خدا حافظ بریتانیا

تا ۳ هفته دیگر ، بریتانیا را به مقصد نامعلومی !!! ترک خواهم کرد.
حرف برای گفتن زیاده ، اما نه وقتش را دارم و نه حوصله اش را !!!

در طول این ۳ هفته و احتمالا چندین هفته پس از آن ، امکان پاسخگویی به کامنت ها و ایمیل هایم را نخواهم داشت که از همینجا از تک تک دوستان عزیزم پوزش میطلبم.
البته تلاش میکنم که تا آنجا که امکان داره ، خصوصا در ۲ هفته آینده ، کامنت بدون پاسخ نگذارم ، اما اگر کامنت دوستی بدون پاسخ تائید شد ، شرمنده ام.

پیشاپیش سال نو مسیحی را به کلیه مسیحیان عزیز ، خصوصا هموطنان عزیزم تبریک و تهنیت عرض میکنم و امیدوارم که سال ۲۰۱۱ سالی سرشار از صلح، دوستی و شادی برای تک تک مردم جهان باشد.
و از طرفی آرزومندم که سال ۲۰۱۱ سالی باشه سرشار از خبر ها خوب و مسرت بخش برای تک تک عزیزان منتظر خبر از سفارت کانادا در سراسر دنیا.

من را از خبر های شادی بخش تان بی نصیب نگذارید.

دست حق به همراهتان.

تا چندی دیگر ، بدرود.

خوش باشید

74 دیدگاه

  1. مژده said,

    دسامبر 8, 2010 در 1:40 ب.ظ.

    به هرجایی که قصد کردین برین برات بهترین آرزوهارو داریم… شاد شاد باشی و خدا به همراهت

    • امیر said,

      دسامبر 8, 2010 در 4:57 ب.ظ.

      ممنونم مژده عزیز ، من هم همین آرزو را برای شما دارم.
      خوش باشی

  2. بهناز said,

    دسامبر 8, 2010 در 1:43 ب.ظ.

    سلام حس کردم از بریتانیا رفتن ناراحتتون کرده امیدوارم هر چه زودتر به ارامش بیشتر نسبت به بریتانیا پیدا کنید و سال با ارامش و پیشرفت داشته باشید

    • امیر said,

      دسامبر 8, 2010 در 4:58 ب.ظ.

      ممنونم بهناز جان اما من ناراحت نیستم و شاید خوشحال هم باشم. اما خب بعد از چند سال شاید یک حسی بهم دست میده و احساس تعلق میکنم.
      خوش باشی

  3. جلیله said,

    دسامبر 8, 2010 در 2:05 ب.ظ.

    امیر جان خیلی خیلی یکه خوردم. واقعا تعجب آور بود. البته حدس میزدم تو انگلیس موندگار نخواهی بود ولی فکر نمیکردم یه دفعه با این پست مواجه بشیم!

    به هر حال هر جا هستی و خواهی بود، امیدوارم در سلامتی و شادی و موفقیت با خانواده به سر ببری.

    • امیر said,

      دسامبر 8, 2010 در 5:01 ب.ظ.

      ممنونم جلیله جان. ما از روز اولی که به بریتانیا آمدیم ، اصلا قصد ماندن نداشتیم ، اما شد و ماندیم.
      من هم آرزوی بهترین ها را برایت دارم.
      خوش باشی

  4. پارسین said,

    دسامبر 8, 2010 در 2:10 ب.ظ.

    امیدوارم هرجا هستید شاد و تندرست باشید

    • امیر said,

      دسامبر 8, 2010 در 5:01 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز از لطفت.
      خوش باشی

  5. دسامبر 8, 2010 در 2:10 ب.ظ.

    سلام آقای امیر
    امیدوارم که فقط 3 هفته بشه نه احتمالا هفته های بعد از اون .
    آرزوی سلامت و دلخوشی برای پانیذ همسر محترمتون و خودتون دارم .
    با احترام مامان دریا

    • امیر said,

      دسامبر 8, 2010 در 5:02 ب.ظ.

      سپاسگزارم دوست عزیز. من هم امیدوارم دوری من از شما ، همین ۳ هفته باشه.
      خوش باشی

  6. maryam said,

    دسامبر 8, 2010 در 2:23 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    خوبید؟خانواده محترم خوبن؟امیدوارم که به هر جا می رید براتون خیر باشه و زندگی تون روز به روز شادتر و موفق تر باشه.
    سفر خوش و بدرود تا درودی دیگر

    • امیر said,

      دسامبر 8, 2010 در 5:03 ب.ظ.

      خیلی ممنون مریم جان. انشاءالله شما هم ایام خوبی را در مالزی بسر کنید.
      خوش باشی

  7. تیتی said,

    دسامبر 8, 2010 در 2:39 ب.ظ.

    باز که دارید حرف رفتن رو میزنید. خوبه که این دفعه کوتاهه. امیدوارم بهترین ها براتون پیش بیاد

    • امیر said,

      دسامبر 8, 2010 در 5:04 ب.ظ.

      خب دیگه هر اومدنی یک رفتنی داره تیتی جان. امیدوارم که کوتاه باشه.
      خوش باشی

  8. علی said,

    دسامبر 8, 2010 در 2:59 ب.ظ.

    با سلام و احترام
    بهترین ها نثارتان باد. دلتان شاد ، لبتان پر لبخند و ایام به کام .
    درود بر شما

    • امیر said,

      دسامبر 8, 2010 در 5:05 ب.ظ.

      دورود بیکران بر شما علی عزیز.
      خوش باشی

  9. دامون said,

    دسامبر 8, 2010 در 7:39 ب.ظ.

    امير اقا سلام اميدوارم موقعيت هاي خوبي پيش رو داشته باشي و انشاله كه خيلي زود برگردي به اميد كامنت بازگشت شما

    • امیر said,

      دسامبر 8, 2010 در 8:15 ب.ظ.

      ممنونم دامون جان. به امید آن روز که انشاءالله خیلی زود باشه.
      خوش باشی

  10. مرتضی said,

    دسامبر 8, 2010 در 9:05 ب.ظ.

    آرزوی پیروزی و شادکامی را در سراسر دنیا برای شما دوست عزیز دارم و مطمئنم حتما موفق خواهید شد.
    امیدوارم خیلی زود برگردی. البته جوابهای ما خیلی مهم نیست ما رو از سلامتی خودت بی خبر نزار.
    سفر بی خطر رفیق

    • امیر said,

      دسامبر 8, 2010 در 9:21 ب.ظ.

      ممنونم مرتضی جان. من هم آرزوی بهترینها را برایت دارم.
      خوش باشی

  11. دسامبر 8, 2010 در 11:47 ب.ظ.

    امیر جان
    با اینکه من به تازگی با وبلاگ وزین شما آشنا شدم اما از اینکه برای مدت زیادی نمی تونید بنویسید ناراحتم ، قطعاً دل ما برای نوشته های پربارتون تنگ می شه. کاش بشه هرجا هستید باز هم وبلاگتون رو به روز کنید.
    در هرحال براتون آرزوی سفری خوش دارم.

    • امیر said,

      دسامبر 8, 2010 در 11:51 ب.ظ.

      ممنونم از لطفت امی جان.
      خوش باشی

  12. بهراد said,

    دسامبر 9, 2010 در 2:47 ق.ظ.

    امیر جان هر جا که هستی آرزوی بهترین ها رو برات دارم تو صرفنظر از هرمذهب یا نژادی که داری در یک کلمه آدم بسیار خوب، دوست داشتنی و نازنینی هستی….
    سفر خوبی داشته باشی بی خبر نذارمون

    • امیر said,

      دسامبر 9, 2010 در 9:12 ق.ظ.

      ممنونم از محبتت بهراد جان.
      حتما.
      خوش باشی

  13. فرهنگ said,

    دسامبر 9, 2010 در 6:39 ق.ظ.

    سفر سلامت رفیق خوب. شاد باشی هرجا که هستی…

    • امیر said,

      دسامبر 9, 2010 در 9:14 ق.ظ.

      ممنونم فرهنگ عزیز.
      خوش باشی

  14. دسامبر 9, 2010 در 8:19 ق.ظ.

    با سلام
    من مدت کوتاهی است که با وبلاگ شما آشنا شدم.در همین مدت کوتاه استفاده های زیادی از آن کردم/ امیدوارم همیشه موفق باشید و باز هم ارتباطمان ادامه پیدا کند.
    با ارادت و احترام فراوان

    • امیر said,

      دسامبر 9, 2010 در 9:15 ق.ظ.

      ممنونم حمیدرضا جان ، انشاءالله این ارتباط دائمی خواهد بود.
      خوش باشی

  15. سپيده said,

    دسامبر 9, 2010 در 9:35 ق.ظ.

    سلام

    اميدوارم هر جا هستيد موفق وشاد باشيد

    ارزوي موفقيت براتون مي كنم

    • امیر said,

      دسامبر 9, 2010 در 9:38 ق.ظ.

      ممنونم سپیده جان
      خوش باشی

  16. محبوبه said,

    دسامبر 9, 2010 در 10:00 ق.ظ.

    تعطیلات بهتون خوش بگذره امیر خان…..تا میتونید شاد باشین

    • امیر said,

      دسامبر 9, 2010 در 10:07 ق.ظ.

      ممنونم محبوبه جان
      برای شما هم شادی آرزو میکنم.
      خوش باشی

  17. سیمین said,

    دسامبر 9, 2010 در 10:01 ق.ظ.

    دعای خیر ما بدرقه راهتون …صمیمانه برای شما و خانواده خوبتون بهترینها … شادترینها و پر بار ترین لحظات را آرزومندم و امیدوارم بیاری خدا این تغییر براتون پر خیر و برکت باشه …
    هر جا باشیدبیادتونیم و ما را از حالتون بیخبر نذارید و در اولین فرصت بازهم برامون بنویسید… منتظرتونیم
    شاد و پیروز باشید

    • امیر said,

      دسامبر 9, 2010 در 10:09 ق.ظ.

      ممنونم سیمین جان از لطفت و شما هم لحظات شادی داشته باشید.
      خوش باشی

  18. رضا said,

    دسامبر 9, 2010 در 10:36 ق.ظ.

    سلام امیر خان
    امیدوارم هر جا هستی مثل این مدت که باهات اشنا شدم شاد وموفق باشی.
    دوستت داریم ودعای خیر ما همیشه با توست.

    • امیر said,

      دسامبر 9, 2010 در 12:36 ب.ظ.

      ممنونم رضا جان
      شما هم شاد و موفق باشید.
      خوش باشی

  19. فريد said,

    دسامبر 9, 2010 در 1:00 ب.ظ.

    با سلام
    امير جان خوش بگذرد، ان شاء الله.

    • امیر said,

      دسامبر 9, 2010 در 1:02 ب.ظ.

      ممنونم فرید جان ، انشاءالله که میگذره.
      خوش باشی

  20. مصطفی said,

    دسامبر 9, 2010 در 3:20 ب.ظ.

    سلام امیر جان،
    انشاءالله هر جا هستید سلامت، شاد، پیروز و سرافراز باشید مثل همیشه.
    سال نو میلادی بر شما و همه دوستان مبارک.

    • امیر said,

      دسامبر 9, 2010 در 3:24 ب.ظ.

      ممنونم از لطفت مصطفی جان ، شما هم شاد باشید
      خوش باشی

  21. آرمین said,

    دسامبر 9, 2010 در 3:45 ب.ظ.

    سلام امیر جان ، امیدوارم هرجا که میری موفق باشی و دنیا به کام . خدا به همراهت.

    • امیر said,

      دسامبر 9, 2010 در 3:50 ب.ظ.

      ممنونم آرمین جان از لطفت.
      خوش باشی

  22. شیوا said,

    دسامبر 9, 2010 در 10:24 ب.ظ.

    امیر عزیز هر جا که هستین شاد باشین و روزگار بر شما و خانواده خوش.

    • امیر said,

      دسامبر 9, 2010 در 10:52 ب.ظ.

      ممنونم شیوا جان از لطفت.
      خوش باشی

  23. sara said,

    دسامبر 10, 2010 در 3:07 ب.ظ.

    ايشا… خيره.بهترين آرزوها براي خودت و خونوادت.اميدوارم نبودنت تو اين وبلاگ زياد طول نکشه.خدا به همراهتون

    • امیر said,

      دسامبر 10, 2010 در 3:51 ب.ظ.

      ممنونم از لطفت سارا عزیز ، من هم امیدوارم.
      خوش باشی

  24. رضا said,

    دسامبر 10, 2010 در 7:30 ب.ظ.

    سلام امیر خان
    در چه حالی ؟هنوز معلوم نشد کجا میری ؟ این موقع به خاطر سال نو فکر کنم واسه جابجایی یکم سخت باشه .

    • امیر said,

      دسامبر 10, 2010 در 7:47 ب.ظ.

      فعلا روبراه هستم !!! در حال حاضر در برزخ تشریف دارم !!!!
      به امید خبر های خوب برای همه دوستان.
      خوش باشی

  25. reza1100 said,

    دسامبر 11, 2010 در 9:11 ق.ظ.

    سلام اميرجان
    اميدوارم هرجا هستي يا هرجا ميري بقول خودت خوش باشي.
    موقعي كه نا آراميهاي لندن رو شنيدم ، يه حسي بهم گفت كه شايد امير هم از بريتانيا بره. حالا نميدونم چقدر حسم به واقعيت نزديكه.
    توكه ثابت قدم مهاجرت هستي و هميشه ميگم ماركوپولوي مايي.
    خوش باشي

    • امیر said,

      دسامبر 11, 2010 در 9:55 ق.ظ.

      ممنونم رضا جان از لطفت ، انشاءالله که شما هم شاد و موفق باشید.
      خوش باشی

  26. حامد said,

    دسامبر 11, 2010 در 11:44 ق.ظ.

    امیر جان،
    دست حق به همرات.

    • امیر said,

      دسامبر 11, 2010 در 1:09 ب.ظ.

      ممنونم حامد جان
      خوش باشی

  27. تیتی said,

    دسامبر 11, 2010 در 2:41 ب.ظ.

    امیر اقا کجایین الان؟ اوضاع چطوره؟

    • امیر said,

      دسامبر 11, 2010 در 3:23 ب.ظ.

      خوب. سر جا اولم !!!
      ممنونم تیتی جان
      خوش باشی

  28. معصوم said,

    دسامبر 11, 2010 در 6:44 ب.ظ.

    سلام امیر خان. امیدوارم هرجا که هستید زیر آسمون آبی شادو پیروزباشید.

    • امیر said,

      دسامبر 11, 2010 در 9:12 ب.ظ.

      ممنونم از لطفت معصوم جان.
      خوش باشی

  29. jamal said,

    دسامبر 12, 2010 در 9:09 ق.ظ.

    omidvaram khob va khosh bashid va oza har roz behtar bashe baraye shoma va khanevadeie khobeton

    • امیر said,

      دسامبر 12, 2010 در 10:00 ق.ظ.

      ممنونم از لطفت جمال جان
      خوش باشی

  30. مونا said,

    دسامبر 12, 2010 در 1:12 ب.ظ.

    amir khan salam omidvram sar hal bashi

    …………………………………………….

    vagean mitarsam amir jan rahnamaiim kon
    ;

    • امیر said,

      دسامبر 12, 2010 در 1:34 ب.ظ.

      مونا جان قرار شد که در پست های عادی مطلب مهاجرتی نوشته نشود ، درسته؟؟؟!!!
      پس من با اجازه شما کل کامنت را پاک میکنم و فقط جواب را میدم:
      ۶۷ امتیاز را میگیرید.
      خوش باشی

  31. مونا said,

    دسامبر 13, 2010 در 11:57 ق.ظ.

    ممنون ممنون تشکر موفق باشی

    • امیر said,

      دسامبر 13, 2010 در 2:46 ب.ظ.

      خواهش میکنم.
      خوش باشی

  32. نیلو said,

    دسامبر 14, 2010 در 6:44 ق.ظ.

    اکیر جان امیدوارم هر جایی که هستید موفق باشید. منم سال 2011 را به شما تبریک می گم. در هر حال ما منتظر شما هستیم. موفق باشید

    • امیر said,

      دسامبر 14, 2010 در 8:55 ق.ظ.

      ممنونم نیلو جان. انشاءالله که سال ۲۰۱۱ سال خوبی برای همه باشه.
      خوش باشی

  33. نیلو said,

    دسامبر 14, 2010 در 6:45 ق.ظ.

    منظورم امیر بود. اشتباه تایپی

  34. دسامبر 14, 2010 در 8:01 ق.ظ.

    امير جان خوش بگذره هر کجا که هستيد.

    • امیر said,

      دسامبر 14, 2010 در 8:56 ق.ظ.

      ممنونم از لطفت شهرام عزیز
      خوش باشی

  35. یک منتظر said,

    دسامبر 14, 2010 در 5:15 ب.ظ.

    سلام،امیدوارم که حالتون خوب باشه و مسافرت بهتون خوش گذشته باشه. من مرتبا وبلاگ پربار شما رو می خونم و ازشما به خاطر اطلاعات خوبی که می دهید ممنونم.

    شرمنده…باز هم یک سوال دارم ، حدود 6 ماه پیش فایل دوم من از دمشق اومد اما الان یک مشکلی دارم واون اینکه دارم از همسرم جدا می شوم ، (اگر همسرم از فایل من بیاد بیرون من بازهم امتیازم کافیه).اما شما فکر می کنید که اگر پروسه جدایی من خیلی طول بکشه و مدیکالم بیاد و هنوز جدا نشده باشم،آیا کل پرونده من باطل می شه یا مهلتی بهم می دن واسه اتمام طلاق و ارسال مدارک اون؟؟ از زمان دریافت مدارک مدیکال تا چه مدتی وقت داریم که جوابش رو ارسال کنیم؟؟
    خیلی ممنون می شم اگه لطف کنید منو راهنمایی کنید.

    • امیر said,

      دسامبر 14, 2010 در 7:00 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز.
      کل پرونده باطل نمیشه اما ایشان هم باید مدیکال را انجام بدهند.
      از زمان دریافت مدیکال ۲ ماه فرصت دارید تا آزمایشات را انجام دهید.
      ولی در اولین فرصت باید مساله طلاق را اعلام کنید.
      خوش باشی

  36. amir gh said,

    دسامبر 14, 2010 در 9:59 ب.ظ.

    shoma barzakh nadari adamye nik faghat behesht daran
    arezuye movafaghiyat va aramesh barat mikonam amire aziz

    • امیر said,

      دسامبر 14, 2010 در 10:19 ب.ظ.

      بزرگواری امیر عزیز. از لطفت سپاسگزارم.
      خوش باشی

  37. ستاره said,

    دسامبر 15, 2010 در 7:21 ق.ظ.

    امیر جان امیدوارم هر جا که میرین شاد و سلامت باشین

    • امیر said,

      دسامبر 15, 2010 در 10:05 ق.ظ.

      ممنونم از لطفت ستاره جان
      خوش باشی

  38. sama said,

    دسامبر 16, 2010 در 10:02 ق.ظ.

    بدون غم و ناراحتی همراه با سلامتی هر جا که هستید………..


پاسخی بگذارید

