اینجا کاناداست !!!

دورود بیکران ، اینجا کاناداست.
اینجا ونکوور زیباست.
ورود ما به ونکوور ، اول ژانویه سال ۲۰۱۱ بود.
هنوز در حال خرید و تجهیز منزل هستیم.
از تک تک دوستان بابت کامنت و ایمیل هایشان سپاسگزارم و باز هم شرمنده که نتونستم پاسخ بدهم.
از رضا عزیز هم تشکر ویژه دارم بابت کمک و همیاری شان و درخواست جهت ادامه این کار.
از روز جمعه اینترنت من وصل خواهد شد و انشاءالله – سعی میکنم – به حالت قبل باز گردم.
دوستانی که قبلا وارد کانادا شده اند میدانند که در هفته های اول ، چقدر کار هست که باید انجام شود و فرصت وبگردی بسیار بسیار کم هست.
یک نکته جالب بگم و برم تا فرصتی بهتر و مناسب تر:
ما بعد از ظهر روز اول ژانویه پس از ۱۰ ساعت پرواز و اختلاف ساعت ۸ ساعت (منفی) وارد ونکوور شدیم و عصر همان روز برای خرید اولیه به اتفاق دوستم از منزل خارج شدیم. (یکی از دوستانم منزل را از قبل برای ما اجاره کرده بود) و در یک مرکز خرید ، پوریا عزیز و میترا عزیز را دیدم ، یعنی آنها من را دیدند (چون من که از خستگی چشمام جایی را نمیدید !!!).
برای من خیلی خیلی جالب بود که در بدو ورود یکی از دوستانی که خیلی دوست داشتم ببینم را دیدم.
به امید دیدار همه شما دوستان و عزیزان در ونکوور زیبا.

خوش باشید

129 دیدگاه

  1. ژانویه 6, 2011 در 5:44 ق.ظ.

    سلام آقای امیر عزیز دوست خوبم
    رسیدن به خیر
    چقدر خویه که با اینهمه مشغله بازم پست گذاشتین – از صمیم قلب روزهای شادی رو برای شما و همسر محترمتون و پانیذ کوچولو آرزو مندم .

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:13 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز از لطف شما.
      خوش باشی

  2. بهناز said,

    ژانویه 6, 2011 در 6:00 ق.ظ.

    سلام رسیدن بخیر واییییییی دست راستتون زیر سر ما موفق و پیروز باشید

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:14 ب.ظ.

      خیلی ممنون بهناز جان
      انشاءالله بزودی کارهای شما هم ردیف میشه.
      خوش باشی

  3. پوریا و میترا said,

    ژانویه 6, 2011 در 6:18 ق.ظ.

    امیر جان، خیلی خوش آمدید. برای ما هم خیلی جالب بود که به فاصله چند ساعت پس از ورودتان شما را دیدیم. اگه خبر داشتیم که با نان سنگک می آمدیم خدمت تان…..

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:15 ب.ظ.

      ممنون پوریا جان. من که حقیقتش کف کردم که اینقدر زود شما را دیدم!!!!
      خوش باشی

  4. Reza-BC said,

    ژانویه 6, 2011 در 6:42 ق.ظ.

    welcome to Canada

  5. جلیله said,

    ژانویه 6, 2011 در 7:09 ق.ظ.

    با سلام

    رسیدن به خیر. خیلی خوشحالم که دیگه کانادا و اون هم ونکوور هستید و از این به بعد میتونیم یه شکل دیگه ای و با اطلاعات متفاوت تری اینجا بخونیمت.

    امیدوارم با خانواده همیشه سلامت و شاد و موفق باشید

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:17 ب.ظ.

      ممنون ، بله قطعا. انشاءالله که روزی دور هم جمع شویم.
      خوش باشی

  6. سپيده said,

    ژانویه 6, 2011 در 7:16 ق.ظ.

    سلام

    اميدوارم هميشه شاد وموفق باشيد

    خيلي خوشحال شدم كه به راحتي رسيدي

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:18 ب.ظ.

      ممنون سپیده جان.
      خوش باشی

  7. شیوا said,

    ژانویه 6, 2011 در 7:19 ق.ظ.

    وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی جالب بود امیر خان
    براتون سلامتی و آرامش آرزو میکنم در ونکوور زیبا

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:18 ب.ظ.

      مرسی شیوا جان
      خوش باشی

  8. شقایق دانمارکی said,

    ژانویه 6, 2011 در 7:20 ق.ظ.

    با سلام و عرض صمیمانه ترین درودها
    خیلی خوشحالم که شور و شعف رو تو نوشته هات می بینم/ امیر جان
    یه دعایی هم برای ما بفرمایید تا بلکه ما هم مثل شما عاقبت به خیر بشیم
    موفق باشی

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:19 ب.ظ.

      انشاءالله و مطمئنا به آنچه میخواهید ، خواهید رسید.
      خوش باشی

  9. ژانویه 6, 2011 در 8:19 ق.ظ.

    تبریک می گم بهتون ، ان شاالله زندگی خوب و جدیدی رو در اون کشور شروع کنید و به زودی برگردید و از اونجا و روند کارهاتون و شرح سفر برامون بگید.

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:39 ب.ظ.

      ممنونم امی جان ، اما من دیگه قصد بازگشت به انگلستان را ندارم !!!
      خوش باشی

  10. sama said,

    ژانویه 6, 2011 در 8:27 ق.ظ.

    با سلام و آرزوی بهترین ها

    اقامت خوبی داشته باشید………….

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:40 ب.ظ.

      ممنونم سما عزیز
      خوش باشی

  11. saeid said,

    ژانویه 6, 2011 در 8:30 ق.ظ.

    امیر جان سلام
    واقعا از صمیم قلب خوشحالم ،خیلی خیلی خوشحالم که بالاخره به سلامت به مقصد رسیدی، امیدوارم همیشه شاد باشی دوست عزیز🙂

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:40 ب.ظ.

      خیلی ممنون سعید جان
      خوش باشی

  12. نیلو said,

    ژانویه 6, 2011 در 9:28 ق.ظ.

    سلام امیر جان. خیلی خیلی خوشحالم که رسیدی کانادا. امیدوارم که همیشه خوش و خرم باشی. لطفا بازم برامون بنویس. من که هر روز میام اینجا سر می زنم.

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:41 ب.ظ.

      ممنونم نیلو جان ، چشم سعی میکنم که برگردم به روال قبلی.
      خوش باشی

  13. Houman said,

    ژانویه 6, 2011 در 9:47 ق.ظ.

    به به امیر جان
    موفق و تندرست باشید

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:41 ب.ظ.

      ممنون هومن جان
      خوش باشی

  14. maryam said,

    ژانویه 6, 2011 در 11:51 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    خدا رو شکر که به سلامتی رسیدید.امیدوارم هر جا که هستید موفق و موید باشید
    به امید روزهای خوب در کشور جدید

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:42 ب.ظ.

      ممنون مریم جان ، انشاءالله که کار شما هم خیلی زود انجام بشه.
      خوش باشی

  15. رامین said,

    ژانویه 6, 2011 در 12:07 ب.ظ.

    خبر خیلی خوبی بود
    موفق باشی امیر جان

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:42 ب.ظ.

      ممنون رامین جان
      خوش باشی

  16. شقایق said,

    ژانویه 6, 2011 در 3:31 ب.ظ.

    امیر جان تبریک تبریک تبریک
    از ته قلبم برای شما و خانوادتون آرزوی موفقیت دارم ، انشا.. همیشه پیروز و موفق باشی و زندگی شادی و به همراه خانوادت در ونکوور داشته باشی …
    باز هم تبریک آقا ، واقعا خوشحالمون کردی ..!!!!

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:43 ب.ظ.

      ممنون شقایق جان ، به امید دیدار شما در کانادا
      خوش باشی

  17. shida said,

    ژانویه 6, 2011 در 4:43 ب.ظ.

    سلام امیر جان رسیدنت بسلامت.امیدوارم کانادا لونه دائمی پرنده مهاجر باشه و به قول خودش خوش باشه.

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:44 ب.ظ.

      ممنون شیدا جان
      خوش باشی

  18. ali said,

    ژانویه 6, 2011 در 4:45 ب.ظ.

    سلامی گرم به وسعت تمام آرزوهایت
    خیلی خوشحالم که بالاخره به کانادا و اونهم ونکوور رفتی جایی که ما هم برای ورود به انجا خود را آماده می کنیم و برای رسیدن به آنجا لحظه شماری …
    امید است مقارن شدن ورودتان به کانادا با اولین روز سال 2011 قرعه بخت خوبی را برایتان رقم زند و سراسر وجودتان از را از خوشی کامروا سازد.
    می دانم که شما با یک تحقیق کاملی ونکوور را انتخاب نمودی و به آنجا رهسپار شدی پس ما هم به انتخاب خود ارج می نهیم
    جسارتا من از سایت welcombc.ca به اطلاعات خیلی خوب و جامعی رسیدم یکسری به آنجا هم بزن..
    به امید دیدار اونهم در ونکوور

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:45 ب.ظ.

      خیلی ممنون ممنون علی جان ، به امید دیدار شما در ونکوور
      خوش باشی

  19. کاوه said,

    ژانویه 6, 2011 در 5:47 ب.ظ.

    سلام امیر جان. ورودت رو به ونکوور تبریک میگم. امید وارم از هوا و طبیعت زیبای اینجا نهایت لذت رو ببری. اگر هم نیاز به کمک و راهنمایی داشتی حتما روی من حساب کن. – موفق باشید

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:45 ب.ظ.

      ممنونم کاوه جان. حتما مزاحمت خواهم شد. چهره زیبا شما را در نشریات اینجا دیدم.
      خوش باشی

  20. reza1100 said,

    ژانویه 6, 2011 در 6:59 ب.ظ.

    سلام اميرجان
    خواهش ميكنم . كاري نكردم. انجام وظيفه بود در مقابل گوشه اي از راهنماييها و دلگرميهات طي يكسال گذشته زندگي بنده.
    ورودت رو از صفحه فيس بوكت متوجه شده بودم. مجددا بهت تبريك ميگم . هميشه اين آرزوها رو براي دوستاني كه كارشون نهايي ميشه ميكنم. اميدوارم شما هم يكي از ايرانيهايي باشيد كه همه هموطنا به موفقيتشون افتخار ميكنن و روزي همگي بتونيد به آرزوي اصلي كه بازگشت به وطن ، و زندگي در ايراني آزاد و آباده برسيد و تجربه هاي سخت رو در ايران در جهت پيشرفت كشور بكار ببنديد.
    خوش و خرم باشيد

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:47 ب.ظ.

      لطف داری رضا جان. باز هم تشکر میکنم.
      امیدوارم که روزی دور هم جمع شویم ، هر آنجا که دلمان خوش باشد.
      خوش باشی

  21. فاطيما said,

    ژانویه 6, 2011 در 7:07 ب.ظ.

    سلام اميرجان
    خيلي خيلي خوشحال شدم كه بالاخره به هدف اصليت رسيدي. بي نهايت از ورودتتون به ونكور خوشحاليم و واقعا احساس ميكنيم خودمون تونستيم اين موفقيت رو داشته باشيم.
    ايشالا بتونيم يه روزي همگي دور هم جمع بشيم و ياد اين لحظه هاي انتظار رو بكنيم و به زيباييهاي زندگي لبخند بزنيم.
    فكر كنم اون موقع همگي نفسي راحت ميكشيم و آروم خواهيم شد.
    باز هم تبريك
    باز هم آرزوي موفقيتهاي ديگر اينبار در خاك كانادا
    هر سه تاييتون دور هم موفق باشيد
    خوش باشيد

    • امیر said,

      ژانویه 6, 2011 در 7:47 ب.ظ.

      خیلی ممنون فاطیما جان
      به امید دیدار شما در ونکوور زیبا
      خوش باشی

  22. ژانویه 6, 2011 در 11:53 ب.ظ.

    سلام ! طبق معمول دوباره باران دیر رسیده … در هر صورت زندگی بسیار زیبایی همراه با آرامش براتون ارزو میکنم … منتظر خبری ازت هستم…
    خوش باشی ..

    • امیر said,

      ژانویه 7, 2011 در 3:22 ق.ظ.

      ممنونم باران جان.
      تلفنم وصل شده ، اما فعلا ایالتی هست و دنبال داخل کشوری و بین المللی هم هستم. باهات تماس میگیرم.
      خوش باشی

  23. کویین said,

    ژانویه 7, 2011 در 12:11 ق.ظ.

    هی من الان خوندم که بالاخره شاخ آقا غول شکست و به کانادا رسیدین مبارک هستش و امیدوارم همیشه موفق . شاد و سالم باشید هورااااااااااااااااااااااا

    • امیر said,

      ژانویه 7, 2011 در 3:23 ق.ظ.

      عجب شاخی هم داشت !!!
      ممنون
      خوش باشی

  24. raman said,

    ژانویه 7, 2011 در 12:39 ق.ظ.

    سلام من هم ورود تو را خوش آمد میگویم امیدوارم موفق باشی رامان

    • امیر said,

      ژانویه 7, 2011 در 3:24 ق.ظ.

      مرسی رامان جان
      خوش باشی

  25. مریم said,

    ژانویه 7, 2011 در 5:13 ق.ظ.

    سلام امیر خان :
    منهم رسیدنتونو به کانادا و شهر زیبای ونکور تبریک می گم .واقعا حق شما بود که زحماتتون به ثمر بنشینه .امیدوارم همه چیز از این به بعد هم بر وفق مرادتان باشه . وقتی شنیدیم شما به مقصدتون رسیدین ما هم دلمون گرم شد .موفق و سلامت باشید.

    • امیر said,

      ژانویه 7, 2011 در 7:42 ق.ظ.

      ممنون از لطفت مریم جان
      خوش باشی

  26. تیتی said,

    ژانویه 7, 2011 در 6:53 ق.ظ.

    خیلی خوشحالم براتون. امیدوارم بترین روزهای زندگیتون رو در کنار خانواده داشته باشین. ما رو از خبر های اونجا بی نصیب نذارین. ممنونم.

    • امیر said,

      ژانویه 7, 2011 در 7:44 ق.ظ.

      ممنون تیتی جان. چشم ، حتما.
      خوش باشی

  27. kiaram said,

    ژانویه 7, 2011 در 7:22 ق.ظ.

    امیر جان به امیدموفقیتهای بیشتر لطف کنید اطلاعات مربوط به فایل خود از جمله تاریخ فایل دمشق را در صورت امکان بفرمایید .مرسی

    • امیر said,

      ژانویه 7, 2011 در 7:46 ق.ظ.

      ممنون کیارم جان. متاسفانه فایل من در لندن بود.
      خوش باشی

  28. Ashkan said,

    ژانویه 7, 2011 در 9:28 ق.ظ.

    Tabrik migam

    Vaghean keh haghet bud.

    kash hameh iraniha mesleh to khosh ghalb budan.

    movafagh bashi

    • امیر said,

      ژانویه 7, 2011 در 4:52 ب.ظ.

      ممنون از لطفت اشکان جان
      خوش باشی

  29. شبنم said,

    ژانویه 7, 2011 در 9:33 ق.ظ.

    سلام,تبریک منم پذیرا باشین.امیدوارم همیشه موفق باشید.

    • امیر said,

      ژانویه 7, 2011 در 4:53 ب.ظ.

      خیلی ممنون شبنم جان
      خوش باشی

  30. kiaram said,

    ژانویه 7, 2011 در 11:35 ق.ظ.

    از توضیح مبسوط حضرتعالی مسرور شدم و در ضمن از جمیع دوستانی که روزانه از شما تشکر میکنند ممنونم

    • امیر said,

      ژانویه 7, 2011 در 4:53 ب.ظ.

      شما و دیگر دوستان لطف دارید.
      خوش باشی

  31. آرین said,

    ژانویه 7, 2011 در 11:40 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    خیلی خوشحالم که موفق شدی و در بهترین روز سال به ونکوور رسیدی . امیدوارم خوش بگذره و دوستاتو فراموش نکنی
    ارادتمند
    آرین

    • امیر said,

      ژانویه 7, 2011 در 4:54 ب.ظ.

      ممنون آرین جان ، من هم آرزوی بهترینها را برایت دارم.
      خوش باشی

  32. معصوم said,

    ژانویه 7, 2011 در 12:57 ب.ظ.

    سلام امیرخان.خیلی براتون خوشحالم دعا میکنم همیشه موفق و پیروز باشید.

    • امیر said,

      ژانویه 7, 2011 در 4:55 ب.ظ.

      ممنون معصوم جان ، من هم خوشحالم که بالاخره فایل نامبرت آمد.
      خوش باشی

  33. وحید said,

    ژانویه 7, 2011 در 2:26 ب.ظ.

    من هم به نوبه خودم تبریک میگم، با اجازه لینکتون کردم

    • امیر said,

      ژانویه 7, 2011 در 4:56 ب.ظ.

      لطف داری وحید جان
      خوش باشی

  34. ژانویه 7, 2011 در 2:55 ب.ظ.

    امير جان سلام خوش به سعادتت بالاخره چشم شما هم به جمال كانادا روشن شد. جاي ما رو هم خالي كن . حالا چرا اينهمه بي سر و صدا و يك دفعه اي رفتي كلك ؟
    در هر حال بهترينها رو براتون آرزو دارم . موفق باشي

    • امیر said,

      ژانویه 7, 2011 در 4:57 ب.ظ.

      ممنون سارا جان اما خیلی هم بی سر و صدا نبود. گفته بودم که بریتانیا را ترک میکنم اما ۲ هفته به ترکم ، مقصدم مشخص شد.
      خوش باشی

  35. آیلین said,

    ژانویه 7, 2011 در 3:54 ب.ظ.

    سلام چقدر خوشحال شدم که بالاخره از بلاتکلیفی دراومدید…کورسوی امیدیه واسه ما که هنوز 3 ماه شده مدارکمون فرستادیم …شاد و سلامت باشید:)

    • امیر said,

      ژانویه 7, 2011 در 4:58 ب.ظ.

      انشاءالله که خبر های خوبی از شما داشته باشیم.
      خوش باشی

  36. sara said,

    ژانویه 7, 2011 در 7:16 ب.ظ.

    امیر جان خسته نباشی.خیلی خوشحالم که زود نوشتی.برات آرزوی موفقیت وشادی دارم.

    • امیر said,

      ژانویه 7, 2011 در 10:28 ب.ظ.

      ممنونم سارا جان
      خوش باشی

  37. دامون said,

    ژانویه 7, 2011 در 7:26 ب.ظ.

    امير اقا سلام نتيجه خير خواهي براي مردم جز خير نيست اميدوارم در كانادا هم موفق باشي

    • امیر said,

      ژانویه 7, 2011 در 10:29 ب.ظ.

      خیلی ممنون دامون جان
      خوش باشی

  38. ژانویه 8, 2011 در 2:19 ق.ظ.

    منظور من از برگشتن ( کامنت 9 ) برگشتن به نت و وبلاگ و شرح ماجرا بود ( چون گفتید وقت کمی دارید ) نه برگشتن به انگلستان!

    • امیر said,

      ژانویه 8, 2011 در 6:23 ق.ظ.

      ببخشید من درست متوجه نشده بودم. چشم.
      ممنون از توضیحت.
      خوش باشی

  39. فريد said,

    ژانویه 8, 2011 در 5:37 ق.ظ.

    با سلام
    امير جان رسيدن بخير. اميدوارم هر جا باشي شاد و خرم باشي و از زندگي لذت ببري.
    موفق باشي

    • امیر said,

      ژانویه 8, 2011 در 6:26 ق.ظ.

      ممنون فرید جان
      خوش باشی

  40. مریم said,

    ژانویه 8, 2011 در 5:39 ق.ظ.

    امیدورام هر جا هستی موفق باشی امیر خان.
    خیلی دوست دارم پستهایی از شما ببینم که انگلیس رو با کانادا مقایسه کرده اید. برای اونهایی که مثل شما یکی رو تجربه کرده اند و دیگری رو میخواهند تجربه کنند بسیار مفید خواهد بود.
    ممنون

    • امیر said,

      ژانویه 8, 2011 در 6:29 ق.ظ.

      ممنون مریم جان.
      چشم اینکار را خواهم کرد.
      خوش باشی

  41. رز said,

    ژانویه 7, 2011 در 10:38 ب.ظ.

    سلام امیر آقا
    به ونکوور خوش آمدید. ما همشهری هستیم . گفتم سلامی عرض کنم و خیر مقدم بگم. درضمن بهتون بگم تو مدتی که وبلاگ های کانادا را میخوندم وبلاگ شما جز معدود وبلاگ های معتبری بود که با خیال راحت به کسانیکه دنبلا اطلاعات درست میگشتند معرفی میکردم. امیدوارم موفق بشید و هرچه زودتر به اهدافتون برسید.

    • امیر said,

      ژانویه 7, 2011 در 11:12 ب.ظ.

      ممنونم رز عزیز از لطف شما. با آرزوی موفقیت شما.
      خوش باشی

  42. سیمین said,

    ژانویه 8, 2011 در 12:02 ق.ظ.

    هوررررررررراااااااااااا
    رسیدن بخیر امیرخان عزیز…خیلی خوشحال شدم و با اجازتون خودمو جای شما گذاشتم و حس قشنگ آرامش رسیدن به هدفمو تجربه کردم البته این حس تو کامنتتون هم کاملا ملموس بود….
    صمیمانه بهتون تبریک میگم و مطمینم روزهای بسیار پرپار و پر نشاط و خوشی در پیش رو خواهید داشت.. انسانهای خوب و شایسته ای همانند شما لایق بهترینها هستند
    شاد و پیروز باشید

    • امیر said,

      ژانویه 8, 2011 در 9:50 ق.ظ.

      خیلی ممنون سیمین جان.
      من هم آرزوی بهترین ها را برایت دارم.
      خوش باشی

  43. مجيد وسطي said,

    ژانویه 8, 2011 در 12:17 ق.ظ.

    انشاا… که هميشه خوش باشي.
    اينقدر کمک بچه ها کردي که بالاخره خودتم رفتني شدي.
    هرجا هستي خوش باشي

    • امیر said,

      ژانویه 8, 2011 در 9:51 ق.ظ.

      ممنون مجید جان
      خوش باشی

  44. ژانویه 8, 2011 در 2:36 ق.ظ.

    سلام امیر خان
    بازم تبریک میگم که بالاخره به کانادا رسیدید. برای ما هم دعا کنید. راستی فایل شما که در لندن بوده از اقدام تا گرفتن ویزاتون چقدر طول کشید ؟ میخوام بدونم من که اکتبر 2004 اقدام کردمو هنوزم خبری نیست رکورددار هستم یا نه؟!!
    ارادتمند

    • امیر said,

      ژانویه 8, 2011 در 9:52 ق.ظ.

      حمیدرضا جان من با قانون جدید اقدام کردم ، و شما کماکان رکورد دار هستید.
      خوش باشی

  45. ژانویه 8, 2011 در 2:38 ق.ظ.

    بازم سلام
    انگار من از شما بیشتر هولم یادم رفت سال نوی میلادی رو که تو کانادا روز اولشو شروع کردین تبریک بگم چه سالی بشه امسال؟!!!!

    • امیر said,

      ژانویه 8, 2011 در 9:53 ق.ظ.

      ممنون حمیدرضا جان ، اما من هول نیستم !!!
      خوش باشی

  46. رضا said,

    ژانویه 8, 2011 در 2:50 ق.ظ.

    سلام امیر خان
    خیلی خوشحال شدم دیدم به سلامت رسیدین .امیدوارم هر جا هستی موفق باشی.

    • امیر said,

      ژانویه 8, 2011 در 9:58 ق.ظ.

      ممنون رضا جان
      خوش باشی

  47. شهرام said,

    ژانویه 8, 2011 در 3:43 ق.ظ.

    سلام امیرجان . خیلی خوشحالم که بالاخره به ونکوور رسیدی . و تبریک ویژه منو پذیرا باش . برای ماهم دعا کن که کارهامون ردیف بشه و اونجا ایشالا یه کولونی از ایرانیها تشکیل بدیم . یاد روزای اولی افتادم که تازه وبلاگتو زده بودی الان که این همه دوست خوب پیدا کردی قدر این دنیای مجازی رو بدون . برات آرزوی موفقیت روز افزون میکنم.مرسی

    • امیر said,

      ژانویه 8, 2011 در 9:58 ق.ظ.

      ممنونم شهرام جان. بله من دوستان خوب زیادی پیدا کردم و انشاءالله که این دوستی ها پایدار بماند و در خارج از ایران هم تداوم داشته باشد.
      خوش باشی

  48. ژانویه 8, 2011 در 12:49 ب.ظ.

    خیلی خیلی خوب و خوش و سرحال باشین🙂

    • امیر said,

      ژانویه 9, 2011 در 12:53 ق.ظ.

      ممنونم رعنا جان ، خوش گذشت؟
      خوش باشی

  49. لیندا said,

    ژانویه 8, 2011 در 9:09 ب.ظ.

    سلام امیر جان،

    خیلی خوشحالم که به سلامتی به ونکوور رسیدید. امیدوارم که هر جا که هستید شاد و سلامت و پیروز باشید. ( فقط ما رو فراموش نکتید) این شعر رو هم براتون می نویسم تا بدونید چقدر ارادتمندم:

    قصه نغز تو از قصه تهی است باز هم قصه بگو تا به آرامش دل سر به دامان تو بگذارم و در خواب روم

    بهترین آرزوها

    • امیر said,

      ژانویه 9, 2011 در 12:54 ق.ظ.

      ممنونم لیندا جان ، من دوستانم را هیچ زمانی فراموش نمیکنم.
      خوش باشی

  50. حمیدم said,

    ژانویه 8, 2011 در 10:40 ب.ظ.

    عجب سورپرایزی شدم بعد از مدتی که بهت سرزدم. چقدر خوشحال شدم امیرجان. باور کن نمیدونم چی بنویسم! برای تو و خانوادت بهترینها رو آرزو میکنم.

    • امیر said,

      ژانویه 9, 2011 در 12:54 ق.ظ.

      ممنونم حمید جان از لطفت.
      خوش باشی

  51. ژانویه 9, 2011 در 3:16 ق.ظ.

    خوش گذشت جاتون خالی.. حالا میام ونکوور براتون تعریف میکنم😀

    • امیر said,

      ژانویه 9, 2011 در 9:29 ق.ظ.

      خب خدا را شکر ، منتظرت هستم.
      خوش باشی

  52. ژانویه 9, 2011 در 3:36 ق.ظ.

    امير جان يه سوالي در قسمت سوالات مربوط به كانادا پرسيدم ممنون مي شم هرچه سريعتر جواب بدي

  53. سميرا said,

    ژانویه 9, 2011 در 11:30 ب.ظ.

    سلام! رسيدن به خير! براتون آرزوي موفقيت و سلامتي ميكنم! براي ما هم دعا كنيد.

    • امیر said,

      ژانویه 10, 2011 در 8:50 ق.ظ.

      ممنونم سمیرا جان. انشاءالله که بزودی شما هم از بلاتکلیفی نجات پیدا خواهید کرد.
      خوش باشی

  54. سروناز said,

    ژانویه 9, 2011 در 11:38 ب.ظ.

    تبريك ميگم. اميدوارم كه زندگي موفق همراه با شادي فراوان را در ونكوور زيبا تجربه كني.
    منتظر پست هاي جديد زيبات با تجربه هاي جديدت هستيم

    • امیر said,

      ژانویه 10, 2011 در 8:51 ق.ظ.

      خیلی ممنون سروناز جان
      خوش باشی

  55. ساحل كانادا said,

    ژانویه 11, 2011 در 6:13 ق.ظ.

    سلام. ورودتان را به سرزمين جديد تبريك ميگم و برايتان بهترينها را آرزومندم. يك سوال داشتم اگر وقت داشتين راهنماييم كنين ممنون ميشم. شماره سريال ويزا دقيقا كدام شماره است و كجاي ويزا درج شده كه بايد همون شماره در برگه cpr هم باشه. اون شماره اي كه عمودي است و سمت راست ويزاست و قرمزه چيه؟ همون سرياله؟ ممنون

    • امیر said,

      ژانویه 11, 2011 در 8:56 ق.ظ.

      ممنونم لیلا جان
      نه آن شماره ای هست که تحت عنوان Document No هست و در COPR قید شده است.
      خوش باشی

  56. debora said,

    ژانویه 11, 2011 در 8:35 ق.ظ.

    اولین بار هست که وبتون رو میخونم بهتون تبریک میگم.

    • امیر said,

      ژانویه 11, 2011 در 8:57 ق.ظ.

      ممنونم دوست عزیز
      خوش باشی

  57. ناصر said,

    ژانویه 11, 2011 در 11:57 ق.ظ.

    سلام امیر خان
    به دنبال تبریک همه دوستان، تبریک ما رو هم پذیرا باشید. امیدوارم تو خونه جدید دلت خوش تر از همیشه باشه.

    • امیر said,

      ژانویه 11, 2011 در 2:55 ب.ظ.

      خیلی ممنون ناصر جان
      خوش باشی

  58. Zoya said,

    ژانویه 11, 2011 در 11:32 ب.ظ.

    salam amir jan moshkeli daram age kasi sekte galbi kone baraye medicalesh moshkeli pish miad
    bebakhshid nabayad inja miporsidam vali joz to kasi nadashtam azash beporsam amir jan
    mamnoonetam

    • امیر said,

      ژانویه 11, 2011 در 11:45 ب.ظ.

      دوست عزیز اغلب سوالات مرتبط به مهاجرت در محل دیگری پرسیده و پاسخ داده میشود. (در قسمت برگه ها ، مهاجرت به کانادا). اما استثنا:
      نه هیچ مشکلی نیست. البته در فرمهای مدیکال که در مطب پزشک تکمیل میگردد ، باید قید شود.
      خوش باشی

  59. Zoya said,

    ژانویه 11, 2011 در 11:35 ب.ظ.

    be magsad residanet mobarak
    dooste aziz va delsoze hame mohajera

    • امیر said,

      ژانویه 11, 2011 در 11:45 ب.ظ.

      ممنون از لطف شما.
      خوش باشی

  60. گلی said,

    ژانویه 12, 2011 در 2:11 ق.ظ.

    سلام امیر جان رسیدن به خیر. امیدوارم همه چیز در اونجا همانطور باشد که انتظارشو داشتی. اگه اشکال نداره میخواستم بپرسم کل پروسه شما در ویزا آفیس لندن چند ماه طول کشید؟ بیصبرانه منتظر پستهای بعدیت هستیم که از نظرت و برداشتت در مورد اونجا بنویسی. شاد و سلامت باشید

    • امیر said,

      ژانویه 12, 2011 در 9:38 ق.ظ.

      ممنونم گلی جان.
      پس اجازه بده که از اول بگم تا گمراه نشید:
      کل پروسه ۶۵۰ روز. اما:
      ارسال مدارک به سیدنی کانادا مارچ ۲۰۰۹
      ارسال مدارک به ویزا آفیس لندن آپریل ۲۰۰۹
      درخواست مدیکال جون ۲۰۰۹
      ارسال مدیکال جولای ۲۰۰۹
      ابطال مدیکال اول بدلیل طولانی شدن مرحله بک گراند چک جولای ۲۰۱۰
      درخواست مدیکال دوم آگوست ۲۰۱۰
      ارسال مدیکال دوم سپتامبر ۲۰۱۰
      درخواست پاسپورت دسامبر ۲۰۱۰
      صدور ویزا دسامبر ۲۰۱۰
      ورود به کانادا اول ژانویه ۲۰۱۱
      خوش باشی

  61. رینا said,

    ژانویه 12, 2011 در 9:02 ق.ظ.

    سلام.همین امروز با وب شما آشنا شدم و این آشنایی باعث مسرت من شد.وب پر محتوا و جالبی دارید.ای کاش زودتر با دنیای وب آشنا میشدم تا اینهمه سال نه معطل شویم و نه متحمل هزینه های سنگین غیر اضافی.در ضمن من هم وبلگ دارم اگر دوست داشتید در زمان بیکاری خوشحال میشوم قدم رنجه کنید.بهترین ها را در این سال جدید و منزل جدید برایتان آرزومندم.

    • امیر said,

      ژانویه 12, 2011 در 9:39 ق.ظ.

      ممنون ریتا جان
      خوش باشی

  62. ali said,

    ژانویه 14, 2011 در 8:58 ق.ظ.

    سلام
    ممکنه لطفا مراحل دریافت p.r. را که در بدو ورود باید انجام بشه توضیح بدین؟
    متشکرم

    • امیر said,

      ژانویه 14, 2011 در 9:02 ق.ظ.

      هیچ کاری شما نباید انجام بدید. ۳۰ روز کاری پس از ورودتان ، اداره مهاجرت کارت اقامت شما را به آدرسی که آفیسر در فرودگاه از شما گرفته ، ارسال میکند.
      خوش باشی

  63. ali said,

    ژانویه 14, 2011 در 9:01 ق.ظ.

    با سلام
    ممکنه لطفا مراحل دریافت p.R کارت بگین جیه؟
    متشکرم

  64. ali said,

    ژانویه 15, 2011 در 9:16 ق.ظ.

    با تشکر
    اگه کسی عجله داشته باشه زودتر میدن؟پس دو شنبه بهترین روز ورود باید باشه.

    • امیر said,

      ژانویه 15, 2011 در 10:49 ق.ظ.

      ببخشید ، متوجه منظورت نشدم.
      خوش باشی

  65. ali said,

    ژانویه 15, 2011 در 11:13 ق.ظ.

    با سلام
    ما می خواهیم دفعه اول PR رو بگیریم و فوری برگردیم ایران و بعد کارهامون رو انجام بدیم واسه همین برامون مهمه که بدونیم واسه چند روز باید بمونیم.

    • امیر said,

      ژانویه 15, 2011 در 12:53 ب.ظ.

      علی جان پروسه صدور و ارسال پی آر کارت ۳۰ روز کاری طول میکشد. من توصیه میکنم که اگر قصد ماندن دارید ، کارهایتان را انجام دهید و بعد از آن بیایید.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

