به پایان آمد این دفتر ، حکایت همچنان باقیست

تا چند ساعت دیگه دفتر سال ۱۳۸۹ بسته خواهد شد و هر کدام ما دفتری تازه برای سال ۱۳۹۰ باز خواهیم کرد.
دفتر سال ۱۳۸۹ هر کدام ما پر از خاطرات تلخ و شیرین هست که با مرور آنها شاهد لبخند و شاید اشک خود ، میباشیم.
بیایید نیت کنیم که جز خوبی ، شادی و قشنگی ، چیزی در دفتر سال ۱۳۹۰ ننویسیم.

پیشاپیش فرا رسیدن نوروز باستانی و سال جدید را به تک تک شما دوستان تبریک و تهنیت عرض میکنم و آرزوی سلامتی ، شادابی و موفقیت روز افزون برای شما را دارم.

انشاءالله با آغاز سال جدید ، با تلاش و کوشش بیشتر ، شاهد خبرهای خوب و شیرین از شما باشم و ایام شاد سال ۱۳۹۰ را با هم و در کنار هم جشن بگیریم.

حق نگهدار همه شما باد و تا سال آینده ، بدرود.

خوش باشید

پی نوشت:
اینم از آخرین خبر سال ۱۳۸۹ :
این سایت را دولت کانادا جدیدا طراحی کرده و اطلاعات خوبی میشه از آن استخراج کرد ، ببینید و حالش را ببرید.
ضمنا خوردن حلال ، بردن حرام هست !!!

55 دیدگاه

  1. maryam said,

    مارس 18, 2011 در 7:39 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    سال نو رو پیشاپیش به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم.امیدوارم سالی پر از شادی و موفقیت پیش رو داشته باشید.

    ایام به کام و دست حق نگهدارتون

    • امیر said,

      مارس 18, 2011 در 10:44 ب.ظ.

      ممنونم مریم جان
      من هم سال خوبی را برای خود و همسر عزیزت در مالزی و یا هر کجا دیگر که طالب انید ، خواهانم.
      خوش باشی

  2. نیلو said,

    مارس 19, 2011 در 4:53 ق.ظ.

    امیر جان سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک عرض می کنم. امیدوارم که سال بسیار خوب و پر برکتی براتون باشه.

    • امیر said,

      مارس 19, 2011 در 9:47 ق.ظ.

      ممنونم نیلو جان. من هم سال خوبی را برایت ارزو میکنم.
      خوش باشی

  3. شقایق said,

    مارس 19, 2011 در 4:56 ق.ظ.

    سال 1389 در حالی به پایان رسید که خودم رو خیلی مدیون شما می دونم سالی بود که سرشار بود از کمک های بی دریغ شما به من
    و من با دست خالی چیزی برای جبران نداشتم
    فقط یک دل پر شور و شوق دارم به این امید که اگه یه روز قسمت شد منم کانادایی شدم بیام و هرجور که شده شما رو پیدا کنم و بهتون از نزدیک بگم که چقدر شما خوبید و من مدیون شما
    صمیمانه آرزوی بهترین ها رو برای شما/ پانیذ عزیز و همسر گرامیتون دارم
    فقط
    کاش همه ایرانی ها مثل شما بودن
    موفق باشید

    • امیر said,

      مارس 19, 2011 در 9:49 ق.ظ.

      سپاسگزارم شقایق جان از لطفت. من فقط به وظیفه اخلاقی خودم عمل میکنم.
      انشاءالله که بزودی کارهایتان درست شود و به کانادا بیایید ، نه بخاطر اینکه من را پیدا کنی ، بخاطر اینکه مزد زحماتت را بگیری.
      سال خوبی داشته باشی.
      خوش باشی

  4. مریم م said,

    مارس 19, 2011 در 4:57 ق.ظ.

    امیر جان همیشه آدمای خوش قلب لحظات خوبشونو با دیگران قسمت میکنن یا سعی میکنن که باری از دلی بردارن.برای من و خیلیهای دیگه شما همون آدم بودید.براتون آرزوی سلامتی وشادی در کنار عزیزانتون رو دارم.سال و سالهای ریبا و پر لبخندی در پیش داشته باشید.

    • امیر said,

      مارس 19, 2011 در 9:50 ق.ظ.

      خیلی ممنونم مریم جان از لطفت. من هم آرزوی بهترینها را در سال جدید برایت دارم.
      خوش باشی

  5. reza1100 said,

    مارس 19, 2011 در 6:01 ق.ظ.

    امير عزيز
    ايشالا شما هم سال خوشي رو در كنار خانواده ات سپري كني .
    خوش باشي

    • امیر said,

      مارس 19, 2011 در 9:51 ق.ظ.

      سال بسیار خوب و پر برکتی داشته باشی ، رضا جان.
      خوش باشی

  6. الهه said,

    مارس 19, 2011 در 6:10 ق.ظ.

    سلام امیر آفا
    سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم.امیدوارم سال خوب ، با برکت ، شاد همراه با سلامتی داشته باشید.

    • امیر said,

      مارس 19, 2011 در 9:51 ق.ظ.

      من هم آرزوی سال بسیار خوبی را برایت دارم.
      خوش باشی

  7. رضا said,

    مارس 19, 2011 در 6:14 ق.ظ.

    سلام امیر خان
    سال نو بر شما و همه خوانندگان خوب وبلاگت مبارک .امیدوارم سال خوبی داشته باشین.

    • امیر said,

      مارس 19, 2011 در 9:52 ق.ظ.

      سال نو شما هم مبارک باشه رضا جان
      خوش باشی

  8. ثنا said,

    مارس 19, 2011 در 7:59 ق.ظ.

    من هم سال خوبی را برای شما و خانواده محترم و همینطور همه ایرانیان در سراسر جهان آرزو می کنم.

    • امیر said,

      مارس 19, 2011 در 9:52 ق.ظ.

      من هم آرزوی سالی سرشار از شادی برای شما دارم.
      خوش باشی

  9. مریم said,

    مارس 19, 2011 در 11:34 ب.ظ.

    با سلام :
    منهم فرا رسیدن سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک می گم و آرزوی بهترینها را در این سال جدید برایتان دارم .و هم چنین سال نو را به تمام دوستان مهاجرت تبریک می گم و امیدوارم سال جدید برای همه اشان سالی سرشار از خبرهای خوش باشه .

    • امیر said,

      مارس 20, 2011 در 9:08 ق.ظ.

      ممنونم مریم جان
      من هم سال خوبی را برای شما آرزو میکنم.
      خوش باشی

  10. علی said,

    مارس 19, 2011 در 11:43 ب.ظ.

    با سلام و احترام
    با کلمات نمی توانم عمق سپاس خود را بخاطر راهنماییهای گرانقدرتان
    و خوبی هایتان بیان کنم . فقط می توانم آرزو کنم به آنچه آرزویش را دارید برسید
    و همیشه در کنار خانواده شاد و سربلند باشید .
    نوروز مبارک
    درود بر شما

    • امیر said,

      مارس 20, 2011 در 9:08 ق.ظ.

      محبت داری علی جان
      من هم ایام بسیار شادی را برایت آرزو میکنم.
      خوش باشی

  11. مارس 20, 2011 در 1:01 ق.ظ.

    […] به پایان آمد این دفتر ، حکایت همچنان باقیست این سایت را دولت کانادا جدیدا طراحی کرده و اطلاعات خوبی میشه از آن استخراج کرد […]

  12. هستی said,

    مارس 20, 2011 در 5:44 ق.ظ.

    سلام
    سال نو پیشاپیش مبارک، امیدوارم سال خیلی خوبی پیش رو داشته باشی

    • امیر said,

      مارس 20, 2011 در 9:09 ق.ظ.

      ممنونم هستی جان
      انشاءالله سال آینده سال خوبی برای شما باشه
      خوش باشی

  13. zoya said,

    مارس 20, 2011 در 5:49 ق.ظ.

    سال نو مبارک امیر عزیزومهربان

    • امیر said,

      مارس 20, 2011 در 9:10 ق.ظ.

      سال نو شما هم مبارک زویا جان
      خوش باشی

  14. Farhad said,

    مارس 20, 2011 در 6:35 ق.ظ.

    Happy New Year DEAR aMIR,
    I hope a nice year for you and your family

    • امیر said,

      مارس 20, 2011 در 9:11 ق.ظ.

      سال نو شما هم مبارک باشه فرهاد جان
      انشاءالله که برای شما هم سال پر باری باشه.
      خوش باشی

  15. مصطفی said,

    مارس 20, 2011 در 8:08 ق.ظ.

    سال نو پیشاپیش بر شما و همه دوستان مبارک … شاد باشید.

    • امیر said,

      مارس 20, 2011 در 9:11 ق.ظ.

      من هم سال نو را به شما تبریک میگم.
      خوش باشی

  16. مارس 20, 2011 در 9:23 ق.ظ.

    خیلی مطالبت بدردم خورد آقا امیر
    آقا امیر من می خوام برم لندن برای همیشه چه راهی رو پیشنهاد میکنی بهترین راه چیه خواهش میکنم این آیدیم رو آد کن چون خیلی سوال دارم.
    راجب قرار دادن عکس باید بگم اول میری تو این سایت:www.aks98.com
    بعد وقتی باز شد browse رو بزن اون عکس های رو که می خواهی بزاریو انتخاب کن بعد شروع آپلود رو بزن بعد چند دقیقه خود سایت یه صفحه ای رو باز میکنه که چند تا آدرس بهت میده به بقیه کاری نداشته باش روبروی لینک مستقیم یه آدرسی هست اون آدرس عکست این آدرس رو کپی کن برو تو مدیریت وبلاگت چند تا لینک اون بالا هست که یکیش نوشته درج عکس یا تصویر اونو بزن یه صفحه باز میشه که نوشته آدرس url اون آدرسی که کپی کرده بودی رو اونجا پیس کن بعد بزن درج تصویر عکست قرار میگیره حالا اگه بازم متوجه نشدی آیدیم رو ادد کن راحت تر بهت بگم

    • امیر said,

      مارس 21, 2011 در 3:27 ب.ظ.

      ای دی ات رو کجا اد کنم دوست عزیز؟
      ممنونم از اطلاعاتی که دادی و انشاءالله که موفق باشی.
      قوانین بریتانیا مدام در حال تغییر میباشد و قوانین روز بروز سخت تر میشود و برای همیشه رفتن به آنجا کمی سخت هست.
      خوش باشی

  17. مارس 20, 2011 در 9:24 ق.ظ.

    این آیدیمه:a_m_i_n_amin

  18. یک منتظر said,

    مارس 20, 2011 در 1:28 ب.ظ.

    سال نوی شما مبارک
    امیدوارم سال خیلی خوب و پر از سلامتی و شادی یرای شما و خانواده باشه.

    • امیر said,

      مارس 21, 2011 در 3:27 ب.ظ.

      سال نو شما هم مبارک باشه
      خوش باشی

  19. آرین said,

    مارس 21, 2011 در 8:07 ق.ظ.

    بدون هیچ مقدمه ای عیدت مبارک و ایوالله
    مخلصم
    آرین

    • امیر said,

      مارس 21, 2011 در 3:28 ب.ظ.

      ممنونم آرین جان ، سال نو شما هم مبارک باشه
      خوش باشی

  20. sara said,

    مارس 21, 2011 در 2:54 ب.ظ.

    امیر جان سال نو مبارک.امیدوارم سال جدید همراه با سلامتی و موفقیت های بیشتر برای شما و خانواده محترم باشد.

    • امیر said,

      مارس 21, 2011 در 3:29 ب.ظ.

      ممنونم سارا جان سال نو شما هم مبارک باشه و انشاءالله که سال خوبی داشته باشید
      خوش باشی

  21. نادر said,

    مارس 22, 2011 در 1:48 ق.ظ.

    سلام
    امير جان
    عيد نوروز رو به خودت و خانواده ات تبريك ميگم

    • امیر said,

      مارس 22, 2011 در 5:50 ب.ظ.

      ممنونم نادر جان من هم سال خوبی برایت آرزو میکنم.
      خوش باشی

  22. شارونا said,

    مارس 22, 2011 در 11:11 ق.ظ.

    سال نو بر شما که با صبوری به سوالات ما جواب می دهید همچنین تمام خوانندگان این وبلاگ مبارک.

    • امیر said,

      مارس 22, 2011 در 5:50 ب.ظ.

      سال نو شما هم مبارک باشه.
      خوش باشی

  23. سیمین said,

    مارس 22, 2011 در 8:35 ب.ظ.

    ضمن عرض سلام خدمت امیرخان عزیز
    سال نو را خدمت شما و خانواده خوبتان تبریک عرض میکنم
    شما نمونه یک انسان واقعی باویزگیهای والا و ارزشمندید.. براتون از صمیم قلب سلامتی .. سعادت …سرور… 4تا سین خوب دیگه (که یادم نیومد)رو آرزومندم

    شادو سلامت باشید

    • امیر said,

      مارس 22, 2011 در 10:30 ب.ظ.

      محبت داری سیمین جان
      من هم آرزوی بهترین ها را در سال جدید برایت دارم.
      خوش باشی

  24. سارا said,

    مارس 23, 2011 در 2:46 ق.ظ.

    salam eide hamegi mobarak makhsoosan amir jan ke hamishe be hame komak mikone

    • امیر said,

      مارس 23, 2011 در 9:00 ق.ظ.

      ممنونم سارا جان من هم سال خوبی برایت آرزو میکنم.
      خوش باشی

  25. alireza said,

    مارس 23, 2011 در 4:52 ق.ظ.

    پانیذ جان سلام
    عید شما مبارک باشه صر سال به این سالها
    برای شما در سال 1390 بهترین ها رو ارزو می کنم.
    علیرضا

    • امیر said,

      مارس 23, 2011 در 9:01 ق.ظ.

      سال نو شما هم مبارک باشه ، علیرضا جان
      خوش باشی

  26. نجمه said,

    مارس 23, 2011 در 7:41 ق.ظ.

    نرم نرمک میرسد اینک بهار ،خوش به حال روزگار
    نوروزتان مبارک به امید روزهای زیباتر برای شما دوست خوب

    • امیر said,

      مارس 23, 2011 در 9:02 ق.ظ.

      من هم در سال جاری برایتان آرزوی سالی نیکو را دارم.
      خوش باشی

  27. سارا said,

    مارس 23, 2011 در 11:01 ق.ظ.

    سلام اقا امیر:

    ما برای اسکیل ورکر نوامبر2009 در دمشق اقدام کردیم ، یک نامه جدیدا به وزیر زدیم که با ناباوری دیدیم امروز اینپراسس شدیم ولی با خط درج تاریخ نیست می خواستم بدونم که واقعا پرونده تغییر کرده یا این عملشون غیر واقعی هستش !؟

    ممنون از لطفتون

    • امیر said,

      مارس 23, 2011 در 11:49 ق.ظ.

      سارا جان جدیدا هر کسی که به نوعی با اداره مهاجرت یا سفارت تماس بگیره ، به این پراسس تغییر وضعیت میدهد که خب شاید واقعی نباشه.
      خوش باشی

  28. سارا said,

    مارس 23, 2011 در 11:55 ق.ظ.

    از روی تجربه میگید ، میشه بپرسم دوستانی بودن مثل من بعدا وضعیت پرونده به کجا رسیده ؟
    ما هیچ تغییر آدرس نداشتیم فقط خواستیم به وضعیت سفارت دمشق اعترا

  29. سارا said,

    مارس 23, 2011 در 11:55 ق.ظ.

    از روی تجربه میگید ، میشه بپرسم دوستانی بودن مثل من بعدا وضعیت پرونده به کجا رسیده ؟
    ما هیچ تغییر آدرس نداشتیم فقط خواستیم به وضعیت سفارت دمشق اعتراض کرده باشیم ، لطفا بیشتر توضیح بدین

    ممنون

    • امیر said,

      مارس 23, 2011 در 12:22 ب.ظ.

      بله سارا جان. تا به الان هر کسی که ایمیل به سفارت زده ، این پراسس شده و ایمیل های دفتر وزیر را هم به سفارت ارجاع میدهند.
      اصلا جای نگرانی نیست و انشاءالله که در آینده نزدیک ، مدیکال خود را دریافت خواهید کرد.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

