فوری – ویژه اقدام کنندگان مهاجرت به کانادا قبل از ۲۶ جون ۲۰۱۰ (لیست ۳۸ شغله) از طریق فدرال

با توجه به مشکلاتی که در ۲-۳ روز گذشته در سیستم کامپیوتری اداره مهاجرت کانادا ، در قسمت کنترل وضعیت پرونده های بعضی از دوستان بوجود آمده و موجب سردرگمی و اغلب نگرانی تعدادی از دوستان شده است و با توجه به درخواستی که جلیله عزیز از من کردند ، اطاعت امر میکنم و این پست را بصورت ویژه جهت دوستان فدرالی به همراه اصل کامنت جلیله عزیز منظور میکنم:

با سلام مجدد

امیر جان با توجه به اینکه وبلاگ شما مرجعی برای اکثر اقدام کننده های فدراله، میشه خواهش کنم یه پستی تحت عنوان فراخوان یا حالا هر چی بذارید و از دوستانی که مثل ما “تغییر وضعیت دادن” بخواین که بیان و اعلام کنن که:

1 – تو قسمت detail که میرن یعنی با کلیک بر روی کلمه In process آیا توضیحی مبنی بر این پروسس شدن میبینن یا همچنان همون 4 خط توضیح از قبل باقی است؟

2 – اینهایی که تغییر وضعیت دادن چند ماهه که فایل نامبر دوم داشتن و رشته شون چی هستش؟

3 – سوال مهم دیگه هم اینه که جدیدن ایمیلی جهت پیگیری یا تغییر آدرس یا اطلاعات داشتن یا نه؟!

اگه لطف کنید و این کار رو کنید خیلی خیلی باعث خوشحالی همه امثال ما میشین که واقعن سردرگمیم و نمیدونیم جریان چیه!

اگه شبه مشکل سیستم کامپیوتریشون رو کنار بذاریم، احتمال داره که دارن یه سری رشته ها رو زودتر میگیرن؟ چون ماههای انتظار ماها خیلی با هم تفاوت داره!!! اگه اطلاعاتمون زیادتر باشه شاید بشه تحلیلی داشت هر چند این بلاک باکس ناشناخته تر از اینهاست….

بی نهایت ممنون و موفق باشید

کامنت های این پست پاسخ داده نمیشود و تنها تائید میگردد تا مابقی دوستان هم در جریان قرار گیرند.
ضمنا ، لطفا اگر در هفته آینده هم تغییراتی در وضعیت خود مشاهده فرمودید ، لطفا در همین محل اعلام نمایید.

خوش باشید

63 دیدگاه

  1. جلیله said,

    ژانویه 27, 2011 در 10:06 ب.ظ.

    بی نهایت ممنونم…

  2. ژانویه 27, 2011 در 11:56 ب.ظ.

    سلام – بنده 9 جون 2009 فایل نامبر اول و 30 اکتبر فایل نامبر دوم گرفتم .
    کد رشته :711
    وضعیت : همچنان بدون تغییر و پتدینگ هستم .
    در ضمن اینطور که من فهمیدم کاری به رشته ندارند و بیشتر جایی که قراره لندینگ صورت پذیره مد نظرشونه.
    با تشکر

  3. یاسمن said,

    ژانویه 28, 2011 در 12:02 ق.ظ.

    با سلام.من این پیفام واسم نیومده شاید کمک کنه اطلاعاتم :رشتم حسابداریه و مهر پارسال فایل نامبر دوم گرفتیم

  4. رضا said,

    ژانویه 28, 2011 در 12:27 ق.ظ.

    سلام
    من فایل نامبر دومم 27 سپتامبر2010 هست ولی از تاریخ 20 سپتامبر2010 رفتم تو in process و وقتی روش کلیک می کنم نوشته We started processing your application on September 20, 2010. رشته مدیریت مالی و جالب اینه که من اینپروسس شدنم زودتر از فایل نامبرم هست.

  5. سیاوش said,

    ژانویه 28, 2011 در 12:40 ق.ظ.

    سلام
    از خبر رسانی شما ممنونم
    در وضعیت من تغییری ایجاد نشده
    الان پانزده ماه ونیم از فایل نامبر دوم می گذرد وامروز که رفتم مثل همیشه فقط نوشته
    received by visa office

  6. سروناز said,

    ژانویه 28, 2011 در 1:44 ق.ظ.

    فایل نامبر اول 8 اپریل 2009
    فایل نامبر دوم 9 آگوست 2009
    وضعیت: همچنان پندینگ

  7. ali said,

    ژانویه 28, 2011 در 4:07 ق.ظ.

    با سلام
    ما در مارچ فایل نامبر اول و در نوامبر 2010 فایل نامبر دوم را دریافت کردیم و همچنان پرونده ما همچنان بدون تغییر است رشته پرستاری و برای ونکوور اقدام کرده ایم

  8. ali said,

    ژانویه 28, 2011 در 4:09 ق.ظ.

    با سلام جلیله جان اگر ممکن است شرایط خودت رو هم بنویس

  9. آرین said,

    ژانویه 28, 2011 در 4:40 ق.ظ.

    سلام امیر خان
    من تاریخ پرونده خودمو می گم شاید بدرد دوستان بخوره
    ارسال فرمهای اولیه به سیدنی دسامبر 2009
    فایل نامبر اول فوریه 2010
    رسیدن مدارک به دمشق آپریل 2010
    فایل دوم می 2010
    و تاریخ این پراسس شدن ژانویه 2011
    کد رشته 2113
    باید بگم امیر خان که من یکسری مدارک جدید فرستادم به دمشق حاوی آیلتس جدید و غیره
    همچنین وکیل اینجانب درخواست فایل نامبر دوم منو کرده بود چون بدستم نرسیده بود
    چند روز پیش فایل دوم را به من داد و دیروز هم در سایت این پراسس شدم.

  10. ژانویه 28, 2011 در 5:03 ق.ظ.

    سلام، منم الان چک کردم، وضعیت کماکان پندینگه و هیچ تغییری نکرده

  11. تیتی said,

    ژانویه 28, 2011 در 5:41 ق.ظ.

    من نفهمیدم چی شده؟ مال ما همون چهار خط نوشته ای که بود هست. منم به عنوان استاد دانشگاه اقدام کردم. فایل نامبر دوم رو هم 11 آگوست 2009گرفتم

  12. تیتی said,

    ژانویه 28, 2011 در 5:52 ق.ظ.

    نمیخوام جلیله عزیز رو نا امید بکنم ولی چیزی که دارم میبینم رو میخوام بگم. اینا هر بار یه مرحله از کار رو کش میدن. حالا یا از ریسیود بای ویزا آفیس و یا این پراسسینگ یا ویزا. یکی از دوستانمون 2 ماهه مدیکالش رو فرستاده تازه جواب ایمیلشو دادن که 6 ماه دیگه برای ویزات صبر کن.

  13. جلیله said,

    ژانویه 28, 2011 در 8:33 ق.ظ.

    قابل توجه علی:
    رشته ما مدیریت سیستم های کامپیوتری بوده 0213 ولی موضوع ما فقط این نیست.

    ما یه پرونده دیگه هم داریم که براش اردیبهشت آپدیت دادیم و لندینگ فی! من فکر میکنم اگه تغییر وضعیت واقعی باشه، علت وجود اون یکی پرونده هست و اینکه بک گراند چک برای اون پرونده یکبار صورت گرفته!!!!!

  14. شقایق said,

    ژانویه 28, 2011 در 8:44 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    من الان چک کردم دیدم نوشته
    We received your application for permanent residence on June 11, 2010.

    Medical results have been received.

    Your application and supporting documents were received by the Damascus office. They are pending review.

    با توجه به اینکه من 25 اکتبر فایل نامبرم اومده و هنوز مدارکم و به دمشق ارسال نکردم اینها یعنی چی ؟؟

  15. شقایق said,

    ژانویه 28, 2011 در 8:47 ق.ظ.

    راستی برای من نوشته : In process

    یعنی چی ؟؟؟؟

  16. عادله said,

    ژانویه 28, 2011 در 9:11 ق.ظ.

    سلام من 18 ماه هست که از فایل نامبر دومم میگذره یعنی مارچ 2009 فایل نامبر اول از سیدنی و جولای 2009 فایل نامبر دوم از دمشق را دریافت کردم و هنوز در حالت پندینگ هستم بدون هیج تغییری.

  17. sama said,

    ژانویه 28, 2011 در 10:27 ق.ظ.

    سلام
    از فایل نامبر دومم تا الان 13 ماه میگذره , و هنوز recieved by……هستم.

  18. الهام said,

    ژانویه 28, 2011 در 11:06 ق.ظ.

    فایل نامبر دوم ما 12 اگوست 2009 کد رشته فکر کنم 7213 و همچنان recieved by… هستیم

  19. مجید said,

    ژانویه 28, 2011 در 11:25 ق.ظ.

    سلام

    برای من میگه که in process هستم و توضیحش هم اینه که «مدیکال دریافت شد» و خط بعدش هم «received by…. pending review…»!

    من هنوز فایل 2 نگرفته ام، مدارکم رو 21 نوامبر فرستادم دمشق و 0213 هستم.
    ایمیلی هم برای آدرس نگرفته ام ولی خودم یکی دوبار پیگیری کرده بودم که البته جوابهای بی ربط داده بودن.

    پ.ن.
    من معمولا مطالب شما و جلیله عزیز رو از طریق گودر می خونم و کمتر نظر می دم ولی این دفعه گفتم بگم شاید کمکی کرده باشه.

    با تشکر

  20. reza said,

    ژانویه 28, 2011 در 12:15 ب.ظ.

    فایل نامبر دوم 15/oct /2009
    الان پانزده ماه ونیم از فایل نامبر دوم می گذرد وامروز که رفتم مثل همیشه فقط نوشته
    received by visa office
    پا
    وضعیت : همچنان بدون تغییر و پتدینگ هستم .
    رشته:مدرس کالج

  21. شیما said,

    ژانویه 28, 2011 در 8:45 ب.ظ.

    من هم وضعیتم مثل مجید هستش. یعنی هنوز فایل نامبر دوم را دریافت نکردم اما وضعیتم در سایت به این شکل اومده:
    We received your application for permanent residence on May 13, 2010.

    Medical results have been received.
    تعداد افراد در شرایط ما کم نیست هم در سایت visacanada و هم apply abroad دوستانی هستند که همین وضع را اعلام کردند و به نظر من این احتمال وجود مشکل در سیستم را بالا می بره. به هر جهت من هفته گذشته در نامه ای که همراه مدارکم فرستادم این موضوع را اعلام کردم امیدوارم پیگیری بشه.

  22. Patrice said,

    ژانویه 29, 2011 در 12:08 ق.ظ.

    من فدرال اقدام کردم. فایل دوم آخر سپتمبر 2009 و هنوز Received by visa office

  23. ژانویه 29, 2011 در 12:13 ق.ظ.

    سلام
    من فايل نامبر دوم را 8 دسامبر 2009 گرفتم . امروز وضعيتم را چك كردم همچنان بدون تغيير و received by visa office هستش. بعد از 14 ماه انتظار…

  24. ونوس said,

    ژانویه 29, 2011 در 12:57 ق.ظ.

    وضعيت منهم همچنان پندينگ و بدون تغييره و 9 ماه از فايل دومم ميگذره

  25. خسرو said,

    ژانویه 29, 2011 در 2:17 ق.ظ.

    We transferred your application to the Damascus office on September 10, 2009. The Damascus office may contact you.

    اینم وضعیت منه عزیز دل برادر

  26. کاوه said,

    ژانویه 29, 2011 در 2:50 ق.ظ.

    سلام من 18 ماه هست که از فایل نامبر دومم میگذره. می 2009 فایل نامبر اول از سیدنی و جولای 2009 فایل نامبر دوم از دمشق را دریافت کردم و هنوز در حالت received by visa office
    هستم بدون هیج تغییری.

  27. مریم said,

    ژانویه 29, 2011 در 3:13 ق.ظ.

    سلام،مرسی بابت این پست،من می 2009 فایل نامبر اول گرفتم و سپتامبر 2009 فایل نامبر دوم!وضعیت من هم received… باقی مونده!حالا باز خوبه که از طریق وبلاگ شما متوجه شدم که این تنها وضعیت من نیست.خیلی نگرانم!
    شاد باشی.

  28. سایه said,

    ژانویه 29, 2011 در 4:54 ق.ظ.

    زمان فایل نامبر دوم من مارچ 2010 هستش. کدرشتم:7242
    وضعیت پرونده:recieved by vise office

  29. جلیله said,

    ژانویه 29, 2011 در 6:00 ق.ظ.

    برای دو گروه از دوستان اتفاق تغییر وضعیت افتاده:

    گروه اول:

    تا اونجا که من از کامنت هاشون تو سایت های اپلای ابرود و کانادا ویزا دیدم تعدادشون خیلی زیاده و هنوز مدارک تکمیلی به ویزاآفیس مربوطه شون نفرستادن
    ولی با فایل نامبر اول وقتی وارد سایت میشن اولن آدرسهاشونو اشتباه و مشکل دار وارد سایت شده و همچنین وضعیتشون «این پروسس»» بوده و وارد قسمت توضیحات که میشن علاوه بر دیدن جمله «مدیکال دریافت شد» جمله نامربوط اینکه مدارک توسط ویزا آفیس x دریافت شد رو هم میبینن!!!! یعنی اسم ویزاآفیسی که تو فرمهای ارسالی به سیدنی زدن!!!!

    کاملن مشخصه مشکلی وجود داره حالا یا از سیستم یا آفیسر! مطمئنن به زودی مشکل برطرف میشه چون از یه جا این اشکال صورت گرفته و داد همه متقاضیان از سراسر دنیا داره در میاد و همه دارن ایمیل میزنن و … دقت کنین که مشکل از یه جا صورت گرفته!!!!

    «»»»»»»»»»»»موضوع این پست این دوستان نیستن»»»»»»»»»»»»»»

    گروه دوم که در واقع موضوع این پست هستن:

    مواردی به تعداد کم بودن که فایل نامبر دوم داشتن با زمان بالا (دمشقی ها 15 ماه به بالا) و مدارکشون در ویزاآفیس مربوطه شون هستش. تغییر وضعیت دادن به «این پروسس» بدون اضافه شدن جمله معروف مثلن «پروسس پرونده شما در فلان تاریخ شروع شده است»!!!!! اگه این جمله اضافه شده بود که اصلن این همه حرف و حدیث و سر و صدا لازم نبود و کاملن مشخص بود تغییر وضعیت صورت گرفته.

    ——————————————————————————————————-

    ولی یه نکته بسیار مهم وجود داره و اون اینکه این نقص(نبودن اون جمله تکمیلی) برای تمامی دوستان از تمام ویزاآفیس های مختلف وجود داشته!!!! اگه فرض بر این بگیریم که وضعیت متقاضی در هر ویزا آفیس فقط توسط آفیسرهای همون ویزاآفیس آپدیت میشه که منطقن هم همینطوره پس چه دلیلی داره که آفیسرهای مختلف از دفاتر مختلف برای متقاضیان مختلف اشتباه کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اشتباه سیستمی به نظر بسیار دور میاد چون هیچ وجه اشتراکی بین این افراد ندیدم.

    من فقط موضوع رو تحلیل کردم. تنها راه فعلن دونستن اطلاعات بیشتر و صرف زمانه تا شاید!!! این هفته سایت دوباره آپدیت بشه و اون لاین زیبا خودشو نشون بده!!!!!!

    ممنون از امیر عزیز

  30. فاطمه said,

    ژانویه 29, 2011 در 6:56 ق.ظ.

    ما با كد 0711 اقدام كرديم، از فايل نامبر دومون هم 16 ماه ميگذره و همچنانreceived by visa office هستيم.

  31. علی said,

    ژانویه 29, 2011 در 7:54 ق.ظ.

    سلام
    فایل نامبر 2 من در 27 اگوست 2009 صادر شده و الان 17 ماه هستش که بدون تغییر در وضعیت پندینگ هستم بدون تغییر

  32. بهناز said,

    ژانویه 29, 2011 در 8:52 ق.ظ.

    سلام پرونده ما هم وارد 19 ماه شدبا اینکه اپدیتمون 70 روز به سوریه رسیده هنوز نه مدیکال امده نه تغیری در سایتreceived by visa office است. از کسایی که حدود 3 ماه پیش اپدیت امده براشون تا حالا کسی مدیکال دریافت کرده

  33. عادله said,

    ژانویه 29, 2011 در 12:23 ب.ظ.

    بهناز جان ممکنه لطفا تاریخ فایل نامبر اول خودتون را که از سیدنی دریافت کردید اعلام کنید تا افرادی مثل من که 18 ماهم از فایل نامبر دوم را طی کردیم بتونیم یک مقایسه ای انجام بدیم چون من شنیدم که منظور از بررسی فایل های فوریه2009 که در سایت سوریه نوشتند در حال بررسی اش هستند مربوط به تاریخ دریافت فایل نامبر اول از سیدنی هست نه فایل نامبر دوم از دمشق.
    من فایل نامبر او لم از سوریه را در مارچ 2009 و فایل نامبر دوم را در جولای 2009 گرفتم و هنوز در حالت پندینگ هستم.حتی اپدیت هم نیامده.

  34. رضا said,

    ژانویه 29, 2011 در 8:43 ب.ظ.

    جلیله خانم ما رو اضافه نکردین. ما هم فایل نامبر 2 داریم و همزمان اینپروسس هم هستیم و اون جمله معروف we started processing… رو هم داریم؟ به نظر دوستان ما وضعیتمون چطوریه؟

  35. رضا said,

    ژانویه 29, 2011 در 8:44 ب.ظ.

    راستی جزو 38 رشته هستیم

  36. جلیله said,

    ژانویه 29, 2011 در 10:38 ب.ظ.

    آقا رضا شما تاریخ فایل نامبر اول و دومتون و اینکه کی این پروسس شدین یعنی بعد از چند ماه رو هم اگه بفرمائین ممنون میشیم.

  37. بهناز said,

    ژانویه 29, 2011 در 10:57 ب.ظ.

    سلام بر همگی برای عادله جان ما فایل اول 9 مارچ و دوم 3 جولای2009 نامه اپدیت 10 نوامبر2010

  38. عادله said,

    ژانویه 29, 2011 در 11:24 ب.ظ.

    ll ممنون بهناز جان از لطفی که کردی و تاریخ فایلت رو اعلام کردی فایل اول من هم 9 مارچ 2009 ولی فایل دوم اخر جولای هست وهنوز اپدیت نخواستند باید باز هم صبر کنم.

  39. عادله said,

    ژانویه 29, 2011 در 11:31 ب.ظ.

    راستی بهناز جان ایا شما مشاور دارید یا خودتون اقدام کردید و ایا نامه ی اپدیت را با ایمیل دریافت کردید یا با نامه ای که به ادرس شما پست شده بود . حقیقت این هست که نگرانم نامه گم شده باشه و من بی خبر مونده با شم . ممنون از پاسخ ات.

  40. m.e.f said,

    ژانویه 30, 2011 در 12:17 ق.ظ.

    سلام دوستان
    چنين مطالبي باعث دلگرمي ما منتظران ميشه. اين هم شرايط من:
    ارسال فرمهای اولیه دسامبر 2009
    فایل نامبر اول فوریه 2010
    رسیدن مدارک به دمشق فوريه 2010
    فایل دوم آپريل 2010
    رشته حسابداري
    در حال حاضر هم شرايطم Received by Visa Office

  41. رضا said,

    ژانویه 30, 2011 در 12:18 ق.ظ.

    من فایل نامبر اولم 14 آپریل 2010 و فایل نامبر دوم 27 سپتامبر2010…جالب اینه که از 20 سپتامبر اینپروسس هستم وقتی روش کلیک می کنم نوشته we started ….
    نمی دونم کسی مثل من هست؟ اصلا اینم یه اشتاه است یا نه؟

  42. reza1100 said,

    ژانویه 30, 2011 در 2:07 ق.ظ.

    باسلام
    وضعيت پرونده ماه هم تغييري نكرده و به اينپروسس نرسيده است.
    تاريخ فايل دوم ما سپتامبر 2010 بوده با كد حسابداري

    من فكر كنم چند وقت پيش كه اومدن سيستمهاشون رو ارتقا بدن و درستش كنن ، نرم افزار مربوطه رو زدن خراب كردن. مثل همون درست كردن ابرو و چشم و اينجيزاهست.
    با اين حساب فكر كنم 1 سال هم ميخوان بشينن اين نرم افزار رو درست كنن و به اميد خدا از سال 2012 بايد منتظر باشيم!!!!
    خوش باشيد

  43. بهناز said,

    ژانویه 30, 2011 در 3:31 ق.ظ.

    سلام عادله جان ما وکیل داریم و اپدیت ایمیل شده بود عزیزم نگران نباش سفارت واقعا کم کار است من بعد مدیکال ساحل کانادا که شهریور بود و فایل دومش 3 جون بود ندیدم اسکیل ورکر فدرال تا الان مدیکال بیاد و برای اقا منصور که فایل دومشون 22 جون بود تا انجایی که اطلاع داریم برای ایشونم فعلا چیزی نیامده.

  44. عادله said,

    ژانویه 30, 2011 در 9:38 ق.ظ.

    بهناز جان از اینکه انقدر کامل و سریع کمکم میکنی بی نهایت ممنونم امیدوارم هر چه زودتر مدیکال را دریافت کنی و همه ی ما را خو شحال کنی عزیزم.

  45. بهناز said,

    ژانویه 30, 2011 در 11:45 ق.ظ.

    سلام مرسی عزیزم امیدوارم همه منتظران انتظارشون با موفقیت تمام بشه.و باید از اقا امیر تشکر کنیم با اینکه اصلا اینجا نیستن جایی را درست کردن برای کمک به همه و دادن اطلاعات درست بدون چشم داشتی امیدوارم همیشه خودشان و خانوادشون موفق و سلامت و شاد باشن

  46. Ashkan said,

    ژانویه 30, 2011 در 6:45 ب.ظ.

    Man ham tarikhha ra mizaram shayad komak koneh.

    Complete Supporting Document to Damascus: 15 June 2009
    Request for update: 07 November 2010
    Update Received at Damascus: 20 December 2010

    No Medical request so far

    Behnaz jan fekr konam keh ta yeki do maheh digeh yeh khabari az medical besheh.
    man osulan khili hesab royeh ien chiza nemikonam vali baideh keh masalan dobereh yeh sal karha aghab biyofteh.

    Be omid movafagiyat hameh

  47. عادله said,

    ژانویه 30, 2011 در 9:08 ب.ظ.

    اشکان جان از شما هم ممنون که اطلاعات دقیقی از تاریخ ها دادید ایا شما هم نامه ی اپدیت را با ایمیل از دمشق دریافت کردید یا نامه به ادرس پستی؟ و ایا فایل نامبر
    دوم از دمشق مربوط به ماه جون است یا جولای 2009؟

  48. Ashkan said,

    ژانویه 31, 2011 در 1:24 ق.ظ.

    Salam

    Aval E-mail bad ham post. negaraneh gom shodaneh nameh nabashid.

    22 March 2009

    Movafagh bashid.

  49. Alborz said,

    ژانویه 31, 2011 در 5:18 ق.ظ.

    درود

    خانمها راحله و بهناز و دیگر همراهان،
    این جریان آپدیت دیگه چیه؟ اینها مگه چند بار آپدیت می گیرند.
    تو این آپدیت چه چیزهایی میخوان؟

    با سپاس

  50. جلیله said,

    ژانویه 31, 2011 در 8:16 ق.ظ.

    سلام امیر عزیز

    من امروز تو سایت اپلای ابرود خوندم برای یکی که 9 ماه از فایل نامبر دومش میگذشته نامه اومده که به دلیل نرسیدن به حداقل امتیاز ریجکت شده!!!! تحلیلتون چیه؟ اینا انگار داران پردازش موازی (اصطلاح کامپیوتری) انجام میدن و جالبه این بی نظمی تو ترتیب!

    ممنون و موفق باشید

  51. عادله said,

    ژانویه 31, 2011 در 12:30 ب.ظ.

    سلام به همه ی دوستان . راستش البرز جان من هنوز این نامه را دریافت نکردم و از محتویات ان خیلی اطلاع دقیق ندارم فقط می دونم که چون بیشتر از 6 ماه هست که مدارک را به ویزا افیس فرستادیم بعضی از انها تاریخشان گذشته و باید به روز بشه مثل سو پیشینه یا نامه ی بانک . دوستانی که این نامه را دریافت کردند بهتر از ان اطلاع دارند و حتما تو ضیح میدن.
    درضمن اشکان جان منظورت از 22 مارچ حتما فایل نامبر اول از سیدنی است دیگه ؟ پس ظاهرا به ترتیب تاریخ بررسی نمی شه چون فایل نامبر اول من 9 مارچ هست و هنوز خبری نیست.

  52. Alborz said,

    ژانویه 31, 2011 در 5:27 ب.ظ.

    درود

    عادله خانم از پاسختون سپاسگزارم.

    خانم بهناز و آقا اشکان هم اگر اشاره ای درباره محتوی نامه آپدیت نهایی بفرمایند، که نور علی نور می شه.

    با فرونتی

  53. بهناز said,

    ژانویه 31, 2011 در 9:58 ب.ظ.

    سلام البرز اپدیت ما 1. اعلام تغیرات خانوادگی 2.اعلام تغیرات کاری 3. عدم سوپیشینه 4.صورت حساب 6 ماه بانک 5.مسافرت های خارج از ایران 6.قبض اب و برق و اخرین فیش حقوق اقواممون درکانادا وما تمام این ها را کامل قبلا ارسال کرده بودیم

  54. سیاوش said,

    ژانویه 31, 2011 در 10:27 ب.ظ.

    سلام
    اون مورد که گفته شد فردی نه ماه پس از دریافت فایل نامبر دوم ریجکت شده واقعا وحشتناکه
    مگه اینها قبل از ارسال فایل نامبر دوم امتیاز افراد را بررسی نمی کنند?

  55. جلیله said,

    ژانویه 31, 2011 در 10:34 ب.ظ.

    آقا سیاوش من یه حدسی در مورد روند اتفاقاتی که جدیدن افتاده میزنم و امروز یه پست در این خصوص میذارم. در ضمن قبل از ارسال فایل نامبر دوم همونطور که امیر عزیز قبلن توضیح داده بودن، انگار فقط چک لیست کنترل میشده و اگه همه مدارک موجود بود فایل نامبر صادر میشده. در حال حاضر به نظر من اتفاقاتی غیر معمول تا حالا، داره صورت میگیره که امیدوارم حدسم درست باشه. اگه درست باشه خیلی زودتر از اونچه که همه فکر میکنین، پرونده ها به سرانجام میرسه!!! (فقط امیدوارم این سرانجام برای همه خوب باشه!!!!!!!!!)

  56. سیاوش said,

    ژانویه 31, 2011 در 10:34 ب.ظ.

    این مساله که عنوان شده فردی نه ماه پس از فایل نامبر دوم به علت کمبود امتیاز ریجکت شده صحت داره?
    اگر اینطور باشه وحشتناکه
    مگه امتیاز را قبل از فایل نامبر دوم بررسی نمی کنند?

  57. Ashkan said,

    ژانویه 31, 2011 در 11:58 ب.ظ.

    salam

    man faghat yeh file number daram chun az aval beh dameshgh ferestadam. man jozeh gorohi hastam keh bad az avaz shodan ghanun vali ghabl az avaz shodan formha eghdam kardan.

    yani 22 march tarick darkhast ersaleh madarek kamel beh dameshgh hastesh ya hamun file number dovomeh shoma.

    nameh update man faghat soue pishineh khasteh.

    movafagh bashid

  58. ali said,

    فوریه 1, 2011 در 11:58 ق.ظ.

    you,ll need to hangon if you want immigration to Canada
    جلیله جان پیشنهادت عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود .
    امیر خان از فرا خوانی شما هم کمال تشکر را داریم خیلی…………………….. و
    کلی چیز تو هم این صفحه دستگیرمون شد از اون دسته از دوستان عزیز که هنوز اقدام به ثبت شرایط خودشون نکردند خواهشمند است شرایط شون رو بنویسند و از افراد فوق هم در صورت تغییرات شرایط مذکور انتظار ثبت تازه را در این صفحه دارم البته با اجازه امیر خان
    god bless you

  59. Alborz said,

    فوریه 1, 2011 در 3:42 ب.ظ.

    سپاسگزارم از پاسخ خانم بهناز و آقای اشکان

  60. کورش said,

    فوریه 5, 2011 در 10:57 ب.ظ.

    من 13 دسامبر 2009 فایل نامبر دوم رو گرفتم ، اول فوریه 2011 in process شدم اما وقتی کلیک میکنم همون متن مربوط به received by visa office میاد . کد رشته 0711

  61. Ahmad Moosavi said,

    فوریه 8, 2011 در 6:17 ق.ظ.

    من فایل نامبر دوم را جون ۲۰۰۹ گرفتم یعنی ۲۰ ماهه پیش و ۳ روز پیش این پروسس شدم. پزشک هستم.

  62. الهه said,

    فوریه 12, 2011 در 1:04 ق.ظ.

    سلام
    11 ماه از فایل نامبر دومم می گذره و همچنانreceived by visa office هستيم.مدرس کالج

  63. SARA said,

    فوریه 13, 2011 در 1:20 ق.ظ.

    سلام دوستان
    من نوامبر 2009 فایل اولم رو گرفتم و الان که چک کردم IN PROCESS شده
    این یعنی اینکه امتیاز ها درست بوده؟؟ و مثل اون دوستمون که ریجکت شده بود دیگه این مرحله من گذشت؟؟؟؟


پاسخی بگذارید

