، شاید برای خوشگلی هست !!!
      خوش باشی

  3. سیاوش said,

    نوامبر 27, 2010 در 9:54 ق.ظ.

    خدا حفظش کند انشا الله
    همین که شما تعریفش را می کند معلوم است چه دسته گل نازنینی است.

    • امیر said,

      نوامبر 27, 2010 در 10:06 ق.ظ.

      بله ، واقعا وقت میگذاره و مسلط هم هست.
      شما هم لطف دارید.
      خوش باشی

  4. مصطفی said,

    نوامبر 28, 2010 در 7:10 ق.ظ.

    مرسی امیر جان. من در سایتشون عضو هستم و فروم کانادا و پستهای آنجا رو دنبال میکنم. گاها سوال دوستان و جوابهای دیگران بر تجربه ام در این امور اضافه میکنه.
    راستی من همیشه فکر میکردم شما ساکن کانادا هستید، اما ظاهرا (با توجه به این پستتون) در انگلستان هستید.
    موفق باشید.

    • امیر said,

      نوامبر 28, 2010 در 9:29 ق.ظ.

      مصطفی جان من روی سوال و خصوصا جواب های آنجا حرف دارم !!!
      نه ، من ساکن بریتانیا هستم.
      خوش باشی

  5. sara said,

    دسامبر 1, 2010 در 5:40 ق.ظ.

    سلام
    حق با شماست من خودم بسیار از نظرات ایشان استفاده کرده ام.
    فقط یک سوال : آیا آقا هومن مستقیم مشاوره برای مهاجرت به انگلستان می دهند؟

    با سپاس
    سارا

    • امیر said,

      دسامبر 1, 2010 در 9:33 ق.ظ.

      سارا جان من متوجه سوال شما نشدم. هومن عزیز ، مدیر بخش انگلستان آن سایت هستند و به کلیه سوالات چه در زمینه تحصیلی ، اقامت ، زندگی و ……. پاسخ میدهند.
      خوش باشی

  6. sara said,

    دسامبر 2, 2010 در 7:07 ق.ظ.

    امیر جان
    متاسفانه من چون عضو اون سایت نیستم و نمیتونم به هومن مستقیم ایمیل بزنم ،
    این در خواست رو کردم.

    ممنون از پاسخت

    • امیر said,

      دسامبر 2, 2010 در 4:43 ب.ظ.

      کدوم درخواست رو سارا جان؟
      خوش باشی

  7. ژانویه 16, 2011 در 1:03 ق.ظ.

    […] سایت اپلای ابرود (applyabroad.org) این ورودی در دسته‌بندی نشده فرستاده شده است. پیوند پایدار به آن را نشانه‌گذاری کنید. ← نوبت من دوست داشتننخستین کسی باشید که این post را دوست دارد. […]

  8. sima said,

    ژانویه 16, 2011 در 4:52 ب.ظ.

    سلام، من ساکن انگلستان هستم، می‌خواستم در مورد تماس ارزان با ایران بپرسم، من از لبارا ارزونتر پیدا نکردم، شما پیشنهاد خاصی‌ دارین؟

    ممنون

    • امیر said,

      ژانویه 16, 2011 در 9:40 ب.ظ.

      شما میتونید با پرداخت هر دقیقه ۵.۵ پنس با تلفن ثابت ایران و ۷ پنس با موبایل ایران تماس بگیرید ، بشرطی که کارهای زیر را انجام دهید:
      ۱- یک عدد سیم کارت از شرکت O2 تهیه فرمایید.
      ۲- با ارسال کد پستی خود فری کال دریافت کنید.
      ۳- به شماره ۸۱۲۲۳ یک مسیج تحت عنوان Tele top on ارسال کنید.
      ۴- این شرکت از اعتبار شما ۵ پوند کسر میکند و یک خط آزاد میدهد تا بتوانید با کل دنیا ارتباط برقرار کنید.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

