دولت کانادا سقوط کرد !!!

در پی عدم رای اعتماد به لایحه بودجه ، دولت آقای هارپر سقوط کرد و انتخابات پارلمانی دوم ماه می ، تکلیف دولت جدید کانادا را مشخص خواهد کرد.

با تغییر دولت ، آیا سیاست های کشور کانادا برای جذب و پذیرش مهاجر ، دستخوش تغییرات خواهد شد

وزیر آینده مهاجرت کانادا ، چه تصمیمات جدیدی برای روند جذب مهاجر اتخاذ خواهد کرد؟

آیا قانون فعلی مهاجرت به کانادا ، تغییر خواهد کرد؟

گل بود ، به سبزه هم آراسته شد !!!

هیچ نظر قاطع و دقیقی نمیشه داد و تنها باید منتظر بود.

امیدوارم دولت آینده کانادا هر تصمیمی که اتخاد مینماید ، به نفع افرادی باشد ، که مدتهاست در انتظار گوشه چشمی از جانب آفیسر های محترم مهاجرت میباشند.

خوش باشید

15 دیدگاه

  1. مارس 25, 2011 در 7:01 ب.ظ.

    سلام آقای امیر
    چه جالب من هم همین الان یه پست تو همین زمینه گذاشتم : ))
    از بابت جیسون که خوشحال شدم

    • امیر said,

      مارس 25, 2011 در 7:47 ب.ظ.

      بله دیدم ولی ای کاش اونی که بعد از آقای کنی میاد ، آدم حسابی باشه و نره دوباره مدت انتظار رو ۶-۷ سال !!!
      خوش باشی

  2. مریم said,

    مارس 25, 2011 در 11:01 ب.ظ.

    با سلام و تبریک مجدد سال نو :
    باز هم مثل همیشه خبر دست اول .ممنون از اطلاع رسانیتون .و خدا آخر عاقبت همه ما منتظران رو هم در این سال نویی ختم به خیر کنه !!!

    • امیر said,

      مارس 26, 2011 در 7:51 ق.ظ.

      ممنونم مریم جان ، انشاءالله که خیره.
      خوش باشی

  3. نیلو said,

    مارس 26, 2011 در 12:04 ق.ظ.

    سلام امیر جان. منم امیدوارم یک آدم حسابی و نرمال بیاد سر کار و با مسئولیت پذیری و خوش قولی به پرونده ها رسیدگی کنه و البته آدم مثبتی هم باشه!!!

    • امیر said,

      مارس 26, 2011 در 7:53 ق.ظ.

      بله ، امیدوارم . آقای جیسون کنی آورنده این قانون جدید بود که خب شاید الان خیلی ها از آن شاکی باشند و من امیدوارم که وزیر بعدی ، ادامه دهنده این قانون باشد ، نه تغییر دهنده آن !!!
      خوش باشی

  4. مارس 26, 2011 در 1:01 ق.ظ.

    […] کنپارس بیشتر آشنا شوییمپیام های نوروزیجیسون بای بایدولت کانادا سقوط کرد !!!دولت کانادا سقوط کرد!پی آردولت کانادا به خاطر اهانت به […]

  5. Moon said,

    مارس 26, 2011 در 10:04 ق.ظ.

    سلام امیر جان :

    من خبر رو توی bbc با لینک زیر خوندم کلا فکر کنم نوبت پرونده ما که داره میشه جنگ جهانی سوم رخ میده ، بعدشم قیامت میشه میخوان به پرونده زندگیمون رسیدگی کنن

    http://www.bbc.co.uk/persian/world/2011/03/110325_u01_canada.shtml

    موفق و سلامت باشی

    • امیر said,

      مارس 26, 2011 در 1:08 ب.ظ.

      انشاءالله که خیره دوست عزیز
      خوش باشی

  6. کویین said,

    مارس 26, 2011 در 10:37 ب.ظ.

    باز ما پامون رو گذاشتیم تو یه کشور و اون زیر و رو شد

    • امیر said,

      مارس 26, 2011 در 10:39 ب.ظ.

      پس کار تو بود؟؟!!!
      خوش باشی

  7. مژده said,

    مارس 26, 2011 در 11:11 ب.ظ.

    اي بابا … خدا كنه حداقل بعد اين همه انتظار وضعمون بدتر از اين نشه… شاد باشي

    • امیر said,

      مارس 26, 2011 در 11:27 ب.ظ.

      امیدوارم و انشاءالله که همه چیز بر وفق مراد پیش برود.
      خوش باشی

  8. sara said,

    مارس 27, 2011 در 1:07 ب.ظ.

    سلام امیر جان.یعنی اگر قانون عوض شه و مدت انتظار بشه 6 سال،این تغییر شامل اونایی که قبلا اقدام کردن هم میشه.امیر جان تورو خدا نظرتو بگو ما تحملشو داریم

    • امیر said,

      مارس 27, 2011 در 8:07 ب.ظ.

      ببین سارا جان من اصلا نمیتونم پیش بینی کنم که چه اتفاقی خواهد افتاد.
      اما بگذار اتفاقی که برای خود من افتاد را برایت بازگو کنم: سال ۱۹۹۸ که من برای کانادا اقدام کردم ، حداقل امتیاز ۷۵ بود. سال ۲۰۰۲ حداقل امتیاز به ۶۷ کاهش پیدا کرد و فاکتور های امتیاز آور من حذف شده بود و خب با ۶۴ امتیاز رد شدم.
      امیدوارم که این اتفاق هیچ زمانی برای هیچ کس نیفته.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

