یک سوال از دارندگان پرونده در ویزا آفیس دمشق !!!

جالبه ، نمیدونم من قاطی کردم ، یا یک خبرهایی داره میشه !!!
البته یک حدس هایی هم میزنم ، ولی تا مطمئن نشم ، جایی عنوان نمیکنم. بگذریم.

یک سوال کوتاه:

در وب سایت ویزا آفیس دمشق ، یک صفحه ای بود که در آن نوشته شده بود «در حال بررسی پرونده های اقامت دائم اسکیل ورکری هستند که در فوریه ۲۰۰۹ دریافت کرده اند» !!!!
بماند که اطلاعات آن درست نبود ، ۲ روزه هر چی میگردم ، پیداش نمیکنم !!!!

فکر میکنم که اون صفحه رو برداشتند !!! اگر اشتباه نکنم اون صفحه به تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۱ تغییر کرده است.

اگر کسی اون رو پیدا کرد ، ممنون میشم که یک اطلاعی به من بده.

خوش باشید

61 دیدگاه

  1. فوریه 1, 2011 در 10:40 ب.ظ.

    سلام آقای امیر
    میشه لطفا از اون قسمت بگذریم , نگذرین و حدستون رو بفرمایید شما که در جریان دلواپسی های مامتقاضیان هستید .
    بله در لینک زیر بود ولی الان جملاتش و کمی شکلش عوض شده
    http://www.cic.gc.ca/english/information/times/perm/skilled-fed.asp

    • امیر said,

      فوریه 1, 2011 در 11:33 ب.ظ.

      آخه میدونید چیه. خیلی مطمئن نیستم از طرفی چندین احتمال میدم ولی آنچه مسلم هست ، داره اتفاقاتی میفته و امیدوارم که برای همه خیر باشه.
      این لینک نیست. صفحه ای بود در خود وبسایت ویزا آفیس دمشق. اگر اشتباه نکنم ، انتهای این صفحه بود که دیگه الان نیست !!!
      http://www.canadainternational.gc.ca/syria-syrie/visas/processing-traitement.aspx
      خوش باشی

  2. sama said,

    فوریه 1, 2011 در 11:50 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    خوب حالا این اتفاقه و حدسه(که معمولا حی ششم شما قوی)خوبه یا بد؟

    • امیر said,

      فوریه 1, 2011 در 11:57 ب.ظ.

      سما جان من هنوز مطمئن نیستم که صفحه مربوطه حذف شده باشه ، شاید من گمش کردم.
      هم خوب و هم بد ، نه خوب و نه بد !!!
      خوش باشی

  3. مینا said,

    فوریه 2, 2011 در 12:08 ق.ظ.

    سلام، من پرونده ام در ورشو هست(2005)و 4 ماهه که مدیکال فرستادم، ماکزیمم زمان در سایت ورشو 67 ماهه و من 70 هستم. جالبه در جواب case S E گفتن که مجبوریم بخاطر immigration plan 2011 ویزا ها رو stagger کنیم!!!!!
    ودر اون پلان صحبتی از اون backlogکه قبلا بود نیست. تکیه روی شغل های خاص و spouseو childrenهست. حس بدی بهم میگه که تا باطل شدن مدیکالم هم ممکنه کش پیدا کنه. شما خبری در این زمینه ندارید؟؟ ماها قرار بود 4 سال منتظر باشیم و انگار حقی نداریم و هر سال باید منتظرimmigration plan اون سال باشیم.
    email رو براتون forward می کنم. خیلی منتظرم نظرتون رو بدونم

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 8:14 ق.ظ.

      ممنونم مینا از ایمیل ارسالی.
      نگران نباش. قطعا تا قبل از پایان اعتبار مدیکال پاسپورت ریکوست رو خواهی گرفت.
      سهمیه سالانه ویزا ورشو خیلی ناچیز بود و علیرغم ارسال پرونده های ۲۰۰۴، ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ از دمشق به آنجا ، سهمیه آنها به اندازه کافی افزایش پیدا نکرده و باید با احتیاط ویزا صادر کنند. از طرفی خودشان هم قاطی کرده اند و شدیدا درگیر هستند. انشاءالله بزودی ویزا شما صادر میشه.
      خوش باشی

  4. عادله said,

    فوریه 2, 2011 در 12:28 ق.ظ.

    با سلام لطفا یک نگاهی به لینک زیر در سایت سفارت کانادا در دمشق بکنید شاید بتونید پیدا کنید.
    http://www.canadiainternational.gc.ca/syria-syrie/visas/permanent_resident_permanent.aspx/lang-eng
    وقتی وارد صفحه ی
    permanent resident visas
    شدید در پایین صفحه نوشته
    current active process
    که در پایین این صفحه نوشته اسکیل ورکر قبل از فوریه 2008 در حال بررسی سپتامبر 2006 و بین فوریه 2008 تا جون 2010 در حال بررسی فوریه 2009 هستند

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 8:14 ق.ظ.

      لینکی که دادی ادله اصلا برای من قابل رویت نیست.
      خویش باشی

      • ali said,

        فوریه 2, 2011 در 11:38 ب.ظ.

        امیر جان دقیقا این رو نوشته
        Current Active Processing

        Damascus is currently actively processing applications received before the below noted dates. If you submitted your application in one of these categories after the noted date, please be advised that the processing of your application has not started. Applications submitted in other categories (Family Class, Refugee, etc.) are currently within processing standards.

        Federal Skilled Workers (submitted before 27 February 2008): September 2006

        Federal Skilled Workder (submitted on or after 27 February 2008): February 2009
        Federal Investors: October 2007
        Federal Entrepreneurs/Self Employed: August 2004
        Quebec Skilled Workers/Entrepreneurs/Investors/Self-Employed: August 2009

      • امیر said,

        فوریه 2, 2011 در 11:40 ب.ظ.

        بله میدونم علی جان اما من نمیتونم پیداش کنم !!! دقیقا دارم دنبال این صفحه میگردم.
        خوش باشی

  5. عادله said,

    فوریه 2, 2011 در 12:31 ق.ظ.

    در ضمن اخرین اپدیت این صفحه مربوط به 18/10/2010 هست و به تازگی اپدیت نشده.

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 8:15 ق.ظ.

      بله من هم دنبال همون میگردم.
      خوش باشی

  6. جلیله said,

    فوریه 2, 2011 در 12:58 ق.ظ.

    امیرجان همه داریم حدس میزنیم. هیچ کسی با قطعیت نمیتونه چیزی بگه. من بارها گفتم حتی خود جیسون کنی هم امروز ممکنه چیزی بگه، فردا بنا به دلایلی بیاد بزنه زیرش و یه تصمیم کاملن متفاوت بگیره.

    فرآیند و سیستم مهاجرت برای اونها یه نوع بیزنسه. عاشق چشم و ابروی کسی که نیستن! اونها دارن بر اساس نیازها و خواسته ها و سیاست هاشون ماها رو انتخاب میکنن! این وسط هر احتمالی وجود داره!

    حالا لطف کن هر چی به ذهنت میرسه بگو. ما فقط میشنویم و خودموم با عقل و منطق خودمون برنامه ریزی میکنیم.

    لطفن فقط بگو….

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 8:30 ق.ظ.

      بله جلیله جان دقیقا همینه اما من دارم سعی میکنم که ببینم حدس و گمان من تا چه اندازه به واقیعت نزدیکتر هست.
      فقط فکر میکنم که در هفته های دیگه هم باید شاهد این پراسس شدن و دسیژن مید شدن های تعدادی باشیم.
      خوش باشی

  7. علی said,

    فوریه 2, 2011 در 1:00 ق.ظ.

    با سلام و احترام
    من هم روز گذشته متوجه تغییر اطلاعات اعلام شده در وب سایت سفارت کانادا در سوریه شدم . به این شکل که فقط اعلام نموده اند پروسه بررسی پرونده از لحظه دریافت مدارک
    توسط visa office شروع می شود .
    امیر جان بدون شک اطلاعات قبلی حذف شده اند و دقت شما ستودنی است .
    منتظر رویت تحلیل شما خواهم ماند .
    درود بر شما

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 8:31 ق.ظ.

      ممنونم علی جان. دوستان دیگه میتونند آن صفحه را ببینند اما برای من قابل مشاهده نیست !!!!!
      خوش باشی

  8. behzad said,

    فوریه 2, 2011 در 2:09 ق.ظ.

    سلام
    فکر میکنم منظورتون این صفحه باشد.
    http://www.canadainternational.gc.ca/syria-syrie/visas/permanent_resident_permanent.aspx?lang=eng

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 8:32 ق.ظ.

      بله بهزاد جان دقیقا همینه اما من نمیتونم پیداش کنم ، فکر کنم که دیگه پیر شدم !!!
      خوش باشی

  9. آرین said,

    فوریه 2, 2011 در 3:27 ق.ظ.

    سلام امیر خان
    منم پیدا نکردم اون صفحه رو . یک هفته هست که بعد از 9 ماه این پراسس شدم و منم یک نتیجه ای رسیدم که خیلی به واقعیت نزدیک هست . دوست دارم خصوصی در موردش باهاتون حرف بزنم . خوشحال می شم با من تماس بگیرید.

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 8:34 ق.ظ.

      انشاءالله که خیره آرین جان. کمی صبر سحر نزدیک هست.
      خوش باشی

  10. نرگس said,

    فوریه 2, 2011 در 4:29 ق.ظ.

    سلام امیر اقا این لینکشه و تغییری هم نکرده . حالا حدس شما چیه
    http://www.canadainternational.gc.ca/syria-syrie/visas/permanent_resident_permanent.aspx?lang=eng

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 8:35 ق.ظ.

      نرگس جان جالبه که من نمیتونم این لینک را پیدا کنم !!!
      خوش باشی

  11. بهناز said,

    فوریه 2, 2011 در 4:43 ق.ظ.

    سلام امیدوارم گربه باشد وگرنه من جیغغ بنفش رو میزنم .حالا که بعد 19 ماهههههههه ما صبر کردیم بازم صبر کنیم جدید ترا را برسی کنن بابا اینام فهمیدن ما نسل سوخته هستیم می گن عیب نداره سوخته با جزغاله زیاد فرق نداره اقا امیر ببخشید راهی براس سو کردن اداره مهاجرت نیست چون اول گفتن 12 ماه بعد وزیر در جواب تیتی جان 17 ماه گفت و الان ما 19 ماههههههه

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 8:36 ق.ظ.

      بهناز جان چند ماه پیش من که گفته بودم حداقل ۲۴ ماه !!! اما برای شما خیره نگران نباش.
      خوش باشی

  12. ali said,

    فوریه 2, 2011 در 4:46 ق.ظ.

    امیر جان امید است برداشتت در این مورد درست بوده باشد ما رو که کلی خوشحال کردی

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 8:46 ق.ظ.

      علی جان منظورت از درست چی هست؟ انشاءالله که خیره.
      خوش باشی

  13. بهناز said,

    فوریه 2, 2011 در 4:47 ق.ظ.

    سلام امیدوارم گربه باشد وگرنه من جیغغ بنفش رو میزنم .حالا که بعد 19 ماهههههههه ما صبر کردیم بازم صبر کنیم جدید ترا را برسی کنن بابا اینام فهمیدن ما نسل سوخته هستیم می گن عیب نداره سوخته با جزغاله زیاد فرق نداره اقا امیر ببخشید راهی براس سو کردن اداره مهاجرت نیست چون اول گفتن 12 ماه بعد وزیر در جواب تیتی جان 17 ماه گفت و الان ما 19 ماه

  14. کمال said,

    فوریه 2, 2011 در 7:01 ق.ظ.

    آدرس دقیقش این بود که من توی بوک مارکم داشتم و هر هفته چک می کردم که تغییر کرده یا نه:
    http://www.canadainternational.gc.ca/syria-syrie/visas/permanent_resident_permanent.aspx?lang=eng

    در ضمن من هم مثل خیلیهای دیگه پریروز به «این پراسس» تبدیل شدم.
    آدرس وبلاگم هم اینه:
    http://dadras21.blogspot.com/

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 8:48 ق.ظ.

      ممنونم کمال جان آدرسش همینه اما من نمیتونم پیداش کنم.
      خوش باشی

  15. Patrice said,

    فوریه 2, 2011 در 7:45 ق.ظ.

    من هم از دیروز داشتم دنبالش می گشتم. فکر می کردم من دارم اشتباه می کنم

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 8:50 ق.ظ.

      پس شما هم مثل من پیر شدی !!!!
      همه دارند میبینند ولی ما …………..!!!
      خوش باشی

  16. جلیله said,

    فوریه 2, 2011 در 8:37 ق.ظ.

    امیر جان یعنی شما روی لینکها کلیک میکنی وارد پیج مربوطه نمیشی؟ در ضمن میشه از آرین عزیز خواهش کنم نظرشونو تا اونجایی که امکان داره عمومی بگن تا همه فکرا و تجربه هامونو کنار هم بذاریم؟؟؟؟ لطف میکنید.

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 8:52 ق.ظ.

      جلیله جان روی لینکی که عادله عزیز دادند که اصلا وارد نمیشم ، ولی بقیه را چرا اما خودم نمیتونم پیداش کنم. کار هر روزم بوده ، اما الان نمیدونم مشکل چیه.
      آرین عزیز ، لطفا هر چی به ذهنتان میرسه همینجا اعلام فرمایید.
      خوش باشی

  17. سروناز said,

    فوریه 2, 2011 در 10:08 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    حذفش کردند من مطمئنم چون اون صفحه را فیووریت کردم و هر از چند گاهی چک میکردم ولی منم از دیروز نمی بینم.
    منم نگرانم . 18 ماهه منتظرم . حدست در مورد ما چیه ؟ یعنی نا امیدکننده است؟

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 12:26 ب.ظ.

      سروناز جان من هم نتونستم پیداش کنم.
      نه نگران نباش. همین روزها خبرهایی میشه.
      خوش باشی

  18. شقایق said,

    فوریه 2, 2011 در 10:24 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    با اینکه دوست ندارم اینو بگم ولی حس خوبی ندارم فکر می کنم اتفاقات خوشی پیش رو نیست ، به بیان دیگه حدس می زنم دارند دست چین میکنند …

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 12:27 ب.ظ.

      انشاءالله که خیره شقایق جان
      خوش باشی

  19. آرین said,

    فوریه 2, 2011 در 12:41 ب.ظ.

    سلام امیر خان
    اینجور که من تحلیل کردم و با وکیلم تو کانادا صحبت کردم به این نتیجه رسیدیم که هر کسی اخیرا با ویزا آفیس مکاتبه داشته پرونده مورد نظر در سایت این پراسس شده . دلیلش هم اینه که آفیسر باید به مکاتبه متقاضی جوابی می داده و جالب اینکه بعضی از افرادی که مکاتبه داشتن شاید امتیاز کافی نداشتن و یا دلایل واضح دیگه که آفیسر کار را یکسره می کنه و پرونده رو می بنده که هم خیال خودشو راحت کنه و هم خیال متقاضی رو . حال این احتمال هم هست که افرادی نظیر ما که این پراسس شدن هم کمی زود تر از انتظار به مدیکال برسن

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 12:51 ب.ظ.

      آرین جان من با گفته های مشاور شما موافق نیستم.
      وضعیت پرونده زمانی تغییر میکند که عملیاتی بر روی آن انجام شده باشد و ارتباطی به مکاتبات با متقاضی ندارد.
      خوش باشی

  20. sara said,

    فوریه 2, 2011 در 12:45 ب.ظ.

    سلام امیر جان.جالبه کنپارس و سایر وکلای محترم که اینقدر به تحلیلها و مقالاتشون مینازند چیزی نمیگن و ساکتند

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 1:05 ب.ظ.

      سارا جان حالا که صحبتش پیش آمد بگم که ، این بزرگواران تمام دانش خود را از وبلاگ دوستانی که در مورد مهاجرت مینویسند ، تحصیل میکنند. اینها منتظرند که ببینند عکس العمل صاحبان پرونده چی هست ، اعلام نظر کنند !!!
      خوش باشی

  21. الهام said,

    فوریه 2, 2011 در 12:49 ب.ظ.

    سلام ما که اکوست2009 ریسیود بای…هستیم هنوز وضعیتمون عوض نشده.. ببخشید متوجه نشدم اینکه دارن دستچین می کنن به اعتقاد بعضی دوستان یعنی ما که بعد از 18 ماه هنوز بندینگیم را ندیدن یا می خوان رد کنن؟

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 1:06 ب.ظ.

      الهام جان دست چینی در کار نیست. نگران نباش. شما که تغییر وضعیت ندادید ، شاید موقعیت تان مستحکم تر باشه.
      خوش باشی

  22. نیلو said,

    فوریه 3, 2011 در 1:28 ق.ظ.

    سلام امیر جان . من آدرس اون قسمتی را که می خواهید ذخیره کرده بودم.
    http://www.canadainternational.gc.ca/syria-syrie/visas/permanent_resident_permanent.aspx?lang=eng

    • امیر said,

      فوریه 3, 2011 در 6:44 ب.ظ.

      ممنونم نیلو جان اما من نمیتونم پیداش کنم. شما هم بگردید و ببینید هست یا نه؟ نه آنی را که ذخیره کردید.
      خوش باشی

      • نیلو said,

        فوریه 3, 2011 در 9:40 ب.ظ.

        باشه حتما.ممنون

      • امیر said,

        فوریه 3, 2011 در 11:35 ب.ظ.

        خواهش میکنم.
        خوش باشی

  23. ali said,

    فوریه 3, 2011 در 11:22 ق.ظ.

    سلام
    من مجبور شدم گواهی عدم سوسابقه پسرم رو که داره خارج از ایران تحصیل می کنه دیرتر بفرستم و دیگه با DHL نفرستادم بعد از 1.5 ماه بهشون e-mail زدم که اکه دستشون رسیده بهم اطلاع بدن و کپی اون را هم ضمیمه کردم اما بعد از 2 هفته خبری ازشون نیست.نظر شما چیه؟

    • امیر said,

      فوریه 3, 2011 در 6:54 ب.ظ.

      علی جان باز هم تماس بگیر و پیگیر شو.
      خوش باشی

  24. kiaram said,

    فوریه 3, 2011 در 11:54 ق.ظ.

    اقا امیر سلام الان 4 روز است که در سایت دمشق زمان پراسسینگ که فوریه2009 بود عوض شده واعلام کرده که به لینک http://www.canadainternational.gc.ca/syria-syrie/visas/processing-traitement.aspxcicمراجعه و اگر بیش از زمان مذکور بود باید اییل پیگیری زد.و ان تایخ 9 ماه بعد از فایل 2 میباشد مرسی

    • امیر said,

      فوریه 3, 2011 در 6:56 ب.ظ.

      بله دوست عزیز ، بعد از فایل نامبر دوم.
      خوش باشی

  25. kiaram said,

    فوریه 3, 2011 در 1:09 ب.ظ.

    دوستان عزیز in process شدن یک عده با فایل زیر یک سال فقط به معنی رسیدگی به پروندهایی است که باید سریعتر ریجکت شده تا بفیه فایلهای با امتیاز کامل سریع رسیدگی کنند

    • امیر said,

      فوریه 3, 2011 در 7:00 ب.ظ.

      نه دوست عزیز اینجوری هم نیست. هیچ معلوم نیست که این پرونده ها ریجکت بشه.
      خوش باشی

  26. مصطفی said,

    فوریه 3, 2011 در 10:48 ب.ظ.

    امیر جان،
    اگر اون لینکی که دوستان دادند رو هنوز نتونستی باز کنی، اینجا پرینت اسکرینش رو گذاشتم که ببینی. پیروز باشی:
    http://imageupload.org/?di=13129680207714

    • امیر said,

      فوریه 3, 2011 در 11:35 ب.ظ.

      مصطفی جان من دنبال خود صفحه میگردم که نیست ، وگرنه که محتویاتش را میدانم. ممنون.
      خوش باشی

  27. نیلو said,

    فوریه 3, 2011 در 11:52 ب.ظ.

    سلام امیر جان. در این آدرس به قول شما اشاره به تاریخ 9 ماه بعد از فایل نامبر دوم شده که باید تماس بگیرند. ولی از طرفی در نامه ای که همراه با فایل نامبر دوم برای بعضی از دوستان ارسال شده بود به تاریخ 12 ماه اشاره شده بود. با این تفاسیر آیا قبل از 12 ماه باز هم باید تماس گرفت؟ ممنونم
    http://www.cic.gc.ca/english/information/times/perm/skilled-fed.asp

    • امیر said,

      فوریه 3, 2011 در 11:57 ب.ظ.

      هیچ ایرادی نداره ، شما هر زمانی که دوست داشتید میتونید مکاتبه کنید.
      این اواخر که دیگه اصلا تاریخ هم مشخص نمیکردند.
      ولی بخاطر اینکه بتونید حق بجانب صحبت کنید ، بهتر هست سر ۱۲ ماه با آنها مکاتبه کنید.
      خوش باشی

  28. نیلو said,

    فوریه 4, 2011 در 6:16 ق.ظ.

    مرسی امیر جان. واقعا ممنون از زحمت ها و راهنمایی های مفید شما

    • امیر said,

      فوریه 4, 2011 در 8:49 ق.ظ.

      خواهش میکنم نیلو جان
      خوش باشی

    • امیر said,

      فوریه 5, 2011 در 10:55 ق.ظ.

      ممنونم دوست عزیز.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

