پست آخر از بریتانیا

قبل از هر چیز ، از تمام دوستانی که در پست قبل با کامنت های محبت آمیز خود من را شرمنده کردند ، سپاسگزارم و معذرت میخواهم که نتوانستم پاسخ کامنت ها را بدهم.
از رضا عزیز ، که در این مدتی که من گرفتارم لطف کرده و به سوالات دوستان در بخش «مهاجرت به کانادا» پاسخ دادند هم بسیار ممنون و خواهش میکنم که به اینکار خود ادامه دهد و اگر احتمالا – که خیلی بعید هست – نیاز به توضیح اضافی داشته باشد ، خودم اضافه خواهم کرد. رضا عزیز کاملا مسلط هست و حرفه ای.

در برنامه من کمی تغییر ایجاد شده ، مقصد ونکوور ، مستقیما از لندن. برنامه ایران را فعلا حذف کردیم و گذاشتیم برای یک فرصت مناسب و بهتر ، انشاءالله.

سعی میکنم به مرور به کامنت دوستان پاسخ دهم ، اما اگر نشد ، پیشاپیش عذر میخواهم.

خوش باشید

28 دیدگاه

  1. sara said,

    دسامبر 24, 2010 در 3:22 ب.ظ.

    امير جان خوشحالم برات.به نطر من خيلي بهتره که مستقيم بري.خدا به همراهتون.رسيدي زود خبر بده

    • امیر said,

      دسامبر 24, 2010 در 3:26 ب.ظ.

      ممنونم سارا جان ، حتما ، در اولین فرصت که بتونم به اینترنت دسترسی پیدا کنم ، یک پست از ونکوور میگذارم.
      اما آنچه مسلم هست تا پایان سال جاری میلادی ، در بریتانیا هستم.
      خوش باشی

  2. دسامبر 24, 2010 در 3:50 ب.ظ.

    ان شاالله سفرتون به خوبی و سلامتی انجام بشه.
    امیرجان دارین برای زندگی می رین یا فقط برای تعطیلات کریسمس ؟

    • امیر said,

      دسامبر 24, 2010 در 3:54 ب.ظ.

      ممنونم امی جان ، انشاءالله برای زندگی و اقامت و خلاصی از شر انگلیسی جماعت !!!
      خوش باشی

  3. دسامبر 24, 2010 در 6:11 ب.ظ.

    معلومه حسابی دلتون از انگلیسی ها خونه ، من که خوشبختانه هنوز بدی از اینا ندیدم و امیدوارم از این به بعد هم نبینم چون برای ایرانی ها که از کشور گل و بلبل خودشون فرار می کنن به این طرف دنیا سخته که اینور هم چیزایی ببینن که بخوره توی ذوقشون به هرحال امیدوارم حداقل در کانادا زندگی بروفق مرادتون باشه و همه چیز همونطوری باشه که دلتون می خواد.

    • امیر said,

      دسامبر 26, 2010 در 9:45 ق.ظ.

      انشاءالله که هیچ زمانی از انگلیسی ها بدی نخواهی دید.
      خودشان بد نیستند ، کسانی که در سازمان یا ارگان های مختلف کار میکنند ، آدم های رندی هستند که امیدوارم خوب هایشان به پست شما بخورد.
      خوش باشی

  4. ستاره said,

    دسامبر 24, 2010 در 6:57 ب.ظ.

    از اینکه خوشحالی خوشحالم امیر جان. امیدوارم روزهای خیلی خوبی در انتظارتون باشه

  5. نیلو said,

    دسامبر 25, 2010 در 4:35 ق.ظ.

    امیر جان امیدوارم ونکوور خوش بگذره. خیلی براتون خوشحال شدم واقعا. موفق باشید

  6. ونوس said,

    دسامبر 25, 2010 در 5:56 ق.ظ.

    سلام اميرجان
    خيلي خوشحالم كه كارت درست شده و داري ميري به ونكوور. اميدوارم كه هميشه در كنار خانواده خوب و خوش زندگي كني.

  7. دسامبر 25, 2010 در 6:33 ق.ظ.

    بهت خیلی تبریک میگم ! (آیکون از خوشحالی مردن )!!! رسیدی به ونکوور به من خبر بده

    • امیر said,

      دسامبر 26, 2010 در 9:43 ق.ظ.

      ممنونم باران جان ، در اولین فرصتی که داشتم بهت زنگ میزنم.
      خوش باشی

  8. reza1100 said,

    دسامبر 25, 2010 در 7:34 ق.ظ.

    سلام اميرجان
    خوشحالم كه كار مهاجرتتون درست شد. اميدوارم براي مابقي دوستانمون هم درست بشه و يه ديدار همگاني بگذاريم و يه جامعه ايراني درست و حسابي در كانادا درست كنيم و آرزومه همگي در اونجا پشتيبان هم باشيم. مثل جامعه چيني كانادا .
    من وظيفه ام رو انجام ميدم . البته با توجه به حساسيت شما به دقيق بودن پاسخها ، ممكنه بعضيهارو جواب نتونم بدم كه خودت زحمتش رو بكش. اگه ديدي جايي رو خلاف نظر شما نوشتم بطور كامل اديتش كن .
    اميدوارم در سال جديد و در ونكوور ، اوقات خوشي در كنار همسر محترم و دختر گلت داشته باشي و جاي همه مارو وقتي با پوريا قرار ميگذاري خالي كنيد تا ما هم خودمونو برسونيم.
    تقريبا ميتونم شرايطتو درك كنم. در بريتانيا حالت بيگانه داشتيد اما كانادا مثل سرزمين خودي ميمونه و من مطمئنم رشد و جهش بسيار خوبي خواهي داشت.
    خوش باشي

    • امیر said,

      دسامبر 26, 2010 در 9:42 ق.ظ.

      تو بزرگواری رضا جان.
      به امید دیدار شما در ونکوور و انشاءالله آنجا هم بتونیم یار و غمخوار هم باشیم.
      خوش باشی

  9. maryam said,

    دسامبر 25, 2010 در 11:14 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    سفر بخیر و دست حق نگهدارتون.

  10. جلیله said,

    دسامبر 25, 2010 در 4:55 ب.ظ.

    بازم اومدم تا خوشحالیمو بابت درست شدن کار مهاجرتتون ابراز کنم. میتونم حستو درک کنم. امیدوارم به قول آقا رضا تو کانادا و مخصوصا ونکوور زیبا دیگه حس وطن خودتو داشته باشی و مطمئنم حتما همینطوره. کسی مثل تو که با زحمت به اونجا رسیده، قدردانه و از لحظه لحظه امکانات و شرایط اونجا استفاده میکنه و مطمئنم مخصوصا با قلب پاک و مهربونی که داری جزو مهاجران موفق خواهی بود و ما همه با داشتن دوستی مثل تو افتخار خواهیم کرد.
    همیشه سلامت و شاد و موفق باشی

    • امیر said,

      دسامبر 26, 2010 در 9:37 ق.ظ.

      ممنونم جلیله جان از لطف شما ، به امید دیدار هر چه سریع تر در ونکوور زیبا و آرزوی شادی و موفقیت شما را دارم.
      خوش باشی

  11. فريد said,

    دسامبر 26, 2010 در 12:13 ب.ظ.

    با سلام
    امير خان يهو كانادائي شدي؟
    بسلامتي انشاالله كارت كه تموم شد باقي رو فراموش نكني .
    حالا چرا ونكور ؟ فكر كنم اگر دلايلت رو بگي خيلي به اينهائي كه مي خواهند بيايند كمك بكند در انتخاب محل زندگي .
    از تجربيات جديدت ما را بي خبر نگذار .
    موفق باشي

    • امیر said,

      دسامبر 28, 2010 در 11:01 ب.ظ.

      مگه ندیدی که نوشتم ، پرنده مهاجر؟؟؟ اگر دیدی که سر جای دیگه در آوردم ، زیاد تعجب نکن.
      فرید جان من هیچ زمانی دوستانم را فراموش نمیکنم.
      به دو دلیل ونکوور را انتخاب کردم: داشتن آشنا و آب و هوا. دلایل دیگر باشه برای بعد.
      خوش باشی

  12. newsha said,

    دسامبر 27, 2010 در 9:10 ق.ظ.

    خوشحالم چون هموطنم موفق و خوشحاله.

  13. دسامبر 28, 2010 در 8:36 ب.ظ.

    امير جان بي نهايت خوشحال شدم و به شما تبريک ميگم.ارزوي بهترينها را براي شما دوست عزيز و خانواده محترمتون دارم.

    • امیر said,

      دسامبر 28, 2010 در 10:42 ب.ظ.

      ممنونم شهرام جان
      من هم برای شما آرزوی بهترین ها را دارم.
      خوش باشی

  14. مرتضی said,

    دسامبر 31, 2010 در 8:48 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    خوشحالم از خوشحالیت در شگرفم از سازگاریت
    به نظر می رسه از این جابجایی خوشحالی و رضایت داری انشاءالله به اونچه استحقاقشو داری که قطعاً از بهترین ها خواهد بود برسی و مطمئنم می رسی.
    دعا کن کاره ما هم واسه دانشگاه بریتیش کلمبیا درست بشه بیایم اونجا حضوراً از زحماتت تشکر کنیم. به هر حال ما حداقل چند تا شام بهت بدهکاریم.
    از صمیم قلب برات آرزوی موفقیت می کنم.
    شاد باشی

  15. سحر said,

    دسامبر 31, 2010 در 7:23 ب.ظ.

    ابتدا تبریک می گم و بعد عذر خواهی می کنم که در این شرایط باز هم سوال می کنم ولی واقعا نمیدونم باید از کی کمک بخوام..

    من اول شهریور مدارک کامل رو به دمشق فرستادم و از طریق پست از رسیدن آن مطمئنم ولی هنوز هیچ خبری به من نرسیده که مدارک رو دریافت کردن و یا خبری از فایل نامبر دوم نیست…می خواستم بدونم چطور می تونم از وضعیت پرونده ام مطلع بشم….آیا میلی هست که پاسخگو باشه؟
    و اگه کسی بعد از ارسال مدارک کامل ازدواج کنه چه زمان می تونه وضعیت جدید را اعلام کنه و آیا این کار مقدوره یا نه؟

    باز هم از این که وقت گذاشتین سپاسگزارم و مجددا عذر می خوام…

  16. پرواز said,

    ژانویه 1, 2011 در 8:05 ق.ظ.

    سلام امير جان
    تبريك به خاطر مهاجرت به خودت و تبريك دوباره به خاطر سال نو
    من فايل نامبر نوامبر 2006 رو دارم. نمي دونم پرونده هاي 2006 تا آخر سال 2010 تا كجا پيش رفت و چند روز يا ماه ديگه مونده به اعلام آپديت مدارك من. پرسش من اينه: پسر من 19 ساله هست و مشمول سربازي و امسال داره كنكور ميده و همان طور كه مي دوني واسه آپديت مدارك بايد پاسش لااقل يك سال زمان داشته باشه كه نداره و دريافت پاس جديد هم ممكن نيست. آيا او از فايل حذف ميشه؟ يا باقي مي مونه و فقط نمي تونه از كشور در حال حاضر خارج بشه؟ چوخ مرسي

  17. محبوبه said,

    ژانویه 1, 2011 در 8:17 ب.ظ.

    واااااااااااییییییییییییییییییی….
    خیلی براتون خوشحال شدم امیر خان….
    دعا میکنم در ونکوور خیلی شاد باشین. خیلی تبریک میگم…..

  18. anahita said,

    ژانویه 3, 2011 در 2:37 ب.ظ.

    Dear freind ,congratulations!!,I am happy for you and much more happier for your daughter. I am sure you will have a good adjustment to your new life,,it is clear from your writings that you have a very mature personality
    .Best wishes

  19. reza1100 said,

    ژانویه 3, 2011 در 7:26 ب.ظ.

    سلام اميرجان
    از تغيير Location در صفحه فيس بوكت ، متوجه ورودت به شهر ونكوور زيبا شدم. ضمن اينكه ورودت رو تبريك ميگم ، اميدوارم به راحتي مسقر بشيد و اقامت بي دردسري داشته باشيد.
    موفق باشي

  20. تیتی said,

    ژانویه 4, 2011 در 3:00 ب.ظ.

    منتظر پست بعدی از ونکور هستیم🙂


پاسخی بگذارید

