اولین ره آورد اقامت دائم کانادا

خیلی کوتاه ، در حد یک خبر که شاید خیلی ها از قبل میدانستند:

با داشتن تنها کارت اقامت دائم کانادا ، صرفنظر از وضعیت شهروندی ، میتوان بدون ویزا و نیاز به آن ، وارد کشور مکزیک شده و تا ۶ ماه در آنجا اقامت داشت.

خوش باشید

15 دیدگاه

  1. سام said,

    ژانویه 26, 2011 در 12:50 ق.ظ.

    سلام (:
    من از خواننده های وبلاگ شما هستم.
    لیست کامل تر کشورهایی که میشه با PR Card بهشون مسافرت کرد رو هم میتونین اینجا ببینین:
    http://taafarda.blogspot.com/2011/01/blog-post_26.html

    • امیر said,

      ژانویه 26, 2011 در 9:00 ق.ظ.

      ممنونم دوست عزیز از اطلاعات تکمیلی شما. آنچه مشخص هست ، بزرگترین کشور در این لیست ، مکزیک هست.
      خوش باشی

  2. آرزو said,

    ژانویه 26, 2011 در 1:03 ق.ظ.

    سلام
    از انتقال تجربیاتتون کمال تشکر رو دارم. من و همسرم تقریبا دو ماه ÷یش به ونکوور اومدیم وکارهای لندینگ رو انجام دادیم. الان هم در ایران هستیم تا وضعیت زبان و مالی رو یه کم بهبود بدیم ودوباره به ونکوور زیبا برگردیم. از اطلاعات مفیدتون استفاده می کنیم.

    • امیر said,

      ژانویه 26, 2011 در 9:04 ق.ظ.

      موفق باشی آرزو جان
      خوش باشی

  3. شبنم said,

    ژانویه 26, 2011 در 11:49 ب.ظ.

    آقای پانیذ عزیز
    با سلام و آرزوی موفقیت در کانادا و از آنجایی که میدانم همیشه هدف شما کمک به عزیزان متقاضی مهاجرت بوده با اجازه شما و با امید یه آنکه افرادی که در مرحله دریافت پاسپوت جهت صدور ویزا از ورشو هستند ( و برای چند نفر مانند من ایمیل مربوطه آمده )مانند من پیگیر مطالب شما باشند میخواستم توجه این عزیزان را به نوعی جلب کرده تا یه مهلت ارسال مدارک درخواستی دقت کنند که در جایی 30 روز قید شده ( در صفحه اصلی ایمیل ارسالی ) و درجای دیگر (صفحه ضمیمه مربوط به اثبات موجودی بانکی ) 60 روز اعلام شده . یا حداقل برای ما اینطور بوده و چون در سایت اپلای ابرود میبینم که کسی اشاره ای به این موضوع نمیکندو از مهلت 60 روزه نام میبرند نگرانم که این عزیزان شاید توجه نکرده باشند ممنون میشم هر جور که صلاح میدانید به اطلاع این دوستان که مانند شما کمک من بودند برسانید .البته ناگفته نماند که خیلی سعی کردم با عضویت در سایت مربوطه به اطلاعشون برسانم ولی نمیدانم از ناواردی من است یا از وجود اشکالی در سیستم . امیدوارم جسارت من را ببخشید که از سایت شما برای این اطلاع رسانی استفاده کردم .
    با آرزوی بهترینها
    شبنم

    • امیر said,

      ژانویه 27, 2011 در 8:05 ب.ظ.

      ممنونم شبنم جان ولی ای کاش در محلی عنوان میکردی که همه استفاده میکردند.
      خوش باشی

  4. ژانویه 27, 2011 در 1:05 ق.ظ.

    […] اولین ره آورد اقامت دائم کانادا با داشتن تنها کارت اقامت دائم کانادا ، صرفنظر از وضعیت شهروندی ، میتوان بدون ویزا و نیاز به آن ، وارد کشور مکزیک شده و تا ۶ ماه در آنجا اقامت داشت. […]

  5. مانی said,

    ژانویه 27, 2011 در 3:23 ق.ظ.

    اتفاقا من همیشه این سیوال داشتم که خوب ممنون … ولی اگه کسی P.R داشته باشه بخواهد به امریکا یا اروپا سفر کنه قطعا باید ویزا بگیره و خوب در این حالت ویزا در پاس ایرانی الصاق میشود و عملا یعنی بازهم ویزا نمیدهند؟ و یا با داشتن این کارت P.R در تسهیل صدور ویزا کمک میکند؟

    • امیر said,

      ژانویه 27, 2011 در 8:06 ب.ظ.

      چرا مانی جان ویزا گرفتن با توجه به داشتن کارت اقامت کانادا ، راحت تر هست.
      خوش باشی

  6. کامران said,

    ژانویه 27, 2011 در 7:16 ق.ظ.

    سلام
    شما که مدت زيادي انگلستان بودين؛
    لهجه رايج توي ونکوور با لهجه بريتيش تفاوت داره؟ چقدر؟ اين تغيير لهجه (در صورت وجود) براي شمايي که به بريتيش عادت داري مشکل​ساز نيست؟
    شنيدم خيلي​ها تو کانادا درست نمي​تونن انگليسي حرف بزنند، درسته؟
    چيزهايي مثل about که مثل a boat تلفظ مي​شه! آيا توي ونکوور هم همينطوره يا نه؟
    ممنون

    • امیر said,

      ژانویه 27, 2011 در 8:11 ب.ظ.

      تفاوت داره. من با لهجه های ایرلندی ، اسکاتلندی ، انگلیسی و هندی !!!! و چینی !!! که انگلیسی صحبت میکنند ، آشنایی دارم و صحبت های کانادایی ها را براحتی متوجه میشوم.
      این خیلی ها منظورت ایرانی ها هستند؟
      خوش باشی

  7. نجمه said,

    ژانویه 27, 2011 در 10:17 ق.ظ.

    سلام امیر آقا
    خوشحالم که از شرایطتون راضی هستید .ولی کاش میومدید تورنتو .مطمئن هستم آشنایی با شما میتونه ما رو برای مهاجرت تشویق کنه.شاد باشید و سبز

    • امیر said,

      ژانویه 27, 2011 در 8:16 ب.ظ.

      ممنونم نجمه جان ، چرا شما به ونکوور نمیاید؟؟!!!
      بد نیست ها !!!!
      شما که به مشوق نیاز ندارید.
      خوش باشی

  8. سارا (كانادا) said,

    ژانویه 31, 2011 در 5:14 ب.ظ.

    به نظرم به جاى مكزيك برين جاماييكا (يعنى من كه دومى رو ترجيح ميدم).

    • امیر said,

      ژانویه 31, 2011 در 6:13 ب.ظ.

      حالا که فکر رفتن به جایی نیستم !!! باید روش فکر کرد.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

