داستان یک مهاجر کانادا

این لینک را بخوانید.

به هیچ توضیح اضافی ، نیاز ندارد.

خودتان را باور داشته باشید و بدانید که خواستن توانستن هست و در راهی قدم برداشته اید که آینده بسیار درخشانی در انتظارتان هست ، بشرطی که خود را باور داشته باشید.

به نوشته و صحبتهای منفی عده ای مغرض که قصد مسموم کردن فضا را دارند ، هیچ توجهی نکنید.

اگر عزم خود را جزم کرده اید و به کاری که در حال انجام هستید ، ایمان دارید پس یک لحظه هم کوتاه نیایید.

و ……………. .

خوش باشید

16 دیدگاه

  1. حمیدم said,

    دسامبر 3, 2010 در 6:24 ق.ظ.

    سلام امیر جان. شرمندم مدتی بود بخاطر مشغله زیاد قید وبگردی رو زده بودم و سخت مشغول. گفتم یه سری بهت بزنم ببینم چیکار میکنی. برات آرزوی موفقیت می کنم.

    • امیر said,

      دسامبر 3, 2010 در 6:21 ب.ظ.

      بزرگواری حمید جان ، همینقدر که از سلامتی و خوش بودن تو ، مطلع باشم ، کافیست.
      خوش باشی

  2. سحر said,

    دسامبر 3, 2010 در 7:06 ق.ظ.

    سلام
    ممنون از وب لاگ شما.
    سوالی داشتم
    شما از آخرین کسایی که از طریق فدرال اقدام کردن واسه اسکیل وورکر خبر ندارید که چه ماهی دارن مدیکال صادر می کنند؟
    من هر سایت نگاه می کنم همه مال کبکن
    ممنون می شم که پستی بذارین که فراخوان بشه واسه فدرالیا یا اینکه از کسی خبر دارین منو باخبر کنید

    • امیر said,

      دسامبر 3, 2010 در 6:23 ب.ظ.

      سحر جان من از کبک هیچ اطلاعی ندارم و فقط در مورد فدرال مطلب مینویسم.
      ضمنا کلیه مطالب در مورد مهاجرت به کانادا ، فقط در قسمت «برگه ها» و قسمت مشخص شده نوشته و تبادل نظر میگردد.
      خوش باشی

  3. مصطفی said,

    دسامبر 3, 2010 در 11:16 ق.ظ.

    متشکر از لینک این مطلب جالب. واقعا اراده و عزم قوی، امید و پشتکار در هر کاری (از جمله مهاجرت) زمینه ساز موفقیت هستش.

    • امیر said,

      دسامبر 3, 2010 در 6:29 ب.ظ.

      خواهش میکنم مصطفی جان
      خوش باشی

  4. معصوم said,

    دسامبر 3, 2010 در 3:04 ب.ظ.

    سلام امیر خان.چه پست بجا و به موقعی گذاشتید.بعضی وقتها ما مهاجرها ی مضطرب و دلواپس وبه چنین گوشزدهایی نیاز داریم.مثل همیشه مفید و به موقع بود.یک دنیا ممنون

    • امیر said,

      دسامبر 3, 2010 در 6:33 ب.ظ.

      معصوم جان احساس میکنم که این تاخیرات اداره مهاجرت و صحبت و یا پست هایی که افراد ناموفق عنوان میکنند ، در روحیات خیلی ها تاثیر منفی میگذارد و نیاز به تجدید قوا دارند.
      خوش باشی

  5. علی said,

    دسامبر 3, 2010 در 4:32 ب.ظ.

    با سلام و احترام
    و با کسب اجازه از امیر عزیز من به این بخش مهم از متن جهت تاکید اشاره میکنم :
    Notably, 95 per cent of participants said the starting point for any newcomer is having a strong drive to succeed.

    Confidence, persistence, discipline and ability to maintain a good attitude in all situations were repeatedly mentioned throughout the interviews.

    This positive approach was enhanced through learning (education), networking within the community and by a willingness to take risks and be flexible.
    البته داشتن چنین خصایصی برای داشتن یک زندگی سرشار از موفقیت ، قبل از مهاجرت هم ضروری است .
    درود بر شما

  6. تیتی said,

    دسامبر 3, 2010 در 7:03 ب.ظ.

    سلام. ما طبق قولی که وزیر به ما داده بود یعنی 17 ماه از فایل نامبر دوم و فاینالایز شدن، به دمشق ایمیل زدیم . با اینکه الان 16 ماه هست که از فایل نامبر دوممون میگذره ولی باز هم همون ایمیل قبلی رو برامون فرستادن. اگه خواستین بخونین تو وبلاگم هست. واقعا نا امید شدم!!!!

    • امیر said,

      دسامبر 3, 2010 در 11:07 ب.ظ.

      تیتی جان قبل از اینکه کامنت شما را بخوانم ، مطلب وبلاگت را خواندم.
      اینها در محاسباتشان اشتباه کرده اند و الان هیچ چاره ای ندارند غیر از کش دادن طول پروسه و شما هم هیچ چاره ای ندارید غیر از صبوری بیشتر.
      خوش باشی

  7. reza said,

    دسامبر 3, 2010 در 11:23 ب.ظ.

    It’s Obviouse And completely UP TO YOU

  8. مژده said,

    دسامبر 4, 2010 در 10:18 ق.ظ.

    در این شرایط که حسابی ناامید و خسته از اینهمه انتظار بی هدف و مبهم هستیم ، مطلب مفیدی برامون مثل همیشه نوشتی … ممنونم و شاد شاد شاد باشی

    • امیر said,

      دسامبر 4, 2010 در 2:57 ب.ظ.

      من هم دقیقا قصدم همین بود مژده جان
      خوش باشی

  9. عادله said,

    دسامبر 16, 2010 در 4:51 ب.ظ.

    سلام دوستان من به تازگی با این سایت اشنا شدم و احساس کردم با بعضی از شما که ماهها منتظر مدیکال هستیدهم درد هستم. خیلی دوست دارم که با شما در تماس باشم.من در 25 جون 2009 مدارکم را با دی اچ ال به سفارت کانادا در دمشق تحویل دادم البته تا اکتبر 2009 فایل نامبری نگرفتم تا اینکه خودم ایمیل زدم و انها در جواب فایل نامبر دوم را فرستادند . نکته جالب این هست که ظاهرا دمشق بر اساس دریافت مدارک فایل نامبر صادر میکنه حالا حتی اگر ان را برای افراد نفرسته باز هم ما بر اساس رسیدن مدارک در صف قرار میگیریم . من این را از مقایسه فایل نامبر خودم که با 3 ماه تاخییر رسید با دوستانم که با فاصله 4 هفته بعد از رسیدن مدارکشان به دمشق فایل نامبر دریافت کردند فهمیدم.به این معنی که دوستم 15 روز بعد از من و از طریق وکیل (کنپارس)مدارک فرستاد و به موقع فایل نامبر گرفت ولی من با تاخییر 3 ماهه اما فایل نامبر من حدود 3000 شماره زودتر هست . در هر حال الان بیشتر از 17 ماه و نزدیک به 18 ماه هست که منتظرم. به امید پایان هر چه زودتر این انتظار برای همه ی دوستان.

  10. عادله said,

    دسامبر 16, 2010 در 5:12 ب.ظ.

    امیر خان از شما سوالی دارم اگر لطف کنید و پاسخ دهید ممنون میشم.همانطور که توضیح دادم در 2009 فایل اسکیلد ورکر باز کردم و 17 ماه نزدیک به 18 ماه هست که منتظر جواب هستم ولی در کنار این فایل یک فایل دیگر که در فوریه 2007 باز کردم را دارم و هنوز ان را نبستم . حدودا 1 سال قبل از دمشق ایمیلی را با فایل نامبر 2007 دریافت کردم که گفته بودند با توجه به اینکه در حال بررسی پرونده های 2004 هستند اگر مایل به بستن پرونده ی 2007 هستم ظرف سه ماه فرم مخصوصی را که در ایمیل قرار داده بودند را امضا کنم و بفرستم. من در ان زمان هیچ جوابی ندادم و فایل 2007 را نبستم و مایل بودم ان را نگه دارم تا فایل 2009 به نتیجه برسد و من با خیال راحت اولی را ببندم ولی متاسفانه طول کشید حالا با توجه به اینکه 2006 در حال اتمام هست شما چه نظری دارید ایا من ان را ببندم چون ظاهرا اگر نوبت ان برسد و مدارک بخواهند دیگر نمیتوانم 1400 دلار خودم را پس بگدرم. یا اینکه انها خود به خود بعد از به نتیجه رسیدن یک فایل دیگری را میبندند و پول را پس میدهند. متشکرم.


پاسخی بگذارید

