سوالی دیگر از دارندگان پرونده در ویزا آفیس دمشق

با توجه به تغییرات یکی دو هفته اخیر و با عنایت به مشاهدات قبل از سال جدید و بخاطر اینکه مشخص بشه دستور العمل جدید برای ویزا آفیس ها صادر شده و یا تعدادی از آفیسرها رأسا در حال انجام این تغییرات هستند ، دوستانی که وضیعت پرونده آنها در این دوهفته تغییر کرده و قطعا تاکنون با ویزا آفیس دمشق مکاتبه داشته اند لطفا یک نگاهی به ایمیل های دریافتی خود بیاندازند ، در پایان متن ارسالی شخصی ایمیل را امضا نموده که مشخصات ایشان شامل تنها ۳ حرف انگلیسی میباشد.
لطف بفرمایید و این عبارت را اینجا اعلام کنید تا معلوم شود که آفیسر خاصی اینکار را انجام میدهد و یا دستور العمل هست.

اینجوری راحت تر میتونم یافته هایم را جمع و جور کنم و آنچه که دارم میبینم را از دید خودم تحلیل و آنچه احتمالا اتفاق خواهد افتاد را بازگو کنم.

خوش باشید

پی نوشت:
دوستان لطف بفرمایند ، کد شغلی که بر اساس اقدام کرده اند و تاریخ ارسال مدارک به ویزا آفیس را هم اعلام بفرمایند.

61 دیدگاه

  1. فوریه 2, 2011 در 2:36 ب.ظ.

    ***** خصوصی ******
    ……………………….
    گفتم شاید بدردتون بخوره

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 3:12 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز ، اما من منظورم ایمیل های دریافتی از سفارت کانادا در دمشق هست.
      خوش باشی

  2. جلیله said,

    فوریه 2, 2011 در 10:21 ب.ظ.

    امیر جان من یه مدت قبل تر مکاتبه داشتم یه بار ANA یه بار HMA.

    من اتفاقن همیشه به این اسامی دقت میکنم تا بینشون سخت گیرهاشونو بشناسم. مثلن بعضی ها بدون توجه به اینکه مشاور دارم جواب میدن ولی بعضی ها نه میگن شما مشاور دارین اگه میخواین مستقیمن با شما طرف باشیم اونو عزل کنین!

    ولی متوجه شدم زیاد به آفیسر ربط نداره. یه مقدار عشقیه و اینکه چقدر تشخیص بدن جوابتونو بدن یا حواله کنن و از سر خودشون وا کنن!!!

    در ضمن این اتفاق تو ویزا/افیس های مختلف افتاده!!!!!!

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 10:28 ب.ظ.

      تعجب میکنم جلیله جان. آخه اغلب فقط یک شخص خاص به شما پاسخ میده و اون هم آفیسر شماست !!!
      اتفاقا خیلی به آفیسر ارتباط داره ، مدیکال ما که در یک نوبت باطل شده بود ، در واقع ۳ تا ایرانی بودیم از ویزا آفیس لندن که مال هر ۳ تای ما باطل شد و افیسرمون هم یکی بود. من در هر صورت دارم دنبال یکسری علائم میگردم تا بتونم شنیده و یافته هایم را به هم ربط بدم.
      بله ، اینمورد در دمشق ، لندن ، سنگاپور ، بوفالو و دهلی مشاهده شده و نتیجتا اینکه سراسری هست. ولی ممکن هست که بعضی آفیسرها یا بعضی پرونده ها به این مورد برخورد کرده اند.
      خوش باشی

      • جلیله said,

        فوریه 2, 2011 در 10:54 ب.ظ.

        ببینین ما چون دو تا پرونده داریم من تا حالا همش برای اون سرمایه گذاریه مکاتبه داشتم که اینها جواب دادن:

        2 بار HMA
        3 بار RAA
        3 بار DAK

        ولی برای این 38 شغله فقط یه بار اون هم برای اعلام اینکه چرا دو تا پرونده رو همزمان نشون نمیده داشتم که ANA جواب داد و علی رغم اینکه گفت مشاور داری و این حرفها ولی سریع درستش کرد. موضوع مال یه ماه پیشه!

        حالا نمیدونم جریان اینکه فقط یه آفیسر جواب میده اون هم اونی که پرونده دستشه رو نمیدونم!!!!

      • امیر said,

        فوریه 2, 2011 در 11:01 ب.ظ.

        جلیله جان شما سوال تخصصی در مورد پرونده ات نکردی ، پس زیاد نمیشه روی اینکه آفیسر شما بهت پاسخ داده تاکید کرد. منظورم اسکیل ورکر هست. ببینیم که بقیه چی میگن.
        خوش باشی

      • جلیله said,

        فوریه 2, 2011 در 10:58 ب.ظ.

        در ضمن من نمیدونم چرا ولی شدیدن به اینکه رشته یا در واقع شغل چیه اعتقاد دارم. منظورم اینه که همه پرونده ها دستخوش این تغییرات عجیب نخواهد شد! فقط یه سری. در ضمن این یه سری هم انگار فقط به قصد مشخص کردن ریجکتی ها پیش پردازش میشن.

        تو اپلای ابرود یکی که با کد پروفسوری دانشگاه اقدام کرده بوده بعد 20 ماه انتظر مثل ما تغییر وضعیت داد. یکی دیگه همزمان با خواهرش مدارک فرستادن و بعد 9 ماه فقط خودش تغییر وضعیت داد.

        خلاصه اینکه باید بیشتر رو شرایط پرونده ها دقت کنیم. من هم هر چی فهمیدم میام و اطلاع میدم. ممنون و بی صبرانه منتظر تحلیل و نتیجه گیریت هستم.

      • امیر said,

        فوریه 2, 2011 در 11:07 ب.ظ.

        ممنونم جلیله جان. من هم دارم کل فروم ها ، چه فارسی و چه انگلیسی را چک میکنم و اطلاعات دریافتی را کنار هم میگذارم تا ببینم این پازل بالاخره درست میشه یا نه!!!
        با خط اول کامنتت موافق نیستم و فعلا روی رشته تحصیلی و یا شغلی اصلا مانور نده ، ولی متاسفانه با خط دوم موافقم.
        خوش باشی

  3. بهناز said,

    فوریه 2, 2011 در 10:55 ب.ظ.

    سلام قبول دارم چون اپدیت من و شیماجان چند روز فاصله داشت و هر دوتا مون NMMبود اقا امیر لطف کنید بپرسید رشته هاشونم بگن ببینیم هر رشته افیسر خاص دارد یا رشته مهم نیست براشون . ما رشتمون حسابداری

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 11:04 ب.ظ.

      ممنونم بهناز جان پس تا الان به یک نتیجه رسیدیم.
      نه بهناز جان مطمئن باش که رشته تحصیلی یا شغلی هیچ ارتباطی به آفیسر نداره. و در این تصمیم گیری هاشون هم رشته ها تاثیر ندارند.
      خوش باشی

  4. خسرو said,

    فوریه 2, 2011 در 11:03 ب.ظ.

    سلام

    پایین نامه ی پیگیری منم زده HMA

    شاد باشید

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 11:08 ب.ظ.

      ممنونم خسرو جان ، آیا پرونده شما هم تغییر وضیعت داده؟
      خوش باشی

  5. خسرو said,

    فوریه 2, 2011 در 11:15 ب.ظ.

    نه امیر جان

    فایل نامبر دوم من sep2009 بوده .پیگیریم هم مال 3 هفته ی پیشه.

    • امیر said,

      فوریه 2, 2011 در 11:20 ب.ظ.

      ممنونم خسرو جان پس وضیعت شما همچنان Received by visa office هست و هیچ تغییری نکرده.
      خوش باشی

      • جلیله said,

        فوریه 2, 2011 در 11:32 ب.ظ.

        لطفن کد NOC شونم بفرماین تا حداقل برای من یکی که شدیدن به این موضوع شک دارم واضح تر باشه. امیر جان لطفن از دوستان بخواین که تعداد ماههای انتظار و کد شغلیشونم اعلام کنن. ممنون

      • امیر said,

        فوریه 2, 2011 در 11:36 ب.ظ.

        چشم ، این هم بخاطر شما.
        خوش باشی

  6. فوریه 3, 2011 در 1:02 ق.ظ.

    […] سوالی دیگر از دارندگان پرونده در ویزا آفیس دمشق […]

  7. خسرو said,

    فوریه 3, 2011 در 1:02 ق.ظ.

    سلام

    کد انتخابی 0213 و مدت انتظار از فایل نامبر دوم 15 ماه.

    امیر جان.

    • امیر said,

      فوریه 3, 2011 در 6:37 ب.ظ.

      ممنونم خسرو جان
      خوش باشی

  8. شیوا said,

    فوریه 3, 2011 در 1:20 ق.ظ.

    با سلام به امیر آقا و همگی دوستان.

    راستش از آنجائیکه اداره مهاجرت بصورت دوره ای در سایتش سرعت عملکرد ویزا آفیس های سراسر دنیا را گزارش می دهد ( به عنوان مثال آخرین گزارش که همچنان درمورد آفیس دمشق در سایت برای پروندهای 38 شغلی پا برجاست زمان بررسی 9 ماهه است) بنده فکر میکنم آفیس های مختلف منجمله دمشق به تکاپو افتاده اند تا این رکورد را همانند دفعات قبل هرچند دروغین و جعلی بصورت رکورد خوبی نمایش دهند. ما میدانیم که در حال حاضر دارای پرونده های زیادی با زمان انتظار حدود 20 ماه هستیم. تحلیل شخصی بنده این است که دمشق در حال حاضر با این پروسس کردن تعدادی از پروندهایی که با زمان انتظار مختلف از 20 ماه گرفته تا 16 ماه و 11 ماه و 6 ماه و حتی 3 ماه دارد سعی می کند تا عملکردش را در زمان ارائه گزارش که فکر کنم در فوریه یعنی همین ماه باشد بصورت دروغین بهبود بخشد.(شما میدانید که ارائه گزارشی که در آن آفیس دمشق سرعت پردازش را 20 ماه اعلام کرده یعنی تناقض کامل با اهداف اولیه اداره مهاجرت در اعلام زمان بررسی 12 ماهه).
    ازاینرو باید انتظار داشته باشیم که در اعلان رسمی جدید اداره مهاجرت از عملکرد آفیس دمشق با توجه به تحرکاتی که در این دوهفته از خودش نشان داده چیزی حدود 12 ماه اعلام شود که متوسط 20 ماه و 3 ماه است.
    اما اینکه آیا واقعا افرادی که با زمان انتظار های پایین این پروسس شدن آیا واقعا پروندشان سریعتر بررسی خواهد شد و یا خیر معلوم نیست و باید حداقل یکی دو ماهی صبر کرد تا همه چیز مشخص شود.

    • امیر said,

      فوریه 3, 2011 در 6:40 ب.ظ.

      ممنونم شیوا جان اما ۲ مساله:
      ۱- شخص وزیر طول زمان پروسه در ویزا آفیس دمشق را ۱۷ ماه اعلام کرده ، پس از این بابت هیچ ترس و نگرانی ندارند.
      ۲- با این پراسس کردن که مشکل حل نمیشه ، باید پرونده نهائی و بسته شود.
      خوش باشی

  9. sama said,

    فوریه 3, 2011 در 1:54 ق.ظ.

    سلام امیر جان

    کد شغلیم استاد دانشگاه ,13 ماه هم ریسیود بای ,نامه پیگیری رو هم هنوز نزدم.گذاشتم با مدرک فوق لیسانس همسرم با هم بفرستم.

    اعتقاد دارم به حرف جلیله جون مبنی بر اینکه گلچین میکنن………حالا بر چه اساسی فکر میکنم بر اساس مهارت باشه .به هر حال صافی شون رو خیلی ریز کردن….
    ولی کلا حس خوبی ندارم………امیدوارم ختم به خیر بشه برای تمام دوستانم تو وب شما…………

    • امیر said,

      فوریه 3, 2011 در 6:46 ب.ظ.

      سما جان شما که نامه پیگیری نمیزنید ، یعنی اصلا عجله ندارید و کلاینت خوبی هستید برای سفارت کانادا !!!!
      فرمایش ایشان کاملا صحیح هست ، اما گلچین از دید آنها !!!
      خوش باشی

  10. فوریه 3, 2011 در 6:09 ق.ظ.

    سلام دوستان
    انتهای نامه بنده زده NMM و هنوز هم پرونده ام رسیود هستش . کد رشته 0711 و تاریخ فایل نامبر دوم 30 اکتبر 2009. امیدوارم بدردتون بخوره این اطلاعات

    • امیر said,

      فوریه 3, 2011 در 6:51 ب.ظ.

      ممنونم امیر حسین جان
      خوش باشی

  11. سعید said,

    فوریه 3, 2011 در 9:59 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    من الان دقیقا 12 ماهه مدارکمو فرستادم یکبار هم که نامه پیگیری زده بودم RAA جواب داده بود.در ضمن وضعیتم هم کماکان Recieved ….هستش. لطفا امیرجان نتیجه گیریتو بگو.جون به لب شدیم……

    • امیر said,

      فوریه 3, 2011 در 6:52 ب.ظ.

      چشم سعید جان سعی میکنم که امروز از دید خودم یک جمع بندی داشته باشم.
      خوش باشی

  12. جلیله said,

    فوریه 3, 2011 در 11:44 ق.ظ.

    یه خبر مهم اینجاست:

    http://www.canadavisa.com/canada-immigration-discussion-board/ecas-bug-chc-confirms-in-email-we-got-a-breather-thank-god-t63446.0.html

    هنوز مشخص نیست مربوط به کدوم گروه هست. اونها که نوشته مدیکال دریافت شد یا مربوط به ما هم هست؟؟؟؟!!!!!

    • امیر said,

      فوریه 3, 2011 در 6:55 ب.ظ.

      جلیله جان مربوط به شما نیست. این بابا که یک باره دسیژن مید شده بود.
      خوش باشی

  13. کاوه said,

    فوریه 3, 2011 در 11:50 ب.ظ.

    سلام اميرجان خسته نباشي
    من که شخصا شرمنده ام که با اينهمه گرفتاري به ان مسايل هم رسيدگي مي کني.
    تا الان دقيقا 18 ماه از فايل نامبر دوم ما مي گذره.
    من تا حالا 3 بار نامه زدم:
    November 15, 2010 …………. HMA
    August 11, 2010 ………. RAA
    May 18, 2010……… RAA
    يه نامه هم هفته پيش زدم که هنوز جواب ندادن.
    راستي اين حروف مخفف چي هستن؟
    ضمنا هنوز Received by visa office هستيم.
    باز هم تشکر

    • امیر said,

      فوریه 3, 2011 در 11:54 ب.ظ.

      ممنونم کاوه جان ، آفیسرها زیر ایمیل خود را با کد امضا میکنند تا شناسائی نشوند.
      احتمالا شخصی که آفیسر شما هست RAA هست.
      خوش باشی

  14. کمال said,

    فوریه 3, 2011 در 11:58 ب.ظ.

    فکر می کنم کسانی که به مکاتباتمون جواب میدهند ثابت نباشند.
    من دو بار مکاتبه کردم یک بار HMA جوابم رو داده یکبار هم OSK

    • امیر said,

      فوریه 4, 2011 در 12:06 ق.ظ.

      کمال جان قاعدتا باید ثابت باشند ، یعنی آفیسر شما پاسخگوی شماست نه کس دیگری،
      کلیه مکاتباتی که من با ویزا آفیس لندن داشته ام ، فقط یک نفر پاسخگو بود و این روال و قانون هست. فقط ۲ مساله خیلی مهم هست:
      ۱- سوال شما عمومی نبوده باشه و فقط در مورد پرونده خود سوال کرده باشید.
      ۲- ارسال ایمیل از طریق این لینک https://dmp-portal.cic.gc.ca/cicemail/intro-eng.aspx?mission=damascus انجام شده باشد.
      خوش باشی

  15. کمال said,

    فوریه 4, 2011 در 12:24 ق.ظ.

    من چون فایل نامبر دومم بعد از 6 ماه برام نیومده بود یک بار خودم و یکبار وکیلم براشون نامه زد که چرا نیومده، نفر اول HMA بهم گفت که شما باید از طریق وکیلت اقدام کنی و نفر دوم OSK برای وکیلم فایل نامبر دوم رو فرستاد.
    اما در مورد این تغییر وضعیتها من نظرم اینه که طبق بوکلت خودشون بخش 9، سفارتها موظف هستند که به حالت خوشبینانه یکبار دیگر وضعیت امتیاز آوردن و مطابق بودن با شرایط پذیرش کانادا رو چک کنند و از اون به بعد دو حالت پیش میاد: 1- اگر مدارکت کامل فرستاده شده باشه و امتیازت هم بالای 67 باشه بدون هیچ مشکلی «این پراسس» میشی و حالا حالاها طول میکشه تا بخوان مدیکال بدن 2- اگر پرونده ات مشکل داشته باشه «دسیژن مید» خواهی شد و رد میشی.
    فکر می کنم به همین سادگی باشه و اتفاق خیلی وحشتناکی نیوفتاده و دوستان اگر سریع «دسیژن مید» نشدند، نباید نگران پرونده شون باشند.

    • امیر said,

      فوریه 4, 2011 در 8:44 ق.ظ.

      کمال جان آفیسر شما OSK هست.
      کی گفته که اتفاق وحشتناکی داره میفته؟
      چیز مهمی نیست و انشاءالله که خیر هست.
      خوش باشی

  16. اشرف said,

    فوریه 4, 2011 در 1:09 ق.ظ.

    سلام امیر جان. 8 ماه از ارسال مدارک ما به دمشق می گذره و هنوز فایل نامبر دوم را نگرفته ایم و وضعیت پرونده امان دریافت توسط ویزا آفیس است. چون وکیل یا مشاور دارم به نظرتان اشکالی نداره خودم یک ایمیل پیگری برای ویزا آفیس بفرستم. فکر می کنید وضعیت ما تو چه مرحله ای باشه. چقدر امکان ریجکت شدن پرونده ما هست ؟

    • امیر said,

      فوریه 4, 2011 در 8:46 ق.ظ.

      میتونی خودت ایمیل بزنی اما احتمال داره که جواب ندهند.
      اما پیگیر باش و الان هیچ چیزی معلوم نیست.
      خوش باشی

  17. مریم said,

    فوریه 4, 2011 در 8:34 ق.ظ.

    سلام امیر جان،من بعد از 17 ماه از ارسال مدارک همچنان received…هستم.2 ماه پیش ایمیل فرستادم برای سفارت سوریه و همان جواب تکراری رو دادن؛ اسم یا امضای آفیسر هم NMM بود.
    ممنون.

    • امیر said,

      فوریه 4, 2011 در 8:51 ق.ظ.

      ممنونم مریم جان
      خوش باشی

  18. جلیله said,

    فوریه 4, 2011 در 9:32 ق.ظ.

    با سلام

    من اونقدر منتظر موندم خسته شدم. برای پست جدیدتون لحظه شماری میکنم.

    موفق باشید

    • امیر said,

      فوریه 4, 2011 در 9:53 ق.ظ.

      ممنونم جلیله جان. سعی میکنم که امشب بنویسم ، اما یک مساله هست:
      – نظر من کاملا شخصی هست و برداشت من از رویداد های چند ماه اخیر هست.
      – ممکن هست خیلی ها هم حمله کنند و موافق نباشند !!!
      خوش باشی

      • جلیله said,

        فوریه 4, 2011 در 10:02 ق.ظ.

        من فکر میکنم خوانندگان این وبلاگ دیگه اینو متوجه شدن که اینها همه نظر شخصی همه ماهاست و واقعن کسی نمیتونه ادعا کنه کاملن و دقیقن روند کار اداره مهاجرتو فهمیده و اگه کسی این ادعا رو کنه به نظرم خیلی غیر منطقی و خودبینانه میاد.

        شما فقط بنویسین. بقیه اش با ما خواننده ها…

      • امیر said,

        فوریه 4, 2011 در 10:38 ق.ظ.

        بله درست میفرمایید. آخه یکبار که نوشتم ، یکی اومد گفت که ما به اندازه کافی تحت فشار هستیم ، تو دیگه کوتاه بیا !!!. البته همانی شد که گفته بودم ، اما چرا اینجوری فکر میکردند ، نمیدانم.
        در هر صورت دارم جمع و جور میکنم تا بنویسم.
        خوش باشی

  19. عادله said,

    فوریه 4, 2011 در 12:00 ب.ظ.

    با سلام به همه ی دوستان . شرایط من:
    فایل نامبر اولم از سیدنی: 2 مارچ 2009
    ارسال فایل از سیدنی به دمشق 9 مارچ 2009
    رسیدن کل مدارکم به دمشق اول جولای 2009
    فایل نامبر دوم از دمشق اواخر جولای
    از جولای 2009 تا الان وضعیت سایت پندینگ . بدون هیچ تغییری
    در طی این 19 ماه سه بار مکاتبه داشتم:
    بار اول سپتامبر 2009 (osk)
    بار دوم اکتبر 2009 (asm)
    بار سوم جولای 2010 (hma)

    امیر خان با توجه به اینکه دوستانی مثل بهناز عزیز تاریخ فایلشان به من نز دیک است و 2 یا 3 ماه پیش نامه ی اپدیت گر فتند ولی برای من هیچ نامه ای نیامده شما چه نظری دارید؟
    در ضمن رشته ی من پر ستاری (لیسانس) است و با توجه به کمبود شدید این رشته در کانادا اگر طبق نظر بعضی از دوستانمون مثل جلیله عزیز میخواستند دست چین کنند می بایست تا حالا جوابی برای ما میفرستادند اینطور نیست؟

    • امیر said,

      فوریه 4, 2011 در 2:22 ب.ظ.

      عادله جان از جولای تا الان که کلی گذشته ، پس از ۱۲ ماه ، باید ماهانه ایمیل زد. آپدیت خواستن یا نخواستن نشانه چیزی نیست. شاید اصلا شما نیازی به آپدیت کردن مدارک نداشته باشید.
      نه اینطوری نیست ، ما هم با کد ۳۱۵۲ اقدام کردیم و یکبار مدیکالمون باطل شد !!!
      نگران نباش ، انشاءالله که همه چیز درست میشه.
      خوش باشی

  20. sara said,

    فوریه 4, 2011 در 1:35 ب.ظ.

    بی صبرانه منتظریم.

  21. cupid15 said,

    فوریه 4, 2011 در 10:12 ب.ظ.

    یک بار HMA
    دو بار NMM

    • امیر said,

      فوریه 5, 2011 در 10:55 ق.ظ.

      باز هم ممنون.
      خوش باشی

  22. ونوس said,

    فوریه 5, 2011 در 12:38 ق.ظ.

    سلام امير جان
    براي من يه بار OSK و بار دوم هم RAA اومده.
    امير جان يعني اگه كسي مثل من فقط شرح وظايف رو بعدا فرستاده رو ريجكت مي كنند؟من كمبود امتياز نداشتم.

    • امیر said,

      فوریه 5, 2011 در 11:09 ق.ظ.

      انشاءالله که نه اما از این کارها نباید کرد.
      خوش باشی

  23. yalda said,

    فوریه 6, 2011 در 1:20 ق.ظ.

    پانیذ عزیز،

    ممنون از وقتی که میگذارید،ممکن است در مورد draft و آوردن چک بانکی از ایران توضیح بیشتری بفرمایید؟با توجه به تجربه شما، چه راهی برای خروج مبلغ زیاد (در حدود یک میلیون دلار) از ایران safe است؟ تشکر

    • امیر said,

      فوریه 6, 2011 در 10:10 ق.ظ.

      صدور درفت در ایران باید منشا خارجی داشته باشد و میتونید از صرافی ها بخواهید که این کار را برایتان انجام دهند. مثل چک مسافرتی هست ، اما بنام و میتونید پس از باز کردن حساب ، در حساب خود بخوابانید.
      خوش باشی

  24. سارا said,

    مارس 1, 2011 در 3:17 ق.ظ.

    Immigration Section (CAJ) s امیر جان سلام سایتت فیلتر بود یه مدت دسترسی نداشتم تا فیلتر شکن خریدم واسه من این حرفا نوشته شده بود معنیشو نمی دونم.

    • امیر said,

      مارس 1, 2011 در 4:43 ب.ظ.

      سارا جان به احتمال زیاد آفیسر شما شخصی هست که دارای حروف اختصاری هست.
      خبری از تو نشد؟ باز هم با آنها تماس بگیر.
      خوش باشی

  25. سارا said,

    مارس 1, 2011 در 11:49 ب.ظ.

    امیر حان سلام .حالا این که شخصی است خوبه یا بد؟والا اینا از april 2010 شروع کردن به پراسس ایمیل هم زدم گفتن شما تو صفین هنوز آدرسمو عوض کردم رو سایت درست شد . حالا می خوام چند تا مدرک جدید که گرفتم براشون بفرستم والا نمی دونم تکلیف ما رو معلوم نمی کنن دیگه شورشو در آوردن کاری هم نمی تونیم بکنیم
    خوشحالم که تو رفتی اگه یه روزی بیاییم اونجا باز هم ازت کمک می گیریمو احساس غریبی نمی کنیم

    • امیر said,

      مارس 2, 2011 در 8:18 ق.ظ.

      من نمیدونم که آن شخص آدم خوبی هست یا نه؟!!
      انشاءالله درست میشه ، نگران نباش.
      خوش باشی

  26. سارا said,

    مارس 6, 2011 در 1:45 ب.ظ.

    ها ها ها نه منظورم اینه که اینکه شخص خاصی پیگیر موضوع ماست خوبه یا بد … من آخر این هفته یه سری مدارک جدید واسشون می فرستم ببینیم چی می شه

    • امیر said,

      مارس 6, 2011 در 7:11 ب.ظ.

      خوب که خوبه. انشاءالله که زودتر تعیین تکلیف هم میشی.
      خوش باشی

  27. نوشين said,

    مه 4, 2011 در 2:05 ب.ظ.

    سلام من مارچ 2009 فايل نامبر اولم اومد و جولاي دوميش اومد و 3 ماهي ميشه پروسس شديم اول اينکه فکر ميکنيد کي مديکال بياد؟ آيا ممکنه در اين مرحله رد بشيم

    • امیر said,

      مه 4, 2011 در 2:47 ب.ظ.

      ببینید تاریخ شروع پراسس را کی نوشته اند؟ اگر تاریخ نداره و بواسطه مکاتبه ، تغییر کرده ، زیاد جدی نگیرید.
      احتمال رد شدن پرونده تا زمان صدور ویزا وجود دارد.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

