شما چی فکر میکنید؟

با توجه به حجم بالای پرونده های موجود در ویزا آفیس ها و بازار کار نسبتا نامناسب برای مشاغل با کد ۴۱۲۱ ، ۴۱۳۱ و ۰۲۱۳ :

آیا فکر نمیکنید که اکثر «این پراسس» شدن های اخیر ، به این گروه مشاغل تعلق دارد؟
آیا فکر نمیکنید که دلیل حذف این ۳ گروه شغلی از ۲۶ جون ۲۰۱۰ به بعد ، بدلیل اشباع ، در جامعه کانادا باشد؟
آیا فکر نمیکنید که در لیست مشاغل مورد نیاز سال ۲۰۱۱ هم اعلام نخواهند شد؟
آیا فکر نمیکنید که اکثر پرونده های این ۳ گروه شغلی تا به الان با تاخیر بررسی شده اند؟
آیا فکر نمیکنید این تاخیرات ممکن هست ، تاکید میکنم ، ممکن هست تا پایان سال ۲۰۱۱ ادامه یابد؟

من که از این زیر و رو کشیدن ها خسته شدم و دیگه نمیخواهم فکر کنم.

شما چی فکر میکنید؟

خوش باشید

59 دیدگاه

  1. آوریل 1, 2011 در 10:47 ق.ظ.

    سلام آقای امیر
    من هم همین فکر رو می کنم
    بخشی از گفته های جیسون در مورد ناک 4121 و 4131
    I remind you that we’ve selected these occupational categories in part based on existing inventories of applications. For example, since we now have several thousand people in the queue waiting to be processed as university professors, we don’t need to continue receiving more applications as university professors. We have enough to fill our labour market needs in the future.

    ولی من فکر می کنم قضیه کشدارتراز پایان 2011 باشه کما اینکه هرروز شاهد اعمال شرایط سختگیرانه تری هم هستیم به عنوان مثال در صدور ویزای کار – صدور اجازه مهاجرت بر اساس ازدواج و …

    • امیر said,

      آوریل 1, 2011 در 11:44 ق.ظ.

      شک نداشتم که اولین کامنت از شماست !!!
      دقیقا بخاطر همین نوشته ها و اتفاقاتی که داره میفته هست که این فکر ها بسر آدم میاد.
      بله متاسفانه اینها هم دارند از انگلیسی ها یاد میگیرند و قوانین را سخت تر میکنند. و من امیدوارم که از ۲۰۱۱ کشدار تر نشود.
      خوش باشی

  2. آرین said,

    آوریل 1, 2011 در 11:17 ق.ظ.

    سلام امیر خان
    من کد 2113 هستم و این پراسس شدم . من با این نظر موافقم که بعضی از کدها که حذف شده و متقاضی در آنها زیاد بوده ممکن هست روند طولانی تری رو طی کنند ولی نظر من در مورد این پراسس ها اینه که اشتباه سیستمی هست یعنی هر کسی مکاتبه کنه این پراسس می شه بدون اضافه شدن لاین توضیحی . که با مکاتبه من دو ماه پیش این حالت پیش اومد و جالبه با مکاتبه بعدی دو روز پیش آدرسم از تو وضعیت چک آنلاین حذف شد . و احتمالا با مکاتبه بعدی خودم هم حذف می شم 😉 . حال نظر شما رو در این مورد می خوام بدونم .
    ارادتمند
    آرین

    • امیر said,

      آوریل 1, 2011 در 11:48 ق.ظ.

      من هم با شما موافقم آرین جان.
      ولی یک سوال ، تا الان خودشان متوجه مشکل سیستم نشده اند؟ و یا رفع این مشکل چقدر زمان میبرد؟ یک ماه؟ ۲ ماه؟ ۳ ماه؟ …… !!!
      من قویا معتقد هستم که پشت پرده چیز دیگری هست که ما بیخبریم.
      ای کاش اینجا بودید و میدیدید که شهرها از بعضی مشاغل در حال انفجار هست !!!
      در هر صورت امیدوارم که همه اینها خیر باشه.
      خوش باشی

  3. Houman said,

    آوریل 1, 2011 در 11:51 ق.ظ.

    امیر جان نظرت راجع به کد 9219 چیه؟

    • امیر said,

      آوریل 1, 2011 در 3:35 ب.ظ.

      هومن جان دست های من بالا !!!
      هیچ نظر خاصی در مورد هیچ کدی من نمیدم اما مطمئنی که این کد درسته؟
      خوش باشی

      • Houman said,

        آوریل 2, 2011 در 4:44 ق.ظ.

        ببخشید اشتباه کردم منظورم 9212 بود.

      • امیر said,

        آوریل 2, 2011 در 8:31 ق.ظ.

        گفتم که هومن جان من نظر خاصی در مورد شغل ها نمیخواهم بدهم ، چون مطمئن هستم که جنگ را میفته !!!
        خوش باشی

  4. سارا said,

    آوریل 1, 2011 در 1:02 ب.ظ.

    amir joon man nemidoonam in code ha marbot be man ham mishe ya na/vocational instructor

    • امیر said,

      آوریل 1, 2011 در 3:36 ب.ظ.

      سارا جان کد تو ۴۱۳۱ هست.
      خوش باشی

  5. ahmad said,

    آوریل 1, 2011 در 7:30 ب.ظ.

    سلام
    من نمیدونم دقیقا چه خبره ولی کدهای دیگر مثل 3112 یا 3111 هم همین شرایط را دارند بنابراین احتمالا چیزی متفاوت از رشته یا شغل در جریان است. موردی که احتمالا مربوط ب سیاستهای کلی مهاجرت یا مشکلات مضاعف مربوط به ایرانی ها است.
    پیدا کردن شغل هم به غیر از عوامل مرتبط به بازار کار تا حد زیادی به خود شخص برمیگرده . من موارد زیادی با کدهایی که ذکر کردید میشناسم که در کمتر 6 ماه جذب بازار کار شده اند و برعکس افرادی با تخصص های بسیار مورد نیاز بیکار
    شاید بتوانیم تحلیل متفاوتی بیابیم

    • امیر said,

      آوریل 1, 2011 در 7:50 ب.ظ.

      موافقم و من هم دقیقا نمیدونم که چه میگذرد و همانطور که شما فرمودید این اتفاقات برای تمام مشاغل افتاده اما شاید این ۳ کد بیشتر باشد و صرفا شامل حال ایرانی ها نبوده.
      بله ، من هم موارد زیادی را میشناسم که با این ۳ کد و بعد از ۲ سال هنوز بیکارند. همانطور که شما فرمودید خود شخص در این مقوله نقش بسزایی دارد و واقعا مشخص نیست که مشکل از کجاست.
      خوش باشی

  6. maryam said,

    آوریل 1, 2011 در 8:20 ب.ظ.

    سلام امیر جان .خوبید؟سال نو مبارک

    امیدوارم که در سال جدید برای همه دوستان خبرهای خوبی بیادش و این نگرانی ها بیمورد باشه.

    • امیر said,

      آوریل 1, 2011 در 8:43 ب.ظ.

      سال نو شما هم مبارک باشه مریم جان ، انشاءالله که همیشه خبرهای خوب و دلپذیر باشه.
      خوش باشی

  7. فریبا said,

    آوریل 1, 2011 در 10:41 ب.ظ.

    سلام
    مرسی از اطلاعاتتون. می شه لطف کنید به من بگویید این کدها مربوط به چه مشاغلی است؟

    • امیر said,

      آوریل 2, 2011 در 8:12 ق.ظ.

      کامپیوتر و مدرس دانشگاه.
      خوش باشی

  8. الهه said,

    آوریل 1, 2011 در 11:29 ب.ظ.

    سلام
    امیر آقا شما فکر می کنید پروندههای دیگه مثل ما با این کد که بعد از 1 سال همچنان بدون تغییر باقی مانده بعد از گذشت 1 سال دیگه می خواهند ریجکتمان کنند.کاش حداقل تکلیفمان مشخص می شد.باتشکر

    • امیر said,

      آوریل 2, 2011 در 8:13 ق.ظ.

      الهه جان من اصلا هیچ نظری نمیخواهم بدهم ، چون ممکنه جنگ راه بیفته !!!
      ولی کسی را همینجوری ریجکت نمیکنند.
      خوش باشی

  9. IR2CA said,

    آوریل 2, 2011 در 3:30 ق.ظ.

    من در فروم ها و وبلاگهای دیگه ندیدم که اصلاً از ایرانیها کسی با قوانین بعد از 2008 مدیکال گرفته باشه مگر خیلی موارد نادر …. تازه اون تک و توک ها هم تابع الگو و نظم خاصی نبوده!
    تو سفارت دمشق هم کسی پاسخگو نیست و جواب ایمیل ها رو هم مبهم و سربالا میدن!
    خلاصه میخوام بگم که در مقایسه با سایر ملیت ها پروسه ما ایرانیها خیلی پیچیده تره و این شامل همه کدرشته ها میشه….
    من هم اون نامه اعتراضی کنپارس رو امضا کردم و به همه جا اعم از وزیر و سفیر و هر ایمیلی که گیر آوردم مراتب اعتراضم رو نوشتم ولی خودتون بهتر می دونید که جوابشون چیه: «همینه که هست و ما داریم کار خودمون رو میکنیم»
    فقط باید صبور بود. من اگه پام به کانادا برسه میدونم با اون دولت چیکار کنم، باید حسابی پیچوندش…

    • امیر said,

      آوریل 2, 2011 در 8:29 ق.ظ.

      اما من برعکس شما افراد خیلی زیادی را میشناسم که با قوانین بعد از ۲۷ فوریه ۲۰۰۸ اقدام کرده اند و الان کانادا هستند. در یک مقطع خاصی این پروسه کند و بعضا متوقف شد.
      خب کاری میکنید که اعتراض خود را اعلام میکنید اما مطمئن باش که پات به کانادا برسه ، همه چیز را فراموش میکنی.
      خوش باشی

      • IR2CA said,

        آوریل 2, 2011 در 9:56 ق.ظ.

        بله موافقم، اونها سری اولی ها هستند، ولی بعد از کندی پروسه، دیگه خبری نیست…

      • امیر said,

        آوریل 2, 2011 در 2:23 ب.ظ.

        بله درسته ، فکر میکنم که از پرونده های آپریل ۲۰۰۹ به بعد همه چیز دگرگون شد.
        خوش باشی

  10. queen said,

    آوریل 2, 2011 در 5:45 ق.ظ.

    سیزدتون به در؛ دشمناتون در به در؛ رفقاتون گٔل به سر؛ و خوشی‌‌هاتون صد برابر …

    • امیر said,

      آوریل 2, 2011 در 8:33 ق.ظ.

      قربون کوئین گل ، برای شما هم همینطور.
      راستی ، میشه اسمت رو تغییر بدی؟؟!!! من به ملکه الیزابت شدیدا حساسیت دارم !!!
      خوش باشی

  11. امیرحسین said,

    آوریل 2, 2011 در 6:59 ق.ظ.

    سلام ارزوی سلامتی میکنم برای شما میشه حالا لصفا بگید این کدها چه رشته هایی هستن ؟ در ضمن میدونین روانشناسی عمومی چند امتیازی هست؟

    • امیر said,

      آوریل 2, 2011 در 8:39 ق.ظ.

      رشته نیست شغل هست. خودتان هم براحتی میتونید پیدا کنید. کامپیوتر و مدرس دانشگاه.
      لیسانس ۲۰ امتیاز دارد.
      خوش باشی

  12. سعید said,

    آوریل 2, 2011 در 11:07 ق.ظ.

    امیر جان فکر نمیکنی که جدیدا با هر پستی که مینویسی یک عدد کک به اعاد بیست در بیست و پنج سانتیمتر روانه شلوار ما میکنی ؟! لوووووووول آخه منم 4131 هستم و دکتر دامپزشکم

    • امیر said,

      آوریل 2, 2011 در 2:25 ب.ظ.

      سعید جان من اصلا قصد اینکار را ندارم. بالاخره هر چیزی که بنویسم ، شاید بعضی ها را نگران و یا دلخور کنه.
      ولی خب اون چیز هایی که میبینم را مینویسم.
      خوش باشی

  13. queen said,

    آوریل 2, 2011 در 12:10 ب.ظ.

    چسب، اطاعت امر میشه،اسم من نلی هستش اگر با این اسم کهیر نمی زنین استفاده اش کنم 😀

    • امیر said,

      آوریل 2, 2011 در 2:26 ب.ظ.

      چسبت روان !!!
      اسمت را که میدانم عزیز دل برادر ، اما نسبت به اسم کوئین آلرژی پیدا کردم !!!
      خوش باشی

  14. آوریل 2, 2011 در 7:03 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز، با آرزوی موفقیت در سال جدید، من تازه با وبلاگ خوب شما آشنا شدم و واقعا از خوندن مطلب شما لذت بردم، این آدرس وب سایت من هستش http://www.CanadaExpert.ca. اگر دوست داشتید سر بزنید. در ضمن زمینه کاری من خدمات مهاجرت کانادا هستش. اگر کاری از دست من بر اومد براتون و یا اگر دوستان و آشنایان قصد مهاجرت داشتن خوشحال میشم در خدمتشون باشم.در ضمن ممنون میشم لطفا اگر من را هم به لیست دوستان خود اضافه کنید.
    در ضمن از طریق وب سایتم میتوانم پسخگی سوالات مهاجرتی دوستان باشم.
    شاد و پیروز باشید.

  15. الهه said,

    آوریل 2, 2011 در 9:42 ب.ظ.

    امیر آقا ببخشید .اما همه نگرانن .من می ترسم ما هم بشیم مثل استرالیای 3 سال پیش که گفتند تا 2011 به رشته های علوم انسانی نیازی نیست.
    سال خوبی داشته باشید.

    • امیر said,

      آوریل 2, 2011 در 9:53 ب.ظ.

      نگرانی شما کاملا بجاست اما اینجا الان به اندازه کافی شیر تو شیر هست و فقط به انتخابات ماه آینده فکر میکنند و نه هیچ چیز دیگری. پس باید صبر کرد و دید که آینده چه چیزی رقم خواهد زد.
      تمام اینها تحلیل های شخصی افراد عادی امثال من هست و خیلی سندیت ندارد ، پس زیاد روی این صحبت ها حساب نکنید.
      خوش باشی

  16. مریم said,

    آوریل 2, 2011 در 10:49 ب.ظ.

    امیر خان سلام و سال نو شما مبارک باشه. و اما جواب به سوالات شما:
    1- خیر، چون من این پراسس نشدم (و یا شاید جزء اقلیت این پراسس نشده ها باشم)
    2- دقیقا همین طور است ولی ما که از رو نمیریم.
    3- احتمالن همینطور باشد. حداقل برای چند سال.
    4- واقعا نمیدانم و شدیدا کنجکاو هستم که آمار مقایسه ای از زمان بررسی پرونده ها بر اساس کد شغلی بدست بیاورم ولی راهی برای پیدا کردن آن نمیدانم. شاید شما بتوانید کمک کنید.
    5- امیدوارم این طور نشود. هیچ شاهدی برای من وجود ندارد که بخواهم به این نتیجه برسم (فعلن)
    ممنون

    • امیر said,

      آوریل 3, 2011 در 8:57 ق.ظ.

      ممنونم مریم جان که نظرت را گفتی و انشاءالله که هر چی که پیش میاد ، بر وفق مراد باشه.
      خوش باشی

  17. آوریل 3, 2011 در 1:01 ق.ظ.

    […] گوگل ریدر وبلاگهای مهاجرتی من و تو / بفرماين شااااااااامبهانه گیریهای دفتر سیدنی در رد پرونده پزشکان، دندانپزشکان و داروسازانبهانه گیریهای دفتر سیدنی در رد پرونده پزشکان، دندانپزشکان و داروسازانمحافظه‌کاران به اکثریت نزدیک می‌شوندسوالات دوستاناطلاعاتی مهم در مورد اقامت دائم کاناداصبحانه چی میل دارین؟مراکز خرید در تورنتوگزارش کوتاهی در مورد زمان مصاحبه پرونده های سرمایه گذاری کبکشما چی فکر میکنید؟ […]

  18. kamal said,

    آوریل 3, 2011 در 5:17 ق.ظ.

    سلام. می خواستم بپرسم آیا خبر داری که توی این 6 ماه اخیر، از متقاضیان ایرانی، کسی تا حالا مدیکال دریافت کرده یا نه؟
    آخه من حتی یک نفر رو هم توی این 6 ماه ندیدم که فدرال اقدام کرده باشه و مدیکال گرفته باشه!! حتی یک نفر!!
    شما چند نفر رو میشناسید؟

    • امیر said,

      آوریل 3, 2011 در 9:00 ق.ظ.

      کمال جان من ایرانی های زیادی را میشناسم که در ۶ ماه گذشته مدیکال گرفته اند اما هیچ کدام ویزا آفیس آنها دمشق نبوده.
      البته چرا ، میشناسم ، فکر کنم ۲ نفر با من در ارتباط بودند که در ۶ ماه گذشته از دمشق مدیکال گرفتند.
      خوش باشی

  19. نجمه said,

    آوریل 3, 2011 در 5:47 ب.ظ.

    امیر خان سلام
    برای اولین بار امیدوارم حرفتون 100% درست نباشه!!هر چند میدونم هست!!
    میشه برای من توضیح بدین این پراسس شدن یعنی چی ؟ و خوبه یا بد؟آخه من اطلاع زیادی از اسامی مراحل مختلف کار ندارم.یعنی ممکنه به همین دلیل جواب ایمیل منو راجع به گم شدن فایل نامبر نمیدن؟
    ممنون از راهنماییتون
    شاد باشید و سبز

    • امیر said,

      آوریل 3, 2011 در 6:08 ب.ظ.

      نجمه جان من هم شخصا امیدوارم و دعا میکنم که اینجور نشه ، و درست نباشه و من حرف ……. زده باشم. جدی میگم اینو.
      این پراسس شدن که خب خیلی خوبه. یعنی امتیاز کامل محاسبه شده ، مرور اولیه مدارک انجام شده و باید منتظر مدیکال و یا نقص مدارک احتمالی بود.
      من ارتباط این پراسس را با جواب ندادن ایمیل شما را متوجه نمیشم. یادم هست که فایل نامبر خود را گم کردید. ولی این مساله به هم ارتباطی نداره.
      خوش باشی

  20. Moon said,

    آوریل 4, 2011 در 4:48 ق.ظ.

    سلام امیر جان :

    درسته شاید این چند Noc اینجوری باشه اونم بخاطر اینکه در موردش توی مصاحبه ها صحبت شده ولی بقیه هم وضعیت خوبی ندارند و بهترین رشته ها از لحاظ بازار کار هم ، وضعیت رسیدگی بدی دارند .
    پس میشه گفت یک اتفاقات خاصی در حال رخ دادن هستش که زمان نشون میده چی بوده !
    کانادا در فناوری اطلاعات در دنیا وضعیت مطلوبی داره نمی تونم به خودم بقبولونم مشکل نرم افزاری یا هر مشکلی داره ، تکنولوژی مال اوناست تولید کنندش خودشون بودن پس این حرفها دلایل خوبی برای توجیه به وضعیت ما ها نخواهد بود.
    ما از اصل رویدادهایی که داره رخ میده بی خبریم

    سلامت و موفق باشی

    • امیر said,

      آوریل 4, 2011 در 7:14 ق.ظ.

      دوست عزیز
      ۱- با کد ۰۲۱۳ کسی تا به الان به مصاحبه نرفته ، یا حداقل من نشنیدم.
      ۲- صحبت در مورد نحوه رسیدگی نیست که در این صورت فرمایش شما کاملا صحیح هست و کلیه کد ها در حال حاضر با توقف روبرو هستند.
      ۳- موضوع اصلی بازار کاری هست که در بررسی پرونده ها دخیل بوده است.
      ۴- بله من هم عرض کردم که معلوم نیست که چه میکنند.
      ۵- در پاسخ دوسی عرض کردم که مشکل نرم افزاری اگر بود ، باید تا به الان رفع میشد.
      خوش باشی

  21. Vahid said,

    آوریل 4, 2011 در 6:05 ق.ظ.

    Salam Amir jaan

    Code shoghliye man 2143 (Mining eng) hast va 2 mahe ke in process shodam.

    • امیر said,

      آوریل 4, 2011 در 7:16 ق.ظ.

      وحید جان من در مورد تک تک کد ها نه میخواهم نظر بدهم و نه نظر خاصی دارم اما در مورد بازار کار مهندسی معدن ، وضع خوب هست ، خصوصا در آلبرتا.
      خوش باشی

  22. Moon said,

    آوریل 4, 2011 در 9:47 ق.ظ.

    امیر جان :

    میشه لطف کنی وضعیت دولت که در انتخابات رو توضیح بدی ؟ منظورم گروههای موجود و رقیب در انتخابات اخیر هستش .
    در ضمن به نظر شما که اونجایی کدوم گروه بیشترین احتمال رو در پیروزی انتخابات داره ؟
    راستش می خوام نتیجه گیری کنم کلا وزرا عوض میشن یا نه !

    سلامت و موفق باشی

    • امیر said,

      آوریل 4, 2011 در 10:27 ق.ظ.

      بعضی ها شانس پیروزی دولت فعلی – محافظه کار – را در انتخابات آتی زیاد میدونند و من فکر میکنم که لیبرال ها این شانس را بیشتر دارند با توجه به اینکه قصد ائتلاف با دیگر گروه ها را هم دارند.
      اگر دولت محافظه کار مجددا انتخاب شود ، آقای کنی قطعا به عنوان وزیر مهاجرت انتخاب نخواهد شد و بواسطه خدمات شایسته ای که داشته ، پست بالاتری در انتظار ایشان هست.
      در هر صورت من فکر میکنم که شیوه پذیرش ، و قانون مهاجرت تغییر خواهد کرد ولو آنکه دوباره محافظه کار ها در راس قرار گیرند.
      خوش باشی

  23. Moon said,

    آوریل 4, 2011 در 9:48 ق.ظ.

    امیر جان :

    میشه لطف کنی وضعیت دولت موجود رو در انتخابات توضیح بدی ؟ منظورم گروههای موجود و رقیب در انتخابات اخیر هستش .
    در ضمن به نظر شما که اونجایی کدوم گروه بیشترین احتمال رو در پیروزی انتخابات داره ؟
    راستش می خوام نتیجه گیری کنم کلا وزرا عوض میشن یا نه ! (راه جیسون ادامه دادنی یا تغییر خواهد کرد)

    سلامت و موفق باشی

  24. تیتی said,

    آوریل 4, 2011 در 9:49 ق.ظ.

    سلاااااااااااااام. حال شما. خوبین. بابا به نظر من بیخیال این چیزها باید شد. هر چی که حساب کتاب کردیم جور در نیومد. بی خیال

    • امیر said,

      آوریل 4, 2011 در 10:28 ق.ظ.

      ما هم حساب کردیم و جور در نیامد ، شما هم حساب نکنید !!!
      خوش باشی

  25. نجمه said,

    آوریل 4, 2011 در 1:59 ب.ظ.

    سلام امیر خان
    «یعنی ممکنه به همین دلیل جواب ایمیل منو راجع به گم شدن فایل نامبر نمیدن؟» منظورم اینه که چون میخوان این کد شغلی رو یه جورایی حذف کنند دیگه صرفشون نمی کنه جواب بدن؟الان یکماه و نیم از اولین ایمیل من میگذره و کلا 3 بار ایمیل زدم.یکبار از ایمیل یاهو همسرم و دوبار از طریق لینک خودشون.راستی چرا وقتی لینک ایمیلشون رو باز میکنم جایی که ایمیل فرستنده توش نوشته بشه وجود نداره؟؟ البته من در پایان ایمیل آدرس ایمیل همسرم رو اضافه میکنم.
    خوب اگه این پراسس شدن معنیش اینه که من نمی فهمم چرا باید نگران کننده باشه؟ ببخشید که سوالهام زیاد شد.
    ممنون

    • امیر said,

      آوریل 4, 2011 در 2:09 ب.ظ.

      نجمه جان کی گفته که میخواهند این کد شغلی را حذف کنند؟ یعنی حذف که شده اما پرونده های با این کد شغلی را حذف نخواهند کرد.
      شما ظاهرا از محل مناسبی ایمیل نمیزنید و به همین دلیل هست که جواب نمیگیرید.
      باید از این لینک استفاده کنید:
      https://dmp-portal.cic.gc.ca/cicemail/intro-eng.aspx?mission=damascus
      ضمنا وقتی پرونده ای این پراسس میشه باید تاریخ شروع پراسس پرونده هم معلوم باشه.
      خوش باشی

  26. نجمه said,

    آوریل 4, 2011 در 5:30 ب.ظ.

    سلام
    خیلی عجیبه !!من اگه برم توی سایت مستقیم سوریه این آدرس ایمیل را نشون میدن:
    dmcus@international.gc.ca
    و اگه از آدرسهایی که در cic برای ویزا آفیسهاشون نوشتن (یعنی همون لینکی که شما دادین )نوشتن استفاده کنم این ایمیل رو بهم میده:
    damascus-im-enquiry@international.gc.ca
    پس من باید اینبار از آدرس دومی استفاده کنم؟
    ممنون

    • امیر said,

      آوریل 4, 2011 در 7:17 ب.ظ.

      ببین نجمه جان اگر میخواهی که جواب بگیری باید از این لینکی که دادم استفاده کنی. کاری هم به سایت سفارت نداشته باش.
      خوش باشی

  27. نجمه said,

    آوریل 4, 2011 در 6:04 ب.ظ.

    بازهم سلام
    الان یه ادرس دیگه در یکی از پستهای قبلیتون پیدا کردم :
    re-damascus-im-enquiry@international.gc.ca
    دیگه واقعا گیج شدم!!!
    به نظرتون کدوم درسته؟؟

    • امیر said,

      آوریل 4, 2011 در 7:18 ب.ظ.

      من هیچ زمانی این آدرس را برای مکاتبه به کسی پیشنهاد نداده ام. فقط از طریق لینکی که دادم ، ایمیل بزنید.
      خوش باشی

  28. نجمه said,

    آوریل 5, 2011 در 3:40 ق.ظ.

    سلام
    میدونم شما پیشنهاد نکرده اید.اینو ونوس جان مطرح کرده بود.اون لینکی که شما دادید مستقیما به ایمیل ختم نمیشه بلکه بالای صفحه اسامی آفیس ها است که وقتی سوریه رو کلیک میکنی در یک جدول ساعات کاری و آدرسهای پستی و الکترونیکی آفیس دمشق است که آدرسش اینه: damascus-im-enquiry@international.gc.ca
    میدونم سرتون خیلی شلوغه ولی اگه میشه اینو بران چک کنین که آدرسش همینه یا نه ،من خیلی ممنون میشم.
    با تشکر

    • امیر said,

      آوریل 5, 2011 در 8:20 ق.ظ.

      نجمه جان قرار نیست که به ایمیل ختم بشه ، در انتها یک صفحه باز میشه که از شما مشخصات میخواهد و در یک باکسی متن خود را مینویسید.
      باید به این صفحه برسید:
      https://dmp-portal.cic.gc.ca/cicemail/case-cas-eng.aspx
      خوش باشی

  29. باران said,

    آوریل 5, 2011 در 8:11 ق.ظ.

    سلام
    باتشکر فراوان از اطلاع رسانی های کاربردیتون.من فایل نامبردومم 7 سپتامبر 2009 فدرال (دمشق)بود.امروز IN PROCESS شدم.خوشحال باشم زیاد یا نه؟در ضمن هیچ نامه ای به سفارت نزده بودم.فقط نامه eligible شدنم رو در cno حدود یک ماه پیش فرستاده بودم.

    • امیر said,

      آوریل 5, 2011 در 8:29 ق.ظ.

      همونه ، نامه تائیدیه سازمان پرستاری انتاریو کار خودش رو کرد !!!
      اگر در متن نوشته که تاریخ این پراسس کی هست که خب خوبه.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: